Έκθεση Έκφραση...Δύσκολα τα πράγματα...

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Κι εγώ πιστεύω πως όσο πιο αυστηρή είναι η καθηγήτρια, τόσο πιο πολύ ωφελεί τα παιδιά! Δεν εννοώ να τους σκοτώνει στον έλεγχο τετραμήνου/τριμήνου, αλλά να διορθώνει αυστηρά τις περιλήψεις και τις εκθέσεις ( να τις διορθώνει ακόμα κι αν είναι καλές). Γιατί ποτέ δεν είναι καλό να επαναπαύεται ένας μαθητής :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ρε παιδιά το θέμα είναι αντικειμενικότατο... Πέρσι που χαμε μια πολύ αυστηρή έπαιρνα 15-16. Φέτος που έχουμε κανονική 17-18 και αν ειχαμε μια πιο ηπια και ελαστικη θα παιρνα 19-20..

Ψυχραιμία και συγκέντρωση θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
εμας βαζει σχετικα ευκολα βαθμους.γι αυτο παιρνω 19-20.

Όσο εύκολα και να βάζει βαθμό ντάξει το 19 πόσο μάλλον το 20 σπανίζουν...μπορεί πέρυσι να υπήρχαν μαθητές που να έφτασαν το 18 άντε το 19 (α λυκείου) ...αλλά φέτος στη β λυκείου που μπήκε και η περίληψη δεν βλέπεις πάνω από 17 εκτός σπανίων περιπτώσεων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εγώ Α λυκείου πάω και έχουμε κανονικά περίληψη... :S
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
Εγώ Α λυκείου πάω και έχουμε κανονικά περίληψη... :S

Εμάς πλεον δεν μας βάζουν περίληψη :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εμάς μας βάζουν , αλλά και πάλι, και η περίληψη μια συγκεκριμένη μεθοδολογία έχει και θέλει εξάσκηση απλά. Δεν είναι και τίποτα το τόσο τρομερό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
Εμάς μας βάζουν , αλλά και πάλι, και η περίληψη μια συγκεκριμένη μεθοδολογία έχει και θέλει εξάσκηση απλά. Δεν είναι και τίποτα το τόσο τρομερό.
Εντάξει σίγουρα αλλα κανονικά θα έπρεπε να ξέρουμε τι μας γίνεται...τελως πάντων συγνώμη για τα οφ τόπικ!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
για μένα για την έκθεση δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το λεξιλόγιο, όσο το περιεχόμενο και η δομή.
γενικά μην προσπαθείς να μάθεις λέξεις απέξω και να τις πετάς μέσα στο κείμενο, γιατί αν δεν ειναι όλο το κείμενο έτσι, κάνει μπαμ και δεν φαινεται ωραίο.
εγώ, από τεχνολογική κατεύθυνση, δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο λεξιλόγιο. είχα όμως πάντα καθαρή σκέψη και δομή σε αυτά που έγραφα. το αποτέλεσμα ήταν ωραία κείμενα, που απαντούσαν στα θέματα που μου ζητούσαν, με μια καθαρή δομή. έτσι ήταν ξεκάθαρα αυτά που εννοούσα, δεν μπέρδευαν τον αναγνώστη-διορθωτή και ήταν ξεκούραστα στην ανάγνωση.
οπότε, μιας και λες οτι εχεις πρόβλημα με το λεξιλόγιο, επικεντρώσου στο περιεχόμενο και στην δομή. χίλιες φορές να γράφεις ξεκάθαρα αυτά που θες να πεις, με μια ωραία σύνδεση, παρά να χρησιμοποιείς δύσκολες-ωραίες λέξεις... τι να το κάνω να μου γράψεις τη λέξη ρεξικέλευτος, αν δεν βγάζουν νόημα όλα τα άλλα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AnastasiaBlue

Νεοφερμένος

Η AnastasiaBlue αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Με προβληματιζει λιγο το μαθημα της εκθεσης :P .Ποσο εμφαση του δινετε εσεις?
Στις Περιληψεις ειμαι σταθερη στο φροντιστηριο πανω απο 20 και εκθεση περιπου 30 και πανω αλλες φορες μπορει κ πιο κατω.
Ωστοσο στο σχολειο οταν γραφουμε περιληψη κολλαω και δεν τα πηγαινω τοσο καλα πιστευω! :redface:


Πωωςςςςς αντιμετωπιζετε την εκθεση?

Σημείωση : Τα μηνύματα 50-52 προήλθαν από θέμα παραπλήσιου/αντίστοιχου περιεχομένου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,461 μηνύματα.
Με προβληματιζει λιγο το μαθημα της εκθεσης :P .Ποσο εμφαση του δινετε εσεις?
Στις Περιληψεις ειμαι σταθερη στο φροντιστηριο πανω απο 20 και εκθεση περιπου 30 και πανω αλλες φορες μπορει κ πιο κατω.
Ωστοσο στο σχολειο οταν γραφουμε περιληψη κολλαω και δεν τα πηγαινω τοσο καλα πιστευω! :redface:


Πωωςςςςς αντιμετωπιζετε την εκθεση?

μήπως η καθηγήτρια στο φροντ σας φουσκώνει τους βαθμούς; Γιατί όπως και να το κάνουμε, ο καθηγητής στο σχολείο σου βαθμολογεί στις πανελλήνιες, οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρει στον τρόπο βαθμολόγησης. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
μήπως η καθηγήτρια στο φροντ σας φουσκώνει τους βαθμούς; Γιατί όπως και να το κάνουμε, ο καθηγητής στο σχολείο σου βαθμολογεί στις πανελλήνιες, οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρει στον τρόπο βαθμολόγησης. ;)
η μπορει και ο καθηγητης στο σχολειο να σας βαζει επιτιδες κατω για να ψαρεψει για ιδιαιτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,461 μηνύματα.
η μπορει και ο καθηγητης στο σχολειο να σας βαζει επιτιδες κατω για να ψαρεψει για ιδιαιτερα

πρώτη φορά το ακούω αυτό. Υπάρχει παιδί που να θέλει να κάνει ιδιαίτερα με καθηγητή του σχολείου; Εκτός και αν είναι φοβερός και κάνει γαμάτο μάθημα. Απο την άλλη όμως, θα ακούς τα ίδια πράγματα στο σχολείο, θα τα ακούς και στα ιδιαίτερα; Καλύτερα να πας σε κάποιον άλλο, για να ακούς διαφορετικά πράγματα. (πχ σχόλια σε λογοτεχνια, γνωστό...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AnastasiaBlue

Νεοφερμένος

Η AnastasiaBlue αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
μήπως η καθηγήτρια στο φροντ σας φουσκώνει τους βαθμούς; Γιατί όπως και να το κάνουμε, ο καθηγητής στο σχολείο σου βαθμολογεί στις πανελλήνιες, οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρει στον τρόπο βαθμολόγησης. ;)


Οχι το αντιθετο,ειναι πολυ αυστηρη και εμπειρη.Στο σχολειο γινεται ακριβως το αντιθετο.Εκθεση τα παω καλα
περιληψη οχι.δεν ξερω με αγχωνει αυτος ο καθηγητης γενικα:P και ναι ειναι εναντιον των φρονττ κλπ κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,461 μηνύματα.
Οχι το αντιθετο,ειναι πολυ αυστηρη και εμπειρη.Στο σχολειο γινεται ακριβως το αντιθετο.Εκθεση τα παω καλα
περιληψη οχι.δεν ξερω με αγχωνει αυτος ο καθηγητης γενικα:P και ναι ειναι εναντιον των φρονττ κλπ κλπ

Εγώ σου είπα τη γνώμη μου. Ακου τι έγινε με 'μενα φέτος:
Εκθεση. Δεν νομίζω να είχα γράψει σε διαγώνισμα πάνω απο 13. Είχαμε μια ηλίθια πραγματικά. Και μου είχε πει οτι είμαι γύρω στο 11-13. Σχολείο έγραφα 15-16 περίπου στα διαγωνίσματα. Και έγραψα στις εξετάσεις 15.5 :P
Αρχαία: Στο φροντ μου φούσκωνε τους βαθμούς αφάνταστα. Πχ στις ερμηνευτικές έβλεπα κάτι 15/15 και εγώ ο ίδιος ήξερα οτι η απάντηση μου δεν είναι ούτε για 11/15.... Μια απάντηση μου, την πήγα σ' αυτή του σχολείου να τη διορθώσει. Και είχαν μεγάλη απόκλιση οι βαθμολογίες.
Σχολείο έγραφα 9-11 στα 15. Και στις πανελλαδικές, αν κρίνω απο τον βαθμό που έγραψα στο τέλος, 15/15 στις ερμηνευτικές δεν έγραψα με τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Οχι το αντιθετο,ειναι πολυ αυστηρη και εμπειρη.Στο σχολειο γινεται ακριβως το αντιθετο.Εκθεση τα παω καλα
περιληψη οχι.δεν ξερω με αγχωνει αυτος ο καθηγητης γενικα:P και ναι ειναι εναντιον των φρονττ κλπ κλπ

Μη στεναχωριέστε με όσα σας λένε στο σχολείο. Ο καθηγητής μου στην έκθεση δεν με χώνευε, μου έβαλε 19 και 19 στα τετράμηνα και σε όλα τα διαγωνίσματα στις περιλήψεις δεν είχα γράψει πάνω από 17/25. Εν τέλει έκθεση έγραψα το μεγαλύτερο βαθμό του νομού και περίληψη 21/25 :P Και έχασα και μόρια από τα προφορικά. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
μήπως η καθηγήτρια στο φροντ σας φουσκώνει τους βαθμούς; Γιατί όπως και να το κάνουμε, ο καθηγητής στο σχολείο σου βαθμολογεί στις πανελλήνιες, οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρει στον τρόπο βαθμολόγησης. ;)

Διαφωνώ καθέτως. Ο καθηγητής στο σχολείο ενδέχεται στην τελική να θρέφει εμπάθεια προς το μαθητή. Εμένα με έχθρα μού έλεγε όλη τη χρονιά εκείνη που μάς δίδασκε Έκθεση κι Αρχαία ότι πλατειάζω και είμαι «περιφερειακός» στην ανάλυση - και το έλεγε σαν να κάνει εμετό. Στο ιδιαίτερο πάλι (σε αυτά τα 6-7 μαθήματα που έκανα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς), η καθηγήτρια μου έλεγε πως έχω πολύ καλό λόγο και ότι προσεγγίζω πολιτικά τα θέματα με σωστό τρόπο, πράγμα το οποίο σύμφωνα με εκείνη εξέλειπε από τον κοινό μαθητή. Τελικά, όταν είχε πάει η μάνα μου στο σχολείο να ρωτήσει για εμένα, της είπε όσα προανέφερα, και ότι είμαι μαθητής που θα γράψει 15-16 το πολύ, αλλά δε ρισκάρει να μη μου βάλει 20 στο τετράμηνο, εν τέλει, γιατί κατά τα λεγόμενά της η έκθεση κάποιες φορές είναι απρόβλεπτη. Στην τελευταία έκθεση που γράψαμε κοντά στο Πάσχα, εξέλαβα τα ίδια σχόλια και μού είχε αφήσει και υστερόγραφο από κάτω, γράφοντάς μου κιόλας το γνωστό ίδιο ποίημα. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια πήγαινε κόντρα σε εμένα εξαρχής, γιατί προσπαθούσα πάντοτε να προβάλλω επιπλέον απόψεις κι επιχειρήματα στο μάθημά της, και φυσικά στηριγμένα σε προσωπικό πολύπλευρο διάβασμα. Στα Αρχαία Κατεύθυνσης με διέκοπτε όταν διάβαζα τις εργασίες λέγοντάς μου πάλι τα ίδια, συν ότι δεν της άρεσαν οι απόψεις μου, γιατί το εξέταζα πολύ βαθιά στο κομμάτι της Φιλοσοφίας, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, και στις Πανελλήνιες αρκεί να γραφούν όσα δίνονται στα βοηθήματα που όλοι χρησιμοποιούμε. Μάλιστα χρησιμοποιούσε και την απουσιολόγο ως «παράδειγμα» για τους λοιπούς της αίθουσας. Τελικά, τα δεδομένα ανατράπηκαν και έγραψα το μεγαλύτερο βαθμό του τμήματος στα Αρχαία ( 17,6 ) και στην Έκθεση τον δεύτερο καλύτερο ( 18,8 ).

Τα δεδομένα του σχολείου δεν έχουν καμία σχέση με τα αποτελέσματα των Πανελληνίων. Κυριαρχούν στερεότυπα, τα οποία οι ίδιοι οι καθηγητές με τη νοοτροπία τους αναπαράγουν και καλλιεργούν στα μυαλά των μαθητών. Πολλές φορές είδαμε καθηγητές σχολείου να μην έχουν ιδέα για το μάθημα που διδάσκουν και να αδιαφορούν για το καθήκον τους. Είναι δυνατόν τέτοιου είδους εκπαιδευτικοί να είναι πιο σχετικοί; Όχι. Τα πράγματα, βέβαια, είναι ρευστά, και παντού/πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Εξάλλου, η έκθεση από τη φύση της είναι ένα καθαρά υποκειμενικό μάθημα, βασισμένο ωστόσο σε αντικειμενικά κριτήρια βαθμολόγησης - με κάποιες παρεκκλίσεις.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AnastasiaBlue

Νεοφερμένος

Η AnastasiaBlue αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
τα συγχαρητηριααα μου!!! :D τους βαλατε τα γυαλια εχω να πω!!

απλα φοβαμαι μην μου χαμηλωσει τον βαθμο στο τετραμηνο :/: ο συγκεκριμενος λεει πως εκτιμα πολυ τη συμμετοχη στην ταξη!
οποτε με βλεπω πρωτο πρωτο θρανιο απο δευτερα:P επισης επαιρνες ιδεες για την εκθεση απο καποιο συγκεκριμενο βοηθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
τα συγχαρητηριααα μου!!! :D τους βαλατε τα γυαλια εχω να πω!!

απλα φοβαμαι μην μου χαμηλωσει τον βαθμο στο τετραμηνο :/: ο συγκεκριμενος λεει πως εκτιμα πολυ τη συμμετοχη στην ταξη!
οποτε με βλεπω πρωτο πρωτο θρανιο απο δευτερα:P επισης επαιρνες ιδεες για την εκθεση απο καποιο συγκεκριμενο βοηθημα?

Έπαιρνα ιδέες από αυτό το βοήθημα, το οποίο έχει γράψει η καθηγήτρια που μού έκανε Λογοτεχνία Κατεύθυνσης, η οποία είναι και ποιήτρια. Στην ουσία δεν παίρνεις ιδέες, αλλά διαβάζεις ιδέες και διαμορφώνεις τη δική σου ξεχωριστή άποψη, η οποία σίγουρα θα διαφέρει από την άποψη της πλέμπας. Αυτό είναι που σε κάνει να κερδίσεις μονάδες στο διαγώνισμα της έκθεσης, και, στην τελική, αυτό είναι ειλικρινές και γι' αυτό ανταμείβεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AnastasiaBlue

Νεοφερμένος

Η AnastasiaBlue αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Έπαιρνα ιδέες από αυτό το βοήθημα, το οποίο έχει γράψει η καθηγήτρια που μού έκανε Λογοτεχνία Κατεύθυνσης, η οποία είναι και ποιήτρια. Στην ουσία δεν παίρνεις ιδέες, αλλά διαβάζεις ιδέες και διαμορφώνεις τη δική σου ξεχωριστή άποψη, η οποία σίγουρα θα διαφέρει από την άποψη της πλέμπας. Αυτό είναι που σε κάνει να κερδίσεις μονάδες στο διαγώνισμα της έκθεσης, και, στην τελική, αυτό είναι ειλικρινές και γι' αυτό ανταμείβεται.

απλα ξερεις τι?απλα εχω μαθει να διαχειριζομαι τα 3ωρα στην εκθεση κ δεν μπορω σχολειο να γραψω
περιληψη-ασκησεις σε 45λεπτο.αγχωνομαι κ δεν μπορω:P ελπιζω να χω καλο βαθμο στο τετραμηνο γιατι το χρειαζομαι:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top