Η γνώμη σας για την αγορά έτοιμων εργασιών για ΑΕΙ, ΤΕΙ

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μ' αρέσει, Ρεβέκκα, που είσαι ανοιχτή σε νέες ιδέες. Καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο ε; Σε παρακαλώ μην γίνεις μεγαλώνοντας σαν ορισμένους καθηγητές...

Όντως υπερβολικό 4ο έτος και να μην έχουν κάνει εργασία. Σε μας, τα εργαστήρια και οι εργασίες είναι προαιρετικά αλλά στο έτος μου δεν ξέρω κανέναν που να μην τα παρακολουθεί. Ίσως είναι ακόμη η νοοτροπία του Λυκείου ότι θα σε πάρει με καλό μάτι ο καθηγητής...

Διδακτορική είμαι, αλλά επειδή θέλω να προχωρήσω μετά ακαδημαϊκά, η διδασκαλία είναι πολύ σημαντικό κομμάτι!
Επειδή είμαι πολύ κοντά σε ηλικία με τους φοιτητές, πρέπει να κερδίσω το σεβασμό τους, αν πάω να επιβληθώ, πάει...το έχασα το παιχνίδι...!!!!!!

Το ελληνικό πανεπιστήμιο, μπορεί να είναι οργανωτικά ένα χάλι και μισό, αλλά από επίπεδο γνώσεων που δίνει, είμαστε σε πολύ πολύ καλό επίπεδο. Είναι πραγματικά κρίμα να μην τα παίρνουν οι φοιτητές. Τώρα που τα βλέπω από την άλλη πλευρά, μερικοί άνθρωποι είναι σαν να έγραψαν τυχαία καλά στις πανελλαδικές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Μην το λες Γιάννη. Το Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα σε εφοδιάζει με γενικές θεωρητικές γνώσεις (ας υπάρχουν και εργαστηριακά μαθήματα) χωρίς να έχουν καμία άμεση πρακτική εφαρμογή στην αγορά εργασίας. Συνεπώς, τι επί πληρωμή εργασία, τι περασμένα μαθήματα με σκονάκι...κτλ. Το ίδιο μου κάνει. Τόσα χρόνια αποφοίτησαν γενιές πτυχιούχων με αυτήν την μέθοδο. Κανείς δεν τους εξέτασε από πλευράς ποιότητας πτυχίου...

Νίκο,κάποιος που δεν μπορεί να κάνει τη δική του εργασία,de facto δε μπορεί να κάνει κάποιου άλλου.

Θα εμπιστευόσουν κάποιον που σου έλεγε:

"Θέλεις να σου κάνω την εργασία σου?Ασ'το πάνω μου,κι εμένα άλλοι μου την είχαν κάνει :) "


?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Το ελληνικό πανεπιστήμιο, μπορεί να είναι οργανωτικά ένα χάλι και μισό, αλλά από επίπεδο γνώσεων που δίνει, είμαστε σε πολύ πολύ καλό επίπεδο. Είναι πραγματικά κρίμα να μην τα παίρνουν οι φοιτητές. Τώρα που τα βλέπω από την άλλη πλευρά, μερικοί άνθρωποι είναι σαν να έγραψαν τυχαία καλά στις πανελλαδικές...
Και γω αυτό πιστεύω. Από επίπεδο παρεχόμενης γνώσης είμαστε πολύ καλά. Δυστυχώς δεν παρέχεται με τον καλύτερο τρόπο. Θα πρέπει ίσως και οι καθηγητές να δώσουν ένα κίνητρο στους φοιτητές για να ενδιαφερθούν, αν και για μένα δεν υπάρχει καλύτερο κίνητρο από την "εξερεύνηση" ενός νέου κόσμου στη γνώση ή τη χαρά όταν κατανοείς μια πολύπλοκη έννοια ή ανακαλύπτεις κάτι νέο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το θέμα είναι πώς παίρνουν πτυχία όλοι αυτοί, πώς περνάνε τα μαθήματα αν δεν είναι ικανοί να διαβάσουν 5 βιβλία και να γράψουν 10 σελίδες....

Μόνοι μας την ενισχύουμε την παραπαιδεία, ακόμα και εκεί που δεν χρειάζεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,164 μηνύματα.
Σε πολλά Τμήματα, δεν υπάρχουν εργασίες σε μαθήματα και όσες εργασίες υπάρχουν είναι προαιρετικές σαν ενίσχυση του βαθμού του γραπτού. Συνεπώς το ίδιο το σύστημα του Τμήματος «διαμορφώνει» τόσο το προφίλ του φοιτητή όσο και του αυριανού πτυχιούχου (εν αγνοία του). Με αυτό θέλω να πω, ότι δεν δίνονται κίνητρα και επιλογές στους φοιτητές ενώ ότι διδάσκεται μένει στα στενά πλαίσια του αμφιθεάτρου θεωρητικό και αποκομμένο από την παραγωγική διαδικασία (κάτι που η χώρα μας δεν έχει). Η γνώση προσφέρεται σε πρωτόγονη μορφή και σε χύμα συσκευασία αφήνοντας τον ενεσο-εισαγόμενο φοιτητή να αναπτύξει τεχνικές και πρωτοβουλίες προσωπικής μάθησης μέσω αυτενέργειας. Κάτι τελείως αδιανόητο και ιδιαίτερα δύσκολο αν σκεφτεί κανείς ότι ο κάθε φοιτητής προήλθε από ένα σύστημα εκπαίδευσης (ιδιωτικής) με κύρια συνιστώσα του, την εις βάθος παπαγαλία. Πώς απαιτούμε μετά από όλους αυτούς τους νέους να μπορούν να σκεφτούν όταν δεν έμαθαν ποτέ να σκέφτονται; Όταν εν συνεχεία, το ίδιο το Τμήμα συντηρεί την παθογένεια της παπαγαλίας μέσω παλιών sos θεμάτων, κυκλοφορούμενων φυλλαδίων με sos ασκήσεις, αντιγραφές, σκονάκια, παρθενοκλάψιμο στον καθηγητή για προβιβάσιμο βαθμό,...κτλ; Οι εργασίες στο Πανεπιστήμιο μήπως είναι το κερασάκι σε μια μισολιωμένη και «κακοποιημένη» τούρτα; Από αλλού ξεκινάει η βρώμα...

Ο μαθητής έχοντας μέσω των γονιών του δαπανίσει πολλά χρήματα, εισάγεται σε ένα Ελληνικό Πανεπιστήμιο ως φοιτητής επενδύοντας σε αυτό που λέμε πολιτισμικό κεφάλαιο αφού ο Έλλην γονιός από πίσω (με ένα παρελθόν φτώχειας και χαμηλού βιοτικού ή και μορφωτικού επιπέδου), θέλει οπωσδήποτε το Ελληνόπουλο τέκνο του τουλάχιστον με 1 μεταπτυχιακό. Στο εξωτερικό, δεν υπάρχει πολιτισμικό κεφάλαιο αλλά μια ταξική εκπαίδευση και μια ταξική αγορά εργασίας με αποτέλεσμα ο μέσος Ευρωπαίος άνθρωπος ακόμη και ο γιός ή η κόρη του «τίποτα», να γνωρίζουν από πολύ μικρή ηλικία μέχρι που να «απλωθούν» επιστημονικά και επαγγελματικά. Γνωρίζει ότι κάποιοι τομείς της επιστήμης, της εργασίας, του καθημερινού βίου...διαχειρίζονται ισοβίως από άτομα με τιτλούς ευγενείας (π.χ. σερ, δούκες,...κτλ) με πολλά εκτάρια Γης, ας ζουν σε ένα «καπιταλιστικό» μοντέλο κοινωνικο-οικονομικής ζωής. Οι δημοκρατικοί τίτλοι εξουσίας (π.χ. υπουργός, κυβερνητικός σύμβουλος,...κτλ) είναι απλά μια στάχτη στα μάτια των μαζών. Πίσω από μεγάλους επιχειρηματικούς κολοσσούς όπως WWF, Πανεπιστήμιο Κέϊμπριτζ,...κτλ κρύβονται ο διάδοχος του Ολλανδικού θρόνου, το δουκάτο του Ενδιμβούργου,...κτλ μαζί με τις ευλογίες πάντα του «εβραϊκού» λόμπι από θέμα χρηματοδότησης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού ειδικών προδιαγραφών. Ο Έλληνας μαθητής, φοιτητής, γονιός...τρέφει αυταπάτες και κυνηγάει την ματαιοδοξία του ενώ το χαλί του Ελληνικού συστήματος (χωρίς ταξική διαστρωμάτωση αλλά με διαστρωμάτων βάση πολιτικού παρελθόντος με τον όρο «τζάκι») τραβιέται συνεχώς όσο φαίνεται ο υποτιθέμενος προσωπικός στόχος του. Το ίδιο το σύστημα θέλει να πετάει τον μέσο άγνωστο άνθρωπο (χωρίς ράβδους χρυσούς και πετρέλαια) έξω από το παιχνίδι της διαχείρισης. Αφήνει τον καθένα νέο να εκπληρώσει με το πέρασμα των ετών, ένα μικρό μέρος των στόχων του (με την τακτική των εκπτώσεων και των συμβιβασμών) δίνοντας μια εικονική ικανοποίηση των προσωπικών «επιτυχιών». Όλοι οι...Έλληνες φοιτητές ξεκινούν με προοπτικές ερευνητή τύπου Νομπελίστα Heisenberg και λόγω αυτής της ισχύουσας νομιμότητας είτε στην Ελλάδα είτε παγκοσμίως, προσγειώνονται σε έναν μικρόκοσμο της μετριότητας (αφού δεν υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές) και αντιμετωπίζουν το Ελληνικό Πανεπιστήμιο σαν μια συνέχεια του Ελληνικού σχολείου με μοναδικό σκοπό (ως αυτοσκοπό) ένα ξερό πτυχίο. Μηδέν όραμα. Μηδέν στόχοι. Ένα Ελληνικό Πανεπιστήμιο να μαστίζεται από πολύμηνες καταλήψεις, παθογένειες, χαμηλή ποιότητα σπουδών,...κτλ σαν μέρος του προγράμματος της αποβολής κόσμου όπως επιτάσσει το ίδιο το σύστημα αλλά και από εξαντλητικές εξεταστικές οι οποίες το αποστειρώνουν από την ακαδημαϊκή του μορφή. Ένα Ελληνικό Πανεπιστήμιο εξεταστικό κέντρο και οι εξεταζόμενοι...θέλουν μόνο ένα πτυχίο. Πέντε χρόνια αυτήν την εικόνα βλέπω και όσο διαφοροποιούμαι από πλευράς απόψεων κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφικός. Εξάλλου περισσότερο ένας Έλληνας φοιτητής στους διαδρόμους ενός Τμήματος ακούει την ερώτηση «πόσα μαθήματα χρωστάς; τι έτος είσαι; πότε τελειώνεις;» και όχι την ερώτηση «τι μαθαίνεις; πόσο κατέχεις την επιστήμη σου; τι απορίες και κοινωνικές ανησυχίες σου δημιούργησε η ίδια η επιστήμη σου όσο την σπουδάζεις;».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ξέρεις ποιο είναι το θέμα Νίκο που με εξοργίζει;
Ότι το πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει και δεν το αφήνουν!!!!
Στη δική μου σχολή, την οποία έχω δει και από την πλευρά του προπτυχιακού αλλά και από την πλευρά των καθηγητών (στο περίπου), βλέπω ότι οι καθηγητές επειδή είναι νέοι (και ασχολούμαστε σαν τμήμα και με θέματα σημερινά που τους ενδιαφέρουν όλους), θέλουν να προσφέρουν στους φοιτητές και να αλλάξουν τα πράγματα.
Υπάρχει διάθεση. Τους δίνονται κίνητρα, έστω και βαθμών. Τους βοηθάνε. Κάνουμε πράγματα της σημερινής εποχής, που τα ίδια τα παιδιά τα χρησιμοποιούν. Δηλαδή όταν τους δίνουμε μια εργασία με θέμα κοινωνικά δίκτυα και case study το Facebook, που περνάνε σε αυτό 15 ώρες τη μέρα, δεν είναι δυνατόν να μην τους ενδιαφέρει να την κάνουν.. Στα δικά μου μάτια αυτό φαίνεται πολύ περίεργο.

Έλεγα ότι στην αρχή, φταίει η πίεση από τις Πανελλαδικές και γι αυτό τα φορτώνουν στον κόκορα το πρώτο έτος, λογικό...Θέλει και τόσα μόρια να μπεις στη σχολή..Αλλά και στο 3ο?Και στο 4ο??

Για παπαγαλία, σε μας δεν υφίσταται...είναι τα μαθήματα μας (το 90% τουλάχιστον) έτσι, που δεν βοηθάει. Αλλά το σκονάκι και την αντιγραφή, τα έχω φάει στη μούρη σαν επιτηρήτρια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά μας βρίζουν κιόλας και μας απειλούν αν τους τα παίρνουμε τα σκονάκια και τα κινητά. Ήμουν μπροστά σε σκηνικό, που πήρε μια κοπέλα κόλλα από έναν και την περίμενε απέξω ο τύπος και η παρέα του και της έλεγε ότι ξέρει που μένει....!!!!Καταλαβαίνετε που έχουν πάει τα πράγματα....?Πόσο πίσω πάμε, ειδικά σε ένα τμήμα που μπορεί όχι απλά να πάει μπροστά, αλλά να τρέξει μπροστά!!!!!!(Εγώ όταν μπαίνω στην αίθουσα για επιτήρηση, κάνουν ΩΧ, και με κοιτάνε με μισό μάτι...Για να μου πει κανένας κάτι...:devil:)

Φταίνε πολλά πράγματα...Τα λες και εσύ στη δεύτερη παράγραφο. Αλλά δεν γίνεται να τους βολεύει τόσο πολύ αυτό το σύστημα, που να μη βλέπουν το καλύτερο, το διαφορετικό!!!!!!!!

(Λέω για τη δική μου σχολή, επειδή αυτό ξέρω, αλλά βλέπω ότι στην πλειοψηφία των σχολών δεν γίνεται έτσι...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Συμφωνώ μαζί σας πως είναι αίσχος το να αγοράζεις τις εργασίες σου :mad: Προσβάλλεις και το ίδρυμα όπου σπουδάζεις και τον εαυτό σου ως μέλος του.


Παρ΄όλα αυτά, αν χρειάζεται κανείς να αγοράσει εργασία, ας στείλει πμ. Έχω φίλους που κάνουν αυτήν τη δουλειά :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τουλάχιστον είναι καλοί?χαχαχαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Και δεν είναι μόνο οι επιχειρήσεις!!!Πολλοί από αυτούς είναι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί. Μου έχουν κάνει πρόταση και μένα να κάνω, αλλά στάθηκα Κυρία!!!!!χαχαχαχαχα:P

Μιλούσα σε μια παρέα κάποτε με ένα τύπο από την ΑΣΟΕΕ, μεγάλο σε ηλικία (35άρης-δηλαδή όχι φοιτητής!) που έκανε αυτή τη δουλειά. Και μου έλεγε ότι εργασία για σχολή, εξάμηνο απλό δηλαδή τη βγάζει σε μία μέρα και πάει στα 150 ευρώ! Σε μία μέρα παιδιά....είναι ΤΡΑΓΙΚΟ το πόσο βιομηχανία το έχει κάνει. Αν μιλάμε βέβαια για πτυχιακές και διπλωματικές, μιλάμε για 300-500 ευρώ, ανάλογα με την έκταση και για κανά μήνα, αν έχει και άλλες να κάνει. Είχε και τα ιδιαίτερά του (μαθηματικά), έκανε και πανεπιστημιακό φροντιστήριο σε μαθηματικά, οικονομικά, ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ, και η ζωή είναι ωραία!!!!!

Δεν το βλέπω αξιοπερίεργο γιατί κάποιοι διδακτορικοι το κάνουν... Από τη στιγμή που αμοίβεστε με ψίχουλα και δεν έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο έτσι ώστε να εργάζεστε μαζί με το διδακτρορικό όποιος δεν έχει χορηγό θα βρει κάτι τέτοιους τρόπους αρχικά για να ζήσει και έπειτα αφού βλέπει ότι είναι κερδοφόρο να το συνεχίσει. Φυσικά παίζει και το ηθικό κομμάτι γι αυτό και αρκετοί αρνούνται να μπουν στο σύστημα αλλά για κάποιους είναι μονόδρομος. Δυστυχώς η "δωρεάν" φοίτηση στα πανεπιστήμια έχει πολλά θύματα που εργάζονται σκληρά έναντι μικρής ή ανύρπακτης αμοιβής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν το βλέπω αξιοπερίεργο γιατί κάποιοι διδακτορικοι το κάνουν... Από τη στιγμή που αμοίβεστε με ψίχουλα και δεν έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο έτσι ώστε να εργάζεστε μαζί με το διδακτρορικό όποιος δεν έχει χορηγό θα βρει κάτι τέτοιους τρόπους αρχικά για να ζήσει και έπειτα αφού βλέπει ότι είναι κερδοφόρο να το συνεχίσει. Φυσικά παίζει και το ηθικό κομμάτι γι αυτό και αρκετοί αρνούνται να μπουν στο σύστημα αλλά για κάποιους είναι μονόδρομος. Δυστυχώς η "δωρεάν" φοίτηση στα πανεπιστήμια έχει πολλά θύματα που εργάζονται σκληρά έναντι μικρής ή ανύρπακτης αμοιβής.

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι που βρίσκουν το χρόνο να το κάνουν....Ειλικρινά, εδώ δεν προλαβαίνουμε να διαβάσουμε τα δικά μας!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι που βρίσκουν το χρόνο να το κάνουν....Ειλικρινά, εδώ δεν προλαβαίνουμε να διαβάσουμε τα δικά μας!!!!
Κάποιες προποτυχιακές εργασίες είναι ίδιες κάθε χρόνο. Φαντάζομαι έχουν αρκετά πρότυπο, τα αλλάζουν κάπως και τις δίνουν. Στις πτυχιακές φαντάζομαι είναι πιο δύσκολα τα πράγματα γι αυτό ανεβαίνει και η τιμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι ξεφτιλίκι παιδιά αυτό!
Πώς θα γίνει μετά αυτός ο διδακτορικός καθηγητής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,120 μηνύματα.
Είναι ξεφτιλίκι παιδιά αυτό!
Πώς θα γίνει μετά αυτός ο διδακτορικός καθηγητής;
Μα δεν θα γίνει καθηγητής θα κάνει την συγγραφή πανεπιστημιακών εργασιών κύριο επάγγελμα.... Αυτό νομίζω είναι και μια απάντηση στο πως προλαβαίνουν (γιατί αρκετοί από την ομάδα έχουν τελειώσει το διδακτορικό τους και απασχολούνται αποκλειστικά σε αυτήν επιχείρηση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Η κατάντια της τριτοβάθμιας οφείλεται σε πάααρα πολλά στοιχεία.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο έτος στη σχολή μου. Μπαίναμε στην αρχή στο αμφιθέατρο για τελείως θεωρητικά μαθήματα (όχι βέβαια πως υπάρχουν και μη θεωρητικά σε μια φιλολογική σχολή) και οι φοιτητές ερχόταν και αρχίζαν το μπουρου μπούρου. Ερχόταν δηλαδή μόνο και μόνο για να δώσουν το παρόν, ενώ δεν έπαιρναν απουσία, και συζητούσαν για να περάσει η ώρα...Όπως ακριβώς στο σχολείο, που πηγαίνεις για να μην πάρεις απουσία και συζητάς για να περάσει η ώρα σου, γιατί τη μάθηση θα την πάρεις είτε από αλλού (φροντιστήριο) είτε από σκονάκια.
Και φώναζαν οι καθηγητές "μην έρχεστε μόνο για να γεμίζετε τα αμφιθέατρα αν δεν πρόκειται να παρακολουθείτε σοβαρά τη διάλεξη".
Και το παρατηρούσα πάντα με τους πρωτοετείς αυτό, την απαξίωση των μαθημάτων. Γιατί, όπως είναι φυσικό, μετά από λίγο καιρό το αμφιθέατρο ηταν σχεδόν άδειο!

Δυστυχώς, τα παραδείγματα λαμπρών καθηγητών στη σχολή που σε έκαναν να ψάχνεσαι για το μάθημα ήταν λίγα. Και ο τρόπος που το έκαναν δεν σήκωνε να δώσεις την εργασία σου έξω.
Παράδειγμα 1: Μάθημα " Η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας" (και παρομοίως η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία). Η παράδοση των μαθημάτων απαιτούσε τη συμμετοχή σου, να πεις την άποψή σου. Σε κάθε μάθημα ομάδα φοιτητών έπρεπε να παρουσιάζει την εργασία της, με powerpoint, και να τεκμηριώνει συνεχώς όσα έχει γράψει. Οι εργασίες αυτές ήταν σπάνια βιβλιογραφικές, συνηθως απαιτούσαν τη δημιουργική σκέψη του φοιτητή (π.χ. πώς θα έφτιαχνες ένα blog ως καθηγητής και γιατί;). Ακόμα και έτσι...δεν παρακολουθούσαν όλοι το μάθημα, καμια 20αριά άτομα μόνο. οι εξετάσεις ήταν με ανοιχτές σημειώσεις, γιατί απλά δεν έπρεπε να ξέρεις κάτι παπαγαλία αλλά να έχεις την κριτική και δημιουργική ικανότητα να λύσεις ένα πραγματικό πρόβλημα στηριζόμενος στις γνώσεις σου. Αν δεν είχες παρακολουθήσει, σίγουρα θα έγραφες ό,τι να'ναι. Α, και οι παρουσιάσεις στο μάθημα=εργασίες ήταν μπόνους +2 μονάδες, όχι τρελό κίνητρο.

Παράδειγμα 2: Μάθημα "Γλώσσα και φύλο". Η καθηγήτρια ανέθετε σε όλους του φοιτητές σε ομάδες των 5 να γράψουν μια εργασία. Η εργασία αυτή ήταν κριτική παρουσίαση ενός άρθρου της αρεσκείας. Για να κάνεις την κριτική παρουσίαση έπρεπε να έχεις κατανοήσει καλά το άρθρο αλλά να γνωρίζεις και όσα λέγονται στο μάθημα ή στο βιβλίο ώστε να κάνεις μια βάσιμη κριτική. Η εξέταση στο μάθημα ήταν προφορική, πήγαινε όλη η ομάδα στο γραφείο της καθηγήτριας. Σε ρωτούσε πώς έκανες την εργασία, πώς τη γράψατε, βιβλιογραφία και τέτοια. Δεν υπήρχε περίπτωση να τη δώσεις έξω να στην κάνουν. Τελικός βαθμός: εργασία + προφορική εξέταση.

Παράδειγμα 3(και καλύτερο): Μεταπτυχιακά μαθήματα εφαρμοσμένης γλωσσολογίας. Δεν ξέρω πώς συνηθίζουν να γίνονται τα μεταπτυχιακά μαθήματα σε άλλες σχολές, αλλά σε εμάς είναι πραγματικά σεμιναριακού τύπου και απαιτούν συνεχώς την κριτική σου ικανότητα και δημιουργικότητα. Ο καθηγητής απαιτεί από εσένα να διαβάζεις 2-3 άρθρα (συγκεκριμένα) κάθε φορά που έχετε μάθημα. Το ένα από αυτά θα το παρουσιάσεις, με κριτική συνειδητότητα παντα, και τα άλλα δύο θα πρέπει να τα γνωρίζεις αρκετά ώστε να μπορείς να συζητήσεις για αυτά. Στο τέλος του εξαμήνου πολλές φορές ζητάει να γίνει μια βιβλιογραφική ανασκόπηση όλων των άρθρων που διαβάσαμε. Αυτό μόνο όσοι το έχουν παρακολουθήσει μπορούν να το κάνουν, γιατί βασίζεται και σε όσα έχουν ειπωθεί και στο μάθημα. Άρα αποκλείεται αυτή η εργασία να γίνει από άλλον. Ζητάει όμως και μια εργασία ερευνητικού περιεχομένου, στην οποία ερευνείς ένα τελείως δικό σου ζήτημα (είτε case studies ατόμων, διδασκαλίας κ.ο.κ.). Πιστέψτε με, δεν υπάρχει περίπτωση να την κάνεις αν δεν έχει παρακολουθήσει, δεν έχεις διαβάσει όλα τα άρθρα και τα βιβλία, δεν έχεις κριτική συνείδηση, δημιουργικότητα κ.ο.κ.

Ορίστε λοιπόν μερικές λύσεις για να μην πηγαίνουν οι φοιτητές στις "έτοιμες" εργασίες. Αλλά πόσοι καθηγητές μπαίνουν στον κόπο για κάτι τόσο δημιουργικό;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Υπάρχουν πολλοί καθηγητές, ιδίως οι νεότεροι, που έχουν όρεξη!
Αλλά πόσοι παίρνουν τα μαθήματά τους...?Μόλις πάνε στο πρώτο μάθημα και ακούν τις προϋποθέσεις για να περάσουν στο εξάμηνο, την κάνουν με ελαφριά πηδηματάκια...

Έχουν συνηθίσει να λουφάρουν...και προτιμούν να πληρώνουν 150-200 ευρώ για να πάρουν μια εργασία, παρά να πάνε να κάνουν ψώνια με αυτά τα λεφτά και να την κάνουν μόνοι τους (που λέει ο λόγος!)!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Είναι ξεφτιλίκι παιδιά αυτό!
Πώς θα γίνει μετά αυτός ο διδακτορικός καθηγητής;


Άκου τι λέει η Βέκκα :P
Ο διδακτορικός που αναγκάζεται να πουλά εργασίες για να βγάζει τον επιούσιο, δεν θα γίνει καθηγητής. Ποτε. :P
Γιατί δεν έχει την απαραίτητη ..."κονεξιόν" όπως άλλοι, για να χτυπήσει χρηματοδότηση :P


Μα και πως έγιναν Καθηγητές σε ΑΕΙ οι περισσότεροι από αυτούς που βλέπουμε;
Με...γνωριμίες και με δουλειά έτοιμη από άλλους :P

Στις ανώτερες βαθμίδες βέβαια, δεν το λένε "πώληση". Το λένε "συνεργασία".
Γράφει ο ένας την εργασία (βάζοντας και το όνομα του άλλου), βάζει ο άλλος τους γνωστούς του για να του εξασφαλίσει μια χορηγία/μελέτη/ανάθεση: Win-win, που λέει και ο Παπανδρέου.

Αυτά βέβαια τα βγάζω από το μυαλό μου.
Δεν γίνονται στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τα ίδια σκ*** με κείνον, θα κάνει και τους φοιτητές του!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Εχμ...Και αυτός από φοιτητής ξεκίνησε ξες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πάντως, προγράμματα ευρωπαϊκά τρέχουν...ωρομίσθιοι οι διδακτορικοί είναι....Δουλειές υπάρχουν μέσα στο πανεπιστήμιο και αν είσαι καλός, πάντα βρίσκεις να βγάλεις χρήματα, πάντα με πολύ δουλειά. Πόσα νομίζετε ότι πρέπει να πληρώνεται ένας διδακτορικός;

Σε περίπτωση που το ξεχνάτε, είναι φοιτητής μεταπτυχιακός, δεν εργάζεται με την έννοια του εργάζομαι για να ζω...Μην μπερδεύετε τα πράγματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Μην μπερδεύετε τα πράγματα...


Εχμ... Βέκκα κρίνεις πολύ βιαστικά. Ο φοιτητής πρέπει να συντηρήσει τον εαυτό του, κάπως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top