yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Έχεις δίκιο. Είναι γελοίοι επίσης για το γεγονός ότι βάλανε τόσες ώρες αρχαία στην Α' Λυκείου (6 ώρες), και η Πληροφορική, ένα τόσο σημαντικό μάθημα, είμαι Μάθημα Επιλογής και στις 3 τάξεις του Λυκείου. Πιο σημαντικά είναι τα αρχαία από την Πληροφορική δηλαδή.παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)
Επειδή ξέχασα...η πληροφορική όπως διδάσκεται είναι σκατά...(Β γυμνασίου μας μάθανε για τους φακελους.....έλεος.....)
Αλλά μην ανησυχείς, είσαι μικρός και θα αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα και τα μαθήματα στο Λύκειο.
Α και μην περιμένεις να διαδαχτείς τίποτα σοβαρό στο σχολείο. Στην Α' Λυκείου όλη την χρονιά καθηγήτρια Πληροφορικής μάς μάθαινε η powerpoint. Τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ βασικά. Πολύ κούραση, μάς έκανε 5 λεπτά μάθημα και τα υπόλοιπα καθόμασταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lizaki k etc
Νεοφερμένος
1.Στην Οικιακη οικ. μεσα απο αυτα που μαθαινεις μπορεις να συμμετασχεις κ' εσυ σε συζητησεις που αφορουν το περιβαλλον κτλ.
2.Στα Καλλιτεχνικα μαθαινεις για τα χρωματα,τεχνικες κτλ. αλλα κ' σου δινει τη δυνατοτητα να μαθεις αν θελεις να ασχοληθεις με αυτο το επαγγελμα-εχεις ταλεντο.
3.Στην Μουσικη μαθαινεις για την μουσικη αλλων λαων ή για την ιδια την μουσικη της χωρας σου.Αυτο μπορει να σου φανει πολυ χρησιμο στην μελλοντικη σου ζωη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grosso10
Νεοφερμένος
Συμφωνω για το οτι κανενα μάθημα δεν ειναι περιττο ..Υπαρχουν μονο ανικανοι εκπαιδευτικοι και ταλαντουχοι ...Ετσι οι μαθητες κρινουν και τα μαθηματα ...Αν ενας καθηγητης ειναι ικανος τοτε και το μαθημα γινεται αυτοματως χρησιμο και απαραιτητο..εν οταν ο εκπαιδευτικος ειναι κουραστικος τοτε και το μαθημα γινεται αχρηστο
Πιστευω πως δεν υπαρχει καποιο μαθημα ''περιττο''
1.Στην Οικιακη οικ. μεσα απο αυτα που μαθαινεις μπορεις να συμμετασχεις κ' εσυ σε συζητησεις που αφορουν το περιβαλλον κτλ.
2.Στα Καλλιτεχνικα μαθαινεις για τα χρωματα,τεχνικες κτλ. αλλα κ' σου δινει τη δυνατοτητα να μαθεις αν θελεις να ασχοληθεις με αυτο το επαγγελμα-εχεις ταλεντο.
3.Στην Μουσικη μαθαινεις για την μουσικη αλλων λαων ή για την ιδια την μουσικη της χωρας σου.Αυτο μπορει να σου φανει πολυ χρησιμο στην μελλοντικη σου ζωη.
Συμφωνω για το οτι κανενα μάθημα δεν ειναι περιττο ..Υπαρχουν μονο ανικανοι εκπαιδευτικοι και ταλαντουχοι ...Ετσι οι μαθητες κρινουν και τα μαθηματα ...Αν ενας καθηγητης ειναι ικανος τοτε και το μαθημα γινεται αυτοματως χρησιμο και απαραιτητο..εν οταν ο εκπαιδευτικος ειναι κουραστικος τοτε και το μαθημα γινεται αχρηστο
παιδια συγνώμι που βαριέμαι να διαβάσω 13 σελίδες ποστ πριν απαντήσω όμως θα μου έπερνε όλο το απόγευμα να τα διαβάσω μιας και έχω ένα μικρό θέμα δυσλεξείας
προσωπικά θεωρώ ότι το μόνο παντελώς άχριστο μάθημα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι τα θρησκευτικά
όσο για τα υπόλοιπα πιστεύω ότι δεν θεωρώ ότι είναι πειττά αλλά ότι όλα μα όλα θελουν ριζικές αλλάγές
1) στη μουσική και τα καλυτεχνικά θα έπρεπε να διδάσκονται κάποια βασικά θέματα θεωρίας και μετά να γινόταν κάτι ευχάριστο όπως τραγούδι μοουσικό παιχνίδι ίσως κάθε μαθητής να μάθαινε ένα όργανο και ίσως να είναι εννοιέο μάθημα
2)αρχαία ελληνικά γλώσσα και αρχαία ελληνική γραμματεία να είναι μικρότερη η ύλη και να συγχωνευτούν (όμως τις κλίσεις πρέπει να τις μαθαίνουν τα παιδιά)
3)ιστορία να έχει μία ροή και όχι να ακούς τρεις φορές της ζωής σου τα ίδια ακριβώς
4) οικιακή οικονομία/ΚΠΑ να συγχωνευθούν αλλά να παραμήνουν...Είναι αδιανόητο να μην ξέρουν οι περισσότεροι τους βασικούς θεσμούς ενός κράτους....
5)γεωγραφία/βιολογία /χημεία.. για τη γεωγραφία άλλα κομμάτια θα έπρεπε να διδάσκονται σε ΚΠΑ και οικιακή οικονομία και άλλανα δημιουργούσαν μαζί με τα άλλα δύο μαθήματα ένα εννοιέο που θα λέγετε φυσικά ή κάτι τέτοιο
6)πληροφορική στην εποχή μας όχι απλά περιττή αλλά απαρέτητη αλλά αντί να διδάσκονται ιστορίες μ' αγρίους θα έπρεπε να διδασκόταν η χρήση του υπολογιστή και των παροχών του (χρήση word , excel, power point, internet , δυχτίων, explorer, εγκατάσταση παιχνιδιών , αντιγραφή CD , χρηση εκτυποτών και scanner ,και πολλά πολλά άλλα)
7) Αγγλικά ,Γερμανικά και Γαλλικά να αποσκοπούν στην αποδοχή διπλωμάτων αν καταλαβαίνετε τι εννοώ...
8) τεχνολογία λόγω αθλητικού δεν έχω παρακολουθήσει
9)νεοελληνική γλώσσα/νέα ελληνική γραμματία/ μαθηματικά/ και φυσική το θέμα είναι λίγο περίπλοκο....
Αν μου διαφεύγει κάποιο μάθημα πείτε μου να απαντήσω...
Δεν ειναι δυνατον οικιακη οικονομια και ΚΠΑ να γινουν ενα αφου καλυπτουν αλλες θεματικές ενοτητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Από την άλλη πλευρά με την κατάσταση που επικρατεί το μάθημα που θεωρώ περιττό και θα έπρεπε να καταργηθεί είναι τα αρχαία. Αυτό το λέω όχι γιατί δεν μου αρέσουν, αλλά διότι τα περισσότερα από αυτά που μαθαίνουμε κατά την γνώμη μου δεν θα μας χρειαστούν μετέπειτα. Για παράδειγμα, σε τι ωφελεί το να μαθαίνουμε όλους τους χρόνους και όλες τις εγκλίσεις των ομαλών και ανώμαλων ρημάτων ; Σε τι θα μας χρειαστεί αργότερα το να ξέρουμε να μεταφράζουμε ένα κείμενο στα αρχαία ; Σε ποιον θα μιλήσουμε αρχαία και θα καταλάβει ; Και αφού χρησιμοποιούμε τα νέα ελληνικά για ποιο λόγο να μαθαίνουμε αρχαία που τώρα πια στη σημερινή εποχή θεωρούνται "νεκρή γλώσσα" ; Ποιος θα σου ζητήσει να ξέρεις αρχαία για να σε πάρεις σε μια δουλειά ; Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε 3 διδακτικές ώρες αρχαία και 2 νέα ελληνικά. Άσε που η ταυτόχρονη διδασκαλία νέων και αρχαίων ελληνικών προκαλεί σύγχυση στους μαθητές και έτσι πολλοί καταλήγουν να είναι γλωσσικά ακατάρτιστοι.
Κατά την γνώμη μου, το σύγχρονο σχολείο θα έπρεπε να δώσει περισσότερη βαρύτητα στις ξένες γλώσσες και στην πληροφορική διότι στη σημερινή εποχή πια χωρίς αυτά τα δύο πράγματα δεν μπορείς να βρεις πουθενά δουλειά. Όποιος στον 21ο αιώνα δεν ξέρει τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα και πληροφορική θεωρείται αγράμματος. Επιπλέον, το σχολείο θα έπρεπε να καλλιεργεί ολόπλευρα το μαθητή και να βοηθάει το νέο άνθρωπο να δημιουργεί σωστή προσωπικότητα πράγμα που δεν γίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Μου προκαλούν και εμένα τα αρχαία δυσκολία αλλά είναι στη πραγματικότητα πολύ σημαντικά. Μαθαίνεις τις ρίζες σύγχρονων λέξεων και αποκτάς μεγαλύτερο λεξιλόγιο. Δεν έχεις ιδέα πόσες φορές θα ακούσεις εκφραστικά λάθη καθημερινά.παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)
Αν και συχνά, συμφωνώ πως μας μαθαίνουν περισσοτέρα από όσα πρέπει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanos...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pikod
Νεοφερμένος
Κατά τη γνώμη μου, τα Αρχαία, η Ιλιάδα, η Οδύσσεια και η Ελένη είναι μαθήματα ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ. Πρώτα από 'λα, τα Αρχαία θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τις ρίζες της κάθε ελληνικής και ξένης λέξης. Οι περισσότερες αγγλικές λέξεις είναι ελληνικές. Επίσης, η Ιλιάδα, η Οδύσσεια και η Ελένη σε βοηθούν να διευρύνεις τον πνευματικό σου ορίζοντα, το λόγο σου, ενώ παράλληλα σε μαθαίνει να καταλαβαίνεις το "βαθύ" νόημα μιας φράσης. Όσον αναφορά για αυτό το "εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι", δεν θα έπρεπε καν να το λες. Εμείς φέραμε τη δημοκρατία, το ομορφότερο πολίτευμα παγκοσμίως καθώς επίσης ήμασταν οι πρώτοι που ανακαλύψαμε τον πολιτισμό, ούτε οι Αμερικανοί ούτε κανένας άλλος λαός. Στον Καναδά αμφιβάλλω εάν έχουν τόσο πλούσια ιστορία και πολιτισμό όσο εμείς. Αυτά από 'μένα...αρχαια , ιλιαδα ,οδυσσεια ,ελενη κτλ. Αναρωτιεμαι εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι.
Γιατι τα ανεχομαστε αυτα τα μαθηματα δηλαδη σημερα θα βγεις εξω και θα πας στον αλλον να μιλησεις αρχαια η να συζητησεις τι εκανε ο οδυσσεας.
Δηλαδη καποια ανουσια πραγματα που μονο εμεις οι Ελληνες τα κανουμε ενω εαν δειτε στο εξωτερικο που εχω μενει και 2 χρονια Καναδα ειναι 1000 φορες καλυτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariagezz
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
η μουσική και τα καλλιτεχνικά...
Ναι, δεν είναι αρκετά χρήσιμα μαθήματα, όμως σε βοηθούν να ξεφεύγεις. Φαντάσου να μην υπήρχαν και αυτά και τα 7ωρα να ήταν γεμάτα Αρχαία, Μαθηματικά, Φυσική κ.λπ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariagezz
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
frizstyler
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orthologistis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Χε, χε, χε!! Δίκιο έχεις. Μάλιστα αμφιβάλω αν συνήθως ο ποιητής θέλει πράγματι να πει τις λακαμίες που λέμε εμείς και τα βοηθήματα.το πιο αχρηστο μαθημα μου φαινεται πως ειναι τα κειμενα ... με την τρελη αναλυση που γινεται που προσπαθουμε να βρουμε τι θελει να πει ο συγγραφεας σκοτωνουμε την φαντασια του μαθητη και τον απωθουμε απο το να διαβασει κειμενα στην μετεπειτα ζωη του.... γιατι πρεπει ντε και καλα να εχουμε ολοι τις ιδιεσ αποψεις για το κειμενο??? ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
frizstyler
Νεοφερμένος
απ'οτι διαβαζω σε αυτο εδω το θεμα,ειναι προφανες πως τα γυμνασιοπαιδα τωρα κανουν απιστευτα περισσοτερη υλη απ'οτι εκανα εγω πριν 3 μολις χρονια!!!ποσο μαλλον στο δημοτικο που ακουω οτι εκει κι αν εχει πληθυνει η υλη.διπλασια και παραπανω εχει γινει.αισχος.
καλυτερα να διαβαζουν τα παιδια επιλεκτικα για το σχολειο(ο,τι γουσταρουν),και να χρησιμοποιουν με τη βοηθεια των γονιων περισσοτερο αλλα πραγματα(πχ ιντερνετ) για να μαθαινουν.βεβαια αυτο που λεω αποκλειεται να γινει απο κανενα.
εχει αχρηστευθει τελειως η παιδεια στη χωρα μας.τι λεω,ολα εχουν αχρηστευθει.καλα τα καταφερανε οι γονεις μας.εμεις,ομως,να ξυπνησουμε,ε???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
αυτο που παρατηρω ειναι οτι σε μια απελπιδα προσπαθεια "εξορθολογισμου" των βασεων και παραγωγης πιο ''πολυγνωστων"μαθητων και λοιπες μπουρδες το υ.παιδειας τα εχει θαλασσωσει κανοντας την εκπαιδευση να βασιζεται ολο και πιο πολυ στην ποσοτητα.
απ'οτι διαβαζω σε αυτο εδω το θεμα,ειναι προφανες πως τα γυμνασιοπαιδα τωρα κανουν απιστευτα περισσοτερη υλη απ'οτι εκανα εγω πριν 3 μολις χρονια!!!ποσο μαλλον στο δημοτικο που ακουω οτι εκει κι αν εχει πληθυνει η υλη.διπλασια και παραπανω εχει γινει.αισχος.
καλυτερα να διαβαζουν τα παιδια επιλεκτικα για το σχολειο(ο,τι γουσταρουν),και να χρησιμοποιουν με τη βοηθεια των γονιων περισσοτερο αλλα πραγματα(πχ ιντερνετ) για να μαθαινουν.βεβαια αυτο που λεω αποκλειεται να γινει απο κανενα.
εχει αχρηστευθει τελειως η παιδεια στη χωρα μας.τι λεω,ολα εχουν αχρηστευθει.καλα τα καταφερανε οι γονεις μας.εμεις,ομως,να ξυπνησουμε,ε???
H μεγαλύτερη βλακεία είναι ότι στο λύκειο τα περισσότερα μαθήματα είναι ότι και του γυμνασίου (π.χ ιστορία, φυσική) απλά με περισσότερες λεπτομέρειες. Στο γυμνάσιο μπαίνουν οι βάσεις. Αν θέλεις να πετύχεις (να μπεις σε ένα πανεπιστήμιο πχ -άσχετο τι γίνεται μετά για να βρεις δουλειά- ) πρέπει να ρίξεις διάβασμα στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν στο γυμνάσιο και μετά το λύκειο έρχεται πιο ομαλά. Αν δεν έχεις διαβάσει ποτέ στη ζωή σου και περιμένεις ότι στη Β λυκείου θα στρωθείς, πάει το έχεις χάσει το παιχνίδι.
Η ύλη όντως έχει αυξηθεί, να φανταστείς μου έλεγε κάποιος ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου , έξω τα κάνουν πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο. Στο δημοτικό μπήκαν και αρχαίζοντα ουσιαστικά κλπ στη γλώσσα. Στο γυμνάσιο η πιο δύσκολη τάξη είναι η δευτέρα, γιατί τότε μπαίνουν βαρβάτα θέματα ειδικά σε φυσική , ενώ σε μία χρονιά περιμένουν τα παιδάκια να μάθουν ΟΛΗ τη γραμματική των αρχαίων . (όλες οι κλίσεις και όλες οι εγκλίσεις και χρόνοι). Το δε νέο σύστημα, φαίνεται ακόμη χειρότερο. Περισσότερη γενίκευση , με αποτέλεσμα ό,τι μαθαίνουν τα παιδιά το μαθαίνουν μισό -> ημιμάθεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.