Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδή για να καταλάβουμε τι λές.Συγκρίνεις τον πτυχιούχο νομικής με τον πτυχιούχο ιστορικού-αρχαιολογικού Φιλοσοφικής σχολής σε γνώσεις αρχαίων και λατινικών;Επίσης εξομιώνεις τις γνώσεις οικονομικών των αποφοίτων επαλ και τις γνώσεις οικονομικών ασσοε με τις γνώσεις αρχαίων απο την φιλολογία και το ιστορικό.Μιλάμε για αντικειμενικότητα,συναδελφικότητα και αλληλεγύη σε όλο της μεγαλείο.Δεν είπε κανείς ότι μαθαίνεις τα ίδια αρχαία στα δύο τμήματα.Αυτό που λέμε είναι ότι πολλές απο τις γνώσεις αυτές είναι μη εφαρμόσιμες στην εκπαίδευση.Ψέματα είναι;Είναι κρίμα και ώς δασκάλα που πρέπει να δίνει το παράδειγμα να μιλάς τόσο απαξιωτικά για τμήμα που βγάζει ερευνητές και επιστήμονεςΚαλησπέρα!
Ως Φιλόλογος θα σας απαντήσω απο τημ εμπειρία μου πως όποιο τμήμα και να τελειώσεις(φιλολογικα, ιστορικο, φπψ, φκσ) και σε όποια πόλη έχεις τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Και στα φροντιστηρια και στα ιδιωτικα σχολεια και σε εκδοτικους/εφημεριδες.
Αυτο είναι μια πραγματικότητα.
Αν είναι σωστό ή όχι είναι off topic να το συζητήσουμε εδώ.
Προσωπική -άρα και υποκειμενική - άποψη είναι πως συμβαίνει κατά το σκεπτικό του Έλληνα "ό,τι δηλώσεις είσαι!"
όπως οικονομολογος δηλώνει αυτος που τελείωσε με αριστα την ΑΣΟΕΕ αλλά και αυτός που τελείωσε με το ζόρι το ΕΠΑΛ με κατευθυνση οικονομικα έτσι και Φιλόλογος δηλώνει και αυτός που είχε από παιδί "ψώνιο" με τα αρχαία, όνειρο ζωής να τα σπουδάσει, δήλωσε μόνο φιλολογια στο μηχανογραφικο του και ας είχες 19000 μόρια γιατί μόνο αυτό ήθελε αλλά και αυτός που ως μαθητής ήξερε να μισοκλείνει το λύω έβγαλε 13000 μόρια και περασε κατα τυχη σε κάποιο τμήμα.
Ποιος αξίζει και ποιος όχι φαίνεται στην πράξη.
όσο για το επιχείρημα "δε χρειαζονται 4 χρονια αρχαια επειπεδου αει για να διδαξεις τα απλα του Λυκειου" εμένα προσωπικά δε με καλύπτει. Αν ενστερινστω αυτό θα δεχτώ και πως στο Δημοτικό λογω απλοικής ύλης δε πρέπει να διδασκουν επιστημονες δάδκαλοι με 4 χρονια σπουδες αει αλλά αρκεί ένας αριστούχος που τελειώσε την Γ γυμνασίου....τι λέτε δε ξέρει κι αυτός ορθογραφία, αριθμητική, και ολίγον ιστορία;
επίσης, οι νηπιαγωγοί γιατι σπουδάζουν 4 χρόνια αει; αφού 5χρονα παιδακια "φυλάει" και η γιαγία μας που δε τελείωσε καν το δημοτικό...
Φυσικα ειρωνικα τα τελευταία - αν χρειάζεται για κάποιους να το διευκρινησω.
Και τέλος,για το" όλα είναι θέμα προσωπιικού διαβάματος". Θα συμφωνήσω εν μέρει. Φυσικά χρειάζεται προσωπικό διάβασμα σε όλες τις επιστήμες. Όμως εσεις ως μαθητές Γ Λυκείου θα εμπιστευόσασταν την προετοιμασίας σας σε κάποιον απόφοιτο Νομικης (παιρνω ενα παραδειγμα απαιτητικης σχολης) που εχει διαβάσει απο προσωπικο ενδιαφερον τα παντα γύρω απο τα αρχαία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Συγγνώμη κιόλας, είσαι όντως φιλόλογος;
Κι αν ναι, γιατί κάνεις ορθογραφικά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Κι αν ναι, γιατί κάνεις ορθογραφικά;
Αυτό σε πείραξε;
Έχω υπ' όψιν πτυχιούχο με 8+ που έγραφε το και με ε. Και όχι, δεν ήταν δυσλεκτικό άτομο. Κάνε τις αναγωγές σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
παιδιά αυτο το θέμα με τυραννάει και μένα, θέλω φιλολογία θεσσαλονίκης ή αθήνας(είμαι πολύτεκνος) απλά όλα αυτά με τη δουλειά με απωθούν σιγα σιγά και πέφτω στο κενό καθώς δεν βρίσκω νόημα σε καμιά άλλη δουλειά
Τελείωσε τη σχολή σου σε 4 ή 5 χρόνια, κάνε ενα μεταπτυχιακό, πάνε ενα χρόνο στρατό, και μπορεί τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί. Ποτέ δε ξέρεις! Πάνε φιλολογία αφού σου αρέσει, και στην πορεία ποτέ δε ξέρεις πως θα έρθουν τα πράγματα. Μπορεί εσύ να βρεις γρηγορότερα δουλειά από έναν απόφοιτο Ιατρικής/Ψυχολογίας/Νομικής/ΗΜΜΥ και άλλες «μεγάλες» (υψηλόβαθμες) σχολές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evi07larissa
Πολύ δραστήριο μέλος
παιδιά αυτο το θέμα με τυραννάει και μένα, θέλω φιλολογία θεσσαλονίκης ή αθήνας(είμαι πολύτεκνος) απλά όλα αυτά με τη δουλειά με απωθούν σιγα σιγά και πέφτω στο κενό καθώς δεν βρίσκω νόημα σε καμιά άλλη δουλειά
Αφού δεν βρίσκεις νόημα σε καμία άλλη δουλειά τότε γίνε φιλόλογος. Προβλήματα απασχόλησης έχουν όλοι οι κλάδοι... Σε 6 χρόνια περίπου που θα βγεις στην αγορά εργασίας ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα.... Βασικά οποιοδήποτε επάγγελμα κι αν επιλέξουμε στις μέρες μας δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε σίγουρη απασχόληση στο μέλλον πέρα από αστυνομία και στρατό. Άρα καλύτερα να είσαι σε μία σχολή που αγαπάς και να ειδικεύεσαι σε πράγματα που σου αρέσουν, παρά σε μία σχολή που δεν σου αρέσει. Θα το μετανιώσεις πιστεύω γι' αυτό αν σου επιτρέπει η βαθμολογία σου δήλωσε φιλολογία ή κάποιο συναφές τμήμα....
Δεν ξέρω αν είμαι off topic αλλά θέλω να πω κάτι για τα ιστορικά τμήματα. Εγώ δεν είχα πρώτη επιλογή τη σχολή μου, το ιστορικό απθ αλλά παρακολουθώντας μαθήματα κατάλαβα ότι είναι μία πολύ αξιόλογη σχολή, που προσφέρει πραγματική γνώση σε διάφορους τομείς. Πολλοί υποστήριζουν πως η ιστορία είναι ''κατώτερο'' μάθημα σε σχέση με τα αρχαία και τα λατινικά ή τα νέα ελληνικά. Για εμένα αιτία για την υποβάθμιση αυτή της ιστορίας, ενός από τα σημαντικότερα μαθήματα στο σχολείο, είναι ο τρόπος που διδάσκεται. Η παπαγαλία στην οποία οδηγούνται οι μαθητές κυρίως της Γ λυκείου, και η συχνά ελλειπής διδασκαλία από καθηγητές που παίρνουν την ιστορία ως μάθημα για να συμπληρώσουν ώρεςσυχνά δεν είναι καν φιλόλογοι και η αδιαφορία των μαθητών να παρακολουθήσουν το μάθημα έτσι όπως διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία. Ολα αυτά συντελούν στην υποβάθμιση της ιστοριας ως φιλολογικό μάθημα και στην συνακόλουθη υποβάθμιση των αποφοίτων των Ιστορικών τμημάτων. Πράγματι πολλά ιστορικά τμήματα δεν προσφέρουν μεγάλο φάσμα αρχαίων λατινικών και νέων αλλά το ίδιο συμβαίνει και στα αντίστοιχα φιλολογικά τμήματα, τα οποία δεν προσφέρουν πολλά ιστορικά μαθήματα. Είναι και η ιστορία ένα σημαντικό μάθημα, καθρέπτης του παρελθόντος, αναδεικνύει τα περασμένα λάθη προς αποφυγή ανάλογων μελλοντικών σφαλμάτων. Ίσως όλα αυτά που λέω να είναι χαζομάρες για πολλούς, ωστόσο πράγματα που έχω συμπεράνει με την μικρή μου εμπειρία ως φοιτήτρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
φιλολογος παο φπψ και απο καθαρη φιλολογια εχει ιδια επαγγελματικη αποκατασταση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναί δεν νομίζω να έχουν κάποια σοβαρή διαφοροποίησηνα κανω μια ερωτηση?
φιλολογος παο φπψ και απο καθαρη φιλολογια εχει ιδια επαγγελματικη αποκατασταση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος
Μπορεί να έπεσα στις εξαιρέσεις, αλλά η διδακτική των αρχαίων από φοιτητές του ΦΠΨ (επί πτιχίω), που έγινε στο σχολείο μου, ήταν άθλια. Παράδειγμα: Η φοιτήτρια δε μπορούσε να εξηγήσει γιατί το 'ἅπαντας' στο «τοὺς ἅπαντας ἀνθρώπους» είναι επιθετικός και όχι κατηγορηματικός προσδιορισμός.να κανω μια ερωτηση?
φιλολογος παο φπψ και απο καθαρη φιλολογια εχει ιδια επαγγελματικη αποκατασταση?
Ξαναλέω. Μπορεί να έπεσα στην περίπτωση. Κατανοω, επίσης, ότι στο ΦΠΨ η διδαχή των αρχαίων είναι αδρομερής. Προσωπικά, λοιπόν, δε θα εμπιστευόμουν έναν απόφοιτο του ΦΠΨ σε αρχαία, μάθημα αυξημένης βαρύτητας και μάθημα με τη μεγαλύτερη ζήτηση από άποψη ιδιαίτερων μαθημάτων.
Φυσικά, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες, όπως προσωπικό διάβασμα. Ας μην αναμασώ, όμως, τα προλαληθέντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως διεθνώς δεν υπάρχει πουθενά τμήμα Φιλολογίας.Τα τμήματα που διδάσκονται αρχαία ελληνικά και λατινικά ονομάζονται Classics.Πολλές φορές συνυπάρχουν με ancient history.Πουθενά δεν υπάρχει department of philology.Αρα μήπως η έννοια Φιλόλογος αναφέρεται απλά και μόνο στην διδασκαλία στην εκπαίδευση;Ιστορικοί και Αρχαιολόγοι βγαίνουν απο το αντίστοιχο τμήμαΠιστεύω ότι υπάρχουν διαφοροποιήσεις στις αντίστοιχες σχολές......απλά η νοοτροπία του Έλληνα τα έκανε όλα ίδια για να κλέψει δικαιώματα από άλλους...Εάν όπως υποστηρίζουν πολλοί εδώ είναι ίδιες οι σχολές τότε γιατί δεν τις συγχωνεύουν????????????Γιατί πχ στη Θεσσαλονίκη να έχει και φιλολογία και φιλοσοφία και φιλοσοφικό παιδαγωγικό και ιστορικό αρχαιολογικό!!!!!!!!Άρα υπάρχουν διαφορές γιατί άλλο ιστορικός και άλλο φιλόλογος.....Το αστείο είναι όταν ακούω άτομα από το ιστορικό αρχαιολογικό να λένε ότι σπουδάζουν φιλόλογοι!!!!!!αλήθεια και οι φιλόλογοι στις αντίστοιχες σχολές τι σπουδάζουν????Και ιστορικοί στην Ελλάδα από ποιες σχολές βγαίνουν????χαχαχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Το πεδίο της επιστήμης είναι ευρύ, και κάθε τμήμα ειδικεύεται αλλού.
Kirdou, να φανταστώ ότι σπουδάζεις ιστορικό-αρχαιολογικό, ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναί.Συμφωνώ ότι δεν γίνεται να συνυπάρξουν σε ένα τμήμα τόσες επιστήμες.Είναι πονεμένη ιστορία.
Το πεδίο της επιστήμης είναι ευρύ, και κάθε τμήμα ειδικεύεται αλλού.
Kirdou, να φανταστώ ότι σπουδάζεις ιστορικό-αρχαιολογικό, ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evi07larissa
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπορεί να έπεσα στις εξαιρέσεις, αλλά η διδακτική των αρχαίων από φοιτητές του ΦΠΨ (επί πτιχίω), που έγινε στο σχολείο μου, ήταν άθλια. Παράδειγμα: Η φοιτήτρια δε μπορούσε να εξηγήσει γιατί το 'ἅπαντας' στο «τοὺς ἅπαντας ἀνθρώπους» είναι επιθετικός και όχι κατηγορηματικός προσδιορισμός.
Ξαναλέω. Μπορεί να έπεσα στην περίπτωση. Κατανοω, επίσης, ότι στο ΦΠΨ η διδαχή των αρχαίων είναι αδρομερής. Προσωπικά, λοιπόν, δε θα εμπιστευόμουν έναν απόφοιτο του ΦΠΨ σε αρχαία, μάθημα αυξημένης βαρύτητας και μάθημα με τη μεγαλύτερη ζήτηση από άποψη ιδιαίτερων μαθημάτων.
Φυσικά, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες, όπως προσωπικό διάβασμα. Ας μην αναμασώ, όμως, τα προλαληθέντα.
Φίλε, η διδαχή των επιστημών που θεραπεύει η φιλοσοφική σχολή, σε καμία περίπτωση δεν είναι αδρομερής, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα δεδομένα της Ελλάδος. Από εκεί και πέρα, η ικανότητα να διδάσκει κάποιος ένα συγκεκριμένο μάθημα, σαφέστατα δε βασίζεται στο γνωστικό του βάθος. Το ότι η γνώση αυτή δεν είναι από μόνη της επαρκής όρος για την επίτευξη μαθησιακών στόχων, αποτελεί επιστημονική και εμπειρική παραδοχή. Αμφισβητώ, μάλιστα, το να υφίσταται γενικά ως παράγοντας, καθώς η διεθνής επιστημονική έρευνα κάνει αναφορά για "γενικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο" και όχι για "συσσώρευση πληροφοριών" (διότι το να μπορείς να χαρακτηρίσεις τη συντακτική λειτουργία ορισμένων λέξεων, ως μαθητής λυκείου, κατά τη γνώμη μου, δεν ονομάζεται γνώση. Αν προσωπικά, αυτές οι πληροφορίες σε κατέστησαν ικανό να αποσυνθέτεις κείμενα κ.λ.π. ή τέλος πάντων υπήρξαν βάσεις για ανώτερους γνωστικούς στόχους, νομίζω πως γνωρίζεις, ότι δεν έχει γίνει το ίδιο με το 99% των συμμαθητών σου και βεβαίως, η παιδεία θα έπρεπε να αφορά το 100% και όχι το 1%.)
Τελικά, ίσως, οι επιλογή της κατεύθυνση σου, ως φιλόλογος, δεν ξεφεύγει από τα πλαίσια της προσωπικής επιλογής. Ούτε η περαιτέρω μελέτη αρχαίων κειμένων ενός κλασικιστή τον καθιστά αυθεντία, ούτε οι παιδαγωγικές γνώσεις ενός αποφοίτου του Φ.Π.Ψ. του δίνουν "ιδιαίτερες ικανότητες". Αν ένα πρακτικό θέμα, όπως το δικαίωμα σου να δουλέψεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως φιλόλογος στηρίζεται στο αν έχεις αποφοιτήσει από τη φιλοσοφική σχολή, έτσι και ένα θεωρητικό θέμα, το αν δηλαδή είσαι αποτελεσματικός εκπαιδευτικός εναπόκειται στις προσωπικές σου δυνατότητες να διαχειριστείς το ό,τι έχεις διδαχθεί.
Υ.Γ.: Οποιοσδήποτε γνωρίζει τι σημαίνει φιλόλογος, είτε ιστορικά είτε και με τα σημερινά δεδομένα, δεν αμφισβητεί την ιδιότητα ενός συναδέλφου από το Ιστορικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Queen of Hearts
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Τίποτα δεν έγινε με τα ολοήμερα, και οι άνεργοι Φιλόλογοι πολλαπλασιάζονται ραγδαίως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pit14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δημοσιογραφία(Οι μεγαλύτεροι δημοσιογράφοι έχουν τελειώσει φιλολογία),πολιτική,διπλωματία και μετά τα κλασικά καθηγητής κτλ.Πάντως το πτυχίο της φιλολογίας συνεχίζει να αποτελεί δυνατό χαρτί.........
πως γινεται να γινεις κανονικος δημοσιογραφος?και πως διπλωματης?μηπως δεν ισχυει...η μονη περιπτωση για δημοσιογραφια ειναι ισως η αρθρογραφια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 142 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- giorgos5002
- Libertus
- spap2124
- Hased Babis
- sia80
- Billprs
- Praxis
- soap
- Philologist
- Τσίκο
- Antonius
- Alexandra Chatzin
- Giii
- Mukumbura
- User2350
- Dionyshs1
- Jocaste
- eleni09kyr
- Cchaos
- Jimmy20
- elewnora
- MarcoReus
- Eri0611
- Backpacker97
- eri548
- chrysm
- Κλημεντίνη
- Ultra Instict 24
- Drglitterstar
- NickT
- johnsala
- jim2015
- fockos
- kasper21
- nicole1982
- luisnazariodelima
- charmander
- jj!
- J.Cameron
- ioannaion
- St11
- Ryuzaki
- tsiobieman
- Johnman97
- Athens2002
- fmarulezkd
- Έμμα
- hirasawayui
- Revekka
- KElPa
- Barka
- jimis2001
- uni77
- Viedo
- fretoe
- Rene2004
- eukleidhs1821
- vivus
- dimlevi
- Steffie88
- giannhs2001
- Μάρκος Βασίλης
- SlimShady
- Nina42
- Memetchi
- lnesb
- Στεφανος56
- Thanos_D
- victor 21
- george pol
- kiyoshi
- gwgw_5
- Scandal
- igeorgeoikonomo
- CELTICS FAN
- Yiorgosk
- Kostakis45
- NEKTARIOS11
- Kostis-Palamas
- Unseen skygge
- ChrisNoris
- VforVendetta
- PanosBat
- stefan
- Marianna35
- Dimitris2001
- Idontknoww
- Ststst02
- ΘανάσοςG4
- Stelios725
- island
- theodoraooo
- Stroka
- Stefanosxios
- Paul77
- Nefh_
- Αριάνα123
- CuHg
- Σωκράτης
- sofia!
- Parrot
- andreas2002
- GeorgePAOKara
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.