vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
καλές επαναλήψεις σε όλους
καλό διάβασμα
και καλή τύχη στις εξετάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Το πρόγραμμα μελέτης περιέχει μέσα το ωράριο, διαίρεση του χρόνου και ταξινόμηση των εργασιών. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό που είπα ήταν άστοχο.
Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.
Υ.Γ.:Διαβάζεις τα βιβλιαράκια της σειράς ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ και ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.
Υ.Γ.:Διαβάζεις τα βιβλιαράκια της σειράς ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ και ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ?
ΟΚ, δεν το έλεγες απο την αρχή?
Υ.Γ.: Όχι, τυχαία εντελώς ήταν η photo...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος
Το πρόγραμμα μελέτης δεν έχει μέσα μόνο το ωράριο.Αυτό που είπες αναφερόταν στο πόσο χρόνο διαβάζει ο καθένας που προφανώς είναι υποκειμενικό,αλλά η ερώτηση αναφερόταν στο ποια μαθήματα θα διαβασετε περισσότερο αυτό τον καιρό,σε ποια σημεία του κάθε μαθήματος θα δώσετε προτεραιότητα (π.χ. αεππ θεωρία,μαθ γεν θεωρία κλπ κλπ.......).Ίσως να μην είναι και τόσο προφανές αλλά (ξαναδιάβασε το) το ωράριο δεν αναφερόταν.
Μα ακόμη κι αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό... Καθένας θα δώσει βάρος στο μάθημα που πιστεύει πως είναι πιο αδύναμος ή σε αυτό που θέλει πάσει θυσία να γράψει πάρα πολύ καλά... Ή και όχι... Είναι πάρα πολύ ρευστά τα θέματα της μελέτης και το να λέει εδώ μέσα ό καθένας εγώ θα διαβάσω πιο πολύ αυτό ή πιο πολύ εκείνο ή όλα το ίδιο δεν θα βοηθήσει κανέναν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Μα ακόμη κι αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό... Καθένας θα δώσει βάρος στο μάθημα που πιστεύει πως είναι πιο αδύναμος ή σε αυτό που θέλει πάσει θυσία να γράψει πάρα πολύ καλά... Ή και όχι... Είναι πάρα πολύ ρευστά τα θέματα της μελέτης και το να λέει εδώ μέσα ό καθένας εγώ θα διαβάσω πιο πολύ αυτό ή πιο πολύ εκείνο ή όλα το ίδιο δεν θα βοηθήσει κανέναν...
Ε ο κάθε ένας παρουάζει το πρόγραμμα μελέτης του (υποτίθεται) και όποιν τον εκφράζει το "υλοποιεί".
Πάνω-κάτω συμφωνώ με αυτά που λές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος
Κι αυτό δεν είναι καλό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης93
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παναγιωτης_21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν μαθαίνουμε κάτι "απ΄έξω". Το κατανοούμε πρώτα καλά και ύστερα είμαστε έτοιμοι να το πούμε ή να το γράψουμε.Ρε παιδία υπάρχει καμιά ιδιαιτερη τεχνική για τα απ΄έξω, διότι κάθομαι με τις ώρες πάνω από το βιβλίο βιολογίας και βγάζω δυο σελίδες σε 4 και παραπάνω ώρες...Μπορεί κανείς μήπως να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει απ' έξω γιατι πλέον νιώθω πως δεν προλαβαίνω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μαθαίνουμε κάτι "απ΄έξω". Το κατανοούμε πρώτα καλά και ύστερα είμαστε έτοιμοι να το πούμε ή να το γράψουμε.
Το ΑΟΔΕ το έχεις υπόψη σου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος
Το ΑΟΔΕ το έχεις υπόψη σου?
Είπε απλά ότι κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.
Και βασικά δίκιο έχει, πώς μαθαίνεις κάτι ΜΟΝΟ απ' έξω χωρίς να καταλαβαίνεις τι λες; Άσε που υπάρχει και τεράστιος κίνδυνος να τα κάνεις μαντάρα στο τέλος, ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Ρε παιδία υπάρχει καμιά ιδιαιτερη τεχνική για τα απ΄έξω, διότι κάθομαι με τις ώρες πάνω από το βιβλίο βιολογίας και βγάζω δυο σελίδες σε 4 και παραπάνω ώρες...Μπορεί κανείς μήπως να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει απ' έξω γιατι πλέον νιώθω πως δεν προλαβαίνω
Τα είχες αδιάβαστα;Ή πάνω στην επανάληψη βλέπεις ότι δε τα θυμάσαι;Έχει διαφορά.
Ειδικά η Βιολογία που είναι σχετικά εύκολη (σε σύγκριση με ΑΟΔΕ) μου κάνει εντύπωση που δυσκολεύεσαι.
Εγώ όλη τη χρονιά διάβαζα λίγο λίγο (όχι τρελά) και τώρα είμαι μια χαρά με αυτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
updown
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
(ΜΗΝ Ξεχναται την αρχαια σοφη ρηση)
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.Κάτσε,δεν κολλάει εδώ,αρχαία είπε.Α ναι,φυσικά!Dum spiro spero.Επίσης,θα ταίριαζε και το L'État, c'est moi!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Δηλαδή αν δεν γράψεις ακριβώς το ίδιο με το βιβλίο θα σου κόψει μονάδες?...ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακριβώς έτσι: κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.Είπε απλά ότι κάτι για να το μάθεις έστω και απ' έξω θα πρέπει να το κατανοήσεις πρώτα.
Και βασικά δίκιο έχει, πώς μαθαίνεις κάτι ΜΟΝΟ απ' έξω χωρίς να καταλαβαίνεις τι λες; Άσε που υπάρχει και τεράστιος κίνδυνος να τα κάνεις μαντάρα στο τέλος, ακόμα και μια λέξη να σου ξεφύγει.
Το σίγουρο είναι ότι δεν μας έχουν μάθει το πώς να διαβάζουμε. Βλέπω καθημερινά συμμαθητές μου που προσπαθούν να απομνημονεύσουν κάτι χωρίς πρώτα να το κατανοήσουν. Και αυτό το κάτι μπορεί να είναι ένας ορισμός στη φυσική, μια χημική αντίδραση. Η βιολογία γενικής είναι πολύ απλό κείμενο που με την πρώτη ανάγνωση γίνεται απόλυτα κατανοητό και με τη δεύτερη είσαι έτοιμος να το πεις ή να το γράψεις. Κι όμως βλέπω παιδιά που χωρίς να δοκιμάσουν να καταλάβουν, αγωνίζονται να αποστηθίσουν επαναλαμβάνοντας μηχανικά κομματάκι-κομματάκι. Δηλαδή έλεος!!! Και ύστερα γκρινιάζουμε ότι φταίει το σύστημα που μας θέλει παπαγάλους και όχι εμείς που δεν ξέρουμε να διαβάζουμε.
Ακόμα για το ΑΟΔΕ, σίγουρα το κείμενο είναι πιο δυσνόητο από της βιολογίας, όμως δεν νομίζω ότι είναι και τόσο τρομερό, όπως το παρουσιάζουν μερικοί συμμαθητές μου. Ίσως θέλει παραπάνω από μία ανάγνωση για να γίνει κατανοητό, όμως ύστερα δεν είναι δύσκολο να κάνεις το κείμενο δικό σου και να το πεις ή να το γράψεις. Δοκίμασα πειραματικά σε κομμάτια που μου έβαλαν οι φίλοι μου σαν δύσκολα, τα κατανόησα πρώτα, ύστερα προσπάθησα να τα νοιώσω πιο βαθειά και τέλος μετά από μικρό χρόνο τους τα είπα “απέξω” σε ικανοποιητικό βαθμό. Θέλω να πω σε όσους απογοητεύονται ότι και το ΑΟΔΕ παλεύεται. Έτσι κι αλλιώς η ύλη του είναι πολύ μικρή. Βέβαια, εδώ μπορώ και να ρωτήσω ότι αφού τα μειονεκτήματα του ΑΟΔΕ είναι ήδη γνωστά από τους παλαιότερους, γιατί διαλέγουνε σχεδόν όλοι αυτόν τον κύκλο της τεχνολογικής? (Αυτό το τελευταίο το γράφω για όσους μας διαβάζουν είναι τώρα στη Β λυκείου, ώστε να το σκεφτούν).
Δεν προσπαθώ να το παίξω έξυπνος σε κανέναν, αλλά θέλω να βοηθήσω τα παιδιά που έχουν πρόβλημα στο “απέξω” να σκεφτούν και έναν άλλο τρόπο μελέτης εκτός από αυτόν που ίσως έχουν συνηθίσει. Καλή επιτυχία σε όλους λοιπόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
solonas07
Δραστήριο μέλος
(ΜΗΝ Ξεχναται την αρχαια σοφη ρηση )
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.Κάτσε,δεν κολλάει εδώ,αρχαία είπε.Α ναι,φυσικά!Dum spiro spero.Επίσης,θα ταίριαζε και το L'État, c'est moi!
Επάναληψη μήτηρ της μαθήσεως, εννοεί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panos.333
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν βγάλω όλη την ύλη μία φορά στο αοδε και κάνω και μία καλή επανάληψη της δυο μερες που ειναι αναμεσα στο αοδε και στο προηγούμενο μάθημα μπορώ να γράψω ένα 14??
Ίσως και περισσότερο.Αν σκεφτείς ότι 10/20 είναι Σ-Λ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.