Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pouleles
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Το Γεωπονικό έχει πολλά εργαστήρια σε όλα τα εξάμηνα!Γυμναστικη ακαδημια ισως?η τιποτα απο γεωπονικο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pouleles
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Δεν βλέπω το κακό σε αυτό. Δεν είναι καφετέρια το πανεπιστήμιο.
Δεν νομίζω ότι το σημερινό πανεπιστήμιο έχει καμία σχέση με καφετέρια.On the other side,παίρνει στροφή για να γίνει κάτεργο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Δεν νομίζω ότι το σημερινό πανεπιστήμιο έχει καμία σχέση με καφετέρια.On the other side,παίρνει στροφή για να γίνει κάτεργο.
Αν με το κάτεργο εννοείς τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, τα εργαστήρια και τα σεμινάρια, διαφωνώ. Αν εννοείς κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω, μπορείς να με διαφωτίσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν νομίζω ότι το σημερινό πανεπιστήμιο έχει καμία σχέση με καφετέρια.On the other side,παίρνει στροφή για να γίνει κάτεργο.
Ναι δε βλέπεις, όλοι οι φοιτητές ανά την Ελλάδα εργάζονται σκληρά κάθε μέρα για να φέρουν εις πέρας τις τόσο σημαντικές σπουδές τους, ούτε να κλάσουμε δεν έχουμε χρόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Αν με το κάτεργο εννοείς τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, τα εργαστήρια και τα σεμινάρια, διαφωνώ. Αν εννοείς κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω, μπορείς να με διαφωτίσεις!
Αναφέρομαι στην εντατικοποίηση των σπουδών,στην εισαγωγή επιπλέον ωρών,υποχρεωτικών παρουσιών σε αμθιφέατρα,υποχρεωτικών προόδων σε εργαστήρια,μαθημάτων-αλυσίδων,που απομακρύνουν το πανεπιστήμιο απ'την ουσία της εκπαίδευσης και το μετατρέπουν σε ένα ίδρυμα στείρας αναπαραγωγής τυποποιημένων γνώσεων,χωρίς περιθώρια σκέψης και πολύπλευρης δημιουργίας και το ευτελίζουν σε ένα σχολείο "υψηλού επιπέδου" αντιμετωπίζοντας τους φοιτητές σαν μεγάλα νήπια χωρίς δικιά τους κριτική σκέψη,που δεν αποτελούν ζωντανά κύτταρα ενός οργανισμού παραγωγής γνώσης,παρά μονάδες απορρόφησης επιστημονικών δογμάτων,μετατρέποντας την φοιτητική καθημερινότητα σε αγχώδη και καταπιεστική,αποτελόντας έτσι τον προθάλαμο για την εργασιακή προοπτική των μελλοντικών πτυχιούχων.Ένα πανεπιστήμιο αποτελεί κοιτίδα πολιτισμού,όχι εργοστάσιο ανθρώπινων υπολογιστών.
Ναι δε βλέπεις, όλοι οι φοιτητές ανά την Ελλάδα εργάζονται σκληρά κάθε μέρα για να φέρουν εις πέρας τις τόσο σημαντικές σπουδές τους, ούτε να κλάσουμε δεν έχουμε χρόνο.
Μην το γελιοποιείς.Οι σπουδές στην Ελλάδα είναι σε ένα αρκετά απαιτητικό επίπεδο,και πάρα πολλά τμήματα ανά την επικράτεια έχουν αυξημένα επίπεδα δυσκολίας.Μόνο περίπατος δεν είναι τα ελληνικά πανεπιστήμια,αυτά είναι ανοησίες που παρουσιάζουν στα δελτία του Σκάι και του Μέγκα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αναφέρομαι στην εντατικοποίηση των σπουδών,στην εισαγωγή επιπλέον ωρών,υποχρεωτικών παρουσιών σε αμθιφέατρα,υποχρεωτικών προόδων σε εργαστήρια,μαθημάτων-αλυσίδων,που απομακρύνουν το πανεπιστήμιο απ'την ουσία της εκπαίδευσης και το μετατρέπουν σε ένα ίδρυμα στείρας αναπαραγωγής τυποποιημένων γνώσεων,χωρίς περιθώρια σκέψης και πολύπλευρης δημιουργίας και το ευτελίζουν σε ένα σχολείο "υψηλού επιπέδου" αντιμετωπίζοντας τους φοιτητές σαν μεγάλα νήπια χωρίς δικιά τους κριτική σκέψη,που δεν αποτελούν ζωντανά κύτταρα ενός οργανισμού παραγωγής γνώσης,παρά μονάδες απορρόφησης επιστημονικών δογμάτων,μετατρέποντας την φοιτητική καθημερινότητα σε αγχώδη και καταπιεστική,αποτελόντας έτσι τον προθάλαμο για την εργασιακή προοπτική των μελλοντικών πτυχιούχων.Ένα πανεπιστήμιο αποτελεί κοιτίδα πολιτισμού,όχι εργοστάσιο ανθρώπινων υπολογιστών. .
(Το έχεις καταλάβει ότι όλο αυτό που έγραψες είναι μία πρόταση...; Σαν να έβαλες κασσέτα και αυτό μόνο καλό δεν μπορεί να είναι-άσχετο αυτό με το θέμα μας!)
Κοιτίδα πολιτισμού. Ναι, συμφωνώ. Η κοιτίδα για να λειτουργήσει όμως, πρέπει να την σέβεσαι και οι έλληνες φοιτητές δεν το κάνουν. Το να γράφεις μία πρόοδο σε εργαστήριο, για να "σιγουρέψει" ο καθηγητής ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, πριν πας παρακάτω, αρνητικό δεν είναι. Αλυσίδες το ίδιο. Κάποια πράγματα ΠΡΕΠΕΙ να τα ξέρεις, πριν πας παρακάτω. Ειδικά σε επιστήμες σαν τη δική σου.
Για πάμε στο άγχος..Είναι αγχωτικό να πηγαίνεις κάθε μέρα στη σχολή; Να παρακολουθείς, να κοινωνικοποιείσαι; Να εξασκείς (σε μερικές περιπτώσεις) αυτά που μαθαίνεις; Είναι αγχωτικό να μοιράζεται η ύλη στις προόδους ή αυτές να σε βοηθούν στον τελικό βαθμό; Διαφορετική αντίληψη του άγχους έχουμε.
Και δυστυχώς, και ειλικρινά λυπάμαι πολύ που το λέω, οι φοιτητές που εγώ αντιμετωπίζω είναι ΝΗΠΙΑ στη συμπεριφορά. 4 χρόνια κάνω μάθημα στο προπτυχιακό και το επίπεδο όλο και πέφτει. Δεν ξέρω αν φταίει το σύστημα του Λυκείου (που σίγουρα θα φταίει) ή κάτι άλλο, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και ξέρεις ποιο είναι το πιο τραγικό; Ότι αυτά τα παιδιά είναι σε μία σχολή που έχουν ΕΠΙΛΕΞΕΙ να είναι. ΘΕΛΟΥΝ να είναι. Θα έπρεπε (στα μάτια μου) να λυσσάνε για παραπάνω μαθήματα, για παραπάνω γνώσεις, για παραπάνω σεμινάρια. Να θέλουν να εξελιχθούν. Είναι ανάγκη να "απειλούνται" με απουσίες για να πατήσουν στο αμφιθέατρο;
Εμείς στη σχολή και κριτική σκέψη βάζουμε και ελευθερία έχουν και ευκαιρίες και από όλα. Δεν είμαστε Harvard αλλά προσπαθούμε. Ξέρεις τι απάντηση παίρνουμε; "Ύλη δεν θα μας δώσετε σε σελίδες;" "Δεν μπορούμε να βρούμε τις θεματικές ενότητες μέσα στα βιβλία". Συμπεριφορά γενική...; Τρίτης δημοτικού. ΑΠΛΑ.
(Χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό, όχι γιατί είμαι καθηγήτρια, απέχω πολύ, απλά είναι προσωπικές εμπειρίες όλα αυτά, τα ζω.)
Σε αυτό, αν και δεν το λες σε μένα, συμφωνώ με τα χίλια! Το επίπεδο είναι καλό και πολύ απαιτητικό αν δεν θες να περάσεις και να μην ακουμπήσεις, αν θες να κάνεις κάτι στη ζωή σου.Μην το γελιοποιείς.Οι σπουδές στην Ελλάδα είναι σε ένα αρκετά απαιτητικό επίπεδο,και πάρα πολλά τμήματα ανά την επικράτεια έχουν αυξημένα επίπεδα δυσκολίας.Μόνο περίπατος δεν είναι τα ελληνικά πανεπιστήμια,αυτά είναι ανοησίες που παρουσιάζουν στα δελτία του Σκάι και του Μέγκα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
(Το έχεις καταλάβει ότι όλο αυτό που έγραψες είναι μία πρόταση...; Σαν να έβαλες κασσέτα και αυτό μόνο καλό δεν μπορεί να είναι-άσχετο αυτό με το θέμα μας!)
Ναι,μου την έλεγαν απ'το σχολείο οι καθηγητές για τον μακροπερίοδο λόγο στην έκθεση.Επίσης είναι το πρώτο σχόλιο που το έγραψα αποκλειστικά στα ελληνικά,but nobody seems to noticed.
Κοιτίδα πολιτισμού. Ναι, συμφωνώ. Η κοιτίδα για να λειτουργήσει όμως, πρέπει να την σέβεσαι και οι έλληνες φοιτητές δεν το κάνουν. Το να γράφεις μία πρόοδο σε εργαστήριο, για να "σιγουρέψει" ο καθηγητής ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, πριν πας παρακάτω, αρνητικό δεν είναι. Αλυσίδες το ίδιο. Κάποια πράγματα ΠΡΕΠΕΙ να τα ξέρεις, πριν πας παρακάτω. Ειδικά σε επιστήμες σαν τη δική σου.
Η αντίληψη ότι "περισσότερες ώρες διδασκαλίας/περισσότερη πίεση (εξετάσεις κλπ)=>καλύτερη ποιότητα διδασκαλίας",είναι literally μεσαιωνική.Ήδη απ'την Αναγέννηση και τον Διαφωτισμό,οι διανοούμενοι της εποχής άρχισαν να αμφισβητούν τη συγκεκριμένη μέθοδο,και να προτείνουν εναλλακτικούς,λιγότερο καταπιεστικούς τρόπους διδασκαλίας.My point is,ότι αυτό που έχει σημασία είναι η ποιότητα,όχι η ποσότητα.Τι σημασία έχει η πρόοδος,αν ο καθηγητής είναι μαλάκας και διδάσκει μόνο το 1/20 του βιβλίου (μου 'χει τύχει),ή αν βάζει 15 χρόνια τα ίδια θέματα με συνέπεια όλοι οι φοιτητές να τα διαβάζουν 2 μέρες πριν και να γράφουν 10 (αυτό έχει τύχει σ'όλους)?Τι σημασία έχουν οι αλυσίδες μαθημάτων,όταν πέφτεις πάνω στο στραβόξυλο που γράφεις 5 και σου βάζει 2,και κοντολογίς κόβει το 80% των φοιτητών στο μάθημα του (επίσης πολύ συχνό φαινόμενο)?Τι σημασία έχουν οι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις όταν ο καθηγητής βαριέται που ζει,δεν ξέρει να διδάσκει,είναι κανάς κωλόγερος που σε ένα χρόνο παίρνει σύνταξη και κοιτάζει πως να φύγει,ή αντί να διδάξει ο ίδιος,στέλνει τον ειδικευόμενο στη θέση του (κλασσικότατο στις κλινικές στη σχολή μου,να κάνεις π.χ. χειρουργική και ολόκληρη χρονιά να μην έχεις δει το μέλος ΔΕΠ)?Τον σεβασμό δεν τον απαιτείς,τον κερδίζεις.Το ίδιο ισχύει και για ένα πανεπιστήμιο.Όταν διαβάζεις σαν πούστης,για να πάει ο δαπίτης και ο κάθε δαπίτης να πάρει το δεκαράκι απ'το παράθυρο επειδή έχει τα κολλητιλίκια του με τους καθηγητές,τότε αυτομάτως και το πανεπιστήμιο χάνει πόντους απ'τον σεβασμό σου.Και αυτό ήταν απλά ένα παράδειγμα,ύπάρχουν άπειρα άλλα.Δεν χρειαζόμαστε περισσότερη εκπαίδευση,χρειαζόμαστε περισσότερο ουσιαστική εκπαίδευση.
Για πάμε στο άγχος..Είναι αγχωτικό να πηγαίνεις κάθε μέρα στη σχολή; Να παρακολουθείς, να κοινωνικοποιείσαι; Να εξασκείς (σε μερικές περιπτώσεις) αυτά που μαθαίνεις; Είναι αγχωτικό να μοιράζεται η ύλη στις προόδους ή αυτές να σε βοηθούν στον τελικό βαθμό; Διαφορετική αντίληψη του άγχους έχουμε.
Νομίζω ότι η δική μου,ή η δική σου αντίληψη του άγχους matters little,όταν υπάρχουν facts απ'τις διάφορες σχολές.Και είναι γεγονός ότι σχολές με περισσότερες ώρες,περισσότερες υποχρεωτικές παρακολουθήσεις,συνεχείς προόδους,θεωρούνται πολύ πιο stressful απ'τους φοιτητές,απ'τις υπόλοιπες.Τους πηδάνε,στην κυριολεξία,και αυτό το παραδέχονται οι ίδιοι οι φοιτητές που είναι σε τέτοιες σχολές,όχι εγώ ή εσύ.Μήπως αυτό δίνει μεγαλύτερη αξία στις σχολές τους?Ούτε καν.Η δική μου σχολή για παράδειγμα,έχει ένα πολύ πιο ανθρώπινο πρόγραμμα σπουδών,με ελάχιστες προόδους,τα απαραίτητα εργαστήρια και χωρίς αλυσίδες,και παρ'όλ'αυτά,έχει μέσο όρο αποφοίτησης τα 7 χρόνια και ένα πολύ καλό επίπεδο σπουδών (από άποψη ύλης,συγγραμάτων,αναγνώρισης στο εξωτερικό κλπ),χωρίς την περιβόητη εντατικοποίηση.
Και δυστυχώς, και ειλικρινά λυπάμαι πολύ που το λέω, οι φοιτητές που εγώ αντιμετωπίζω είναι ΝΗΠΙΑ στη συμπεριφορά. 4 χρόνια κάνω μάθημα στο προπτυχιακό και το επίπεδο όλο και πέφτει. Δεν ξέρω αν φταίει το σύστημα του Λυκείου (που σίγουρα θα φταίει) ή κάτι άλλο, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και ξέρεις ποιο είναι το πιο τραγικό; Ότι αυτά τα παιδιά είναι σε μία σχολή που έχουν ΕΠΙΛΕΞΕΙ να είναι. ΘΕΛΟΥΝ να είναι. Θα έπρεπε (στα μάτια μου) να λυσσάνε για παραπάνω μαθήματα, για παραπάνω γνώσεις, για παραπάνω σεμινάρια. Να θέλουν να εξελιχθούν. Είναι ανάγκη να "απειλούνται" με απουσίες για να πατήσουν στο αμφιθέατρο;
Εμείς στη σχολή και κριτική σκέψη βάζουμε και ελευθερία έχουν και ευκαιρίες και από όλα. Δεν είμαστε Harvard αλλά προσπαθούμε. Ξέρεις τι απάντηση παίρνουμε; "Ύλη δεν θα μας δώσετε σε σελίδες;" "Δεν μπορούμε να βρούμε τις θεματικές ενότητες μέσα στα βιβλία". Συμπεριφορά γενική...; Τρίτης δημοτικού. ΑΠΛΑ.
Το ότι έχω επιλέξει να σπουδάσω ένα αντικείμενο,δεν σημαίνει that I'm willing to do anything για να το πετύχω αυτό.Δεν προτίθεμαι να ικανοποιώ οποιαδήποτε καύλα χωρίς να έχω κανέναν λόγο,όσο επίπονο και αν είναι αυτό.Το "είναι επιλογή σου",δεν συνεπάγεται με "σκάσε και κολύμπα".Έχεις λόγο στους όρους πάνω στους οποίους θα διεξαχθεί η διαδικασία της μάθησης.
Τώρα το γιατί οι φοιτητές συμπεριφέρονται έτσι,οι λόγοι είναι πολλοί και εν μέρει τους άγγιξα και παραπάνω.Φταίει το ότι το σχολείο δεν διδάσκει καμία υπευθυνότητα,με συνέπεια η "ελευθερία" του πανεπιστημίου να μένει ανεκμετάλλευτη απ'το "παιδάκι" που θέλει ντάντεμα,φταίει που και η τριτοβάθμια εκπαίδευσης έχει πολύ κοντινές σχέσεις με την δευτεροβάθμια και την πρωτοβάθμια (το έχω ξαναπεί,θεωρώ ότι το σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα προσομοιάζει πολύ καλύτερα σε εργοστάσιο,παρά σε "ναό" της γνώσης),φταίει που και το πανεπιστήμιο με την κατάστασή του δίνει ελάχιστους λόγους στον φοιτητή να το σεβαστεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αλλά εξακολουθώ να μην βλέπω πουθενά εντατικοποίηση των σπουδών, δεν την θεωρώ συνώνυμη με τις προόδους ή τις παρουσίες. Ίσως να διαφέρει από σχολή σε σχολή αυτό, οπότε δεν είμαι και απόλυτη, εκφράζω την προσωπική μου άποψη.
(έχουμε ξεφύγει από το θέμα, αλλά για το τέλος να σχολιάσω την πρώτη σου πρόταση!!! Το πρόσεξα, αλλά είπα θα είναι η ιδέα μου!!! )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Βρε Mr Crowley, αν είσαι ιατρική τι στο καλό περίμενες? Να είναι σαν το "ΑΕΙ χωρίς παρακολούθηση με λίγα μαθήματα" που ζητάω εγώ? Ο απόφοιτος θα είναι υπευθυνος για ανθρώπινες ζωές, αν μη τι άλλο θέλω να ξέρω ότι ξεσκίστηκε στη μελέτη για να τον εμπιστευτώ με την υγεία μου. Οχι σαν τους περισσότερους γιατρούς που πετυχαινω τελευταία που μου λένε "χαπακώσου με αυτά και έλα πάλι να σε δω", -"μα, γιατρέ, γιατί? Τι έχω?", -"επόμενος!"
Αν και λέμε κάτι τελείως διαφορετικό,just for the record,η Ιατρική είναι μια αρκετά βατή σχολή σε σχέση με τα μόριά της πάντα.Η κύρια δυσκολία της είναι ο τεράστιος όγκος της ύλης.Παρ'όλ'αυτά,δεν συγκαταλέγεται ούτε κατά διάνοια στις παραδοσιακά δύσκολες σχολές,όπως οι πολυτεχνικές και τα φυσικομαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ δεν κοιτάω τον βαθμό δυσκολίας εδώ, αλλά κατα πόσο είναι τυπικά εφικτό να τελειώσω κάτι χωρίς υποχρεωτική παρακολούθηση. Αν είναι πανεύκολο αλλα πρέπει να εχω παρουσίες, δεν μου κάνει. Το ανάποδο δεν με πειράζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparksFly
Νεοφερμένος
Είμαι α'εξάμηνο και δεν έχουμε εργαστήρια κτλ είναι μόνο 1 καθηγητής που παίρνει παρουσίες αλλά και πάλι είναι επιλογής το μάθημα...έχουμε μόνο 4 υποχρεωτικά και τουλάχιστον 2 επιλογής..μόνο τα εβραϊκά είναι λίγο παλούκι αλλά αν σου αρέσουν οι γλώσσες κτλ δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Βρε Mr Crowley, αν είσαι ιατρική τι στο καλό περίμενες? Να είναι σαν το "ΑΕΙ χωρίς παρακολούθηση με λίγα μαθήματα" που ζητάω εγώ? Ο απόφοιτος θα είναι υπευθυνος για ανθρώπινες ζωές, αν μη τι άλλο θέλω να ξέρω ότι ξεσκίστηκε στη μελέτη για να τον εμπιστευτώ με την υγεία μου. Οχι σαν τους περισσότερους γιατρούς που πετυχαινω τελευταία που μου λένε "χαπακώσου με αυτά και έλα πάλι να σε δω", -"μα, γιατρέ, γιατί? Τι έχω?", -"επόμενος!"
Γενικά, όλα τα μαθήματα θέλουν την παρακολούθησή τους.
Απο 5ο πεδίο :
Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ (αρκετά εύκολο και ενδιαφέρον τμήμα,αλλά έχει 1-2 εργαστηριάκια) [40 μαθήματα]
Ναυτιλιακών Σπουδών ΠΑΠΕΙ [52 μαθήματα]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.