Νέα εγκύκλιος σχετικά με τη διδασκαλία δέυτερης ξένης γλώσσας

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Το παραπάνω υφίσταται για όλες τις σκάλες εκπαίδευσης, απο το δημότικο ως και το λύκειο.
((Δεν βρήκα συγκεκριμένο σημείο να ανεβάσω το θέμα, συντονιστάκια do your job ;) )

Σύμφωνα με τις νέες εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας, τα σχόλεια απο τούδε και στο εξής θα χαρακτηρίζονται ως γαλλόφωνα, γερμανόφωνα, ισπανόφωνα ή ιταλόφωνα, ανάλογα την ((επιλογή)) των μαθητών για τη δεύτερη ξένη γλώσσα.
(Παράλληλα, δρομολογείται η
εξαφάνιση δεύτερης γλώσσας στο Λύκειο)

Αυτή η υπουργική απόφαση σημαίνει ότι:

α. Ένα μεγάλο μέρος των μαθητών θα αναγκαστεί να παρακολουθεί όχι τη γλώσσα της προτίμησής του αλλά τη γλώσσα που επέλεξε η πλειοψηφία χάνοντας κάθε ενδιαφέρον για τη Δεύτερη Ξένη Γλώσσα και δυσχεραίνοντας την εκμάθησή της.

β.Καταστρατηγείται το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής καθώς σύμφωνα με την απόφαση αυτή η κάθε σχολική μονάδα θα «βαφτίζεται» γαλλόφωνη, γερμανόφωνη, ισπανόφωνη ή ιταλόφωνη όχι μόνο για το σχολικό έτος 2011-2012 αλλά και για τα επόμενα χρόνια.

Εδώ δεν τίθεται επιλογής, αλλά εξαναγκασμού. Το παιδί ή θα διδαχτεί μια γλώσσα που δεν θέλει (κι υποτίθεται είναι επιλογής) ή θα αναγκαστεί να αλλάξει σχολείο, δηλαδή φίλους, ακόμα και περιοχή.

γ. Προκαλεί σοβαρότατο πρόβλημα στους μαθητές και τις οικογένειές τους, οι οποίοι ωθούνται στην παραπαιδεία προκειμένου να διδαχθούν τη γλώσσα που επιθυμούν. Επίσης η επιλογή σχολείου όχι με γεωγραφικό κριτήριο αλλά με εκείνο της γλώσσας προτίμησης σημαίνει μετακίνηση μαθητών, συνεπώς μεγαλύτερες αποστάσεις, χρονικό και οικονομικό κόστος.

Πόσοι γονείς έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν τα παιδιά τους πήγαινε-έλα στο σχολείο καθημερινά; Πώς εξαναγκάζονται τα παιδιά να εγκαταλείψουν τις παρέες τους στα μέσα της κοινωνικής τους ανάπτυξης;

δ. Η εν λόγω απόφαση αποτελεί παραβίαση των εργασιακών σχέσεων των συναδέλφων-εκπαιδευτικών που εργάζονται με οργανική θέση και υπηρετούν το δόγμα της πολυγλωσσίας, που αποτελεί δεδηλωμένη δέσμευση της σημερινής ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ.

ε. Η απόφαση αποτελεί προοίμιο παρόμοιων ενδεχόμενων διώξεων εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων και κλάδων, οι οποίοι, χωρίς να είναι υπαίτιοι οι ίδιοι, θα θεωρηθούν είτε υποαπασχολούμενοι είτε υπεράριθμοι είτε ανενεργοί.

πηγή:https://www.edu4u.gr


Αναρωτιέμαι με ποιό κριτήριο θα γίνει η διάκριση αυτή, όταν μπορεί να τύχει σε ένα σχολείο να επιλέξουν πχ 30 παιδιά τη γαλλική και 3 την ιταλική; Πώς θα σύμβει κάτι τέτοιο αν δεν υπάρχει και η απαραίτητη στέγαση; Αν μια ολόκληρη περιοχή, ας πούμε παράδειγμα τα σχολεία Χαλανδρίου, επιλέγουν κατα πλειοψηφία τη γαλλική, πώς θα συστεγαστούν όλ'αυτά τα παιδιά σε ενα σχολείο;

Ενα μόνο θετικό που βρίσκω στην όλη ιστορία είναι η πολυγλωσσικότητα στη χώρα μας. Δηλαδή, πολλά παιδιά μη θέλοντας να αλλάξουν σχολείο, θα μάθουν θέλοντας και μη, γλώσσα που δεν τους τραβά και στην πορεία ίσως την αγαπήσουν. Κατ'επέκταση, προωθούνται όλες οι ευρωπαικές γλώσσες ισότιμα (αν δεχτούμε πώς αν δεν υπάρχει στέγαση, θα υπάρξει εξαναγκασμός παραμονής στο σχολείο που ανήκει ο μαθητής).


Θέλω να δω τις απόψεις σας και κυρίως παιδιών και καθηγητών. Για όσους διαφωνούν με την παραπάνω απόφαση, υπάρχει η ευχέρεια δραστικής ενεργοποίησης των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και αντιστοίχως των Συλλόγων Καθηγητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fanouria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fanouria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 261 μηνύματα.
έλεως !!!πραγματικά μόνο αυτό μπορώ να πω !!!
δηλαδή τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα ;;; :mad: :verymad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
έλεως !!!πραγματικά μόνο αυτό μπορώ να πω !!!
δηλαδή τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα ;;; :mad:


Τι να πεις κι εσυ Φανουρία, τι να πούμε όλοι μας. Συμβαίνουν παράλογα στη χώρα μας και που'σαι ακόμα.
Κι εσύ κι εγώ, θα περάσουμε δύσκολα. Παρ'ολ'αυτά δεν πρέπει να χάνουμε το θάρρος μας και τα παραπονά μας να τα εκφράζουμε, χωρίς δισταγμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fanouria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fanouria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 261 μηνύματα.
Τι να πεις κι εσυ Φανουρία, τι να πούμε όλοι μας. Συμβαίνουν παράλογα στη χώρα μας και που'σαι ακόμα.
Κι εσύ κι εγώ, θα περάσουμε δύσκολα. Παρ'ολ'αυτά δεν πρέπει να χάνουμε το θάρρος μας και τα παραπονά μας να τα εκφράζουμε, χωρίς δισταγμό.

έχεις απόλυτο δίκιο !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rakels

Δραστήριο μέλος

Η Ράκελ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Μας το ανακοίνωσαν την προηγούμενη Τρίτη και το γεγονός αυτό είναι εξωφρενικό.
Αποδεικνύουμε για άλλη μια φορά το πόσο ανοργάνωτη χώρα είμαστε. Προσωπικά, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να αναγκάζονται οι μαθητές να διδαχθούν μια γλώσσα που δε θέλου. Για παράδειγμα, μπορεί εγώ να μη θέλω να μάθω Γερμανικά, για προσωπικούς λόγους. Γιατί είμαι αναγκασμένη να μάθω αυτή τη γλώσσα?
Έλεος και πάλι έλεος.
Ο διευθυντής μας, στο τέλος του λόγου του, μας ενημέρωσε πως εάν δε μας αρέσει αυτό το σύστημα, μπορούμε να αλλάξουμε σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Πώς σας φαίνεται η ιδέα να αλλάξετε σχολείο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rakels

Δραστήριο μέλος

Η Ράκελ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις? :P
Άλλη όρεξη δεν έχω! Δε θέλω, δεν μπορώ κλπ. και νομίζω πως όλα τα παιδιά του σχολείου μου συμφωνούν μαζί μου.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Αγγλικά θα διδάσκονται κανονικά + μια γλώσσα που θα επιλέξει η πλειοψηφία? Καλά το κατάλαβα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rakels

Δραστήριο μέλος

Η Ράκελ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Σωστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Είναι πραγματικά ελεεινό: Για το μέλλον ενός σχολείου όσον αφορά τη 2η ξένη γλώσσα θα αποφασίσει η πρώτη γυμνασίου του 2011!!!! Παρότι οι μελλοντικές τάξεις των γυμνασιόπαιδων μπορεί να έχουν διαφορετική απόψη σαν πλειοψηφία, θα συμμορφωθούν στην απόφαση που πάρθηκε γι αυτούς καιρό πριν!!!!! Τι άλλο να πούμε; Οτι όσες καθηγήτριες είναι "αδέσποτες" πλέον αλλά έχουν οργανική θα διδάξουν λογοτεχνία μάλλον για να συμπληρώσουν ώρες?! Λογοτεχνία, οι καθηγήτριες που μπήκαν στη σχολή τους με βάση κάτω του 10 και συνεπώς είναι ανίδεες για το μάθημα, όπως θα ήταν και για μαθηματικά ή χημεία? Καθηγητριες που είναι μαθημένες να μπαίνουν στην τάξη και να κάνουν γαλλικά ή γερμανικά ΜΟΝΟ? Θα τις επιμορφώσει τουλάχιστον η αξιόλογη υπουργός Παιδείας..? Ή θα κάψει κάμποσες γενιές παιδιών από 2 μέτωπα (ένα που δε τους αφήνει να επιλέξουν 2η γλώσσα κάθε χρονιά, και ένα που υποβιβάζει ακόμα περισσότερο το ήδη υποβιβασμένο μάθημα της λογοτεχνίας). Αλλά έτσι...ό.τι μεταρρύθμιση θέλει να κάνει ένα κόμμα στην εξουσία για να δείξει την αξία του, η παιδεία την πληρώνει...αν και συνήθως την πλήρωνε η τρίτη λυκείου μόνο...απλά τώρα επεκταθήκαμε και στο γυμνάσιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Οτι όσες καθηγήτριες είναι "αδέσποτες" πλέον αλλά έχουν οργανική θα διδάξουν λογοτεχνία μάλλον για να συμπληρώσουν ώρες?! Λογοτεχνία, οι καθηγήτριες που μπήκαν στη σχολή τους με βάση κάτω του 10 και συνεπώς είναι ανίδεες για το μάθημα, όπως θα ήταν και για μαθηματικά ή χημεία? Καθηγητριες που είναι μαθημένες να μπαίνουν στην τάξη και να κάνουν γαλλικά ή γερμανικά ΜΟΝΟ? Θα τις επιμορφώσει τουλάχιστον η αξιόλογη υπουργός Παιδείας..? Ή θα κάψει κάμποσες γενιές παιδιών από 2 μέτωπα (ένα που δε τους αφήνει να επιλέξουν 2η γλώσσα κάθε χρονιά, και ένα που υποβιβάζει ακόμα περισσότερο το ήδη υποβιβασμένο μάθημα της λογοτεχνίας).

Την άποψη μου για το συγκεκριμένο θέμα την είπα, όμως θα σταθώ στα υπόλοιπα που γράφεις παρόλο που βγαίνει κάπως οφ. Μου αρέσει που παθιάζεσαι, θα σε διορθώσω όμως κάπου γιατί είναι καλό καλό να ενημερώνεσαι κι εσύ και τα υπόλοιπα παιδιά που έχουν αυτή τη λανθασμένη αντίληψη.
Οι καθηγήτριες ξένων γλωσσών έχουν διδαχτεί Λογοτεχνία καθ''ολη τη διάρκεια της φοίτησής τους: 4 χρόνια, 1 λογοτεχνία ανά 6μηνο, συνεπώς παίζουν τη σχολική λογοτεχνία... στα δαχτυλά τους, όπως και ιστορία. Oπότε όπως καταλαβαίνεις, έχουν τη γνώση να διδάξουν και τα δύο αυτά μαθήματα (πέραν της γνώσης υπάρχουν κι άλλα κριτήρια σωστής διδασκαλίας, όπως μεταδοτικότητα κ.ο.κ αλλά ας μην το φτάσουμε τόσο μακριά, θα βγούμε τελείως off).
Ο τρόπος διδασκαλίας των δύο αυτών μαθημάτων είναι συγκεκριμένος, τον οποίο έχουν διδαχτεί στην πρακτική άσκηση και στα μαθήματα της Διδακτικής. Το κομμάτι που έχουν να διαβάσουν όταν αναλάβουν τα τμήματά σας, είναι η εκάστοτε ύλη, που ανά χρονιές αλλάζει.
Εν ολίγοις, οι ξενόγλωσσες φιλολογίες δεν κάνουν μόνο γραμματική και γλώσσα(!):confused:
TIp άσχετο με το θέμα αλλά αφορμή: Πρίν δηλώσετε σχολές, ενημερωθείτε για τα μαθήματα που διδάσκονται. Ενας τίτλος/'ονομα σχολής δε φέρνει την άνοιξη:P

Όσο για τις βάσεις (να πούμε πως αναφέρεσαι σε όλες τις ξένες γλώσσες πλήν της αγγλικής) θα σου πω το κοινότυπο αλλά πέρα για πέρα αληθινό, κι αν δε με πιστεύεις μπορείς να περάσεις σε ξενόγλωσση και να το δεις μόνη σου:P : Μπαίνεις εύκολα όπως τα έχουν κάνει, αρκούν επαρκείς γνώσεις. Ουέ κι αλλοίμονο όμως δεν έχεις θεμέλια κι άριστη ποιότητα γνώσης προηγουμένως σε αυτές ή και δε στρώσεις το κώλο σου κάτω να ενστερνιστείς και να κάνεις ''δική σου'' τη γλώσσα. Κι αν δεν το κάνεις, δε βγαίνεις απο κει μέσα ούτε με σφαίρες. Ο γενικός κανόνας είναι αυτός. Πάντα παίζουν οι εξαιρέσεις.
Οι σπουδές είναι σπουδές όπως και να το κάνεις, λάθη γίνονται εκ συστημάτος, αλλά δεν μπορούμε να μηδενίζουμε, τι λές;
Νομίζω το να είμαστε αντικειμενικοί είναι και το ορθότερο.


Όσο γι'αυτό που λες εδώ ...
Αλλά έτσι...ό.τι μεταρρύθμιση θέλει να κάνει ένα κόμμα στην εξουσία για να δείξει την αξία του, η παιδεία την πληρώνει...αν και συνήθως την πλήρωνε η τρίτη λυκείου μόνο...απλά τώρα επεκταθήκαμε και στο γυμνάσιο...

..έτσι είναι αλλά είναι κάτι δεδομένο και διόλου παράλογο: Απο την Παιδεία ξεκινούν τα πάντα. Αυτό που θέλεις μάλλον να πεις και θα με βρείς σύμφωνη είναι πως φουρνιές παιδιών, θέλοντας και μη, γίνονται πειραματόζωα νέων ιδεών, άλλοτε που βγαίνουν σε καλό, άλλοτε δυστυχώς που πληθαίνουν τα προβλήματα.
Το πρόβλημά όμως δεν είναι στο ότι όλα ξεκινούν απο κει... αλλά το τι ξεκινά απο κει και που καταλήγει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Οκ, δεν ήξερα για το πρόγραμμα σπουδών τους, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτών και των κλασικών φιλολόγων, και νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Αν και είναι εντελώς οφφ: Μας θέλουν αγράμματους για να κάνουν ό,τι θέλουν κι εμείς να μην μπορούμε-ξέρουμε να αντιδράσουμε(αφηστε το ασχολίαστο γιατι θα παραβγει οφφ και ειναι κριμα να κλείσει ένα τέτοιο θεμα)


Λοιπόν, θα πω την άποψή ως πλέον μαθητής της Γ' Γυμνασίου( :P το σχολικό έτος έληξε και από Β είμαι πια Γ). Λοιπόν, εμάς το σχολείο μας επειδή είμαστε σε χωριό δεν είχαμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε κάποιες από τις προαναφερόμενες γλάωσσες. Έτσι θέλοντας και μη αναγκαστήκαμε να κάνουμε γαλλικά.. Παρ 'όλο που στην αρχή(στο δημοτικό) τα βρηκα ενδιαφέροντα μετά δε μου αρέσεαν(γυμνάσιο). Μετά ήθελα να κάνω άλλη γλώσσα(ιταλικά ή ισπανικά) ενώ άλλοι ήθελαν επίσης άλλη γλώσσα(γερμανικά) για τους δικούς του ξεχωριστούς λόγους ο καθένας. Αυτό υπερβαίνει τα όρια του εξαναγκασμού. Δηλαδή, εγώ πείτε ήθελα να κάνω ισπανικά γιατί ήθελα να πάω εξωτερικό, θα έπρεπε δηλαδή να πάω φροντηστήριο; Κάποιος ήθελε γερμανικά επειδή του αρέσαν, αυτό τον έκανε να νιώθει άνετα.. Και φτάνω στο γυμνάσιο και βλέπω τους συμμαθητές μου να καταπονούνται να βγάλουν μία λέξη στα γαλλικά.. Άλλο ήθελαν αλλά βλέπετε αυτό το έθνος που ονομάζεται Ελλάδα έχει 1002 τρόπους να μας εξοργίζει ήδη από μικρή ηλικία... Η 2η ξένη γλώσσα είναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΌΧΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ! Εγώ δε θέλω του χρόνου στο σχολείο που θα πάω να κάνω γερμανικά(γιατί γερμανικά θα κάνουν, αφου η πλειοψηφία προτιμά γερμανικά), εγώ θα πρέπει να καταπονηθώ να μάθω γερμανικά ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ενώ οι άλλοι θα ξέρουν ήδη πως να κλίνουν ρήματα κτλ. Αυτό δε θα δημιουργήσει σε ένα μαθητή την ιδέα ότι είναι άχρηστος και κατώτερος των άλλων; Για ποια κοινωνικοποίηση μιλάτε ενώ το ίδιο το παιδί θα εχει αισθημα κατωτερότητας και οι άλλοι θα του το "χτυπούν";;; Και να πιάσω μία άλλη ομάδα: Αυτή των καλών μαθητών, αυτοί που θέλουν οι βαθμοί τους να είναι καλοί. Τι θα γίνει με αυτούς και με τους υπόλοιπους; Θα πέσει ο Μέσος Όρος τους λόγω μία κ*λόγλωσσας;; Εεε όχι! Κάντε κι άλλες μ**ακίες εκεί στο Υπουργείο κάντε!
Τελικά έχω άλλον ένα λόγο για να αποδημήσω: Ελλειπής παιδεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nenoula

Δραστήριο μέλος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 540 μηνύματα.
παν καλα;;;;;τι λενε ρε;θα αναγκαστουμε να μαθουμε μια γλωσσα που δε ξερουμε και δε προκειται να μαθουμε επειδη θα το θελει η πλειοψηφια;;δηλαδη θα μας επιβαλλουν μια ξενη γλωσσα με το ετσι θελω;ετσι και εφαρμοστει αυτο,τη νεα χρονια θα αρχισουμε καταληψεις!τι μ*****ιες* ειναι αυτες!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
Οκ, δεν ήξερα για το πρόγραμμα σπουδών τους, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτών και των κλασικών φιλολόγων, και νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου.

Οχι και σου εξήγησα παραπάνω τον λόγο. Έχουν διδαχτεί τα ίδια μαθήματα, τον τρόπο διδασκαλίας τους. Η ύλη αλλάζει (τα κείμενα). Τώρα, το αν μια καθηγήτρια είναι αποδοτικότερη ή καλύτερη σε αυτό που διδάσκει είναι υποκειμενικό, γι'αυτό μην τσουβαλιάζετε αν δε γνωρίζετε και να κρίνετε με βάση το εκάστοτε άτομο αν σας κάνει ή όχι σαν καθηγητής/τρια. Όλοι οι καθηγητές είναι άτομα με ακαδημαική μόρφωση. Και για παιδιά με γνώσεις όπως σήμερα και παιδεία, περιμένω και περιμένουμε να είστε δίκαιοι κριτές.


Μας θέλουν αγράμματους για να κάνουν ό,τι θέλουν κι εμείς να μην μπορούμε-ξέρουμε να αντιδράσουμε(αφηστε το ασχολίαστο γιατι θα παραβγει οφφ και ειναι κριμα να κλείσει ένα τέτοιο θεμα)

Έτσι θέλοντας και μη αναγκαστήκαμε να κάνουμε γαλλικά.. Παρ 'όλο που στην αρχή(στο δημοτικό) τα βρηκα ενδιαφέροντα μετά δε μου αρέσεαν(γυμνάσιο). Μετά ήθελα να κάνω άλλη γλώσσα(ιταλικά ή ισπανικά) ενώ άλλοι ήθελαν επίσης άλλη γλώσσα(γερμανικά) για τους δικούς του ξεχωριστούς λόγους ο καθένας. Αυτό υπερβαίνει τα όρια του εξαναγκασμού. Δηλαδή, εγώ πείτε ήθελα να κάνω ισπανικά γιατί ήθελα να πάω εξωτερικό, θα έπρεπε δηλαδή να πάω φροντηστήριο; Κάποιος ήθελε γερμανικά επειδή του αρέσαν, αυτό τον έκανε να νιώθει άνετα.. Και φτάνω στο γυμνάσιο και βλέπω τους συμμαθητές μου να καταπονούνται να βγάλουν μία λέξη στα γαλλικά.. Άλλο ήθελαν αλλά βλέπετε αυτό το έθνος που ονομάζεται Ελλάδα έχει 1002 τρόπους να μας εξοργίζει ήδη από μικρή ηλικία... Η 2η ξένη γλώσσα είναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΌΧΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ! Εγώ δε θέλω του χρόνου στο σχολείο που θα πάω να κάνω γερμανικά(γιατί γερμανικά θα κάνουν, αφου η πλειοψηφία προτιμά γερμανικά), εγώ θα πρέπει να καταπονηθώ να μάθω γερμανικά ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ενώ οι άλλοι θα ξέρουν ήδη πως να κλίνουν ρήματα κτλ. Αυτό δε θα δημιουργήσει σε ένα μαθητή την ιδέα ότι είναι άχρηστος και κατώτερος των άλλων; Για ποια κοινωνικοποίηση μιλάτε ενώ το ίδιο το παιδί θα εχει αισθημα κατωτερότητας και οι άλλοι θα του το "χτυπούν";;; Και να πιάσω μία άλλη ομάδα: Αυτή των καλών μαθητών, αυτοί που θέλουν οι βαθμοί τους να είναι καλοί. Τι θα γίνει με αυτούς και με τους υπόλοιπους; Θα πέσει ο Μέσος Όρος τους λόγω μία κ*λόγλωσσας;; Εεε όχι! Κάντε κι άλλες μ**ακίες εκεί στο Υπουργείο κάντε!
Τελικά έχω άλλον ένα λόγο για να αποδημήσω: Ελλειπής παιδεία.

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! +10 Και είναι πολύ άδικο να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός για τα παιδιά της επαρχίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

gorgonokoritso

Πολύ δραστήριο μέλος

Η zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,328 μηνύματα.
Κατάργηση επιλογής 2ης ξ. γλώσσας

Διαδικτυακή συλλογή υπογραφών ενάντια στην κατάργηση της επιλογής διδασκαλίας ξένης γλώσσας σε Δημοτικό και Γυμνάσιο
Υπογράψτε και διαδώστε https://www.alfavita.gr/petition.php
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
σορρυζ εαν ακουστώ παράξενος μα... γιατι να μην καταργηθει; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elena75

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Elena αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Για να δεις τι επίπτωση θα χει η κατάργηση του δικαιώματος επιλογής ξένης γλώσσας των μαθητών, απλά διάβασε ως παράδειγμα το προηγούμενο ποστ του Τασος97
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Βασικά στο δημοτικό δεν θα έπρεπε καν να γίνεται άλλη γλώσσα εκτός των αγγλικών...
Για εδώ έχουμε υπογραφές?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mindcircus

Περιβόητο μέλος

Η mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,956 μηνύματα.
σορρυζ εαν ακουστώ παράξενος μα... γιατι να μην καταργηθει; :worry:

Τι θα πει να μην καταργηθεί; Κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκμάθηση ξένης γλώσσας, ειδικά σήμερα σε μια πολυγλωσσική κοινωνία κι ακόμα σημαντικό το γεγονός να έχει δικαίωμα στην επιλογή.
Γιατί να καταργηθεί;:/: Ακούγεσαι παράξενος επειδή δεν ξεδιπλώνεσαι. Αν το κάνεις, ίσως καταλάβω τι θέλεις να πεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top