hurricane
Διάσημο μέλος
ε, επειδή δεν καταλαβαίνεις θα στο πω με το δικό σου τρόπο, μόνο μην μου θιχτείς! δηλαδή η δική σου άποψη είναι η μία και μοναδική, η αλάνθαστη, αψεγάδιαστη, που είναι το αποτέλεσμα απολύτως λογικής συλλογιστικής πορείας. όλες οι άλλες είναι απλά... λανθασμένες. για αυτό, δεν κάθομαι ούτε λεπτό να τις σκεφτώ και να τις επεξεργαστώ, να καταλάβω μπας και έχουν δίκιο οι άλλοι. σωστά;Αυτό είναι η άποψη κάποιου. Δεν σημαίνει πως είναι σωστό.
συγγνώμη αν σε πρόσβαλα, αλλά προσπάθησα να το φέρω στη λογική σου. αν είναι, απλά θέλω να μου αντικρούσεις τα λεγόμενά μου με λογικά επιχειρήματα.
αν εμβαθύνεις περισσότερο θα το καταλάβεις ότι αυτό το παιδί έχει δίκιο. φυσικά και με την πλήρως απαξιωτική τους διδασκαλία στο σχολείο, δεν το αντιλαμβανόμαστε εύκολα. όμως, για κάτσε να παίξεις με τις λέξεις... με την αλληλουχία τους, τους τόσους δυνατούς συνδυασμούς που μπορείς να δώσεις στις ίδιες λέξεις και να έχεις πάντα την ίδια πρόταση (ορίστε, μαθηματικά δεν είναι αυτό?) ή πάρτο αλλιώς. κάθε λέξη- σιδηρόδρομος αποτελείται από επιμέρους απλούστερες λέξεις. την αναλύεις (ετυμολογία) και βλέποντας από την ερμηνεία των απλούστερων λέξεων καταλαβαίνεις την ορθογραφία, το νόημα, γενικότερα τις "ιδιότητες" της αρχικής λέξης. αυτό δεν θυμίζει λίγο θεωρείες παρμένες από φυσική-χημεία; και αυτά είναι μόνο 2 παραδείγματα. σε έπεισα ή ακόμα;Δεν μπορω να συμφωνησω σε αυτο γιατι σιγουρα πρεπει να τα διδασκομαστε για λογους ιστορικους, γενικης μορφωσης και αυτογνωσιας αλλα οπως κ να το κανουμε ρε παιδια τα αρχαια δε δινουν μαθηματικη σκεψη. Για να μην παρεξηγηθω η νεα ελληνικη που ειναι η γλωσσα που μιλαμε και ειναι πλουσια σιγουρα βοηθαει τη σκεψη κ τη λογικη μας αλλα κανενας μαθητης που ασχολειται με θετικες επιστημες δεν πιστευω πως πρεπει να ασχοληθει με τα αρχαια ωστε να διευρυνει τη μαθηματικη σκεψη του. Το καθε μαθημα εχει το ρολο του ο ρολος των αρχαιων δεν ειναι η αναπτυξη της μαθηματικης σκεψης κ λογικης.
"σιγουρα πρεπει να τα διδασκομαστε για λογους ιστορικους, γενικης μορφωσης και αυτογνωσιας"
δεν είπα ότι διαφωνώ με αυτό. είπα ότι συμφωνώ, και προσθέτω κάτι επιπλέον
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathis1214
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν εμβαθύνεις περισσότερο θα το καταλάβεις ότι αυτό το παιδί έχει δίκιο. φυσικά και με την πλήρως απαξιωτική τους διδασκαλία στο σχολείο, δεν το αντιλαμβανόμαστε εύκολα. όμως, για κάτσε να παίξεις με τις λέξεις... με την αλληλουχία τους, τους τόσους δυνατούς συνδυασμούς που μπορείς να δώσεις στις ίδιες λέξεις και να έχεις πάντα την ίδια πρόταση (ορίστε, μαθηματικά δεν είναι αυτό?) ή πάρτο αλλιώς. κάθε λέξη- σιδηρόδρομος αποτελείται από επιμέρους απλούστερες λέξεις. την αναλύεις (ετυμολογία) και βλέποντας από την ερμηνεία των απλούστερων λέξεων καταλαβαίνεις την ορθογραφία, το νόημα, γενικότερα τις "ιδιότητες" της αρχικής λέξης. αυτό δεν θυμίζει λίγο θεωρείες παρμένες από φυσική-χημεία; και αυτά είναι μόνο 2 παραδείγματα. σε έπεισα ή ακόμα;
"σιγουρα πρεπει να τα διδασκομαστε για λογους ιστορικους, γενικης μορφωσης και αυτογνωσιας"
δεν είπα ότι διαφωνώ με αυτό. είπα ότι συμφωνώ, και προσθέτω κάτι επιπλέον
Κοιτα η ιδανικη μορφωση για εναν θετικο επιστημονα ειναι αυτη που μου περιγραφεις. Αλλα στο σχολειο δεν μπορει ενας μαθητης ειδικα θετικης-τεχνολογικης πιστευω να εμβαθυνει κ να βοηθηθει στις θετικες επιστημες. Ο λογος ειναι πως το συστημα εκπαιδευσης που ειναι βαθμοθηρικο εχει κανει τα αρχαια αλλο ενα μαθημα-βαρος για οσους δεν θελουν να το ακολουθησουν ως κατευθυνση.Γιατι ο τροπος που διδασκονται ειναι 90% αποστηθιση και 10% κατανοηση κ αναλυση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
αυτό πια, είναι θέμα του ίδιου του μαθητή... δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω. αν θέλει, θα στρώσει το... ποπουδάκι (χαχαχαχ) του κάτω και θα ωφεληθεί. αν δεν θέλει, δικό του πρόβλημα.Κοιτα η ιδανικη μορφωση για εναν θετικο επιστημονα ειναι αυτη που μου περιγραφεις. Αλλα στο σχολειο δεν μπορει ενας μαθητης ειδικα θετικης-τεχνολογικης πιστευω να εμβαθυνει κ να βοηθηθει στις θετικες επιστημες..
Ο λογος ειναι πως το συστημα εκπαιδευσης που ειναι βαθμοθηρικο εχει κανει τα αρχαια αλλο ενα μαθημα-βαρος για οσους δεν θελουν να το ακολουθησουν ως κατευθυνση.Γιατι ο τροπος που διδασκονται ειναι 90% αποστηθιση και 10% κατανοηση κ αναλυση.
δεν θα το έλεγα. ειδικά στο λύκειο δεν είναι καθόλου έτσι τα ποσοστά. τυχαία τα είπες; εμάς οι καθηγητές έδιναν περισσότερη σημασία στο 2ο. μόνο στη γ λυκείου ήταν παραπάνω το 1ο, γιατί έτσι απλά προβλέπεται από τις οδηγίες που δίνουν για τη διδασκαλία του μαθήματος. αλλά και πάλι, βλέπεις τώρα αυτό είναι λίγο πολύ θέμα καθηγητή- προγράμματος σπουδών...
ναι δεν το αρνούμαι, χρειάζονται αναμόρφωση, αν είναι η σωστή λέξη. αλλά και πάλι κανείς δεν σε εμποδίζει να αποκομίσεις έστω και κάτι μικρό από το μάθημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathis1214
Εκκολαπτόμενο μέλος
δεν θα το έλεγα. ειδικά στο λύκειο δεν είναι καθόλου έτσι τα ποσοστά. τυχαία τα είπες; εμάς οι καθηγητές έδιναν περισσότερη σημασία στο 2ο. μόνο στη γ λυκείου ήταν παραπάνω το 1ο, γιατί έτσι απλά προβλέπεται από τις οδηγίες που δίνουν για τη διδασκαλία του μαθήματος. αλλά και πάλι, βλέπεις τώρα αυτό είναι λίγο πολύ θέμα καθηγητή- προγράμματος σπουδών...
ναι δεν το αρνούμαι, χρειάζονται αναμόρφωση, αν είναι η σωστή λέξη. αλλά και πάλι κανείς δεν σε εμποδίζει να αποκομίσεις έστω και κάτι μικρό από το μάθημα
Εννοειται οτι τα ειπα τυχαια τα ποσοστα απλα θελω να πω οτι χρειαζεται παπαγαλια σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο οτι η κριτικη ετσι οπως ειναι το συστημα. Και βεβαια θα ωφεληθεις κ θα αποκομισεις κατι. Δεν αμφισβητω οτι πρεπει να γινονται αρχαια στη γενικη παιδεια. Απλα να μη συγχεονται τα πραγματα κ να μν αντιμετωπιζουμε τα αρχαια σαν βοηθημα για τα μαθηματικα ουτε τα μαθηματικα σαν βοηθεια για τα αρχαια. Οτι διευρυνει το πνευμα σιγουρα βοηθαει θα μου πεις απλα οποιος θελει να βελτιωθει στις θετικες επιστημες καλυτερα να μελετησει κατι σχετικο. Αν βεβαια εννοεις φιλοσοφια κ φιλοσοφικα κειμενα τοτε ναι συμφωνω με 1000 και το τονιζω κι εγω οτι η φιλοσοφια βοηθαει απιστευτα στις θετικες επιστημες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
δεν είπα ότι είναι΄τα αρχαία το απόλυτο βοήθημα για τις θετικές επιστήμες, είναι κάτι σαν... πώς να το πω... "δοκιμασία" για διεύρυνση δεξιοτήτων, ικανοτήτων, διανοητικών/ πνευματικών κυρίως. σε βοηθούν να σκέφτεσαι πιο ανοιχτά και να μην πέφτεις στο τρυπάκι της τέλειας εξειδίκευσης, που στην τελική φτάνει να είναι κάτι αρνητικό. διευρύνεις τους πνευματικούς σου ορίζοντες, έρχεσαι σε επαφή με άλλους τρόπους σκέψης, βλέπεις τα πράγματα και από άλλη οπτική γωνία... ελπίζω να καταλαβαίνεις πια τι εννοώ, το κουράσαμε λίγο το θέμα!Εννοειται οτι τα ειπα τυχαια τα ποσοστα απλα θελω να πω οτι χρειαζεται παπαγαλια σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο οτι η κριτικη ετσι οπως ειναι το συστημα. Και βεβαια θα ωφεληθεις κ θα αποκομισεις κατι. Δεν αμφισβητω οτι πρεπει να γινονται αρχαια στη γενικη παιδεια. Απλα να μη συγχεονται τα πραγματα κ να μν αντιμετωπιζουμε τα αρχαια σαν βοηθημα για τα μαθηματικα ουτε τα μαθηματικα σαν βοηθεια για τα αρχαια. Οτι διευρυνει το πνευμα σιγουρα βοηθαει θα μου πεις απλα οποιος θελει να βελτιωθει στις θετικες επιστημες καλυτερα να μελετησει κατι σχετικο. Αν βεβαια εννοεις φιλοσοφια κ φιλοσοφικα κειμενα τοτε ναι συμφωνω με 1000 και το τονιζω κι εγω οτι η φιλοσοφια βοηθαει απιστευτα στις θετικες επιστημες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathis1214
Εκκολαπτόμενο μέλος
δεν είπα ότι είναι΄τα αρχαία το απόλυτο βοήθημα για τις θετικές επιστήμες, είναι κάτι σαν... πώς να το πω... "δοκιμασία" για διεύρυνση δεξιοτήτων, ικανοτήτων, διανοητικών/ πνευματικών κυρίως. σε βοηθούν να σκέφτεσαι πιο ανοιχτά και να μην πέφτεις στο τρυπάκι της τέλειας εξειδίκευσης, που στην τελική φτάνει να είναι κάτι αρνητικό. διευρύνεις τους πνευματικούς σου ορίζοντες, έρχεσαι σε επαφή με άλλους τρόπους σκέψης, βλέπεις τα πράγματα και από άλλη οπτική γωνία... ελπίζω να καταλαβαίνεις πια τι εννοώ, το κουράσαμε λίγο το θέμα!
Συμφωνω σε γενικες γραμμες μην διαμαρτυρεσαι!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panabarbes
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γι'αυτό οι νέοι σήμερα (και βάζω και εμένα μέσα) είμαστε τόσο ''φλου'' πνευματικά.Γιατί διαρκώς συρρικνώνουμε και αποδεκατίζουμε την γλώσσα μας.Ο άνθρωπος για να σκεφτεί χρησιμοποιεί την γλώσσα του,γιατί η γλώσσα προηγείται της σκέψης.Ανέκαθεν είχαμε μια γλώσσα πολύ πλούσια σε λεξιλόγιο και όχι μόνο.Με βάση αυτό οι αρχαίοι Έλληνες έφτιαξαν τον πολιτισμό που ξέρουμε εμείς σήμερα,επειδή όταν ο Άγγλος θέλει 1 μόνο λέξη για να χαρακτηρίσει 1 αντικείμενο,ο Έλληνας μπορεί να το κάνει χρησιμοποιώντας άπειρα διαφορετικά συνώνυμα.
Θέλω να καταλήξω ότι όσο συρρικνώνεται και υποβιβάζεται η γλωσσική διδασκαλία-η οποία κατ'εμε περιλαμβάνει την γνώση και της νέας και της αρχαίας ελληνικής-συρρικνώνεται και η σκέψη,συρρικνώνονται οι ορίζοντες του ανθρώπου κ.α. Τώρα ίσως να μπορείτε να καταλάβετε γιατί μας (σας) φωνάζουν να μαθαίνουμε αρχαία και πόσο μάλλον να μην γράφουμε σε greeklish..Πρέπει να ξέρετε ότι είμαστε βαθιά νυχτωμένη η νέα γενιά των παιδιών..Δεν πειράζει..Πηγαίνετε βάλτε καμιά φωτογραφία με τουρλωτό κ*λο στο facebook και αφήστε τα κορόιδα να διαβάζουν αρχαία..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kossal
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο άνθρωπος για να σκεφτεί χρησιμοποιεί την γλώσσα του,γιατί η γλώσσα προηγείται της σκέψης.
Mυρίζομαι Αρχές Φιλοσοφίας Β' Λυκείου. Λούντβιχ Βίτγκενστάιν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν βλέπω κανένα επιχείρημα εγώ.
Τα αρχαία γράφονταν τότε με κεφαλαία γράμματα κολλητά μεταξύ τους. Οπότε μόνο η μορφή είναι διαφορετική. Η γραμματική και η σύνταξη που γνωρίζουμε σήμερα προέρχεται από κάτι τέτοια κείμενα τα οποία οι μελετητές "αποκρυπτογράφησαν".
Σαν να λέμε ότι τα αρχαία που μαθαίνουμε δεν είναι ουσιαστικά τίποτα άλλο παρά η καθαρεύουσα, πιο πολύπλοκη, έτσι ώστε να μοιάζει φωνητικά με τη γλώσσα των Αρχαίων Ελλήνων*.
Ναι, τώρα που το σκέφτομαι έχει πολύ νόημα το να κάνουμε αρχαία στο σχολείο.
daphnelg, απο το να μας γεμιζεις με αρνητικες εμας που λεμε αυτο που δεν σου αρεσει, γιατι απλα δεν καθεσαι να μας πεις τι εχεις ακομα και επιμενεις στην ιδεα σου; αφου δεν εχεις κατι να πεις, ειναι ολοφανερο πλεον... παιδια το τοπικ θα μπορουσε να κλειδωθει αφου τους εχουμε κλεισει το στομα :Ρ
Φακ γιέα μάδερφακερ, μας βουλώσατε, μας κατατροπώσατε, το σκορ είναι 5-0 και δεν έχει πια νόημα η συζητηση, άμα ήμουν εγώ δεν θα είχα μούτρα να ξαναπερπατήσω στο δρόμο, γιουρ δε μαν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Χαχαχα λες και νοιαζεται για τις οποιες γνωμες μας ;pΚατασταλάξτε γιατί περιμένει το Υπουργείο να πάρει αποφάσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cugie
Νεοφερμένος
τα αρχαία πρέπει να διδάσκονται , ίσως κάπως διαφορετικά στο γυμνάσιο.Τώρα σε όλουσ δεν αρέσουν κάποια μαθήματα και σίγουρα υπάρχουν διαφορετικές κλίσεις.Σε κάποιον δεν αρέσουν τα μαθηματικά,σε κάποιον άλλο τα αρχαία κ.ο.κ.Το λύκειο όμως αν και έχει υποβαθμιστεί ελέω πανελλαδικών πρέπει να παρέχει μια βασική παιδεία σε όλους ανεξαιρέτως αν δεν θέλουμε αύριο-μεθαύριο τα παιδάκια να είναι ΖΩΑ.
Τα αρχαία μπορεί να είναι μια νεκρή γλώσσα,ωστόσο οι κανόνες της γλώσσας και η μετέπειτα εξέλιξη της στη σημερινή αξίζουν μελέτης.Αν και προσωπικά θεωρώ πως οι καθηγητέσ οφείλουν να δίνουν βάση στο πνεύμα των αρχαίων και να μην μένουν στα τετριμμένα που εδώ και χρόνια έχουν οριστεί από κάποιουσ ειδήμονες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
ναι ακουσα οτι η Αννουλα προβληματιστηκε που εδω περα θελουμε να καταργησουμε τα αρχαια και καλεσε συμβουλιοΚατασταλάξτε γιατί περιμένει το Υπουργείο να πάρει αποφάσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος
Τα αρχαία
(μπλα μπλα μπλα)
(μπλα μπλα μπλα)
(μπλα μπλα μπλα)
(μπλα μπλα μπλα)
...Πηγαίνετε βάλτε καμιά φωτογραφία με τουρλωτό κ*λο στο facebook και αφήστε τα κορόιδα να διαβάζουν αρχαία..
λολ
τελικά, είτε κάποιος μιλάει αρχαία είτε σουαχίλι, η ποιότητα του λόγου δεν βελτιώνεται αυτόματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο λόγος;Να καταργηθούν, εννοείται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amy001
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.