Elpidoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
ξέρει κανείς αυτή την άσκηση?? κόβω τον αντιστάτη σε 3 ίσα κομματια, διπλασιαζω το μηκος των αντιστασεων λιωνοντας τες και συνδεω τισ 3 αντιστασεις που προεκυψαν παραλληλα. Βρειτε το Rολ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ
διπλασιάζεις το μήκος, άρα παράλληλα υποδιπλασιάζεις την επιφάνεια διατομής
Κανονικά θα ήταν R'=R/3 αλλά μετά την επιμήκυνση R''= 4R/3
Rol= 4/9 R
Διορθώστε αν λάθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elpidoula
Νεοφερμένος
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ
διπλασιάζεις το μήκος, άρα παράλληλα υποδιπλασιάζεις την επιφάνεια διατομής
Κανονικά θα ήταν R'=R/3 αλλά μετά την επιμήκυνση R''= 4R/3
Rol= 4/9 R
Διορθώστε αν λάθος
ευχαριστώ πολύ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleovoylos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elpidoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleovoylos
Νεοφερμένος
Κατεβάστε το έγγραφο και διαβάστε:
...Επίσης, δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και δεν αποτελούν αντικείμενο διδασκαλίας οι υποενότητες:
‘Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αντίσταση ενός αντιστάτη’,
‘Ρυθμιστική (μεταβλητή) αντίσταση’,
‘Αποδέκτες’ και ‘Δίοδος’.
...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μεγάλη βλακεία αυτών που καθόρισαν την ύλη. Προωθούν την αποσπασματική γνώση. Πώς γίνεται να διδάσκεται η έννοια "αντίσταση αγωγού" και να παραλείπονται οι ‘Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αντίσταση ενός αντιστάτη’? Αυτή θα είναι η φιλοσοφία του "νέου" λυκείου? Έλεος!!!! (Πάντως κατά τη γνώμη μου, πολύ σωστά έκανε όποιος καθηγητής το δίδαξε και ας είναι "εκτός ύλης").Η άσκηση είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ για την Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει, αλλά ό,τι ξεφεύγει κάπως από το ακαδημαικό και τείνει προς το πρακτικό ύφος στα θετικά μαθήματα, έχει βγει από την ύλη. Πχ, πώς προτιμήθηκαν οι μιγαδικοί έναντι των πινάκων στα μαθηματικά κατεύθυνσης;Μεγάλη βλακεία αυτών που καθόρισαν την ύλη. Προωθούν την αποσπασματική γνώση. Πώς γίνεται να διδάσκεται η έννοια "αντίσταση αγωγού" και να παραλείπονται οι ‘Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αντίσταση ενός αντιστάτη’? Αυτή θα είναι η φιλοσοφία του "νέου" λυκείου? Έλεος!!!! (Πάντως κατά τη γνώμη μου, πολύ σωστά έκανε όποιος καθηγητής το δίδαξε και ας είναι "εκτός ύλης").
Έβγαζαν καλύτερα συνδυαστικά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleovoylos
Νεοφερμένος
Μεγάλη βλακεία αυτών που καθόρισαν την ύλη. Προωθούν την αποσπασματική γνώση. Πώς γίνεται να διδάσκεται η έννοια "αντίσταση αγωγού" και να παραλείπονται οι ‘Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αντίσταση ενός αντιστάτη’? Αυτή θα είναι η φιλοσοφία του "νέου" λυκείου? Έλεος!!!! (Πάντως κατά τη γνώμη μου, πολύ σωστά έκανε όποιος καθηγητής το δίδαξε και ας είναι "εκτός ύλης").
Με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι έτσι.
Παρότι κι εγώ δεν συμφωνώ με την ύλη της Α, ας μη ξεχνάμε οτι στην Β Λυκείου, οι παράγοντες αντίστασης είναι εντός ύλης.
Ο καθηγητής που έβαλε αυτήν την άσκηση σε τμήμα Α λυκείου, απλά δεν έχει μπει στον κόπο να διαβάσει ποιά είναι η ύλη της Α λυκείου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ίσως για κάποιους να ισχύει αυτό που λες, αλλά πώς αποκλείεις την πιθανότητα κάποιοι να το δίδαξαν (και αυτό και άλλα) γνωρίζοντας ότι είναι "εκτός ύλης" αλλά το θεώρησαν απαραίτητο για να αποκτήσουν οι μαθητές τους σφαιρική γνώση? Αν ήμουν μαθητής (ήμουν πριν λίγο καιρό) θα ήθελα ο καθηγητής μου να μην κολλούσε στο τυπικό της διδακτέας ύλης ή αν ήμουν καθηγητής (που ίσως κάποτε και να γίνω) πιστεύω ότι αυτό θα έκανα. Διαφωνώ στο να είναι ο καθηγητής απλά το άβουλο όργανο των καρεκλοκένταυρων της αποσπασματικής γνώσης, αλλά θεωρώ ότι πρέπει και να έχει άποψη και να αντιδρά ακολουθώντας τη συνείδησή του.Με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι έτσι.
Παρότι κι εγώ δεν συμφωνώ με την ύλη της Α, ας μη ξεχνάμε οτι στην Β Λυκείου, οι παράγοντες αντίστασης είναι εντός ύλης.
Ο καθηγητής που έβαλε αυτήν την άσκηση σε τμήμα Α λυκείου, απλά δεν έχει μπει στον κόπο να διαβάσει ποιά είναι η ύλη της Α λυκείου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 010239
Επισκέπτης
Ίσως για κάποιους να ισχύει αυτό που λες, αλλά πώς αποκλείεις την πιθανότητα κάποιοι να το δίδαξαν (και αυτό και άλλα) γνωρίζοντας ότι είναι "εκτός ύλης" αλλά το θεώρησαν απαραίτητο για να αποκτήσουν οι μαθητές τους σφαιρική γνώση? Αν ήμουν μαθητής (ήμουν πριν λίγο καιρό) θα ήθελα ο καθηγητής μου να μην κολλούσε στο τυπικό της διδακτέας ύλης ή αν ήμουν καθηγητής (που ίσως κάποτε και να γίνω) πιστεύω ότι αυτό θα έκανα. Διαφωνώ στο να είναι ο καθηγητής απλά το άβουλο όργανο των καρεκλοκένταυρων της αποσπασματικής γνώσης, αλλά θεωρώ ότι πρέπει και να έχει άποψη και να αντιδρά ακολουθώντας τη συνείδησή του.
Αν ο καθηγητης λειτουργουσε στα πλαίσια επιστημονικων προγραμματων διευρυνσης του πνευματικου οριζοντα των μαθητων με σκοπο την σφαιρικη γνωση τους και στοχευοντας σε ουσιαστικη μελέτη τοτε θα ισχυαν οσα αναφερεις.Σε επίπεδο σχολείου ομως,που η υλη ειναι περιορισμενη,ολα καταληγουν στις πανελληνιες εξετασεις,που λιγο εως πολυ ειναι συγκεκριμενα πραγματα δεν ειναι οτι καλυτερο να λεει ο καθε καθηγητης οτι θελει.Με αυτο το τροπο οχι μονο αγχωνει τους μαθητες αλλα δε νομιζω οτι αποσκοπει και καπου.Σου λεω για μενα εισαι σωστος και συμφωνω μαζι σου διοτι καταλαβα που το πας και ειλικρινα μακαρι να ηταν ετσι,ομως στο ελληνικο σχολειο και με τα σημερινα δεδομενα καλυτερα για ολους(μαθητες-καθηγητες) θα ηταν να μην ξεφευγουμε απο τους γενικους του στοχους..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν βλέπω να είναι αρνητικό το να ξεφεύγει κάπου ο καθηγητής από τα στενά πλαίσια της διδακτέας ύλης, εξηγώντας στους μαθητές κάτι παραπάνω που θα τους βοηθήσει να καταλάβουν κάτι σε βάθος. Δυστυχώς σε πολλούς (και στους μαθητές) έχει περάσει ότι σκοπός του σχολείου είναι μόνον οι πανελλήνιες. Όταν ήμουν στην Γ λυκείου, ο Καθηγητής μου (κεφαλαίο Κ) στη Φυσική μας έδειχνε στον υπολογιστή τη σύνθεση ταλαντώσεων. Αφού είδαμε και τα διακροτήματα, άρχισε να μας δείχνει λίγο και την περίπτωση σύνθεσης ταλαντώσεων με κάθετες διευθύνσεις. Οπότε, πετάχτηκε μια μαθήτρια και είπε "αφού αυτό κύριε είναι εκτός ύλης, τι νόημα έχει να το δούμε?".....Αν ο καθηγητης λειτουργουσε στα πλαίσια επιστημονικων προγραμματων διευρυνσης του πνευματικου οριζοντα των μαθητων με σκοπο την σφαιρικη γνωση τους και στοχευοντας σε ουσιαστικη μελέτη τοτε θα ισχυαν οσα αναφερεις.Σε επίπεδο σχολείου ομως,που η υλη ειναι περιορισμενη,ολα καταληγουν στις πανελληνιες εξετασεις,που λιγο εως πολυ ειναι συγκεκριμενα πραγματα δεν ειναι οτι καλυτερο να λεει ο καθε καθηγητης οτι θελει.Με αυτο το τροπο οχι μονο αγχωνει τους μαθητες αλλα δε νομιζω οτι αποσκοπει και καπου.Σου λεω για μενα εισαι σωστος και συμφωνω μαζι σου διοτι καταλαβα που το πας και ειλικρινα μακαρι να ηταν ετσι,ομως στο ελληνικο σχολειο και με τα σημερινα δεδομενα καλυτερα για ολους(μαθητες-καθηγητες) θα ηταν να μην ξεφευγουμε απο τους γενικους του στοχους..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tsar325
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teo_13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ίσως ο μετρητής της ''δύναμης'' είναι ανάμεσα τα σημεία εξασκήσεως της ''αντίδρασης'' από τον τοίχο, οπότε και δε μετράει μηδέν..
Ή, αν το δυναμόμετρο δουλεύει με ελατήριο, τότε γνωρίζοντας τη σταθερά του, την πολ/σιάζει μα την παραμόρφωση, βρίσκοντας τη δύναμη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tsar325
Νεοφερμένος
Υ.Γ.Μήπως το ΣF=0 αλλά η παραμόρφωση είναι άσχετη αυτού???Πήρα ένα μολύβι και ένα λαστιχάκι για να δοκιμάσω μία παρόμοια κατάσταση...(δεν έχω ελατήριο ;P)...αν τραβήξω φυσικά το λαστιχάκι και δεν κρατάω το μολύβι απλώς μετακινούνται και τα δύο χωρίς να γίνεται παραμόρφωση...αλλάζει η κινητική κατάσταση...αν όμως κρατάω το μολύβι τότε παραμορφώνεται το λαστιχάκι πράγμα που είναι αποτέλεσμα του να το τραβάω και να τραβιέται με μια ίση και αντίθετη δύναμη και από εμένα και από το μολύβι(εκείνη η ίση και αντίθετη είναι αντίδραση του μολυβιού που τραβιέται από το λαστιχάκι)...άρα παρόλο που η κινητική κατάσταση δεν αλλάζει αφου ΣF=0 επιμυκήνεται και από τη μία και από την άλλη πλευρά...!?..άρα μάλλον ΣF=0 αλλά τα σημεία εφαρμογής είναι διαφορετικά...εκεί οφείλεται λοιπόν η παραμόρφωση και εκεί οφείλεται η λειτουργία των δυναμομέτρων...(νομίζω αυτό πρέπει να είναι η εξήγηση της απορίας μου...για αβαρές πάντα ελατήριο...για μη αβαρές νομίζω υπάρχει η εξήγηση συν αυττού ότι χάνεται και μέρος δύναμης για επιτάχυνση κάθε μέρους του ελατηρίου)-(μάλιστα όταν έχουμε τον τοιχο τοτε δεν μπορεί να επιμυκηνθεί από τη μία πλευρά άρα μπορούμε άμεσα να υπολογίσουμε τη δύναμη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
afro3ulanthi
Νεοφερμένος
1. Μία ηλεκτρονική θερμάστρα αναγράφει τα στοιχεία:1000W-100V. Να βρείτε την αντίσταση που πρέπει να συνδέσουμε σε σειρά με τη θερμάστρα για να λειτουργήσει σε δίκτυο τάσης 220V.
2. Μία ηλεκτρονική θερμάστρα αναγράφει τα στοιχεία:2000W-200V. Να βρείτε την αντίστασή της και το ρεύμα κανονικής λειτουργίας της. Πόση θα είναι η ισχύς της, αν συνδεθεί σε δίκτυο τάσης 160V και ποια ένταση ρεύματος τη διαρρέει τότε;
Σας ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Νόμος του OHMΧρειάζομαι τη βοήθειά σας σε δύο ασκήσεις της φυσικής.
1. Μία ηλεκτρονική θερμάστρα αναγράφει τα στοιχεία:1000W-100V. Να βρείτε την αντίσταση που πρέπει να συνδέσουμε σε σειρά με τη θερμάστρα για να λειτουργήσει σε δίκτυο τάσης 220V.
2. Μία ηλεκτρονική θερμάστρα αναγράφει τα στοιχεία:2000W-200V. Να βρείτε την αντίστασή της και το ρεύμα κανονικής λειτουργίας της. Πόση θα είναι η ισχύς της, αν συνδεθεί σε δίκτυο τάσης 160V και ποια ένταση ρεύματος τη διαρρέει τότε;
Σας ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
Muxu Su
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soras7
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Muxu Su
Διάσημο μέλος
Ευχαριστώ!!!Ειναι το αθροισμα ολων των ενεργειων των δομικων λιθων του σωματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 118 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Joji
- Magigi
- Panatha mono
- phleidhs
- pnf292
- Marel
- Jesse_
- SoyN
- carnage
- Ilovemycats27
- Hased Babis
- Maynard
- Unboxholics
- nearos
- iiTzArismaltor_
- Sofos Gerontas
- AnnaRd
- Γατέχων
- Abiogenesis
- Than003
- Startx0
- Lifelong Learner
- Enhypen
- love_to_learn
- Γιώτα Γιαννακού
- suaimhneas
- Νομάρχης
- dsmir
- Leo komm
- Helen06
- velentzakoss
- BillyTheKid
- constansn
- arko
- BatGuin
- Ness
- Wonderkid
- Ιωάννης1234
- ilovekpop
- Scandal
- aslanidou.
- suuuuiiii
- ειδήμων
- spring day
- Peter Pan13
- hello1234
- Μαριαννα20
- P.Dam.
- flaura
- Mewmaw
- a namaves
- Marcos.Kis
- desperate-ambitious!
- tsiobieman
- Jojo K
- arapakos
- American Economist
- ager
- ister
- το κοριτσι του μαη
- Superhuman
- katapliksi
- Outer Banks
- Cat lady
- _Aggelos123
- Κώστας 7708
- Katerinaki13
- Anxious
- El_
- ssalex
- Angie_b
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.