Johnny15
Επιφανές μέλος


Ίσως με πυθαγόρειο θεώρημα να μπορούσε να υπολογίσει κάποιος τη συνολική απόσταση που διανύει το Σ2 σε συνάρτηση με το (ΑΓ).
Μα δεν ξέρεις πόσες φορές χτυπάει στα τοιχώματα για να υπολογίσεις αποστάσεις.
Εσύ πως το έλυσες? Παιδιά μου έχουν πει ότι λύνεται πολύ εύκολα αλλά δεν έχω καταλάβει πως (λύσεις δεν έχω δει).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Ανέλυσα την ταχύτητα και είπα ότι (ΑΓ)=Ux*t2=U*t1Μα δεν ξέρεις πόσες φορές χτυπάει στα τοιχώματα για να υπολογίσεις αποστάσεις.
Εσύ πως το έλυσες? Παιδιά μου έχουν πει ότι λύνεται πολύ εύκολα αλλά δεν έχω καταλάβει πως (λύσεις δεν έχω δει).
Με το πυθαγόρειο θεώρημα δεν είμαι σίγουρος πώς βγαίνει, δεν το έχω δοκιμάσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μα δεν ξέρεις πόσες φορές χτυπάει στα τοιχώματα για να υπολογίσεις αποστάσεις.
Εσύ πως το έλυσες? Παιδιά μου έχουν πει ότι λύνεται πολύ εύκολα αλλά δεν έχω καταλάβει πως (λύσεις δεν έχω δει).
Η γεωμετρική λύση είναι με ισόπλευρα τρίγωνα και βασίζεται στον υπολογισμό της διαδρομής που διανύει μετά τις κρούσεις (υποτείνουσα) σε σχέση με την οριζόντια (πάνω στο χχ άξονα). Αυτός είναι ο λόγος που δεν σε ενδιαφέρει το πόσες φορές χτυπάει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas P.
Νεοφερμένος


Κοίταξε να δεις , επειδή σε αυτή τη χώρα η εφαρμογή των ΝΟΜΩΝ του κράτους είναι καθαρά θέμα προσωπικής αντίληψης, ( ο Ελληνας πάντα θα βρίσκει το παραθυράκι ώστε να υπερβαίνει τις διαταγές ) και θα το διαπιστώσεις όσο μεγαλώνεις, ο κάθε βαθμολογητής θα είναι επιεικής ( δε κόβω 2 αλλά 1 μόριο στο Β2 π.χ. ) στα λάθη άλλων ερωτημάτων . ΑΝ ο μαθητής έχει βρει τη γωνία κάτι θα γλυτώσει από τα λαθη στο Δ και το Β , μη σου πω για αυτούς τους ελάχιστους που βρήκαν ανακύκλωση θα πάρουν και παραπάνω από τις 7 μονάδες αφού ο βαθμολογητής θα εντυπωσιαστεί !!! Στο τέλος οι πιο αδικήμενοι θα είναι αυτοί που έχουν καθαρό 93 στα υπολοιπα .Αν δωθουν παραπανω μορια ΕΚΕΙ να δεις αδικια.Αντε για πολυ θεμα εγινε με το Γ4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trelomarw
Νεοφερμένος


Σωστο το εχει οποιο εγραψε οτι ειναι ανακυκλωση.
Λοιπον η διατυπωση δεν ηταν λαθος.Δεν ηταν αλυτο το θεμα επιστημονικα.Για εναν μαθητη της Γ λυκειου το πιο πιθανον ηταν να μην το ελυνε αλλα η διατυπωση δεν ειχε τιποτα λαθος. Ουτως ή αλλως δε διαμορφωνεται η διατυπωση με βαση τις απαντησεις. Και καλως ή κακως ουτε εσεις ξερατε τι γραφατε παιδια! Ειχατε ενα τεφτερι με 100 ασκησεις και μοτιβα ασκησεων και το εφαρμοσατε. Και οποιος σκεφτηκε και εκανε την λαθος λυση που καπου την ειχε δει δεν την σκεφτηκε γιατι να ευνοηθει σε σχεση με καποιον που σκεφτηκε ανακυκλωση ή το προσπαθησε και δε του βγηκε τιποτα?Οσο για αυτους που δε το προσπαθησαν δε το εκαναν για πλακα. Ή δεν ειχαν χρονο ή ηταν παιδια που δεν πηγαν καλα. Για μενα ή να βαθμολογηθει η απαντηση με την ανακυκλωση ως σωστη και η βαση να ναι το 93 κατα κυριο λογο ή το Γ4 να ειναι σαν να μην υπαρχει σαν το τριτο θεμα να ειχε τρια υποερωτηματα και να βαθμολογηθουν ολοι ισαξιαΓιατι εμεις που βρηκαμε γωνια θεωρεις πως πρεπει να βαθμολογηθουμε ισα και χειροτερα μ καποιον που ουτε καν το προσπαθησε?? Πρωτα απ ολα η γωνια που βρηκαμε ειναι σωστη για εναν ορισμενο αριθμο ανακυκλωσεων.. Παντα στο ιδιο σημειο (σε καθε περιστροφη της ραβδου) μεγιστοποιειται η κινητικη ενεργεια... Το λαθος της ασκησης ηταν κατ' εμε η διατυπωση που επρεπε να μιλαει για μεγιστη κινητικη ενεργεια κατα την 1η περιστροφη.. Το λαθος λοιπον που βρηκε η Ενωση Ελληνων Φυσικων ειναι οτι η ραβδος θα εκτελεσει απειρες περιστροφες αρα ΣΥΝΟΛΙΚΑ δεν υπαρχει μεγιστη κινητικη ενεργεια. Οκ σεβαστο αλλα ελεος πια... Καποιος που σκεφτηκε αυτο που του απαιτουσε η ΚΕΕ και σπαταλησε χρονο για να το λυσει να του κοπουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ μοναδες γιατι εχει λαθος σε καποιο αλλο ερωτημα (οπως πχ εγω ενα χαζο λαθος Γστο 3)?? Εσεις δηλαδη αυτο το θεωρειτε δικιο???????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Η γεωμετρική λύση είναι με ισόπλευρα τρίγωνα και βασίζεται στον υπολογισμό της διαδρομής που διανύει μετά τις κρούσεις (υποτείνουσα) σε σχέση με την οριζόντια (πάνω στο χχ άξονα). Αυτός είναι ο λόγος που δεν σε ενδιαφέρει το πόσες φορές χτυπάει!

Η ύλη της Γ λυκείου που κολλάει? Στο ότι οι γωνίες θα παραμείνουν ίσες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν το σκέφτηκα εκείνη την στιγμή...
Η ύλη της Γ λυκείου που κολλάει? Στο ότι οι γωνίες θα παραμείνουν ίσες?
Ναι!
Φυσικά δεν είναι η πιο διαδεδομένη λύση, ούτε η προτεινόμενη από την ΚΕΕ, απλά αρκετά παιδιά το έχουν πάει έτσι και επειδή μπορεί να αγχώνονται αυτή τη στιγμή, είναι αποδεκτή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Ναι!
Φυσικά δεν είναι η πιο διαδεδομένη λύση, ούτε η προτεινόμενη από την ΚΕΕ, απλά αρκετά παιδιά το έχουν πάει έτσι και επειδή μπορεί να αγχώνονται αυτή τη στιγμή, είναι αποδεκτή!
Προσωπικά διαφωνώ που έβαλαν ένα τέτοιο ερώτημα. Τι ακριβώς εξέταζε? Την ψυχική σου ηρεμία όταν το δεις ή πόσο καλή μνήμη έχεις από την Α λυκείου? Μαθητές ακριβώς ίδιοι με εμένα που χτύπησαν 17-18 έκαναν αυτό το ερώτημα που έπιανε 9(!) μονάδες, ενώ εγώ είμαι ήδη 1,8 βαθμούς πίσω. Το χειρότερο ήταν το ψυχολογικό που ήξερα από το πρώτο λεπτό ότι διαγωνίζομαι με άριστα το 18.
Αν ήθελαν να εξετάσουν κρούση, ας εξέταζαν κρούση, όπως πχ πέρυσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SiMoS43710
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SiMoS43710
Εκκολαπτόμενο μέλος


ναι σιγα μην εγραψες και 101
Ώπα, τώρα το είδα αυτό! U mad bro? Τόσο έγραψα, άντε στη χειρότερη 97-98. Και υπάρχουν κι άλλοι. Αν εσύ δεν έγραψες για χ,ψ λόγους, κράτα τους για σένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προσωπικά διαφωνώ που έβαλαν ένα τέτοιο ερώτημα. Τι ακριβώς εξέταζε? Την ψυχική σου ηρεμία όταν το δεις ή πόσο καλή μνήμη έχεις από την Α λυκείου? Μαθητές ακριβώς ίδιοι με εμένα που χτύπησαν 17-18 έκαναν αυτό το ερώτημα που έπιανε 9(!) μονάδες, ενώ εγώ είμαι ήδη 1,8 βαθμούς πίσω. Το χειρότερο ήταν το ψυχολογικό που ήξερα από το πρώτο λεπτό ότι διαγωνίζομαι με άριστα το 18.
Αν ήθελαν να εξετάσουν κρούση, ας εξέταζαν κρούση, όπως πχ πέρυσι.
Εξέταζαν βασικά ή την αρχή ανεξαρτησίας των κινήσεων ή την κρούση (ελαστική με σώμα μεγάλης μάζας), ή την γεωμετρία ή την παπαγαλία (παράδειγμα σχολικού). Θα ήταν θαυμάσιο θέμα και right on target αν ήταν λίγο πιο καλά στημένο!....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Εξέταζαν βασικά ή την αρχή ανεξαρτησίας των κινήσεων ή την κρούση (ελαστική με σώμα μεγάλης μάζας), ή την γεωμετρία ή την παπαγαλία (παράδειγμα σχολικού). Θα ήταν θαυμάσιο θέμα και right on target αν ήταν λίγο πιο καλά στημένο!....
Κρούση ελαστική με σώμα μεγάλης μάζας θα μπορούσαν να το κάνουν αλλιώς. Για πες λίγο σε ποια σελίδα το έχει στο σχολικό. Γεωμετρία δεν έπρεπε να εξετάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγω ανελυσα την δυναμη και πηρα οτι ux=uσυν60 και βρηκα σωστο το α. Βεβαια εγραψα οτι διατηρει ταχυτητα και η γωνια προσπτωσης ειναι ιδια με την γωνια ανκλασης;; Χανω τιποτα ή ειμαι καλυμενος; Δεν ανεφερα καν επαλληλια(ουτε καν το θυμομουν)
(ανέλυσες την ταχύτητα....) Στη χειρότερη περίπτωση -1 (δεν το βλέπω πιθανό, αλλά πρέπει να το αναφέρω)
Κρούση ελαστική με σώμα μεγάλης μάζας θα μπορούσαν να το κάνουν αλλιώς. Για πες λίγο σε ποια σελίδα το έχει στο σχολικό. Γεωμετρία δεν έπρεπε να εξετάζει.
Σελ 157, εκεί που αποδεικνύει ότι η γωνία πρόσπτωσης είναι ίδια με την γωνία ανάκλασης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παραλογικός
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.