Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα από δω και κάτω προήλθαν από το θέμα "10 Μύθοι για τις Πανελλήνιες"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaleidoscope
Επιφανές μέλος
Ό,τι και να λέτε θα προτιμώ χίλιες φορές το πανεπιστημιακό διάβασμα.Τουλάχιστον δε θα χει παπαγαλία ελπίζω
Αφού δεν έδωσες μαθήματα, πώς ξέρεις πως είναι το πανεπιστημιακό διάβασμα; Δε χρειάζεται να έχεις ζήσει και το ένα και το άλλο για να μπορείς να κρίνεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Τουλάχιστον δε θα χει παπαγαλία ελπίζω
Παπαγαλία όχι, αποστήθιση ναι σ' ένα βαθμό. Οκ, κανένας δε θα σου κόψει βαθμό αν δε τα πεις όπως τα λέει το βιβλίο αλλά τα γράψεις με ωραία δικά σου λογάκια, αλλά για να το κάνεις πρέπει να τα έχεις καταλάβει, και για να τα έχεις καταλάβει πρέπει να τα έχεις ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ. Και δε μιλάμε για τις 90 σελίδες της Βιολογίας που πρέπει να αποστηθίσεις σε 9 μήνες, αλλά τις 700 σελίδες που πρέπει να μάθεις σε ένα τρίμηνο και σε ΕΝΑ μάθημα (γιατί καθαρό τόσο είναι το εξάμηνο 3-3,5 μήνες). So, έλα αντιμετώπισέ το και δες αν το προτιμάς τελικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Τώρα γι' αυτή την απογύμνωση που λέει ο Δίας, δε γίνεται, είναι εντελώς άκυρη αξιολόγηση της Γ αυτή που προσπαθείτε να κάνετε. Δείτε, δε γίνεται να κρίνεις κάτι, όταν θες τουλάχιστον αυτό που λες να 'χει έστω και ελάχιστη επαφή με την πραγματικότητα, χωρίς το πλαίσιό του. Λέξι κλειδί, ναι: πλαίσιο. Είναι άλλο πράγμα η απομυθοποίηση των πανελληνίων, με το οποίο συμφωνώ χοντρά και μαζί σας κι όλα μπλα μπλα, κι άλλο πράγμα η κατόπιν εορτής γεύση που σου δίνουν οι πανελλήνιες όταν πας να τις δεις 10 μήνες αφού έδωσες. Κι άλλη μία, δεν ήμουν απ' τους ανθρώπους που τρελάθηκε πέρσι, δεν ξέρω, ίσως κομμάτι κι αυτής της χαλαρότητάς μου γενικά στα πράγματα να οφείλεται πολύ στον τρόπο που είδα τη Γ. Κι όμως και πάλι είναι άσκοπο να 'ρθω να περιγράψω τις εξετάσεις τώρα και να τις βγάλω κάτι άλλο απ' αυτό που θα τις έβγαζα όταν έδινα απλά και μόνο επειδή έχω φορτωθεί κι άλλες εμπειρίες τώρα. Κι όχι μόνο άσκοπο βασικά, αλλά και λάθος και εκνευριστικό σε σημεία.
Λάθος για όλο αυτό με το πλαίσιο, σαν να κρίνεις την έκτη δημοτικού όταν είσαι Γ γυμνασίου, τη Β γυμνασίου όταν είσαι λύκειο, τις πανελλήνιες όταν είσαι φοιτητής όπως κάνετε εσείς τώρα, την εξεταστική όταν είσαι postdoc σε εργαστήριο blah blah blah. Είναι άκυρη σύγκριση και, ειλικρινά, καθόλου μα καθόλου βοηθητική γι' αυτούς που είναι στα εύκολα τώρα, για σας --τουλάχιστον δε θα βοηθούσε εμένα αν ήμουν έκτη τώρα και μου λέγατε ότι 2 χρόνια μετά θα 'χα διπλάσια ύλη και αρχαία στο κεφάλι μου. Yeah, well, whatever, let's play hide and seek now.
Γιατί από κει και πέρα τα προφανή καθόμαστε κι εξηγούμε μου φαίνεται. Χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση ότι το μοντέλο του καφέ όλη τη μέρα που μπορεί να περνιέται σε ανθρώπους που θέλουν να μπουν μέσα δε βγάζει πουθενά? Ε, αν θέλει αυτό το πράγμα εξήγηση, ότι δεν πας να σπουδάσεις για να ξεκουραστείς, τότε μη μπεις και καθόλου ρε φίλε, δηλαδή πέντε πραγματάκια αυτονόητα τα 'χεις ΕΣΥ στο κεφάλι σου, δε χρειάζεται να στα πω εγώ. Κι έπειτα είναι ξανά αυτονόητο ότι η δυσκολία αυξάνεται απ' την έκτη στο γυμνάσιο, απ' το γυμνάσιο στο πανεπιστήμιο, από κει στο εργαστήριο ή όπου αλλού τέλος πάντων and so on and so forth, you know the rest (you know the rest, mm?) Δε χρειάζεται ούτε να βγάζουμε να μετράμε σελίδες ούτε και να λέμε πράγματα άσχετα σε ανθρώπους που σε ένα μήνα γράφουν.
Εκνευριστικό μετά γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: εμένα προσωπικά πάντα τα πάνω μηνύματα στις 22 Απριλίου θα μου θύμιζαν εποχές npb και άσχετες φιλολογίες σε άσχετα θέματα, σ' ένα site που υποτίθεται να εμψυχώσει κόσμο πάει όχι να τον ωθήσει στην αυτοκτονία. Και δε λέω ότι κάποιος απ' τους δύο έγραψε μ' αυτό το κίνητρο, δε με πολυνοιάζουν τα κίνητρά σας βασικά, αλλιώς αποδεικνύεις αν θες να βοηθήσεις ή όχι έτσι κι αλλιώς κι ο Δίας τουλάχιστον, απ' αυτά που 'χω δει εγώ, να βοηθήσει πάει, no doubt there. Αλλά δεν ξέρω, εντάξει, αυτή η συζήτηση δε μου φαίνεται και της ώρας --ειδικά μ' αυτά που περιγράφονται εκεί μέσα, βασικές διαφωνίες πάνω ^^. Διαφορετική εμπειρία είναι οι πανελλήνιες και για τους 90000 που δίνουν κάθε χρόνο, διαφορετικά τα 4/6/10 χρόνια σπουδών για όσους σπουδάζουν. Δεν έχει νόημα να βγάλουμε σταθερές δυσκολίας και λοιπές γενικεύσεις τώρα, ας μείνουμε σ' αυτά που παίρνονται και είναι αυτονόητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Παπαγαλία όχι, αποστήθιση ναι σ' ένα βαθμό. Οκ, κανένας δε θα σου κόψει βαθμό αν δε τα πεις όπως τα λέει το βιβλίο αλλά τα γράψεις με ωραία δικά σου λογάκια, αλλά για να το κάνεις πρέπει να τα έχεις καταλάβει, και για να τα έχεις καταλάβει πρέπει να τα έχεις ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ. Και δε μιλάμε για τις 90 σελίδες της Βιολογίας που πρέπει να αποστηθίσεις σε 9 μήνες, αλλά τις 700 σελίδες που πρέπει να μάθεις σε ένα τρίμηνο και σε ΕΝΑ μάθημα (γιατί καθαρό τόσο είναι το εξάμηνο 3-3,5 μήνες). So, έλα αντιμετώπισέ το και δες αν το προτιμάς τελικά
Δεν είναι όλες οι σχολές έτσι.Η δικιά σας είναι.Αλλά και πάλι ισχύει ότι είπε και ο shadowfax.Δε νομίζω πέρσυ να τα λέγατε αυτά,26 μέρες πριν τις πανελλήνιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Δεν είναι όλες οι σχολές έτσι.Η δικιά σας είναι.Αλλά και πάλι ισχύει ότι είπε και ο shadowfax.Δε νομίζω πέρσυ να τα λέγατε αυτά,26 μέρες πριν τις πανελλήνιες.
Ποια "αυτά"? Δεν είχα κάποια πρόθεση να πω ότι προτιμούσα τον ένα από τον άλλο τρόπο διαβάσματος, απλά ήθελα να τονίσω ότι συγκριτικά τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά στην Γ' λυκείου όσον αφορά την αποστήθιση. Όχι γενικά ότι δεν είναι λούκι η κατάσταση -συγκριτικά και μεμονωμένα. Ναι?Ωραία, πάμε παρακάτω. Εγώ εκεί πίσω να περάσω το λούκι της Γ' δε γυρνάω, και ας είναι η ύλη προς αποστήθιση το 1/10 του ενός μαθήματος. Μη δουλευόμαστε τώρα. Ούτε θα πω "θα εκτιμήσετε το διάβασμα της Γ' μόλις αντιμετωπίσετε την πρώτη σας εξεταστική". Όλα αυτά ήταν συνέχεια κατάρριψης του μύθου "ξεσκίζομαι στη Γ' για να κωλοβαράω στο Πανεπιστήμιο".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Χμμ, ποιοι είναι οι εκλεκτοί που αναφέρεις; Οι φοιτητές που έχουν όρεξη για διάβασμα;Καλά είναι γνωστό ότι οι απαιτήσεις των σχολών όσο πάνε και αυξάνονται. Ειδικά και στη σχολή μου το παρατηρώ συχνά (παρουσίες στα μαθήματα που τα καθιστούν υποχρεωτικά, απανωτές εργασίες (που τάχα δίνουν μπόνους αλλά άμα δεν τις πας δεν σε περνάνε), μαζικά κοψίματα στις εξεταστικές, εξέταση στο επόμενο μάθημα σε λογική λυκείου και χειρότερα, κτλ). Εννοείται φυσικά εδώ, ότι το θέμα είναι πολιτικό και όλα έρχονται στη λογική της εντατικοποίησης των σπουδών ώστε να τις εγκαταλείψουν όλο και περισσότεροι φοιτητές επειδή δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το πανεπιστήμιο των λίγων και εκλεκτών που θέλουν να διαμορφώσουν. Άρα ναι, η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται αρκετό διάβασμα για να αντεπεξέλθεις στις απαιτήσεις της σχολής. Εγώ με το 5ράκι στη σχολή μου κάνω πάρτυ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Χμμ, ποιοι είναι οι εκλεκτοί που αναφέρεις; Οι φοιτητές που έχουν όρεξη για διάβασμα;
Προφανώς και όχι. Οι εκλεκτοί θα είναι όσοι έχουν μπαμπάκα με λεφτά, να πληρώνει κατά τη διάρκεια της μαθητικής ζωής για φροντιστήρια και ιδιαίτερα αφού με το νέο λύκειο οι ταξικοί φραγμοί για την είσοδο στην Γ/θμιας εκπαίδευση θα πάρουν γιγάντιες διαστάσεις. Άρα όπως καταλαβαίνεις σε καιρούς μνημονίων και εξαθλίωσης ουκ ολίγες θα είναι οι οικογένειες που δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νέου λυκείου και όλο και περισσότεροι θα είναι οι μαθητές που θα παρατάνε ακόμα και το σχολείο. Και φυσικά το γλυκό δένει με τους πανεπιστημιακούς να ζητάνε μειώσεις εισακτέων κατά 50%.
Αυτά όσο αφορά την είσοδο στην Γ/θμια εκπαίδευση. Η επίθεση του συστήματος προφανώς δεν τελειώνει εδώ. Το καλοκαίρι όπως γνωρίζεις ψηφίστηκε ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας που συνοπτικά προβλέπει διαγραφές στα ν+2, κατάργηση συγγραμμάτων, σπάσιμο των πτυχίων σε φακέλους προσόντων ώστε να δημιουργηθούν απόφοιτοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και ευέλικτοι στην αγορά εργασίας για να ανταποκριθούν στις εργασιακές σχέσεις που έχουν επιβληθεί(και θα επιβληθούν ακόμα χειρότερες και βάρβαρες), κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και των συνδικαλιστικών ελευθεριών κτλ.Πρόσφατα στους νηπιαγωγούς του ΑΠΘ(αλλά και σε άλλες σχολές προφανώς) διαγράφτηκαν πρωτοετείς φοιτητές , επειδή έγιναν κάποιες αλλαγές στην ειδική κατηγορία μέσω της οποίας μπήκαν(και ας πήραν βιβλία και έδωσαν εξεταστική) ..Δεν νομίζω ότι πιστεύεις ότι όλα αυτά δεν μπορούν να σταθούν εμπόδιο σε παιδιά λαϊκών και φτωχών οικογενειών στο να σπουδάσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Φιλε δεν νομιζεις οτι το εχουμε παραξηλωσει καπως;Δεν φτανουν δυο χρονια περιθωριο για να τελειωσουμε μια σχολη;Αν οχι τοτε μαλλον θα επρεπε να παμε σε καποιο τει.Προφανώς και όχι.Οι εκλεκτοί θα είναι όσοι έχουν μπαμπάκα με λεφτά, να πληρώνει κατά τη διάρκεια της μαθητικής ζωής για φροντιστήρια και ιδιαίτερα αφού με το νέο λύκειο οι ταξικοί φραγμοί για την είσοδο στην Γ/θμιας εκπαίδευση θα πάρουν γιγάντιες διαστάσεις. Άρα όπως καταλαβαίνεις σε καιρούς μνημονίων και εξαθλίωσης ουκ ολίγες θα είναι οι οικογένειες που δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νέου λυκείου και όλο και περισσότεροι θα είναι οι μαθητές που θα παρατάνε ακόμα και το σχολείο. Και φυσικά το γλυκό δένει με τους πανεπιστημιακούς να ζητάνε μειώσεις εισακτέων κατά 50%.
Αυτά όσο αφορά την είσοδο στην Γ/θμια εκπαίδευση. Η επίθεση του συστήματος προφανώς δεν τελειώνει εδώ. Το καλοκαίρι όπως γνωρίζεις ψηφίστηκε ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας που συνοπτικά προβλέπει διαγραφές στα ν+2, κατάργηση συγγραμμάτων, σπάσιμο των πτυχίων σε φακέλους προσόντων ώστε να δημιουργηθούν απόφοιτοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και ευέλικτοι στην αγορά εργασίας για να ανταποκριθούν στις εργασιακές σχέσεις που έχουν επιβληθεί(και θα επιβληθούν ακόμα χειρότερες και βάρβαρες), κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και των συνδικαλιστικών ελευθεριών κτλ.Πρόσφατα στους νηπιαγωγούς του ΑΠΘ(αλλά και σε άλλες σχολές προφανώς) διαγράφτηκαν πρωτοετείς φοιτητές , επειδή έγιναν κάποιες αλλαγές στην ειδική κατηγορία μέσω της οποίας μπήκαν(και ας πήραν βιβλία και έδωσαν εξεταστική) ..Δεν νομίζω ότι πιστεύεις ότι όλα αυτά δεν μπορούν να σταθούν εμπόδιο σε παιδιά λαϊκών και φτωχών οικογενειών στο να σπουδάσουν.
Δεν το λεω καθολου υποτιμητικα,απλα βρισκω νοσηρο καποιος να καταπιεζεται με θεωρητικες γνωσεις που δεν τον αφορουν, μονο και μονο για να παρει ενα μαμημενο χαρτι και να παει να δουλεψει.Ο ρολος των τει πρεπει να αναβαθμιστει πρωτιστως στη συνειδηση της κοινωνιας μας.
2) Για τις ανισοτητες σ την περιπτωση του σχολειου νομιζω υπερβαλλουμε.Ποσα να ειναι τα παιδια με τον πλουσιο μπαμπακα; 5% του συνολου;
Επισης φτανουν μονο τα λεφτα για να σπουδασεις;Οι δυο καλυτεροι μου φιλοι ειναι απο ευπορες οικογενεις(οχι πλουσιες) αλλα στι ς πανελληνιες καταποντιστηκαν αφου δεν ειχαν ορεξη για διαβασμα.
Και κατι ακομα,θεωρω υποκριτικο ως ενα βαθμο να απαξιωνουμε τα πανεπιστημια μας,να τα αφηνουμε στην κακη τους μοιρα και μετα να κλαιγομαστε που δεν μπαινουν το 90% των παιδιων σε αυτα.
3) Για τα νεα απαραδεκτα εργασιακα δεδομενα που μας επιβαλλουν συμφωνω.Πανε να μα ς κανουν σκλαβους.ΑΛλα δεν θα πρεπει με αυτο το σκεπτικο να δαιμονοποιουμε καθε αλλαγη των προγραμματων σπουδων που αποσκοπει στην συνδεση τους με την αγορα εργασιας.Αλλο το ενα,αλλο το αλλο.
Δεν νομιζεις οτι ειναι λογικο καποια πραγματα που θα βρεις εξω,να τα βλεπεις στις σπουδες σου;Εμεις εδω το εχουμε παρακανει με την "επιστημη" ως δηθεν προοδευτικοι ανθρωποι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Όταν έδινα μάθημα του 1ου εξαμήνου, έδινε μαζί μου κάποιος που στην κουβέντα πριν πάρουμε τα θέματα, μου είπε ότι είναι 6ο έτος. Τον ρώτησα πώς έφτασε 6ο έτος και χρωστάει μάθημα του 1ου, οπότε μου είπε: "Άσε ρε φίλε, στην αρχή ξυνόμουνα και όταν αποφάσισα να αρχίσω διάβασμα είχα χάσει τελείως τη σειρά μου και τώρα τρέχω και δε φτάνω".Εγω προσωπικα τα δυο πρωτα εξαμηνα θα τα παω ξυνοντας μετα θα φορτσαρω.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα παραπάνω τα έχω ξανακούσει από συγκεκριμένα άτομα εκατοντάδες φορές και μάλιστα με τις ίδιες ακριβώς λέξεις?.....με το νέο λύκειο οι ταξικοί φραγμοί για την είσοδο στην Γ/θμιας εκπαίδευση θα πάρουν γιγάντιες διαστάσεις. Άρα όπως καταλαβαίνεις σε καιρούς μνημονίων και εξαθλίωσης ουκ ολίγες θα είναι οι οικογένειες που δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του νέου λυκείου και όλο και περισσότεροι θα είναι οι μαθητές που θα παρατάνε ακόμα και το σχολείο. ........... Η επίθεση του συστήματος προφανώς δεν τελειώνει εδώ. .........ψηφίστηκε ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας που συνοπτικά προβλέπει διαγραφές στα ν+2, κατάργηση συγγραμμάτων, σπάσιμο των πτυχίων σε φακέλους προσόντων ώστε να δημιουργηθούν απόφοιτοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και ευέλικτοι στην αγορά εργασίας για να ανταποκριθούν στις εργασιακές σχέσεις που έχουν επιβληθεί(και θα επιβληθούν ακόμα χειρότερες και βάρβαρες), κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και των συνδικαλιστικών ελευθεριών κτλ................
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εχει μαθει καλα το ποιηματακι του ο φιλος.Όταν έδινα μάθημα του 1ου εξαμήνου, έδινε μαζί μου κάποιος που στην κουβέντα πριν πάρουμε τα θέματα, μου είπε ότι είναι 6ο έτος. Τον ρώτησα πώς έφτασε 6ο έτος και χρωστάει μάθημα του 1ου, οπότε μου είπε: "Άσε ρε φίλε, στην αρχή ξυνόμουνα και όταν αποφάσισα να αρχίσω διάβασμα είχα χάσει τελείως τη σειρά μου και τώρα τρέχω και δε φτάνω".[/COLOR]
Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα παραπάνω τα έχω ξανακούσει από συγκεκριμένα άτομα εκατοντάδες φορές και μάλιστα με τις ίδιες ακριβώς λέξεις?
[
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ας πάνε στο διάολο οι αιώνιοι φοιτητές λόγω αδιαβασίας μαζί με τους καθηγητοπατέρες της μιας δημοσίευσης, των μαζικών αποτυχιών και των γνωστών φθοροποιών παθογενειών που προκαλούν. Οι "δημόσιες κολυμπήθρες του σιλωάμ" που στηρίζονται από τους φόρους του λαού, πόσους κατά φαντασίαν αδικημένους και αποτυχημένους μαθητές, θα χωρέσουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε νομίζω ότι το ν+2 είναι λάθος κίνηση.
1) Φιλε δεν νομιζεις οτι το εχουμε παραξηλωσει καπως;Δεν φτανουν δυο χρονια περιθωριο για να τελειωσουμε μια σχολη;Αν οχι τοτε μαλλον θα επρεπε να παμε σε καποιο τει.
Δεν το λεω καθολου υποτιμητικα,απλα βρισκω νοσηρο καποιος να καταπιεζεται με θεωρητικες γνωσεις που δεν τον αφορουν, μονο και μονο για να παρει ενα μαμημενο χαρτι και να παει να δουλεψει.Ο ρολος των τει πρεπει να αναβαθμιστει πρωτιστως στη συνειδηση της κοινωνιας μας.
Και κατι ακομα,θεωρω υποκριτικο ως ενα βαθμο να απαξιωνουμε τα πανεπιστημια μας,να τα αφηνουμε στην κακη τους μοιρα και μετα να κλαιγομαστε που δεν μπαινουν το 90% των παιδιων σε αυτα.
3) Για τα νεα απαραδεκτα εργασιακα δεδομενα που μας επιβαλλουν συμφωνω.Πανε να μα ς κανουν σκλαβους.ΑΛλα δεν θα πρεπει με αυτο το σκεπτικο να δαιμονοποιουμε καθε αλλαγη των προγραμματων σπουδων που αποσκοπει στην συνδεση τους με την αγορα εργασιας.Αλλο το ενα,αλλο το αλλο.
Δεν νομιζεις οτι ειναι λογικο καποια πραγματα που θα βρεις εξω,να τα βλεπεις στις σπουδες σου;Εμεις εδω το εχουμε παρακανει με την "επιστημη" ως δηθεν προοδευτικοι ανθρωποι.
Προφανώς το λες αυτό με την άποψη ότι όποιος διαβάζει μπορεί να τελειώσει στα ν+2. Όμως άμα θες να δεις τα πράματα όπως έχουν και όχι αναζητώντας ιδανικές καταστάσεις θα ανακαλύψεις ότι υπάρχουν ορισμένα προβλήματα. Η αλήθεια είναι ότι οι φοιτητές δεν αντιλαμβάνονται την κρίση όπως οι γονείς τους και γενικά όπως την νιώθει στο πετσί του ο κόσμος της δουλειάς. Πώς άλλωστε να την αναληφθεί ο φοιτητής που βγάζει τα λεφτά πατώντας κάποια κουμπάκια στο ATM της τράπεζας. Το θέμα είναι όμως ότι όσο περνάει ο καιρός, τα πράγματα γίνονται ολοένα και πιο ζόρικα και πολλοί συμφοιτητές μας δεν έχουν την ‘’πολυτέλεια’’ αυτή του ATM ή τέλος πάντων δεν μπορούν να τα βγάζουν πέρα χωρίς να δουλεύουν. Στη σχολή μου πάντως γνωρίζω αρκετά παιδιά που τρέχουν σε ιδιαίτερα για να βγάλουν μερικά χρήματα και ας είναι στην άλλη άκρη της πόλης (και όχι με την έννοια να βγάλουν κατιτίς παραπάνω αλλά για να μπορέσουν να καλύψουν ζωτικές ανάγκες). Επίσης, ουκ ολίγα τα παραδείγματα φοιτητών που έχουν περάσει σε άλλη πόλη και αδυνατούν να νοικιάζουν με αποτέλεσμα να πηγαινοέρχονται για τα εργαστήρια και τις εξεταστικές (συγκεκριμένα έχω φίλο που έχει περάσει Λάρισα και μένει Θεσσαλονίκη). Άρα με τους εντατικούς ρυθμούς σπουδών που αυξάνονται συνεχώς, τα ν+2 σημαίνουν διαγραφή.
Αλλά πέρα από αυτό και για να απαντήσω και στον Μάνο, δεν μπορούμε να βλέπουμε το ν+2 αποκομμένο από όλα τα άλλα μέτρα που παίρνονται. Σκοπός τους είναι να πετάξουν κόσμο από τα πανεπιστήμια γιατί τους χαλάει τη σούπα. Δεν γίνεται από την μια να έχουμε μια κοινωνία που πλήττει στην ανεργία και στη φτώχεια και από την άλλη να έχουμε ένα μαζικό πανεπιστήμιο που να βγάζει τόσους απόφοιτους. Γιατί πολύ απλά αυτοί οι απόφοιτοι δημιουργούν πρόβλημα στο σύστημα. Όταν έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου όπως και να το κάνουμε έχεις και κάποιες απαιτήσεις και άμα με τόσα πτυχία δεν μπορείς να βρεις δουλειά δεν θα ρίξεις τις ευθύνες στον εαυτό σου αλλά στους κυβερνόντες, σε αυτούς που σε έφεραν σε αυτή τη θέση. Άρα είναι καλύτερα για το σύστημα να σπουδάζουν λίγοι και εκλεκτοί για να μην δημιουργούν πρόβλημα και φυσικά αυτοί θα είναι παιδιά πλουσίων, της αστικής τάξης (αφού αυτή εκφράζεται από αυτήν την πολιτική).
Έχεις διαβάσει τι προβλέπεται για το νέο λύκειο; Πάνε διάβασε και περίμενε να εφαρμοστεί και στην πράξη και έλα μετά να μου πεις αν οι ανισότητες είναι ελάχιστες. Να δω ποιος θα πληρώνει εντατικά φροντιστήρια για τρία χρόνια, βιβλία κτλ (δεν αναφέρθηκα πριν καν στον ψυχολογικό φόρτο που δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να παραληφθεί). Φυσικά και τώρα είναι καλά υψωμένοι οι ταξικοί φραγμοί αλλά δεν έχουν καμιά σχέση με αυτούς που θα υπάρχουν σύντομα.2) Για τις ανισοτητες σ την περιπτωση του σχολειου νομιζω υπερβαλλουμε.Ποσα να ειναι τα παιδια με τον πλουσιο μπαμπακα; 5% του συνολου;
Επισης φτανουν μονο τα λεφτα για να σπουδασεις;Οι δυο καλυτεροι μου φιλοι ειναι απο ευπορες οικογενεις(οχι πλουσιες) αλλα στι ς πανελληνιες καταποντιστηκαν αφου δεν ειχαν ορεξη για διαβασμα.
Μου λες ότι έχεις φίλους που είναι από εύπορες οικογένειες και στις πανελλήνιες δεν έγραψαν. Αυτό πρώτον δεν έχει καμία σχέση αφού αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο παράδειγμα και δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να είναι αντιπροσωπευτικό για το σύνολο των παιδιών που ανήκουν στις εύπορες οικογένειες. Αλλά πέρα από αυτό, αρνείσαι ότι κάποια άτομα έχουν περισσότερη πρόσβαση στη γνώση λόγω οικονομικών δυνατοτήτων από ότι κάποια άλλα; Είναι το ίδιο να κάνεις μαθηματικά σε μια αίθουσα 30 μαθητών από με το να κάνεις ιδιαίτερα και να έχεις έναν καθηγητή πάνω από το κεφάλι σου;
Μη μου πεις ότι τα προνόμια του ιδιαίτερου μαθήματος , των φροντιστηρίων και λοιπά τα έχουν λίγα άτομα, άρα έχουν και άλλοι από πιο φτωχά στρώματα ευκαιρίες. Δυστυχώς δεν είναι έτσι και οι θέσεις στο πανεπιστήμιο θα είναι λιγότερες. Άρα ναι, αυτό το 5% θα σπουδάζει.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα παραπάνω τα έχω ξανακούσει από συγκεκριμένα άτομα εκατοντάδες φορές και μάλιστα με τις ίδιες ακριβώς λέξεις?
Άμα θέλω μπορώ να αρχίσω και εγώ τις εξυπνάδες, παρόλο που το παραπάνω υφάκι πιο πολύ για βρίσιμο είναι.Εχει μαθει καλα το ποιηματακι του ο φιλος.
Ναι ε; Για όλους το ίδιο ξημερώνει ; Τα ίδια έχει να αντιμετωπίσει ο βουλεμένος μεγαλοαστός με αυτά που έχει να αντιμετωπίσει αυτός που μένει στο παγκάκι κάτω από το σπίτι μου ε; Ίσες ευκαιρίες έχουν όλοι στη ζωή αυτή ε; Ίσες ευκαιρίες έχει το παιδί ενός εργάτη με το παιδί ενός εφοπλιστή (ο δεύτερος και τα αρχίδια του να ξύνει όλη τη μέρα θα έχει λεφτά τα τρώνε όλα τα εγγόνια του και όχι μόνο). Δεν μας παρατάς ρε Νίκο, ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει την άποψη του αλλά όταν ξεπερνά τα όρια του θράσους να μην έχει και την απαίτηση να του μιλάμε σαν άνθρωπο.Απλά mano, δεν γνωρίζουν (ή κάνουν ότι δεν γνωρίζουν) ότι κανείς δεν θα τους αλλάξει την μοίρα, αν δεν διαβάσουν οι ίδιοι και δεν αγωνιστούν στο "ρινγκ" της ζωής. Ο Ήλιος ξημερώνει το ίδιο για όλους (φυσικό δεδομένο).
*Χρόνια Πολλά στον Dias
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν νομιζω να λεει καπου στην φραση μου.''Ελα Δια να μας αγχωσεις''.Στο κατω κατω που ξερεις μπορει να περασω τα μαθηματα διαβαζωντας σημειωσεις στο τελος του εξαμηνου!Όταν έδινα μάθημα του 1ου εξαμήνου, έδινε μαζί μου κάποιος που στην κουβέντα πριν πάρουμε τα θέματα, μου είπε ότι είναι 6ο έτος. Τον ρώτησα πώς έφτασε 6ο έτος και χρωστάει μάθημα του 1ου, οπότε μου είπε: "Άσε ρε φίλε, στην αρχή ξυνόμουνα και όταν αποφάσισα να αρχίσω διάβασμα είχα χάσει τελείως τη σειρά μου και τώρα τρέχω και δε φτάνω".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καταρχας συγνωμη για το σχολιο με το ποιηματακι.Προφανώς το λες αυτό με την άποψη ότι όποιος διαβάζει μπορεί να τελειώσει στα ν+2.Όμως άμα θες να δεις τα πράματα όπως έχουν και όχι αναζητώντας ιδανικές καταστάσεις θα ανακαλύψεις ότι υπάρχουν ορισμένα προβλήματα. Η αλήθεια είναι ότι οι φοιτητές δεν αντιλαμβάνονται την κρίση όπως οι γονείς τους και γενικά όπως την νιώθει στο πετσί του ο κόσμος της δουλειάς. Πώς άλλωστε να την αναληφθεί ο φοιτητής που βγάζει τα λεφτά πατώντας κάποια κουμπάκια στο ATM της τράπεζας. Το θέμα είναι όμως ότι όσο περνάει ο καιρός, τα πράγματα γίνονται ολοένα και πιο ζόρικα και πολλοί συμφοιτητές μας δεν έχουν την ‘’πολυτέλεια’’ αυτή του ATM ή τέλος πάντων δεν μπορούν να τα βγάζουν πέρα χωρίς να δουλεύουν. Στη σχολή μου πάντως γνωρίζω αρκετά παιδιά που τρέχουν σε ιδιαίτερα για να βγάλουν μερικά χρήματα και ας είναι στην άλλη άκρη της πόλης (και όχι με την έννοια να βγάλουν κατιτίς παραπάνω αλλά για να μπορέσουν να καλύψουν ζωτικές ανάγκες). Επίσης, ουκ ολίγα τα παραδείγματα φοιτητών που έχουν περάσει σε άλλη πόλη και αδυνατούν να νοικιάζουν με αποτέλεσμα να πηγαινοέρχονται για τα εργαστήρια και τις εξεταστικές (συγκεκριμένα έχω φίλο που έχει περάσει Λάρισα και μένει Θεσσαλονίκη). Άρα με τους εντατικούς ρυθμούς σπουδών που αυξάνονται συνεχώς, τα ν+2 σημαίνουν διαγραφή.
Αλλά πέρα από αυτό και για να απαντήσω και στον Μάνο, δεν μπορούμε να βλέπουμε το ν+2 αποκομμένο από όλα τα άλλα μέτρα που παίρνονται. Σκοπός τους είναι να πετάξουν κόσμο από τα πανεπιστήμια γιατί τους χαλάει τη σούπα. Δεν γίνεται από την μια να έχουμε μια κοινωνία που πλήττει στην ανεργία και στη φτώχεια και από την άλλη να έχουμε ένα μαζικό πανεπιστήμιο που να βγάζει τόσους απόφοιτους. Γιατί πολύ απλά αυτοί οι απόφοιτοι δημιουργούν πρόβλημα στο σύστημα. Όταν έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου όπως και να το κάνουμε έχεις και κάποιες απαιτήσεις και άμα με τόσα πτυχία δεν μπορείς να βρεις δουλειά δεν θα ρίξεις τις ευθύνες στον εαυτό σου αλλά στους κυβερνόντες, σε αυτούς που σε έφεραν σε αυτή τη θέση. Άρα είναι καλύτερα για το σύστημα να σπουδάζουν λίγοι και εκλεκτοί για να μην δημιουργούν πρόβλημα και φυσικά αυτοί θα είναι παιδιά πλουσίων, της αστικής τάξης (αφού αυτή εκφράζεται από αυτήν την πολιτική).
Έχεις διαβάσει τι προβλέπεται για το νέο λύκειο; Πάνε διάβασε και περίμενε να εφαρμοστεί και στην πράξη και έλα μετά να μου πεις αν οι ανισότητες είναι ελάχιστες. Να δω ποιος θα πληρώνει εντατικά φροντιστήρια για τρία χρόνια, βιβλία κτλ (δεν αναφέρθηκα πριν καν στον ψυχολογικό φόρτο που δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να παραληφθεί). Φυσικά και τώρα είναι καλά υψωμένοι οι ταξικοί φραγμοί αλλά δεν έχουν καμιά σχέση με αυτούς που θα υπάρχουν σύντομα.
Μου λες ότι έχεις φίλους που είναι από εύπορες οικογένειες και στις πανελλήνιες δεν έγραψαν. Αυτό πρώτον δεν έχει καμία σχέση αφού αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο παράδειγμα και δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να είναι αντιπροσωπευτικό για το σύνολο των παιδιών που ανήκουν στις εύπορες οικογένειες. Αλλά πέρα από αυτό, αρνείσαι ότι κάποια άτομα έχουν περισσότερη πρόσβαση στη γνώση λόγω οικονομικών δυνατοτήτων από ότι κάποια άλλα; Είναι το ίδιο να κάνεις μαθηματικά σε μια αίθουσα 30 μαθητών από με το να κάνεις ιδιαίτερα και να έχεις έναν καθηγητή πάνω από το κεφάλι σου;
Μη μου πεις ότι τα προνόμια του ιδιαίτερου μαθήματος , των φροντιστηρίων και λοιπά τα έχουν λίγα άτομα, άρα έχουν και άλλοι από πιο φτωχά στρώματα ευκαιρίες. Δυστυχώς δεν είναι έτσι και οι θέσεις στο πανεπιστήμιο θα είναι λιγότερες. Άρα ναι, αυτό το 5% θα σπουδάζει.
1) Οντως πολλοι φοιτητες δουλευουν και δεν μπορουν να παρακολουθουν εντατικα τα εργαστηρια και τις παραδοσεις,αλλα και παλι νομιζω οτι δυο χρονια επιπλεον φτανουν.Δεν μπορεις να αρνηθεις παντως οτι η πλειοψηφια των "αιωνιων" φοιτητων ειναι ατομα που παιρνουν τα λεφτα απο το ΑΤΜ και τα τρωνε σε διασκεδασεις.Και μεσα σ'αυτα ειναι και παιδια της λαικης ταξης.
Το αλλο που λες με τα παιδια που μενουν σε μια πολη και σπουδαζουν σε αλλη μου φαινεται περιεργο.Εγω δεν ξερω κανενα τετοιο ατομο.Ασε που το παραδειγμα με τον φιλο σου ειναι κουλο.Αν το πατρικο του ειναι στη θεσσαλονικη,γιατι δεν περναγε σε μια σχολη της πολης του; Δοξα το θεο εχει πολλες δεκαδες.
2) Προφανως και θελουν να πεταξουν κοσμο απο τα πανεπιστημια.Εδω και πριν ειχαμε απαραδεκτο αριθμο αποφοιτων που σε ενα βαθμο δικαιολογουσε την υψηλη ανεργια.Φαντασου τωρα.
Ομως ξεκολλα λιγο με την αστικη ταξη.Το κοψιμο των θεσεων θα αφησει και παιδια του πλουσιου μπαμπα απ'εξω.
3) Δυστυχως ισχυει οτι τα παιδια των ευπορων οικογενειων εχουν μεγαλυτερη προσβαση στη γνωση.Αλλα σε τι εκφανση της κοινωνικης ζωης δεν εχουν περισσοτερες ευκαιριες; Ζουμε σε κοινωνια που βαασιζεσαι στο χρημα.
Σο υ ξαναλεω ομως οτι δεν φτανουν μονο τα λεφτα για να περασεις στο πανεπιστημιο.Απο τα παιδια που δινουν πανελληνιες τα περισσοτερα κανουν φροντιστηριο,για δες ομως ποσα γραφουν κατω απο 10;
4) Η νοοτροπια που ανεφερες για το χαρτι και τις απαιτησεις,μας εχει καταστρεψει.Οχι ρε φιλε,αν ξυνεις τα τετοια σου συνεχεια και βγαλεις κακην κακως το πανεπιστημιο χωρις να ξερεις τιποτα ,τοτε δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις.
Να εισαι εσυ πρωτα σωστος και μετα να απαιτεις πραγματα απο τους αλλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 55 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- Hased Babis
- DiKar
- Corfu kitty
- PanosApo
- Eirinakiii8
- Χρήστος2006
- MarcoReus
- GeorgePap2003
- Ιωάννης1234
- cioannidi
- Philologist
- User2350
- Athens2002
- Πληροφορικάριος
- Billokos1
- Than003
- Kolimpri
- Antonela123
- Cathleen
- Libertus
- Schlimazel
- Chrisa
- emzou
- igeorgeoikonomo
- calliope
- Nefh_
- Lia 2006
- iminspain
- .aven
- zoi._k3
- Revekka
- vgard
- Ryuzaki
- Superhuman
- future.nurse.29
- the purge
- Γιώργος - Κόρινθος
- mewtwo
- hirasawayui
- marian
- ManiLaw
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.