akiroskirios
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
πως καταληξαμε σ'αυτο το συμπερασμα?
εφαρμογή της ταυτότητας (α-β)*(α+β) = α² - β²...πολλαπλασίασα αριθμητή και παρονομαστή με τις συζυγείς παραστάσεις τους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
εφαρμογή της ταυτότητας (α-β)*(α+β) = α² - β²...πολλαπλασίασα αριθμητή και παρονομαστή με τις συζυγείς παραστάσεις τους
η ριζα πως εφυγε στο χ+4-4 και στο 4-χ-4
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
με τη χρήση της ταυτότητας (α-β)*(α+β) = α² - β²
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2010%2F10%2FimagesqtbnANd9GcQUPCBF98F84ErQaTx8b6giws-1.jpg&hash=525503734c9a9fc17fdd63f505dac1ed)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios3
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Για άρτιο ν το καταλαβαίνω. Γιατί πρέπει να ισχύει και για ν περιττό?Είναι θέμα σύμβασης. .....
Γιατί? Δεν είναι ισοδύναμες?Βασικά ισχύει (-2)³=-8. Και όχι το αντίθετο! Άλλο η y=x³ και άλλο η χ=y^1/3.
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2010%2F10%2Fmnmicon-1.png&hash=78386a72c172dfe64cb12794294ed1fc)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios3
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Δεν έχουν το ίδιο Π.Ο.Γιατί? Δεν είναι ισοδύναμες?
όσο για το (-8 )^1/3=-2 σε παραπέμπω στο https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=60&t=126
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
summer life
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ricky
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
καλησπέρα σε όλους. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν στο χαρτι μιλιμετρ τα μαναδιαια δαστηματα των δυο αξονων πρεπει να ειναι υποχρεωτικα ισα(πχ αν εγω στον αξονα χ παρω ως μοναδιαιο διαστημα το 1 ενω στον ψ επειδη δεν μου βγαινει ο χωρος το παω με διπλο βημα δηλαδη το μαναδιαιο διατημα το παρω ισο με 2 ειναι λάθος?) ξερω υπαρχει μια μετακινηση στη γραφικη ειτε πανω ειτε κατω αναλαγα με το πως θα παρεις τα μοναδιαια διαστηματα αλλα δε ξερω κατα ποσο αυτο ειναι σωστο.
Αν έχεις διαφορετικές μονάδες μέτρησης σε κάθε άξονα η γραφική παράσταση μιας συνάρτησης θα είναι συμπιεσμένη ή επιμηκυμένη. Παρ'όλα αυτά, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της συνάρτησης (όπως ρίζες, μονοτονία, συνέχεια) δε θα αλλάξουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Στα μαθηματικα γενικης μπορω να χρησιμοποιησω την εξισωση της εφ/νης y - f(xo) = f' (xo)(x-xo) ή πρεπει να παω κλασικα με την y=ax+b ;
Στο φροντιστηριο ειχαν πει οτι μπορουμε κανονικα ενω αυτος στο σχολειο ειπε οτι ειναι λαθος
![hmmm :hmm: :hmm:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/hmmm.gif)
![hmmm :hmm: :hmm:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/hmmm.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Παιδια καλησπερα. Δεν ξερω αν εχει ξαναγινει η ερωτηση αλλα θα ρωτησω
Στα μαθηματικα γενικης μπορω να χρησιμοποιησω την εξισωση της εφ/νης y - f(xo) = f' (xo)(x-xo) ή πρεπει να παω κλασικα με την y=ax+b ;
Στο φροντιστηριο ειχαν πει οτι μπορουμε κανονικα ενω αυτος στο σχολειο ειπε οτι ειναι λαθος![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Παρο'ολα αυτα αν θες να το παμε τελειως τυπικα θα επρεπε να αποδειξω τον τυπο με βαση τις γνωσεις της Α' λυκειου.
Παντως αυτος του σχολειου ηταν διορθωτης και τα επιανε λαθος
![Θυμωμένο :mad: :mad:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/mad.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Παιδια καλησπερα. Δεν ξερω αν εχει ξαναγινει η ερωτηση αλλα θα ρωτησω
Στα μαθηματικα γενικης μπορω να χρησιμοποιησω την εξισωση της εφ/νης y - f(xo) = f' (xo)(x-xo) ή πρεπει να παω κλασικα με την y=ax+b ;
Στο φροντιστηριο ειχαν πει οτι μπορουμε κανονικα ενω αυτος στο σχολειο ειπε οτι ειναι λαθος![]()
Εχμ, οδηγίες για μαθητές έχουμε... Για τους διορθωτές υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα και ο καθένας πράττει ανάλογα με το αν έχει πανσέληνο ή όχι. Το θέμα με την εξίσωση της εφαπτομένης είναι όντως πολύ μπερδεμένο στα μαθηματικά γενικής. Κι αυτό γιατί το μάθημα το δίνει και η θεωρητική. As for me, δεν τίθεται θέμα ακύρωσης κάποιου τρόπου ως λάθος... Αλλά δε διορθώνω εγώ δυστυχώς...
![Συγκαταβατικό :/: :/:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/condescending.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vavlas
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Θα έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christosglx
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Φαντάζομαι ότι πρέπει η διακρίνουσα να είναι πραγματικός αριθμός.δινεται η εξισωση az²+(a+2i)z-(3+i) =0 να βρεθει το α για τα οποια η εξισωση εχει μια τουλαχιστον ριζα και στη συνεχεια να λυθει
Αλήθεια, δεν το είχα ξανασκεφτεί: υπάρχει √i ̅ ?
Στην άσκηση πάλι:
Δ = (α+2i)²+4α(3+i) = α² + 4αi -4 +12α + 4αi = (α²+12α-4) + 8αi
Δ = πραγματικός => 8α = 0 => α=0
Η εξίσωση γίνεται: 2iz-(3+i) = 0 => z = (3+i)/2i => z = -1/2 + 3i/2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vavlas
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
[/COLOR]
Αλήθεια, δεν το είχα ξανασκεφτεί: υπάρχει √i ̅ ?
![]()
Για να ορίζεται πρέπει να υπάρχει αριθμός α τέτοιος ώστε α²=i.
Προφανώς δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός.
Αλλά και πάλι στον σύνολο των φανταστικών και μιγαδικών δεν υπάρχει έννοια της ρίζας(τουλάχιστον σε σχολικό επίπεδο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Φαντάζομαι ότι πρέπει η διακρίνουσα να είναι πραγματικός αριθμός.
Στην άσκηση πάλι:
Δ = (α+2i)²+4α(3+i) = α² + 4αi -4 +12α + 4αi = (α²+12α-4) + 8αi
Δ = πραγματικός => 8α = 0 => α=0
Η εξίσωση γίνεται: 2iz-(3+i) = 0 => z = (3+i)/2i => z = -1/2 + 3i/2
![]()
Η λύση είναι λάθος.
Πρέπει κατ' ανάγκη
@christosglx: Μήπως η άσκηση ζητάει να βρεθεί ο
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Παρεμπιπτόντως, η άσκηση είναι κατεύθυνσης, όχι γενικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 38 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.