Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Όχι, όχι, please, μην αποθαρρύνεις τον κόσμο.
Λοιπόν, προσωπικά, μέχρι το τέλος της Α'λυκείου ήμουν μαθητής του 13. Δε σκάμπαζα γρι από αρχαία. Τίποτα.
(π.χ. Στην Α' Λυκείου έμαθα τι είναι το κατηγορούμενο).
Παρ'όλα αυτά, με αρκετή θέληση και αγάπη προς το μάθημα, κατάφερα μέσα σε δύο χρόνια να φτάσω σε ικανοποιητικό επίπεδο (ας πούμε, να γράφω μέχρι και 6,5-7/8 σε άγνωστα κείμενα), και, φυσικά, άριστα στο γνωστό.
Όλα είναι θέμα χαρακτήρα, προσωπικής υπομονής κι επιμονής, και ενσυνείδητης επιλογής .
Σε πληροφορώ ότι δεν αντιμετώπισα προβλήματα, με την έννοια ότι, όταν οι άριστοι μαθητές έγραφαν 18,5-19, εγώ έγραφα 17,5-18.
Φυσικά και προαπαιτείται μια συγκεκριμένη τριβή, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Η επιτυχία στα αρχαία είναι αποτέλεσμα:
α) διαβάσματος
β) εμπειρίας (στα πλαίσια του λυκείου)
γ) απλής χρήσης της λογικής.

Ούτε το συντακτικό δεν είναι δύσκολο, ούτε το λεξιλόγιο.
Ίσως η γραμματική να απαιτεί μια ικανότητα στην μνήμη, αλλά ως εκεί.
Ο καθένας μας μπορεί να τα καταφέρει στην θεωρητική κατεύθυνση, ακόμη κι αν -με θάρρος- ξεκινήσει το διάβασμα στην β' λυκείου.
Κι όταν λέω να τα καταφέρει, ναι, εννοώ 18.000++++.


Υγ. Για τα λατινικά, νομίζω, θα αλλάξεις άποψη, όταν γνωρίσεις το συντακτικό τους καλύτερα.
(Όχι ότι είναι κάτι δύσκολο, αλλά όπως και στ'αρχαία, έτσι κι εδώ, θέλει γερά "καρύδια")

εντάξει,με κάλυψες σε όλα πλέον!;) αν και προσωπικά το πιστεύω,θα παιδευτώ περισσότερο με τα αρχαία,παρά με τη λογοτεχνία,όση ανωμαλία κι αν υπάρχει στο συγκεκριμένο μάθημα...το καλοκαίρι που θα έχω και μια πιο αντικειμενική άποψη θα ενημερώσω :D

Το συντακτικό είναι καθαρά μαθηματική λογική. Λίγο λίγο μπορείς να το μάθεις. Αλλά αν περιμένεις την Γ Λυκείου, δεν θα το αφομοιώσεις. Όσο νωρίτερα, τόσο το καλύτερο. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στην λεπτομέρεια, αλλά εάν φθάσεις Γ Λυκείου και δεν ξέρεις ότι το εἰμί και το γίγνομαι όταν είναι συνδετικά παίρνουν κατηγορούμενο, μάλλον έχεις αργήσει.
Ναι, τα αρχαία έχουν ζόρι και παίδεμα, αλλά όσο διαβάσεις, τόσο (περίπου) θα πάρεις.
Επίσης, μόνο 2 (άντε 3) ερωτήσεις ανάπτυξης έχουν, 30/100 μονάδες δηλαδή, άρα ο κίνδυνος για υποκειμενισμό είναι 30%.
Αντιθέτως στη λογοτεχνία γίνεται της Πόπης και από Καλλιόπης και από Πηνελόπης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Το συντακτικό είναι καθαρά μαθηματική λογική. Λίγο λίγο μπορείς να το μάθεις. Αλλά αν περιμένεις την Γ Λυκείου, δεν θα το αφομοιώσεις. Όσο νωρίτερα, τόσο το καλύτερο. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στην λεπτομέρεια, αλλά εάν φθάσεις Γ Λυκείου και δεν ξέρεις ότι το εἰμί και το γίγνομαι όταν είναι συνδετικά παίρνουν κατηγορούμενο, μάλλον έχεις αργήσει.
Ναι, τα αρχαία έχουν ζόρι και παίδεμα, αλλά όσο διαβάσεις, τόσο (περίπου) θα πάρεις.
Επίσης, μόνο 2 (άντε 3) ερωτήσεις ανάπτυξης έχουν, 30/100 μονάδες δηλαδή, άρα ο κίνδυνος για υποκειμενισμό είναι 30%.
Αντιθέτως στη λογοτεχνία γίνεται της Πόπης και από Καλλιόπης και από Πηνελόπης!

συμφωνώ και πάλι:P:P απλά τα αρχαία συνδυάζουν κρίση-μαθηματική λογική όπως λες (άγνωστο) και παπαγαλία (γνωστό)..Με διάβασμα φυσικά όλα αντιμετωπίζονται.Από εκεί και πέρα ευχόμαστε να είναι ψυχολογικά ορθός ο βαθμολογητής:D:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
συμφωνώ και πάλι:P:P απλά τα αρχαία συνδυάζουν κρίση-μαθηματική λογική όπως λες (άγνωστο) και παπαγαλία (γνωστό)..Με διάβασμα φυσικά όλα αντιμετωπίζονται.Από εκεί και πέρα ευχόμαστε να είναι ψυχολογικά ορθός ο βαθμολογητής:D:P

Και ψυχολογικώς ορθά τα μέλη της Κ(αταστροφικής) επιτροππής εξετάσεων, ώστε να έχουν σαφή διατύπωση οι ερωτήσεις και να μην ψάχνεσαι εκείνη τη στιγμή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Και ψυχολογικώς ορθά τα μέλη της Κ(αταστροφικής) επιτροππής εξετάσεων, ώστε να έχουν σαφή διατύπωση οι ερωτήσεις και να μην ψάχνεσαι εκείνη τη στιγμή...

+1000..γιατί δυστυχώς στις πανελλήνιες καμιά διευκρίνιση δε σου δίνεται! :mad: φαντάσου στη φυσική τι έπρεπε να γίνει φέτος...
κι εγώ παλιά νόμιζα πως έμπαιναν κι εξηγούσαν τι ζητάνε...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
ρε παιδια γιατι την θετικη την ονομασαν ετσι;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
ρε παιδια γιατι την θετικη την ονομασαν ετσι;;;

Γιατί τα μαθήματά της σχετίζονται με έναν κλάδο επιστημών, ο οποίος ονομάζεται "θετικές επιστήμες".:)
Αντίστοιχο ρεύμα υπάρχει και στην φιλοσοφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Γιατί τα μαθήματά της σχετίζονται με έναν κλάδο επιστημών, ο οποίος ονομάζεται "θετικές επιστήμες".:)
Αντίστοιχο ρεύμα υπάρχει και στην φιλοσοφία.
α γιατι εγω νομιζα πως εχει κατι θετικο και εψαχνα να βρω τι!:book::fool::smartass:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Χριστίνα, θα συμφωνήσω με τον nafasskata. Μέχρι πέρυσι, δε σκάμπαζα γρι από αρχαία, με μοναδική εξαίρεση την κλίση ουσιαστικών, επιθέτων και των βασικών όσον αφορά στα ρήματα. Φέτος, παραμέλησα πολλά μαθήματα το τρίμηνο Σεπτέμβρη-Νοέμβρη, αλλά έμαθα Αρχαία (στο βαθμό που απαιτούσε η Β'λυκείου). Φυσικά και δε χρειάζεται να αποθαρρύνουμε πιθανούς μέλλοντες σπουδαστές της θεωρητικής εν όψει " γυμνασιακών κενών".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Χριστίνα, θα συμφωνήσω με τον nafasskata. Μέχρι πέρυσι, δε σκάμπαζα γρι από αρχαία, με μοναδική εξαίρεση την κλίση ουσιαστικών, επιθέτων και των βασικών όσον αφορά στα ρήματα. Φέτος, παραμέλησα πολλά μαθήματα το τρίμηνο Σεπτέμβρη-Νοέμβρη, αλλά έμαθα Αρχαία (στο βαθμό που απαιτούσε η Β'λυκείου). Φυσικά και δε χρειάζεται να αποθαρρύνουμε πιθανούς μέλλοντες σπουδαστές της θεωρητικής εν όψει " γυμνασιακών κενών".

όχι,δεν ήθελα να αποθαρρύνω κανέναν,λυπάμαι αν άφησα να φανεί έτσι...απλά εννοούσα ότι εμένα πχ με διευκόλυνε περισσότερο πχ.Ευκαιρία για κάλυψη κενών έχω πει και σε άλλο θρεντ ότι μέχρι και τη β' λυκείου υπάρχει.Οι συγκεκριμένοι μου συμμαθητές εννοείται ότι δεν είχαν και δεν έχουν την όρεξη να δουλέψουν τ'αρχαία.Δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν ευκαιρίες..Απλά ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ να υπάρχει άνεση από το γυμνάσιο.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ,όχι έτσι είναι,πάει,τέλειωσε,είναι καταδικασμένος όποιος δεν έμαθε στο γυμνάσιο!;) Και μπράβο που είχες την όρεξη και τα έμαθες σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο :D Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως στη Γ' λυκείου δεν πρέπει να πας ανίδεος..εκεί εστίαζα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Ζητώ συγγνώμη τότε εάν παρερμήνευσα το μήνυμά σου. Γράφω από κινητό και δεν είχα τη δυνατότητα να εντοπίσω το περιβάλλον στο οποίο παρέθεσες την απάντησή ( ; ) σου. Διάβασα μονάχα την παράθεση του nafasskata.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Ζητώ συγγνώμη τότε εάν παρερμήνευσα το μήνυμά σου. Γράφω από κινητό και δεν είχα τη δυνατότητα να εντοπίσω το περιβάλλον στο οποίο παρέθεσες την απάντησή ( ; ) σου. Διάβασα μονάχα την παράθεση του nafasskata.
:)

Χαχ,όχι,δε φταις εσύ καλέ,σιγά:) κι εγώ ίσως να το ερμήνευα σαν εσένα;) απλά δεν ήμουν σαφής στο τι εννοούσα προφανώς..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
δεν με ξερεις στο ελαχιστο και απο τα 5 μηνυματα που εχω γραψει εδω εχεις προλαβει να σχηματισεις και αποψη για το ατομο μου ? Τελος παντων δε θα κατσω να σκασω κιολασ..πιστευε οτι θελεις..
Απάντησα σαφώς στην ερώτηση σου. Δικό σου θέμα τα υπόλοιπα.


Προς ναυτιλόμενους της Θεωρητικής:
Αν υπάρχουν βαθμολογικές αξιώσεις, κάντε στοκ από καρέκλες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Απάντησα σαφώς στην ερώτηση σου. Δικό σου θέμα τα υπόλοιπα.


Προς ναυτιλόμενους της Θεωρητικής:
Αν υπάρχουν βαθμολογικές αξιώσεις, κάντε στοκ από καρέκλες.


Πέρυσι ειλικρινά μιλάω τώρα από Μάρτιο ως Μάιο ειδικά ήμουν τόσο κουρασμένη από το να κάθομαι σε μία καρέκλα και να διαβάζω που δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Απέκτησα και πρόβλημα στην πλάτη όπως αποδείχτηκε λίγο καιρό μετά....:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Πέρυσι ειλικρινά μιλάω τώρα από Μάρτιο ως Μάιο ειδικά ήμουν τόσο κουρασμένη από το να κάθομαι σε μία καρέκλα και να διαβάζω που δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Απέκτησα και πρόβλημα στην πλάτη όπως αποδείχτηκε λίγο καιρό μετά....:worry:

Στόχοι όπως ο δικός σου απαιτούν θυσίες. Από κει και πέρα, είτε τις κάνεις, είτε όχι. Τόσο απλό είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Το οτί η πλειοψηφία της θεωρητικής έχει γνώσεις μαθηματικών(να μη πω για φυσική) που δεν είναι καν του επιπέδου του δημοτικού σου λέει κάτι ? Οι περισσότεροι έχουν ξεχάσει να κάνουν διάιρεση... Μήπως το αμφισβητείς και αυτό.. Και να σημειώσω οτι εγώ δεν ειρωνεύομαι...
Συνετό θα ήταν να μην επιχειρηματολογείς με τέτοιο βαθμό απολυτότητας. Γνωρίζεις μία μικρή μερίδα θεωρητικών. Μπορείς να το πεις αυτό, μόνο έχοντας ως τεκμήριο κάποια έρευνα. Έχεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝικοςΡ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαχνά (Εύβοια). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Συνετό θα ήταν να μην επιχειρηματολογείς με τέτοιο βαθμό απολυτότητας. Γνωρίζεις μία μικρή μερίδα θεωρητικών. Μπορείς να το πεις αυτό, μόνο έχοντας ως τεκμήριο κάποια έρευνα. Έχεις;

ωραια...αν η πλειοψηφια δεν σου κανει..θα μιλησω για τη θεωριτικη του σχολειου μου..σου κανει.. ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Δεν είναι προσωπικό το θέμα. Απλώς δε μπορείς να βάζεις ταμπέλες σε χιλιάδες άτομα, έτσι - for the shake of saying it.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σεβαστή-Μαρία

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σεβαστή-Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
εγώ πιστεύω πως όλα θέλουν διάβασμα ...
Ακόμα και στις πανελλήνιες που σαφώς η θεωρητική ήταν ευνοημένη, υπήρχαν παγίδες που πολλά παιδιά δεν πρόσεξαν, αυτά τα σχόλια άκουσα τουλάχιστον στο σχολείο μου.
Εγώ εκνευρίστηκα όμως που κάποιοι θεωρητικοί μας , γύρισαν και είπαν ότι η θετική και η τεχνολογική δεν κάνουν τίποτα όλο το χρόνο και πως μόνο η θεωρητική διαβάζει. Πλήρως λανθασμένη άποψη κατά την ταπεινή μου άποψη .
Στο κάτω κάτω ο καθένας έχει το πρόγραμμα του. Ένα παιδί μπορεί να χρειάζεται 4 ώρες για να μάθει κάτι και άλλο 10 ώρες. Η απόδοση δεν έχει να κάνει με τις ώρες.
Εγώ πάντως στο γυμνάσιο ήθελα να πάρω θεωρητική , αν και πάντα ήμουν των μαθηματικών , έπειτα κατάλαβα ότι εγώ και τα αρχαία βρισκόμαστε σε διαφορετικές τροχιές :Ρ
Ό,τι και να επιλέξεις πάντως, θέλει αγώνα , σε καμία κατεύθυνση δε σου ανοίγουν τον εγκέφαλο και στα βάζουν έτοιμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
εγώ πιστεύω πως όλα θέλουν διάβασμα ...
Ακόμα και στις πανελλήνιες που σαφώς η θεωρητική ήταν ευνοημένη, υπήρχαν παγίδες που πολλά παιδιά δεν πρόσεξαν, αυτά τα σχόλια άκουσα τουλάχιστον στο σχολείο μου.
Εγώ εκνευρίστηκα όμως που κάποιοι θεωρητικοί μας , γύρισαν και είπαν ότι η θετική και η τεχνολογική δεν κάνουν τίποτα όλο το χρόνο και πως μόνο η θεωρητική διαβάζει. Πλήρως λανθασμένη άποψη κατά την ταπεινή μου άποψη .
Στο κάτω κάτω ο καθένας έχει το πρόγραμμα του. Ένα παιδί μπορεί να χρειάζεται 4 ώρες για να μάθει κάτι και άλλο 10 ώρες. Η απόδοση δεν έχει να κάνει με τις ώρες.
Εγώ πάντως στο γυμνάσιο ήθελα να πάρω θεωρητική , αν και πάντα ήμουν των μαθηματικών , έπειτα κατάλαβα ότι εγώ και τα αρχαία βρισκόμαστε σε διαφορετικές τροχιές :Ρ
Ό,τι και να επιλέξεις πάντως, θέλει αγώνα , σε καμία κατεύθυνση δε σου ανοίγουν τον εγκέφαλο και στα βάζουν έτοιμα!

Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα λένε τέτοια. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είπα σε παιδί θετικής ή τεχνολογικής ότι δεν διαβάζουν εκείνοι και μόνο η θεωρητική έχει διάβασμα. Απλά η θεωρητική έχει μόνο διάβασμα. Εσείς κάνετε και ασκήσεις, ξεμπλοκάρετε λίγο το μυαλό σας από αυτό το διάβασμα, διάβασμα, διάβασμα.... Όλες οι κατευθύνσεις είναι δύσκολες και θέλουν προσπάθεια και αφοσίωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paul95

Δραστήριο μέλος

Ο paul95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Όλες οι κατευθύνσεις έχουν τις απαιτήσεις τους αν θέλει κάποιος να πάει καλά. Η θεωρητική απαιτεί πολύ διάβασμα και αποστήθιση και διαρκείς επαναλήψεις, χωρίς να εννοώ ότι το μυαλό των θεωρητικών υστερεί έναντι του μυαλού των θετικοτεχνολογικών. Ίσα ίσα πιστεύω (αν και δεν έχω την εμπειρία) ότι το άγνωστο χρειάζεται εξάσκηση και η ιστορία απαιτεί κριτική ικανότητα ώστε να απαντηθεί σωστά το ζήτημα. Τώρα, και οι θετική τεχνολογική έχουν κι αυτές μαθήματα με θεωρία και αποστήθιση και απαιτείται πολύ διάβασμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top