Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Η λογικη αποκτατε με την το ημιτονο των 30 μοιρων και οχι αν ειναι επαγωγικος ο συλλογισμος η οχι.Οποτε για μενα πρεπει να διδασκονται Μαθηματικα παρα Εκθεση.

Φυσικα να μιλας και να εκφραζεσε σωστα.Αλλα για να το πετυχεις αυτο δεν θελει ιδιαιτερη δυσκολια.Οπως επισης οτι η ΕΚθεση στην Γ λυκειου δεν σε εξεταζει αν απλα ξερεις να εκφραζεσε αλλα πολυ πιο δυσκολα πραγματα (να εχεις ποιιτικη εκφραση και λογο,να χρησημοποιειες λογιες λεξεις κτλ).Ε για αυτο δεν πρεπει να εξεταζετε Πανελλαδικως.Εκτος αν συμφνεις οτι πρεπει ολοι οι ανθρωποι να μιλανε σαν να ειναι συγγραφεις.Εγω δεν συμφωνω με αυτο.Να συννοησε απλα σαν αθρωπος και να αντιλαμβανετε ο αλλος το νοημα που θες να περασεις.Αυτης της αποψης ειμαι.

Και ο επαγωγικός συλλογισμός ασκεί το μυαλό σου. Σε βάζει να σκέφτεσαι, δεν είσαι σε αδράνεια. Βλέπεις τον τρόπο σκέψης του άλλου. Άλλο που έτσι όπως διδάσκεται καταντάει μια βλακεία και μισή.
Η ποιοτική έκφραση δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο. Σύνταξη και γραμματική ξέρουμε από το δημοτικό. Από εκεί και πέρα απλώς αναπτύσσουμε τις ιδέες που έχουμε. Ακριβώς γι' αυτό πρέπει να εξετάζεται πανελλαδικώς. Γιατί μεθαύριο που θα σπουδάσεις θα κάνεις εργασίες, θα παρακολουθείς ομιλίες, θα κάνεις πτυχιακή. Όλα αυτά δεν έχουν νούμερα έχουν λέξεις. Αργότερα με τους συναδέλφους σου με λέξεις θα μιλάτε. Όχι με log10 και lnx. Δεν πρέπει να έχεις ένα επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου δηλαδή? Τι επαγγελματίας θα γίνεις? Πως θα ανταπεξέλθεις σε μια συζήτηση επιστημονικού περιεχομένου? Με τύπους? Ας πάει ο άλλος στην ιατρική και να μην ξέρει να εκφράζεται. Ωραίος επαγγελματίας θα γίνει, ο καλύτερος! Και αντίστοιχα, ας μπει κάποιος νομική χωρίς να μπορεί να αναπτύξει ένα επιχείρημα της προκοπής και όταν βρεθεί σε ένα δικαστήριο δε θα μπορεί να μιλήσει (αν βρεθεί).
Και δε σου ζήτησε κανένας να μιλήσεις σα συγγραφέας. Απλό λεξιλόγιο, καθημερινό, με ωραία έκφραση και σωστή δομή ζητάνε. Εγώ τουλάχιστον, δεν έγραψα σα συγγραφέας ποτέ μου, ούτε λόγια, και πάλι μια χαρά βαθμό πήρα, 18, γράφοντας απλά σαν άνθρωπος, όπως γράφω και εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
ΔΕν μιλαω μονο για ιατρικη αμα το προσεξες.+ οτι ανεκαθεν απο παλια εχει επικρατισει να πηγαινουν κυριως αριστοι.
ΡΕ που κολαει η δυσλεξια αμα γραψεις το αμεταβλητος με ι και οχι με η?Σε εμποδιζει καθολου να καταλαβεις την λεξη?ΠΟπο πολυ κολημενει ειστε.(το κολιμενει θες να στο γραψω με οι ή το καταλαβαινεις και με ει?)

Υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά έχουν πρόβλημα, και αυτοί δεν μπαίνουν ΚΑΝ στην κουβέντα.

Η γλώσσα μας έχει 24 γράμματα. Την μιλάς, άρα την αποδέχεσαι, άρα πρέπει να την γράφεις σωστά. Αν δεν γουστάρεις, μίλα μας αγγλικά. Ή με αριθμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Το οτι μεσα απο την εκθεση αποκτας μια οπτικη για τα καθημερινα προβληματα της χωρας και της υφηλιου το σκεφτηκες; Το οτι μπορεις να κρινεις και να μην χειραγωγεισαι επειδη μαθαινεις να εχεις αποψη για τη ζωη; Συμφωνω οτι η εκθεση δεν ειναι μονο εκφραση. Ειναι πολλα παραπανω.Μπορει εσυ να μην τα γνωρισες αλλα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν.
Μεσα απο την εκθεση της Γ λυκειου ολα αυτα?

Γιατι εγω νομιζω οτι απο την εκθεση της Γ λυκειου το μονο που κανεις ειναι να χειραγωγεισαι και να μαθαινεις απεξω επειχιρηματα που σου πλασαρουν στα φροντιστηρια και στα σχολεια?Μηδεν προσωπικη αποψη.

Βασικα ισως εχουμε μπερδεψει (και εγω πρωτος απο ολους) το θεμα μας,αν ειναι η εκθεση της Γ Λυεκιου καλη για Πανελλαδικες η γενικα αν τετοια μαθηματα ειναι χρησιμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
ΔΕν με καταλαβες καλα.Δεν μιλαω για αυτους που εκτελουν την γλωσσα μιλαω για ολους αυτους τους μορφωμενους που χρισμοποιουν λογιες λεξεις και πομποδεις εκφρασεις για να διαστρεβλωσουν τα παντα.Και εγω φετος απο το μαθημα της εκθεσης ακριβως αυτο διδακτικα.
Που κολαει ρε η εςκθεση με την καθημερινοτητα?Και αυτο ειναι ενα λαθος,μπλεκουν κατι πολυ σημαντικο με ενα ανουσιο μαθημα.Γνωμη μου να υπυρχε μαθημα κοινονιολογιας σοβαρο οχι σαν αυτην την πατατα της 3ης λυκειου,απο το γυμνασιο κιολας οπου ο καθηγητης θα συζητουσε με τους μαθητες για την ζωη.Και παλι ομως ειναι τελειος ασχετο με την επιστιμη της γλωσσας.

Σιγα μην σου δωσο και αναφορα πως θα μιλαω την γλωσσα.Εγω θελω να γραφω ανορθογραφα και να μιλαω σαν μπακαλης που το προβλημα σου αμα με καταλαβαινει ο αλλος

γιανουτα αυτην την κουβεντα την ειχα κανει με την καθηγητρια του φροντηστιριου μου.Της ειχα πει η εκθεση ειναι παπαγαλια,και αρχισε να με 'βριζει'...Της λεω μετα ,τοτε γιατι μας ειπατε πριν να ανοιξουμε το προχειρο και να γραψουμε τα επιχειρηματα και να τα ξερουμε για την επομενη φορα?ΔΕν ηξερε τι να πει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν σου κάνω προφανώς προσωπική επίθεση, αλλά οκ, πιστεύεις ότι τα έχεις δει όλα. Το κλείνω εδώ το συγκεκριμένο, γιατί είμαστε εκτός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
ΔΕν με καταλαβες καλα.Δεν μιλαω για αυτους που εκτελουν την γλωσσα μιλαω για ολους αυτους τους μορφωμενους που χρισιμοποιουν λογιες λεξεις και πομπώδεις εκφρασεις για να διαστρεβλωσουν τα παντα.Και εγω φετος απο το μαθημα της εκθεσης ακριβως αυτο διδακτικα.
Που κολαει ρε η εςκθεση με την καθημερινοτητα?Και αυτο ειναι ενα λαθος,μπλεκουν κατι πολυ σημαντικο με ενα ανουσιο μαθημα.Γνωμη μου να υπυρχε μαθημα κοινωνιολογιας σοβαρο οχι σαν αυτην την πατατα της 3ης λυκειου,απο το γυμνασιο κιολας οπου ο καθηγητης θα συζητουσε με τους μαθητες για την ζωη.Και παλι ομως ειναι τελειος ασχετο με την επιστήμη της γλωσσας.

Αυτοί δε λέγονται γλωσσοπλάστες, αλλά λεξιθήρες και δεν είναι για να διαστρεβλώσουν είναι για να εντυπωσιάσουν ;)
Αν ξέρεις αυτές τις πομπώδεις και λόγιες λέξεις γιατί να σε μπερδέψουν ;
Συγνώμη, η συζήτηση μέσα στην τάξη (εγώ είχα σοβαρό και σωστό καθηγητή) πχ για το ρατσισμό, είναι ανούσια; Εντάξει στην τρίτη λυκείου βάζουν και λίγο θεωρία... εγώ δεν είδα φέτος πολλούς να έχασαν από θεωρία όσο από την ίδια την έκθεση. Αλλιώς άλλη διαφορά δεν υπάρχει στην έκθεση του λυκείου... όλων των τάξεων.

ps το ischool έχει κανόνες. Ελληνικά και σωστά ορθογραφημένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Ουτε εγω μιλαω προσοπικα το δωσο παει σε καθενα με την δικια σου αποψη....
Που κολαει ρε η επιστιμη της γλωσσας με τον ρατσισμο την παγκσμιοποιηση την βια?Αυτα ειναι κοινωνικα φαινομενα και θα επρεπε να διδασκονται στην κοινωννιολογια οχι στην εκθεση.Το οτι εχουν φτιαξει στην 3η λυκειου ενα μαθημα αχταρμα μονο και μονο για να εχει καποια υλη να μπει πανελλαδικες διχνει ποσο αχρηστο ειναι για τις εξετασεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Και ο επαγωγικός συλλογισμός ασκεί το μυαλό σου. Σε βάζει να σκέφτεσαι, δεν είσαι σε αδράνεια. Βλέπεις τον τρόπο σκέψης του άλλου. Άλλο που έτσι όπως διδάσκεται καταντάει μια βλακεία και μισή.
Συμφωνω οτι και ετσι σκεφτεσε και αποκτας ελαχιστη λογικη στον τροπο σκεψης σου.Ομως συγκρινετε αυτο με τα μαθηματικα που ειναι ο ορισμος της λογικης σκεψης?Αρα γιατι να μην ειναι τα Μαθηματικα Πανελλαδικο μαθημα?

Η ποιοτική έκφραση δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο. Σύνταξη και γραμματική ξέρουμε από το δημοτικό. Από εκεί και πέρα απλώς αναπτύσσουμε τις ιδέες που έχουμε.
Ποιες ιδεες?Αμα παω εγω και γραψω για τις πραγματικες ιδεες που εχω μια κουλουρα θα παρω.Οτι θελουν αυτοι να διαβασουν,αυτα τους γραφουμε.Μηπως διαφωνεις?

Ακριβώς γι' αυτό πρέπει να εξετάζεται πανελλαδικώς. Γιατί μεθαύριο που θα σπουδάσεις θα κάνεις εργασίες, θα παρακολουθείς ομιλίες, θα κάνεις πτυχιακή. Όλα αυτά δεν έχουν νούμερα έχουν λέξεις. Αργότερα με τους συναδέλφους σου με λέξεις θα μιλάτε. Όχι με log10 και lnx. Δεν πρέπει να έχεις ένα επίπεδο γραπτού και προφορικού λόγου δηλαδή? Τι επαγγελματίας θα γίνεις? Πως θα ανταπεξέλθεις σε μια συζήτηση επιστημονικού περιεχομένου? Με τύπους? Ας πάει ο άλλος στην ιατρική και να μην ξέρει να εκφράζεται. Ωραίος επαγγελματίας θα γίνει, ο καλύτερος! Και αντίστοιχα, ας μπει κάποιος νομική χωρίς να μπορεί να αναπτύξει ένα επιχείρημα της προκοπής και όταν βρεθεί σε ένα δικαστήριο δε θα μπορεί να μιλήσει (αν βρεθεί).
Ολα αυτα επιτυγχανωνται και με απλη καθημερινη χρηση της γλωσσας.Οποτε δεν χρειαζετε η τοσο μεγαλη εξειδηκευση της γλωσσας.Ανουσιο πραγμα για μενα.

Και δε σου ζήτησε κανένας να μιλήσεις σα συγγραφέας. Απλό λεξιλόγιο, καθημερινό, με ωραία έκφραση και σωστή δομή ζητάνε. Εγώ τουλάχιστον, δεν έγραψα σα συγγραφέας ποτέ μου, ούτε λόγια, και πάλι μια χαρά βαθμό πήρα, 18, γράφοντας απλά σαν άνθρωπος, όπως γράφω και εδώ.
Μωρε και εγω 15 εγραψα χωρις να εχω ανοιξει λογοτεχνικο βιβλιο τα τελευταια 8 χρονια.Το θεμα ειναι ομως οτι αυτο το μαθημα ειναι καθαρα θεωρητικο και ολοι οσοι ανηκουν σε Τεχνολογικη και Θετικη αντιμετωπιζουν μεγαλυτερο προβλημα (ασχετα αν τελικα γραφουν καλυτερα,σημαινει οτι ξεσκιστηκαν περισσοτερο στο διαβασμα απο τους αλλους)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Ουτε εγω μιλαω προσοπικα το δωσο παει σε καθενα με την δικια σου αποψη....
Που κολαει ρε η επιστιμη της γλωσσας με τον ρατσισμο την παγκσμιοποιηση την βια?Αυτα ειναι κοινωνικα φαινομενα και θα επρεπε να διδασκονται στην κοινωννιολογια οχι στην εκθεση.Το οτι εχουν φτιαξει στην 3η λυκειου ενα μαθημα αχταρμα μονο και μονο για να εχει καποια υλη να μπει πανελλαδικες διχνει ποσο αχρηστο ειναι για τις εξετασεις...


Δηλαδή η γλώσσα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΚΑΜΙΑ ! Είσαι σίγουρος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Η εκθεση δεν ειναι θεμα διαβασματος. Ειναι αν εχεις μια αποψη για αυτα που συμβαινουν. Αν μαλιστα εχεις και καλη εκφραση, τοτε παιρνεις μεγαλο βαθμο. Και συμφωνω οτι υπαρχει η λογικη του ''μαθαινω απ'εξω τα επιχειρηματα και τα γραφω''. Δεν σημαινει ομως οτι αυτο ειναι και το σωστο. Ετσι μας οδηγησε το εκπαιδευτικο συστημα. Η μαγεια της εκθεσης υπαρχει, απλώς πολλοι δεν την βλεπουν, χωρις να φταινε τις περισσοτερες φορες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Αν επικοινωνούσαμε με αριθμούς , θα σκεφτόμασταν με αριθμούς -> κοινώς θα είμασταν ένα υβρίδιο ανθρώπου ανίκανο να σκεφτεί ολοκληρωμένα.
΄
και αν καναμε ολοκληρωματα???:mpliaks:

Η λογικη αποκτατε με την το ημιτονο των 30 μοιρων και οχι αν ειναι επαγωγικος ο συλλογισμος η οχι.Οποτε για μενα πρεπει να διδασκονται Μαθηματικα παρα Εκθεση.

Φυσικα να μιλας και να εκφραζεσε σωστα.Αλλα για να το πετυχεις αυτο δεν θελει ιδιαιτερη δυσκολια.Οπως επισης οτι η ΕΚθεση στην Γ λυκειου δεν σε εξεταζει αν απλα ξερεις να εκφραζεσε αλλα πολυ πιο δυσκολα πραγματα (να εχεις ποιιτικη εκφραση και λογο,να χρησημοποιειες λογιες λεξεις κτλ).Ε για αυτο δεν πρεπει να εξεταζετε Πανελλαδικως.Εκτος αν συμφνεις οτι πρεπει ολοι οι ανθρωποι να μιλανε σαν να ειναι συγγραφεις.Εγω δεν συμφωνω με αυτο.Να συννοησε απλα σαν αθρωπος και να αντιλαμβανετε ο αλλος το νοημα που θες να περασεις.Αυτης της αποψης ειμαι.
ποσες μοναδες να κοψουμε???

Σύνταξη και γραμματική ξέρουμε από το δημοτικό
Υποτιθεται πως......

Η γλώσσα μας έχει 24 γράμματα. Την μιλάς, άρα την αποδέχεσαι, άρα πρέπει να την γράφεις σωστά. Αν δεν γουστάρεις, μίλα μας αγγλικά. Ή με αριθμούς.
δεν ειναι παραξενο που αυτοι που εχουν και καλα δυσλεξια αποδεδειγμενενα πως δεν κανουν σχεδον ποτε λαθη στα αγγλικα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Συμφωνω οτι και ετσι σκεφτεσε και αποκτας ελαχιστη λογικη στον τροπο σκεψης σου.Ομως συγκρινετε αυτο με τα μαθηματικα που ειναι ο ορισμος της λογικης σκεψης?Αρα γιατι να μην ειναι τα Μαθηματικα Πανελλαδικο μαθημα?
Είναι πανελλαδικό μάθημα στη θετική και τεχνολογική κατεύθυνση και επιλογής. Και θεωρητικοί μπορούν να το πάρουν, άσχετα που δεν το κάνουν. Η λογική σκέψη επιτυγχάνεται μέσω των μαθηματικών, δεν είναι όμως ο μόνος δρόμος. Και στη θεωρητική μια χαρά μαθηματική σκέψη μπορείς να αποκτήσεις (πχ μέσω του συντακτικού που κάνουμε, δε θα επεκταθώ παραπάνω). Και όπως ξαναείπα δε θα συννενοείσαι με τύπους, αλλά με λέξεις.


Ποιες ιδεες?Αμα παω εγω και γραψω για τις πραγματικες ιδεες που εχω μια κουλουρα θα παρω.Οτι θελουν αυτοι να διαβασουν,αυτα τους γραφουμε.Μηπως διαφωνεις?
Σε αυτό δε διαφωνώ τελείως, σε μεγάλο βαθμό θέλουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα να δουν, εξαρτάται όμως και από τον διορθωτή. Αυτό έχουν τα γλωσσικά μαθήματα και αυτά στα οποία αναπτύσσεις ιδέες, και εμείς οι θεωρητικοί δεν το έχουμε μόνο σε ένα μάθημα, αλλά επιπλέον σε αρχαία, λογοτεχνία και ιστορία(στις πηγές). Δεν παίζει ρόλο όμως στη βαθμολογία μόνο οι ιδέες που έχεις, αλλά και η έκφραση και η δομή του γραπτού (δε θυμάμαι ακριβώς τις αντιστοιχίες).


Ολα αυτα επιτυγχανωνται και με απλη καθημερινη χρηση της γλωσσας.Οποτε δεν χρειαζετε η τοσο μεγαλη εξειδηκευση της γλωσσας.Ανουσιο πραγμα για μενα.
Η κάθε επιστήμη έχει ορολογίες και δύσνόητα σημεία. Χρειάζεται ένα κάποιο γλωσσικό επίπεδο για να ανταπεξέλθεις, να εκθέσεις απόψεις, να κατανοήσεις κάποια πράγματα. Δε θα σου μιλάνε στο πανεπιστήμιο όπως μιλάς στην καφετέρια. Δε λέω να μιλάς λόγια, κι εγώ είμαι κατά τέτοιων πομπώδων εκφράσεων σε εκθέσεις, δεν είμαστε και 40 χρονών, 17-18 είμαστε, και στοχεύουν μόνο στον εντυπωσιασμό, αλλά κάποιες γενικές γνώσεις, μια εξειδικευμένη ορολογία πρέπει να την ξέρεις. Όπως και ικανότητα να αναπτύσσεις επιχειρήματα.

Μωρε και εγω 15 εγραψα χωρις να εχω ανοιξει λογοτεχνικο βιβλιο τα τελευταια 8 χρονια.Το θεμα ειναι ομως οτι αυτο το μαθημα ειναι καθαρα θεωρητικο και ολοι οσοι ανηκουν σε Τεχνολογικη και Θετικη αντιμετωπιζουν μεγαλυτερο προβλημα (ασχετα αν τελικα γραφουν καλυτερα,σημαινει οτι ξεσκιστηκαν περισσοτερο στο διαβασμα απο τους αλλους)
Δεν είναι θέμα ότι είναι θεωρητικό, αλλά ότι διδάσκεται λάθος. Αν λέγατε ότι είμαι κατά της έκθεσης επειδή διδάσκεται λάθος, τότε ναι, είμαι μαζί σου με 1000. Αλλά όχι και άχρηστο μάθημα, προσωπικά εγώ αποκόμισα αρκετά από το συγκεκριμένο και από τις συζητήσεις που κάναμε, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
το προβλημα σας δηλαδη ειναι να καταργηθει η εκθεση ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα?μπορει καποιος να μου δωσει ΛΟΓΙΚΑ επιχειρηματα για να στηριξει τη θεση του αυτη?γιατι ολα τα υπολοιπα που διαβασα τα βρισκω αερολογιες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
το προβλημα σας δηλαδη ειναι να καταργηθει η εκθεση ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα?μπορει καποιος να μου δωσει ΛΟΓΙΚΑ επιχειρηματα για να στηριξει τη θεση του αυτη?γιατι ολα τα υπολοιπα που διαβασα τα βρισκω αερολογιες!
θεωρω τα Μαθηματικα πολυ μεγαλυτερης σημασιας και σπουδαιοτητας μαθημα οποτε πρεπει στην θεση της Εκθεσης να υπαρχει αυτο το μαθημα

Αντι να αποκταμε εμεις οι θετικοτεχνολογικοι μια στοιχειωδη γνωση για την γλωσσα μας,θεωρω σημαντικοτερο οι θεωριτικοι να εχουν μια στοιχειωδη γνωση στην λογικη σκεψη και τα μαθηματικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
αμεση οχι καμια.οσο εχουν τα μαθ. και η φυσικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
δεν νομιζετε πως η ολη συζητηση ειναι πραγματικα γελοία?
προσπαθείτε να πείσετε ο ενας τον αλλον οτι τα μαθηματικά ειναι πιο χρήσιμα ή οτι η εκθεση ειναι πιο χρήσιμη! :confused:
πατε καλα? :hmm:

οκ και πειτε καταργούμε την εκθεση...θα ανεβει το ποσοστο αναλφαβητισμού της χωρας στα ύψη! Θα γεμίσουμε νεους που ξερουν να λυνουν δύσκολες ασκήσεις φυσικης και μαθηματικών αλλα δεν θα μπορουν να συντάξουν ενα απλο κειμενο! Τραγικό νομιζω!
Η αλλη ιδεα ηταν την θεση της εκθεσης να παρουν τα μαθηματικα... ασχολίαστο? ναι θα ταν καλύτερο αυτοι της θεωρητικής να γνωρίζουν τουλάχιστον τα στοιχειώδη μαθηματικά αλλα οχι και να βγει τελειως η εκθεση απο την μεση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
θεωρω τα Μαθηματικα πολυ μεγαλυτερης σημασιας και σπουδαιοτητας μαθημα οποτε πρεπει στην θεση της Εκθεσης να υπαρχει αυτο το μαθημα

Αντι να αποκταμε εμεις οι θετικοτεχνολογικοι μια στοιχειωδη γνωση για την γλωσσα μας,θεωρω σημαντικοτερο οι θεωριτικοι να εχουν μια στοιχειωδη γνωση στην λογικη σκεψη και τα μαθηματικα

συγγνωμη αλλα δεν καλυφτηκα απο την απαντηση σου....τελος παντων ο καθενας μπορει να εχει την αποψη του....


Υ.Γ. σαφως και πρεπει να διδασκονται τα μαθηματικα.....αλλωστε στο τμημα που θελω να παω εγω(απο 1ο πεδιο ειναι) εχει 3 μαθηματα μαθηματικων στη λιστα μαθηματων!τα μαθηματικα εχουν ως στοχο να απλουστευσουν τη ζωη του ανθρωπου αλλα αν δν εχεις το λογο και τη γλωσσα(που αυτα ειναι που μας ξεχωριζουν απο τα ζωα οπως ελεγε ο αριστοτελης) που σου προσφερει η εκθεση πως μπορεις να αποκτησεις μια σφαιρικη γνωση ολων των κλαδων της ζωης???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα:Οσοι θεωρητικοι υποστηριζουν οτι η θετικη και τεχνολογικη ειναι πιο ευκολες κατευθυνσεις εχουν εστω και την ελαχιστη ιδεα για την υλη των μαθηματων σε αυτες τις κατευθυνσεις?,πχ με τι επιχειρημα υποστηριζουν οτι η ιστορια ειναι πιο δυσκολη απο τη βιολογια εφοσον δεν εχουν ιδεα για την υλη της?Πιστευω τετοιες συζητησεις ειναι ανουσιες διοτι ενας μαθητης της θεωρητικης δεν μπορει να μιλησει για τα μαθηματικα κατευθυνσης και ενας τεχνολογικης -θετικης δεν μπορει να μιλησει για αρχαια λογω του οτι δεν εχει ιδεα για αυτα.Οσον αφορα την εκθεση οι υψηλες βαθμολογιες ισομοιραζονται σε ολες τις κατευθυνσεις(αν και ειναι λιγες)οποτε ας ξανασκεφτειτε την αποψη οτι η θεωρητικη θελει καλυτερη εκφραση και συντακτικο,ενω οι αλλοι κανουν μονο πραξεις κτλ.Τελος οσοι πιστευουν οτι φυσικη και μαθηματικα μαθαινονται παπαγαλια ας τα μαθουν ετσι .Ομως μετα αμα γραψουν ασχημα τον εαυτο τους θα πρεπει να κατηγορησουν και οχι το υπουργειο παιδειας.Σχολιασα μονο την εκθεση γιατι ειναι κοινο μαθημα.Τωρα βαλτε οσες αρνητικες θελετε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
ΡΕ με τα αυτια διαβαζετε?Δεν ειπαμε πουθενα να καταργηθει η εκθεση απλως να μην ειναι υποχρεωτικη για τις πανελλαδικες.Ουτε οτι ειναι λιγοτερο χρησιμη απο τα μαθηματικα.Τα ποσοστα ισομεριζονται?Καθε χρονο στο σχολιο μου 18+ σχεδον μονο παιδια της θεωριτικης γραφουν.Φετος ακομη και ατομο θεωριτικης που εβγαλε 14.000 εκθεση εγραψε 18,3 ενω ατομο που εβγαλε απο τεχνολογικη(ο bro μου) 19,2 εγραψε 14,9 εκθεση..Φετος ειδικα μονο 2 ατομα απο θετικοτεχνολογικη γραψα 18+ στρην εκθεση ενω απο θεωριτικη6 σε αντιθεση με τις βαθμολογιες οπου τους περισοτερους αριστουχους τους ειχε η θετικοτεχνολογικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
ΡΕ με τα αυτια διαβαζετε?Δεν ειπαμε πουθενα να καταργηθει η εκθεση απλως να μην ειναι υποχρεωτικη για τις πανελλαδικες.Ουτε οτι ειναι λιγοτερο χρησιμη απο τα μαθηματικα.Τα ποσοστα ισομεριζονται?Καθε χρονο στο σχολιο μου 18+ σχεδον μονο παιδια της θεωριτικης γραφουν.Φετος ακομη και ατομο θεωριτικης που εβγαλε 14.000 εκθεση εγραψε 18,3 ενω ατομο που εβγαλε απο τεχνολογικη(ο bro μου) 19,2 εγραψε 14,9 εκθεση..Φετος ειδικα μονο 2 ατομα απο θετικοτεχνολογικη γραψα 18+ στρην εκθεση ενω απο θεωριτικη6 σε αντιθεση με τις βαθμολογιες οπου τους περισοτερους αριστουχους τους ειχε η θετικοτεχνολογικη
με αυτια ακομα δεν αρχισα να διαβαζω! αρχικα οσον αφορα οτι δεν ειπατε οτι η εκθεση ειναι λιγοτερη χρησιμη απο τα μαθηματικα εχουμε και λεμε!
θεωρω τα Μαθηματικα πολυ μεγαλυτερης σημασιας και σπουδαιοτητας μαθημα οποτε πρεπει στην θεση της Εκθεσης να υπαρχει αυτο το μαθημα

Αντι να αποκταμε εμεις οι θετικοτεχνολογικοι μια στοιχειωδη γνωση για την γλωσσα μας,θεωρω σημαντικοτερο οι θεωριτικοι να εχουν μια στοιχειωδη γνωση στην λογικη σκεψη και τα μαθηματικα
οντως δεν ειπατε να καταργηθει η εκθεση αλλα ειπες
Η γλωσσα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο εναν συμβατος κωδικας για να επικοινωνουμε.θα μπορουσαμε να επικοινονουμε και με αριθμους.Ο πολιτισμος μας βεβαια βασιστηκε σε αυτην την ανακαλυψη οποτε σεβαστο.
Το μαθημα της γλωσσας ειναι αχρηστο.Δεν ειπα η γλωσσολογια ειπα το μαθημα της γλωσσας 3ης λυκειου.

και με την απλη κοινη λογικη αν το μαθημα της εκθεση πάψει να ειναι υποχρεωτικο θα καταντήσει οπως ολα τα υπολοιπα μαθηματα γενικης παιδειας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top