Μουράτες σχολές

Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο "μουράτη" σχολή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 1,018)
  • Νομική

    Ψήφοι: 133 13.1%
  • Ιατρική

    Ψήφοι: 301 29.6%
  • Πολυτεχνείο

    Ψήφοι: 213 20.9%
  • Άλλη σχολή (πείτε ποια)

    Ψήφοι: 47 4.6%
  • Στρατιωτικές - αστυνομία

    Ψήφοι: 40 3.9%
  • Φιλολογία

    Ψήφοι: 34 3.3%
  • Σχολές θετικών επιστημών (μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία)

    Ψήφοι: 71 7.0%
  • Οικονομικές - Επιχειρησιακές

    Ψήφοι: 62 6.1%
  • Σχολή πιλότων (ή Ικάρων)

    Ψήφοι: 55 5.4%
  • Σχολή Καλών Τεχνών

    Ψήφοι: 34 3.3%
  • Πολιτικές Επιστήμες

    Ψήφοι: 6 0.6%
  • Ιστορία

    Ψήφοι: 9 0.9%
  • Δεν υπάρχουν "μουράτες" σχολές

    Ψήφοι: 11 1.1%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 2 0.2%

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το τελευταίο, η Νομική έχει πολύ πρακτικό τρόπο σκέψης. Πολύ περισσότερο απ' όσο φαντάζονται οι πιο πολλοί...

Και η ψυχολογία δε θέλει πρακτικό τρόπο σκέψης;
Αν δεν θέλει η ψυχολογία τότε δεν θέλει και η ιατρική και γενικά όλες οι στατιστικές επιστήμες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Και η ψυχολογία δε θέλει πρακτικό τρόπο σκέψης;
Αν δεν θέλει η ψυχολογία τότε δεν θέλει και η ιατρική και γενικά όλες οι στατιστικές επιστήμες.
Για εξήγησέ μας τώρα το πώς στατιστικά γίνεται η διάγνωση καρκίνου παχέος εντέρου, η εγχείριση αφαίρεσής του και η χημειοθεραπεία σε περίπτωση μεταστατικών καρκίνων...
ΥΓ: Να ξέρω, αν πάθω στο μέλλον, να μην πάω σε ιατρό, αλλά σε μαθηματικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Καποιος ορος θα ειναι ρε συ, μην το παιρνεις τοις μετριτοις. Και οι θετικες επιστημες δεν σημαινει οτι ειναι θετικα φορτισμενες ή οτι ειναι αισιοδοξες. Ασε που ξεφευγουμε λιιιιιγο απο το θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Για εξήγησέ μας τώρα το πώς στατιστικά γίνεται η διάγνωση καρκίνου παχέος εντέρου, η εγχείριση αφαίρεσής του και η χημειοθεραπεία σε περίπτωση μεταστατικών καρκίνων...

Όλα τα πράγματα στην ιατρική (όπως και στην ψυχολογία) είναι στατιστικά. Η ιατρική δεν είναι αριθμητική 1 + 1 κάνουν 2. τα πάντα εκεί είναι πιθανότητες.

Όλες οι έρευνες γίνονται με στατιστική έρευνα. (παίρνουν πληθυσμό αναφοράς, ελέγχου και έναν άλλο πληθυσμό που δε παίρνει μέρος ο παράγοντας που μελέταται).


Διάγνωση παχεός εντέρου

Στατιστικά έχουν βγει κάποια συμπτώματα τα οποία αν τα παρουσιάζει κάποιος υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει καρκίνο. Όταν δοθούν οι ενδείξεις αυτοί οδηγούνται οι κατάλληλες εξετάσεις οι οποίες δίνουν μεγαλύτερη ακρίβεια ότι κάποιος πάρχει.

Πότε θα αφαιρεθεί ένας όγκος.
Πάλι στατιστικά αν δεν υπάρχουν μεταστάσεις και είναι προς όφελος του ασθενή οδηγείται σε εγχείρηση και μετά επικουρικά γίνεται χημειοθεραπεια και ακτινοθεραπεία. Αν όμως η ασθένεια έχει προχωρήσει η πιθανότητα να ιαθεί με εγχείρηση είναι απειροελάχιστιστη τότε ακολουθείται ανακουφιστική θεραπεία.

Πολλά φάρμακα δεν είναι γνωστά ως προς την φαρμακοκινιτική και βοηθούν σε αρρώστιες χωρίς να ξέρει κανένας τι κάνουν. Η στατιστική έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην φαρμακοδοσία.

Αυτός είναι ο λόγος που θεωρείται η ιατρική δύσκολη επιστήμη (δεν υπάρχουν στάνταρ πράγματα) αν είσαι σε αδιέξοδο ειδικά σε μη ιάσιμες ασθένειες ή πολύ βαριές μπορεί να δοκιμάσεις στην τύχη φάρμακα (με έρευνα) μέχρι να επιτευχθεί ένα καλό αποτέλεσμα.

Τα βότανα και τα φάρμακα που δίνανε στους προηγούμενους αιώνες ήταν καθαρά στατιστικά (τα τελευταία χρόνια μερικές από αυτές τις πράξεις έχουν εξηγηθεί παρόλα αυτά το μεγαλύτερο κομμάτι της ιατρικής είναι στατιστικό.

Επειδή η ιατρική είναι παλιά επιστήμη έχουν γίνει άπειρες μελετες μερικά πράγματα θεωρούνται αυτονόητα και στάνταρ γενικά είναι μια πολύ αξιοπιστη επιστήμη.


Η ψυχολογία είναι σχετικά καινουρια επιστήμη (δεν έχουν γίνει πολλές μελέτες) για αυτό ακόμα δεν είναι αξιόπιστη ως επιστήμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Καποιος ορος θα ειναι ρε συ, μην το παιρνεις τοις μετριτοις. Και οι θετικες επιστημες δεν σημαινει οτι ειναι θετικα φορτισμενες ή οτι ειναι αισιοδοξες. Ασε που ξεφευγουμε λιιιιιγο απο το θεμα.
Ο όρος "θετικές" προέρχεται από το φιλοσοφικό ρεύμα του θετικισμού.
Ο όρος "στατιστικές" προέρχεται από τη στατιστική και μόνον. Ας εξηγήσει αλλιώς αυτό που εννοεί.
---
Όχι fockos αυτά που λες δεν κάνουν την ιατρική μία στατιστική επιστήμη.
---
Σχετικά με το θέμα. Προτείνω να επιλέξει κατεύθυνση βάσει των μαθημάτων που του/της (του στο εξής) αρέσουν. Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αποκτήσει άποψη για το ποια σχολή του αρέσει. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα αν δεν του αρέσει η θεωρητική, δε θα του αρέσει και η νομική, ή αν δεν του αρέσει η τεχνολογική, δε θα του αρέσει και η σημμυ. Είναι εντελώς λανθασμένο να γίνει μία επιλογή βάσει σχολής που θα του στοιχίσει αργότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
η στατιστική που διδάσκεται εκτός σχολών θετικών επιστημών, πολυτεχνείου και οικονομικών σχολών, δηλ., σε σχολές ιατρικές, κοινωνικών επιστημών...κτλ είναι η περιγραφική στατιστική και διδάσκεται για τις ανάγκες των σχολών αυτών και μόνο

ο επιστημονικός κλάδος έρευνας της στατιστικής είναι η επαγωγική στατιστική (στατιστική συμπερασματολογία, γραμμικά μοντέλα, θεωρία δειγματοληψίας,...κτλ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Πως βγαίνει η συμπτωματολογία μιας αρρώστιας....;
Βρίσουμε ένα δείγμα ανθρώπων που έχουν μια κοινή συμπτωματολόγια και έχουν μια κατάσταση άγνωστη ως τώρα.
Αυτοί οι άνθρωποι έχουν όλοι κάποια συμπτώματα που καταγράφονται. Βλεπουμε την τομή των συμπτωμάτων όλων και την βαφτίζουμε μια αρρώστια (π.χ.την Φωκίαση). Τα καταγράφουμε (από την περισσότερο συχνή στην λιγότερη). Έτσι ολοκληρώνεται μια έρευνα που δίνει τα συμπτώματα για την Φωκίαση.

Σε αυτους που πάσχουν απο Φωκίαση δίνουμε φάρμακα μερικά αποδίδουν καλύτερα στους περισσότερους από ότι μερικά άλλα. Τα καταγράφουμε.

Γενικά θεωρώ την ιατρική καθαρά στατιστική επιστήμη. Αν δεν είναι στατιστική επιστήμη η ιατρική τότε ποια είναι; Η ιατρική (=επιστήμη υγείας, στατιστική επισήμη). Δεν είπα ότι είναι στατιστικολόγοι οι ιατροί είπα ότι η επιστήμη τους είναι στατιστική (είναι 2 διαφορετικά πράγματα) και στις έρευνες χρησιμοποιούνται κατά βάση στατιστική.

anyway ένας ιατρός θα μας πει καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Και η ψυχολογία δε θέλει πρακτικό τρόπο σκέψης;
Αν δεν θέλει η ψυχολογία τότε δεν θέλει και η ιατρική και γενικά όλες οι στατιστικές επιστήμες.

Όχι η Ψυχολογία δεν θέλει τόσο πρακτικό τρόπο σκέψης όσο η Νομική. Τα Νομικά τείνουν στο μαθηματικό τρόπο σκέψης.

Δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο, απλά δεν μπορώ να της πω "διάβασε όλα τα βιβλία της Νομικής". Δεν υποτιμώ ούτε το Ενοχικό, ούτε το Διοικητικό (το οποίο λατρεύω και είναι και ο κλάδος στον οποίο έκανα το 1ο μεταπτυχιακό μου και με τον οποίο ασχολούμαι σε επίπεδο δικηγορίας). Ίσως να της έλεγα να ρίξει και μια ματιά και στο γενικό μέρος του ποινικού, δηλαδή με άλλα λόγια στα μαθήματα που εξετάζονται όσοι δίνουν κατατακτήριες.

Οι μαθητές της β' λυκείου έρχονται σε επαφή με τα νομικά με το μάθημα γενικής παιδείας ''Εισαγωγή στο Δίκαιο". Το μόνο αρνητικό είναι ότι στην ίδια τάξη επιλέγουν και κατεύθυνση. Οπότε όποιος σκέφτεται αποκλειστικά για Νομική καλύτερα να ρίξει μια ματιά στο συγκεκριμένο βιβλίο πριν πάρει τη Θεωρητική κατεύθυνση.

Το "μέιον" της Νομικής ως επιστήμης είναι ότι απαιτείται ταυτόχρονη γνώση όλων των κλάδων του δικαίου καθώς αλληλοσυμπληρώνονται μεταξύ τους . Για αυτό το λόγο οι πλειοψηφία των φοιτητών αρχικά δυσκολεύεται και τελικά κατορθώνει να περνά ευκολότερα τα μαθήματα από τέταρτο έτος και πάνω.
Πλέον στις κατατακτήριες εξετάζονται Γενικές Αρχές, Συνταγματικό και Ιστορία Δικαίου.



Ίσως και να μην είμαι πολύ στα πανω μου σήμερα, αλλά κατά τη γνώμη μου, η κατάσταση κάπως έτσι έχει... Κανένα πτυχίο δεν σου εξασφαλίζει a priori το επαγγελματικό σου μέλλον. Στον εργασιακό στίβο θα κριθούν όλα. Πάντως όπως παρατήρησες, είπα "αν είσαι αστέρι, μια χαρά θα τα πας", δεν τα βλέπω όλα μαύρα, προς Θεού...

Συμφωνώ απόλυτα με την επεξήγηση σου. Αναμφισβήτητα τα πράγματα για τον απόφοιτο της Νομικής δεν είναι ρόδινα. Έχει τρελό τρέξιμο δυστυχώς, αλλά με προσωπική προσπάθεια όλα γίνονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.
Όχι η Ψυχολογία δεν θέλει τόσο πρακτικό τρόπο σκέψης όσο η Νομική. Τα Νομικά τείνουν στο μαθηματικό τρόπο σκέψης.

Ναι, όντως, τα νομικά μαθήματα τείνουν πολύ προς την επιστήμη των μαθηματικών. Είναι σα να σου δίνουν ένα πρόβλημα, με κάποια δεδομένα και εσύ πρέπει να βρεις τη λύση (αν και ακούγεται ίσως κάπως μπακαλίστικη η διατύπωση.) Γενικά θέλει πάνω απ' όλα ΛΟΓΙΚΗ.



Οι μαθητές της β' λυκείου έρχονται σε επαφή με τα νομικά με το μάθημα γενικής παιδείας ''Εισαγωγή στο Δίκαιο". Το μόνο αρνητικό είναι ότι στην ίδια τάξη επιλέγουν και κατεύθυνση. Οπότε όποιος σκέφτεται αποκλειστικά για Νομική καλύτερα να ρίξει μια ματιά στο συγκεκριμένο βιβλίο πριν πάρει τη Θεωρητική κατεύθυνση.

Το "μέιον" της Νομικής ως επιστήμης είναι ότι απαιτείται ταυτόχρονη γνώση όλων των κλάδων του δικαίου καθώς αλληλοσυμπληρώνονται μεταξύ τους . Για αυτό το λόγο οι πλειοψηφία των φοιτητών αρχικά δυσκολεύεται και τελικά κατορθώνει να περνά ευκολότερα τα μαθήματα από τέταρτο έτος και πάνω.
Πλέον στις κατατακτήριες εξετάζονται Γενικές Αρχές, Συνταγματικό και Ιστορία Δικαίου.

Σωστά, αν και υπάρχουν αρκετοί νομικοί που ασχολούνται με κάποιο αντικείμενο και μόνο (πχ έχω γνωστό που κάνει δίκαιο αλλοδαπων, ενώ δεν ξέρει καθόλου αναγκαστική εκτέλεση). Είναι κατώτερος επιστήμονας; Μπορεί, δεν ξέρω, σε κάθε περίπτωση είναι εκτός θέματος νομίζω.
Για τις κατακτήριες ναι, έχεις δίκιο, αλλά θα μου επιτρέψεις εδώ να πω πως διαφωνώ με την επιλογή της Ιστορίας Δικαίου ως μάθημα που θα κρίνει την εισαγωγή κάποιου στη σχολή.
Υ.Γ venividivici43946 είσαι συνάδελφος; Γιατί βλέπω το κατέχεις το θέμα καλά.





Συμφωνώ απόλυτα με την επεξήγηση σου. Αναμφισβήτητα τα πράγματα για τον απόφοιτο της Νομικής δεν είναι ρόδινα. Έχει τρελό τρέξιμο δυστυχώς, αλλά με προσωπική προσπάθεια όλα γίνονται.
Ακριβώς. Εν συγκρίσει με άλλες εποχές τα πράγματα είναι κατά τί δυσκολότερα, απλά θεώρησα πως πρέπει αν επισημανθεί, γιατί βλέπω αρκετούς να βιάζονται να τα αποκτήσουν όλα, επιδή θεωρούν ότι τελείωασν τη Νομική και θα βρέχει ο Θεός ευρώ. Δεν είναι όμως έτσι η παρούσα κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Σωστά, αν και υπάρχουν αρκετοί νομικοί που ασχολούνται με κάποιο αντικείμενο και μόνο (πχ έχω γνωστό που κάνει δίκαιο αλλοδαπων, ενώ δεν ξέρει καθόλου αναγκαστική εκτέλεση). Είναι κατώτερος επιστήμονας; Μπορεί, δεν ξέρω, σε κάθε περίπτωση είναι εκτός θέματος νομίζω.

Η εμβάθυνση σε ένα κλάδο δεν είναι κάτι αρνητικό, ειδικά στη σημερινή εποχή των γρήγορων ρυθμών και της εξειδίκευσης. Όμως δυστυχώς υπάρχουν και νομικοί που δεν ξέρουν βασικά πράγματα.

Για τις κατακτήριες ναι, έχεις δίκιο, αλλά θα μου επιτρέψεις εδώ να πω πως διαφωνώ με την επιλογή της Ιστορίας Δικαίου ως μάθημα που θα κρίνει την εισαγωγή κάποιου στη σχολή.

Προσωπικά συμφωνώ με αυτή την αλλαγή διότι η Ιστορία δίνει κάποιες γνώσεις που ναι μεν δεν χρειάζονται στο πρακτικό σκέλος της δουλειάς αλλά για τον ακαδημαϊκό πολίτη είναι απαραίτητες. Μη ξεχνάμε σκοπός του πανεπιστημίου είναι η εκπαίδευση και όχι η απόκατάσταση. Επίσης νομίζω θα ήταν καλή ιδέα να εξετάζονται και σε τμήματα της ύλης από Εισαγωγή στο Δίκαιο και Φιλοσοφία.

Υ.Γ venividivici43946 είσαι συνάδελφος; Γιατί βλέπω το κατέχεις το θέμα καλά.

Ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Δε ξέρω τις διαφορές των σχολών αλλά νομίζω η νομική είναι πιο πουλ μουρ από το ΗΜΜΥ

Και από πότε πρέπει να διαλέγουμε σχολή σύμφωνα με το κρητήριο ''από ποιά σχολή θα πουλήσεις περισσότερο μούρη''? :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,217 μηνύματα.
Και από πότε πρέπει να διαλέγουμε σχολή σύμφωνα με το κριτήριο ''από ποιά σχολή θα πουλήσεις περισσότερο μούρη''? :|
Εδώ και πολλάααααα χρόνια (τουλάχιστον στην Ελλάδα μας) αυτό δεν γίνεται? Οι γονείς δεν προσπαθούν να στρέψουν τα παιδάκια τους προς τις μουράτες σχολές? (Τι θα πει ο γείτονας?) Μήπως και πάρα πολλοί από εμάς δεν σκεφτόμαστε έτσι? Αν κάποιος π.χ. πιάσει 19.000 μόρια και πει ότι θέλει μαθηματικό, δεν θα προσπαθήσουν όλοι να τον μεταπείσουν (και 50-50 θα το καταφέρουν) να πάει Ε.Μ.Π. μόνο και μόνο επειδή είναι πιο χλιδάτο?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Εδώ και πολλάααααα χρόνια (τουλάχιστον στην Ελλάδα μας) αυτό δεν γίνεται? Οι γονείς δεν προσπαθούν να στρέψουν τα παιδάκια τους προς τις μουράτες σχολές? (Τι θα πει ο γείτονας?) Μήπως και πάρα πολλοί από εμάς δεν σκεφτόμαστε έτσι? Αν κάποιος π.χ. πιάσει 19.000 μόρια και πει ότι θέλει μαθηματικό, δεν θα προσπαθήσουν όλοι να τον μεταπείσουν (και 50-50 θα το καταφέρουν) να πάει Ε.Μ.Π. μόνο και μόνο επειδή είναι πιο χλιδάτο?


Μόνο στην Ελλάδα παίζει να συμβαίνει αυτό :look:
Νταξ,ας σπουδάσουν όλοι ότι πει ο μπαπάκας με την μανούλα και στο τέλος να το μετανοιώνουν όλη την υπόλοιπη ζωή. [γεγονός που συμβαίνει αρκετά συχνά :/: ]
Πάντως οι δικοί μου με θέλουν σε πιο χαμηλόβαθμη σχολή από ότι στοχεύω :P Τι να πεις,εξαίρεση :blink:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
1). Το θέμα δεν είναι να περάσεις στην μουράτη σχολή, αλλά να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στο απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών που έχει, γιατί όταν πέσουν τα φώτα, δηλ., από το 1ο έξαμηνο, το διδακτικό προσωπικό χέστηκε για τα πολλά μόρια του κανακάρη και της κανακάρας από τις πανελλήνιες. Τα 19.999 μόρια, μπορούν μέσα σε 3 μήνες να γίνουν 0 περασμένα μαθήματα του εξαμήνου ή το κάθε μάθημα να δίνεται από 4+ φορές μέχρι να περαστεί με βαθμό της κακιά ώρας...
2). Επίσης, θέμα δεν είναι να περάσεις σε σχολή μουράτη, αλλά να επιλέξεις να σπουδάσεις αυτό που θέλεις όσο ουτοπικό και ρομαντικό και αν ακούγεται για την εργασιακά "άβγαλτη" ηλικία των 18 ετών.
3). Στην χώρας υπάρχει μια δόση ψωνίσματος σε πολλά πράγματα. Το 99% του Ελληνικού πληθυσμού, θεωρεί ότι Πανεπιστήμιο είναι μόνο ότι περιέχει Νομική, Πολυτεχνείο (κατά προτίμηση ΕΜΠ ή ΗΜΜΥ), Ιατρική και Στρατιωτικές Σχολές. Σε δεύτερη φάση έρχεται η ΑΣΟΕΕ. Τα υπόλοιπα Τμήματα Πανεπιστημίων...θεωρούνται μπας κλας για "κακούς" μαθητές. Μήπως κάνω λάθος; Σε τι επιστημονική εκτίμηση έχει η μέση Ελληνική οικογένεια, το Τμήμα Φυσικής, Μαθηματικών, Βιολογίας, Ψυχολογίας, Πληροφορικής, ΜΜΕ, Θεολογίας, Γεωλογίας, Γεωπονικής,...κτλ; Σε χαμηλή και το επιλέγει με προοπτική της εναλλακτικής επιλογής σε περίπτωση που "αποτύχει" από τα «πρωτοκλασσάτα», όπως τα αποκαλεί. Μήπως τελικά, υπάρχει γενικευμένη επιστημονική άγνοια στην εξωπανεπιστημιακή κοινωνία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς είναι Νίκο...
Και μένα η μάνα μου, κοιμόταν και ξυπνούσε με την Νομική, που εγώ έβγαζα σπυριά...Από το ένα μπήκε και από το άλλο βγήκε...

Για να είμαι και μέσα στο θέμα, για να είμαι ειλικρινής, και μένα μου φαίνεται περίεργο ότι τίθεται θέμα για δύο τελείως διαφορετικές σχολές. Δεν είναι όλα θέμα του πόσο καλός μαθητής είναι κάποιος, ώστε να μπορεί να κάνει και τα δύο καλά. Πρέπει να καταλήξει τι είδος σπουδών θέλει...Γιατί, αν πάει θεωρητική, και δεν περάσει Νομική (χτύπα ξύλο) τι θα κάνει;Δεν πρέπει να έχει επιλογές άλλες....?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι οι γονείς ευθύνονται στο ότι οι μαθητες διαλέγουν τις λεγόμενες μουράτες σχολές. π.χ. πολλοί λίγοι γονείς γνωρίζουν π.χ. τι είναι το ΗΜΜΥ παρόλα αυτά αρκετοί μαθητές θέλουν το ΗΜΜΥ (ακόμα και αν δεν ξέρουν τι είναι). Πολλοί μαθητές διάλεγαν κάποιες μουράτες σχολές του 2000-2001 όπως είναι η ΣΕΜΦΕ και η Μοριακή Βιολογία. Ειδικά η Μοριακή Βιολογία ακούγεται πολύ μουρικη για αυτό η βάση αρχικά ήταν πολύ υψηλές (μια σχολή που τότε δεν είχε κανένα επαγγελματικό δικαίωμα - ούτε να διδάσκουν δε μπορούσαν- :). Οι μαθητές για το πουλ μουρ προτιμούσαν την μοριακή (και μερικοί ακόμα την προτιμούν) από την καλύτερη (κατά την ταπεινή γνώμη μου) Βιολογία. Πολλοί μαθητές ακόμα και τώρα μετά την ιατρική- οδοντιατρική- φαρμακευτική διαλέγουν για μούρη την μοριακή βιολογία (η αλήθεια είναι ότι ακούγεται ωραία όταν σε ρωτάνε τι δουλειά κάνεις και να τους απαντάς είμαι Μοριακός Βιολόγος (ακούγεται πιο καλά από τον απλό Βιολόγο)


βάσεις μοριακής βιολογίας και γενετικής.


βάσεις βιολογίας (ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
σημ. βάζω την βιολογία του Ηρακλείου διότι η μοριακή βιολογία είναι Αλεξανδρούπολη. Την περίοδο 2000-01 η βιολογιας Αθήνας ήταν πιο κάτω από την Μοριακή (ακόμα και αν η πρώτη βρισκόταν σε πιο ελκυστική πόλη και είχε καλύτερους καθηγητές.
Μετά το 2003 η φούσκα μοριακή βιολογία έσκασε.

Το ίδιο και η ΣΕΜΦΕ (τα πρώτα χρόνια) είχε ένα πολύ πουλ μουρ επάγγελμα (εφαρμοσμένα μαθηματικά στο ΕΜΠ - πολύ πουλ μουρ - . Οι μαθητές προτιμούσαν πολύ περισσότερο το ΣΕΜΦΕ από ότι ένα καθαρόαιμο τμήμα μαθηματικών ή φυσικών. Δε νομίζω κανένας κλασικός γονέας να ξέρει τι ειναι ΣΕΜΦΕ ή η διαφορά μεταξύ μοριακης βιολογίας από την βιολογία. Αυτοί οι μαθητές κάνανε την επιλογή τους και βγάλανε τα ματάκια τους.

Σε σχολές όπως η νομική και η ιατρική (πέφτει και η παραπάνω πίεση των γονέων) - αυτές ειναι οι 2 παραδοσιακά μουράτες σχολές - . Κακά τα ΄ψεματα όμως οι περισσότεροι μαθητές διαλέφουν συνειδητά νομική και ιατρική. Μπορούμε να το δούμε και από τις ερωτήσεις στο ischool οι μισές ερωτήσεις μαθητές έχουν σχέση με νομική, ιατρική ενώ αρκετοί ρωτάνε και για το ΗΜΜΥ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι κάποιος κάνει συνειδητά μια επιλογή, μόνο όταν έχει σκεφτεί όλες τις παραμέτρους.
(Μιλάω για περιπτώσεις που δεν είναι πορωμένος με κάποιο επάγγελμα, γιατί έχει και αυτό σημασία).

Δηλαδή το 70% των παιδιών της θεωρητικής θέλουν , ΘΕΛΟΥΝ, να γίνουν δικηγόροι....;
κάτι δεν κολλάει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Τίποτα δεν κολλάει..Είμαστε κολλημένοι σε μια νοοτροπία που με μεγάλη μου λύπη βλέπω ότι την υιοθετούν και οι νέοι άνθρωποι..Και αυτό είναι το χειρότερο, ότι αντί για να αλλάζουμε μένουμε κολλημένοι στα ίδια και στα ίδια. Και να μην έχεις να φας αν έχεις το πουλ μουρ τι να το κάνεις το ψωμί...

Αααα και ο χειρότερο αν έχεις διαφορετική άποψη (καλή ώρα) είσαι κ........ς!!! lol
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ακριβώς!!!

Μη λέμε λοιπόν για συνειδητές επιλογές. Αυτές βασίζονται στη γνώση σε ένα μεγάλο ποσοστό.
Εδώ πέφτει η γνωστή απάντηση, ότι δεν υπάρχει ενημέρωση και τα γνωστά.

Ούτε εμείς είχαμε ενημέρωση. Είχαμε όμως διαδίκτυο και πόδια. Ψάξαμε δυο μέρες, διαβάσαμε, και πήραμε τα ποδαράκια μας, πήγαμε στις γραμματείες που θέλαμε και πήραμε πληροφορίες. Και μάθαμε!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top