

Είμαι καθηγήτρια μαθηματικών και με χαρά μου να σας βοηθήσω σε ότι απορίες έχετε!
Οποτε άμα θέλετε κάτι μου λέτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Γράψε τα πολλαπλάσια του 7 που είναι μικρότερα του 100 (αιώνας=100 έτη).Καλησπερα παιδια θα ηθελα μια τεραστια βοηθεια..Εχω ενα προβλημα που λεει: Αν η ηλικια ενος ατομου τωρα ειναι πολλαπλασιο του 7 και του χρονου ειναι πολλαπλασιο του 9, ποια ειναι η ηλικια αυτου του ανθρωπου σημερα αν δεν ειναι αιωνοβιος? Σας παρακαλω πολυ βοηθειστε με...
Γράψε τα πολλαπλάσια του 9 που είναι μικρότερα του 100.
Δες ποιό πολλαπλάσιο του 9 είναι ένα πολλαπλάσιο του 7 συν μία μονάδα.
Απάντηση: 35 ετών.
ΥΓ: Καλώς ήρθες στο forum!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος00753684
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria_lulu
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δες εδώ: https://www.convertworld.com/el/Παιδιά θέλω βοήθεια. Μας δακε η καθηγήτρια να βρούμε μονάδες μέτρησης άλλων χωρών(αγγλία γαλλία ιταλία κίνα βαβυλωνία) και αρχαία ελλάδα.
και εδώ: https://eleysis69.wordpress.com/αρχείο/μονάδες-μέτρησης-στην-αρχαία-ελλάδα/
και για περισσότερα: https://www.google.gr/ (βάλε αναζήτηση "μονάδες μέτρησης" + τη χώρα που θέλεις).
Μην ξεχνάς: Ο Γκούγκλης είναι φίλος μας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yamcha
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Αν πεις ότι έχει περάσει ένας κύκλος από την πρώτη κολόνα μέχρι τη στιγμή που θα επιστρέψει στη δεύτερη από τα αρίστερα (12 κολόνες) τότε από διαίρεση 1000/12 έχω 83 και υπόλοιπο 4. Δηλαδή μετά από 83 κύκλους είναι πάλι στην δεύτερη κολόνα (Νο 996) πηγαίνοντας προς τα αριστερά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
solonas07
Δραστήριο μέλος


- το 80% έχει βαθμό τουλάχιστον 5
- οι φοιτητές που έχουν βαθμό 4 είναι διλπάσιοι αυτών που έχουν 8
- 21 φοιτητές έχουν βαθμό κάτω από 6
- 24 φοιτητές έχουν βαθμό πάνω από 6
- το 55% έχει βαθμό 6 ή 7
Να γίνει ο πίνακας κατανομής συχνοτήτων vi, fi, fi%, Ni, Fi%
Δεν την παλεύω σ' αυτήν την άσκηση. Αυτό το καταραμένο το 6 ή 7 μου τη σπάει απίστευτα. Μπορεί να βγάλει κάποιος άκρη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


-Σου λεει οτι ν5=(ν4)/2 αρα το 10% του ν ειναι οι φοιτητες που πηραν 8
-οι φοιτητες που πηραν 4 ή 5 ειναι 21 αρα ν1+ν2=21
-οι φοιτητες που πηραν 7 ή 8 ειναι 24 αρα ν4+ν5=24
-το 55% του ν πηραν 5 ή 6 αρα ν2+ν3=(55*ν)/100
Αυτα ειναι τα δεδομενα σου και δουλευεις με βαση αυτα,ωστε να φτιαξεις τον πινακα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
solonas07
Δραστήριο μέλος


Ρε φίλε, ν5 = 2ν1 δεν είναι; πώς κατέληξες στο ότι το 10% του ν είναι αυτοί που πήραν 8;-80% εχουν τουλ. 5 αρα αυτοι που εχουν 4 ειναι το 20% του ν.
-Σου λεει οτι ν5=(ν4)/2 αρα το 10% του ν ειναι οι φοιτητες που πηραν 8
-οι φοιτητες που πηραν 4 ή 5 ειναι 21 αρα ν1+ν2=21
-οι φοιτητες που πηραν 7 ή 8 ειναι 24 αρα ν4+ν5=24
-το 55% του ν πηραν 5 ή 6 αρα ν2+ν3=(55*ν)/100
Αυτα ειναι τα δεδομενα σου και δουλευεις με βαση αυτα,ωστε να φτιαξεις τον πινακα.
Στο τελευταίο που έγραψες με το 55% δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Στο τελευταο λεει οτι το 55% του δειγμτος (δηλαδη 55/100 * ν) πηραν βαθμο 5 ή 6, αρα ν2+ν3= 55/100 *ν (οπου ν2 και ν3 ο αριθμος των φοιτητων που πηραν 5 και 6 αντιστοιχα )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
solonas07
Δραστήριο μέλος


Αρχικά έγραψα λάθος τα δεδομένα. το 55% του δείγματος έχει βαθμό 6 ή 7. αλλά και πάλι, το σκεπτικό σου θα ίσχυε αν έλεγε το 55% έχει 6 ΚΑΙ 7.Ειναι ν1=2ν5 .Λαθος εκανα πανω
Στο τελευταο λεει οτι το 55% του δειγμτος (δηλαδη 55/100 * ν) πηραν βαθμο 5 ή 6, αρα ν2+ν3= 55/100 *ν (οπου ν2 και ν3 ο αριθμος των φοιτητων που πηραν 5 και 6 αντιστοιχα )
εξακολουθώ να πιστεύω ότι 2ν1=ν5
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος


f5+f6+f7+f8=0,80 αρα f4=0,20Η βαθμολογία μιας ομάδας φοιτητών σ' ένα διαγώνισμα είναι 4,5,6,7,8
- το 80% έχει βαθμό τουλάχιστον 5
- οι φοιτητές που έχουν βαθμό 4 είναι διλπάσιοι αυτών που έχουν 8
- 21 φοιτητές έχουν βαθμό κάτω από 6
- 24 φοιτητές έχουν βαθμό πάνω από 6
- το 55% έχει βαθμό 6 ή 7
Να γίνει ο πίνακας κατανομής συχνοτήτων vi, fi, fi%, Ni, Fi%
Δεν την παλεύω σ' αυτήν την άσκηση. Αυτό το καταραμένο το 6 ή 7 μου τη σπάει απίστευτα. Μπορεί να βγάλει κάποιος άκρη;
ν4=2*ν8 αρα f8=0,10
ν4+ν5=21
ν7+ν8=24
f6+f7=0,55 αρα f5=0,15
δουλεψε με σχεσεις και θα βγουνε ολα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Στο τριμηνο τα 2/5 των μαθητών ειχαν βαθμό πάνω απο 15 και μάλιστα τα 5/19 απ΄αυτους ηταν και αριστούχοι.
α) ποιο μέρος των μαθητών ηταν οι αριστούχοι;
β)Αυτοι που είχαν απο 15 και κάτω ηταν 102 μαθητές.Πόσοι ηταν οι αριστούχοι;
το α μερος το έλυσα έβγαλα ΕΚΠ 95 κολλαω ομως στο β σκελος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δέσποινα_
Νεοφερμένος


οποιοσ μπορειιι ασ με βοηθησειι!εχω κολλησει. παντωσ πρεπει να διαιρεσω σιγουρα ή με το 13^x Η με το 14^x.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δέσποινα_
Νεοφερμένος


ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ : f(x) = x^2 - 2(1+lnθ)x + 5 - ln^2θ , θ>0
i) Να βρεθει το θ ωστε η Cf να εφαπτεται στον xx'.
ii)Να βρισκεται κατω του xx'.
iii)Να εχει ελαχιστη τιμη το 4.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος


σε υπερευχαριστω!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ : f(x) = x^2 - 2(1+lnθ)x + 5 - ln^2θ , θ>0
i) Να βρεθει το θ ωστε η Cf να εφαπτεται στον xx'.
ii)Να βρισκεται κατω του xx'.
iii)Να εχει ελαχιστη τιμη το 4.
Μπορεί και να κάνω λάθος
1) διπλή ρίζα. Αρα Δ=0
2) Εχει δύο ρίζες Αρα Δ>0
3) -Δ/4α = 4
Στις δύο πρώτες lnθ=2 και -1 κλπ
Στην τρίτη lnθ=0 και 1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 88 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- PennyVo
- thales91
- pnf292
- Chris180
- suaimhneas
- math2arch
- depyy
- Dmzk
- Μήτσος10
- eukleidhs1821
- Kate1914
- Rafahl
- Maynard
- Mara2004
- phleidhs
- Helen06
- ggl
- Hased Babis
- Giannis_19
- xrisamikol
- rempelos42
- Σωτηρία
- Steliosgkougkou
- desp1naa
- Georgekk
- Dionyshs1
- Apocalypse
- Scandal
- Ameliak
- n1ki20
- Ευτυχια Αδαμοπουλου
- Euge.loukia
- spring day
- SlimShady
- Kokro
- Specon
- George_dr
- το κοριτσι του μαη
- igeorgeoikonomo
- Theodora03
- _Aggelos123
- Citylights
- globglogabgalab
- marilou2002
- Alin22
- panosveki
- papa2g
- Unboxholics
- Mariahj
- constansn
- Mariaathens
- Lia 2006
- Tsiri_tree
- Petrofskaya
- ssalex
- Gio
- hirasawayui
- Nida
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.