Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος


οχι μεγαλε δεν παιζει κατι τετοιο ολα εντος υλης ηταν.....βρε το djimmakoγτ αλλαξες account?
Γιατί δε θυμάμαι τον κωδικό και δε θυμάμαι σε ποιο e-mail έχω κάνει το παλιό account και χρόνο για ψάξιμο δεν έχω

Όσο γι' αυτό το "έχασα τη σχολή μου", θα το αφήσω ασχολίαστο!
Το πόσο γράψαμε δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία, σημασία έχει το ΤΙ γράψαμε σε ΣΧΕΣΗ με τους ΑΛΛΟΥΣ. Όταν τα 3/4 της Ελλάδας έχουν βαθμό <12, το 14,15 θεωρείται άριστα!!! Δεν είναι διαγώνισμα οι πανελλήνιες, είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ για να καλυφθούν θέσεις που είναι ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ από τους υποψηφίους. Δεν ξέρουμε τίποτα μέχρι τον Αύγουστο. Και ο βαθμός που θα βγάλουμε δε θα έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Το μηχανογραφικό θα το κάνουμε σαν να έχουμε βγάλει 20 χιλιάδες μόρια.
παιδιά κατά την εκτίμησή σας πόσο παίζει να κόψει κάποιος συνολικά από αιτιολογήσεις-μουτζούρες-εμφάνιση γραπτού;
Από αιτιολογήσεις ίσως κόψουνε 1-2 μόρια στο σύνολο του ερωτήματος (αν πχ δίνει 7 να σου δώσουνε 5-6).
Από μουτζούρες εμφάνιση ΔΕ θα ΚΟΨΟΥΝΕ γιατί έκανα πατάτα στο 4ο θέμα και έχω τραβήξει Χ σε μιαμιση σελίδα στο καθαρό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


Δηλαδή άλλες εξίσου καλές θετικές επιστήμες εκτός Πολυτεχνείου σου πέφτουν "λίγες";![]()
Έλα όχι πάλι...
Έχει κάθε δικαίωμα να μην του αρέσουν και να του φαίνονται "λίγες"...
Καθένας έχει το δικαίωμα να θέλει μόνο μία σχολή και αξίζει να την κυνηγήσει όσο περισσότερο αντέχει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Από αιτιολογήσεις ίσως κόψουνε 1-2 μόρια στο σύνολο του ερωτήματος (αν πχ δίνει 7 να σου δώσουνε 5-6).
Από μουτζούρες εμφάνιση ΔΕ θα ΚΟΨΟΥΝΕ γιατί έκανα πατάτα στο 4ο θέμα και έχω τραβήξει Χ σε μιαμιση σελίδα στο καθαρό![]()
α, 1-2 μόρια σε κάθε ερώτημα... μάλιστα

αν ας πούμε του γράψεις
(άσχετα με τα άκρα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michalisleto
Νεοφερμένο μέλος


τα θέματα,κατά τη γνώμη μου,ήταν μέτρια προς εύκολα.ΑΛΛΑ για το δεδομένο χρόνο των 3 ωρών ήταν υπερβολικά,ειδικά οι αιτολογήσεις(εκτός αν έκανες πασάλειμμα).Υπολογίζω γύρω στο min=13 και το max=15,καθώς δεν πρόλαβα να αγγίξω τέταρτο.Πιστεύετε ότι για σχολές τύπου ΗΜΜΥ Θράκης(με το σκεπτικό της μετεγγραφής στον τόπο διαμονής μου) υπάρχουν ελπίδες με μια αξιοπρεπή εμφάνιση στα άλλα 4 μαθήματα,ή να ετοιμάζομαι για πανελλήνιες και του χρόνου?
φιλε ειμαι ακριβως στην ιδια θεση μαζι σου μονο που εχω 3 μαθηματα (λογικα εχεις και αοθ αν και δεν παιζει ρολο για το ημμυ)
και εγω στοχευω δπθ ξανθης με στοχο την μεταγγραφη και ειμαι στο να ξαναδωσω αν και θα προσπαθησω να το παλεψω
(τωρα επρεπε να διαβαζω αοδε αλλα ειμαι χαλια,εδω στα καλα μου με το ζορι το διαβαζα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος




Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δρ. Σπίτης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).χίλια σόρι για το οφ τοπικαλλά ρε παιδιά θα με φάει η περιέργεια....αγαπητέ δρ σπίτη να δεν σου ειναι δύσκολο θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τους λόγους για τους οποίου αν και είσαι πρώτη λυκείου ασχολείσαι όλη τη χρονιά με την ύλη της Γ? συγγνωμη αν γίνομαι αδιάκριτη αλλά θα ήθελα παρα πολύ να μάθω!!
![]()
Τώρα υπερβάλλεις λίγο, απλώς είμαι 1-2 χρονιές πιο μπροστά από τους υπόλοιπους.θα μπορούσε να συμβεί και αυτό απλώς αδυνατώ να σκεφτώ ότι για να μπόρεσε φέτος να ασχοληθεί με μαθηματικά της Γ θα πρέπει σίγουρα να έχει βγάλει της Α και της Β?μα πότε το έκανε αυτό?στο γυμνάσιο?και τα μαθηματικά του γυμνασίου στο δημοτικο?και του δημοτικού στην κουνια??![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michalisleto
Νεοφερμένο μέλος


με το σκεπτικο αυτο φιλε μου φαντασου αν εισαι στην σχολη που ηθελες και κωλοβαρας με απλα λογια και το μονο που ηθελες ειναι απο την μια να περηφανευεσαι για την υψηλοβαθμη σχολη σου και απο την αλλα να ζησεις φοιτητικη ζωη φαντασου να πας σε μια σχολη που ποτε δεν σε ενδιεφερε καν και απλα περασες εκει απο σποντα αυτο προσπαθω να σου πωΑπλά ξέρω άτομα, που δεν μιλάνε και προοδεύουν πετυχαίνοντας τους στόχους τους!Προτιμούν να αφήνουν να μιλάνε οι επιλογές τους. Αν ρωτήσεις το 100% των Ελλήνων φοιτητών θα σου απαντήσουν ότι σπουδάζουν αυτό που ήθελαν. Όμως ένα 5% προοδεύει εξ' αυτών (τι γίνεται εδώ; δεν τα λέω εγώ...αλλά τα ποσοστά επιτυχιών)...στην μετέπειτα επαγγελματική ζωή, γιατί μια επιστήμη δεν περιλαμβάνει μόνο τις "κ**λες" για τις σπουδές και την φοιτητική ζωή που πολλοί νομίζουν.
Πολλοί γίνονται φυσικοί ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, 2 άτομα σε όλη την Ελλάδα ίσως ποτέ βρεθούν στην ΝASA σε θέματα διαστημικών ερευνών, κτλ. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς σπουδάζουν για τον ...αδιευκρίνιστο στόχο τους. Ξέρω και 25άρηδες χωρίς ρεαλιστικούς στόχους ζωής. Ζούνε με μυαλό πανελληνίων και πληρώνει ο μπαμπάκας ή η σύνταξη της γιαγιάκας. Ονειροβατούν μόνιμα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.
Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


α, 1-2 μόρια σε κάθε ερώτημα... μάλιστα
αν ας πούμε του γράψειςκαι σε παρένθεση δίπλα " ΄συνθεση" λες να κόψει;
(άσχετα με τα άκρα)
Δεν είναι και ότι καλύτερο ρε συ... Αλλά ΟΚ, βγαίνει και είναι μία απλή ολοκλήρωση, για να χρειάζεται και πολλή αιτιολόγηση...
Γενικά χαλάρωσε... Δεν πρόκειται να σου κόψει κανείς για την εικόνα του γραπτού, παρά μόνο αν είναι τόόόόσο κακή πια που δεν μπορεί να βγάλει άκρη και νόημα...
τα θέματα,κατά τη γνώμη μου,ήταν μέτρια προς εύκολα.ΑΛΛΑ για το δεδομένο χρόνο των 3 ωρών ήταν υπερβολικά,ειδικά οι αιτολογήσεις(εκτός αν έκανες πασάλειμμα).Υπολογίζω γύρω στο min=13 και το max=15,καθώς δεν πρόλαβα να αγγίξω τέταρτο.Πιστεύετε ότι για σχολές τύπου ΗΜΜΥ Θράκης(με το σκεπτικό της μετεγγραφής στον τόπο διαμονής μου) υπάρχουν ελπίδες με μια αξιοπρεπή εμφάνιση στα άλλα 4 μαθήματα,ή να ετοιμάζομαι για πανελλήνιες και του χρόνου?
Λοιπόν τα θέματα, πάντα τα εξετάζουμε σε δύο παραμέτρους... Ποιότητα και Ποσότητα... Οπότε τα λες με μεγάλη άνεση, από τα τραγικότερα θέματα που έχουν πέσει ever σε Πανελλαδικές...
Λοιπόν, μπορείς να πας και να πάρεις ό,τι καλύτερο από τα άλλα 3 μαθήματα, έτσι κι αλλιώς και να βγάλεις έναν πολύ αξιοπρεπή βαθμό...
Ειλικρινά φέτος, δεν θα είναι καθόλου εύκολες οι προβλέψεις για βάσεις, οπότε να σου πω ότι μπορείς να περάσεις άνετα θα είναι ψέμα... Αλλά ειλικρινά και πολύ δρόμο έχει ακόμη και σίγουρα πριν την μέρα ανακοίνωσης των βάσεων κανείς δεν θα μπορεί να επαναπαυθεί φέτος...
Οπότε μην απογοητεύεσαι και δωσ' τα όλα στα υπόλοιπα μαθήματα...
Υγ.Έχει να γίνει χαμός στο Εκτιμίσεις Βάσεων την φετινής σεζόν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


Απλά ξέρω άτομα, που δεν μιλάνε και προοδεύουν πετυχαίνοντας τους στόχους τους!Προτιμούν να αφήνουν να μιλάνε οι επιλογές τους. Αν ρωτήσεις το 100% των Ελλήνων φοιτητών θα σου απαντήσουν ότι σπουδάζουν αυτό που ήθελαν. Όμως ένα 5% προοδεύει εξ' αυτών (τι γίνεται εδώ; δεν τα λέω εγώ...αλλά τα ποσοστά επιτυχιών)...στην μετέπειτα επαγγελματική ζωή, γιατί μια επιστήμη δεν περιλαμβάνει μόνο τις "κ**λες" για τις σπουδές και την φοιτητική ζωή που πολλοί νομίζουν.
Πολλοί γίνονται φυσικοί ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, 2 άτομα σε όλη την Ελλάδα ίσως ποτέ βρεθούν στην ΝASA σε θέματα διαστημικών ερευνών, κτλ. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς σπουδάζουν για τον ...αδιευκρίνιστο στόχο τους. Ξέρω και 25άρηδες χωρίς ρεαλιστικούς στόχους ζωής. Ζούνε με μυαλό πανελληνίων και πληρώνει ο μπαμπάκας ή η σύνταξη της γιαγιάκας. Ονειροβατούν μόνιμα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.
Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;
Άλλες ψυχές να μαυρίσεις δεν έχεις??
Άσε τους ανθρώπους που έχουν έναν στόχο να τον κυνηγήσουν... Ακόμα και η αποτυχία έχει τεράστια αξία... Ας είναι κάποιος και 50 κι ας μην έχει ρεαλιστικούς στόχους... Δικαίωμα του...
Αν δεν είχαμε και τους αιώνιους αιθεροβάμμονες να κυνηγάνε, όνειρα "άπιαστα" για σένα και για μένα, θα ήμασταν πολύ πολύ πίσω... Και σκέψου ότι εμείς είμαστε ήδη πολλά χρόνια πίσω...
Δεν χρειαζόμαστε άλλο ρεαλισμό, όνειρα και μέλλον χρειάζεται ο κόσμος...
Μην του τα στερείτε και αυτά... Έλεος πια...
Υγ. Θα είναι πιο έτοιμοι, και θα περιμένουν πιο δύσκολα θέματα και δεν θα βρεθούν στην κατάσταση που αντιμετωπίσαμε φέτος... Τόσο απλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).
Τα διανύσματα ενημερωτικά όμως χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα μαθηματικά, από αλγορίθμους βελτιστοποίησης μέχρι τις πιθανότητες, αλλά εξαρτάται και εσύ πάλι τι θεωρείς μαθηματικά! Μαθηματικά σήμερα δεν είναι μόνο η άλγεβρα, η γεωμετρία και η ανάλυση. Η άλγεβρα έχει λίγο ψιλοστερέψει από νέα έρευνα λόγω δυσκολίας. Η ανάλυση και οι εφαρμογές αυτής όπως πιθανότητες, στατιστική συμπερασματολογία, μαθηματική φυσική, θεωρία χάους, διαφορικές εξισώσεις, αριθμητική ανάλυση,...κτλ έχουνε πολύ ψωμί για έρευνα δίνοντας παράλληλα "φόρμουλες" σε άλλες επιστήμες όπως Φυσική, Χημική Μηχανική, ...Παράλληλη ανάπτυξη παρουσιάζει και η μη Ευκλείδεια Γεωμετρία σε θέματα γεωμετρίας πολλαπλοτήτων με εφαρμογές στην κλασική μηχανική, θεωρητική μηχανική ρευστών,..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexandros451991
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.ζορικα παντως τα πραγματα.εγω με το 14-15 σε μαθηματικα κατευθυνσης και με το γνωστο δ3 χαμενο στην βιολογια γενικης δεν μπορω πια να ελπιζω σε πολυτεχνειο(να πεσουν οι βασεις αλλα ποσο να παει το πολυτεχνειο στα 17000 μοριααδυνατο) παρα μονο να αρχισω την προετοιμασια για του χρονου
(αλλη μια χρονια φροντηστιριο)
πραγματικα δεν εχω ορεξη ουτε να να παω να γραψω Αοδε....
απο εκει που ελεγα οτι 23 μαιου θα ημουν για μπυρονια τωρα θα ειμαι με το βιβλιο στο χερι για πανελλαδικες 2012
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Άλλες ψυχές να μαυρίσεις δεν έχεις??
Άσε τους ανθρώπους που έχουν έναν στόχο να τον κυνηγήσουν... Ακόμα και η αποτυχία έχει τεράστια αξία... Ας είναι κάποιος και 50 κι ας μην έχει ρεαλιστικούς στόχους... Δικαίωμα του...
Η ζωή είναι πιο απλή από όσο φαντάζεσαι.



Αυτό το λες επειδή κάποιος άλλος σε χρυσοπληρώνει!

Αν δεν είχαμε και τους αιώνιους αιθεροβάμμονες να κυνηγάνε, όνειρα "άπιαστα" για σένα και για μένα, θα ήμασταν πολύ πολύ πίσω... Και σκέψου ότι εμείς είμαστε ήδη πολλά χρόνια πίσω...
Δεν χρειαζόμαστε άλλο ρεαλισμό, όνειρα και μέλλον χρειάζεται ο κόσμος...
Μην του τα στερείτε και αυτά... Έλεος πια...
Υγ. Θα είναι πιο έτοιμοι, και θα περιμένουν πιο δύσκολα θέματα και δεν θα βρεθούν στην κατάσταση που αντιμετωπίσαμε φέτος... Τόσο απλά...
Μάλιστα! Περί ορέξεως..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SeCTeen
Νεοφερμένο μέλος


Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.
Είναι λίγο δύσκολο να το δεχτεί για την β' ανοσοβιολογική, καθώς δεν έχουμε άμεση παραγωγή αντισωμάτων (μετα από 4-5 μέρες)..
Τέσπα, μακάρι να πέσουν οι βάσεις για να μην απογοητευτούν και οι μαθητές που πραγματικά κόπιασαν φέτος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος


οκ το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό...εμένα βασικά η απορία μου ήταν και είναι ακόμα γιατί γίνεται αυτο? έτσι πήρες τα βιβλία των επόμενων τάξεων και αάρχισες να τα διαβάζεις και τα κατάλαβες χωρίς καθηγητές και μπλα μπλα?η εχεις πατέρα/μητέρα μαθηματικό οπότε σε όλη σου τη ζωη ασχολείσαι με τα μαθηματικά και προχωρας?η μήπως κάτι άλλο που δεν μπορώ ν αφαντατω?Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).
Τώρα υπερβάλλεις λίγο, απλώς είμαι 1-2 χρονιές πιο μπροστά από τους υπόλοιπους.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michalisleto
Νεοφερμένο μέλος


Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.
ναι εβαλα και εγω δευτερογενης.το γνωριζω οτι εχει γινει ενα μπερδεμα και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι.αυτοι που βαλαν τα θεματα να βγουν και να πουν αυτο ειναι σωστο αυτο θα δεχτουμε για να ξερει και ο κοσμος.αλλα οπως εχω πει φετος απο οργανωση σκιζουμε,οχι οτι αλλες χρονιες ηταν καλυτερα.
το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να ελπιζουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Ρωτάω επειδή δε το έχω δεί πουθενά σαν προτεινόμενη λύση και....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


Η ζωή είναι πιο απλή από όσο φαντάζεσαι.Δεν μαυρίζω καμία ψυχή, απλά άλλοι μπορούν να σε μαυρίσουν με έναν στυλό ή με μια κλειστή πόρτα εργασίας. Είναι κρίμα να πατάμε σε σύννεφα...και να χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα. Απλά λυπάμαι τους ονειροπόλους γιατί όλοι στα 18 λέγαμε "μαλακίες" επαναστατικού τύπου.
Όλοι θέλαμε να αλλάξουμε έναν κόσμο που ανά χιλιοστό χώρου ελεγχόμαστε με κάμερες πάσης φύσεως! Αλλά η ίδια η πορεία της ζωής μέσα από τα λάθη και τα σωστά, σε προσγειώνει. Όσοι δεν παίρνουν μάθημα από την ανώμαλη προσγείωση, απλά αποτυχαίνουν!
Αυτό το λες επειδή κάποιος άλλος σε χρυσοπληρώνει!Όταν βγάλεις δικά σου λεφτά και μπορείς να πληρώνεις και το ρεύμα, τότε έλα να μου δώσεις συμβουλές περί ρομαντισμού και...
Βρε τα χεις κι εσύ τα δίκια σου...
Αλλά δεν είναι ούτε η ώρα ούτε ο τόπος να κάνουμε αυτή την συζήτηση...
Αυτό λέω, εξ' αρχής...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος


Τέσπα, μακάρι να πέσουν οι βάσεις για να μην απογοητευτούν και οι μαθητές που πραγματικά κόπιασαν φέτος..
Πάλι τα ίδια..
Πάμε ξανά.ΔΕΝ έχει νόημα η πτώση των βάσεων, οι πανελλήνιες είναι ανταγωνισμός όχι διαγωνισμός, ο καθένας προσπαθεί να γράψει καλύτερα από τους υπόλοιπους.Κι αν δηλαδή η Ιατρική Αθήνας πέσει στα 18800 τι θα γίνει?Δε θα μας αρέσει το νούμερο, και θα κατηγορούμε το υπουργείο που έβαλε δύσκολα για να μη μπουν πολλά άτομα στη τριτοβάθμια(και ναι ,το ακούσαμε και τούτο)?
Καλά αποτελέσματα, να περάσετε εκεί που αξίζετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δρ. Σπίτης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καμία αντίρρηση, μια χαρά είναι τα διανύσματα, αλλά στα πλαίσια του Λυκείου δεν έχει και πολύ "ψωμί" η μελέτη τους, όπως και οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται κλπ. Μαθαίνεις κάποια βασικά πραγματάκια, που χρειάζονται (και θα σου είναι χρήσιμα) για τη Φυσική και τη Γεωμετρία (εφαρμογές), και είσαι καλυμμένος από αυτόν τον τομέα.Τα διανύσματα ενημερωτικά όμως χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα μαθηματικά, από αλγορίθμους βελτιστοποίησης μέχρι τις πιθανότητες, αλλά εξαρτάται και εσύ πάλι τι θεωρείς μαθηματικά! Μαθηματικά σήμερα δεν είναι μόνο η άλγεβρα, η γεωμετρία και η ανάλυση. Η άλγεβρα έχει λίγο ψιλοστερέψει από νέα έρευνα λόγω δυσκολίας. Η ανάλυση και η μη Ευκλείδεια γεωμετρία και οι εφαρμογές αυτής όπως πιθανότητες, στατιστική συμπερασματολογία, μαθηματική φυσική, διαφορικές εξισώσεις, αριθμητική ανάλυση,...κτλ έχουνε πολύ ψωμί για έρευνα δίνοντας παράλληλα "φόρμουλες" σε άλλες επιστήμες όπως Φυσική, Χημική Μηχανική, ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.