Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Έδωσε έμφαση στο θέμα της φοιτητικής μέριμνας σημειώνοντας πως το υπουργείο θα προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις ούτως ώστε μέσα από τους προϋπολογισμούς των Ιδρυμάτων να λυθούν όλα τα προβλήματα.
«Υψιστη υποχρέωση όλων» είπε ο κ. Αρβανιτόπουλος, «είναι να συμβάλουμε ώστε τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα να λειτουργήσουν κανονικά και απρόσκοπτα».
Και τόνισε ότι η ανάκαμψη της χώρας περνά μέσα από την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Οι πρόεδροι των ΤΕΙ στα ψηφίσματά τους μιλούν για τα οικονομικά προβλήματα, για τις ελλείψεις προσωπικού, αλλά και τους μεγάλους αριθμούς σπουδαστών, κάνοντας λόγο για επαναφορά της βάσης του δέκα.
Συγκεκριμένα, οι πρόεδροι σημείωσαν ότι:
«Τα ΤΕΙ όπως και τα Πανεπιστήμια, αντιμετωπίζουν πληθώρα προβλημάτων στις εκπαιδευτικές, ερευνητικές και διοικητικές λειτουργίες τους, ιδιαίτερα λόγω της κατάργησης πλήθους διατάξεων του νομοθετικού τους πλαισίου από τον Ν. 4009/ 2001, της αδυναμίας άμεσης έναρξης εφαρμογής του, αλλά και κάποιων διατάξεών του που εμφανίζονται ανεφάρμοστες ή ιδιαίτερα δυσλειτουργικές.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2012 δεν υπάρχουν Διοικήσεις στα Ιδρύματα και στα Τμήματα και έτσι, μεταξύ άλλων, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα χορήγησης πτυχίων.
Οι Διοικήσεις των Ιδρυμάτων μας απαιτούν την άμεση λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των ΤΕΙ, για να αρθούν δηλαδή τα θεσμικά και οικονομικά αδιέξοδα που έχουν σωρευτεί τα τελευταία 2 έτη:
Διασφάλιση της άμεσης Δημόσιας Χρηματοδότησης των Τ. Ε. Ι. για τα έτη 2012 και 2013.
Άμεση θεσμική και οικονομική διασφάλιση της Φοιτητικής Μέριμνας.
Κατά την κυοφορούμενη επανεξέταση των δυσλειτουργικών διατάξεων του Ν. 4009/2011, η Σύνοδος κρίνει απαραίτητη τη θεσμική συμμετοχή εκπροσώπων της».
Οι Πρόεδροι προτείνουν μάλιστα και σειρά βελτιώσεων όπως :
Η επαναφορά των Ακαδημαϊκών και Διοικητικών αρμοδιοτήτων της Συνέλευσης του ΤΕΙ, με το Συμβούλιο του Ιδρύματος να διατηρεί ρόλο χάραξης πολιτικής, εποπτικό και ελεγκτικό.
Άμεση εκλογή των Διευθυντών της Σχολής από την Κοινότητα της Σχολής και επανεξέταση των αρμοδιοτήτων τους.
Αντιπροσωπευτική συμμετοχή των άλλων Μελών της Κοινότητας του ΤΕΙ και της Σχολής (πέρα από το ΕΠ) στην εκλογή του Προέδρου και Διευθυντή Σχολής αντίστοιχα.
Με άλλο ψήφισμά τους οι Πρόεδροι κάνουν λόγο για «οικονομικό αδιέξοδο», αναφερόμενοι λεπτομερώς στις δυσλειτουργίες που προκαλούνται από την περικοπή των πιστώσεων.
Με το τρίτο ψήφισμά τους οι Πρόεδροι αναφέρονται στα προβλήματα σχετικά με τα θέματα φοιτητικής μέριμνας (σίτιση, στέγαση) και με το τέταρτο τονίζουν τα προβλήματα σχετικά με τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.
Επίσης θίγουν τα θέματα των Μεταπτυχιακών Σπουδών, όπως επίσης ζητούν να επιστρέψει η Γενική Γραμματεία Ερευνας και Τεχνολογίας στο υπουργείο Παιδείας.
Τέλος, με άλλο ψήφισμα αναφέρονται στον αριθμό των εισακτέων στα ΤΕΙ τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Οι τραγικά μεγάλοι αριθμοί διδασκόμενων και εξεταζόμενων φοιτητών ανά μάθημα, 300-500 ακόμα και 1000, καθιστούν ανέφικτους τους στόχους για υψηλή ποιότητα και μαθησιακά αποτελέσματα σε κάθε σπόνδυλο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Άλλωστε ο μεγάλος αριθμός εισακτέων οδηγεί σε χαμηλότερα επίπεδα επιδόσεων και ικανοτήτων. Είναι απαραίτητο ο αριθμός των εισακτέων ανά Τμήμα να μειωθεί στους 120 ή λιγότερους. Αυτό θα πρέπει να συνδυασθεί με την επαναφορά της βάσης του 10 στη συνολική επίδοση εισαγωγής. Επιπλέον τα Τμήματα θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα, εξετάζοντας το φάκελο των υποψηφίων, να εισάγουν φοιτητές με επίδοση μικρότερη του 10, αλλά σε κάθε περίπτωση υψηλότερη του 8».
Πηγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gata_eisai
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
Ο Προϊστάμενος του τμήματος βαριέται που ζει, αλλά ευτυχώς αλλάζει τώρα τον Οκτώβρη!
Αρκετοί μόνιμοι καθηγητές τα έχουν πλακάκια με κομματικές παρατάξεις.
Οι Καθηγητές αναρτούν αποτελέσματα βαθμολογιών όποτε το θυμηθούν.
Οι Συμβασιούχοι Καθηγητές (που είναι και αυτοί που παράγουν το πιο πολύ έργο εκεί μέσα) πληρώνονται με ψίχουλα.
Δεν λέω πως οι φοιτητες είναι όλοι άγιοι, όμως με τέτοια προβλήματα πως να έχεις όρεξη να βοηθήσεις κάτι στο να καλυτερέψει;;;
Και κατά πόσο έχεις δυνατότητα;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paterasyp
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μετά να αρχίσει ο έλεγχος σε αυτά που ο πρώτος μπήκε με λιγότερα από 10000 μόρια να καταργηθούν μετά από αξιολόγηση των αναγκών της οικονομίας .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
Εχουμε ξεχωριστα ταλέντα και δυνατότητες.
Και ειμαι ενάντια στην οποιαδήποτε κατάργηση τμημάτων. Ειδικά βάσει μορίων.
το βρίσκω πολυ ηλιθια σαν κινηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Eνας απλός τρόπος είναι να καταργηθούν ΑΜΕΣΑ , όλα τα τμήματα που ο ΠΡΩΤΟΣ μπήκε με λιγότερα από 8000 μόρια .
Μετά να αρχίσει ο έλεγχος σε αυτά που ο πρώτος μπήκε με λιγότερα από 10000 μόρια να καταργηθούν μετά από αξιολόγηση των αναγκών της οικονομίας .
Μηπως θες να χορηγουμε και ευθανασια σε ορισμενους ασθενεις,για να μην μας πιανουν τζαμπα κρεβατια στα νοσοκομεια?
Για τις αναγκες της οικονομιας βρε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iratus
Δραστήριο μέλος
Eνας απλός τρόπος είναι να καταργηθούν ΑΜΕΣΑ , όλα τα τμήματα που ο ΠΡΩΤΟΣ μπήκε με λιγότερα από 8000 μόρια .
Μετά να αρχίσει ο έλεγχος σε αυτά που ο πρώτος μπήκε με λιγότερα από 10000 μόρια να καταργηθούν μετά από αξιολόγηση των αναγκών της οικονομίας .
Η μείωση των εισακτέων και το κλείσιμο σχολών δεν ωφελεί οικονομικά το κράτος.Ας σταματήσει αυτή η καραμέλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paterasyp
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επίσης κάτι κομματόσκυλα που παριστάνουν τους μορφωμένους , να κόψουν την ξύλινη γλώσσα τους ώστε να την κάψουν στο τζάκι και να ζεσταθούν τον κρύο χειμώνα που έρχεται .
Σας αρέσει φαίνεται να συνεχίζουν να υπάρχουν σχολές χωρίς κανένα ΕΔ , ώστε να συνεχίζουν να εξαπατούν γονείς και παιδιά .
Είσαστε απλά νυχτωμένοι στον κομματικό σας μικρόκοσμο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
H λύση είναι να δωθουν άμεσα Επαγγελματικά Δικαιώματα στους πτυχιούχους.Σας αρέσει φαίνεται να συνεχίζουν να υπάρχουν σχολές χωρίς κανένα ΕΔ , ώστε να συνεχίζουν να εξαπατούν γονείς και παιδιά .
Όχι τοσο απο θεμα αποκατάστασης, όσο απο θέμα αξιοπρέπειας.
Τα σωματεια/επιμελητηρια/συλλογοι να μεριμνουν για την βελτιωση των υπαρχοντων δομων εκπαιδευσης
και οχι για την διαιώνιση Βασιλικων διαταγματων του μεσοπολέμου.
Να μην κλεισει καμία σχολή. Δεν θα βοηθησει κανεναν κατι τετοιο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ακόμα και εδώ μέσα σκοτώνονται όλοι γιά την μάχη ΑΕΙ-ΤΕΙ . Αν οι εισακτέοι ήταν οι μισοί από ότι τώρα όπως ήταν πριν 20 χρόνια , τότε δεν θα έμπαιναν με 6-7000 και όσοι ήθελαν να σπουδάσουν εκεί δεν θα είχαν τον χλευασμό των άλλων .
Λοιπόν αξιολόγηση τώρα , οι εισακτέοι στην μέση και άλλου είδους εξετάσεις ώστε να γλυτώσουν οι γονείς τα φροντιστήρια .
Επίσης τα πανεπιστήμια να παράγουν έργο και να φέρνουν λεφτά στους εαυτούς τους και το κράτος .
Τώρα αν αυτά στενοχωρούν τα κομματόσκυλα που κάθονται 10 χρόνια στις σχολές απολαμβάνοντας τους παχυλούς μισθούς που τους δίνουν τα κόμματα σαν επαγγελματικά στελέχη , τι να κάνουμε , θα το αντέξουμε .
Δε λεει κανεις οτι οποιος δε γραψει στις πανελληνιες ειναι αχρηστος,αλλα οτι ΣΥΝΗΘΩΣ δεν ενδιαφερεται να σπουδασει.Εχω πει πολλες φορές πως είμαστε άνθρωποι και όχι μόρια.
Εχουμε ξεχωριστα ταλέντα και δυνατότητες.
Και ειμαι ενάντια στην οποιαδήποτε κατάργηση τμημάτων. Ειδικά βάσει μορίων.
το βρίσκω πολυ ηλιθια σαν κινηση.
Οσο να'ναι το 10-11 δειχνει μια στοιχειωδη προσπαθεια.
Παντως ουτε αυτο το απλο δεν μπορουν να αποφασισουν οι ξεφτιλες που μας κυβερνουν.Μια ετσι μια αλλιως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
πως εβγαλες το συμπέρασμα πως η σχολη μου δεν εχει ΕΔ;Καλά όταν αντί να είσαι 19 που είσαι τώρα είσαι 59 και δεν έχεις ακόμα ΕΔ , τότε να δω τι θα λές .
ξερεις τι σημαινει επαγωγικος συλλογισμος, και γιατι δεν ειναι αληθης;;;;Δε λεει κανεις οτι οποιος δε γραψει στις πανελληνιες ειναι αχρηστος,αλλα οτι ΣΥΝΗΘΩΣ δεν ενδιαφερεται να σπουδασει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Why the f*ck not?Η μείωση των εισακτέων και το κλείσιμο σχολών δεν ωφελεί οικονομικά το κράτος.Ας σταματήσει αυτή η καραμέλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
life.goes.on
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
γιατι η εκπαιδευση και η παιδεια, ειναι παραγοντες αναπτυξης, οικονομικής και πολιτισμικής.Why the f*ck not?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iratus
Δραστήριο μέλος
Why the f*ck not?
Nα κοπούν οι μεγάλοι μισθοί των καθηγητών και των πρυτάνων και οι δαπάνες των πανεπιστημίων για τρομερά κτήρια και όλα αυτά που έκαναν για να πήραν μίζες οι υπουργοί,όχι οι εισακτέοι.Δε μπορεί να στερηθεί η μόρφωση.
μακαρι να επαναφερουν τη βαση του 10!δεν γινεται ο καθενας να μπαινει ετσι σε μια σχολη,οποιαδηποτε και αν ειναι.Λογικα,αυτος που εχει γραψει πανω απο 10 εχει προσπαθησει εστω και λιγο που σημαινει οτι υπαρχει καποιο ενδιαφερον για περαιτερω εκπαιδευση.Οταν ο αλλος γραφει 5 ή 7 και μπαινει σε μια σχολη ετσι για την πλακα και γιατι ηταν τυχερος,οχι μονο υποβαθμιζεται η ιδια η σχολη αλλα και το επιπεδο των σπουδων και του μελλοντικου δυναμικου της χωρας.Δεν ειναι λιγες οι φορες που καποια σχολη υποτιμαται και θεωρειται κατωτερη λογω της χαμηλης της βασης...
Και να μπει σε μια σχολή,αυτό δε σημαίνει πως θα μπορέσει να τη βγάλει ποτέ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
θες να μου αιτολογησεις με επιχειρηματα τι διαφορα εχει το 10001 απο το 9999μακαρι να επαναφερουν τη βαση του 10!δεν γινεται ο καθενας να μπαινει ετσι σε μια σχολη,οποιαδηποτε και αν ειναι.
και κατα ποσο τα μορια είναι αντιπροσωπευτικά του χαρακτήρα και της εκπαιδευσης ενος ατόμου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
life.goes.on
Νεοφερμένος
καθολου αντιπροσωπευτικα και η διαφορα ειναι μηδαμινη.Απ΄τη στιγμη ομως που πολλοι θεωρουν οτι ακομα και αν γραψουν κατω απο 10 θα μπορεσουν να μπουν καπου(που στην πραγματικοτητα ισχυει)δεν υπαρχει ο υγιεις ανταγωνισμος που θα εχει ως συνεπεια πιο καλα διαβασμενους μαθητες->ανωτερο επιπεδο σε ΤΕΙ κ ΑΕΙ->περισσοτερες ςυκαιριες για εξελιξη και αποκατασταση στο μελλον κλπθες να μου αιτολογησεις με επιχειρηματα τι διαφορα εχει το 10001 απο το 9999
και κατα ποσο τα μορια είναι αντιπροσωπευτικά του χαρακτήρα και της εκπαιδευσης ενος ατόμου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Σίγουρα η παιδεία πρέπει να καλύπτεται από τον οικονομικό προϋπολογισμό του κράτους, ωστόσο υπάρχουν κάποια όρια που έχουν ξεπερασθεί για διάφορους λόγους, γνωστοί και ως μίζες. Επομένως ναι, ο αριθμός τον εισακτέων ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.γιατι η εκπαιδευση και η παιδεια, ειναι παραγοντες αναπτυξης, οικονομικής και πολιτισμικής.
Συμφωνώ απόλυτα πως η παιδεία είναι παράγοντας ανάπτυξης, με τη προϋπόθεσή πως ελέγχεται και λειτουργεί σωστά.
Παράδειγμα:
Η σχολή μου παίρνει 200 άτομα/χρόνο τη στιγμή που της Αθήνας/Θεσσαλονίκης παίρνει <100.
Σε εργαστήρια που είναι κατασκευασμένα για 10-15 άτομα, έχουμε θέσεις για ~30 και μπαίνουμε μέσα 40. Εννοείται πως κατά κύριο λόγο το πρακτικό μέρος(ακόμα και στις απαρχαιωμένες μεθόδους) γι' εμάς είναι πλέον άπιαστο όνειρο. Αν είμαστε τυχεροί να δούμε βίντεο στο youtube, βαράμε παλαμάκια. Επίσης με τόσους πολλούς εισακτέους, ακόμα και πριν το μεγάλο μπα της κρίσης, το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων έβγαινε στην ανεργία. Πιστεύεις πως αυτός είναι ο σωστός δρόμος για τη "παραγωγή" δυναμικού που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της οικονομίας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.