Πατρεύς
Περιβόητο μέλος
Φυσικα και μπορω να σου απαντησω. Η απαντηση ειναι οτι σχεδον ποτε δεν ειναι παιδαγωγικα σωστο να αξιολογεις ενα παιδι με ενα νουμερο. Αυτο το φανερωνουν ολοενα και περισσοτερες παιδαγωγικες μελετες ανα τον κοσμο τα τελευταια χρονια.
Με συγχωρείτε και πάλι, αλλά εγώ ρώτησα τί ισχύει στον κανονισμό. Δεν καταλαβαίνω τί σχέση έχει αυτό που λέτε. Κι εγώ συμφωνώ ότι το παιδί δεν πρέπει να αξιολογείται με ένα νούμερο, αλλά από την άλλη, αφού ισχύει ένα συγκεκριμένο καθεστώς, με ποιά λογική αυτό καταστρατηγείται; Και αν μεν δε μετράει ο βαθμός, τότε ας μπουν όλοι στην κλήρωση, ανεξάρτητα από το βαθμό τους. Όχι όμως να υπάρχει αυτή η ανομοιομορφία στον τρόπο λειτουργίας ανάλογα με το πώς επιθυμεί ο κάθε διευθυντής...
Πιστευω οτι παντα φαινεται ο γονεας που δρα με κινητρο τον φθονο. Αν δεν αναγνωριζεις την σχεση που εχει η προσπαθεια που κανει το καθε παιδι, εισαι εκτος καθε παιδαγωγικης λογικης, οποτε καλυτερο θα ηταν να μην διατυπωνεις τετοιες αφελεις ερωτησεις.
Την προσπάθεια που έκανε το παιδί την έχει αξιολογήσει ο διδάσκων και έχει βάλει τον αντίστοιχο βαθμό. Από εκεί κι ύστερα, εφ' όσον δεν υπάρχει κάποιο άλλο κριτήριο, ορίζεται ο σημαιοφόρος με βάση το βαθμό. Αν είναι να αλλάξουν τα κριτήρια, ας γίνουν για όλους. Σε αυτό επιμένω.
Αυτο βεβαια ειναι κατι εντελως ασχετο.
Όπως νομίζετε. Πάντως έφερα ένα παράδειγμα για να δείξω πώς το να μην αντιδράς σε κραυγαλέες περιπτώσεις, στην ουσία διαιωνίζει μια νοσηρή κατάσταση.
Αν καποιος γονεας δεν αναγνωριζει την επιστημονικη διασταση του ανθρωπου που εχει απεναντι του, εν προκειμενω τον παιδαγωγο, να φυγει, να παει αλλου. Ελεος πια με την υποβαθμιση των δασκαλων. Αν πας στον γιατρο τολμας να του φερεις αντιρρηση; Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν περιπτωσεις που ο δασκαλος κρινει με ο,τι να'ναι κριτηρια, αλλα στις περισσοτερες που ακουω, ο δασκαλος εχει ενα παιδαγωγικο επιχειρημα απο πισω. Αλλα κανεις γονεας δεν καθεται να το ακουσει, γιατι δεν τον ενδιαφερεει.
Υποβάθμιση των δασκάλων; Μήπως οι ίδιοι οι δάσκαλοι με τη λάθος νοοτροπία τους έχουν υποβαθμίσει τους εαυτούς τους και το λειτούργημά τους; Και μπορεί πολλές φορές να προτάσσουν «παιδαγωγικό επιχείρημα» και στην ουσία να προβαίνουν σε μια ενέργεια για καθαρά ιδιοτελείς σκοπούς. Τώρα εκφράσεις του τύπου «κανένας γονέας δεν κάθεται να το ακούσει», τις βρίσκω άκρως αφοριστικές και νομίζω ότι καλό θα ήταν να αποφεύγονταν σε μια συζήτηση.
Το παιδι σε αυτην την ηλικια και για τετοιου ειδους γεγονοτα, δειχνει το ενδιαφερον του αναλογα με το ενδιαφερον που δειχνουν οι γονεις του. Τα περι δηλητηριασμου απλα να αναφερω πως μου προσφεραν ενα ωραιο χαμογελο στα χειλη.
Σε αυτό έχετε δίκιο, απλώς οι καταστάσεις δεν είναι άσπρο-μαύρο. Αδιαφορώ ή αρχίζω τα ξεκατινιάσματα. Υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις και άνθρωποι οι οποίοι χειρίζονται αλλιώς τα πράγματα. Δεν ξέρω πάντως αν γελάσατε με αυτά που ανέφερα περί δηλητηριασμού, πάντως οι δάσκαλοι ως υπεύθυνοι και για τις ψυχές των παιδιών, πολλές φορές με τις άγαρμπες ενέργειές τους, καταφέρνουν και τις δηλητηριάζουν. Και μπορώ να αναφέρω πλείστα όσα παραδείγματα από το δικό μου σχολείο αλλά μάλλον θα είναι και πάλι «τελείως άσχετα»...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Μια γαμω-παρελαση ειναι, δεν ειναι και το γεγονος της χρονιας.
Θα έπρεπε να είναι το γεγονός της χρονιάς...Σε καμία περίπτωση δεν είναι όπως τη χαρακτηρίσατε....Ίσως έτσι την καταντήσαμε εμείς οι ίδιοι...Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2010 άλλα θέματα κλέβουν την παράσταση, όπως τα καλλιστεία και η eurovision...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
μπράβο ρε soyrotiri,πες τα
αυτός είναι ένας λόγος που φοβάμαι να γίνω καθηγητής,δεν θέλω να βαθμολογήσω κανέναν,όπλο του καθηγητή δεν είναι η βαθμολογία,όπλο του είναι οι γνώσεις του.όπλο του καθηγητή είναι και η αγάπη που οφείλει να δείχνει και να διδάσκει στους μαθητές του.
Να μην φοβασαι αγορι μου, αν οντως αγαπας αυτο που κανεις, αυτο θα φαινεται και θα επρεπε να φτανει και να περισσευει για σενα. Αν εισαι ενταξει με τον εαυτο σου, δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.
Σωστό, πολύ σωστό...
Τώρα εσένα, σε βαθμολογώ με 4.
ΛΟΛ :Ρ
Με συγχωρείτε και πάλι, αλλά εγώ ρώτησα τί ισχύει στον κανονισμό. Δεν καταλαβαίνω τί σχέση έχει αυτό που λέτε. Κι εγώ συμφωνώ ότι το παιδί δεν πρέπει να αξιολογείται με ένα νούμερο, αλλά από την άλλη, αφού ισχύει ένα συγκεκριμένο καθεστώς, με ποιά λογική αυτό καταστρατηγείται; Και αν μεν δε μετράει ο βαθμός, τότε ας μπουν όλοι στην κλήρωση, ανεξάρτητα από το βαθμό τους. Όχι όμως να υπάρχει αυτή η ανομοιομορφία στον τρόπο λειτουργίας ανάλογα με το πώς επιθυμεί ο κάθε διευθυντής...
Να σου πω κατι; Αν ενα παιδι εχει βιωσει κατι δυσκολο, οπως ας πουμε καποιος θανατος, καποιο διαζυγιο, αν βιωνει ξυλοδαρμους στο σπιτι, αν ειναι απο αλλη χωρα και δεν ξερει την γλωσσα αλλα παρολαυτα προσπαθει, και παει λεγοντας στα παλια μου τα παπουτσια τον γραφω τον κανονισμο. Το ξερω οτι στην ενηλικη ζωη πολλα πραγματα κινουνται βασει κανονισμων, και πιστευω οτι ετσι θα επρεπε να ειναι, αλλα οταν μιλαμε για ηλικιες κατω των 12, πιστευω οτι θα επρεπε στους κανονισμους να συνυπολογιζονται και να λαμβανονται υποψιν και αλλοι ποιοτικοι παραγοντες, οταν προκειται για μια επιβραβευση ενος παιδιου [που εν προκειμενω κακως βεβαια, η επιβραβευση ειναι η θεση του παιδιου στην παρελαση].
Την προσπάθεια που έκανε το παιδί την έχει αξιολογήσει ο διδάσκων και έχει βάλει τον αντίστοιχο βαθμό. Από εκεί κι ύστερα, εφ' όσον δεν υπάρχει κάποιο άλλο κριτήριο, ορίζεται ο σημαιοφόρος με βάση το βαθμό. Αν είναι να αλλάξουν τα κριτήρια, ας γίνουν για όλους. Σε αυτό επιμένω.
Δεν εχεις πολλα περιθωρια να πραξεις, οταν σου ζητειται αξιολογηση με ενα νουμερο. Δηλαδη ναι μεν ενα παιδι μπορει να βγαζει Μ.Ο. 9, αλλα ειναι χρυσο παιδι και ενα αλλο που βγαζει 10 να ειναι κωλοπαιδο. Στο δημοτικο τουλαχιστον, δεν θα επρεπε το πρωτο παιδι να θεωρειται "κατωτερο" του δευτερου". Σαφως και ο καθε διευθυντης θα μπορουσε να παει με τον κανονισμο και να εχει ησυχο το κεφαλι του, ως προς το τυπικο της πραξης του, αλλα εγω προσωπικα, αν θεωρουσα οτι παιδαγωγικα αυτη η πραξη ειναι λαθος, δεν θα την εκανα. Αν θελουμε το σχολειο να ειναι ενα ιδρυμα που αποδιδει βαθμους και οχι ενα ιδρυμα στο οποιο τα παιδια μας διαπαιδαγωγουνται, πειτε μου να το ξερω.
Όπως νομίζετε. Πάντως έφερα ένα παράδειγμα για να δείξω πώς το να μην αντιδράς σε κραυγαλέες περιπτώσεις, στην ουσία διαιωνίζει μια νοσηρή κατάσταση.
Φυσικα και να αντιδρασεις, αφου πρωτα εχεις μπει στον κοπο να ακουσεις και την αλλη πλευρα και να καταλαβεις τους λογους για τους οποιους γινονται καποια πραγματα.
Υποβάθμιση των δασκάλων; Μήπως οι ίδιοι οι δάσκαλοι με τη λάθος νοοτροπία τους έχουν υποβαθμίσει τους εαυτούς τους και το λειτούργημά τους; Και μπορεί πολλές φορές να προτάσσουν «παιδαγωγικό επιχείρημα» και στην ουσία να προβαίνουν σε μια ενέργεια για καθαρά ιδιοτελείς σκοπούς. Τώρα εκφράσεις του τύπου «κανένας γονέας δεν κάθεται να το ακούσει», τις βρίσκω άκρως αφοριστικές και νομίζω ότι καλό θα ήταν να αποφεύγονταν σε μια συζήτηση.
Απλα ανεφερα αυτο που βλεπω εγω, αφοριστικο ξε-αφοριστικο, αυτο βλεπω. Βλεπω γονεις να απευθυνονται στους δασκαλους λες και ειναι οι παρκαδοροι των παιδιων τους, να εχουν αποψη για το πως πρεπει καποιος δασκαλος να κανει την δουλεια του, και τα λοιπα. Αν ομως σου προτεινει το παιδαγωγικο επιχειρημα ενας ανθρωπος που ειναι παιδαγωγος, καλο ειναι να τον ακουσεις. Οπως και εγω, αν και οικονομολογος, θα σταθω σουζα μπροστα σε εναν Χημικο οταν μου μιλαει για Χημεια. Πολυ απλα, δεν θα μπορεσω να αποδειξω οτι αυτο που λεει ειναι λαθος, ακομη κι αν μου φαινεται παραξενο, γιατι δεν το κατεχω.
Σε αυτό έχετε δίκιο, απλώς οι καταστάσεις δεν είναι άσπρο-μαύρο. Αδιαφορώ ή αρχίζω τα ξεκατινιάσματα. Υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις και άνθρωποι οι οποίοι χειρίζονται αλλιώς τα πράγματα. Δεν ξέρω πάντως αν γελάσατε με αυτά που ανέφερα περί δηλητηριασμού, πάντως οι δάσκαλοι ως υπεύθυνοι και για τις ψυχές των παιδιών, πολλές φορές με τις άγαρμπες ενέργειές τους, καταφέρνουν και τις δηλητηριάζουν. Και μπορώ να αναφέρω πλείστα όσα παραδείγματα από το δικό μου σχολείο αλλά μάλλον θα είναι και πάλι «τελείως άσχετα»...
Αν υπαρχουν ενδιαμεσες καταστασεις οπως λες, και αν οι δασκαλοι ειναι υπευθυνοι για τις ψυχες των παιδιων, καλο ειναι να μην μενουμε σε μια ακραια κατασταση (=βαθμος και τιποτα αλλο) και να κοιταμε και λιγο παραπερα.
Θα έπρεπε να είναι το γεγονός της χρονιάς...Σε καμία περίπτωση δεν είναι όπως τη χαρακτηρίσατε....Ίσως έτσι την καταντήσαμε εμείς οι ίδιοι...Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2010 άλλα θέματα κλέβουν την παράσταση, όπως τα καλλιστεία και η eurovision...
Ειναι μεγαλη κουβεντα αυτο, ας το αφησουμε καλυτερα γιατι σιγουρα θα βγουμε εκτος θεματος.
Η πλάκα είναι ότι η γυναίκα ήρθε και κάνει μια ερώτηση και όλοι πέφτουν και της λένε την άποψή τους για τη στάση της και το πως διαπαιδαγωγεί το παιδί της λες και τους ρώτησε.Τέσπα,συνήθως στα δημοτικά γίνεται κλήρωση,by the book ο κανόνας τηρείται απ'το γυμνάσιο και μετά.
Οπως καταλαβαινεις, προφανως και το θεμα εχει ξεφυγει απο την συγκεκριμενη περιπτωση της κυριας που δημιουργησε το θεμα. Απλα, ορμωμενος απο αυτην και φυσικα χωρις να απευθυνομαι σε αυτην, μιλαω για το τι γινεται γενικα στα σχολεια καθε χρονο τετοια εποχη με αφορμη την παρελαση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
https://www.ypepth.gr/docs/pd_200_kai_201_fek_161_13_7_1998_leitoyrgia_olohm_dhm_kai_nhp.pdf στην σελίδα 19 αναφέρεται τι προβλέπει ο νόμος για τους σημαιοφόρους και τους παραστάτες!Όπως αναφέρει: Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ τάξης,ο ένας για το διάστημα έως 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι τέλος της σχολικής χρονιάς.Επιλέγονται αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας,υπολογιζόμενου και του κλασματικού του μέρους.Στις περιπτώσεις ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος,γίνεται κλήρωση.
Για ποιο λόγο να μην διεκδικήσει τα δικαιώματα της. Έχει κάθε δικαίωμα να διεκδικήσει κάτι που της ανήκει βάση νομοθεσίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
την ερωτηση την εκανε στην αρχη... μετα ειπε τι συνεβει στην κληρωση και ειπε επισης να μην παει καθολου παρελαση η "μικρη" για να δειξει της απογοητευση της... λες και.... αντε να μην πω τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
το τελευταιο ποστ της το διαβασατε?
την ερωτηση την εκανε στην αρχη... μετα ειπε τι συνεβει στην κληρωση και ειπε επισης να μην παει καθολου παρελαση η "μικρη" για να δειξει της απογοητευση της... λες και.... αντε να μην πω τωρα
Ναι,και?Εμάς από που και ως που μας πέφτει λόγος το τι κάνει ο καθένας με την οικογένειά του?Ήρθε μήπως η γυναίκα εδώ για να δεχτεί κήρυγμα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
αμα δεν πρεπει να το σχολιασουμε τοτε γιατι βρισκεται εκει? για να ξερουμε τι επακολουθησε? ε εμενα προσωπικα ουτε που με νοιαζει την στιγμη που νοιαζεται για την γνωμη που θα σχηματισει ο κοσμος...Ναι,και?Εμάς από που και ως που μας πέφτει λόγος το τι κάνει ο καθένας με την οικογένειά του?Ήρθε μήπως η γυναίκα εδώ για να δεχτεί κήρυγμα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
το τελευταιο ποστ της το διαβασατε?
την ερωτηση την εκανε στην αρχη... μετα ειπε τι συνεβει στην κληρωση και ειπε επισης να μην παει καθολου παρελαση η "μικρη" για να δειξει της απογοητευση της... λες και.... αντε να μην πω τωρα
Το διάβασα το τελευταίο της post και δεν συμφωνώ με τα σχόλια που ακολούθησαν, ούτε μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για το ήθος της και τον χαρακτήρα της οικογένειας της από 1, 2 post της.
Από τη στιγμή που υπάρχει σχετική νομοθεσία και η μικρούλα αδικήθηκε το βλέπω λογικό και καθόλου εγωιστικό να νιώθει θιγμένη και από τη στιγμή που νιώθει θιγμένη είναι φυσιολογικό να μη θέλει να κάνει παρέλαση γιατί είναι σαν να να το δέχεται. Το να μην συμμετέχει στην παρέλαση επειδή νιώθει ότι αδικείται δεν σημαίνει ότι δεν σέβεται αυτούς που σκοτώθηκαν για την ελευθερία. Δεν αποκάλεσε αυτή κατώτερη την συμμαθήτρια της επειδή έβγαλε χειρότερο βαθμό αλλά το αντίθετο έγινε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Όχι και εντάξει!Εντάξει να μην ξέρουν ποιός είναι ο Καν
Μορφωθείτε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Γιατί φταίνε οι δημοσιογράφοι όταν ρωτούν τα Ελληνόπουλα τι γιορτάζουμε σήμερα και απαντούν χαζοχαρούμενα ότι δεν ξέρουν; Εντάξει να μην ξέρουν ποιός είναι ο Καν, αλλά όχι και να μην ξέρουν για ποιό λόγο κάνουν παρέλαση και γιατί είναι εθνική εορτή, ντροπή.
Γιατί στατιστικά αν ρωτήσεις ένα σύνολο ανθρώπων μια ερώτηση (όσο εύκολη και να είναι) ένα ποσοστό θα απαντήσει λάθος. Όταν μοντάρεται το υλικό του ρεπορτάζ και προβάλλονται μόνο οι αστείες ή οι λάθος απαντήσεις θα δημιουργηθεί ψευδώς το συμπέρασμα από τον τηλεθεατή ότι το σύνολο δε ξέρει την απάντηση.
Είναι μια μέθοδος που εφαρμόζεται σε πολλά δημοσιογραφικά ρεπορτάζ για να γεμίσουν τον κενό χρόνο αλλά και να κινητοποιήσουν και να αλλάξουν την κοινή γνώμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
δεν φταίνε αυτοί οι δημοσιογράφοι,εμείς φταίμε που τους ακούμε ,Σπάστε τις τηλεοράσεις κουφάλες!!!!!
Τι κερδίζεις σπάζοντας ένα αντικείμενο?Is it naturally evil?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Εμένα πάλι μου φαίνεται ρεαλιστικό αυτές οι απαντήσεις να αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών, και προφανώς επέλεξαν εσκεμμένα να τοποθετήσουν αυτές στο βίντεο ώστε να φανεί για άλλη μια φορά η έκπτωση του ηθικοπνευματικού πολιτισμού, όταν οι έφηβοι ξέρουν περί γκαγκά αντί για ιστορία.
Αντιπροσωπεύουν κάποιο ποσοστό αλλά σίγουρα δεν είναι μεγάλο.....
Άλλο παράδειγμα αυτής της τακτικής των δημοσιογράφων είναι η περσινή ιστορία με το εμβόλιο της γρίπης, που έπεισαν αρκετούς να μην το κάνουν, επειδή το εμβόλιο βγήκε βιαστικά, έχει παρενέργειες, δημιουργήθηκε για να τα τσεπώσουν οι εταιρείες κ.λπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.