Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν η επιτυχία ήταν τόσο εύκολη με αυτά τα μέσα, τότε κανείς δε θα ήταν τόσο βλάκας να τα σκάει χοντρά στην παραπαιδεία.
Δε βγάζω νόημα.
Δηλαδή εσύ ξέρεις λίγους που δεν χρειάζονται φροντιστήριο αλλά παρόλαυτα πηγαίνουν; Εγώ πάντως έχω δει αρκετούς. Το τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του, είναι δική του υπόθεση, όπως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις δυνατότητες σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
... την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις * δυνατότητες σου.
Συγκινητικό.
*Οικονομικές δυνατότητες - λίγοι είναι χαζοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Δηλαδή εσύ ξέρεις λίγους που δεν χρειάζονται φροντιστήριο αλλά παρόλαυτα πηγαίνουν; Εγώ πάντως έχω δει αρκετούς. Το τι κάνει ο καθένας με τα λεφτά του, είναι δική του υπόθεση, όπως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την επιτυχία ούτε την αγοράζεις, ούτε σου την χαρίζουν. Με κόπο την κερδίζεις, ανάλογα πάντα με τις δυνατότητες σου.
Απ' τη στιγμή που βαθμολογείται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ένας με υψηλούς στόχους πρέπει να πάει φροντ, όχι τόσο γιατί θα του μάθουν τη θεωρία ή πώς να λύνει, αλλά επειδή πρέπει να απαντάμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Αν ξεφύγουμε λίγο από αυτόν, πέφτει πέλεκυς, κακά τα ψέματα. Και το κακό είναι ότι δεν έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες για αυτό, ούτε από βοηθήματα, ούτε από τα σχολικά βιβλία, κι ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί όπως θέλει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Συγκινητικό.
*Οικονομικές δυνατότητες.
Κοίταξε, αν θεωρείς ότι το πλούσιο πλην όχι και τόσο έξυπνο παιδί μπορεί να γράψει πάρα πολύ καλά απλά και μόνο επειδή πηγαίνει στο Χ πασίγνωστο διάσημο φροντιστήριο, αυτό δεν ισχύει. Σε όσα φροντιστήρια και να πας, αν δεν διαβάσεις ή αν δεν τα παίρνεις τα γράμματα, δεν θα γράψεις. Ας μην επαναλαμβανόμαστε.
Απ' τη στιγμή που βαθμολογείται η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, ένας με υψηλούς στόχους πρέπει να πάει φροντ, όχι τόσο γιατί θα του μάθουν τη θεωρία ή πώς να λύνει, αλλά επειδή πρέπει να απαντάμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Αν ξεφύγουμε λίγο από αυτόν, πέφτει πέλεκυς, κακά τα ψέματα. Και το κακό είναι ότι δεν έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες για αυτό, ούτε από βοηθήματα, ούτε από τα σχολικά βιβλία, κι ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί όπως θέλει!
Το ότι είναι υποκειμενική η βαθμολόγηση, το θεώρησα ήδη ως μαύρη τρύπα των πανελληνίων. Τα φροντιστήρια φυσικά δεν κάνουν αντικειμενική την βαθμολόγηση, έτσι; Όσον αφορά τον τρόπο γραφής των απαντήσεων, θεωρώ ότι μια ματιά στα λυμένα θέματα που κυκλοφορούν κάθε χρόνο, μπορεί να λύσει πολλές απορίες. Και η κοινή λογική, επίσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος
Το γραπτό μου τυχαίνει να πάει σε βαθμολογητές ο ένας για παράδειγμα μου βάζει χ βαθμό και ο άλλος χ+13ή10..
Το γραπτό ενος άλλου παιδιού τυχαίνει να πάει σε βαθμολογητές, ο ένας για παράδειγμα του βάζει βαθμό χ και ο άλλος χ+9..
Εν ολίγοις , αυτό που θέλω να πώ είναι πως άλλα παιδιά είχαν απόκλιση το πολύ μέχρι 9 μονάδες, εγω όμως είχα μεγαλύτερες αποκλίσεις, 13 μονάδες σε ένα μάθημα, 10 μονάδες σε ένα άλλο και περίπου 4 μονάδες στα υπόλοιπα.. Μονο λατινικά δεν είχα απόκλιση όπου μου έβαλαν και οι δυο 100.. και στα 4 απο τα 5 μαθήματα στα οποία είχα απόκλιση μου,ο ένας μου έβαλε βαθμό απο 19 εως 20 παρα κάτι..
Άρα αντικειμενικά κατ'εμέ πιο τυχερός θα σταθεί αυτος που έχει μικρότερη απόκλιση και φυσικά έχει γράψει καλά..
Δεν ξέρω αν το διατύπωσα τόσο σωστά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Το ότι είναι υποκειμενική η βαθμολόγηση, το θεώρησα ήδη ως μαύρη τρύπα των πανελληνίων. Τα φροντιστήρια φυσικά δεν κάνουν αντικειμενική την βαθμολόγηση, έτσι; Όσον αφορά τον τρόπο γραφής των απαντήσεων, θεωρώ ότι μια ματιά στα λυμένα θέματα που κυκλοφορούν κάθε χρόνο, μπορεί να λύσει πολλές απορίες. Και η κοινή λογική, επίσης.
Τα λυμένα θέματα, πάλι από φροντιστήρια προέρχονται, άρα ούτε αυτά είναι απόλυτα αξιόπιστα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε αναβαθμολόγηση, έτσι; Μόνο να δούμε το γραπτό μπορούμε, πληρώνοντας 50Ε; Αυτό κι αν είναι άδικο!! Οι βαθμολογητές έχουν το αλάθητο του πάπα δηλαδή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Τα λυμένα θέματα, πάλι από φροντιστήρια προέρχονται, άρα ούτε αυτά είναι απόλυτα αξιόπιστα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε αναβαθμολόγηση, έτσι; Μόνο να δούμε το γραπτό μπορούμε, πληρώνοντας 50Ε; Αυτό κι αν είναι άδικο!! Οι βαθμολογητές έχουν το αλάθητο του πάπα δηλαδή!
Συγνώμη, από την μια πληρώνει κανείς κάποια χιλιάρικα για να πάει σε φροντιστήριο και υποστηρίζει ότι χωρίς φροντιστήριο δεν γίνεται, και από την άλλη τα λέει αναξιόπιστα;;; Δεν είναι αντίφαση αυτό;
Όσο για την αναβαθμολόγηση, θεωρώ πρακτικά αδύνατο να γίνει, τα επακόλουθα μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί ποια θα ήταν, ασχετα αν, ως ιδέα, με βρίσκει σύμφωνο.
Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.
Επειδή αναφέρθηκε η φυσική κατεύθυνσης, θα πω τη γνώμη μου σαν φυσικός, καθηγητής και βαθμολογητής. Στη φυσική έχουμε το περίεργο φαινόμενο η ύλη θεωρητικά να είναι πολύ μικρή, οπότε αυτό συνεπάγεται το μάθημα να γίνεται δύσκολο καθώς τα θέματα που μπαίνουν είναι τέτοια ώστε να επιδιώκουν να μπερδέψουν και να βασανίσουν τον υποψήφιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται από μέρος του μαθητή πολύ μεγάλη εξάσκηση. Δυστυχώς στο σχολείο, όσο και αν ο καθηγητής προσπαθεί, ο χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη προετοιμασία του υποψηφίου για αυτό το είδος της εξέτασης. Όλα αυτά οδηγούν στην έξωθεν βοήθεια των φροντιστηρίων. Θεωρητικά θα μπορούσε ο μαθητής να συμπληρώσει την προετοιμασία του με βοηθήματα, αλλά στην πράξη αυτό λειτουργεί για πολύ λίγους. Ειδικά τα φετεινά θέματα της φυσικής κατεύθυνσης σε καμία περίπτωση δεν παρέπεμπαν στο σχολικό βιβλίο.
Αν συνάδελφε θεωρείς ότι τα θέματα δεν λύνονταν μόνο με την γνώση που σου παρέχει το σχολικό βιβλίο, προφανώς και θα πάω πάσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
(1)Συγνώμη, από την μια πληρώνει κανείς κάποια χιλιάρικα για να πάει σε φροντιστήριο και υποστηρίζει ότι χωρίς φροντιστήριο δεν γίνεται, και από την άλλη τα λέει αναξιόπιστα;;; Δεν είναι αντίφαση αυτό;
(2)Όσο για την αναβαθμολόγηση, θεωρώ πρακτικά αδύνατο να γίνει, τα επακόλουθα μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί ποια θα ήταν, ασχετα αν, ως ιδέα, με βρίσκει σύμφωνο.
(3)Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.
(1) Δεν είναι λίγες οι φορές που οι λύσεις διάφορων φροντιστηρίων έχουν λάθη ή, έστω, έχουν ελλείψεις. Φροντιστήριο από φροντιστήριο διαφέρει, και αυτό δεν έχει άμεση σχέση με τις τιμές.
off:
(3) Σε αυτό συμφωνώ. Στο σχολείο μου, όσοι πήγαμε φροντιστήριο τα τελευταία 2 χρόνια μόνο, πήραμε μεγαλύτερη βαθμολογία από τους υπόλοιπους, που πήγαιναν από το Γυμνάσιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Είναι δίκαιες γιατί όλοι διαγωνιζόμαστε σε ίδια θέματα. Είναι δικαιες γιατί στους 10.000 που μπαινουν στο πανεπιστημιο,ο ένας μπορεί με κάποιο τρόπο να είχε πρόσβαση στα θέματα.Οι υπόλοιποι 9.999 όμως έχουν μπει με αξιοκρατική διαδικασία.
Είναι άδικες,γιατί στηρίζονται και στηρίζουν την παραπαιδεία.Ένα παιδί που έχει η οικογενειά του ικανοποιητικό εισόδημα μπορεί να κάνει περισσότερες ώρες φροντιστήρια από ένα παιδί εξίσου ικανο,που όμως δεν έχει την ίδια οικονομική ευχέρεια.Και δυστηχώς,επειδή πολλές φορές τα πράγματα κρίνονται στον "πόντο",μπορεί το πρωτο παιδί,για την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας που είχε την τυχη να ακουσει στ φροντιστήριο,να στερησει την θεση απο το δευτερο.
Είναι άδικες γιατί οι διορθωτές είναι διαφορετικοί χαρακτήρες,με διαφορετικες συχνά απαιτήσεις και δεν περιμενουν ολοι τις ιδιες ακριβως απαντησεις.Οποτε είναι και λίγο θεμα τύχης το να πεσεις σε σωστους διορθωτες,γιατι ο ένας μπορει να σε βαθμολογουσε με 45,ο άλλος με 60 και ο τρίτος με 30....αν πεσεις στον πρωτο ή/και στον τριτο.....την εβαψες!!ενω αν πεσεις στον 2 και σε καποιον που σκεφτεται παρομοια..σώθηκες!
Και άλλα πολλά παραδείγματα...
όπως είναι άδικο να διδεται η ευκαιρια σε πολλά παιδια από θεωρητικη που φετος λόγω θεματων έγραψαν καλα,με τη βιολογια σαν μαθημα γενικης να διεκδικουν θέσεις σε τμήματα όπως το Βιολογικό και να τις στερουν απο παιδια της Θετικης, που λόγω θεματων παλι,ατύχησαν φετος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Η επιλογή των προσώπων δεν έχει τόση σημασία όσο τα ίδια τα θέματα που μπαίνουν. Τα πρόσωπα από όσο γνωρίζω δεν τα μαθαίνουμε ποτέ, σε αντίθεση με τα θέματα. Εφόσον τα θέματα δεν είναι εκτός ύλης, και εφόσον όλοι διαγωνίζονται στα ίδια θέματα, δεν υπάρχει θέμα για μένα.
2) Όχι. Ή τουλάχιστον, διαρροής πριν τα πάρουν τα εξεταστικά κέντρα. Από κει και πέρα, δεν είναι η διαρροή αυτή που πλήττει την αξιοπιστία του θεσμού, αλλά η ενδεχόμενη επικοινωνία του μαθητή με κάποιον από έξω. Που και εκεί, γνωρίζω περιπτώσεις που ο πέλεκυς που έπεσε ήταν βαρύτατος.
3) Αυτό είναι φύση αδύνατον να γίνει, δεδομένου ότι δεν είναι όλες οι ερωτήσεις κλειστού τύπου. Πιστεύω όμως ότι το αίσθημα ευθύνης των βαθμολογητών σε γενικές γραμμές είναι υψηλό. Δεν έχει περάσει ούτε ένας μαθητής από τα χέρια μου, που να μην πήρε αυτό που εγώ θεωρώ ότι άξιζε (άσχετα με το τι υποστηρίζει ο κάθε μαθητής).
4) Ως επακόλουθο του 3, φυσικά και ναι.
5) Δεν νομίζω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο "δίκαιος" ή "άδικος", σίγουρα όμως είναι ο τρόπος που παίρνει περισσότερο το μέρος του μαθητή (παλιότερα λαμβανόταν υπόψιν μόνο ο βαθμός του 3ου βαθμολογητή, όχι ο μέσος όρος των δυο καλύτερων).
6) Όχι, αν και δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείς.
7) Όχι, όλες οι κατηγορίες δεν έχουν λόγο ύπαρξης (βλέπε μουσουλμάνοι Θράκης).
8) Ανάλογα την περίπτωση, σε άλλες ναι, σε άλλες όχι.
9) Γιατί μπορούν.
10) Η αλήθεια είναι ότι και εμένα δεν μου βγάζει νόημα.
11) Όπως;
12) Όχι.
13) Αυτό θα μας το πουν οι μαθητές, δεν μπορώ να το ξέρω.
1) Και τα πρόσωπα που επιλέγουν τα θέματα έχουν σημασία. Αν πρόκειται για πανεπιστημιακούς ή συμβούλους που δεν έχουν ποτέ διδάξει στο λύκειο, ξέρουν τις δυνατότητες των μαθητών? Είναι κλασική η ατάκα των καθηγητών στη σχολή μου "Μα, αυτό δεν το ξέρετε από το λύκειο?".
5) Ο υπολογισμός του βαθμού αν υπάρχει 3ος, άλλαξε φέτος (πρόσφατα το έμαθα) προς το δικαιότερο: Δεν είναι ο Μ.Ο. των 2 μεγαλύτερων, αλλά ο Μ.Ο. του 3ου και του πλησιέστερου του.
6) Πριν μερικά χρόνια αποκαλύφθηκε ότι σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη ανάγκασε βαθμολογητές να αλλάξουν βαθμούς. Και άλλη περίπτωση: κάποιος από το υπουργείο άμυνας άλλαξε τις βαθμολογίες των τεστ στρατιωτικών σχολών.
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
--- (Θα συνεχίσω σύντομα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Επειδή αναφέρθηκε η φυσική κατεύθυνσης, θα πω τη γνώμη μου σαν φυσικός, καθηγητής και βαθμολογητής. Στη φυσική έχουμε το περίεργο φαινόμενο η ύλη θεωρητικά να είναι πολύ μικρή, οπότε αυτό συνεπάγεται το μάθημα να γίνεται δύσκολο καθώς τα θέματα που μπαίνουν είναι τέτοια ώστε να επιδιώκουν να μπερδέψουν και να βασανίσουν τον υποψήφιο. Για το λόγο αυτό απαιτείται από μέρος του μαθητή πολύ μεγάλη εξάσκηση. Δυστυχώς στο σχολείο, όσο και αν ο καθηγητής προσπαθεί, ο χρόνος δεν επαρκεί για την πλήρη προετοιμασία του υποψηφίου για αυτό το είδος της εξέτασης. Όλα αυτά οδηγούν στην έξωθεν βοήθεια των φροντιστηρίων. Θεωρητικά θα μπορούσε ο μαθητής να συμπληρώσει την προετοιμασία του με βοηθήματα, αλλά στην πράξη αυτό λειτουργεί για πολύ λίγους. Ειδικά τα φετεινά θέματα της φυσικής κατεύθυνσης σε καμία περίπτωση δεν παρέπεμπαν στο σχολικό βιβλίο.
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά το ότι η ύλη της φυσικής είναι λίγη και γιαυτό τα θέματα είναι δύσκολα, οι μαθητές δεν μπορούν εύκολα να το δεχτούνε.Τα θέματα της φυσικής κατεύθυνσης 2012 δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν σαν εκτός ύλης, όμως απαιτούσαν από τον υποψήφιο ένα πολύ πλατύ και βαθύ υπόβαθρο γνώσεων από προηγούμενες τάξεις, το οποίο όμως δεν παρέχεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evg_steven
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
...
Αυτό που προσπαθω να πω τόση ώρα είναι ότι το φροντιστήριο δεν είναι απο μόνο του ικανό να σε κάνει να γράψεις τέλεια.
Aυτό έχει λήξει από την αρχή της συζήτησης.
Το θέμα είναι ότι το φροντιστήριο/ιδιαίτερο μπορεί να σε οδηγήσει με ασφάλεια στην επιτυχία, ενώ το σχολείο ΟΧΙ.
Επίσης, εξεταζόμαστε σε θέματα τα οποία ουδέποτε διδαχτήκαμε, και δεν εννοώ να τα διδαχτούμε αυτούσια, εννοώ να μάθουμε να λύνουμε π.χ. διαγράμματα κ.ο.κ.. Αυτό είναι κατανοητό;
Δεν κάναμε ασκήσεις, δεν κάναμε τίποτα, και με το ζόρι τελειώσαμε την ύλη μια εβδομάδα πριν τις Πανελλήνιες.
Επιπλέον, στη δική μου τάξη -νομίζω, όμως, ότι συμβαίνει και στην πλειονότητα των σχολείων- γράψαμε, σε πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα, ένα μόνο διαγώνισμα κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Φυσικά, σημαντικότερος παράγοντας είναι το προσωπικό διάβασμα.
Όταν, όμως, οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές, τότε και το προσωπικό διάβασμα δεν αποδίδει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
XARA62
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γνωρίζω περίεργες περιπτώσεις που είτε εξετάστηκαν προφορικά με τους φυσικώς αδυνάτους, είτε διεκδίκησαν το 5% των σοβαρών παθήσεων. Ομολογώ ότι πρόκειται για απλή δυσπιστία εκ μέρους μου.....
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@ Sourotiri : Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα σχολιάσω μερικές προς το παρόν:
1) Και τα πρόσωπα που επιλέγουν τα θέματα έχουν σημασία. Αν πρόκειται για πανεπιστημιακούς ή συμβούλους που δεν έχουν ποτέ διδάξει στο λύκειο, ξέρουν τις δυνατότητες των μαθητών? Είναι κλασική η ατάκα των καθηγητών στη σχολή μου "Μα, αυτό δεν το ξέρετε από το λύκειο?".
5) Ο υπολογισμός του βαθμού αν υπάρχει 3ος, άλλαξε φέτος (πρόσφατα το έμαθα) προς το δικαιότερο: Δεν είναι ο Μ.Ο. των 2 μεγαλύτερων, αλλά ο Μ.Ο. του 3ου και του πλησιέστερου του.
6) Πριν μερικά χρόνια αποκαλύφθηκε ότι σύμβουλος στη Θεσσαλονίκη ανάγκασε βαθμολογητές να αλλάξουν βαθμούς. Και άλλη περίπτωση: κάποιος από το υπουργείο άμυνας άλλαξε τις βαθμολογίες των τεστ στρατιωτικών σχολών.
11) Εννοώ πλαστά πιστοποιητικά γιατρών, όπως αυτά των "δυσλεκτικών" που πρόσφατα αποκαλύφθηκαν.
--- (Θα συνεχίσω σύντομα).
Για τη βαθμολογία δεν ισχύει αυτό που λες Δια.Μετρανε οι δυο μεγαλυτεροι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick18
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.