Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Ομόφωνο "όχι" από τους πρυτάνεις
Ομόφωνα απέρριψαν οι πρυτάνεις τις αλλαγές που προτείνει το υπουργείο Παιδείας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά από δεκάωρη συνεδρίαση στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, το Σάββατο (11/12).
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως οι πρυτάνεις θα ζητήσουν από το υπουργείο να αποσύρει τις προτάσεις του και θα εκθέσουν τις απόψεις του για το τι θα βελτίωνε την κατάσταση στα πανεπιστήμια. Οι πρυτάνεις υποστηρίζουν πως η εκπαίδευση πρέπει να παραμείνει δωρεάν και ότι τα πανεπιστήμια διοικούνται από εκλεγμένα όργανα της πανεπιστημιακής κοινότητας (σύγκλητος, πρυτανικό συμβούλιο).
Αποφασίστηκε επίσης από τους πρυτάνεις να έρθουν σε επικοινωνία με όλα τα πολιτικά κόμματα στα οποία θα μιλήσουν για τις απόψεις τους όσον αφορά τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και θα ζητήσουν να πάψει η "απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου και των λειτουργών του".
Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης εκατοντάδες φοιτητές είχαν συγκεντρωθεί έξω από το χώρο και επειδή ήταν έκτακτη δεν υπήρξε εκπρόσωπος από το υπουργείο Παιδείας.
Αυτό που επιδιώχθηκε μέσα από τη συνεδρίαση είναι η λήψη μιας ομόφωνης απόφασης, όπως ανέφερε το προεδρείο της Συνόδου. Μάλιστα, ο πρύτανης του ΠανεπιστημίουΠελοποννήσου, Θ. Παπαθεοδώρου υπογράμμισε την ανάγκη για τοποθέτηση με κοινές θέσεις των πανεπιστημιακών.
Από την πλευρά του, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, Γιάννης Παλλήκαρης, τόνισε πως οι ακαδημαϊκοί έχουν βασικές διαφορές με το υπουργείο τονίζοντας παράλληλα πως οι πρυτάνεις συγκλίνουν σε μια κοινή πρόταση.
"Δεν υπάρχει κατάλληλο περιβάλλον διαλόγου", σημείωσε ο κ. Παλλήκαρης αναφερόμενος στις πρόσφατες εγκυκλίους του υπουργείου στο θέμα της οικογενειοκρατίας στα πανεπιστήμια. Προσέθεσε δε πως θα υπάρξουν αναταραχές στα πανεπιστήμια αν παραμείνει το υπουργείο Παιδείας στις θέσεις του υπογραμμίζοντας πως οι πανεπιστημιακοί τον προηγούμενο Οκτώβριο απέρριψαν το βασικό κορμό των αλλαγών που πρότεινε το υπουργείο.
Αντίθετοι με τις αλλαγές που προτείνει το υπουργείο είναι και οι φοιτητές οι οποίοι ισχυρίζονται πως όλος ο ακαδημαϊκός κόσμος τίθεται κατά των αλλαγών που έχουν προταθεί καθώς –σύμφωνα με τα λεγόμενά τους- καταλύεται ο δωρεάν χαρακτήρας της Παιδείας.
Σε απόσυρση των προτάσεων του υπουργείου καλεί το Ε.Μ.Πολυτεχνείο ώστε να γίνει διάλογος ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Στη συνεδρίαση επιτράπηκε η είσοδος αντιπροσωπείας φοιτητών και διδασκόντων όπως και να διαβάσουν ψήφισμα με τις συγκεκριμένες θέσεις των φοιτητών και των καθηγητών.
Τέλος και η (ΠΟΣΔΕΠ) έχει δηλώσει αντίθετη με τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας.
(Δεν ξέρω αν μπορεί να σχολιαστεί,αλλά πιστεύω πως αξίζει να υπάρχει ενημέρωση σχετικά με τα τεκταινόμενα στο χώρο της παιδείας)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
makis07
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
εγω δεν ειμαι ακομα φοιτηττης αλλα απο του χρονου θα ειμαι.επειδη λοιπον με ενδιαφερει αμεσα μπορει να με ενημερωσει καποιος με λιγα λογια τι ειδους αλλαγες προτεινε το υπουργειο παιδειας?
https://www.cosmo.gr/News/Hellas/278952.html
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=71757
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
germ1984
Εκκολαπτόμενο μέλος
π.χ. οι αλυσίδες μαθημάτων με προαπαιτούμενα, έλεγχος των πανεπιστημίων από έξουτερικούς κριτές κτλπ.
Ετσι θα μπεί φρένο στην ασυδοσία κάποιων καθηγητάδων, θα αναβαθμιστούν τα προγράμματα σπουδών και οι φοιτητές θα σοβαρευτούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Παιδεία: σαρωτικές αλλαγές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
Tη σφραγίδα του στον χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης βάζει την Κυριακή ο πρωθυπουργός στην έκτακτη πρυτανική συνεδρίαση των Δελφών, που σηματοδοτεί την έναρξη της μεγαλύτερης μεταρρύθμισης των τελευταίων ετών.
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του «Έθνους της Κυριακής», ο πρωθυπουργός στους Δελφούς θα παρουσιάσει τη μεταρρυθμιστική στρατηγική της κυβέρνησης, θεωρώντας ότι «η τριτοβάθμια εκπαίδευση της Μεταπολίτευσης έκλεισε τον κύκλο της».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι προτάσεις θα παρουσιαστούν για κάθε ζήτημα υπό μορφή εναλλακτικών σεναρίων, ώστε να τροφοδοτήσουν τον διάλογο, ενώ οι πρυτάνεις θα δώσουν τις δικές τους θέσεις πάνω στο σχέδιο που θα παρουσιάσει ο κ. Γιώργος Παπανδρέου.
« Το 2011, χρονιά αλλαγών στην παιδεία»
«Το 2011 θα είναι η χρονιά των αλλαγών στην παιδεία. Για να γίνει αυτοδιοίκητο πραγματικά το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να συνεχίσει με το σημερινό μοντέλο διοίκησης», επισημαίνει η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου.
Οι αλλαγές
1. Πρυτάνεις με διεθνή διαγωνισμό
Αλλάζει ολοκληρωτικά ο τρόπος λειτουργίας της διοίκησης των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων. Η θέση των πρυτάνεων στα μεγάλα ιδρύματα θα καλύπτεται με διεθνή διαγωνισμό, ενώ καταργείται το πρυτανικό συμβούλιο.
2. Οριοθετούνται ΑΕΙ-ΤΕΙ
Επανεξετάζονται οι όροι πανεπιστήμιο και τεχνολογικό ίδρυμα. Ως πανεπιστήμιο θα νοείται το σύνολο των σπουδών σαν ενότητα, ενώ το τεχνολο*γικό ίδρυμα θα επιτελεί διαφορετικό ρόλο και τα επιστημονικά τους αντικείμενα δεν θα συγχέονται.
3. Μειώνονται τα Ιδρύματα
Ανασχεδιάζεται πλήρως ο χάρτης των Ιδρυμάτων και από τα συνολικά 40 ΑΕΙ και ΤΕΙ, που λειτουργούν σήμερα, θα συνεχίσουν να υπάρχουν στα τέλη του 2011 μόνο τα μισά.
4. Τέλος στους «αιώνιους» φοιτητές
Επανέρχονται τα προαπαιτούμενα μαθήματα. Δεν θα μπορεί ο φοιτητής να προχωρά στο επόμενο έτος αν πρώτα δεν έχει περάσει τα προαπαιτούμενα μαθήματα. Οι εξεταστικές περίοδοι θα μειωθούν, ενώ μπαίνει τέρμα στην αιώνια φοίτηση.
5. Θα υποδέχονται ξένους φοιτητές
Τα προγράμματα σπουδών θα αναμορφωθούν και τα ελληνικά πανεπιστήμια θα μπορούν να δέχονται ξένους φοιτητές και να έχουν ξενόγλωσσα τμήματα, όπως συμβαίνει ήδη με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
6. Χρηματοδότηση με προϋποθέσεις
Συνδέεται η αξιολόγηση κι ο αριθμός των φοιτητών ή σπουδαστών που υποδέχεται το κάθε ίδρυμα με τη χρηματοδότησή του.
7. Αξιολογητές απʼ όλο τον κόσμο
Μεταβάλλεται ο τρόπος αξιολόγησης των προγραμμάτων ΑΕΙ-ΤΕΙ με την εισαγωγή και αλλοδαπών αξιολογητών στα ιδρύματα.
Αν εγώ είμαι σκεπτικός για κάτι,είναι πως θέλουν τα πανεπιστήμια να βρίσκουν κονδύλια από πηγές κυρίως μη κρατικές.Δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν θετικό κάτι τέτοιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
όσο για το πως θα διασφαλίζονται τα κονδύλια είναι απλό
δίδακτρα
κατάργηση δωρεάν παροχών (συγγράματα, σύτηση, στέγαση, πάσσο)
επιχειρήσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Από ποιές επιχειρήσεις;Αυτές που έκλεισαν,αυτές που πήγαν (και θα πάνε) στα Βαλκάνια ή αυτές που μοιράζονται τα κέρδη τους 50-50 με το Κράτος;!
Όσο για τις αλυσίδες και τις υποχρεωτικές παρακολουθήσεις...Αννούλα,σε Σ.Τ.ΕΦ. είμαι και έχω αρκετές!Κάνε μου τη χάρη...πάνε βάλε κάνα υποχρεωτικό στους Δικηγόρους και τους Οικονομολόγους και εμένα να μ'αφήσεις ήσυχο!
Και κάτι ακόμη...δεν θα παρατήσουμε τις δουλειές μας για να πάρουμε ένα ριμαδοπτυχίο!Δεν έχουμε όλοι μπαμπάδες να βοηθάνε ούτε είμαστε όλοι 17 ετών!Βάλτε σε ΟΛΑ τα υποχρεωτικά απογευματινά και βραδινά τμήματα μαζί με τα πρωινά,δώστε προγράμματα "part-time" σπουδών σε όσους πληρούν τις προϋποθέσεις και μετά τα ξαναλέμε!
Υ.Γ. Η Βουλγαρία μας καλεί παιδιά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
το ότι κάτι γίνετε στον υπόλοιπο κόσμο δεν συμαίνει ότι είναι και σωστό...Στο εξωτερικό δεν δουλεύουν τα παιδιά που σπουδάζουν; Πώς τα καταφέρνουν; Μήπως δεν είναι για όλο τον κόσμο το Πανεπιστήμιο;
θθα μπορούσε να υπάρχει <<εσπερινό πανεπιστήμιο>> για όσους έχουν οικονομικό θέμα ή δεν ξέρω εγώ τι ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
germ1984
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτή η νοοτροπία πρέπει να σταματήσει δεν γίνεται όλοι να είναι φοιτητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο εξωτερικό δεν δουλεύουν τα παιδιά που σπουδάζουν; Πώς τα καταφέρνουν; Μήπως δεν είναι για όλο τον κόσμο το Πανεπιστήμιο;
1)ην Ελλάδα όλοι θέλουν να πάρουν ένα πανεπιστημιακό χαρτί, προσέξτε όχι να μάθουν, το χαρτί θέλουν...
2)Αυτή η νοοτροπία πρέπει να σταματήσει δεν γίνεται όλοι να είναι φοιτητές.
Το Πανεπιστήμιο,σε μια πολιτισμένη χώρα του Εξωτερικού είναι ευέλικτο,υπάρχουν διαφορετικοί ρυθμοί,διαφορετική αντιμετώπιση και διαφορετική μέριμνα για τον καθένα!
Το Πανεπιστήμιο ΕΙΝΑΙ για όλους όσους έχουν τελειώσει το Λύκειο,άσχετα από το αν είναι ικανοί ή όχι,το ΔΙΚΑΙΩΜΑ δηλαδή δεν στερείται από κανένα...με τη λογική σας,δεν θα έπρεπε να υπάρχουν π.χ. τα Εσπερινά Λύκεια και τα Α.Ε.Ι. να "σχολάνε" στις 3 το μεσημέρι!
Θα μιλήσω,τέλος,με τον εαυτό μου ως παράδειγμα...δεν ξέρω τι κάνετε εσείς οι δύο,εγώ όμως έχω πατέρα στα 67,συνταξιούχο εδώ και δύο χρόνια,και οι επιχειρήσεις ήρθαν σε μένα παρά τα (τότε) 19 μου χρόνια...σιγά μην τα πουλήσω όλα,επειδή ο "Χ" καθηγητής γουστάρει να κάνει ένα και μοναδικό τμήμα στις 8 το πρωί!Τι λέτε μωρέ;
Θα ήθελα να δω πως θα αισθανόσασταν εσείς στη δική μου θέση,αν πέρα απ'το άγχος να τα προλαβαίνετε όλα είχατε και τον κάθε πουθενά να σας αποκαλεί "αιώνιο φοιτητή" και άλλα σχετικά,απομακρύνοντάς σας μάλιστα όλο και περισσότερο απ'το στόχο σας,θεσμοθετώντας νέους "φραγμούς" μέσω νομοσχεδίων που περνάνε νύχτα!
Υ.Γ. Μη γενικεύεις με το "1)" germ,δε μ'ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι παρά να μη ριμάξουν το ήδη ριμαγμένο Δημόσιο Α.Ε.Ι. και τους κόπους τους δικούς μου και πολλών άλλων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
φοιτητές δεν υπάρχουν μόνο στην ελλάδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dominator
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εδώ ή σπουδάζεις full-time και είσαι στη σχολή μέρα-νύχτα (μιλάμε γι'αυτούς που ενδιαφέρονται πάντα) ή Πανεπιστήμιο κοκοκο!Και τελικά καταντάς σαν εμένα,να παίρνεις πτυχίο στα 6-7 χρόνια,να αφήνεις ένα μάθημα 3-4 εξάμηνα επίτηδες (ΜΗΠΩΣ και φιλοτιμηθούν και βάλουν κάνα τμήμα ακόμα να πάρεις το μάθημα) και να στη λένε κι από πάνω!
Δες π.χ. πως αντιμετωπίζονται οι "mature students" στην Αγγλία (όπου ειδικά αν είσαι 25+ περνάς σε όποιο τμήμα θες χωρίς την παραμικρή εξέταση) και σε άλλες χώρες,δες πόσα προγράμματα σπουδών προσφέρονται και "part-time" μαζί με τη "full-time" version τους κ.λπ. κ.λπ.
Κατά τ'άλλα,ας μείνει το πιο πάνω post μου ως απάντηση στο "δεν γίνεται να είναι όλοι φοιτητές" και σε όσους υπερασπίζονται το δημοκρατικό τους φρόνημα επιλεκτικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ζαννα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εξηγξστε μου λιγο γιατι απο ενα σημειο εχασα το νοημα και δεν καταλαβα τιποτα απο τα τελευταια posts.Αυτο που λες,Κων\νο,ειναι οτι π.χ. η κοπελα αυτη ειναι full-time στο πανεπιστημιο,ειναι εκει τσαμπα και δεν ωφελειτε απο αυτες τις ωρες?
Βασικα ξηγηστε μου σας παρακαλω τι τρεχει γιατι με ενδιαφερει το ζητημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
όταν λέμε full time σπουδες είναι σαν την εργασία που είναι καθορισμένη σε κάποιες standar ώρες όταν λέμε part time εννοούμε ότι θα κάνει ο μαθητής τις μισές ώρες και θα τελειώνει πιο αργά (αντί για 4, 8 χρόνια από ότι καταλαβαίνω)Εχω μια φιλη που σπουδαζει στην Αθηνα η οποια τις Δευτερες βρισκετε στο πανεπιστημιο καπου απο τις 9-10π.μ. μεχρι και αργα το απογευμα δλδ εχει 2 ωρες μαθημα και μετα 1-2ωρες καινο μεχρι το επομενο...
Εξηγξστε μου λιγο γιατι απο ενα σημειο εχασα το νοημα και δεν καταλαβα τιποτα απο τα τελευταια posts.Αυτο που λες,Κων\νο,ειναι οτι π.χ. η κοπελα αυτη ειναι full-time στο πανεπιστημιο,ειναι εκει τσαμπα και δεν ωφελειτε απο αυτες τις ωρες?
Βασικα ξηγηστε μου σας παρακαλω τι τρεχει γιατι με ενδιαφερει το ζητημα.
τώρα αυτό που λές με τη φίλη σου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων ότι οι ώρες δεν είναι μαζεμένες άλλά έχεις ένα 2ωρο μάθημα - 1 ώρα κενό -2ωρο μάθημα -3ωρο κενό - 3ωρη αναπλήρωση λ.χ. και το σπίτι σου είναι αιγάλεο και η σχολή σου ζωγράφου οπότε ή θα χάσεις τα μισά μαθήματα για να δουλέψεις ή θα είσαι όλη μέρα στη σχολή...
όσο για το νομοσχέδιο και εμείς λίγα ξέρουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasrousmath
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και εσύ είσαι ενας απο αυτους που το υποστηρίζουν το όλο θέμα με την ιδιοτικοποίηση και την "εισοδο" των επιχειρήσεων στις σχολές....????νομίζω ότι αυττά είναι λίγο γενικά έχουν προταθεί πιο συγκεκριμένα μέτρα
όσο για το πως θα διασφαλίζονται τα κονδύλια είναι απλό
δίδακτρα
κατάργηση δωρεάν παροχών (συγγράματα, σύτηση, στέγαση, πάσσο)
επιχειρήσεις
Αν είσαι εσύ λεφτας ντάξει, αλλα να σκεφτόμαστε λεω γω και την μεγάλη μαζα των φοιτητων που πολύ δουλεύουν για να τα βγάλουν περα...........Ελεος.....
Σορρυ για το εντονο ύφος μου, αλλα εχω νευριασει πολυ με την όλη κατάσταση και με τις μακακίες τις κυβερνησης και με την υποστήριξη ΝΔ-ΛΑΟΣ, αλλα και με την αχαρακτήριστη στάση των ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ......Ελεος πια.......!!!!
Σόρρυ, αλλα ρε Νίκο εννοείς ότι όποιοι δεν εχουν λεφτα ....."να πανε να πεθάνουν" ???Στο εξωτερικό δεν δουλεύουν τα παιδιά που σπουδάζουν; Πώς τα καταφέρνουν; Μήπως δεν είναι για όλο τον κόσμο το Πανεπιστήμιο;
Γιατι κάτι τέτοιο μας λέει εμεσως πλην σαφώς αυτός ο Νόμος που θέλει η μακάκω η Αννούλα.....
Ας ξυπνήσουν τα παιδιά, όλοι και να καταλάβουν πως πρέπει να διεκδικήσουν όλα όσα τους ανήκουν και όλα όσα τους εμποδίζουν απο το να....ονειρευτουν.....!!!!
Επίσης, καμμια κυβέρνηση και κανένας δίθεν δεν θα κάνει κάτι για την ψυχή της μάνας του και κυρίως για το καλό των πολλών, των μικρομεσαίων και φτωχων και όχι για τους λίγους....Βγενόπουλο, Βαρδινογιάννη, Κόκκαλη και όχι μονο......
Εγώ εχω μάθημα τις περισσότερες μέρες απο τις 11.00 μεχρι τις 8.00 το βράδυ.....!!!!το ότι κάτι γίνετε στον υπόλοιπο κόσμο δεν συμαίνει ότι είναι και σωστό...
θθα μπορούσε να υπάρχει <<εσπερινό πανεπιστήμιο>> για όσους έχουν οικονομικό θέμα ή δεν ξέρω εγώ τι ...
Τι νυχτερινα λες.....????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
με παρεξήγησες ... το πόστ μου στην αρχή ήταν ειρωνικό για αυτό είπα και την φράση είναι πολύ απλό..Και εσύ είσαι ενας απο αυτους που το υποστηρίζουν το όλο θέμα με την ιδιοτικοποίηση και την "εισοδο" των επιχειρήσεων στις σχολές....????
Αν είσαι εσύ λεφτας ντάξει, αλλα να σκεφτόμαστε λεω γω και την μεγάλη μαζα των φοιτητων που πολύ δουλεύουν για να τα βγάλουν περα...........Ελεος.....
Σορρυ για το εντονο ύφος μου, αλλα εχω νευριασει πολυ με την όλη κατάσταση και με τις μακακίες τις κυβερνησης και με την υποστήριξη ΝΔ-ΛΑΟΣ, αλλα και με την αχαρακτήριστη στάση των ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ......Ελεος πια.......!!!!
Εγώ εχω μάθημα τις περισσότερες μέρες απο τις 11.00 μεχρι τις 8.00 το βράδυ.....!!!!
Τι νυχτερινα λες.....????
όσο για το δεύτερο πόστ είναι μία πρόχειρη απάντηση στο πως θα μπορούσε το παν/στημιο να βοηθήσει όσους δουλεύουν και σπουδάζουν ταυτόχρονα δλδ μειώνοντας τις εβδομαδιέες ώρες και επιμηκύνοντας το ελάχιστο όριο αποφοίτησής τους...
σαφώς και δεν συμφωνώ ούτε με το παρόν ούτε με το προτεινόμενο μέλλον
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasrousmath
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συγνώμη....με παρεξήγησες ... το πόστ μου στην αρχή ήταν ειρωνικό για αυτό είπα και την φράση είναι πολύ απλό..
όσο για το δεύτερο πόστ είναι μία πρόχειρη απάντηση στο πως θα μπορούσε το παν/στημιο να βοηθήσει όσους δουλεύουν και σπουδάζουν ταυτόχρονα δλδ μειώνοντας τις εβδομαδιέες ώρες και επιμηκύνοντας το ελάχιστο όριο αποφοίτησής τους...
σαφώς και δεν συμφωνώ ούτε με το παρόν ούτε με το προτεινόμενο μέλλον
Απλά ήμουν λίγο νευριασμένος απο ενα πρωτοετό που εχει και επιχειρήματα υπερ του νέου νόμου, αλλα και ήταν υπερ της κατάργησης των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.....
Ελεος, με τέτοια μυαλά που πάμε....???
Λοιπόν, πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν θα μας δωθεί τίποτα δίχως αγώνες και.....να λάβουμε δράση ο καθένας συλλογικά......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ζαννα
Εκκολαπτόμενο μέλος
δλδ μου λες οτι υπαρχει περιπτωση ο καθε καθηγητης οποτε του καπνησει να αλλαξει ωρες-μερες για το μαθημα ?όταν λέμε full time σπουδες είναι σαν την εργασία που είναι καθορισμένη σε κάποιες standar ώρες όταν λέμε part time εννοούμε ότι θα κάνει ο μαθητής τις μισές ώρες και θα τελειώνει πιο αργά (αντί για 4, 8 χρόνια από ότι καταλαβαίνω)
γιατι ειπες θα κανει τις μισες ωρες και θα τελειωνει πιο αργα ?
Α και ευχαριστω για την πληροφορηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
λες και τους νοιαζει αν δεν αρεσει στο λαο το νομοσχεδιο, λες και τους ενδιαφερει αν δημιουργουν τεραστιο προβλημα στους απλους αν8ρωπους που βουτανε κα8ε μερα στα χρεη και την απογνωση...αυτοι ειναι, και αυτοι 8α παραμεινουν, και στα @@@ τους ολα...ο καπιταλισμος στα καλυτερα του...να δουμε τι 8α απογινουν και αυτοι οταν 8α εχουν ε3αφανιστει οι μικροι και οι μικρομεσαιοι για να αφανισουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.