Dias
Επιφανές μέλος


Ο τύπος του αθροίσματος άπειρων όρων φθίνουσας γεωμετρικής προόδου, είναι εκτός ύλης για το λύκειο. Θα μου επιτρέψεις να έχω αμφιβολίες, αν ωφελούμε τους υποψηφίους βάζοντας προβλήματα έξω από τα όρια των πανελληνίων.Προβλημα στις κρουσεις....
Μα, ακριβώς για αυτό ανακαλύφτηκαν και εξελίχθηκαν τα μαθηματικά: Για να δίνουν λύσεις στα φυσικά προβλήματα.Παροτι ο χρονος μοιαζει αρχικα μη πεπερασμενος τα μαθηματικα δινουν τη λυση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οσο για την απαντηση στο τελευταιο σχολιο μου δεν μπορω να καταλαβω την σκοπιμοτητα της αλλα οκ. Μαλλον κακως ασχοληθηκα με το thread ειναι λιγο πισω. Καλη σου νυχτα.

Σου θυμιζει κατι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Α λειπουν οι ειρωνιες και οι εξυπναδες γιατι τοτε δεν βοηθιουντε ουτε τα παιδια που επιζητοουν "προβληματακια" ουτε αυτοι που κοιτανε το κατι τις παραπανω.
Αυτο το thread δεν ειναι μονο για δυνατους ή μονο για αδυνατους μαθητες. Ειναι για ανθρωπους που θελουν να δουν ή να προτεινουν επιλεγμενα προβληματα φυσικης Γ' κατευθυνσης !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος



ωραια αφου εχεις και συ το ιδιο θεμα...lolarike μπορεις να ανεβασεις ξανα τις ασκησεις αλλα σε αλλο σαιτ? (εννοω την εικονα σε αλλο σαιτ)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


...βάζοντας μέσα και τον εαυτό μου, καθώς έχω αρκετές φορές βάλει κι εγώ, προβλήματα "εκτός ορίων πανελληνίων". Στη γεμάτη από φτηνή ειρωνεία απάντηση που δέχθηκα, δεν θα ακολουθήσω.έχω αμφιβολίες, αν ωφελούμε τους υποψηφίους βάζοντας προβλήματα έξω από τα όρια των πανελληνίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σώμα (1) μάζας Μ=2,56 kg ισσοροπεί στο άκρο κατακόρυφου ελατηρίου κ=100Ν/m το άλλο άκρο του οποίου είναι ακλόνητα στερεωμένο στην οροφή. Από σημείο που βρίσκεται στην ίδια κατακόρυφο με το σώμα (1) αλλα h=3,15 m χαμηλότερα απ αυτό, εκτοξεύεται κατακόρυφα προς τα πάνω με ταχύτητα μέτρου u0=12 m/s, σώμα (2) μαζας m=4 kg. Το σώμα (2) συγκρούεται μετωπικά με το σώμα (1) κ συνεχίζει αμέσως μετά την κρούση να κινείται προς τα πάνω με ταχύτητα μέτρου u2'. Το σώμα (1) μετα την κρούση εκτελει ΑΑΤ πλάτους Α=0,8 m.
α) Να υπολογίσετε την ταχύτητα (μέτρο) του σώματος (1) μετα την κρούση.
β)Να γράψετε την εξίσωση της ταχύτητας του σώματος (1) μετά την κρούση. Θεωρήστε θετικά την προς τ πανω και t=0 την χρονικη στιγμη της κρούσης.
γ)Να εξετάσετε το είδος της κρούσης.
Δίνεται g=10 m/s(τετράγωνο)
Στο ερώτημα α έκανα μια ΑΔΜΕ και βρηκα το u2(ταχύτητα σώματος (2)) λιγο πριν την κρούση 9 m/s μετά τίποτα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Αφού η κρούση δεν είναι πλαστική, η θέση ισορροπίας δεν αλλάζει, οπότε η υ που ζητάς είναι η max....Παρτε ασκησουλα που δεν μπορω με τιποτα να λυσω !!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ThrilosG7-94
Εκκολαπτόμενο μέλος


Mία ερωτησούλα... Θα πρέπει να αναλυθεί η ταχύτητα???Βλέπετε πανελλήνιες στον ύπνο σας? Εγώ βλέπω αρκετά. Χθες βράδι έβλεπα στο όνειρο μου ότι έγραφα φυσική και ότι το 4ο θέμα ήταν συνδιασμός κρούσης και ταλάντωσης σε κεκλιμένο επίπεδο. Έτσι, πήρα διάφορες σχετικές ασκήσεις και τις ένωσα και έφτιαξα μια πολυάσκηση:
![]()
Δεν είναι κάτι το σπουδαίο, απλά είναι νομίζω όλα σε ένα νοικοκυρεμένα. Όσοι πιστοί προσέλθετε...
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


ω = √(k/Μ) = 25/4 r/s , υmax = ωΑ = 5m/sΤο κανα αλλα δεν βγαινει το ιδιο με της απαντησης v=5 m/s εκτος αν βρισω λαθος γωνιακη συχνοτητα. :/ Αν μπορεις καντο λιγο γτ τα χω παιξει![]()

Πρέπει.Mία ερωτησούλα... Θα πρέπει να αναλυθεί η ταχύτητα???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ThrilosG7-94
Εκκολαπτόμενο μέλος


OK φίλε!ω = √(k/Μ) = 25/4 r/s , υmax = ωΑ = 5m/s
![]()
Πρέπει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος



Πώς αυτο βαζει 25/4 :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ThrilosG7-94
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ThrilosG7-94
Εκκολαπτόμενο μέλος


η κρούση

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 41 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.