Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Τις προάλλες είχα μια συζήτηση με την παρέα μου και αναρωτιόμασταν το εξής:
Γιατί πολλοί καθηγητές(ΚΥΡΙΩΣ του δημοσίου) βαριούνται να διδάξουν,δεν επικοινωνούν με τους μαθητές και είναι αδικαιολόγητα απαθείς...Θεωρώ ότι το επάγγελμα του καθηγητή έχει απίστευτες παροχές...
α)Μόνιμη εργασία
β)Σταθερό ωράριο
γ)Αξιοπρεπή μισθό
δ)Ενασχόληση με τους νέους
ε)*Δωρεάν ταξίδια σε ΕΛΛΑΔΑ και εξωτερικό με πολυήμερες εκδρομές δωρεάν,όπου τους δίνεται η δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά με τα παιδιά...(* γιατί η συγκεκριμένη παροχή δεν έχει μεγάλη σχέση με τις υπόλοιπες)
ΓΙΑΤΙ λοιπόν πολλοί από τους καθηγητές μας φαίνονται δυσαρεστημένοι με αυτό που κάνουν??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rebel1
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Προσωπικα πιστευω και στις εξαιρεσεις γιατι μου εχεουν τυχει...Καλησπέρα παιδιά
Τις προάλλες είχα μια συζήτηση με την παρέα μου και αναρωτιόμασταν το εξής:
Γιατί πολλοί καθηγητές(ΚΥΡΙΩΣ του δημοσίου) βαριούνται να διδάξουν,δεν επικοινωνούν με τους μαθητές και είναι αδικαιολόγητα απαθείς...Θεωρώ ότι το επάγγελμα του καθηγητή έχει απίστευτες παροχές...
α)Μόνιμη εργασία
β)Σταθερό ωράριο
γ)Αξιοπρεπή μισθό
δ)Ενασχόληση με τους νέους
ε)*Δωρεάν ταξίδια σε ΕΛΛΑΔΑ και εξωτερικό με πολυήμερες εκδρομές δωρεάν,όπου τους δίνεται η δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά με τα παιδιά...(* γιατί η συγκεκριμένη παροχή δεν έχει μεγάλη σχέση με τις υπόλοιπες)
ΓΙΑΤΙ λοιπόν πολλοί από τους καθηγητές μας φαίνονται δυσαρεστημένοι με αυτό που κάνουν??
Στο θεμα μας πιστευω πως καποιοι ειναι βολεμενοι σε αυτην την δουλεια, αλλοι ειναι απλα επαγγελματιες (με την ψυχρη πλευρα του ορου) που κανουν απλα την δουλεια τους! Βεβαια υπαρχουν και αλλοι που αισθανονται κουρασμενοι!
Πιστευω πως δεν εξαρταται παντως απο την ηλικια! Εχω συναντησει 60αρηδες καθηγητες που κανουν φροντιστηριακο μαθημα στο σχολειο, αλλα και 4αρες να καθονται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Γιατί θεωρείται δεδομένο στο λύκειο κυρίως ότι όλοι πάνε φροντιστήριο. Αν λοιπόν μπαίνει ο καθηγητής μεσα να πει κάτι και βλέπει τους μισούς και βάλε να λένε ''ααα ναι αυτό που το κάνεις έτσι κτλ...'' ή να αδιαφορούνε. Γιατί πολλόι από αυτούς που κάνουν ιδιαίτερα δίνουν εκεί όλο τους το βάρος και το πρωί το πάνε πιο χαλαρά. Γιατί το ίδιο το σύστημα εξωθεί τους μαθητές να υποβαθμίζουν τα μαθήματα που δεν είναι της κατεύθυνσης τους. Άντε μπες να διδάξεις μαθήματα γενικής παιδείας που δεν εξετάζονται πανελλαδικά στην γ' λυκείου. Γιατί και εμείς είμαστε απαθείς πολλές φορές. Αν δεν καταλάβουμε κάτι το ρωτάμε το απόγευμα στο φροντιστήριο. Δεν πιάνουμε τον καθηγητή να του πούμε ''ρε φίλε δεν το έπιασα! εξήγησε μου το!''
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Προσωπικα πιστευω και στις εξαιρεσεις γιατι μου εχεουν τυχει...
Στο θεμα μας πιστευω πως καποιοι ειναι βολεμενοι σε αυτην την δουλεια, αλλοι ειναι απλα επαγγελματιες (με την ψυχρη πλευρα του ορου) που κανουν απλα την δουλεια τους! Βεβαια υπαρχουν και αλλοι που αισθανονται κουρασμενοι!
Πιστευω πως δεν εξαρταται παντως απο την ηλικια! Εχω συναντησει 60αρηδες καθηγητες που κανουν φροντιστηριακο μαθημα στο σχολειο, αλλα και 4αρες να καθονται...
Ισχύει...παρατηρώ αντιδράσεις πάντως οι οποίες είναι ακατανόητες...κατάχρηση εξουσίας άνευ λόγου και αιτίας, αλαζονεία και αποδοκιμασία προς τους μαθητές....μερικοί είναι "καθηγητές" αλλά όχι και "παιδαγωγοί"...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος
***Ξαναλέω ότι σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις***
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Για μενα θα επρεπε να ειναι δασκαλοι με την βαθυτερη εννοια του ορου...
Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό που κυνήγησε να βολευτεί στο δημόσιο χωρίς να σκεφτεί οτι θα ασχοληθεί με τα παιδιά...(δεκαετία του '90)
Και την πληρώνουν τα παιδιά στα σχολεία σήμερα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Γιατί πολλοί είναι μεγάλης ηλικίας και έχουν κουραστεί, έχουν χάσει την ικανότητα να επικοινωνούν με τους μαθητές τους.
Γιατί θεωρείται δεδομένο στο λύκειο κυρίως ότι όλοι πάνε φροντιστήριο. Αν λοιπόν μπαίνει ο καθηγητής μεσα να πει κάτι και βλέπει τους μισούς και βάλε να λένε ''ααα ναι αυτό που το κάνεις έτσι κτλ...'' ή να αδιαφορούνε. Γιατί πολλόι από αυτούς που κάνουν ιδιαίτερα δίνουν εκεί όλο τους το βάρος και το πρωί το πάνε πιο χαλαρά. Γιατί το ίδιο το σύστημα εξωθεί τους μαθητές να υποβαθμίζουν τα μαθήματα που δεν είναι της κατεύθυνσης τους. Άντε μπες να διδάξεις μαθήματα γενικής παιδείας που δεν εξετάζονται πανελλαδικά στην γ' λυκείου. Γιατί και εμείς είμαστε απαθείς πολλές φορές. Αν δεν καταλάβουμε κάτι το ρωτάμε το απόγευμα στο φροντιστήριο. Δεν πιάνουμε τον καθηγητή να του πούμε ''ρε φίλε δεν το έπιασα! εξήγησε μου το!''
Δεν υπάρχει κατανόηση από τους καθηγητές πολλές φορές....Μπαίνουν και βγάζουν τα ψυχολογικά τους πάνω μας...σε πολλές περιπτώσεις η κατάσταση ξεφεύγει...επίσης βλέπω πολλούς κομπλεξικούς γυμναστές και μουσικούς(όταν είχαμε στο γυμνάσιο μουσική)...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Δεν μου έχει τύχει αλλά το έχω ακούσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις ξεφευγου από τον όρο παιδαγωγός και γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι που περιμένουν την ώρα που θα σχολάσουν να φύγουν από τα σκατόπαιδα τα κακομαθημένα... Μου επιτρέπεις να προσθέσω στην κατηγορία των κομπλεξικών και τους θεολόγους.Δεν υπάρχει κατανόηση από τους καθηγητές πολλές φορές....Μπαίνουν και βγάζουν τα ψυχολογικά τους πάνω μας...σε πολλές περιπτώσεις η κατάσταση ξεφεύγει...επίσης βλέπω πολλούς κομπλεξικούς γυμναστές και μουσικούς(όταν είχαμε στο γυμνάσιο μουσική)...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Θε ελεγα πως αυτοι δεν ειναι τοσο κομπλεξικοι. Ισα ισα συζητουν πιο ευκολα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Δεν μου έχει τύχει αλλά το έχω ακούσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις ξεφευγου από τον όρο παιδαγωγός και γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι που περιμένουν την ώρα που θα σχολάσουν να φύγουν από τα σκατόπαιδα τα κακομαθημένα... Μου επιτρέπεις να προσθέσω στην κατηγορία των κομπλεξικών και τους θεολόγους.
Ισχύει...διδάσκουν ένα μάθημα που δεν προσέχουν ούτε τα γυμνασιόπαιδα...Ο χαρακτηρισμός "κακομαθημένα" που χρησιμοποιεί ο κάθε τυχαίος καθηγητής μπορώ να πω ότι είναι απίστευτα εκνευριστικός...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Κοίτα, στο σχολείο μου έχουμε δύο.Oxι απαραιτητα οι τελευταιοι!
Θε ελεγα πως αυτοι δεν ειναι τοσο κομπλεξικοι. Ισα ισα συζητουν πιο ευκολα...
Ο ένας είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις, αλλά δεν παίρνει μέχρι στιγμής την τάξη μας γιατί έχει παιδί γεννημένο το 95. Αν δεν έχω αυτόν του χρόνου θα πάρω απαλλαγή όπως και πολλά άλλα παιδιά.
Η άλλη είναι το θέμα. Βαριεστημένη μέχρι αηδίας και ανίκανη να κάνει το μάθημα να φαίνεται ενδιαφέρον έστω και για συζήτηση. Μας θέλει διαβασμένους καλά και στις εξετάσεις δεν βοηθάει καθόλου καθώς μόνο 3 μαθήματα μας έβγαλε. Και τα άλλα 15 τα θέλει διαβασμένα πολύ καλά μέσα σε ένα απόγευμα γιατί θα βάλει από όλα. Τα ίδια έκανε και πέρυσι και πατώσαμε όλοι.
Συνοψίζοντας, είναι τι θα σου τύχει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teo_13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γιατί όλοι θεωρούν ότι το μάθημα τους είναι το πιο σημαντικό?
Ε, όχι κυρία μου, δεν είανι τα θρησκευτικά μάθημα με το οποίο θέλω να ασχοληθώ, πόσο μάλλον όταν το διδάσκεις εσύ (όχι εσύ εσύ ... τι θρησκευτικού μου εννοώ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Δεχτό! Όμως ο φιλόλογος και ο μαθηματικός διδάσκουν μαθήματα άλλης βαρύτητας. Σε αυτή την περίπτωση ειναι απλά κακοί καθηγητές. Όταν όμως διδάσκουν ένα δευτερεύον μάθημα και φέρονται έτσι ας μην παραπονιούνται που στην ώρα τους η τάξη γίνεται λουνα παρκ και που στις εξετάσεις διορθώνουν εκθέσεις ιδεών και όχι το μάθημα τους. Ο καθηγητής οφείλει να κερδίζει το σεβασμό και το ενδιαφέρον των μαθητών αλλά και να κατανοεί το υπερφορτωμένο πρόγραμμα μας.Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης των θρησκευτικών στο λύκειο. Οι βασικές γνώσεις σταματάνε στο γυμνάσιο. Δεν νομίζω κανένας να βγάζει νόημα και να βρίσκει ενδιαφέρον στο ακατανόητο, παπαγαλίστικο βιβλίο που έχουμε φέτος για παραδειγμα.Ναι απλα δεν νομιζω πως σε αυτο που αναφερεις παιζει ρολο το μαθημα! Ισως μας κακοφαινεται που ειναι θρησκευτικα, αλλα θα μπορουμε καλλιστα τετοια νοοτροπια να εχει και μια φιλολογος και ενας μαθηματικος... Μην κολλαμε λοιπον στην ειδικοτητα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Δεχτό! Όμως ο φιλόλογος και ο μαθηματικός διδάσκουν μαθήματα άλλης βαρύτητας. Σε αυτή την περίπτωση ειναι απλά κακοί καθηγητές. Όταν όμως διδάσκουν ένα δευτερεύον μάθημα και φέρονται έτσι ας μην παραπονιούνται που στην ώρα τους η τάξη γίνεται λουνα παρκ και που στις εξετάσεις διορθώνουν εκθέσεις ιδεών και όχι το μάθημα τους. Ο καθηγητής οφείλει να κερδίζει το σεβασμό και το ενδιαφέρον των μαθητών αλλά και να κατανοεί το υπερφορτωμένο πρόγραμμα μας.Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης των θρησκευτικών στο λύκειο. Οι βασικές γνώσεις σταματάνε στο γυμνάσιο. Δεν νομίζω κανένας να βγάζει νόημα και να βρίσκει ενδιαφέρον στο ακατανόητο, παπαγαλίστικο βιβλίο που έχουμε φέτος για παραδειγμα.
Τα θρησκευτικά στο λύκειο σε εισάγουν σε νέο είδος μαθήματος...(θεωρητικά πάντα)... Από ότι πήρε το αυτί μου φέτος μιλάνε για νέες θρησκείες κάτι που θεωρώ πραγματικά ΑΝΟΥΣΙΟ...τώρα για τους θεολόγους μας πιστεύω ότι είναι μια χαρά...θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα με μουσικούς,γυμναστές και καθηγητές καλλιτεχνικών...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tabarly
Εκκολαπτόμενο μέλος
όταν σπουδάζεις στο φυσικό το πιο πιθανό είναι να έχεις όνειρο να εισαι στο καταπληκτικό εργαστήριο σου, να κάνεις πειράματα και τελικά να πάρεις νομπελ. μετά βλέπεις ότι δεν είσαι καλός/ το όνειρο αυτό για διάφορους λόγους δεν μπορεί να πραγματποιηθεί και επειδή προφανώς πρέπει κάπως να ζήσεις στρέφεσαι στην παιδεία, που ειναι μια εύκολη λύση. επιπλέον γίνεσαι καθηγητής χωρίς να έχεις ιδέα από παιδαγωγικά, οπότε ξαφνικά έρχεσαι αντιμέτωπος με 30 εφήβους και δεν μπορείς να τους αντιμετωπίσεις με τον σωστό τρόπο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.