nPb
Επιφανές μέλος
εκεινοι ομως εχουν και 60 εκατομμυρια πληθυσμο. εμεις με 10 εκ. και παμε να τους φτασουμε. ηδη ειμαστε στο 1 εκ.
Μόνο σε αυτό πάμε να τους φτάσουμε. Στα εργασιακά τους, στα οικονομικά τους και νομοθετικά τους πλαίσια απέχουμε έτη φωτός. Απλά είμαστε στο ακουστικό σε αναμονή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δηλαδή, με το πριν τις δέσμες σύστημα οι φοιτητές ξέρανε περισσότερα. Δεν νομίζω όμως ότι ήταν καλύτερο.Το επίπεδο των πρωτοετών εχει πέσει (πράγμα που στις Δεσμες δεν ίσχυε) Οι πρωτοετείς στις δεσμες ξέρανε πιο πολλά πραγματα από τους πρωτοετείς αντιστοιχων σχολών εξωτερικού τωρα αυτό δε συμβαίνει.
Καλά κάνεις και δεν ορκίζεσαι. Έχω βαρεθεί να ακούω τέτοια παραμύθια. Διάβασε αναλυτικά τι μαθηματικά διδάσκονται στα λύκεια στην Αγγλία: https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf...οσο για το ε3ωτερικο, απ αυτα που εχω ακουσει(δεν ορκιζομαι για την ακριβεια τους) οι φοιτητες στην αγγλια ...μα8αινουν τα μα8ηματικα που κανουμε εμεις στη γ λυκειου, απο το 2ο ετος των σπουδων τους κ μετα.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
καλο ειναι ομως να διαβαζουμε αυτα που παρα8ετουμε πριν απαιτησουμε απο τους αλλους να το κανουν...
ριχνοντας μια ματια σε αρκετα σημεια, κυριως σε αυτα που αφορουν το 8εμα μας, διαπιστωσα οτι ναι μεν εχεις δικιο στο οτι στην αγγλια δεν ειναι πισω απο μας(αλλα σε καμια περιπτωση πιο μπροστα, ουτε τοσο δα), εχουν φοβερες ελλειψεις δε, σε σημειο α3ιοπροσεχτο σε συγκριση με μας...κανω copy-paste σε 2-3 σημεια αντιπροσωπευτικα...
''Επίσης, στο ελληνικό πρόγραμμα με τη βοήθεια της 1ης παραγώγου διαπιστώνεται υπό προϋποθέσεις το αν μία συνάρτηση είναι γνησίως αύξουσα ή φθίνουσα131, κάτι που επιχειρεί να διατυπώσει το αγγλικό σχολικό εγχειρίδιο με ελλιπή και ασαφή τρόπο132.
Στο αγγλικό πρόγραμμα....
Δεν δίνεται αυστηρός ορισμός της ασύμπτωτης με τη βοήθεια ορίων, ούτε και υποδεικνύονται πιθανά σημεία ύπαρξής τους, όπως συμβαίνει στο ελληνικο πρόγραμμα.
Σε αντίθεση με το ελληνικό πρόγραμμα, δεν επιδιώκεται ο εθισμός των μαθητών στη διατύπωση των διανοημάτων με τη χαρακτηριστική στη μαθηματική γλώσσα τάξη, σαφήνεια, ακρίβεια, αυστηρότητα, και λιτότητα.
-Η απουσία αντιπαραδειγμάτων, γραφικών παραστάσεων και εποπτικής παρατήρησης είναι έντονα αισθητή
παραλείπονται σημαντικά θεωρήματα που θα εξυπηρετούσαν την ισόρροπη και ποιοτική παρουσίαση των εννοιών. Τέλος οι αποδείξεις που δίνονται είναι μάλλον στοιχειώδεις.''
αυτα...τωρα πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι ''κολλησες'' στην αγγλια, εφερα ενα παραδειγμα 8ελοντας να τονισω οτι υπαρχουν οπως ειμαι σιγουρη αρκετες αν οχι πολλες χωρες πισω απο εμας....δεν εχω δυστυχως το ταλεντο σου, και μεχρι να βρω ενα αρ8ρο α3ιο να το ποσταρω, αρκουμαι σε αυτα...
ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ο ανταγωνισμός πριν τις δεσμες δε ηταν τοσο μεγάλος (δε θέλανε τόσοι πολλοί να πανε πανεπιστημια) Παρόλα αυτά το σύστημα ως συστημα πιστεύω πως ηταν πιο καλό από το παρων (και απο αυτο που έδινα εγω). Παλαιότερα ίσως δεν υπήρχε μεγάλη αξιοκρατία (Αφού υπευθυνοι ήταν οι πανεπιστημιακοι) οποτε καλα κάνανε και το βγάλανε.Δηλαδή, με το πριν τις δέσμες σύστημα οι φοιτητές ξέρανε περισσότερα. Δεν νομίζω όμως ότι ήταν καλύτερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Επειδή έχω κάνει εργασία στα συστήματα: Αυτό το σύστημα που περιέγραψα ήταν με μικρές αλλαγές από το 1965 ως το 1980. Ήταν αξιοκρατικό όσο το σημερινό, πανελλήνιες ήταν και δεν ήταν υπεύθυνοι οι πανεπιστημιακοί. Πριν το 1965 τις εξετάσεις τις έκαναν οι πανεπιστημιακοί ξεχωριστά σε κάθε τμήμα και εκεί η αξιοκρατία δεν υπήρχε και πολύ. Έχεις δίκιο στο ότι τότε ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος. Πάντως μια που μιλάμε για αξιοκρατία, στο σημερινό σύστημα υπάρχουν τόσες πολλές ειδικές περιπτώσεις και εξαιρέσεις που την χαλάνε.......Παλαιότερα ίσως δεν υπήρχε μεγάλη αξιοκρατία (Αφού υπευθυνοι ήταν οι πανεπιστημιακοι) οποτε καλα κάνανε και το βγάλανε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Το link το έδωσες για να αποδείξεις την ισότητα των δύο (αγγλικού-ελληνικού) συστημάτων;Δηλαδή, με το πριν τις δέσμες σύστημα οι φοιτητές ξέρανε περισσότερα. Δεν νομίζω όμως ότι ήταν καλύτερο.
Καλά κάνεις και δεν ορκίζεσαι. Έχω βαρεθεί να ακούω τέτοια παραμύθια. Διάβασε αναλυτικά τι μαθηματικά διδάσκονται στα λύκεια στην Αγγλία: https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf
Αν ναι, κατάφερες το ακριβώς αντίθετο.
Ps: Χρόνια πολλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
....διαπιστωσα οτι ναι μεν εχεις δικιο στο οτι στην αγγλια δεν ειναι πισω απο μας (αλλα σε καμια περιπτωση πιο μπροστα, ουτε τοσο δα), εχουν φοβερες ελλειψεις δε, σε σημειο αξιοπροσεχτο σε συγκριση με μας...κανω copy-paste σε 2-3 σημεια αντιπροσωπευτικα...
Το link το έδωσες για να αποδείξεις την ισότητα των δύο (αγγλικού-ελληνικού) συστημάτων; Αν ναι, κατάφερες το ακριβώς αντίθετο.
Δεν προσπάθησα να κάνω καμία σύγκριση συστημάτων Ελλάδας - Αγγλίας. Το μόνο που ήθελα να αποδείξω (και νομίζω ότι το απέδειξα) είναι ότι δεν στέκουν αυτά που ακούμε καθημερινά όπως "στην Αγγλία στο λύκειο δεν φτάνουν ούτε στις παραγώγους" και άλλα παρόμοια. Στο ίντερνετ (για όποιον θέλει να το ψάξει και δεν αρκείται σε φήμες) υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία και για Γερμανία, Γαλλία και αλλού.
Τώρα, για τη σύγκριση μαθηματικών Ελλάδας και Αγγλίας, υπάρχει και η αντίθετη άποψη: δηλαδή ότι στο λύκειο είναι προτιμώτερο να διδάσκονται περισσότερα πράγματα και πιο επιφανειακά, παρά λιγότερα και σε βάθος. Δεν έχω ακόμα τις γνώσεις και την εμπειρία για να έχω σίγουρη γνώμη σ΄αυτό.
Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές...Ps: Χρόνια πολλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Μία διόρθωση: δεν κρατούσες ακριβώς τον βαθμό που έγραφες καλύτερα. Απλώς, εάν ο Γενικός Μέσος Όρος (ΓΜΟ) Πρόσβασης της Γ' Λυκείου ήταν χαμηλότερος από αυτόν την Β' Λυκείου τότε η Β' Λυκείου βοηθούσε στον ΓΜΟ Πρόσβασης κατά 30% και της Γ' Λυκείου πήγαινε στο 70%.για μενα το καλυτερο συστημα ηταν οταν δινανε και στη β λυκειου, και μπορουσες να κρατησεις το βα8μο που εγραψες καλυτερα απο τις δυο τα3εις...
Δηλαδή σε ανέβαζε λίγο η Β' Λυκείου, αλλά δεν αντικαθιστούσε την Γ' Λυκείου, προς Θεού. Εάν πάλι στην Γ' Λυκείου πήγαινες καλύτερα, τότε μέτραγε 100% ο ΓΜΟ της Γ' Λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Μία διόρθωση: δεν κρατούσες ακριβώς τον βαθμό που έγραφες καλύτερα. Απλώς, εάν ο Γενικός Μέσος Όρος (ΓΜΟ) Πρόσβασης της Γ' Λυκείου ήταν χαμηλότερος από αυτόν την Β' Λυκείου τότε η Β' Λυκείου βοηθούσε στον ΓΜΟ Πρόσβασης κατά 30% και της Γ' Λυκείου πήγαινε στο 70%.
Δηλαδή σε ανέβαζε λίγο η Β' Λυκείου, αλλά δεν αντικαθιστούσε την Γ' Λυκείου, προς Θεού. Εάν πάλι στην Γ' Λυκείου πήγαινες καλύτερα, τότε μέτραγε 100% ο ΓΜΟ της Γ' Λυκείου.
η αλη8εια ειναι οτι δεν η3ερα ακριβως πως και τι γινοτανε, οποτε ησουν πολυ κατατοπιστικος κ σ ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
για τη σύγκριση μαθηματικών Ελλάδας και Αγγλίας, υπάρχει και η αντίθετη άποψη: δηλαδή ότι στο λύκειο είναι προτιμώτερο να διδάσκονται περισσότερα πράγματα και πιο επιφανειακά, παρά λιγότερα και σε βάθος. Δεν έχω ακόμα τις γνώσεις και την εμπειρία για να έχω σίγουρη γνώμη σ΄αυτό.
ουτε και γω τις εχω, αλλα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση,
καταλαβες σε τι τομεις εχουν ουσιαστικη εφαρμογη αυτα που εκανες φετος????
Γιατι εγω περα το οτι με το ολοκληρωμα βρισκουμε εμβαδο
οτι με την συναρτηση βρισκουμε ρυθμους μεταβολης
και οτι με τους μιγαδικους βρισκουμε κατι (δεν καταλαβα τι)στις αρνητικες ημιπεριοδους των εναλλασομενων τασεων
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
πιστευω οτι μια μεγαλυτερη ποικιλια θεματων μαθηματικων σε λυκειακο επιπεδο θα εδινε δυνατοτητα στους μαθητες να επιλεξουν με μεγαλυτερη ασφαλεια την επαγγελματικη τους κατευθυνση
κατα τα αλλα πιστευω οτι το πιο δυσκολο απο αυτα που αναφερθηκαν ειναι οι δεσμες
γιατι ο αριθμος των μαθηματων ηταν πολυ μικρος και τα μαθηματα πολυ δυσκολα
Επισης πιστευω οτι το συγκεκριμενο συστημα επαιξε μεγαλο ρολο στην ενισχυση της ελληνικης παροτρυνσης "να μπειτε ολοι στα πανεπιστημια"
Καθηγητης μου, που ειχε δωσει με το συστημα πριν απο τις δεσμες μου ειχε πει οτι οταν εδινε εκεινος ειχες δυνατοτητα να δωσεις στην τριτη ξανα μαθημα της δευτερας ωστε να βελτιωσεις τον βαθμο σου.
Δεν εχω σοβαρο λογο να μην τον πιστεψω
Δεν ειμαι σιγουρος για το καταποσο ισχυει αυτο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.