Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καπου υπηρχε και με υποτιτλους αλλα δεν το βρισκω αυτη τη στιγμη :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εδω ειναι το βιντεο με τον υποτιτλισμο. Εχει επιλογη, θα το δειτε, επιλεξτε greek:
https://dotsub.com/view/8faa77e7-6d84-4ed6-881a-42bf4280929f
Και ακομα μια, επισης με υποτιτλους:
https://dotsub.com/view/c2084af6-a6b8-4b5c-abd8-11946f8c624c
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Goseithor
Διάσημο μέλος
Βαλε βαλε ο,τι βρεις, κι οσοι το δουν... Θα ψαξω κι εγω αν μπορω. Ο συγκεκριμενος εχει πολυ πρωτοποριακες ιδεες σχετικα με την εκπαιδευση που καλο ειναι να διαδιδονται.
Εδω ειναι το βιντεο με τον υποτιτλισμο. Εχει επιλογη, θα το δειτε, επιλεξτε greek:
https://dotsub.com/view/8faa77e7-6d84-4ed6-881a-42bf4280929f
εκτός απο όλα τ άλλα έχει και γέλιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εδω ειναι και με ελληνικους υποτιτλους:
https://dotsub.com/view/8984f509-4eee-462f-9a4e-e2481cd9b629
Και ενα ακομα, που δεν εχει τοσο αμεση σχεση με την παιδεια, αλλα το μηνυμα που περνα θεωρω πως την αφορα αμεσα:
https://dotsub.com/view/881a90e0-ba4a-4c21-bb97-bd2028251942
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://dotsub.com/view/df781023-81d1-43dc-af05-0378545ec625
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
(με ελληνικος υποτιτλους στις επιλογες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί όμως σε μια κοινωνία ανθρώπων με υψηλό μορφωτικό επίπεδο παραμένουν τα ίδια και απαράλλαχτα κοινωνικά προβλήματα με αυτά αιώνων πίσω;
Γιατί οι ανθρώπινες σχέσεις είναι το ίδιο- ίσως και πιο πολύ- απάνθρωπες;
Υποτίθεται οτι η παιδεία καλλιεργεί τον άνθρωπο ως Ανθρωπο.
Πού στοχεύει η παιδεία που λαμβάνουμε από το εκπαιδευτικό σύστημα; Τι είδους ανθρώπους θέλει να δημιουργήσει;
Τι νόημα έχει να ξέρει κάποιος να λύνει 5-βαθμιες εξισώσεις και να παίζει στα δάκτυλα την C++ ; Τι νόημα έχει να ξέρει απέξω όλο το συντακτικό και να ξέρει πως η ''αγάπη'' θέλει ήτα γιατί είναι γένους θηλυκού ,τη στιγμή που δεν έχει στη καρδιά του αγάπη;
Μήπως θα έπρεπε να αλλάξουν οι προτεραιότητες του εκπαιδευτικού συστήματος μας πια ;
Σίγουρα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός ανθρώπου παίζουν κι άλλοι παράγοντες όπως κοινωνία, οικογένεια. Παρολαυτά το σχολείο είναι ο τόπος που ένα παιδί περνάει το μεγαλύτερο μέρος των παιδικών-εφηβικών του χρόνων.
Με λίγα λόγια:
Τι να τον κάνω τον πυρηνικό επιστήμονα που δεν ξέρει τι σημαίνει ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ ;..Είναι ένα πλάσμα τόσο κοινωνικά όσο και ψυχικά νεκρό.
Η ελευθεριακή παιδεία είναι μια απάντηση στην στείρα παιδεία που λαμβάνουμε από το εκπαιδευτικό σύστημα.
Το μεν δεύτερο στοχεύει στην παραγωγή φιλήσυχων ανταγωνιστικών καταναλωτών , η δε πρώτη στο γαλούχισμα των παιδιών στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, στην ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ και στο μεταξύ τους σεβασμό και αγάπη.
https://archives.espiv.net/index.php/Download-document/101-PAIDEIA.html
https://apatris.info/2010/07/για-το-...η-μέριδ/?TB_iframe=true&width=1366&height=768
"Θέλουμε να κάνουμε επανάσταση στα μυαλά των ανθρώπων'' είχε πει ο Ανρί Μπαρμπίς
Θέλουμε να κάνουμε επανάσταση στις καρδιές των ανθρώπων ! συμπληρώνω: )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χωρο για αριστεριστικη αντιεξουσιαστικη προπαγανδα το βρηκατε το ischool?
Η μια σελιδα που βαλατε λεγεται απατρις και ειναι αναρχικη-αντιεξουσιαστικη και η αλλη ειναι και αυτη στο ιδιο στυλ.
Ωραια.. μετα την προκυρηξη των πυρηνων της φωτιας τωρα θα βαζουμε και αντιεξουισαστικα σαιτ και κειμενα...
Αν θελετε να μαθετε πως φτιαχνεται η μολοτωφ να πατε σε αλλο site.
Ο τιτλος δεν θα επρεπε να ειναι "ελευθεριακη παιδεια" αλλα "αναρχοφασιστικη προπαγανδα"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν πατε καλα ορισμενοι μου φαινεται...
Χωρο για αριστεριστικη αντιεξουσιαστικη προπαγανδα το βρηκατε το ischool?
Η μια σελιδα που βαλατε λεγεται απατρις και ειναι αναρχικη-αντιεξουσιαστικη και η αλλη ειναι και αυτη στο ιδιο στυλ.
Ωραια.. μετα την προκυρηξη των πυρηνων της φωτιας τωρα θα βαζουμε και αντιεξουισαστικα σαιτ και κειμενα...
Αν θελετε να μαθετε πως φτιαχνεται η μολοτωφ να πατε σε αλλο site.
Φίλε ο αναρχισμός δεν είναι συνώνυμο της τρομοκρατίας όπως πολύ πετυχημένα έχουν καταφέρει τα ΜΜΕ να περάσουν στο κόσμο.
Ας μην κολλάμε συνέχεια στις ταμπέλες. : )Δηλαδή αν το λινκ που παρεθεσα ήταν από την Ελευθεροτυπία δεν θα είχες πρόβλημα;
Από κάθε άνθρωπο , ιδεολογία (εκτός του φασισμού ) ,θρησκεία μπορείς κατα τη γνώμη μου να επιλέξεις ωφέλημα στοιχεία.
Εν πάσει περιπτώσει δεν θα ήθελα να μετατραπεί το θέμα σε ''πολιτική'' αντιπαράθεση.
Θα ήθελα να ακούσω που διαφωνείς πάνω στο θέμα, τι δεν σε βρίσκει σύμφωνο με την ιδέα της ελευθεριακής παιδείας κι αν είσαι ευχαριστημένος από την υπάρχουσα παιδεία στα σχολεία.
φιλικά..: )
edit:
Ο τιτλος δεν θα επρεπε να ειναι "ελευθεριακη παιδεια" αλλα "αναρχοφασιστικη προπαγανδα"
Επειδή είναι εύκολο να δίνουμε χαρακτηρισμούς χωρίς επιχειρήματα θα ήθελα σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις για ποιο λόγο την χαρακτηρίζεις φασιστική...
φιλικά επίσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η σημερινη παιδεια στερειται της καλλιεργειας εθνικου φρονηματος στους νεους και προπαγανδιζει συνεχως υπερ της πολυπολιτισμικοτητας της παγκοσμιοποιησης.
Ειναι πολυ βασικο αν θελουμε να παμε μπροστα σαν εθνος, οι νεοι να γνωριζουν ποιοι ειναι, απο που προερχονται και να διδασκονται την ελληνικη ιστορια διοτι ως γνωστον αρκετες φορες η ιστορια επαναλαμβανεται...
Δυστυχως τα σημερινα βιβλια (ειδικα της εκθεσης) ειναι γραμμενα απο αριστεριστες καθηγηταδες που προπαγανδιζουν συνεχως υπερ της ιδεολογιας τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://parentinggr.blogspot.com/2010/11/waldorf.html
https://www.e-zine.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=47
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Φίλε ο αναρχισμός δεν είναι συνώνυμο της τρομοκρατίας
Συμφωνω απολύτως, ομως η αναρχια σημαινει πως δεν υπαρχουν νομοι, δεν υπαρχουν κοινωνικοι κανονες, ο καθενας μπορει να κανει ο,τι του καπνισει χωρις καμια επιπτωση. Δηλαδη, αμα ερθει καποιος, σε μαχαιρωσει και σου παρει το κινητο, δεν θα εχει κανει κατι κακο, βεβαίως και σημερα που κατι τετοιο θεωρειτε παρανομο, ο δραστης δεν προκειτο να υποστει τις επιπτωσεις των πραξεων του, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
ομως η αναρχια σημαινει πως δεν υπαρχουν νομοι, δεν υπαρχουν κοινωνικοι κανονες, ο καθενας μπορει να κανει ο,τι του καπνισει χωρις καμια επιπτωση. Δηλαδη, αμα ερθει καποιος, σε μαχαιρωσει και σου παρει το κινητο, δεν θα εχει κανει κατι κακο,
Όχι,δε σημαίνει αυτό.Διάβασε κανά βιβλίο αν θες να έχεις τεκμηριωμένη άποψη πάνω στο θέμα.Αν σ'ενδιαφέρει,στείλε μου πμ,γιατί έχω κουραστεί να κάνω την ίδια συζήτηση over & over again σ'όλα τα threads.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
razorbladeDream
Πολύ δραστήριο μέλος
Κάνω δεκαπέντε χρόνια μάθημα σε ανθρώπους της τελευταίας τάξης του Λυκείου: στα μάτια τους, χρόνια τώρα, διαβάζω αυτό τον πόθο της ελευθερίας. Νομίζουν, όπως νομίσαμε κάποτε όλοι, ότι τελειώνοντας γλιτώνουν. Γλιτώνουν πράγματι από τους καθηγητές, τις προσευχές, τις ανοησίες των μαθημάτων, από το στοίβαγμα στις τάξεις, από την πειθαρχία. Αλλά δε γλιτώνουν. Όχι μόνο γιατί όλη τους την υπόλοιπη ζωή θα διηγούνται γι’ αυτόν τον καθηγητή, που τους έκανε εκείνο ή το άλλο. Αλλά γιατί βέβαια όταν μιλάνε, θα μιλάει μαζί και ο καθηγητής τους, θα μιλάει μαζί η λογική, η τάξη που εσωτερίκευσαν μέσα στην πολύχρονη εκπαιδευτική διαδικασία. Θα μιλάνε οι φόνοι και τα άγχη που απόκτησαν.
Δώδεκα ολόκληρα χρόνια «φοίτησαν» συστηματικά στην οικογένεια τους και στο σχολείο. Μια ζωή διαταγές, μια ζωή άγχη, έμαθαν να κρύβουν τον αληθινό τους εαυτό, έμαθαν να υποτάσσουν σχετικά εύκολα την αντίδραση τους.
Έμαθαν να είναι σκληροί και ανταγωνιστικοί, να αποδέχονται τις διακρίσεις, να διαβάζουν προσεχτικά πράγματα που αλλιώτικα, δε θα άγγιζαν ποτέ, έμαθαν να μη δίνουν σημασία στο τι πραγματικά τους ενδιαφέρει, έμαθαν να θάβουν βαθιά μέσα τους την τρομερή ερώτηση: «αυτό τώρα, σε τι μου χρειάζεται;». Κάθε φορά που μπαίνω στη τάξη βλέπω τα ίδια μελαγχολικά πρόσωπα. Είναι μια αδιόρατη μελαγχολία γραμμένη στα μάτια, ακόμα κι όταν κάνουν αστεία, γελάνε ή φωνάζουν. Είναι η μελαγχολία του ανθρώπου που ενώ καταλαβαίνει πως έχει ακόμα κάποιες ζωντανές δυνάμεις μέσα του, νιώθει ταυτόχρονα, έστω και ασυνείδητα, πως τον έχουν δέσει για τα καλά. Η μελαγχολία του ανθρώπου που έχει μείνει συναισθηματικά ανάπηρος και με σκέψη που πια δε γίνεται να ελέγξει.
Κάποιοι φυσικά αντιδρούν.(Δεν είναι οι περισσότεροι.) Κάποιοι μεθοδικά με πόνο σχεδόν, λένε «όχι» ανατρέχοντας προς τα πίσω, βήμα προς βήμα σ’ όλη τους τη σχολική και οικογενειακή παιδεία. Και μετά γίνονται «γονείς» ή «καθηγητές»…
Αρχίζουν λοιπόν να διδάσκουν με τη σειρά τους προσπαθώντας ίσως να αποφύγουν αυτά που τους πόνεσαν πιο πολύ σαν μαθητές. Αλλά δεν παύουν να είναι «γονείς», δεν παύουν να είναι «καθηγητές», να ξέρουν, να διορθώνουν, να συμβουλεύουν ακόμα και να απαγορεύουν. Κι οι μαθητές δεν παύουν να είναι μαθητές.
Κάθε φορά που μπαίνω στην τάξη δεν ξέρω τι να πω. Ο, τι κι αν πω είναι ψέμα. Ο, τι κι αν κάνω είναι θέατρο. Όσο «καλός» κι αν είμαι, τόσο περισσότερο φοβάμαι ότι κάνω κακό. Είμαι ο καθηγητής κι αυτοί εκεί οι μαθητές. Όσο πιο «κοντά» τους βρεθώ, τόσο πιο μακριά τους νιώθω, γιατί λίγο τους αφήνω να πάρουν αέρα, λίγο τους αφήνω να αναπνεύσουν ελεύθερα, λίγο τους αφήνω μόνους τους, ελέγχω τη ζωή τους και τη σκέψη τους. Αυτοί είναι μαθητές, εγώ είμαι καθηγητής, κι αν δεν με απορρίψουν δε θα ζήσουν.
Τους παρατηρώ χρόνια τώρα και πάντα σκέφτομαι πως σε λίγο θα ‘χουν στο κεφάλι τους αφεντικά κάθε λογής και πολλά περιθώρια δεν έχουν. Βλέπω τα τρυφερά τους κορμιά, ακούω τα δροσερά τους λόγια, κοιτάω τα έξυπνα μάτια τους και καθώς τους «διδάσκω» σκέφτομαι :πόσο, πόσο θ’ αντέξουν ακόμα; Αυτοί οι μαθητές χρειάζονται γνώση που να απελευθερώνει από την εξουσία του καθηγητή, του σχολείου, του κράτους. Αυτή μοναχά τη γνώση.
Απόσπασμα από προλογικό σημείωμα,
« Το αλφαβητάρι της ελευθεριακής εκπαίδευσης» του Τζόελ Σπρινγκ
Απο κει και περα καθε θεωρητικος εχει προτεινει το δικο του τυπο αλλοι μιλουν για εναν δασκαλο στο ρολο του ατομου που σπερνει ιδεες οπου απο κει περα ο καθε μαθητης θα το καλλιεργησει διαφορετικα ( Φερρερ) αλλοι παλι μιλουν για εντελως καμια παρεμβολη του δασκαλου εστω και με την εννοια του ατομου που σπερνει ιδεες ( Στιρνερ).
Επισης στην εφαρμογη του πχ σε σχολειο στην ισπανια, summerhill( υπηρχαν και αλλα 2 στην γαλλια το Σαμπουί του Paul Robin και η«κυψέλη» του Sebastian Faur του τυπου ελευθεριακα για την εποχη) εχει διατυπωθει το ερωτημα το αν τα παιδια πρεπει να εχουν μια ιδεολογικη προσεγγιση ή θα ειναι παντελως απαλλαγμενα απο καθε μορφη ιδεολογικου υποβαθρου.
Γενικα το προβλημα αυτων των σχολειων στο σημερα ειναι πως η δομη τους ειναι τετοια που προαπαιτει ενα διαφορετικο μετεπειτα πολιτικο συστημα μιας και τα παιδια που βγαινουν απο αυτα τα σχολεια μετα πρεπει να προσαρμοστουν σε ενα καπιταλιστικο συστημα παντελως διαφορετικο απο τη μορφη που ειχαν συνηθισει( πως απο παντελως ελευθερος να διαπραγματευτεις τα πρεπει της κοινωνιας; )γι αυτο και υπαρχει μετα την αποφοιτηση ενα ετος οπου ουσιαστικα τα προετοιμαζει για καποια σχολη αν θελουν ωστε να εχουν μια πιο ομαλη μεταβαση.
Αυτα εν ολιγης αν θυμηθω κατι αλλο θα το παραθεσω.
Συμφωνω απολύτως, ομως η αναρχια σημαινει πως δεν υπαρχουν νομοι, δεν υπαρχουν κοινωνικοι κανονες, ο καθενας μπορει να κανει ο,τι του καπνισει χωρις καμια επιπτωση. Δηλαδη, αμα ερθει καποιος, σε μαχαιρωσει και σου παρει το κινητο, δεν θα εχει κανει κατι κακο, βεβαίως και σημερα που κατι τετοιο θεωρειτε παρανομο, ο δραστης δεν προκειτο να υποστει τις επιπτωσεις των πραξεων του, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
Υπαρχει θεμα "αναρχια " οπου μπορεις να διαβασεις..τα χουμε αναλυσει εκει περα σε εμετικο βαθμο..δλδ νταξ ποσο πιο αναλυση...Τουλαχιστον οταν μιλαμε ας εχουμε μια καποια πληροφορηση οχι οτι να ναι κουμπαρα
Eιμαι υπερ της εθνικης παιδειας.
Η σημερινη παιδεια στερειται της καλλιεργειας εθνικου φρονηματος στους νεους και προπαγανδιζει συνεχως υπερ της πολυπολιτισμικοτητας της παγκοσμιοποιησης.
Ειναι πολυ βασικο αν θελουμε να παμε μπροστα σαν εθνος, οι νεοι να γνωριζουν ποιοι ειναι, απο που προερχονται και να διδασκονται την ελληνικη ιστορια διοτι ως γνωστον αρκετες φορες η ιστορια επαναλαμβανεται...
Δυστυχως τα σημερινα βιβλια (ειδικα της εκθεσης) ειναι γραμμενα απο αριστεριστες καθηγηταδες που προπαγανδιζουν συνεχως υπερ της ιδεολογιας τους.
"Οσο σου κλεβουν την ζωη τοσο σε ντοπαρουν με εθνος και φυλη!" Προφανως αυτο εσυ δεν θα το χεις ακουσει..προφανως και δεν υφισταται αυτο που λες και εννοειται οτι δεν εχουμε αναγκη απο εθνικο φρονιμα, γτ ενας ανθρωπος που ετυχε να γεννηθει αλλου να ειναι εχθρος μου; Γτ πρεπει ντε και καλα να βροντοφωναζω την καταγωγη μου; Δεν επελεξα που θα γεννηθω, δεν επελαξα που θα μεγαλωσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.