Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Αυτή είναι και η ΣΩΣΤΗ μέθοδος εύρεσης min-max. Το να δώσετε έναν ΜΕΓΑΛΟ αριθμό στο min για αρχικοποίηση είναι ΛΑΘΟΣ. Γιατί αν εσείς δώσετε 1,000,000, ποιος σας λέει μετά ότι οι αριθμοί που θα δοθούν δεν θα είναι πάνω από 2,000,000;Ποια ειναι η πιο σωστη μεθοδος ευρεσης max και μιν
1) Να δωσω κατι πολυ μικρο στο max και κατι πολυ μεγαλο στο min αι να συγκρινω τους αριθμους που διαβαζω
η να ακολουθησω αυτο
διαβασε ρ,ν
μαχ<--ρ
Για ι απο 2 μεχρι Ν
διαβασε ρ
Αν ρ>μαχ
μαχ<--ρ
τελοσ_αν
Κόβει μόρια, πώς το λέμε.
Εκτός αν η εκφώνηση λέει ΡΗΤΑ ότι η είσοδος θα κυμαίνεται λ.χ. από 0-100. Εκεί οκ, δουλεύει. Σε αντίθετη περίπτωση ακολουθείτε την μέθοδο αυτή, δηλαδή θεωρούμε το 1ο στοιχείο σαν μέγιστο/ελάχιστο και συγκρίνουμε τα επόμενα, γιατί δεν ξέρουμε πού θα κυμανθεί η είσοδος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
red span
Δραστήριο μέλος
δηλαδη αν ακολουθω τον δευτερο τροπο ειμαι καλυμενος σε καθε ασκηση ετσι?Αυτή είναι και η ΣΩΣΤΗ μέθοδος εύρεσης min-max. Το να δώσετε έναν ΜΕΓΑΛΟ αριθμό στο min για αρχικοποίηση είναι ΛΑΘΟΣ. Γιατί αν εσείς δώσετε 1,000,000, ποιος σας λέει μετά ότι οι αριθμοί που θα δοθούν δεν θα είναι πάνω από 2,000,000;
Κόβει μόρια, πώς το λέμε.
Εκτός αν η εκφώνηση λέει ΡΗΤΑ ότι η είσοδος θα κυμαίνεται λ.χ. από 0-100. Εκεί οκ, δουλεύει. Σε αντίθετη περίπτωση ακολουθείτε την μέθοδο αυτή, δηλαδή θεωρούμε το 1ο στοιχείο σαν μέγιστο/ελάχιστο και συγκρίνουμε τα επόμενα, γιατί δεν ξέρουμε πού θα κυμανθεί η είσοδος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Ναι, πάντα είσαι καλυμμένος. Είναι γενικότερη "αρχή" αυτή, να "αρχικοποιείς" το μέγιστο / ελάχιστο στο πρώτο σου στοιχείο.δηλαδη αν ακολουθω τον δευτερο τροπο ειμαι καλυμενος σε καθε ασκηση ετσι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
red span
Δραστήριο μέλος
1)Να γραξετε τον αλγοριθμο που θα εμφανιζει ολους τους τελειους αριθμους απο 2 μεχρι 10000
2)Να γραξετε εναν αλγοριθμοι ο οποιος θα εμφανιζει ολους τους πραγματικους αριθμους στο διαστημα [
0,10] με τουλαχιστον δυο δεκαδικα ψηφια και κανενα απο αυτα δεν ειναι 0
Και πολλες αλλες
Θελω να με πειτε χρειαζονται αυτες οι ασκησεις μελετη η τις βαζουν μονο για να γεμιζουν τις σελιδες των βοηθηματων τους,με φενονται πολυ πολυπλοκες??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vavlas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γεια χαρα.Εχω ενα βοηθητικο βιβλιο μπροστα μου(δεω θελω να πω ποιο για καθαρα τυπικους λογους)>βλεπω κατι ασκησεις π.χ
1)Να γραξετε τον αλγοριθμο που θα εμφανιζει ολους τους τελειους αριθμους απο 2 μεχρι 10000
Θελω να με πειτε χρειαζονται αυτες οι ασκησεις μελετη η τις βαζουν μονο για να γεμιζουν τις σελιδες των βοηθηματων τους,με φενονται πολυ πολυπλοκες??
Πάμε καλά;
Πόσοι νομίζεις ότι ξέρουν τι είναι τέλειος αριθμός;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
13diagoras
Δραστήριο μέλος
Παρ ολα αυτα,αυτες οι ασκησεις δεν ειναι πολυ μεγαλες,αν και εφικτες???Γεια χαρα.Εχω ενα βοηθητικο βιβλιο μπροστα μου(δεω θελω να πω ποιο για καθαρα τυπικους λογους)>βλεπω κατι ασκησεις π.χ
1)Να γραξετε τον αλγοριθμο που θα εμφανιζει ολους τους τελειους αριθμους απο 2 μεχρι 10000
2)Να γραξετε εναν αλγοριθμοι ο οποιος θα εμφανιζει ολους τους πραγματικους αριθμους στο διαστημα [
0,10] με τουλαχιστον δυο δεκαδικα ψηφια και κανενα απο αυτα δεν ειναι 0
Και πολλες αλλες
Θελω να με πειτε χρειαζονται αυτες οι ασκησεις μελετη η τις βαζουν μονο για να γεμιζουν τις σελιδες των βοηθηματων τους,με φενονται πολυ πολυπλοκες??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Το κλασικό παιχνίδι «Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί» παίζεται με δύο παίκτες. Σε κάθε γύρο του παιχνιδιού, ο κάθε παίκτης επιλέγει ένα από τα ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, και παρουσιάζει την επιλογή του ταυτόχρονα με τον αντίπαλό του. Η ΠΕΤΡΑ κερδίζει το ΨΑΛΙΔΙ, το ΨΑΛΙΔΙ το ΧΑΡΤΙ και το ΧΑΡΤΙ την ΠΕΤΡΑ. Σε περίπτωση που οι δύο παίκτες έχουν την ίδια επιλογή, ο γύρος λήγει ισόπαλος. Το παιχνίδι προχωράει με συνεχόμενους γύρους μέχρι ένας τουλάχιστον από τους παίκτες να αποχωρήσει. Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης με τις περισσότερες νίκες. Αν οι δύο παίκτες έχουν τον ίδιο αριθμό νικών, το παιχνίδι λήγει ισόπαλο.
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει τα ονόματα των δύο παικτών και υλοποιεί το παραπάνω παιχνίδι ως εξής:
Α. Για κάθε γύρο του παιχνιδιού:
1. διαβάζει την επιλογή κάθε παίκτη, η οποία μπορεί να είναι μία από τις εξής: ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, ΤΕΛΟΣ. (Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας τιμών.)
Μονάδες 2
2. συγκρίνει τις επιλογές των παικτών και διαπιστώνει το νικητή του γύρου ή την ισοπαλία.
Μονάδες 6
Β. Τερματίζει το παιχνίδι όταν ένας τουλάχιστον από τους δύο παίκτες επιλέξει ΤΕΛΟΣ.
Μονάδες 6
Γ. Εμφανίζει το όνομα του νικητή ή, αν δεν υπάρχει νικητής, το μήνυμα «ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΗΞΕ ΙΣΟΠΑΛΟ».
Μονάδες 6
Λύση :
Αλγόριθμος Παιχνίδι
πλ_ν1 <- 0
πλ_ν2 <- 0
Διάβασε ΟΝ1,ΟΝ2
Διάβασε ΕΠ1,ΕΠ2
Όσο ΕΠ1 <> "ΤΕΛΟΣ" και ΕΠ2 <> "ΤΕΛΟΣ" επανάλαβε
Αν (ΕΠ1="ΠΕΤΡΑ" και ΕΠ2="ΨΑΛΙΔΙ") ή (ΕΠ1="ΨΑΛΙΔΙ" και ΕΠ2="ΧΑΡΤΙ") ή (ΕΠ1="ΧΑΡΤΙ" και ΕΠ2="ΠΕΤΡΑ") τότε
πλ_ν1 <- πλ_ν1 + 1
τελος_αν
Αν (ΕΠ1="ΨΑΛΙΔΙ" και ΕΠ2="ΠΕΤΡΑ") ή (ΕΠ1="ΧΑΡΤΙ" και ΕΠ2="ΨΑΛΙΔΙ") ή (ΕΠ1="ΠΕΤΡΑ" και ΕΠ2="ΧΑΡΤΙ") τότε
πλ_ν2 <- πλ_ν2 + 1
τελος_αν
Διάβασε ΕΠ1,ΕΠ2
τελος_επανάληψης
Αν πλ_ν1 > πλ_ν2 τότε
Εμφάνισε ΟΝ1
Αλλιώς_αν πλ_ν1 < πλ_ν2 τότε
Εμφάνισε ΟΝ2
Αλλιώς
Εμφάνισε "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΗΞΕ ΙΣΟΠΑΛΟ"
τελος_αν
Τελος Παιχνίδι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Επίσης να βάζετε στοίχιση στα προγράμματά σας (τώρα την έκανα εγώ). Χωρίς στοίχιση δεν βγάζω άκρη με το τι γράφετε και πολύ πιθανώς να μπερδέψετε και τους διορθωτές σας στις Πανελλήνιες και να χάσετε τζάμπα μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Ναι, μου φαίνεται σωστό.
Επίσης να βάζετε στοίχηση στα προγράμματά σας (τώρα την έκανα εγώ). Χωρίς στοίχηση δεν βγάζω άκρη με το τι γράφετε και πολύ πιθανώς να μπερδέψετε και τους διορθωτές σας στις Πανελλήνιες και να χάσετε τζάμπα μονάδες χωρίς στοίχιση.
Thanks
Βασικά,δεν ήξερα πως να το κάνω στο ischool
Κανονικά το κάνω με στοίχιση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10.Παιδια εχω και γω μια ερωτηση για το μαθημα! Ποια κεφαλαια εξεταζονται ως θεωρια φετος?
Πιο συγκεκριμένα...
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3 Δομή προβλήματος.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων.
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων.
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής.
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
(Εκτός η 2.2)
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36 “Αν οι διαφορετικές επιλογές … στο παράδειγμα που ακολουθεί.”, που αναφέρεται στην πολλαπλή επιλογή, καθώς και το Παράδειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.4 Στοίβα
3.5 Ουρά
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.2 Ιστορική αναδρομή.
6.2.1 Γλώσσες μηχανής.
6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου.
6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.
6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
(Εκτός η 8.1.2)
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ
9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.
Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.
Σημείωση
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10.
Πιο συγκεκριμένα...
ΥΛΗ ΑΕΠΠ 2010 - 2011
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3 Δομή προβλήματος.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων.
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων.
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής.
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
(Εκτός η 2.2)
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36 “Αν οι διαφορετικές επιλογές … στο παράδειγμα που ακολουθεί.”, που αναφέρεται στην πολλαπλή επιλογή, καθώς και το Παράδειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.4 Στοίβα
3.5 Ουρά
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.2 Ιστορική αναδρομή.
6.2.1 Γλώσσες μηχανής.
6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου.
6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.
6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
(Εκτός η 8.1.2)
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ
9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.
Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.
Σημείωση
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο.
Κα εγω αυτην την υλη ξερω για θεωρια αλλα μου δωσανε την υλη οπως την εδωσε φετος το υπουργειο παιδεις και παρολο που περιλαμβανει ολα αυτα τα κεφαλαια εχει την εξης σημειωση στο τελος " Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι, εννοεί ότι από αυτές τις 2 υποενότητες το μόνο που εξετάζεται είναι η θεωρία. Δεν εννοεί ότι η μόνη θεωρία που έχεις να διαβάσεις είναι αυτές τα 2 μαθήματα δηλαδή.Κα εγω αυτην την υλη ξερω για θεωρια αλλα μου δωσανε την υλη οπως την εδωσε φετος το υπουργειο παιδεις και παρολο που περιλαμβανει ολα αυτα τα κεφαλαια εχει την εξης σημειωση στο τελος " Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι, εννοεί ότι από αυτές τις 2 υποενότητες το μόνο που εξετάζεται είναι η θεωρία. Δεν εννοεί ότι η μόνη θεωρία που έχεις να διαβάσεις είναι αυτές τα 2 μαθήματα δηλαδή.
Μας πειραξε το πνευμα των χριστουγεννων!!
Ελπιζω αυτο που εγινε περισυ που δεν εβαλαν καθολου θεωρεια να μην ξαναγινει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ πάλι ελπίζω να έχει όσο το δυνατόν λιγότερη θεωρία.Ελπιζω αυτο που εγινε περισυ που δεν εβαλαν καθολου θεωρεια να μην ξαναγινει!
Για θεωρία μου αρκεί το ΑΟΔΕ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
να γίνει αλγόριθμος που εμφανίζει την εξής σειρά αριθμών:100, 99, 98, ... , 2, 1, 0, 1, 2, 3, ..., 98, 99, 100!!!sos pleaseeeeeeee!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
red span
Δραστήριο μέλος
Προφανως βλεποντας αυτην την σειρα αριθμων θα αναρωτιθουμε επαναναληψη
Γνωστος αριθμος επαναληψεων με γνωστα νουμερα
Για ι απο 100 μεχρι 0 με βημα -1
Αν ι<>0
εμφανισε ι
αλλιως
Για ι απο 0 απο 1 μεχρι 100
εμφανισε ι
τελοσ_επαναληξης
τελοσ_αν
τελοσ_επαναληψης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meteo_xampos
Νεοφερμένος
Μάλιστα βγάζει σε ατέρμονα βρόγχο... Αυτό συμβαίνει γιατί όταν εκτυπωθεί το 100 για δεύτερη φορά, η τιμή της μεταβλητής
ι παίρνει την τιμή 101, όμως η Για η δεύτερη είναι εμφωλευμένη, και έτσι το ι όταν πάμε στην πρώτη Για, το ι ξεκινά πάλι
από το 100, και εκτυπώνονται και πάλι τα ζητούμενα...
Πιο απλή λύση είναι η παρακάτω...
Αλγόριθμος τάδε
Για ι από 100 μέχρι 0 με_βήμα -1
Εμφάνισε ι
Τέλος_Επανάληψης !έτσι εμφανίζονται οι αριθμοί από 100 μέχρι 0...
Για ι από 1 μέχρι 100
Εμφάνισε ι
Τέλος_επανάληψης !έτσι εμφανίζονται οι υπόλοιποι...
Τέλος τάδε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.