Ρόζα Νέρα Flamingo
Δραστήριο μέλος
ναι δεν ειπες την λεξη αλλα ολο αυτο που περιεγραφες εκδικιτικοτητα λεγεται.δεν αναφερθηκα σε εκδικητικοτητα, αλλα σε καποιο συνετισμο.στο σχολειο πας να μαθεις και τροπους. επισης αυτος που καθεται στην εδρα που ξερεις τι ζορια τραβαει.
και ουτε με νοιαζει τι ζορια τραβαει , δεν ειναι ο ρολος μου στα 17 μου να δειχνω κατανοηση στα ψυχολογικα του καθενος που θα επρεπε να τα αφηνει και εξω απο την ταξη και αν υποθεσουμε κιολας οτι γουσταρει και αυτο πόυ κανει τοτε την ωρα της διδασκαλιας θα τα ξεχναγε κιολας .
λολ . πρωτα λες οτι μπορει να φαινεται χαζος , ηλιθιοσ κτλ. αλλα καθεται στην εδρα .και οτι δεν το βλεπεις απο πλευρα εξουσιας . καταρχιν μονο που τον τοποθετησες στην εδρα δειχνει ολοφανερα οτι το βλεπεις απο πλευρα εξουσιας .ο τυπος που καθεται στην εδρα μπορει να φαινεται χαζος-ηλιθιος-χιμπατζης αλλα καθεται στην εδρα. δεν το βλεπω απο πλευρα εξουσιας αλλα απο πλευρα πειρας.ισως μπηκε με μεσο,ισως οχι. σε καθε περιπτωση ναι ειναι μεγαλυτερος ναι εχει δει περισσοτερα,χρειαζεται σεβασμος γι αυτο και δεν μιλαω να καθεσαι σουζα αλλα να κρατας μια σταση την οποια κανεις δεν προκειται ποτε να προσβαλλει.
προσωπικα δεν με συγκινει καθολου το οτι καποιος ειναι μεγαλυτερος και εννοειται πως δε θα κερδισει καποιος το σεβασμο μου απλα και μονο επειδη ειναι 30 χρονια μεγαλυτεροσ και εχει το ''κυρος '' μιας θεσης . δεν εχω τετοια κριτιρια για τουσ ανθρωπουσ που συναναστρεφομαι . οπως ενα παιδι μπορει να μαθει σε εναν μεγαλυτερο του κατι ετσι και ενας μεγαλυτερος μπορει να μαθει σε ενα παιδι . η ηλικια ειναι ενα πραγματικα ατοπο και ηλιθιο κριτιριο , μια τυπικοτητα που μονο υποκρισια αναπαραγει .
και οσο για τη σταση που υποτιθεται οτι θα κραταει καποιοσ με την οποια δεν προκειται ποτε να τον προσβαλλει κανεις το θεωρω αδιανοητο ενας μαθητης να μετραει τα λογια του και να μην λεει αυτα που σκεφτεται μην τυχον και τον προσβαλλει ο καθηγητης του !!! ακου εδωωω!!! αμα τον προσβαλλει να του απαντησει !!! ελεος δλδ απο ποτε εγινε συνετο να το βουλωνουμε μηπως και μας πουνε κατι που δε μας αρεσει και μαλιστα να δημιουργουμε και αναλογη συμπεριφορα εκ των προτερων για να αποφυγουμε κατι τετοιο !!!!
δεν νομιζω οτι λεμε αμπελοφιλοσοφιες οσο για το τοπικ και για τη συζητηση γι αυτο γινεται για να ξεφευγει ...δε θα βαλουμε και ορια μεχρι και στο λογο μας .αμπελοφιλοσοφιες λεμε και μας βλεπω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Big Foot
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
χεστηκα τι τρώνε καθημερινά οι καθηγητές..ειμαι ξεχωριστή προσωπικοτητα και έτσι απαιτω να με αντιμετώπιζουν...οχι σαν προβατο(δες την απαντηση μου στον ΝPB)
επισης δεν νοείται σοβαρός καθηγητής που ξεσπάει πανω στους μαθητές... δηλαδή κανω παρτυ εγω,τον εκνευρίζω...και μιλαει λιγο πιο πέρα η αννουλα υστερα απο λιγο .. πρέπει να την βγάλει εξω?
αν ειναι ικανός καθηγητης πολυ απλά κανενας δεν θα κανει παρτυ
Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι αδύνατον να έχει ο καθηγητής/τρια την προσοχή όλης της τάξης. Έχω περάσει από πολλούς καλούς καθηγητές, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ όλη η τάξη. Όντως οι καλοί καθηγητές λαμβάνουν περισσότερη προσοχή στην τάξη από τους μαθητές.Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα κάποιον ανίκανο καθηγητή επειδή δεν μπορεί να "καθηλώσει" όλους τους μαθητές.
Στο θέμα των βαθμών, είμαι υπέρ του να "χαρίζουν" βαθμούς στην τρίτη σε μαθητές με αξιοπρεπή στάση στην τάξη (να μην νομίζουν πως το σχολείο είναι το μαγαζάκι τους ), γιατί θαύματα γίνονται μερικές φορές, μπορεί κάποιος να μην φαίνεται πως θα γράψει πάνω από 12 στις πανελλήνιες και τελικά να του κάτσει άσκηση που ξέρει να την λύσει και να γράψει 16 για παράδειγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Σημασία έχει η προσπάθεια μόνο και μόνο τον καλό βαθμό ή η προσπάθεια με στόχο τον καλό βαθμό να έχει αποτέλεσμα την ουσιαστική μάθηση; Νομίζω ότι με το τωρινό σύστημα ευνοούνται κάποιοι "παπαγάλοι" και φυτά ορισμένης διάρκειας, δηλ., παιδιά που διαβάζουν άριστα και τα θυμούνται με το νι και με το σίγμα για ορισμένο χρόνο. Βγάζουν έναν Μ.Ο. κοντά στο 19,5 και στο 1ο έτος έχουν ξεχάσει ότι το sin(-θ) = - sinθ διότι από τα πολλά απέξω τα ξεχάσαν όλα..Το γεγονός ότι υπάρχουν φοιτητές με πολλά μόρια εισαγωγής (που σημαίνει ότι στην κατοχή τους είχαν πολλούς καλούς βαθμούς) και δεν θυμούνται απλά βασικά πράγματα (τα οποία δεν σηκώνουν καμία δικαιολογία για την πορεία που επέλεξαν οι ίδιοι) κάτι λέει για την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος στην χώρα μας. Από την στιγμή που δεν είμαστε σοβαροί και το μόνο που μας νοιάζει είναι κάτι fake 20άρια χωρίς νόημα μόνο και μόνο για να είμαστε φοιτητές Ιατρικής ή του ΕΜΠ αυτό λέει πολλά.Αλλά δεν βλέπω κανέναν σας, να προβληματίζει..Βαρκούλες αρμενίζουν.
εσυ ομως επιλεγεις να υπερητησεις το σαπιο αυτο συστημα.. εσυ. εσυ που γίνεσαι καθηγητής (μαζι και η αδερφή μου..)μαζί σου τι εχει νοημα... στην ελλαδα ζεις.. η ουσια ειναι πουλημένη και θεωρείται κλισέ.. ολα γίνονται για έναν σκοπό. στην προκειμένη περίπτωση τον βαθμό...απο μικρους μας εχουν μάθει να κανουμε περα την μάθηση και να κυνηγάμε τον βαθμό.. το παραδειγμα σου δεν καταλαβαινω που κολλάει αλλα ισχύει.. ιστορία...δεν εχω ιδέα...και γράφω παντα πανω απο 16 (μονο περυσι εγραψα 12.9 ) τώρα δεν θυμάμαι τιποτα... και?
αυτο που λεω ειναι απλο... πας σε μια εταιρεία ... σου ζητάν βιογραφικο ... λες οτι ξέρεις γερμανικά αγγλικα ιταλικα κινεζικα ολλανδικα κυπρια τουρκικα αλβανικα κλπ κλπ.. ουτε γεια να μην ξερεις να λες ...το χαρτι που θα έχεις μετράει...
Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι αδύνατον να έχει ο καθηγητής/τρια την προσοχή όλης της τάξης. Έχω περάσει από πολλούς καλούς καθηγητές, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ όλη η τάξη. Όντως οι καλοί καθηγητές λαμβάνουν περισσότερη προσοχή στην τάξη από τους μαθητές.Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα κάποιον ανίκανο καθηγητή επειδή δεν μπορεί να "καθηλώσει" όλους τους μαθητές.
Στο θέμα των βαθμών, είμαι υπέρ του να "χαρίζουν" βαθμούς στην τρίτη σε μαθητές με αξιοπρεπή στάση στην τάξη (να μην νομίζουν πως το σχολείο είναι το μαγαζάκι τους ), γιατί θαύματα γίνονται μερικές φορές, μπορεί κάποιος να μην φαίνεται πως θα γράψει πάνω από 12 στις πανελλήνιες και τελικά να του κάτσει άσκηση που ξέρει να την λύσει και να γράψει 16 για παράδειγμα.
εγω έχω περασει απο καθηγητή που ολη η τάξη τον σέβονταν... μηδενός εξαιρουμένου ... ηταν και ειναι ο καλύτερος καθηγητής που είχα ποτέ...
για μένα καθηγητής ειναι ο παιδαγωγός..αυτος που θα κανει το βιβλίο στην ακρη...και θα μιλήσει στους μαθητές...αυτος που θα χέσει τις εντολές του υπουγείου για την υλη και θα διδάξει αυτη που νομιζει οτι πρεπει (ποσες φορες μας έχουν πει...αυτο ειναι εκτος ύλης αλλα θα πρεπε να διδασκεται..) κλπ
στο τέλος στα λόγια μου έρχεσαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Δυστυχώς λόγω βιοποριστικών αναγκών, δεν υπάρχουν οι πολυτέλειες για άλματα στο κενό (π.χ. πολυετείς σπουδές με μικρή βεβαιότητα απόσβεσης)..προκειμένου να κάνουμε την μεγαλοκαριέρα κάτω από κάποιον προϊστάμενο ιδιωτικής πολυεθνικής είτε στην χώρα μας είτε στο εξωτερικό. Εκεί σε πληροφορώ είναι πολύ χειρότερο το εργασιακό περιβάλλον. Ανά πάσα στιγμή σε απολύουν και δεν εξετάζουν τι ανάγκες έχεις ως άνθρωπος διότι σε βλέπουν ως μέσο παραγωγής, δηλ., αποφορά υλικού κέρδους..Εφόσον προς το παρόν σκέφτομαι την μέση εκπαίδευση, προσπαθώ να αποβάλλω τα αρνητικά πρότυπα που συνάντησα τόσο ως μαθητής όσο και ως φοιτητής..στα Πανεπιστήμια που εσείς οι ίδιοι δεν έχετε ιδέα τι κομπλεξάρες καθηγητές θα συναντήσετε. Μάλιστα, επειδή από αυτούς θα εξαρτάται το πτυχίο σας, θα σας σπάσουν τον τσαμπουκά εξ' αρχής...και μετά θα κινείστε σαν γατούλες.
ξεφευγουμε για αυτο και δεν απαντάω..τεσπα ...θα λογομαχήσουμε σε αλλο θέμα..δεν χανόμαστε... και συγγνωμη για την βρισιά στο πρωτο μου ποστ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
2) Οι καθηγητές διδάσκουν τόσα χρόνια και κάθε χρόνο οι πανελλαδικές είναι μια περίοδος ρουτίνας. Δε θα κάτσει να ασχοληθεί και να σας " υποβαθμίσει " .
3) Από το δημοτικό έως τώρα δεν πιστεύω ότι έχω αδικηθεί. Σίγουρα έχω βριστεί για κάτι που δε μου άρεσε αλλά αν π.χ. δεν είχα την τέλεια επίδοση ήξερα ότι αφήνω λαβές για να γίνει αυτό!
4) Τα 20άρια δεν είναι καραμέλες. Ξανατονίζω σίγουρα πρέπει να βάλουν κι αυτοί ένα χεράκι αλλά όχι ασύδοτα.
5) Τα παρακάλια και γλυψίματα μαθητών + τραμπουκισμοί δεν αρμόζει σε κανέναν μαθητή. Ασφαλώς αν πιστεύεις ότι σε αδίκησε πρέπει να του το πεις αλλά όχι με τραμπουκισμούς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Όπως και να έχει πρέπει να σεβόμαστε τον κάθε καθηγητή. Εννοώντας ότι είναι δικαίωμά μας να μη μας αρέσει το μάθημά του αλλά όχι να κάνουμε τους κανίβαλους! Τώρα αν η κατάσταση ξεφύγει και πιστεύεις ότι δε σε σέβεται εκεί αλλάζει το θέμα, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι οι καθηγητές στοχοποιούν.
Όχι.
Όλοι οι καθηγητές, με εξαίρεση αυτούς που είναι αρκετά μορφωμένοι ώστε να κατηγορούν (κάποιους τουλάχιστον) συναδέλφους τους, δεν είναι άξιοι σεβασμού των μαθητών.
Και να τον δείρει άμα θέλει ο μαθητής τον καθηγητή, ποιός από τους δύο φταίει για την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος - περισσότερο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
nPb, μου θυμιζεις τις αριστερες παραταξεις. Σωστα τα περισσοτερα που λες, αλλα αυτονοητα και αοριστα.
Στην χώρα μας υπάρχει μια σύγχυση στην ερμηνεία του αυτονόητου. Είμαι ενάντιος σε κάθε μορφή παράταξης της σκέψης και της άποψης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Όχι.
Όλοι οι καθηγητές, με εξαίρεση αυτούς που είναι αρκετά μορφωμένοι ώστε να κατηγορούν (κάποιους τουλάχιστον) συναδέλφους τους, δεν είναι άξιοι σεβασμού των μαθητών.
Και να τον δείρει άμα θέλει ο μαθητής τον καθηγητή, ποιός από τους δύο φταίει για την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος - περισσότερο;
Σίγουρα. Τον σεβασμό τον εμπνέεις, απλώς πολλές φορές δεν υπάρχει καλή επικοινωνάι μαθητών-καθηγητών και αυτό δεν είναι καλό! Αλλά όσο δεν υπάρχει αξιολόγηση τόσο όλα αυτά δε θα λύνονται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σίγουρα. Τον σεβασμό τον εμπνέεις, απλώς πολλές φορές δεν υπάρχει καλή επικοινωνάι μαθητών-καθηγητών και αυτό δεν είναι καλό! Αλλά όσο δεν υπάρχει αξιολόγηση τόσο όλα αυτά δε θα λύνονται!
Η αξιολόγηση γίνεται κάθε μέρα στο μάθημα μέσα από τη στάση που κρατούν οι μαθητές. Τώρα αν ο άλλος εθελοτυφλεί είναι άλλο θέμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν νομίζω ότι η στάση των μαθητών είναι κριτήριο.
Φυσικά και είναι, όταν βλέπεις και μέσα στο μάθημα συμμετέχουν οι μαθητές μόνοι τους, δεν φεύγουνε σαϊτες από δω κι από κει, και επικρατεί ένα ήρεμο κλίμα χωρίς τον καθηγητή να κάνει συνέχεια το μπαμπούλα καταλαβαίνεις κάποια πράγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Το ήρεμο κλίμα μπορεί να σημαίνει και αδιαφορία όμως...Γενικά, και το έχω πει και παραπάνω, δεν νομίζω ότι οι μαθητές, όταν είμαι μαθητές, μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά. Και δεν το λέω υποτιμητικά.
Αδιαφορία έχεις όταν στο μάθημα γίνεται το έλα να δεις επειδή ακριβώς δεν προσέχει κανείς, όπου εκεί ή ο καθηγητής δεν θα μπορεί να επιβληθεί και η κατάσταση θα μείνει έτσι ή θα το παίξει μπαμπούλας και θα στέκονται όλοι σούζα. Κανένα από τα 2 εγώ δεν το λέω "ήρεμο κλίμα".
Κάποια πράγματα σύμφωνοι τα παιδιά δεν είναι σε θέση να τα καταλάβουν αλλά πράγματα όπως το τι επαφή έχει ο καθηγητής με τους μαθητές όπως και το αν το μάθημά του φαίνεται ενδιαφέρον στους μαθητές μπορείς εύκολα να το καταλάβεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πατρεύς
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος
Θα λεγα οτι συμφωνω με την αποψη του Πατρευ.
Γενικα ο γραπτος βαθμος ειναι πιο αντικειμενικος απ οτι ο προφορικος. Πχ. ειναι ενας μαθητης απο ενα δημοσιο και ενα ιδιωτικο. Αυτος στο δημοσιο θα εχει μια πιο ''αντικειμενικη΄΄ βαθμολογια απο τους καθηγητες ενω ο του ιδιωτικου θα εχει σε ολα 20 γιατι πληρωνει. Ετσι αμα αυτοι οι δυο μαθητες εχουν γραψει τον ιδιο βαθμο πανελληνιες και θελουν την ιδια σχολη ποιος θα βγει ευνοημενος?
Επισης δεν ειναι κριμα για εναν μονο καθηγητη να σου χαντακωθει το απολυτηριο?
Γενικα δεν ξερω αν πρεπει να βαζουν σε ολου 20 απλα να ειναι σιγουρα πολυ πιο χαλαροι με την βαθμολογια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.