Mέγιστη διάρκεια φοίτησης

Παναγιώτης_Σ

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Βασικά πρέπει να πάρουν πόδι οι μισοί φοιτητές από τα Πανεπιστήμια...:) αν θέλουμε να αναβαθμιστούν οι σπουδές από θέμα ποιότητας...κτλ. Το πτυχίο λόγω μαζικότητας έγινε πωπόχαρτο.

Μεγάλη κουβέντα και μεγάλη συζήτηση ανοίγει αυτό που λες :) Δε διαφωνώ οτι χρειάζεται το Ελληνικό πανεπιστήμιο ανανέωση, αλλά δε μπορούν να πάρουν πόδι οι μισοί φοιτητές, αυτό δεν είναι μέτρο. Μη ξεχνάς οτι στα πανεπιστήμια μπήκαν παιδιά με βαθμός πρόσβασης 0,8. Μια αρχική ρύθμιση του συστήματος αυτού προφανώς νοσεί, γιατί δε μπορεί μετά να περιμένουμε ποιοτικά στοιχεία από αυτό το κομμάτι των φοιτητών, όση προσπάθεια κι αν έχουν καταβάλλει. Πιστεύω οτι πρέπει να υπάρχουν φοιτητές τόσοι ώστε να μπορεί να διατηρηθεί μια ενότητα και μια δυνατότητα εργασίας στο μέλλον. Άρα καλύτερα να τρίξουν κάποιες θεσούλες καθηγητών διαφόρων τμημάτων, κι ας πάρουν στο τμήμα τους λιγότερους φοιτητές και όχι όσους απλά πληρούν τις προϋποθέσεις ύπαρξης τους. Επίσης, για ένα φοιτητή που έχει δυσκολίες, π.χ. που εργάζεται και δε μπορεί να παρακολουθεί, είναι πολύ φασιστικό να του λες, "θα τελειώσεις τότε". Θα τελειώσει "όποτε του γουστάρει". Τόσο απλά. Στήριξη χρειάζονται οι φοιτητές, όχι "πόδι". Ειδικά αυτοί που δεν παίρνουν έτοιμο το "τσέκι" από τον μπαμπά. Να με συγχωρείς, σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι στο πρόσωπό σου, απλά υπήρξα ένας τέτοιος φοιτητής που με αίμα κατάφερα να πάρω πτυχίο στα... 8 έτη. Οπότε ας δούμε και λίγο την ευθύνη των ανώτερων για την ποιότητα των σπουδών μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μήπως αυτοί που μπήκαν με 0,8 και 3 και 6 και 9 να μην έμπαιναν καθόλου στο πανεπιστήμιο....;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παναγιώτης_Σ

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Μήπως αυτοί που μπήκαν με 0,8 και 3 και 6 και 9 να μην έμπαιναν καθόλου στο πανεπιστήμιο....;

Μα φυσικά. Αυτό ακριβώς που λες εννοώ και γω. Ποτέ δε θα πάει προς το καλύτερο το Ελληνικό πανεπιστήμιο αν υπάρχει βάση του 0,8. Είναι και αυτό ένας τρόπος να κερδίσει το Κράτος ψήφους, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που "στέλνει χρήμα" στις μικρές πόλεις της Ελλάδας, αποφεύγοντας τις σοβαρές πολιτικές στήριξης της περιφέρειας που χρειάζονται χρήμα. για τέτοια είναι οι άνθρωποι τώρα...; Έχουν έξοδα. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Aν ήθελαν οι πολιτικοί να στηρίξουν την περιφέρεια, θα μπορούσαν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια να έχουν δίγλωσσα προγράμματα σπουδών ώστε να προσελκύονται και ξένοι φοιτητές. Έτσι και τα σπίτια θα νοικιάζονταν και η τοπική αγορά θα ζεσταινόταν..όπως γίνεται σε όλη την Ε.Ε. Αλλά βλέπεις είναι αντισυνταγματικό...Για παράδειγμα, η γειτόνισσά μας Ιταλία, πριν χρόνια (ακόμη και τώρα) αποτελεί ρουφίχτρα Ελλήνων για σπουδές ως εναλλακτική επιλογή (λόγω αποτυχίας στις πανελλήνιες) οπότε και ενισχύει την οικονομία της. Η Ελλάδα γιατί "χτενίζεται";

Παναγιώτη, στο Τμήμα μου είναι εγγεγραμμένοι κοντά 2.000 προπτυχιακοί φοιτητές. Κάθε χρόνο εισάγονται 200-250 (και με μεταγραφές,...κτλ) νέοι φοιτητές και αποφοιτούν μόνο 30. Δεν νομίζεις ότι κάτι πρέπει να γίνει; Ενημερωτικά, πάνω στην επιστήμη μου, η Ελληνική πολιτεία, με τις "υπερσύγχρονες βιομηχανίες", "πολυεθνικές εταιρίες",...κτλ έχει ιδρύσει 8 Τμήματα ακαδημαϊκής εκπαίδευσης...λες και είχαμε έλλειψη. Να το δείγμα πελατειακής λογικής. Την ίδια στιγμή η Μ.Βρετανία, με 70.000.000 κατοίκους περίπου, έχει τα μισά περίπου Τμήματα από την Ελλαδίτσα στην επιστήμη μου σε Πανεπιστήμια κύρους με αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών 350 περίπου (και πολλούς λέω). Να, το πρόβλημα...

Η Ρεβέκκα, πιο πάνω έχει δίκιο. Μήπως δεν πρέπει όλοι να σπουδάζουμε στο Πανεπιστήμιο ή στα ΤΕΙ; Η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι για όλους. Ούτε θα πρέπει με ενέσεις να γίνεται αυτοσκοπός. Αντί γι' αυτό, θα έπρεπε να είχαμε ευρύτερη αγορά εργασίας με άλλα χειρωνακτικά επαγγέλματα που δεν θέλουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι θα άνοιγε και η αγορά για βιομηχανικές επενδύσεις,...κτλ που θα ωφελούσε και τους πτυχιούχους. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως Νίκο...Αν ένας άνθρωπος δεν μπορεί να βγάλει αξιοπρεπώς το Λύκειο, δεν πρέπει να μπαίνει στο πανεπιστήμιο. Ακόμα και αν υπάρχουν οι θέσεις...Σημαίνει πολύ απλά ότι δεν μπορεί να το κάνει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Μήπως αυτοί που μπήκαν με 0,8 και 3 και 6 και 9 να μην έμπαιναν καθόλου στο πανεπιστήμιο....;
Α, δηλαδή εγώ που έβγαλα 8305 μόρια δεν είμαι ικανός να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων ε; Θεωρούμαι άχρηστος; Τι;
Σωστά πάντως, γιατί για να μην έγραψα καλά Φυσική και Προγραμματισμό στις Πανελλαδικές σημαίνει ότι δεν θεωρούμαι ικανός να σπουδάσω κάποια ΣΔΟ, που είναι όλες ''γεμάααααατες'' από τέτοια μαθήματα.
Όποιος αξίζει θα πάει μπροστά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Το ότι εισάγεται κάποιος σε μια σχολή δεν μου λέει εμένα τίποτα. Το θέμα είναι να την αγαπάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βρε παιδιά, οι λεγόμενοι αιώνιοι φοιτητές και οι φοιτητές που λέτε ότι πρέπει να πάρουν πόδι μπήκαν πριν την κατάργηση της βάσης του 10.
Αν θέλει ο άλλος θα στρώσει τον ποπό του και θα διαβάσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Μήπως αυτοί που μπήκαν με 0,8 και 3 και 6 και 9 να μην έμπαιναν καθόλου στο πανεπιστήμιο....;
Μακάρι να ήταν αυτοί το μόνο πρόβλημα του πανεπιστημίου..
Και αρκετοί από αυτούς που είχαν βαθμολογία κάτω από 10 έφυγαν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού :P

Α δηλαδή εγώ που έβγαλα 8305 μόρια δεν είμαι ικανός να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων ε; Θεωρούμαι άχρηστος; Τι; Κρίμα, γιατί πώς θα περάσω, για παράδειγμα, την Φυσική ή τον Προγραμματισμό (πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα) στην σχολή που είναι γεμάααααατη από τέτοια μαθήματα;

Όποιος αξίζει θα πάει μπροστά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Το ότι κάποιος μπαίνει σε μια σχολή δεν μου λέει εμένα τίποτα. Το θέμα είναι αν θα αποφοιτήσει (που πιστεύω ότι δεν θα αποφοιτήσει) κάποιος που μπαίνει με 0,8 για παράδειγμα.
Είσαι καταδικασμένος γιοζ :P
Εξάλλου όταν κάποιος μπαίνει στο πανεπιστήμιο ή θα στρώσει τον (_|_) του και θα καλύψει τα κενά του ή θα τριαβέται με τη σχολή μέχρι να βαρεθεί και να την παρατήσει.

Το όλο θέμα με τη μέγιστη διάρκεια φοίτησης τη βρίσκω γενικώς φάουλ.
Πιο καλά θα ήταν να εφαρμόσουν ένα σύστημα του εξωτερικού που αν δεν περάσεις το μάθημα στον χρόνο του απλά δεν παίρνεις βαθμό σε αυτό και τελείωσε το θέμα εκεί. Και στα χρόνια τη σχολή έχεις τους απόφοιτους και τελειώνει εκεί το θέμα.
Βέβαια με την οργάνωση των περισσότερων σχολών και μερικά διαμάντια καθηγητές που τη βρίσκουν να κόβουν φοιτητές για να έχουν ακροατήριο στις διαλέξεις τους (αν γούσταραν τόσο τον κόσμο να τους βλέπει ας γίνονταν τραγουδιστές :redface:) δεν φαίνεται να είναι εφαρμόσιμο.

Aν ήθελαν οι πολιτικοί να στηρίξουν την περιφέρεια, θα μπορούσαν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια να έχουν δίγλωσσα προγράμματα σπουδών ώστε να προσελκύονται και ξένοι φοιτητές. Έτσι και τα σπίτια θα νοικιάζονταν και η τοπική αγορά θα ζεσταινόταν..όπως γίνεται σε όλη την Ε.Ε. Αλλά βλέπεις είναι αντισυνταγματικό...Για παράδειγμα, η γειτόνισσά μας Ιταλία, πριν χρόνια (ακόμη και τώρα) αποτελεί ρουφίχτρα Ελλήνων για σπουδές ως εναλλακτική επιλογή (λόγω αποτυχίας στις πανελλήνιες) οπότε και ενισχύει την οικονομία της. Η Ελλάδα γιατί "χτενίζεται";

Παναγιώτη, στο Τμήμα μου είναι εγγεγραμμένοι κοντά 2.000 προπτυχιακοί φοιτητές. Κάθε χρόνο εισάγονται 200-250 (και με μεταγραφές,...κτλ) νέοι φοιτητές και αποφοιτούν μόνο 30. Δεν νομίζεις ότι κάτι πρέπει να γίνει; Ενημερωτικά, πάνω στην επιστήμη μου, η Ελληνική πολιτεία, με τις "υπερσύγχρονες βιομηχανίες", "πολυεθνικές εταιρίες",...κτλ έχει ιδρύσει 8 Τμήματα ακαδημαϊκής εκπαίδευσης...λες και είχαμε έλλειψη. Να το δείγμα πελατειακής λογικής. Την ίδια στιγμή η Μ.Βρετανία, με 70.000.000 κατοίκους περίπου, έχει τα μισά περίπου Τμήματα από την Ελλαδίτσα στην επιστήμη μου σε Πανεπιστήμια κύρους με αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών 350 περίπου (και πολλούς λέω). Να, το πρόβλημα...

Η Ρεβέκκα, πιο πάνω έχει δίκιο. Μήπως δεν πρέπει όλοι να σπουδάζουμε στο Πανεπιστήμιο ή στα ΤΕΙ; Η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι για όλους. Ούτε θα πρέπει με ενέσεις να γίνεται αυτοσκοπός. Αντί γι' αυτό, θα έπρεπε να είχαμε ευρύτερη αγορά εργασίας με άλλα χειρωνακτικά επαγγέλματα που δεν θέλουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι θα άνοιγε και η αγορά για βιομηχανικές επενδύσεις,...κτλ που θα ωφελούσε και τους πτυχιούχους. ;)
Συμφωνώ σε αυτά που λες.Το μόνο που δε μου αρέσει στον τρόπο σκέψης σου είναι αυτό
Η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι για όλους.
Κανείς δεν έχει δικαίωμα να αποτρέπει κάποιον να σπουδάσει αν αυτός το θέλει πραγματικα.

Τώρα για τα χειρονακτικά επαγγέλματα μακάρι να υπήρχε αυτό που λες.
Από όταν πηγαίνεις στο σχολείο σου λένε μάθε παιδί μου γράμματα να μπεις στο πανεπιστήμιο να σπουδάσεις.Οι ίδιοι οι γονείς φταίνει που απαξιώνουν τα χειρονακτικά επαγγέλματα λες και αν το παιδί τους κάνει μια χειρονακτική δουλειά θα πάθει τίποτα. Πώς λοιπόν κάποιος που δεν είναι μέσα στο χορό της χειρονακτικής εργασίας να καταλάβει την χαζή αυτή νοοτροπία των γονιών μας;

Την καλύτερη δουλειά την κάνουν αυτοί που πάνε και μαθαίνουν την τέχνη του υδραυλικού και ο κύριος δουλεύει 20λεπτά με μία ώρα και σου τσιμπάει το 50άρικο έτσι. Αλλά το να είσαι σήμερα υδραυλικός δεν είναι ιν και ας βγάζεις σε μια ώρα όσα βγάζουν άλλοι σε 2-3 μέρες στην καλύτερη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παναγιώτης_Σ

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Μα φυσικά. Αυτό ακριβώς που λες εννοώ και γω. Ποτέ δε θα πάει προς το καλύτερο το Ελληνικό πανεπιστήμιο αν υπάρχει βάση του 0,8. Είναι και αυτό ένας τρόπος να κερδίσει το Κράτος ψήφους, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που "στέλνει χρήμα" στις μικρές πόλεις της Ελλάδας, αποφεύγοντας τις σοβαρές πολιτικές στήριξης της περιφέρειας που χρειάζονται χρήμα. για τέτοια είναι οι άνθρωποι τώρα...; Έχουν έξοδα. :redface:

Αυτό που προηγήθηκε είναι χιούμορ. Προφανώς είναι ειρωνικός ο τόνος μου προς τις κυβερνήσεις για τα καμώματα των. Έφαγα βέβαια στη μάπα ένα -2, αλλά δε πειράζει, θα βάλω και σε μένα -1 γιατί αν δε το κανα δε θα είχα χιούμορ.

Aν ήθελαν οι πολιτικοί να στηρίξουν την περιφέρεια, θα μπορούσαν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια να έχουν δίγλωσσα προγράμματα σπουδών ώστε να προσελκύονται και ξένοι φοιτητές. Έτσι και τα σπίτια θα νοικιάζονταν και η τοπική αγορά θα ζεσταινόταν..όπως γίνεται σε όλη την Ε.Ε. Αλλά βλέπεις είναι αντισυνταγματικό...Για παράδειγμα, η γειτόνισσά μας Ιταλία, πριν χρόνια (ακόμη και τώρα) αποτελεί ρουφίχτρα Ελλήνων για σπουδές ως εναλλακτική επιλογή (λόγω αποτυχίας στις πανελλήνιες) οπότε και ενισχύει την οικονομία της. Η Ελλάδα γιατί "χτενίζεται";

Παναγιώτη, στο Τμήμα μου είναι εγγεγραμμένοι κοντά 2.000 προπτυχιακοί φοιτητές. Κάθε χρόνο εισάγονται 200-250 (και με μεταγραφές,...κτλ) νέοι φοιτητές και αποφοιτούν μόνο 30. Δεν νομίζεις ότι κάτι πρέπει να γίνει; Ενημερωτικά, πάνω στην επιστήμη μου, η Ελληνική πολιτεία, με τις "υπερσύγχρονες βιομηχανίες", "πολυεθνικές εταιρίες",...κτλ έχει ιδρύσει 8 Τμήματα ακαδημαϊκής εκπαίδευσης...λες και είχαμε έλλειψη. Να το δείγμα πελατειακής λογικής. Την ίδια στιγμή η Μ.Βρετανία, με 70.000.000 κατοίκους περίπου, έχει τα μισά περίπου Τμήματα από την Ελλαδίτσα στην επιστήμη μου σε Πανεπιστήμια κύρους με αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών 350 περίπου (και πολλούς λέω). Να, το πρόβλημα...

Η Ρεβέκκα, πιο πάνω έχει δίκιο. Μήπως δεν πρέπει όλοι να σπουδάζουμε στο Πανεπιστήμιο ή στα ΤΕΙ; Η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι για όλους. Ούτε θα πρέπει με ενέσεις να γίνεται αυτοσκοπός. Αντί γι' αυτό, θα έπρεπε να είχαμε ευρύτερη αγορά εργασίας με άλλα χειρωνακτικά επαγγέλματα που δεν θέλουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι θα άνοιγε και η αγορά για βιομηχανικές επενδύσεις,...κτλ που θα ωφελούσε και τους πτυχιούχους. ;)

Μα αγαπητέ μου, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με όλα όσα λες. Αυτό που δε μου άρεσε είναι το...

πρέπει να πάρουν πόδι

Πόδι ξέρεις ποιοι πρέπει να πάρουν; Οι υπεράριθμοι καθηγητές των τμημάτων, συναφών με το επάγγελμα σου, που μου ανέφερες οτι υπάρχουν στην Ελλάδα. Γιατί ναι, αν υπάρχουν σε ένα τμήμα 40 καθηγητές (χώρια λέκτορες, αναπληρωτές, επίκουροι, μπλα μπλα) φυσικό είναι οι ίδιοι οι καθηγητές να λένε "Αν φέρουν λιγότερους φοιτητές εδώ κάθε χρόνο, εμένα τρέμει η θέση μου, δε θα χρειάζομαι από κάποια στιγμή και μετά, οπότε θα πρέπει να φύγω ως υπεράριθμος, αναλογικά με τον αριθμό των φοιτητών." Τι γίνεται λοιπόν; Για χατήρι του λατρεμένου καθηγητούκου, γεμίσαμε πανεπιστήμια, χωρίς να υπάρχει λόγος να λειτουργούν, αυτό ακριβώς δηλαδή που λες.

Α, δηλαδή εγώ που έβγαλα 8305 μόρια δεν είμαι ικανός να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων ε; Θεωρούμαι άχρηστος; Τι;
Σωστά πάντως, γιατί για να μην έγραψα καλά Φυσική και Προγραμματισμό στις Πανελλαδικές σημαίνει ότι δεν θεωρούμαι ικανός να σπουδάσω κάποια ΣΔΟ, που είναι όλες ''γεμάααααατες'' από τέτοια μαθήματα.
Όποιος αξίζει θα πάει μπροστά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Το ότι εισάγεται κάποιος σε μια σχολή δεν μου λέει εμένα τίποτα. Το θέμα είναι να την αγαπάει.

Δε μου ακούγεται παράλογο. Σημασία έχει να αγαπάει τη σχολή, φυσικά, αλλά να μπορεί να τη βγάλει εις πέρας κιόλας. Είναι πάντως πολύ ενδιαφέρον γιατί αυτή η γνώμη ας πούμε με κάνει να αναθεωρώ κάποια πράγματα. Δε θέλω να είμαι απόλυτος. Άλλωστε δε πιστεύω οτι υπάρχει μια αλήθεια στα πράγματα, είναι όλα πολύ σχετικά, όλοι από τη μεριά μας έχουμε δίκαιο και άδικο.

Παναγιώτη, στο Τμήμα μου είναι εγγεγραμμένοι κοντά 2.000 προπτυχιακοί φοιτητές. Κάθε χρόνο εισάγονται 200-250 (και με μεταγραφές,...κτλ) νέοι φοιτητές και αποφοιτούν μόνο 30. Δεν νομίζεις ότι κάτι πρέπει να γίνει;

Στο τμήμα που τελείωσα, έχουμε 2400 εγγεγραμμένους, παίρνουν κάθε χρόνο 90 (βασικά τώρα παίρνουν 90, όταν είχα περάσει έπαιρναν 130) και πτυχίο παίρνουν οι 50 περίπου κάθε χρόνο, αλλά δουλειά δε βρίσκουν ούτε οι 5. Καταλαβαίνω πολύ καλά για τι πράγμα μιλάς. Πολύ καλά. Για αυτό που λες για τα δίγλωσσα προγράμματα κτλ, όλα ωραίες ιδέες, μα δε πίστεψα ποτέ οτι ο Έλληνας δεν έχει ιδέες. Πάντα θα έχει. Το θέμα είναι να θέλει κιόλας. και κάποιοι στις σημερινές κυβερνήσεις, δε θέλουν. Και δε το κρύβουν κιόλας οι άνθρωποι, είναι πασιφανές από τις επιλογές τους, τι θέλουν και τι όχι... Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο μέλλον :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cynic

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν νομίζω πάντως ότι χρειάζονται 8 ή 10 ή 12 χρόνια για να τελειώσεις μία σχολή!!!Μην τρελαθούμε κιόλας!!!
Είναι πάάάάρα πολύ!!

Εεε συγγνώμη αλλά εγώ όντως θα τρελαθώ με αυτά που διαβάζω.
Δεν μου αρέσει να λέω τα προσωπικά μου σε forums αλλά σίγουρα είναι πιο ειλικρινές απ' το να πω "ξέρω παιδιά με..."

Δεν θα συνυπολογίσω την δυσκολία του τμήματος, ας υποθέσουμε ότι αν είσαι κλώνος του Αϊνστάιν ή του Νεύτωνα μπορείς άνετα να τελειώσεις μια σχολή Πληροφορικής/Μαθηματικών/Φυσικής σε 4-5 χρόνια στην Ελλάδα.

Αλλά εγώ προσωπικά βρίσκομαι κοντά στα 6 χρόνια κι έχω ορισμένα ακόμα μαθήματα.
Αν εξαιρέσουμε ότι είμαι στουρνάρι και σκράπας κι ότι δεν μου αξίζει να πάρω πτυχίο, εκτός από την βλακεία που με δέρνει στον εγκέφαλο υπάρχουν κι άλλοι λόγοι (φθηνές δικαιολογίες) που με έκαναν να καθυστερήσω τόσο πολύ όπως στρατός + προβλήματα υγείας + οικονομικές δυσκολίες + δουλειά + καταλήψεις.

Υπάρχουν άτομα με πολύ περισσότερες δυσκολίες από αυτές που ανέφερα και δεν καθυστερούν απλώς επειδή τριγυρνούν όλη μέρα στις καφετέριες και στα κλάμπια τρώγοντας τα λεφτά του μπαμπάκα.

Τι πρέπει να κάνουν αυτοί ρε παιδιά πείτε μου εσείς? Εκτός των υπόλοιπων δυσκολιών που έχουν ν' αντιμετωπίσουν να τους αρνηθεί το κράτος να πάρουν ένα ρημάδι πτυχίο? Γιατί? Αυτοί δεν το αξίζουν δηλαδή?

Συγγνώμη αλλά αν αυτό λέγεται δωρεάν παιδεία εγώ λέγομαι Μέγας Αλέξανδρος.

Περιμένω τώρα να με κράξετε ως αιώνιο φοιτητή.


Υ.Γ: Η παράθεση του μηνύματος της Revekka είναι τυχαία, θα μπορούσα να παραθέσω το μήνυμα οποιουδήποτε υποστηρίζει ότι 8 χρόνια για να τελειώσει οποιοσδήποτε μια σχολή είναι "πάρα πολύ".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Όλοι χρησιμοποιούν την δουλειά ως δικαιολογία. Πιστεύω ότι όποιος παίρνει πτυχίο πάνω από 8 χρόνια (απλώς δεν ενδιαφέρεται για την σχολή του) εξαίρεση αποτελούν κάποιες δύσκολες πολυτεχνικές σχολές (και κάποια τμήματα των μαθηματικών) που τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα.

Επίσης όποιος δε γράφει καλό βαθμό στο πτυχίο του ή δε γράφει καλά στις πανελλαδικές δεν είναι στουρνάρι είναι απλώς αδιάφορος (και δεν ασχολείται).

Βρίσκω αρκετά ειρωνικό κάποιος που είναι σε μαθηματικοφυσικοπληροφορικοχημική σχολή να απαιτεί να περάσει τα μαθηματα χωρίς να τα παρακολουθήσει (με δικαιολογίες τύπου ότι έχω δουλειά). Όσο ακαδημαϊκό και αν θεωρείται το μάθημα αυτές οι σχολές θέλουν μεθοδολογία και λογική η οποία διδάσκεται μόνο στα αμφιθέατρα.

Τα πανεπιστήμια δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός να δίνει τα πτυχία έτσι και πρέπει να λαμβάνεται ο κάθε μαθητής με ίδια σταθμά και να μην λαμβάνονται υπόψη οικονομικοί λόγοι, προβλήματα οικογένειας κοκ. Όποιος δε μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σχολής του τότε δε του αξίζει το πτυχίο, δε τον λέω στουρνάρι απλά αδιάφορο και ένας αδιάφορο (ο οποίος μπορεί να είναι και απόλυτα δικαιολογημένος) .

Για όποιον δε το ξέρει στην Ελλάδα έχουμε δωρεαν παιδεία (παραπάνω από οποιοδήποτε κράτος). Τα ελληνικά πανεπιστήμια χαρίζουν πολλες ευκολίες (π.χ αιωνια φοίτηση), χορηγήσεις, επιδοτήσεις.


Α, δηλαδή εγώ που έβγαλα 8305 μόρια δεν είμαι ικανός να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων ε; Θεωρούμαι άχρηστος; Τι;
Σωστά πάντως, γιατί για να μην έγραψα καλά Φυσική και Προγραμματισμό στις Πανελλαδικές σημαίνει ότι δεν θεωρούμαι ικανός να σπουδάσω κάποια ΣΔΟ, που είναι όλες ''γεμάααααατες'' από τέτοια μαθήματα.
Όποιος αξίζει θα πάει μπροστά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Το ότι εισάγεται κάποιος σε μια σχολή δεν μου λέει εμένα τίποτα. Το θέμα είναι να την αγαπάει.

Εσύ είσαι άλλη φάση yoze. Στις πανελλαδικές δίνεις μαθήματα που δε σε ενδιαφέρουν (αφού δεν έχουν σχέση με επαγγελματικό σου προσανατολισμό).. Μεταξύ μας έγραψες 8 αλλά είμαι σίγουρος πως μπορείς να γράψεις πολύ παραπάνω με λίγο παραπάνω διάβασμα.

Όταν μπεις στην σχολή όμως και μένεις σε όλα τα μαθήματα 1 ,2-- 10 φορές τότε φυσικά δε θα σου αξίζει το πτυχιο. Η αξία του καθενός φαίνεται μετά το πτυχίο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Όλοι χρησιμοποιούν την δουλειά ως δικαιολογία. Πιστεύω ότι όποιος παίρνει πτυχίο πάνω από 8 χρόνια (απλώς δεν ενδιαφέρεται για την σχολή του) εξαίρεση αποτελούν κάποιες δύσκολες πολυτεχνικές σχολές (και κάποια τμήματα των μαθηματικών) που τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα.

Bέβαια τα πράγματα γίνονται δύσκολα για τους εξής λόγους:

  • Στην μαθηματικοποιημένη έμφαση των επιστημών του Πολυτεχνείου. Στα Φυσικομαθηματικά Τμήματα από την άλλη, δίνουν έμφαση στην θεωρητική μορφή των μαθηματικών (μια αρκετά επίπονη νοητική διαδικασία κατανόησης λεπτών και αφηρημένων εννοιών, δυσνόητων ορισμών, πολύπλοκων θεωρημάτων και των εκτενών αποδείξεών τους που απαιτούν μια άνετη γνώση της μαθηματικής αλφαβήτου...από το σχολείο και τα πρώτα έτη σπουδών). Ακόμη και στην Φυσική τα μαθηματικά συναντιούνται υπό αυτήν την μορφή. Οι εφαρμογές έπονται αλλά και πάλι απαιτούν καλή εξοικείωση με τον μαθηματικό φορμαλισμό.
  • Στις πολλές καταλήψεις για x,y,z λόγους με αποτέλεσμα η διδακτική διαδικασία να διακόπτεται σε μόνιμη βάση και να μην υπάρχει ροή ύλης. Πολλά μαθήματα από 2 δίωρα την εβδομάδα διδάσκονται ένα σε δίωρο λόγω ότι στο ένα δίωρό τους γίνεται περιοδικά, η φοιτητική συνέλευση. Προηγείται ο συνδικαλισμός της μάθησης. Ότι δεν διδάσκεται εντός εξαμήνου σε κάθε μάθημα λόγω φόρτου ύλης και χαμένων διδακτικών ωρών διαβάζεται στο σπίτι γιατί εξετάζεται κανονικά. Σπάνια ο διδάσκων αναπληρώνει με εξτρά δίωρα, κάποια χαμένη ώρα μαθήματος.
Συνεπώς η αδυναμία σύντομης διεκπεραίωσης των προπτυχιακών σπουδών οφείλεται κατά κύριο λόγο σε αυτές τις δυο αιτίες. Άλλες αιτίες όπως φοιτητικό κοπροσκύλισμα στο όνομα της "ντόλτσε βίτα φοιτητικής ζωής", "δουλειές",...κτλ έπονται αυτών. Βέβαια μια άλλη παράμετρος σημαντική είναι ότι σχεδόν όλοι οι φοιτητές των Φυσικομαθηματικών Τμημάτων αλλά και του Πολυτεχνείου εισάγονται στο Πανεπιστήμιο με πολύ χαμηλό επίπεδο σε μαθηματικά και φυσική ασχέτως μορίων στις πανελλήνιες (αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο). Σύμφωνα με πολλά μέλη ΔΕΠ τα κενά από το λύκειο είναι μεγάλα και οι φοιτητής πολλές φορές στην διαδρομή των σπουδών δυσκολεύεται στην μελέτη τους. Δηλ., υπάρχει ένα χάσμα γνώσεων μεταξύ των δυο βαθμίδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Όλοι χρησιμοποιούν την δουλειά ως δικαιολογία.
True. Βασικά, Πανεπιστήμιο και δουλειά ΔΕΝ συνδιάζονται ρε παιδιά.

Εάν πρέπει ντε και καλά να δουλέψεις για να τα βγάλεις πέρα, γιατί να μπεις και στο Πανεπιστήμιο; Ή θα δουλεύεις ή θα σπουδάζεις, δεν γίνονται και τα δύο. Αν πάλι θες να σπουδάσεις αλλά δεν τα βγάζεις πέρα οικονομικά, τόσες υποτροφίες υπάρχουν για προπτυχιακές σπουδές.

Ακόμα και στις ΗΠΑ, που δεν τις λες και "κοινωνικό κράτος", είναι αρκετά συχνό το φαινόμενο οι undergraduates να παίρνουν κάποιο assistantship, κάποιες φορές είτε βοηθώντας στην έρευνα είτε στη διδασκαλία.

Λύσεις υπάρχουν δηλαδή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cynic

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Όλοι χρησιμοποιούν την δουλειά ως δικαιολογία.

Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να τους πληρώνουν οι γονείς τους καθ'ολη την διάρκεια των σπουδών τους ξέρεις.


Πιστεύω ότι όποιος παίρνει πτυχίο πάνω από 8 χρόνια (απλώς δεν ενδιαφέρεται για την σχολή του) εξαίρεση αποτελούν κάποιες δύσκολες πολυτεχνικές σχολές (και κάποια τμήματα των μαθηματικών) που τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα.

Οι περισσότεροι υποστηρικτές του ορίου χρόνου φοίτησης τώρα που είναι στα 8 χρόνια λένε ότι 8 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αρχικά όταν σκεφτόντουσαν να το κάνουν 6 χρόνια οι ίδιοι υποστηρικτές έλεγαν ότι 6 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αν ήταν στα 4,5 χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα έλεγαν ότι όποιος κάνει πάνω από 4,5 χρόνια δεν ενδιαφέρεται κ.ο.κ.

Πραγματικά θέλω να σας πιστέψω αλλά έχω μπερδευτεί. Τελικά πόσα χρόνια είναι "πολλά" και ποιος είναι σε θέση να το κρίνει? Επίσης ενώ οι περισσότεροι συμφωνούν ότι οι πολυτεχνικές σχολές είναι πιο δύσκολες (κι εγώ μαζί), παρ' όλα αυτά απ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση στο συγκεκριμένο μέτρο που λαμβάνει υπόψη την δυσκολία της σχολής. (διορθώστε με αν κάνω λάθος)


Επίσης όποιος δε γράφει καλό βαθμό στο πτυχίο του ή δε γράφει καλά στις πανελλαδικές δεν είναι στουρνάρι είναι απλώς αδιάφορος (και δεν ασχολείται).

Όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλαδικές απλά δεν περνάει στην σχολή οπότε δεν ξέρω καν γιατί το έγραψες αυτό.
Επίσης όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλαδικές ή είναι αδιάφορος ή δεν ασχολείται ή απλά δεν έχει δυνατότητα να κατανοήσει/αποστηθίσει τα αντικείμενα στα οποία εξετάζεται. Υπάρχουν παιδιά που ξεσκίζονται στο διάβασμα και στα φροντιστήρια μήνες πριν τις πανελλαδικές και παρ' όλα αυτά δεν πετυχαίνουν. Πρέπει να τους "δωρίσει" το κράτος ένα βαθμό για να περάσουν στο πανεπιστήμιο? Φυσικά και όχι γιατί τα πανεπιστήμια δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα όπως πολύ σωστά γράφεις και παρακάτω.

Βρίσκω αρκετά ειρωνικό κάποιος που είναι σε μαθηματικοφυσικοπληροφορικοχημική σχολή να απαιτεί να περάσει τα μαθηματα χωρίς να τα παρακολουθήσει (με δικαιολογίες τύπου ότι έχω δουλειά). Όσο ακαδημαϊκό και αν θεωρείται το μάθημα αυτές οι σχολές θέλουν μεθοδολογία και λογική η οποία διδάσκεται μόνο στα αμφιθέατρα.

"Απαιτεί"? Αν μπορεί να περάσει τα μαθήματα χωρίς να παρακολουθήσει τις θεωρίες τότε μπράβο του.
Όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων το να χάνει κανείς τις θεωρίες επειδή δουλεύει ή ό,τι άλλο σημαίνει ότι τελικά δεν θα περάσει το μάθημα οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πού κολλάει η "απαίτηση". Μήπως εννοείς να πάει στο καθηγητή και να του πει "σας παρακαλώ περάστε με επειδή δούλευα"? Όχι βέβαια.



Τα πανεπιστήμια δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός να δίνει τα πτυχία έτσι και πρέπει να λαμβάνεται ο κάθε μαθητής με ίδια σταθμά και να μην λαμβάνονται υπόψη οικονομικοί λόγοι, προβλήματα οικογένειας κοκ.

Όποιος δε μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σχολής του τότε δε του αξίζει το πτυχίο, δε τον λέω στουρνάρι απλά αδιάφορο και ένας αδιάφορο (ο οποίος μπορεί να είναι και απόλυτα δικαιολογημένος) .

Λέγοντας "να δίνει τα πτυχία έτσι" εννοείς να δωρίζει πτυχία σε όσους πηγαίνουν και κλαίγονται ότι έχουν π.χ. οικογενειακά προβλήματα χωρίς να περάσουν τα μαθήματα? Δεν το νομίζω. Το ότι πήρες πτυχίο σημαίνει ότι έμαθες ό,τι χρειάστηκε να μάθεις για να είσαι παραγωγικός στο αντικείμενο σου άσχετα το πόσο χρόνο έκανες. Τι σε κάνει δηλαδή να πιστεύεις ότι κάποιος που έκανε 6 χρόνια είναι χειρότερος από κάποιον που έκανε 4 χρόνια?

Επίσης εγώ δεν μίλησα για διαφορετική αντιμετώπιση, δεν ανέφερα κάπου ότι τα πανεπιστήμια θα πρέπει να "δωρίζουν" μαθήματα ή έξτρα χρόνια σε όσους αντιμετωπίζουν κάθε είδους ζήτημα που τους αναγκάζει να καθυστερήσουν.
Το να μην υπάρχει όριο χρόνου φοίτησης δεν νομίζω ότι δίνει έξτρα προνόμια σε αυτούς? Αντίθετα το να υπάρχει δυσκολεύει τα πράγματα γι' αυτούς που αναγκάζονται να καθυστερήσουν, οπότε το ζήτημα της αντιμετώπισης αυτομάτως αντιστρέφεται εις βάρος τους.

Αδιαφορία δικαιολογημένη δεν υπάρχει. Η αδιαφορία είναι απλά αδιαφορία, χωρίς λόγο και αιτία.


Όταν μπεις στην σχολή όμως και μένεις σε όλα τα μαθήματα 1 ,2-- 10 φορές τότε φυσικά δε θα σου αξίζει το πτυχιο. Η αξία του καθενός φαίνεται μετά το πτυχίο. :)

Στην πρώτη σου φράση λες ότι αν μείνεις 10 φορές σε μάθημα δεν το αξίζεις και στην αμέσως επόμενη λες ότι αν το αξίζεις φαίνεται αφότου το πάρεις. Τελικά πότε καταλαβαίνει κανείς αν το αξίζει? Πριν ή μετά?


Τέλος έχω διαπιστώσει κι από παλιότερα posts ότι κάποιοι ενοχλούνται ιδιαίτερα γνωρίζοντας ότι υπάρχουν άτομα που καθυστερούν να τελειώσουν την σχολή τους. Μπορώ να μάθω παρακαλώ το γιατί? Μήπως τους πληρώνετε από την τσέπη σας? Εξάλλου αν κάποιος ξεπεράσει τον ελάχιστο χρόνο φοίτησης δεν του χορηγείται ούτε πάσο, ούτε επιδότηση ενοικίου, ούτε καν συγγράματα, οπότε δεν νομίζω ότι το κόστος της καρέκλας που καταλαμβάνει στο αμφιθέατρο είναι και τόσο τρομερό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να τους πληρώνουν οι γονείς τους καθ'ολη την διάρκεια των σπουδών τους ξέρεις.

To δέχομαι αλλά δεν δέχομαι αυτή τη δικαιολογία ότι ότι είμαι αιώνιος φοιτητής επειδή δουλεύω.




Οι περισσότεροι υποστηρικτές του ορίου χρόνου φοίτησης τώρα που είναι στα 8 χρόνια λένε ότι 8 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αρχικά όταν σκεφτόντουσαν να το κάνουν 6 χρόνια οι ίδιοι υποστηρικτές έλεγαν ότι 6 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αν ήταν στα 4,5 χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα έλεγαν ότι όποιος κάνει πάνω από 4,5 χρόνια δεν ενδιαφέρεται κ.ο.κ.
Δέχομαι αυτό που λες, παρόλα αυτά θεωρώ 8 χρόνια μεγάλο χρονικο διάστημα. Προσωπικά δε με πειράζει να μην υπάρχει όριο, αυτο που με ενοχλεί είναι να βλέπω καθηγητές να παραδίδουν και τα αμφιθεατρα να είναι άδεια. Θα προτιμούσα να υπήρχαν απουσίες παρουσίες.

Πραγματικά θέλω να σας πιστέψω αλλά έχω μπερδευτεί. Τελικά πόσα χρόνια είναι "πολλά" και ποιος είναι σε θέση να το κρίνει? Επίσης ενώ οι περισσότεροι συμφωνούν ότι οι πολυτεχνικές σχολές είναι πιο δύσκολες (κι εγώ μαζί), παρ' όλα αυτά απ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση στο συγκεκριμένο μέτρο που λαμβάνει υπόψη την δυσκολία της σχολής. (διορθώστε με αν κάνω λάθος)




Όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλαδικές απλά δεν περνάει στην σχολή οπότε δεν ξέρω καν γιατί το έγραψες αυτό.
Επίσης όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλαδικές ή είναι αδιάφορος ή δεν ασχολείται ή απλά δεν έχει δυνατότητα να κατανοήσει/αποστηθίσει τα αντικείμενα στα οποία εξετάζεται. Υπάρχουν παιδιά που ξεσκίζονται στο διάβασμα και στα φροντιστήρια μήνες πριν τις πανελλαδικές και παρ' όλα αυτά δεν πετυχαίνουν. Πρέπει να τους "δωρίσει" το κράτος ένα βαθμό για να περάσουν στο πανεπιστήμιο? Φυσικά και όχι γιατί τα πανεπιστήμια δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα όπως πολύ σωστά γράφεις και παρακάτω.
Οι περισσότεροι που πανε φροντιστήρια και δε πρακολουθούνε το μαθημα του καθηγητή στην σχολή. Δε φταίει το πανεπιστήμιο σε αυτό αλλά ο φοιτητής που το κάνει αυτό.
"Απαιτεί"? Αν μπορεί να περάσει τα μαθήματα χωρίς να παρακολουθήσει τις θεωρίες τότε μπράβο του.
Όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων το να χάνει κανείς τις θεωρίες επειδή δουλεύει ή ό,τι άλλο σημαίνει ότι τελικά δεν θα περάσει το μάθημα οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πού κολλάει η "απαίτηση". Μήπως εννοείς να πάει στο καθηγητή και να του πει "σας παρακαλώ περάστε με επειδή δούλευα"? Όχι βέβαια.





Λέγοντας "να δίνει τα πτυχία έτσι" εννοείς να δωρίζει πτυχία σε όσους πηγαίνουν και κλαίγονται ότι έχουν π.χ. οικογενειακά προβλήματα χωρίς να περάσουν τα μαθήματα? Δεν το νομίζω. Το ότι πήρες πτυχίο σημαίνει ότι έμαθες ό,τι χρειάστηκε να μάθεις για να είσαι παραγωγικός στο αντικείμενο σου άσχετα το πόσο χρόνο έκανες. Τι σε κάνει δηλαδή να πιστεύεις ότι κάποιος που έκανε 6 χρόνια είναι χειρότερος από κάποιον που έκανε 4 χρόνια?

Επίσης εγώ δεν μίλησα για διαφορετική αντιμετώπιση, δεν ανέφερα κάπου ότι τα πανεπιστήμια θα πρέπει να "δωρίζουν" μαθήματα ή έξτρα χρόνια σε όσους αντιμετωπίζουν κάθε είδους ζήτημα που τους αναγκάζει να καθυστερήσουν.
Το να μην υπάρχει όριο χρόνου φοίτησης δεν νομίζω ότι δίνει έξτρα προνόμια σε αυτούς? Αντίθετα το να υπάρχει δυσκολεύει τα πράγματα γι' αυτούς που αναγκάζονται να καθυστερήσουν, οπότε το ζήτημα της αντιμετώπισης αυτομάτως αντιστρέφεται εις βάρος τους.

Αδιαφορία δικαιολογημένη δεν υπάρχει. Η αδιαφορία είναι απλά αδιαφορία, χωρίς λόγο και αιτία.




Στην πρώτη σου φράση λες ότι αν μείνεις 10 φορές σε μάθημα δεν το αξίζεις και στην αμέσως επόμενη λες ότι αν το αξίζεις φαίνεται αφότου το πάρεις. Τελικά πότε καταλαβαίνει κανείς αν το αξίζει? Πριν ή μετά?

Η αξία φαίνεται στο μετά. Αν κάποιος μετά τις σπουδές του παίζει βόλους με την ανεργία τότε δε πάει να το εβγαλε με άριστα άριστα.....
Στην πρώτη μου φάση έχεις δικιο δε θεωρώ σωστό να στερείτε με αυτόν τον μακράβιο τρόπο σε ένα παιδί η φοίτηση του γιατί κόπηκε σε ένα μάθημα 10 φορές (το μάθημα μπορέι να είναι πολύ δύσκολο)

Τέλος έχω διαπιστώσει κι από παλιότερα posts ότι κάποιοι ενοχλούνται ιδιαίτερα γνωρίζοντας ότι υπάρχουν άτομα που καθυστερούν να τελειώσουν την σχολή τους. Μπορώ να μάθω παρακαλώ το γιατί? Μήπως τους πληρώνετε από την τσέπη σας? Εξάλλου αν κάποιος ξεπεράσει τον ελάχιστο χρόνο φοίτησης δεν του χορηγείται ούτε πάσο, ούτε επιδότηση ενοικίου, ούτε καν συγγράματα, οπότε δεν νομίζω ότι το κόστος της καρέκλας που καταλαμβάνει στο αμφιθέατρο είναι και τόσο τρομερό.

Έχεις δικιο αναθεωρώ.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cynic

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
True. Βασικά, Πανεπιστήμιο και δουλειά ΔΕΝ συνδιάζονται ρε παιδιά.

Τότε πώς εξηγείς το γεγονός οτι πολλοί τα συνδυάζουν?

Και με την λογική σου όποιος αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες πριν την αρχή των σπουδών του να μην μπει καν στον κόπο να ξεκινήσει κάτι που θα του δώσει την δυνατότητα να ασχοληθεί με αυτό που του αρέσει.
Κι όποιος αντιμετωπίσει οικονομική δυσκολία στην διάρκεια των σπουδών του να την παρατήσει?

To δέχομαι αλλά δεν δέχομαι αυτή τη δικαιολογία ότι ότι είμαι αιώνιος φοιτητής επειδή δουλεύω.

Το να δουλεύει κανείς παράλληλα ενώ σπουδάζει αναμφισβήτητα είναι λόγος που ενδέχεται να καθυστερήσει τις σπουδές του.
Τώρα το αν ο Χ,Υ λόγος στέκει ως βάσιμη δικαιολογία ο καθένας νομίζω το κρίνει διαφορετικά.
Παρ' όλα αυτά δεν νομίζω πως ένας φοιτητής που καθυστερεί τις σπουδές του έχει να δικαιολογηθεί ή να απολογηθεί σε κανέναν εκτός ίσως από τους γονείς του που τον υποστηρίζουν οικονομικά. Πάντως σίγουρα όχι στους άλλους για προφανείς λόγους και σίγουρα όχι στον εαυτό του γιατί αν έχεις καθυστερήσει για οποιοδήποτε λόγο δεν έχει νόημα να ψάχνεις δικαιολογίες αλλά να στρωθείς και να διαβάσεις για να βγάλεις την σχολή.

Στην περίπτωση των γονιών του η κάθε οικογένεια ανάλογα με τις δυνατότητες και τους πόρους της μπορεί ανά πάσα στιγμή να κρίνει και να αποφασίσει αν θέλει το παιδί τους να συνεχίσει τις σπουδές του αν κι εφόσον έχει καθυστερήσει. Οπότε απόψεις του τύπου "οι αιώνιοι φοιτητές πρέπει να πάρουν πόδι γιατί τρων τα λεφτά του μπαμπά τους" (δεν το λέω για 'σένα) τις θεωρώ ακραίες κι αβάσιμες γιατί δεν είναι όλες οι περιπτώσεις οι ίδιες και το τι συμβαίνει μέσα σε μια οικογένεια το ξέρει μόνο η ίδια.


Οι περισσότεροι που πανε φροντιστήρια και δε πρακολουθούνε το μαθημα του καθηγητή στην σχολή. Δε φταίει το πανεπιστήμιο σε αυτό αλλά ο φοιτητής που το κάνει αυτό.

Εγώ μίλησα για τις πανελλήνιες, αλλά συμφωνώ με αυτό που λες. Φυσικά και δεν φταίει το πανεπιστήμιο. Αν θέλει κάποιος να πληρώνει φροντιστήρια αντί να παρακολουθήσει τα μαθήματα της σχολής κακό του κεφαλιού του. Παρ' όλα αυτά ο συνδυασμός των δύο μπορεί να βοηθήσει σε κάποιες περιπτώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να τους πληρώνουν οι γονείς τους καθ'ολη την διάρκεια των σπουδών τους ξέρεις.

Οι περισσότεροι υποστηρικτές του ορίου χρόνου φοίτησης τώρα που είναι στα 8 χρόνια λένε ότι 8 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αρχικά όταν σκεφτόντουσαν να το κάνουν 6 χρόνια οι ίδιοι υποστηρικτές έλεγαν ότι 6 χρόνια είναι πολλά κι όποιος κάνει παραπάνω απλά δεν ενδιαφέρεται.
Αν ήταν στα 4,5 χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα έλεγαν ότι όποιος κάνει πάνω από 4,5 χρόνια δεν ενδιαφέρεται κ.ο.κ.


"Απαιτεί"? Αν μπορεί να περάσει τα μαθήματα χωρίς να παρακολουθήσει τις θεωρίες τότε μπράβο του.
Όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων το να χάνει κανείς τις θεωρίες επειδή δουλεύει ή ό,τι άλλο σημαίνει ότι τελικά δεν θα περάσει το μάθημα οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πού κολλάει η "απαίτηση". Μήπως εννοείς να πάει στο καθηγητή και να του πει "σας παρακαλώ περάστε με επειδή δούλευα"? Όχι βέβαια.

Λέγοντας "να δίνει τα πτυχία έτσι" εννοείς να δωρίζει πτυχία σε όσους πηγαίνουν και κλαίγονται ότι έχουν π.χ. οικογενειακά προβλήματα χωρίς να περάσουν τα μαθήματα? Δεν το νομίζω. Το ότι πήρες πτυχίο σημαίνει ότι έμαθες ό,τι χρειάστηκε να μάθεις για να είσαι παραγωγικός στο αντικείμενο σου άσχετα το πόσο χρόνο έκανες. Τι σε κάνει δηλαδή να πιστεύεις ότι κάποιος που έκανε 6 χρόνια είναι χειρότερος από κάποιον που έκανε 4 χρόνια?

Επίσης εγώ δεν μίλησα για διαφορετική αντιμετώπιση, δεν ανέφερα κάπου ότι τα πανεπιστήμια θα πρέπει να "δωρίζουν" μαθήματα ή έξτρα χρόνια σε όσους αντιμετωπίζουν κάθε είδους ζήτημα που τους αναγκάζει να καθυστερήσουν.
Το να μην υπάρχει όριο χρόνου φοίτησης δεν νομίζω ότι δίνει έξτρα προνόμια σε αυτούς? Αντίθετα το να υπάρχει δυσκολεύει τα πράγματα γι' αυτούς που αναγκάζονται να καθυστερήσουν, οπότε το ζήτημα της αντιμετώπισης αυτομάτως αντιστρέφεται εις βάρος τους.

Αδιαφορία δικαιολογημένη δεν υπάρχει. Η αδιαφορία είναι απλά αδιαφορία, χωρίς λόγο και αιτία.

Δεν έχεις καταλάβει κάποια πράγματα. Οι σπουδές είναι κάτι προαιρετικό, οπότε θα πρέπει να είσαι έτοιμος για τις όποιες θυσίες χρειαστούν, δηλαδή να παρακολουθείς, να διαβάζεις καθημερινά κτλ.

Οκτώ έτη σπουδών είναι πολλά για σχολές με διάρκεια 4 ετών. Επίσης μη ξεχνάς ότι τα πανεπιστήμια χρηματοδοτούνται από το κράτος για τις όποιες, έστω υποτυπώδεις, υποδομές τους και τις παροχές προς τους φοιτητές.

Όντως υπάρχουν οικονομικά προβλήματα, υγείας κτλ. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι φοιτητές ειθίσταται να επιλέγουν τμήμα στον τόπο μόνιμης κατοικίας ή έστω πολύ κοντά για να έχουν ελάχιστα έξοδα και συνήθως θεωρητικά τμήματα ώστε να μην υπάρχει ο βραχνάς των απουσιών. Τα πρωϊνά συνηθίζουν να εργάζονται προς ενίσχυση του πενιχρού οικογενειακού εισοδήματος και το βράδυ στρώνονται για διάβασμα και ω του θαύματος βγάζουν τη σχολή σε λογικό χρονο και με βαθμό.
Απλώς αυτοί οι εξαίρετοι νέοι δε βγαίνουν να διατυμπανίσουν το ζόρι που τρώνε γι' αυτό νομίζουμε ότι δεν υπάρχουν αυτές οι κατηγορίες και κάποιοι κραυγάζουν για ανώτατα και κατώτατα όρια φοίτησης και λοιπά φαιδρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Τέλος έχω διαπιστώσει κι από παλιότερα posts ότι κάποιοι ενοχλούνται ιδιαίτερα γνωρίζοντας ότι υπάρχουν άτομα που καθυστερούν να τελειώσουν την σχολή τους. Μπορώ να μάθω παρακαλώ το γιατί? Μήπως τους πληρώνετε από την τσέπη σας?
Ακριβώς αυτό, τους πληρώνουμε απ' την τσέπη μας (φορολογία).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cynic

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν έχεις καταλάβει κάποια πράγματα. Οι σπουδές είναι κάτι προαιρετικό, οπότε θα πρέπει να είσαι έτοιμος για τις όποιες θυσίες χρειαστούν, δηλαδή να παρακολουθείς, να διαβάζεις καθημερινά κτλ.

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, εγώ νόμιζα ότι θα μου δώσουν πτυχίο επειδή είμαι όμορφος.


Απλώς αυτοί οι εξαίρετοι νέοι δε βγαίνουν να διατυμπανίσουν το ζόρι που τρώνε γι' αυτό νομίζουμε ότι δεν υπάρχουν αυτές οι κατηγορίες και κάποιοι κραυγάζουν για ανώτατα και κατώτατα όρια φοίτησης και λοιπά φαιδρά.

Αν ο "δια τυμπανισμός" αναφέρεται σε εμένα και την αρχική μου δημοσίευση, παρακαλώ μάθε ότι δεν έχω προσωπικό πρόβλημα με το μέτρο διότι δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστώ 8 χρόνια για να τελειώσω την σχολή μου.

Όμως ήθελα να αναφέρω κάποια παραδείγματα άλλων αιτιών που μπορούν να οδηγήσουν κάποιον να καθυστερήσει εκτός της αμέλειας και της αδιαφορίας.
Και το έκανα όχι γιατί θεωρώ το μέτρο άδικο, αλλά γιατί οι ίδιοι οι φοιτητές πιστεύουν ότι μπορούν να κρίνουν πόσα χρόνια είναι "πολλά". Επαναλαμβάνομαι αλλά θα το ξαναπώ: Περιέργως η άποψη σας περί του πόσα χρόνια είναι "πολλά" είναι ακριβώς ίση με το εκάστοτε όριο φοίτησης που ενίοτε θέτει το υπουργείο παιδείας. Γιατί άραγε? Τουλάχιστον αν διέφερε έστω κι ένα εξάμηνο ή υπήρχαν διακυμάνσεις μεταξύ των απόψεων θα ήσασταν πολύ πιο πειστικοί.

Τελικά δεν θα καταλάβω ποτέ σε τι ακριβώς ενοχλούν οι "καθυστερημένοι" φοιτητές τους φοιτητές που είναι 100% σίγουροι ότι θα βγάλουν την σχολή σε 4 χρόνια (περισσότερα ποτηράκια στο κυλικείο?)

Το επιχείρημα περί "φορολογίας" δεν με πείθει και τόσο, συνήθως οι φοιτητές δεν φορολογούνται γιατί όπως είπε και κάποιος παραπάνω "σχολή και δουλειά δεν συνδυάζονται". Και ενώ εκείνος υποστηρίζει αυτό, εσύ υποστηρίζεις ότι ο εξαίρετος νέος μπορεί να βγάλει την σχολή του σε λογικό χρόνο δουλεύοντας τα πρωϊνά. Ποιός από τους δύο σας έχει δίκιο? Μπερδεύτηκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Παιδιά και τους καθηγητές τους πληρώνουμε αλλά τίποτα δεν κάνουν.Πολλοί απο αυτούς ευθύνονται για παιδιά που δεν μπορούν να πάρουν πτυχίο στα 4.Μην τρελαθώ...κάποιοι δεν κάνουν καθόλου καλό μάθημα...ας φτιάξουμε πρώτα όλο το σύστημα της παιδείας και ας αφήσουμε τα x χρόνια σπουδών...τουλάχιστον με αυτούς που χρωστάνε γεμίζουν και τα αμφιθέατρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top