prinCess.
Επιφανές μέλος
Είχα διαβάσει μόνο το 1ο κεφάλαιο, και αυτό όχι ολόκληρο.
Τώρα εύκολα ή δύσκολα, δεν κατάλαβα. Πάντως μέσα σε 10 λεπτά είχαμε δώσει σχεδόν όλοι τις κόλλες μας (οι περισσότεροι έκαναν μόνο τα Σ/Λ, εγώ ως έξυπνη απάντησα και σε κάποιες ερωτήσεις βάζoντας δικά μου, και στις ασκήσεις έβαλα ό,τι τύπο θυμόμουν. ).
Αυτά είναι.
Περιττό να πω ότι αντέγραφε ο ένας από τον άλλον ε. Οι καθηγητές μας βλέπανε, δεν έλεγαν τίποτα, χαλαρά. Μιλούσαμε κιόλας
-Έλα ρε, τελείωσες; Να το δώσω;
-Όχι ακόμα, περίμενε λίγο.
-Οκ, τελείωνε όμως.
Τώρα, νομίζω την Τρίτη γράφω Ιστορία. Ουυυυυυ καλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Απο χαλαρους εως εντελως χαλαρους, τους βρισκω τους καθηγητες σας. Μπραβο τους! Εμεις γραψαμε θεησκευτικα, γεμισα 4 σελ. φιλοσοφικες αναζητησεις περι του καλου,της αγαπης κλπ. Η επιτηρηση ηταν καλη, εξαλλου κανεις δεν ενδιαφερθηκε να αντιγραψει. Μαλλον ολοι γραφανε αρλουμπες σαν κ τις δικες μου. Την Δευτερα να δουνε τι θα γινει που ολοι οι αδαεις θεωρητικοι δινουμε μαθηματικα. Θα γελασει κ το παρδαλον εριφιον. Κ τα θεματα τα βαζει ο πιο ζορικος μαθηματικος του σχολειου. Αυτος ταχε βαλει κ οταν εδινε η αδελφη μου (που σημειωτεον διαβαζε μαθηματικα ολη τη χρονια εκανε κ ιδιαιτερο,κ πηρε 08)Χτες γράψαμε Φυσική.
Είχα διαβάσει μόνο το 1ο κεφάλαιο, και αυτό όχι ολόκληρο.
Τώρα εύκολα ή δύσκολα, δεν κατάλαβα. Πάντως μέσα σε 10 λεπτά είχαμε δώσει σχεδόν όλοι τις κόλλες μας (οι περισσότεροι έκαναν μόνο τα Σ/Λ, εγώ ως έξυπνη απάντησα και σε κάποιες ερωτήσεις βάζoντας δικά μου, και στις ασκήσεις έβαλα ό,τι τύπο θυμόμουν. ).
Αυτά είναι.
Περιττό να πω ότι αντέγραφε ο ένας από τον άλλον ε. Οι καθηγητές μας βλέπανε, δεν έλεγαν τίποτα, χαλαρά. Μιλούσαμε κιόλας
-Έλα ρε, τελείωσες; Να το δώσω;
-Όχι ακόμα, περίμενε λίγο.
-Οκ, τελείωνε όμως.
Τώρα, νομίζω την Τρίτη γράφω Ιστορία. Ουυυυυυ καλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Εμείς στην κοινωνιολογία με το που μας έδωσαν τα θέματα αρχίσαμε να τα συζητάμε και να λέμε απαντήσεις, μέχρι που ήρθε ο διευθυντής μέσα να μας πει ότι δεν ανέχεται αντιγραφές. Μόλις έφυγε ξαναρχίσαμε. Οι επιτηρητές ήταν τύπου
- Άλλος: Πως είναι τα Σ-Λ ;
- Εγώ: Σ Σ Σ Λ Λ
- Άλλος: Τι ;
- Επιτηρητής: Τι Σ Σ Σ Λ Λ (δυνατά) είναι αυτά; Σας παρακαλώ ησυχάστε
Τώρα γράφω Φυσική Γενικής. Ας είναι καλά η κατεύθυνση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Siritoss
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fotis1993Drama
Νεοφερμένος
τη δευτερη στη σελιδα 81
σελ 83
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzenaki93
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
https://www.scribd.com/full/8550414?access_key=key-9bvt25r8z6pmxnic2niΡε παιδιά την Τρίτη γράφω αρχαία γενικής....ξέρει κανείς κανένα site για σημειώσεις και ερμηνευτικά???ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!!!
Αυτό σου φτάνει? Εμένα πάντως μου φαίνονται επαρκή τα σχόλια που έχει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Έτσι τις έχουμε μάθει τις επιτηρήσεις στο σχολείο μου από την Α λυκείου και τις έχουμε δεχθεί. Ο διευθυντής έχει πει στους καθηγητές: "βάλτε όσο εύκολα θέλετε, αλλά αντιγραφές δεν θα τις ανεχθώ". Οι καθηγητές τον φοβούνται. Κάθε χρόνο έχουμε μερικούς μηδενισμούς γραπτών.Εντάξει Δία, εμείς έτσι δεν ήμασταν ούτε στις πανελλήνιες
Προχθές η Χριστιάννα ^^ έβαλε λίνκ με τις λύσεις όλων των ασκήσεων της βιολογίας του βιβλίου (κι εγώ μπαϊόλοτζι την Μάντεη). Κάνε ΚΛΙΚ-ΚΛΙΚ στο αβατάριον της και θα τις έχεις:μπορει καποιος καλος ανθρωπος να μου λυσει και να αξηγει ταυτοχρονα τις ασκησεις της βιολογιας:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzenaki93
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Δεν ξέρω αν είδες το link που σου παρέθεσα...Έχει κανείς σημειώσεις ή ξέρει κανένα link με σημειώσεις για τα αρχαία γενικής της Γ' λυκείου???Θέλω ανάλυση των κειμένων και συγκεκριμένα των 35,37,38,39,40....Σώστε παιδιά....Για ένα αξιοπρεπέστατο απολυτήριο !!!!!!!!!
https://www.scribd.com/full/8550414?access_key=key-9bvt25r8z6pmxnic2ni
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δες μερικά μηνύματα πιο πάνω.Έχει κανείς σημειώσεις ή ξέρει κανένα link με σημειώσεις για τα αρχαία γενικής της Γ' λυκείου???Θέλω ανάλυση των κειμένων και συγκεκριμένα των 35,37,38,39,40....Σώστε παιδιά....Για ένα αξιοπρεπέστατο απολυτήριο !!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzenaki93
Νεοφερμένος
Δεν ξέρω αν είδες το link που σου παρέθεσα...
https://www.scribd.com/full/8550414?access_key=key-9bvt25r8z6pmxnic2ni
100000000000000000 ευχαριστώ...είμαι πολύ καινούρια εδώ και δεν έχω συνηθίσει ακόμη!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fotis1993Drama
Νεοφερμένος
τη δευτερη στη σελιδα 81
σελ 83
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
μπορει καποιος καλος ανθρωπος να μου λυσει και να αξηγει ταυτοχρονα τις ασκησεις της βιολογιας:
τη δευτερη στη σελιδα 81
σελ 83
σελ. 81
Η τροφική αλυσίδα είναι φυτοπλαγκτόν--->ζωοπλαγκτόν--->μικρά ψάρια---->μεγάλα ψάρια--->πτηνά
α)Εφόσον η βιομάζα των μικρών ψαριών είναι 5x{10}^{4}, η βιομάζα των υπόλοιπων τροφικών επιπέδων θα είναι :
μεγάλα ψάρια : 5χ{10}^{3}
πτηνά : 5χ{10}^{2}
(γιατί από το ένα τροφικό επίπεδο στο άλλο η βιομάζα μειώνεται κατά 90%, όπως και η ενέργεια)
ζωοπλαγκτόν : 5χ{10}^{5}
φυτοπλαγκτόν : 5Χ{10}^{6}
β) Η ενέργεια του φυτοπλαγκτού είναι 40KJ/Kg, άρα :
ζωοπλαγκτό : 4 KJ (40χ10%)
μικρά ψάρια : 0,4 ΚJ (4χ10% κλπ)
μεγάλα ψάρια : 0.04 KJ
πτηνά : 0,04 KJ
(ισχύει ξανά ο κανόνας του 10%)
Οι τροφικές πυραμίδες σχεδιάζονται όπως είναι και στο βιβλίο.
γ) αριθμός υδρόβιων πτηνών = Βιομάζα τροφικού επιπέδου / Βιομάζα ενός πτηνού = 500/2,5 = 200 πτηνά
(δε ξέρω αν μου έχει ξεφύγει τίποτα στις πράξεις, η μεθοδολογία αυτή είναι πάντως)
σελ. 83
α) τροφική αλυσίδα : σελ 75 2.2.1 η πρώτη παράγραφος πριν το πρώτο σχήμα
τροφικό πλέγμα : σελ 75 κάτω από το πρώτο σχήμα μέχρι σελ.76 στα μαύρα γράμματα
τροφικό επίπεδο : σελ 76 2.2.2 "Μια τροφική πυραμίδα...στο συγκεκριμένο τροφικό επίπεδο"
β) 1-5-9-12
2-6-10-12
2-11-12
3-7-12
4-8-11-12
(5 αλυσίδες)
γ) Ο 12
δ) Ο 11. Όταν είναι πρώτης τάξης τρέφεται με τον 2 που είναι παραγωγός και όταν είναι δεύτερης τάξης με τον 8
ε) Οι παραγωγοί, γιατί βρίσκονται στη βάση του τροφικού επιπέδου και γνωρίζουμε ότι η βιομάζα μειώνεται κατά 90% όταν ανεβαίνουμε τροφικά επίπεδα (σελ 77 "Σε γενικές γραμμές..η βιομάζα του)
στ) Ο 12
Βαριέμαι να γράψω τα υπόλοιπα.. Θέλουν ψάξιμο και νυστάζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
ασκ.6,14,15 σελ.37,38
ασκ.11 σελ 39
ασκ.28 σελ.63
Ειναι μεγαλη αναγκη! Ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
σελ. 37,38: 6 → δ , 14 →α , 15 → γφυσικη γεν. παιδειας γ' λυκειου!
ασκ.6,14,15 σελ.37,38 - ασκ.11 σελ 39 - ασκ.28 σελ.63
11 (σελ.39)
λ₀ = 6∙10⁻⁷m, c₀ = 3∙10⁸m/s , n₁= 1,5 , n₂= 1,2 , d = 1m
c₁ = c₀/n₁ = 2∙10⁸m/s , c₂ =c₀/n₂ = 2,5∙10⁸m/s
t₁ = d/c₁ = 5∙10⁻⁹s , t₂ =d/c₂ = 4∙10⁻⁹s , Δt = t₁- t₂ = 10⁻⁹s
λ₁ = λ₀/n₁ = 4∙10⁻⁷m , λ₂ =λ₀/n₂ = 5∙10⁻⁷m
N₁ = d/λ₁ = 2,5∙10⁶ , Ν₂ = d/λ₂ = 2∙10⁶
σελ.63: 28 → δ
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Άνοιξα χθες τα περιεχόμενα και λέω "Α αυτά είναι ίδια με την κατευθύνση, τα θυμάμαι"
Το θέμα είναι ότι σήμερα βάλανε αρκετή θεωρία για να γράψει η θεωρητική και είχε πράγματα για το οποία δεν είχα ιδέα (ποια είναι η διαφορά σκληρών και μαλακών ακτίνων Χ; Ε, έχει σχέση με τη διαφορά μαλακών και σκληρών malboro; )
Τελοσπάντων, ένα 17 το' χω πιάσει με αρκετή αισιοδοξία, αυτοσχεδιάζοντας. 6 μαθήματα ακόμη για την απόλυτη ελευθερία!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.