the_truth
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με τον pagita..Απετυχα ρε φιλε σε ενα μαθημα δεν το εριξα ομως το φτεξιμο στην τυχη...+ οτι οι πανελληνιες ειναι εξετασεις πανω σε μια συγκεκριμενη υλη με αυτο το δεδομενο ειναι ΣΑΦΕΣ πως δεν τιθετε κανενα θεμα τυχης!
Οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις
Ωπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.Ποπο τι κλαψα!Ετσι ειναι η κοινωνια.Και στον εργοδοτη αυριο πηγαινε πες του εχω και εγω το ιδιο πτυχιο με τον ταδε προσελαβε με.Οπως και η αγορα εργασιας ετσι και η εκπαιδευση ειναι θεμα ανταγωνισμου,παντα θα υπαρχει καποιος καλυτερος που θα σου περνει την θεση.Στο χερι σου ειναι να εισαι εσυ ο καλυτερος...
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!Αρχικα δεν ειναι επι ισοις οροις φυσικα αλλα φροντιστηρια εχει κανει ο ενας και αλλα ο αλλος η και ιδιαιτερα.
Και ολοι αυτοι που λετε οτι δεν υπαρχει τυχη θα ηθελα να δω τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε στη τελικη.
Σε ολες τις διαδικασιες μπαινει ο παραγοντας τυχη και επηρεαζει και ετσι γινεται κσι στις πανελληνιες.
Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.Οι πανελληνιες είναι σαν να εχεις παιξει ‘’παμε στοιχημα’’,μελετας μελετας και ξαναμελετας(βεβαια οσο πιο πολυ μελετας τοσο πιο πολυ αυξανεις τις πιθανοτητες να προκοψεις) μια εφημεριδα,παιζεις το στοιχηματακι σου(ακα πανελληνιες) και περιμενεις τα αποτελεσματα σου (ακα βασεις).Το δε πιο τυχερο από όλα είναι το μηχανογραφικο,αν ο άλλος την εχει πιο μεγαλη από σενα σου τρωει τη θεση,αν όχι τουτην τρως εσυ.
Μαλλον "μπορει και παρακατω*"1/35 οι πιθανοτητες...μπορει και παραπανω.....
Τα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.Ωπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
One would think that a law student would know better.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!
Νομίζω κάποιος χρειάζεται να σε ενημερώσει για τη θεωρία του Χάους.
An engineer should know better
Είχες πεί νομίζω...Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.
Ευτυχώς που υπάρχει και η αυτογνωσία.Σε μια διαδικασια που ολοι διαγωνιζονται επι ισοις οροις (μιλαω για αυτες τις 18 ή 21 ωρες, και οχι ολη τη χρονια), δε τιθεται νομιζω θεμα τυχης. Ή και αν τιθεται, δε μπορει να αποτελει δικαιολογια για ενδεχομενη αποτυχια. Ειναι σα να λεει μια ομαδα πως ηταν ατυχη, επειδη ειχε δοκαρι ενω ο αντιπαλος δεν ειχε, και να χρεωνει σε αυτο την ηττα της.
Η τύχη καθορίζει πολλά πράγματα στη ζωή μας. A chain reactionΤα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.
One would think that a law student would know better.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
απλα ολα αυτα τα λεει γιατι εγραψε καλα..ειναι το συνδρομο βγαζω 19000 και κανω αναρριχηση στο καλαμι...με την προσγειωση να ναι παντα δυσκολη ενταξει δεν απανταω ξανα στα κομπλεξ του καθενα ελπιζω και οι διαχειριστες να δουνε ποσα οφ τοπικ υπαρχουν εδω μεσαΩπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νομίζω κάποιος χρειάζεται να σε ενημερώσει για τη θεωρία του Χαους.
An engineer knows better
Είχες πεί νομίζω...
Ευτυχώς που υπάρχει και η αυτογνωσία.
Η τύχη καθορίζει πολλά πράγματα στη ζωή μας. A chain reaction
Δε νομιζω πως ο νομικαριος θα καταλαβαινε τυχον λαθος σχετικο με επιστημη. Ωστοσο, θα το ψαξω το θεμα.
Η αναλογια ειναι σπανια ευστοχη, απο οσο ξερω. Και θα ελεγα πως στην περιπτωση μου ισχυει αυτο. Ή τουλαχιστον περισσοτερο απο την περιπτωση που κατεκρινα. Νομιζω πως ειναι προφανες σε ολους πως να το συγκρινεις πανελληνιες με τυχερα παιχνιδια ειναι εξ'ορισμου αστοχο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κωνσταντίνα Σα.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!
Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.
Μαλλον "μπορει και παρακατω*"
Τα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.
One would think that a law student would know better.
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι πανελληνιες είναι σαν να εχεις παιξει ‘’παμε στοιχημα’’,μελετας μελετας και ξαναμελετας(βεβαια οσο πιο πολυ μελετας τοσο πιο πολυ αυξανεις τις πιθανοτητες να προκοψεις) μια εφημεριδα,παιζεις το στοιχηματακι σου(ακα πανελληνιες) και περιμενεις τα αποτελεσματα σου (ακα βασεις).Το δε πιο τυχερο από όλα είναι το μηχανογραφικο,αν ο άλλος την εχει πιο μεγαλη από σενα σου τρωει τη θεση,αν όχι τουτην τρως εσυ.
Πραγματικα δεν ειναι ετσι καθολου τα πραγματα...αλοιμονο αν διαβαζαμε και ειχαμε πιθανοτητες σαν του στοιχηματος...αν προετοιμαζεσαι ολη τη χρονια και εχεις το προαπαιτουμενο υποβαθρο απο αλλες ταξεις μπορεις να πας τουλαχιστον 19400 στη θεωρητικη και 19700 στη θετικη. Τωρα, αν καποιος διαβαζει αλλα δεν αποδιδει, φταιει γιατι δεν εμαθε να διαβαζει και να προετοιμαζεται για καθε τι που μπορει να πεσει. Η τυχη κατ'εμε παιζει μικρο ρολο, ιδιως στα θετικα και λιγο μεγαλυτερο στα θεωρητικα. Πραγματικα πολυ ατυχης αναλογια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
απλα ολα αυτα τα λεει γιατι εγραψε καλα..ειναι το συνδρομο βγαζω 19000 και κανω αναρριχηση στο καλαμι...με την προσγειωση να ναι παντα δυσκολη ενταξει δεν απανταω ξανα στα κομπλεξ του καθενα ελπιζω και οι διαχειριστες να δουνε ποσα οφ τοπικ υπαρχουν εδω μεσα
Kαι τί σε κανει να πιστευεις πως η δικια σου αντιμετωπιση προς αυτα τα ατομα δε βγαζει κομπλεξ?
Και γιατι ειναι κομπλεξ να λες πως "ναι, εκανα μια βλακεια, αλλα δε μου φταιει καμια τυχη, μοιρα ή πεπρωμενο"?
Δεν ειναι πιο ευκολα αποδεκτη προταση στο εν λογω ζητημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kon Dim
Νεοφερμένος
Φυσικά και υπάρχει και δεν είναι δικαιολογία για τους αποτυχημένους,ίσα ίσα η άποψη ότι ο παράγοντας τύχη δεν πάρχει στις πανελλήνιες είναι κομπορρημοσύνη αυτών που έγραψαν καλά και είναι ολίγον τι ψώνια (έδωσα φέτος και περνάω πολιτικών μηχανικών-->δεν νομίζω αυτα που λέω να είναι δικαιολογία επειδή "απέτυχα")Εχω γραψει σε αρκετα μου ποστ και στο ξαναγραφω,η παραμετρος τυχη δεν υπαρχει στις πανελληνιες ειναι μια δικαιολογια οσων αποτυγχανουν...
Μπα εγώ πιστεύω ότι η τύχη χρειάζεται πιο πολύ σε αυτούς που έχουν προετοιμαστεί πολύ καλά και θέλουν να περάσουν σε μια υψηλόβαθμη σχολή (γιατί πιστεύω ότι η τύχη είναι ο πιο καταλυτικός παράγοντας για το αν βγάλεις 19300 ή 19000 για παράδειγμα)Είναι πολύ απλό. Η τύχη σου χρειάζεται οταν δεν εχεις προετοιμαστεί επαρκώς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .
Εσύ δώσε πρώτα πανελλήνιες και μετα μίλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .
Τα ίδια έλεγα πριν 1 χρόνο, πριν δώσω γερμανικά, όπου μου έπεσε ένα θέμα στα προφορικά εντελώς άκυρο και δεν είχα το λεξιλόγιο... όμως στους άλλους συμμαθητές μου έπεσαν πανεύκολα θέματα... ε, έτσι ενώ είχα μεγαλύτερη βαθμολογία στα γραπτά από τους υπόλοιπους, δεν πέρασα... Τυχαίο νομίζω..!
Στις πανελλήνιες πάλι, δεν ξέρω. Ίσως δεν είναι τόσο πολύ η ίδια η τύχη, όσο οι όποιοι εξωτερικοί παράγοντες, όπως λάθη βιασύνης ή έλλειψη συγκέντρωσης κλπ... Αυτό που χρειάζεται είναι ψυχραιμία, αισιοδοξία, σωστό διάβασμα και... θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Δεν νομιζω να δωσω αν και το ευχομαι.Εσύ δώσε πρώτα πανελλήνιες και μετα μίλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kon Dim
Νεοφερμένος
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης, γιατί ο καλός ο μαθητής που όλα τα χρόνια του σχολείου διαβάζει δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψει καλά.Ενώ ένας μέτριος μαθητής δεν θα γράψει άριστα αλλά μέτρια. Έτσι πάνε αυτά !
τι λες Βάσια? κάθε χρόνο βλέπουμε άριστους που γράφουν μέτρια και μέτριους που κάνουν στην γ την έκπληξη και γράφουν άριστα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 60% είναι θέμα φροντιστηρίου. 29% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας
Ξεχασες να αναφερεις τον παραγοντα " καλη ψυχολογια"
Σωστα, εσυ θα δωσεις με το νεο συστημα... το ξεχασαΔεν νομιζω να δωσω αν και το ευχομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
τι λες Βάσια? κάθε χρόνο βλέπουμε άριστους που γράφουν μέτρια και μέτριους που κάνουν στην γ την έκπληξη και γράφουν άριστα!
Μηπως τοτε πρεπει να αναθεωρησουμε τις αποψεις μας ως προς τους χαρακτηρισμους αυτους?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 60% είναι θέμα φροντιστηρίου. 29% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας.
Δηλαδή το προσωπικό διάβασμα και η μελέτη είναι στο 30% μόνο; Και τόσο σημαντικό το φροντιστήριο; Γιατί; Όσο τέλειο κι αν είναι το φροντιστήριο, αν δε διαβάσεις μόνος-η σου δε γίνετε τίποτα.
Κατά τη γνώμη μου είναι 60% θέμα διαβάσματος, 20% θέμα φροντιστηρίου, 10% θέμα ικανοτήτων ικανότητες, 10% άλλοι παράγοντες (τύχη ή οτιδήποτε άλλο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.