Βιβλιογραφία σε εργασίες

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οι άπειρες σελίδες βιβλιογραφίας το δείχνουν. Αν μη τι άλλο, το έκαναν σωστά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Οι άπειρες σελίδες βιβλιογραφίας το δείχνουν. Αν μη τι άλλο, το έκαναν σωστά!



Nα υποθέσω ότι δεν έχεις δει ποτέ παν/κο σύγγραμα χωρίς βιβλιογραφία....; :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αυτά που έχω διαβάσει εγώ έχουν όλα βιβλιογραφία....Όλα τα στραβά σε σένα έχουν πέσει; :P
μαγνήτης....χαχαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Αυτά που έχω διαβάσει εγώ έχουν όλα βιβλιογραφία....Όλα τα στραβά σε σένα έχουν πέσει; :P
μαγνήτης....χαχαχαχαχαχα



Εχμ... Απλά σε έχουν πείσει πως ζείς στην εποχή του University 2.0 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μπαααα, δεν έχω ανάγκη να πειστώ για τίποτα...!!!!Βλέπω και λέω!!!!

Αν έχεις διαβάσει τόσο πολύ πάντως θα έχεις ξεχωρίσει "καθηγητές" από καθηγητές....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
ε νταξ ρε συ Β, δεν τα ισοπεδώνω όλα...
για κάθε εκατό άχρηστους υπάρχει ένας πιο άχρηστος και από τους εκατό μαζί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Έτσι!!!
Αισιοδοξία!!!!!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,156 μηνύματα.
Εγώ έκανα εργασίες με ένα ωραίο κόπλο που αν το εφαρμόσετε σωστά θα πάρετε πολύ καλούς βαθμούς ακόμα και αν οι καθηγητές είναι στραβόξυλα.
Κανόνες
Ποτε δεν κάνουμε καθαρό copy paste από το google και δεν χρησιμοποιούμε τα πρώτα αποτελέσματα αυτής της μηχανής αναζήτησης (καλό είναι να χρησιμοποιησουμε μια άλλη λίγοτερη διάσημη)

1) Δεν ανοίγουμε ποτέ στην αρχή βιβλία (το κάνουμε μόνο όταν είναι βασική ανάγκη)
2) Ψάχνουμε από το google ή αλλη μηχανή αναζήτησης (συνιστάται) (αποφεύγουμε ελληνικά ή αγγλικά sites). Ωραίος τρόπος είναι να ψάχνεις ρώσικα (που έχουν καλές πηγές) ή Γερμανικά και να με αυτόματο μετραφραστή να καταλαβαίνεις περίπου το νόημα.
3) Μεταφέρεις το κείμενο από αυτόματη μετάφραση σε επιστημονική ορολογία (ώστε να φαίνεται ότι έχεις κάνει αρκετή δουλειά)
4) Στο τέλος πάμε στην βιβλιοθήκη και γράφουμε μερικές πληροφορίες από αυτά τα βιβλία (αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στην βιβλιογραφία).
5) Ψάχνουμε στο google ή σε ειδικά επιστημονικά site για αρθρογραφία ή έρευνες (και τις αναφέρουμε)--> μια καλή εργασία πρέπει να έχει αναφορές άλλων ερευνών. Αν δεν βρίσκουμε ερευνα μπορούμε με λίγο ρίσκο να φτιάξουμε μια δική μας ή να προσαρμόσουμε μια άσχετη ερευνα στην εργασία μας (αυτό θέλει λίγη μαεστρία).

Όταν μας ζητάει μια εργασία να κάνουμε στατιστική έρευνα (το δείγμα το παίρνουμε φτιαχτό) ώστε να βγαίνει το συμπέρασμα που θέλουμε να δώσουμε εμείς στην εργασία (δίνουμε και καμιά 10ρια χαρτάκια για τους Τύπους).
6) Το καλύτερο κομμάτι....... το τελευταίο....... βάζουμε βιβλιογραφία. Βαζουμε καμιά 5ρια σημεία που ανοίκουν πράγματι από βιβλιογραφία που κάναμε στο είπαμε στο βήμα 4. Γεμίζουμε την εργασία με νούμερα βιβλιογραφίας σε βιβλία που οι καθηγητές μάλλον δεν έχουν διαβάσει ποτέ στην ζωή τους (π.χ. ρώσσικα, επιστημονικά περιοδικά πάνω των 2 μηνών, γερμανικά γαλλικά ή παλιές εκδόσεις βιβλίων).

7) Γενικός καλοπισμός
Πριν την εργασία γράφουμε ευχαριστίες (μπορεί να μην απαιτεί αλλά σίγουρα δεν θα θεωρηθεί κακό να γραφτεί μια ευχαριστία ή κάποια γνωμικά ή φιλοσοφίες πριν την εργασία. Εννοείται ότι δεν επιτρέπεται να κάνουμε κανένα ορθογραφικό και κανένα δομικό λάθος.


[κανένας καθηγητής δε θα κάτσει να ελέξει την ορθότητα των στοιχείων αλλά ακόμα και αν το κάνει θα σταθεί στην βιβλιογραφία που ξέρει (δηλαδή αυτή που βρίκατε από την βιβλιοθήκη της σχολής). Το καλό της υπόθιεσης ότι υπάρχουν άπειρα βιβλία που λένε παρόμοια πράγματα οπότε δύσκολα (κατά την γνώμη μου είναι αδύνατον) να καταλάβει το κόλπο.

Η εργασία θα πάρει άριστα
Επειδή έχει ωραία δομή (όλοι ξέρουμε την κλασική δομή εργασία αν όχι υπάρχουν τόσες εργασιες στο google για να δουμε πως γίνονται).
Επειδή έχει πλούσια βιβλιογραφία (Σίγουρα κανένας άλλος δε θα χρησιμοποιησει την ποικιλία που θα χρησιμοποιήσετε εσείς).
Έχει αναφορά ερευνών (πολλοί λίγοι το κάνουν).
Σε περίπτωση που είναι στατιστική εργασία και μας ζητείται έρευνα (βγαίνει ορθό συμπέρασμα)---> Πως να μην βγαίνει φυσικά αφού τα δεδομένα είναι φτιαχτά.


Αν η εργασία εξαιτάζεται προφορικά λογικά θα ζητείται από powerpoint παρουσίαση
Πότε δεν διαβάζουμε το κείμενο της διαφάνειας στο powerpoint (εκεί τα γράφουμε συνοπτικά).
Κάνουμε πρόβες στο σπίτι και απομνημονεύουμε έρευνες. Γράφουμε ένα word περίπου τα λόγια που θα πούμε.
(Με αυτό το τρόπο ο καθηγητής ή η επιτροπή έχει την αίσθηση ότι διαβάζαμε και έχουμε γνώσεις αν διαβάζουμε απλώς την παρουσίαση και περισσότερο χρόνο χαλάμε και βαρετό είναι και οι καθηγητές πιστεύουν πως έκλεψες.
..
Βάζουμε ένα video που έχει να κάνει με την εργασία.
..Κάθε λίγο το γεμίζουμε με γνωμικά τα οποία αναφέρουμε...
(αυτό το κάνουμε για να ξυπνήσει το κοινό. Οι καθηγητές ξέρουν αυτή την μεθοδολογία και θα αντιδράσουν θετικά (οι περισσότεροι) σε περίπτωση που γίνει αυτό σε μια εργασία. Οι περισσότεροι φοιτητες το αποφεύγουν γιατί φοβούνται ή βαριούνται με αποτέλεσμα οι παρουσιάσεις να είναι βαρετές

Στο τέλος της παρουσίασης ή στην μέση βάζουμε μια παροιμία ή ένα αστειάκι (ανέκδοτο) που έχει σχέση να κάνει με την εργασιά. Δεν ξεπερνάμε τον χρόνο που έχει οριστεί παραπάνω από ένα λεπτό π,χ,για μια εργασία 6 λεπτών πιστεύω πως ο ιδανικός χρονος να την πεις είναι 6,5 με 7 λεπτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Φωκ, να σ' πω... Είσαι νοσηλευτής, σωστά;
Τι θα γίνει αν ένα βράδυ πέσεις πανω σε μια περίπτωση που θα γνώριζες μόνο αν διάβαζες για τις εργασίες που σου ανέθεταν; :worry:



Υγ. να μ πεις που δουλεύεις, για να μην έρθω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,156 μηνύματα.
Φωκ, να σ' πω... Είσαι νοσηλευτής, σωστά;
Τι θα γίνει αν ένα βράδυ πέσεις πανω σε μια περίπτωση που θα γνώριζες μόνο αν διάβαζες για τις εργασίες που σου ανέθεταν; :worry:



Υγ. να μ πεις που δουλεύεις, για να μην έρθω :P
Ελπίζω να μην έρθεις εκεί που δουλεύω γιατί το τελευταίο πράγμα που θα σε νοιάζει είναι αυτό.... (σε μονάδα ανιάτων δουλεύω)

Ας μιλήσω για τους καθηγητές μου....

Είναι άνθρωποι που δεν έχουν δουλέψει επαγγελματικά (στον κλάδος τους), πολλoί απο τους καθηγητές-τριες μου που μας αποκαλούν συνάδελφους έχουν έρθει από Αμερική δεν έχουν δουλέψει ποτέ (ή αν το έχουν κάνει το έχουν κάνει για λίγα χρόνια) και κάθονται και λένε πράγματα για την εργασία (και ειδικά για την Ελλάδα) που δεν ισχύουν ή που ίσχυαν παλαιότερα ή που είναι τροποποιημένα στην Ελλάδα (στην πραγματικότητα δεν ξέρουν πως είναι ο εργασιακός χώρος). Σε πολλά μαθήματα μου ζητήθηκε να κάνω έρευνα σε νοσοκομεία και έπρεπε να χρησιμοποίω δεδομένα που δεν δινόντουσαν σε φοιτητές. Είχα δύο επιλογές ή να χρησιμοποιήσω τα δεδομένα που είχα προσβαση και να αφήσω τα άλλα κενά. Ή να βάλω ψεύτικα νούμερα στα δεδομένα που δεν μπορούσα να βρω (αποφάσισα να κάνω το δεύτερο).

Το χειρότερο από όλα είναι αυτοί λένε ένα σωρό ανακρίβιες στους φοιτητές για το επαγγελματικό μέλλον των φοιτητών (τέτοιο πράγμα συμβαίνει σε πολλές σχολές) και πολλοί πέφτουν από τα σύννεφα όταν δουλέψουν επειδή (στήριχθηκαν στα λεγόμενα των καθηγητών τους). Για αυτό θεωρώ τελείως λάθος οι φοιτητές να λένε για το επάγγελμα τους στηριζόμενοι και μόνο σε λεγόμενα καθηγητών.

Οι χειρότεροι είναι οι ιατροί-καθηγητές... (οι οποίοι πραγματικά κάνουν business)...

Τι θα γίνει αν ένα βράδυ πέσεις πανω σε μια περίπτωση που θα γνώριζες μόνο αν διάβαζες για τις εργασίες που σου ανέθεταν; :worry:
Πιστεύω ότι το διάβασμα είναι προσωπική υπόθεση του καθενός (δεν εξαρτάται (από μια εργασία ή όχι). Αν ένας έχει μάθει από μικρός να διαβάζει και έχει πρόγραμμα στο διάβασμα του θα πάει καλά (διάβασμα δεν έχει να κάνει μόνο με τα βιβλία και τις εργασίες της σχολής, αλλά κυρίως με συνδρομές σε περιοδικά, βιβλία άλλων εκδοτικών οίκων). Στις μέρες μας πολλοί λίγοι φοιτητές γίνονται συνδρομητές σε περιοδικά ή σπαταλάνε κάποια λεφτά να αγοράσουν κάποια βιβλία (τα οποία συνήθως είναι ακριβά).

Στις εργασίες που έκανα στόχο είχα να πάρω καλό βαθμό (και να φαίνεται στον καθηγητή/τρια τέλεια) αφού ο βαθμός πτυχίου παίζει σημαντικό ρόλο στα μεταπτυχιακά αλλά και στον ΑΣΕΠ. Όσες εργασίες (πρώτων ετών) ασχολήθηκα αρκετά για να τις κάνω και τις έκανα κανονικά (απέσπασα έναν μέσο βαθμό), οι άλλες ήταν όλες άριστες...

Επίσης ποτέ δεν πήρα μαθήματα επιλογής (με βάση αυτο που μου αρέσει). Πολυ απλά ρωτουσα παιδια που ήταν ένα έτος πάνω από μένα σε ποια μαθήματα επιλογης βαζουν καλους βαθμούς (εβλεπα τις περσινές βαθμολογίες των μαθημάτων και έτσι έκανα την επιλογή μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μπα;
Ενώ οι 'καθηγητάδες' έγραψαν τα συγγράματά τους κοιτάζοντας τον Ουρανό, ε; :P:P

Από το βιβλίο "Βιομηχανικά Ηλεκτρονικά" των Μανιά-Κολετσάνου, πρώτο κεφάλαιο, πρώτη παράγραφος, πρώτη πρόταση, ξεκινάει έτσι:

Όπως είδαμε και σε προηγούμενο κεφάλαιο ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
Εγώ έκανα εργασίες με ένα ωραίο κόπλο που αν το εφαρμόσετε σωστά θα πάρετε πολύ καλούς βαθμούς ακόμα και αν οι καθηγητές είναι στραβόξυλα.
Κανόνες
Ποτε δεν κάνουμε καθαρό copy paste από το google και δεν χρησιμοποιούμε τα πρώτα αποτελέσματα αυτής της μηχανής αναζήτησης (καλό είναι να χρησιμοποιησουμε μια άλλη λίγοτερη διάσημη)

1) Δεν ανοίγουμε ποτέ στην αρχή βιβλία (το κάνουμε μόνο όταν είναι βασική ανάγκη)
2) Ψάχνουμε από το google ή αλλη μηχανή αναζήτησης (συνιστάται) (αποφεύγουμε ελληνικά ή αγγλικά sites). Ωραίος τρόπος είναι να ψάχνεις ρώσικα (που έχουν καλές πηγές) ή Γερμανικά και να με αυτόματο μετραφραστή να καταλαβαίνεις περίπου το νόημα.
3) Μεταφέρεις το κείμενο από αυτόματη μετάφραση σε επιστημονική ορολογία (ώστε να φαίνεται ότι έχεις κάνει αρκετή δουλειά)
4) Στο τέλος πάμε στην βιβλιοθήκη και γράφουμε μερικές πληροφορίες από αυτά τα βιβλία (αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στην βιβλιογραφία).
5) Ψάχνουμε στο google ή σε ειδικά επιστημονικά site για αρθρογραφία ή έρευνες (και τις αναφέρουμε)--> μια καλή εργασία πρέπει να έχει αναφορές άλλων ερευνών. Αν δεν βρίσκουμε ερευνα μπορούμε με λίγο ρίσκο να φτιάξουμε μια δική μας ή να προσαρμόσουμε μια άσχετη ερευνα στην εργασία μας (αυτό θέλει λίγη μαεστρία).

Όταν μας ζητάει μια εργασία να κάνουμε στατιστική έρευνα (το δείγμα το παίρνουμε φτιαχτό) ώστε να βγαίνει το συμπέρασμα που θέλουμε να δώσουμε εμείς στην εργασία (δίνουμε και καμιά 10ρια χαρτάκια για τους Τύπους).
6) Το καλύτερο κομμάτι....... το τελευταίο....... βάζουμε βιβλιογραφία. Βαζουμε καμιά 5ρια σημεία που ανοίκουν πράγματι από βιβλιογραφία που κάναμε στο είπαμε στο βήμα 4. Γεμίζουμε την εργασία με νούμερα βιβλιογραφίας σε βιβλία που οι καθηγητές μάλλον δεν έχουν διαβάσει ποτέ στην ζωή τους (π.χ. ρώσσικα, επιστημονικά περιοδικά πάνω των 2 μηνών, γερμανικά γαλλικά ή παλιές εκδόσεις βιβλίων).

7) Γενικός καλοπισμός
Πριν την εργασία γράφουμε ευχαριστίες (μπορεί να μην απαιτεί αλλά σίγουρα δεν θα θεωρηθεί κακό να γραφτεί μια ευχαριστία ή κάποια γνωμικά ή φιλοσοφίες πριν την εργασία. Εννοείται ότι δεν επιτρέπεται να κάνουμε κανένα ορθογραφικό και κανένα δομικό λάθος.


[κανένας καθηγητής δε θα κάτσει να ελέξει την ορθότητα των στοιχείων αλλά ακόμα και αν το κάνει θα σταθεί στην βιβλιογραφία που ξέρει (δηλαδή αυτή που βρίκατε από την βιβλιοθήκη της σχολής). Το καλό της υπόθιεσης ότι υπάρχουν άπειρα βιβλία που λένε παρόμοια πράγματα οπότε δύσκολα (κατά την γνώμη μου είναι αδύνατον) να καταλάβει το κόλπο.

Η εργασία θα πάρει άριστα
Επειδή έχει ωραία δομή (όλοι ξέρουμε την κλασική δομή εργασία αν όχι υπάρχουν τόσες εργασιες στο google για να δουμε πως γίνονται).
Επειδή έχει πλούσια βιβλιογραφία (Σίγουρα κανένας άλλος δε θα χρησιμοποιησει την ποικιλία που θα χρησιμοποιήσετε εσείς).
Έχει αναφορά ερευνών (πολλοί λίγοι το κάνουν).
Σε περίπτωση που είναι στατιστική εργασία και μας ζητείται έρευνα (βγαίνει ορθό συμπέρασμα)---> Πως να μην βγαίνει φυσικά αφού τα δεδομένα είναι φτιαχτά.


Αν η εργασία εξαιτάζεται προφορικά λογικά θα ζητείται από powerpoint παρουσίαση
Πότε δεν διαβάζουμε το κείμενο της διαφάνειας στο powerpoint (εκεί τα γράφουμε συνοπτικά).
Κάνουμε πρόβες στο σπίτι και απομνημονεύουμε έρευνες. Γράφουμε ένα word περίπου τα λόγια που θα πούμε.
(Με αυτό το τρόπο ο καθηγητής ή η επιτροπή έχει την αίσθηση ότι διαβάζαμε και έχουμε γνώσεις αν διαβάζουμε απλώς την παρουσίαση και περισσότερο χρόνο χαλάμε και βαρετό είναι και οι καθηγητές πιστεύουν πως έκλεψες.
..
Βάζουμε ένα video που έχει να κάνει με την εργασία.
..Κάθε λίγο το γεμίζουμε με γνωμικά τα οποία αναφέρουμε...
(αυτό το κάνουμε για να ξυπνήσει το κοινό. Οι καθηγητές ξέρουν αυτή την μεθοδολογία και θα αντιδράσουν θετικά (οι περισσότεροι) σε περίπτωση που γίνει αυτό σε μια εργασία. Οι περισσότεροι φοιτητες το αποφεύγουν γιατί φοβούνται ή βαριούνται με αποτέλεσμα οι παρουσιάσεις να είναι βαρετές

Στο τέλος της παρουσίασης ή στην μέση βάζουμε μια παροιμία ή ένα αστειάκι (ανέκδοτο) που έχει σχέση να κάνει με την εργασιά. Δεν ξεπερνάμε τον χρόνο που έχει οριστεί παραπάνω από ένα λεπτό π,χ,για μια εργασία 6 λεπτών πιστεύω πως ο ιδανικός χρονος να την πεις είναι 6,5 με 7 λεπτά.
omg..:eek:
ολα αυτα δεν τα ελεγες λιγο νωριτερα ρε focko?:P (ασχετο το οτι τα ειπες νωρις αλλα εγω μονο τωρα το ειδα)
παντως καλο.. καλο..:P
το καλυτερο πιστευω ειναι αυτο με το ψαξιμο πληροφοριων στα γερμανικα ή αλλη ξενη γλωσσα
στο επομενο εξαμηνο θα μου χρησιμεψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
Εγώ έκανα εργασίες με ένα ωραίο κόπλο που αν το εφαρμόσετε σωστά θα πάρετε πολύ καλούς βαθμούς ακόμα και αν οι καθηγητές είναι στραβόξυλα.
Κανόνες
Ποτε δεν κάνουμε καθαρό copy paste από το google και δεν χρησιμοποιούμε τα πρώτα αποτελέσματα αυτής της μηχανής αναζήτησης (καλό είναι να χρησιμοποιησουμε μια άλλη λίγοτερη διάσημη)

1) Δεν ανοίγουμε ποτέ στην αρχή βιβλία (το κάνουμε μόνο όταν είναι βασική ανάγκη)
2) Ψάχνουμε από το google ή αλλη μηχανή αναζήτησης (συνιστάται) (αποφεύγουμε ελληνικά ή αγγλικά sites). Ωραίος τρόπος είναι να ψάχνεις ρώσικα (που έχουν καλές πηγές) ή Γερμανικά και να με αυτόματο μετραφραστή να καταλαβαίνεις περίπου το νόημα.
3) Μεταφέρεις το κείμενο από αυτόματη μετάφραση σε επιστημονική ορολογία (ώστε να φαίνεται ότι έχεις κάνει αρκετή δουλειά)
4) Στο τέλος πάμε στην βιβλιοθήκη και γράφουμε μερικές πληροφορίες από αυτά τα βιβλία (αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στην βιβλιογραφία).
5) Ψάχνουμε στο google ή σε ειδικά επιστημονικά site για αρθρογραφία ή έρευνες (και τις αναφέρουμε)--> μια καλή εργασία πρέπει να έχει αναφορές άλλων ερευνών.

Για παράδειγμα εγώ που θέλω να κάνω μια βιβλιογραφική μελέτη ενός θέματος πάνω στην Κβαντική Μηχανική, τι χρειάζεται να κάνω από τα παραπάνω; Το max σελίδων είναι 30.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Θα φύγει ανώνυμο mail στον καθηγητή σου!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
Θα φύγει ανώνυμο mail στον καθηγητή σου!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα

κακιά Βέκκα...:worry:


:P :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Με αφορμή μια εργασία στη σχολή και καθότι σκέφτηκα θα φανεί χρήσιμο σε πολλούς,ένας καθηγητής μας ανέφερε ένα σάιτ το οποίο το έχουν φτιάξει φοιτητές του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και περιέχει διάφορες πληροφορίες για τη σύνταξη βιβλιογραφίας και όχι μόνο.

Συγκεκριμένα εδώ και επιλέγντας το επιθυμητό πρότυπο εμφανίζοντε κάποια πεδία τα οποία τα συμπληρώνεις βάσει των στοιχείων του βιβλίου ή οτιδήποτε άλλο θές να αναφέρεις στη βιβλιογραφία και αφού πατήσεις «δημιουργία παραπομπής» σου εμφανίζει έτοιμη την παραπομπή που χρειάζεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σιγά μην κάθεσαι να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία!!! :P
Διαβάζεις τον κάθε οδηγό (για το APA σας το επισυνάπτω) και μετά το κάνεις μόνος σου! Πρέπει έτσι και αλλιώς να το μάθετε, γιατί αν δεν υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ ας πούμε, τι θα κάνετε...; Δεν θα γράψετε βιβλιογραφία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους!

Έχω θέμα με μια εργασία που είναι βιβλιογραφία. Ο καθηγητής είπε ότι την θέλει με το "αγγλοσαξονικό σύστημα" αλλά επειδή έπρεπε να πάω σε άλλο μάθημα έχασα την μισή παράδοση και δεν ξέρω σε ποιο σύστημα αναφέρεται. Υπέθεσα πως εννοεί το harvard, καθώς μαζί με το numeric είναι τα πιο δημοφιλή συστήματα. Όποιος ξέρει, η βοήθεια του είναι πολύτιμη!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top