Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος


να πω την αληθεια το συγκεκριμενο μεταπτυχιακο δεν το ηξερα
εγω σκεφτομουν το παρακατω
https://msc.ds.unipi.gr/category/e-learning/
(δυστυχως πλεον αρκετα μεταπτυχιακα, και μαλιστα τετοιου ειδους ειναι επι πληρωμη... )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις πειρσσότερο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος


αλλα θα ξανακοιταξω και το δικο σου και βλεπουμε..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Το διδακτικό ταλέντο και η δίψα να μεταδώσεις "τα φώτα" σου δεν αντικαθίστανται από καμιά νέα τεχνολογία. Χωρίς αυτό να σημαίνει, ωστόσο, πως είναι οι νέες τεχολογίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρήσιμο είναι να γίνονται και προσομοιώσεις πειραμάτων Φυσικής με την βοήθεια Η/Υ ή προβολή φωτογραφιών από διάφορες γωνιές του κόσμου στη Γεωγραφία με τη βοήθεια προτζέκτορα...Νομίζω πως η εισαγωγή και μόνο των τεχνολογιών δεν ωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα μπροστά. Γιατί είδαμε και πέρυσι που έδωσαν τα λάπτοπ στην Α' Γυμνασίου και δεν ήξερε κανένας τι να τα κάνει...Σκοπός είναι να χρησιμοποιούνται δημιουργικά!
Αλλά από μόνο του, δεν βοηθάει πολύ. Αν ο καθηγητής βαριέται να δουλέψει ή από μεταδοτικότητα 0 δεν θα έχουμε αποτελέσματα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
santwno
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τώρα, για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι τεχνολογίες; Γνωρίζω ότι γίνονται επιμορφώσεις πάνω στο ζήτημα και μάλιστα σε όλες τις ειδικότητες. Αλλά δεν έχω μάθει ποτέ αν είναι αποτελεσματικές ή απλώς πάνε για τα μόρια, όπως προείπατε.
Όσο για τον διαδραστικό πίνακα, μπορεί κανείς να κάνει "θαύματα" με αυτόν, σε όλα τα μαθήματα και όχι μόνο στα θετικά. Μπήκανε φέτος στη Β' Γυμνασίου πυλωτικά (σε κάποια σχολεία) και αναμένουμε να δούμε κατά πόσο χρησιμοποιήθηκαν δημιουργικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lamprost
Νεοφερμένος


Το διδακτικό ταλέντο και η δίψα να μεταδώσεις "τα φώτα" σου δεν αντικαθίστανται από καμιά νέα τεχνολογία. Χωρίς αυτό να σημαίνει, ωστόσο, πως είναι οι νέες τεχολογίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρήσιμο είναι να γίνονται και προσομοιώσεις πειραμάτων Φυσικής με την βοήθεια Η/Υ ή προβολή φωτογραφιών από διάφορες γωνιές του κόσμου στη Γεωγραφία με τη βοήθεια προτζέκτορα...
Αλλά από μόνο του, δεν βοηθάει πολύ. Αν ο καθηγητής βαριέται να δουλέψει ή από μεταδοτικότητα 0 δεν θα έχουμε αποτελέσματα...![]()
Tα είπες όλα φίλε μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Εμένα ο τομέας μου είναι το Web 2.0,
Koυτή ερώτησηΚαι εμένα προσωπικά με ενδιαφέρουν οι χρήσεις του Web 2.0 ως τόποι δημοσίευσης της δουλειάς των μαθητών προς τον έξω κόσμο. Μάλιστα, πιστεύω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα στα φιλολογικά μαθήματα, π.χ. για να φτιάξουν τα παιδιά ένα "λεξικό", ή για να φτιάξουν ένα μαθητικό blog σαν τη μαθητική εφημερίδα.
Να σε ρωτήσω...Είπε πως τους μαθαίνεις πώς να τα φτιάχνουν και κάνουν ασκήσεις ώστε να δημιουργήσουν από την αρχή. Αυτά που δημιουργούν είναι εφαρμογές web 2.0 που χρησιμοποιούνται για πραγματικό σκοπό στον εξωσχολικό κόσμο ή είναι πράγματα που μένουν μέσα στην αίθουσα;

Tι είναι το web2 ;
Aπό όσο κατάλαβα το web1 είναι τα html και το web2 είναι το java και το flash ;

Όμως τι εφαρμογές είναι στο web2 και σε τι διαφέρουν από τις εφαρμογές web1. Ποια είναι η πρώτη εφαρμογη που μας έφερε το web2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Lamprost, μια μικρή διόρθωση: φίλη (όχι φίλος)!!



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Το θέμα είναι, Ρεβέκκα, ότι καθηγητές με αυτά τα χαρακτηριστικά αποτελούν μειοψηφία. Κάτι δεν πρέπει να γίνει επιτέλους γι' αυτό; Θα μπορούσαν, ας πούμε, οι καθηγητές να παρακολουθούν κάποια σεμινάρια που να βοηθούσαν στο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών (ομιλία, τόνος της φωνής, παραστατικότητα...κλπ). Και φυσικά, να μην ξεχνάμε τα ψυχολογικά τεστ. Έχουν γεμίσει παλαβούς τα σχολεία...
Lamprost, μια μικρή διόρθωση: φίλη (όχι φίλος)!!![]()
![]()
![]()
Συμφωνώ απολύτως, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται ανεξαρτήτως νέων τεχνολογιών..Γι αυτό στα παιδαγωγικά επαγγέλματα πρέπει να πηγαίνουν άνθρωποι που πραγματικά το θέλουν και όχι επειδή έχει (?) καλή αποκατάσταση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Υπάρχουν διαφορές στις τεχνολογίες (τεχνικώς) αλλά η κύρια διαφορά μεταξύ web 1.0 και web 2.0 είναι ο ρόλος του χρήστη. Στο πρώτο είναι παθητικός στο δεύτερο είναι ενεργητικός.

Στην ουσία web1 είναι απλά οι σελίδες (html) που απλώς παρέχουν απλώς μια πληροφόρηση δεν ζητούνται από τους χρήστες να συμμετέχουν (με poll, μηνύματα ή με άλλο τρόπο). Το web2 είναι το facebook, τα forum τα blogs και καθε τρόπο στον οποίο συμμετεχουν οι χρήστες. Στην ουσία από όσο κατάλαβα το
web2 δεν είναι μια εξέλιξη του web1 αλλά δύο διαφορετικές έννοιες που μπορούν να συνυπάρχουν. Το web2 εμφανίστηκε μετά από το web1 και αναπτύσσονται παράλληλα και μπορούν να συνυπάρχουν.
Το email λογικά είναι η πρώτη μορφή web-2 αφού από την φύση του είναι δυναμικό (μια μορφή επικοινωνίας που συμμετέχουν οι χρήστες).
Στις παλιές στατικές σελίδες προστέθηκαν αρκετά web2 στοιχεία (όπως σχόλια, εγγραφές χρηστών (σε e-shops), ελεύθερη έκφραση της γνώμη για το site.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Τώρα νομίζω πως κατάλαβα. Στην ουσία web1 είναι απλά οι σελίδες που απλώς παρέχουν απλώς μια πληροφόρηση δεν ζητούνται από τους χρήστες να συμμετέχουν (με poll, μηνύματα). Το web2 είναι το facebook, τα forum τα blogs. Στην ουσία από όσο κατάλαβα το
web2 δεν είναι μια εξέλιξη του web2 αλλά δύο διαφορετικές έννοιες. Το web2 εμφανίστηκε μετά από το web1 και αναπτύσσονται παράλληλα και μπορούν να συνυπάρχουν.
Το email λογικά είναι η πρώτη μορφή web-2 αφού από την φύση του είναι δυναμικό (μια μορφή επικοινωνίας που συμμετέχουν οι χρήστες).
Στις παλιές στατικές σελίδες προστέθηκαν αρκετά web2 στοιχεία (όπως σχόλια, εγγραφές χρηστών (σε e-shops), ελεύθερη έκφραση της γνώμη για το site.
Κάπως έτσι Γιώργο!!
Σκέψου ότι το web 2.0 μεταφράζεται συμμετοχικό διαδίκτυο ή μπορείς να το δεις στα αγγλικά και participatory web. Δηλαδή οι χρήστες, χωρίς να έχουν προγραμματιστικές γνώσεις είναι ικανοί να δημιουργούν ιστοσελίδες και εφαρμογές (βλέπε blogs που μπορεί να κάνει όποιος θέλει πανεύκολα, το ίδιο ισχύει και για τα wikis ακόμα και για social networks).
Πλέον δεν θα βρεις εύκολα μια σελίδα που να είναι μόνο web 1.0. Οι περισσότερες έχουν ενσωματώσει στοιχεία αλληλεπίδρασης με τους χρήστες, γιατί αυτό τους συμφέρει.
Από τεχνικής πλευράς, μιλάμε πλέον για AJAX, XML κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mickey mouse
Νεοφερμένος



Ναι έδωσαν πέρισυ στα πρωτάκια τα netbook ενώ θα έπρεπε αυτά τα κονδύλια να διατεθούν για επιμόρφωση, εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων και ισως αγορά νέου ηλεκτρονικού εξοπλισμού στα σχολεία. Αυτά τα netbook σπανιότατα χρησιμοποιήθηκαν και φέτος έχουν μείνει παραπεταμένα σε συρτάρια μικρών μαθητών.
Ειλικρινά εύχομαι να κρατήσετε αμείωτο τον ενθουσιασμό σας για τους μαθητές που έχετε και θα έχετε στο μέλλον και να δούμε όλοι σύντομα μεγάλες αλλαγές στα σχολεία, όπου θα υπάρχει το πολλαπλό βιβλίο κι η χρήση internet στην αίθουσα θα είναι τόσο ενδιαφέρουσα που οι πιτσιρικάδες δεν θα θέλουν να μπουν στο facebook αλλά θα πλαταίνουν τον κόσμο τους με κριση και πληροφόρηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
santwno
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οι μαθητές δημιουργούν wikis σαν λεξικά για τα κείμενα που μελετούν (ή για μαθηματικούς όρους, αν προτιμάτε)
Οι μαθητές μιλάνε για τα βιβλία που διαβάζουν, κάνουν παρουσιάσεις και...και...και...
Ακόμα και ένα forum σαν αυτό που είμαστε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε το μάθημα να γίνει πιο "πραγματικό"
Προσωπικά, θέλω μια μέρα να πάω στην εκπαίδευση. Πιστεύω ότι σκέφτομαι δημιουργικά....Δυστυχώς όμως, η εκπαίδευση ακόμα δεν με θέλει κοντά της
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Το google καταστρέφει την έρευνα και την γνώση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Αυτό που πρέπει να γίνει επίσης είναι να διαχωρίσουν τα παιδιά τους ρόλους τους διαδικτύου, είτε πρόκειται για web 1.0 είτε για web 2.0.. Πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχουν και ώρες που θα το χρησιμοποιήσουν και για κάτι άλλο εκτός από διασκέδαση (γιατί μιλάμε για μια γενιά που έχει γεννηθεί με διαδίκτυο, δεν είναι σαν και μας που το είδαμε στην πορεία...αυτοί το θεωρούν φυσιολογικό και....από πάντα!!!). Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να τους βάλει ο δάσκαλος να κάνουν blog και να αρχίσουν να το ξεφτιλίζουν.
Για τις ολόιδιες εργασίες (θα βγω λίγο off topic αλλά δεν πειράζει), αυτό γίνεται και στο πανεπιστήμιο!Φταίει που δεν υπάρχει τιμωρία παιδιά...Στο μεταπτυχιακό που έκανα, παίρνουν μεταπτυχιακά ΠΙΣΩ αν σε πιάσουν για λογοκλοπή και έχουν συστήματα που το ανακαλύπτουν. Φτάνουν παιδιά στο τέταρτο έτος και δεν έχουν κάνει ούτε μία εργασία...Τι να λέμε τώρα για τα παιδάκια στο σχολείο....?(καταλαβαίνετε πώς το λέω ελπίζω...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γεωργία...
Νεοφερμένος



Ώστοσο, τα συμπεράσματα μου αυτά μάλλον είναι πολύ θεωρητικά μιας και το Τμήμα μου δεν μου δίνει την ευκαιρία - παρά μόνο στο τελευταίο εξάμηνο- να διαπιστώσω αν αυτά μπορούν τελικά να εφαρμοστούν σε πρακτικό επίπεδο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών εκπαιδευτικών που γνωρίζω, η ύλη είναι πολλή και δεν είναι όλα τόσο εύκολα όσο μας τα παρουσιάζουν στο Πανεπιστήμιο.Οι περισσότεροι τρέχουν για να βγάλουν την ύλη και δεν μπαίνουν στον κόπο να εντάξουν τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες στο μάθημα τους. Θεωρούν πως δεν τους βοηθούν ιδιαίτερα και ότι πρόκειται μάλλον για χρνοβόρα διαδικάσια που θα τους αφήσει πίσω στην ύλη.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τη δυσαρέσκεια μου απέναντι στην αδιαφορία πολλών εκπαιδευτικών και στο γεγονός ότι επάναπαυοντε στη θέση του βολεμένου δημοσίου υπαλλήλου.Ανάλογη είναι και η στάση πολλών φοιτητών που δυστυχώς μπήκαν σε παιδαγωγικά τμήματα με σκοπό την αποκατάσταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.