Εύκολα θέματα στις πανελλήνιες;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
To φαινόμενο της παπαγαλιας, συνεχίζεται και στο Πανεπιστήμιο σε πολλά μαθήματα...Άρα από την Σκύλλα στην Χάρυβδη. Η γάγγραινα της παπαγαλίας συνυπάρχει με όλη την παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Οι πανελλήνιες είναι απλά μια τυπική διαδικασία από τις πολλές που έπονται...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
To φαινόμενο της παπαγαλιας, συνεχίζεται και στο Πανεπιστήμιο σε πολλά μαθήματα...Άρα από την Σκύλλα στην Χάρυβδη. Η γάγγραινα της παπαγαλίας συνυπάρχει με όλη την παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Οι πανελλήνιες είναι απλά μια τυπική διαδικασία από τις πολλές που έπονται...;)
Τυχαίο????? Δεν νομίζω...!!!:hmm::whistle:
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι με αναλυτική και συνδυαστική σκέψη, με κριτική σκέψη αποτελούν εμπόδιο στα σχέδια ορισμένων.:whistle:
Γι' αυτό και πρέπει να μάθουμε να παπαγαλίζουμε χωρίς να σκεφτόμαστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
διαβασα αυτο το τοπικ και εχετε πολυ μεγαλο δικιο
ειδικα στο οτι οι μαθητες διαβαζουν απλα επειδη πρεπει.Και πανε φροντιστηρια απο την αρχη της χρονιας χωρις καν να εχουν δοκιμασει τις δυναμεις τους.Απλα γιατι ειναι το "πρωτοκολλο".
δεν ξερω πως ειναι τα πραγματα στις πανελληνιες αλλα ελπιζω να φτιαξουν καπως μεχρι το 2012

οσο για την παπαγαλια συμφωνω.Εγω δεν μαθαινω τιποτα παπαγαλια...εκτος απο μεταφραση αρχαια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Τυχαίο????? Δεν νομίζω...!!!:hmm::whistle:
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι με αναλυτική και συνδυαστική σκέψη, με κριτική σκέψη αποτελούν εμπόδιο στα σχέδια ορισμένων.:whistle:
Γι' αυτό και πρέπει να μάθουμε να παπαγαλίζουμε χωρίς να σκεφτόμαστε...

βέβαια αν δεν παπαγαλίσεις...πτυχίο δεν έχει...:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
βέβαια αν δεν παπαγαλίσεις...πτυχίο δεν έχει...:worry:





Γι αυτο ακριβως αναγκαζεσαι να διαβαζεσεις:spasiklas::book:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
διαβασα αυτο το τοπικ και εχετε πολυ μεγαλο δικιο
ειδικα στο οτι οι μαθητες διαβαζουν απλα επειδη πρεπει.Και πανε φροντιστηρια απο την αρχη της χρονιας χωρις καν να εχουν δοκιμασει τις δυναμεις τους.Απλα γιατι ειναι το "πρωτοκολλο".
δεν ξερω πως ειναι τα πραγματα στις πανελληνιες αλλα ελπιζω να φτιαξουν καπως μεχρι το 2012

οσο για την παπαγαλια συμφωνω.Εγω δεν μαθαινω τιποτα παπαγαλια...εκτος απο μεταφραση αρχαια
Αυτό που αναφέρεις alex είναι όντως γεγονός. Και ισχύει όχι μόνο για μαθητές αλλά και για φοιτητές. Πόσοι διαβάζουν και ασχολούνται απλά επειδή γουστάρουν και όχι επειδή "πρέπει";;;; Το σχολείο έχει αποτύχει παταγωδώς (:mad::() να κάνει τον μαθητή να αγαπήσει τη γνώση, τη μάθηση, την έρευνα από τα πρώτα κιόλας χρόνια της σχολικής πορείας. Τον κάνει να διαβάζει επειδή "αυτό είναι το σωστό" αλλά χρησιμοποιεί και σαν εργαλείο την βαθμολογία. Όποιος διαβάζει, έχει και την ανάλογη ανταμοιβή. Τον βαθμό όμως, όχι τη γνώση. Ποιος λογαριάζει τη γνώση ως ανταμοιβή των κόπων του;

Ούτε το σχολείο, ούτε το πανεπιστήμιο μπορεί να σου ανοίξει το κεφάλι κα να στα βάλει όλα μέσα. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι να σου δώσει το απαραίτητο υπόβαθρο και να σου μεταδώσει την δίψα (και τον τρόπο) για να συνεχίσεις μόνος σου το ταξίδι. Κι όμως αυτό που βλέπουμε είναι το σχολείο να επιμένει σε απίστευτες λεπτομέρειες, αγνοόντας το βασικότερο: να κάνει τον μαθητή να αγαπήσει τη μάθηση. Αν το κατάφερνε αυτό, πιστεύω τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά...

βέβαια αν δεν παπαγαλίσεις...πτυχίο δεν έχει...:worry:
Δυστυχώς (ή ευτυχώς????:hmm:) δεν είμαι καλός παπαγάλος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
για εμένα τα κατάλληλα θέματα θα ήταν αυτά που θα έκαναν τη βάση της ιατρικής στο 18(έχοντας τις ίδιες προτιμήσεις)
δηλαδή το 18 να είναι σχεδόν άπιαστο και το 16 να θεωρείται άριστο. Πρέπει να μπαίνουν θέματα που να απαιτούν κριτική σκέψη και όχι παπαγαλία.
Δηλαδή με λίγα λόγια προτείνεις μια ριζικότατη αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος... πώς αλλιώς το παιδί θα αναπτύξει κριτική σκέψη? :/: Θα του έρθει επιφοίτηση την ώρα των εξετάσεων? :P

Κατά την άποψή μου η κριτική ικανότητα θα φανεί αλλού....

Κι εξάλλου, γιατί να είναι το 18 άριστα? Το ανώτερο στην κλίμακα είναι το 20 αν δεν κάνω λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Κι εξάλλου, γιατί να είναι το 18 άριστα? Το ανώτερο στην κλίμακα είναι το 20 αν δεν κάνω λάθος.
Γιατί εάν το άριστα είναι το 18, αυτό θα μάλλον θα συνοδεύεται από καλύτερη κατανομή των υποψηφίων ΣΕ ΟΛΗ την βαθμολογική κλίμακα κι όχι όπως είναι τώρα, που "στοιβάζονται" στις βαθμολογίες 18+.

Πέρα απ' αυτά, οι Πανελλήνιες είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. Δεν στοχεύεις στο να γράψεις 20, αλλά στο να γράψεις καλύτερα από τους άλλους. Στόχος σου είναι να γράψεις καλύτερα από τους "ανταγωνιστές" σου και να μπεις στην Ιατρική, λ.χ. Το αν θα μπεις με 19.5 ή με 17.5 δεν νομίζω ότι σε ενδιαφέρει τόσο, όσο το ίδιο το κατόρθωμα του να ΜΠΕΙΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί ήταν ιδιαίτερες οι πανελλαδικές φέτος....;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Γιατί ήταν ιδιαίτερες οι πανελλαδικές φέτος....;

γιατι τα θεματα ηταν πιο δυσκολα μηπως:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Γιατί ήταν ιδιαίτερες οι πανελλαδικές φέτος....;
Γιατι διναμε εμεις τα γεννημενα το 1993,που λιγο πριν παμε στην πρωτη δημοτικου εγινε ο μεγαλος σεισμος στην Αθηνα . Πλακα κανω. Απλα απ οτι λενε ολοι ηταν πολυ δυσκολα τα θεματα (ορισμενοι λενε οτι σε ορισμενα μαθηματα ηταν τα δυσκολοτερα της 10ετιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.

:mad:

ε εσενα σου ετυχε χρονια με ευκολα θεματα, περασες και εισαι φοιτητης, για σκεψου την πιθανοτητα να ησουν υποψηφιος εφετος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
:mad:

ε εσενα σου ετυχε χρονια με ευκολα θεματα, περασες και εισαι φοιτητης, για σκεψου την πιθανοτητα να ησουν υποψηφιος εφετος...

Τα έχουμε πει 500 φορές, τα θέματα είναι δύσκολα για όλους, όχι μόνο για εσένα.
Στόχος είναι να γράψεις καλύτερα από τους άλλους, όχι να πιάσεις το 20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
ε εσενα σου ετυχε χρονια με ευκολα θεματα
Ψέμα. Πήγαινε μία να δεις τι αγγούρια είχαμε τότε και πού ήταν οι βάσεις. Όλα τα τμήματα του Πολυτεχνείου είχαν κάτω από 19000 τότε, ενώ τώρα έχουν πάει στον Θεό.

Και όπως είπε και η Ζωή πιο πάνω δεν διαγωνίζεσαι για να γράψεις "πάνω από 19" για να περάσεις στην Ιατρική. Διαγωνίζεσαι για να γράψεις καλύτερα από τους άλλους ανταγωνιστές σου που θέλουν επίσης Ιατρική.

Η μεγάλη «σφαγή» σύμφωνα με τους βαθμολογητές έχει γίνει στην Τεχνολογική κατεύθυνση, με την αποτυχία στη Φυσική να φτάνει μέχρι και το… 80%!
Πάμε πάλι. Αυτό με ενοχλεί στα media, στο ότι όταν πέφτουν δύσκολα θέματα μιλάνε για "σφαγή", για "γκρεμίζουν τα όνειρα των παιδιών" και τα σχετικά.

Συγγνώμη, αλλά σε διαγωνισμό πεπερασμένων θέσεων, όπως οι Πανελλήνιες, ισχύει το εξής: όταν "γκρεμίζεται" το όνειρο ενός παιδιού, τότε αυτόματα το όνειρο ενός άλλου παιδιού πραγματοποιείται! Εάν η Ιατρική δέχεται 100 και την δηλώσουν 500, τότε όποια και να είναι η δυσκολία των θεμάτων, 400 άτομα θα δουν το όνειρό τους να γκρεμίζεται. Γιατί να γίνεται τόσος ντόρος για τα 400 άτομα που είδαν το όνειρό τους να γκρεμίζεται, όταν γνωρίζαμε εξ' αρχής ότι θα υπήρχαν 400 άτομα που δεν θα μπουν; Μήπως γιατί "πουλάει";

Δεχτείτε το, δεν μπορούν να μπουν όλοι, στις Πανελλήνιες πάντα θα υπάρχουν και τα άτομα που δεν θα περάσουν. Και δείτε το από την άλλη: αυτό το 80% που θα γράψει κάτω απ' τη βάση μπορεί να βάλει εσάς στην σχολή της επιλογής σας.



Γενικά προσπαθήστε να καταλάβετε ότι ο "εχθρός" σας δεν είναι η επιτροπή που βγάζει θέματα, αλλά οι "φίλοι" σας εδώ μέσα που δίνουν Πανελλήνιες μαζί με εσάς και μπορούν να σας φάνε την θέση. Ναι, τα λέω σκληρά, αλλά αυτή είναι η αλήθεια, δεχτείτε την.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Τα έχουμε πει 500 φορές, τα θέματα είναι δύσκολα για όλους, όχι μόνο για εσένα.
Στόχος είναι να γράψεις καλύτερα από τους άλλους, όχι να πιάσεις το 20.
Ενας μετριος μαθητης προτιμαει τα ευκολα

Γιατι αν πεσουν ευκολα θα γραψει 17 ενω ο αριστος 20.Θα τον χωριζει απο τον αριστο μονο 3 μοναδες ενω αμα πεσουν δυσκολα ο μετριος θα γραψει 13 και ο αριστος 18-19.Ετσι θα τους χωριζει μεγαλυτερος βαθμος

Δεν λεω τι ειναι σωστο αλλα η καραμελα οτι δεν χρειαζετε να φοβασαι γιατι ειναι δυσκολα για ολους πρεπει να σταματησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
:mad:

ε εσενα σου ετυχε χρονια με ευκολα θεματα, περασες και εισαι φοιτητης, για σκεψου την πιθανοτητα να ησουν υποψηφιος εφετος...
λολ

Έχεις δει τα θέματα του 2006;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
ΦΥΣΙΚΑ και τα εχω δει,
μεχρι και πριν την αρχη των φετινων πανελλαδικων ηταν οντως τα πιο δυσκολα
(το γνωριζω γιατι ειχα λυσει και φυσικη και μαθηματικα του 06),
ομως δεν νομιζω ομως να ισχυει ακομα αυτο....
οπως εισης δεν ειναι τυχαιο οτι ειπαν φετος πως τετοια θεματα εχουν να πεσουν απο την εποχη των δεσμων!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ενας μετριος μαθητης προτιμαει τα ευκολα [...]
Δεν λεω τι ειναι σωστο αλλα η καραμελα οτι δεν χρειαζετε να φοβασαι γιατι ειναι δυσκολα για ολους πρεπει να σταματησει
Εάν λοιπόν η καραμέλα αυτή πρέπει να σταματήσει, τότε θα πρέπει να πούμε την αλήθεια: αυτοί οι μαθητές να κάτσουν να διαβάσουν παραπάνω για να γίνουν από "μέτριοι" -> "καλοί", ώστε να τους βολεύουν τα δύσκολα θέματα. Εάν δεν μπορούν λυπάμαι ... ας πάρουν πρώτα τις θέσεις αυτοί που όντως έχουν διαβάσει και έχουν γράψει στα δύσκολα θέματα και μετά ό,τι περισσέψει πάει και στους υπολοίπους.

Συγγνώμη, ξέρω ότι είναι σκληρό, αλλά είναι και το δίκαιο. Γιατί με κάθε "μέτριο" μαθητή που μπαίνει σε μία υψηλόβαθμη σχολή, αυτόματα τίθεται εκτός ένας "καλός" μαθητής, ο οποίος έχασε την θέση του για ένα αριθμητικό λάθος. Και ξέρετε ότι όταν τα θέματα είναι εύκολα, η εισαγωγή κρίνεται στο μόριο. Θα θέλατε να σας πάρει την θέση ένας που διάβασε λιγότερο από εσάς μόνο και μόνο γιατί κάνατε ένα αριθμητικό λάθος;

Αυτό το "μακάρι να πέσουν εύκολα" εμένα μου ακούγεται ότι κάποιοι θέλουν να περάσουν στο Παν/μιο με αλχημείες, ελπίζοντας οι "καλοί" να κάνουν κάποιο αριθμητικό λάθος. Γιατί να θες να καταστρέψεις τον άλλον, όταν είναι πιο παραγωγικό να γίνεις εσύ καλύτερος;

Ακόμα κι όταν πέφτουν τόσα και τόσα δύσκολα θέματα βλέπετε ότι υπάρχουν πολύ υψηλοί βαθμοί σε Μαθηματικά και Φυσική. Γιατί λοιπόν να μην γίνετε κι εσείς σαν αυτούς τους υποψηφίους;

Μήπως γιατί ήταν τα άτομα που βρίζατε σε topics σαν αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
απο τη στιγμη που στις εξετασεις υπαρχουν μαθηματα ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ, το τονιζω: ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ στα οποια δεν ειναι ολοι εξισου δυνατοι, (ομως ειναι σε αλλα μαθηματα) οι εξετασεις ειναι ακρως υποκειμενικες!
αν υπηρχαν περισσοτερες επιλογες σε μαθηματα και δη βαρυτητας (απο την πλευρα των μαθητων) τοτε ας βαλουν και τα πιο δυσκολα θεματα που μπορουν να σκεφτουν
Οταν ομως διαγωνιζονται ολοι στα ιδια, τοτε πρεπει να υπαρχει βαθμος δυσκολιας τετοιος ωστε να επιτρεπει τον συναγωνισμο μεταξυ ολων των διαγωνιζομενων.

Συγγνωμη γιωργο, δεν εχω κατι μαζι σου, αλλα ακολουθωντας την λογικη αυτη μπορουμε να καταληξουμε και στο συμπερασμα οτι πχ και το dopping ειναι καλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top