fockos
Επιφανές μέλος
Ναι σωσστά σκέφτομαι να αφαιρέσου 20% από το φροντιστήριο και 10% από την τύχη και να το προσθέσω στην ψυχολογία τι λες;Ξεχασες να αναφερεις τον παραγοντα " καλη ψυχολογια"
Σωστα, εσυ θα δωσεις με το νεο συστημα... το ξεχασα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
Μπορεί κάτι να μην το ξέρεις τόσο καλά όσο τα υπόλοιπα και να πέσει. Κακή τύχη είναι αυτό!
Μπορεί την περίοδο που δίνεις να συμβεί κάτι και να σου ρίξει την ψυχολογία. Να μην έχεις το κουράγιο να δώσεις.
(Το απεύχομαι σε όλα τα παιδιά αυτό!) Εκτός από το ''αυτά γίνονται στη ζωή'' παίζει η τύχη το ρόλο της στην ακατάλληλη στιγμή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι σωσστά σκέφτομαι να αφαιρέσου 10% από το φροντιστήριο και 10% από την τύχη και να το προσθέσω στην ψυχολογία τι λες;
τα ποσοστα ειναι λιγο ό,τι να'ναι... αλλά τελος παντων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Δηλαδή το προσωπικό διάβασμα και η μελέτη είναι στο 30% μόνο; Και τόσο σημαντικό το φροντιστήριο; Γιατί; Όσο τέλειο κι αν είναι το φροντιστήριο, αν δε διαβάσεις μόνος-η σου δε γίνετε τίποτα.
Κατά τη γνώμη μου είναι 60% θέμα διαβάσματος, 20% θέμα φροντιστηρίου, 10% θέμα ικανοτήτων ικανότητες, 10% άλλοι παράγοντες (τύχη ή οτιδήποτε άλλο)
Πιστεύω ότι με το προσωπικό διαβασμα χωρίς φροντιστήριο δε μπορεί να γράψεις εύκολα πάνω από 17 (αναφέρομαι για 18χρονους). Ο καλός φροντιστής μπορεί να κάνει ένα μαθητή να γράψει άριστα. ανεξαρτήτως ικανοτήτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
εγώ εκεί που έχεις 40% ως θέμα φροντιστηρίου, θα έλεγα καλύτερα ότι είναι θέμα προσωπικής προσπάθειας και φυσικά θα έβαζα περισσότερες ποσοστιαίες μονάδες! αν ο μαθητής δουλεύει πραγματικά, και χωρίς φροντιστήριο μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά και στο λέω εγώ που πήγα 2 χρόνια φροντ. και απ' ό,τι φαίνεται το επαγγελματικό μου μέλλον βρίσκεται στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα για να μη παρεξηγηθώ, η βοήθεια του φροντ. στη γ' λυκείου είναι πολύτιμη, αλλά δεν είναι το παν για την προσδοκώμενη επιτυχία!Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 40% είναι θέμα φροντιστηρίου 30% θέμα καλής ψυχολογίας, 19% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας.
(δεν το επεκτείνω το θέμα, γιατί θα πάει αλλού, στη γνωστή κόντρα δημοσίου σχολείου και φροντιστηρίων και θα είμαστε οφφ.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
pretty much
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
εχουμε ξεφυγει εδω και 9 σελιδεςεμ... τωρα ξεφυγαμε! δεν μπορει καποιος να εκφρασει με νουμερα το τι ρολο παιζει καθε παραγοντας για την επιτυχια στις πανελληνιες! Αναλογα με το ατομο διαφερουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
εχουμε ξεφυγει εδω και 9 σελιδες
νταξει τωρα υπερβαλλεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος
Πως εξηγουνται αλλιως αποκλισεις 8+ μοριων, σε θετικα μαθηματα που ακουσα απο πολλους συνεξεταζόμενούς μου?
Ακομα και εδω η τυχη (αυτη η π....α η τυχη!), παιζει το ρολο της..!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 40% είναι θέμα φροντιστηρίου 30% θέμα καλής ψυχολογίας, 19% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας.
Wtf 120%?
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember πανελληνιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
χαχαχα όντως :Ρεχουμε ξεφυγει εδω και 9 σελιδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Αν ειχα καβαλισει το καλαμι θα θεωρουσα πως υπαρχει τυχη και λογο αυτης δεν εγραψα καλυτερα.Αντιθετως παραδεχομε τα λαθη μου οχι σαν μερικους αλλους.
Ρωταω ξεκαθαρα και ελπιζω να μην αποφυγει κανεις να απαντησει σε αυτην την ερωτησει τρολαροντας τις παραπανω γραμμες..
Πως ενας μαθητης που εχει προετοιμαστει 100% εχει λυσει ολα τα θεματα απο ολα τα ετη,δεσμων,βοηθηματων,φροντηστιριακων βιβλιων,εφημεριδων,ιντερνετ,προτεινομενα θεματα κλπ.,ξερει τα παντα εξισου τελεια εχει προετοιμαστει τελεια ψυχολογικα(γιατι κατεμε η ψυχολογικη προετοιμασια ειναι πολυ πιο σημαντικη απο το διαβασμα..),συνεπως ξερει και τα γραφει ολα τελεια και οι διορθωτες δεν του βρισκουν λαθος για να του αφαιρεσουν πανω απο 2 μοναδεσ στα 100,ποσες ειναι οι πιθανοτητες να αποτυχει λογο τυχης?1%?,2%? Αποτυχια λογο τυχης ειναι πολυ σπανιο συμβαν.Για παραδειγμα περσι μια μαθητρια στο σχολειο μου 1μηνα πριν τις πανελληνιες εχασα την μανα της,και φυσικα δεν πηγε καθολου καλα στις πανελληνιες.Αυτο ναι ειναι περιστατικο τυχης αλλα και εξισου σπανιο επισης!
Δωστε μου λοιπον εσεις ενα γεγονος καθαρης τυχης που μπορει να επηρεασει αρνητικα εναν μαθητη στις πανελληνιες αλλα να ειναι παραλληλα και συχνο!
Οπως εχει πει και ο Einstein δεν υπαρχει τυχη ολα ειναι μια σειρα απο συμπτωσεις!Ασχετο αλλα κουβεντα να γινετε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναρκίσσα
Νεοφερμένος
Αλλά κάποιος που έχει διαβάσει μόνο τα 4 από τα 10 κεφάλαια και όταν πάει να γράψει του πέφτουν θέματα μόνο από τα 4 αυτά κεφάλαια, σίγουρα είναι τυχερός!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Or3st1s SOAD
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γενικα πιστευω οτι στους αριστα προετοιμασμενους μαθητες,ο ρολος της τυχης ελαχιστοποιειται.Παρολα αυτα οι πανελληνιες ειναι μια μορφη διαγωνισμου,για αυτο η τυχη ειναι αναποσπαστο κομματι της διαδικασιας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kon Dim
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexacker
Νεοφερμένος
Πως να μην το θεωρησω κλαψα οταν το 80% των απαντησεων ειναι του στυλε επεσε αυτο που δεν ειχα διαβασει καλα και τετοια.Και ρωταω εγω γιατι δεν το χες διαβασει καλα...(ενα παραδειγμα εδωσα..)
Αν ειχα καβαλισει το καλαμι θα θεωρουσα πως υπαρχει τυχη και λογο αυτης δεν εγραψα καλυτερα.Αντιθετως παραδεχομε τα λαθη μου οχι σαν μερικους αλλους.
Ρωταω ξεκαθαρα και ελπιζω να μην αποφυγει κανεις να απαντησει σε αυτην την ερωτησει τρολαροντας τις παραπανω γραμμες..
Πως ενας μαθητης που εχει προετοιμαστει 100% εχει λυσει ολα τα θεματα απο ολα τα ετη,δεσμων,βοηθηματων,φροντηστιριακων βιβλιων,εφημεριδων,ιντερνετ,προτεινομενα θεματα κλπ.,ξερει τα παντα εξισου τελεια εχει προετοιμαστει τελεια ψυχολογικα(γιατι κατεμε η ψυχολογικη προετοιμασια ειναι πολυ πιο σημαντικη απο το διαβασμα..),συνεπως ξερει και τα γραφει ολα τελεια και οι διορθωτες δεν του βρισκουν λαθος για να του αφαιρεσουν πανω απο 2 μοναδεσ στα 100,ποσες ειναι οι πιθανοτητες να αποτυχει λογο τυχης?1%?,2%? Αποτυχια λογο τυχης ειναι πολυ σπανιο συμβαν.Για παραδειγμα περσι μια μαθητρια στο σχολειο μου 1μηνα πριν τις πανελληνιες εχασα την μανα της,και φυσικα δεν πηγε καθολου καλα στις πανελληνιες.Αυτο ναι ειναι περιστατικο τυχης αλλα και εξισου σπανιο επισης!
Δωστε μου λοιπον εσεις ενα γεγονος καθαρης τυχης που μπορει να επηρεασει αρνητικα εναν μαθητη στις πανελληνιες αλλα να ειναι παραλληλα και συχνο!
Οπως εχει πει και ο Einstein δεν υπαρχει τυχη ολα ειναι μια σειρα απο συμπτωσεις!Ασχετο αλλα κουβεντα να γινετε
Δεν μιλάμε για τους τέλεια διαβασμένους. Αυτοι αν χάσουν μόρια θα είναι επειδή κόλλησαν σε κάποιο υποερώτημα. Επίσης, εξαρτάται το πώς θα ορίσεις την τύχη, γιατί κάποιος μπορεί να εκλάβει το παραπάνω περιστατικό σαν τυχαιο.
Ένα γεγονός που συμβαίνει αρκετά συχνά είναι ένα παιδι που έχει καταλάβει καλά το 80% της ύλης να γράψει πολύ χειρότερα από έναν που έχει καταλάβει καλά το 20% της ύλης μόνο και μόνο από τα θέματα που έπεσαν.
Επίσης, δε γαμιέται ο Einstein όλο έλεγε και έλεγε, γλώσσα δεν έβαζε μέσα του. Και για την πιο άκυρη μαλακία, κάτι θα έχει πει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ένα γεγονός που συμβαίνει αρκετά συχνά είναι ένα παιδι που έχει καταλάβει καλά το 80% της ύλης να γράψει πολύ χειρότερα από έναν που έχει καταλάβει καλά το 20% της ύλης μόνο και μόνο από τα θέματα που έπεσαν.
Τι αλλο θα ακουσουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.