Φοιτητική ζωή: Τι αλλάζει;

volvox

Νεοφερμένος

Ο volvox αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έδωσα φέτος πανελλήνιες και ευτυχώς με τα μόρια που συγκέντρωσα (εκτός απροόπτου) περνάω στην πρώτη μου επιλογή που είναι το βιολογικό. :)

Στο σημείο αυτό θα ήθελα κάποιες συμβουλές για τα «τερτίπια» του πανεπιστημίου από φοιτητές που έχουν ζήσει την κατάσταση και έχουν μπει στο κλίμα των ελληνικών αει-τει. Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι ο στόχος μου στο πανεπιστήμιο δεν είναι να πάρω με τα χίλια ζόρια ένα πτυχίο σε 7+ χρόνια με βαθμό κοντά στο 5 έχοντας μόνο επιφανειακές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο σπουδών μου. Θέλω να αξιοποιήσω στο έπακρο την ευκαιρία που μου δίνεται, το να σπουδάσω δηλαδή και να μελετήσω έναν επιστημονικό τομέα που αγαπώ ιδιαίτερα, και ει δυνατόν να πάρω το πτυχίο μου με άριστα 8+.

Όταν ανέφερα τα παραπάνω στην αδερφή μου και σε γνωστούς που είναι φοιτητές σε φυσικό και γεωλογικό είδα ότι γέλασαν και δεν μου έδωσαν καθόλου σημασία. Γιατί; Είναι τόσο φαιδρό το να ελπίζεις σε υψηλές βαθμολογίες; Δεν μπαίνουν σε καμία περίπτωση τέτοιο βαθμοί; Οι καθηγητές τελικά είναι τόσο τσεκούρια ή οι φοιτητές τόσο αδιάφοροι σε αυτές τις σχολές;

Θα μου πείτε (και με το δίκιο σας) εφόσον θες να βγάλεις βαθμούς και να εμβαθύνεις κάτσε, στρώσε τον κ@@ο σου και διάβασε!
Και η βασική μου ερώτηση: αρκεί αυτό;
Μόνο με το ατελείωτο διάβασμα θα διαπρέψεις; Ακούω και διαβάζω διάφορα τα οποία με έχουν ανησυχήσει, ότι δηλαδή διαβάζεις για 10 και παίρνεις 5-6, σε ορισμένα μαθήματα κόβεται το 80-90% των φοιτητών κτλ. Τι ισχύει τελικά; Για να σου βάλει αξιοπρεπή βαθμό ένας καθηγητής πρέπει να είσαι γλυφτράκι και κομματόσκυλο τελικά; [sic] :sick::/:

Τώρα όσον αφορά πιο πρακτικά ζητήματα, θεωρείτε πως το να πηγαίνετε σε παραδόσεις είναι σημαντικό; Έχω μπερδευτεί λίγο. :worry: Άλλοι λένε πως θα ήταν καλό να πηγαίνεις σε όλες τις παραδόσεις ώστε να σε γνωρίζει ο καθηγητής, να κρατάς σημειώσεις και όλα τα σημεία-κλειδιά που τονίζει ο καθηγητής που θα χρησιμεύσουν στην εξεταστική, ενώ άλλοι λένε πως σε πολύ θεωρητικά μαθήματα δεν έχει νόημα να πατάς-τα διαβάζεις πριν δώσεις- και ότι το να παρακολουθείς όλα τα μαθήματα είναι κουραστικό, δεν αξίζει και καλύτερα να αξιοποιείς τον χρόνο σου αλλιώς.
Τέλος να ρωτήσω σχετικά με το διάβασμα. Ξέρω ότι σε πολλές σχολές τα βιβλία αργούν αρκετά, πολλοί μάλιστα τα παίρνουν λίγο πριν την εξεταστική. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Οι σημειώσεις σου αρκούν; Πώς κρατάς επαφή με το μάθημα χωρίς να έχεις το βιβλίο; Μια λύση ενδεχομένως να είναι η βιβλιοθήκη-διαβάζεις ή δανείζεσαι παρεμφερή συγγράμματα. Πώς όμως ξέρεις τι να διαβάσεις αφού απʼότι είδα στους οδηγούς σπουδών η ύλη του μαθήματος μπορεί να είναι κάπως «θολή»; :confused:


Συγχωρέστε με εάν σας ζάλισα με τις πολλές ερωτήσεις μου. :P
Ευχαριστώ θερμά όποιον βρει τον χρόνο και απαντήσει έστω σε κάτι από αυτά! Η καθοδήγησή σας είναι ιδιαίτερα σημαντική. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Έδωσα φέτος πανελλήνιες και ευτυχώς με τα μόρια που συγκέντρωσα (εκτός απροόπτου) περνάω στην πρώτη μου επιλογή που είναι το βιολογικό. :)

Στο σημείο αυτό θα ήθελα κάποιες συμβουλές για τα «τερτίπια» του πανεπιστημίου από φοιτητές που έχουν ζήσει την κατάσταση και έχουν μπει στο κλίμα των ελληνικών αει-τει. Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι ο στόχος μου στο πανεπιστήμιο δεν είναι να πάρω με τα χίλια ζόρια ένα πτυχίο σε 7+ χρόνια με βαθμό κοντά στο 5 έχοντας μόνο επιφανειακές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο σπουδών μου. Θέλω να αξιοποιήσω στο έπακρο την ευκαιρία που μου δίνεται, το να σπουδάσω δηλαδή και να μελετήσω έναν επιστημονικό τομέα που αγαπώ ιδιαίτερα, και ει δυνατόν να πάρω το πτυχίο μου με άριστα 8+.

Όταν ανέφερα τα παραπάνω στην αδερφή μου και σε γνωστούς που είναι φοιτητές σε φυσικό και γεωλογικό είδα ότι γέλασαν και δεν μου έδωσαν καθόλου σημασία. Γιατί; Είναι τόσο φαιδρό το να ελπίζεις σε υψηλές βαθμολογίες; Δεν μπαίνουν σε καμία περίπτωση τέτοιο βαθμοί; Οι καθηγητές τελικά είναι τόσο τσεκούρια ή οι φοιτητές τόσο αδιάφοροι σε αυτές τις σχολές;

Θα μου πείτε (και με το δίκιο σας) εφόσον θες να βγάλεις βαθμούς και να εμβαθύνεις κάτσε, στρώσε τον κ@@ο σου και διάβασε!
Και η βασική μου ερώτηση: αρκεί αυτό;
Μόνο με το ατελείωτο διάβασμα θα διαπρέψεις; Ακούω και διαβάζω διάφορα τα οποία με έχουν ανησυχήσει, ότι δηλαδή διαβάζεις για 10 και παίρνεις 5-6, σε ορισμένα μαθήματα κόβεται το 80-90% των φοιτητών κτλ. Τι ισχύει τελικά; Για να σου βάλει αξιοπρεπή βαθμό ένας καθηγητής πρέπει να είσαι γλυφτράκι και κομματόσκυλο τελικά; [sic] :sick::/:

Τώρα όσον αφορά πιο πρακτικά ζητήματα, θεωρείτε πως το να πηγαίνετε σε παραδόσεις είναι σημαντικό; Έχω μπερδευτεί λίγο. :worry: Άλλοι λένε πως θα ήταν καλό να πηγαίνεις σε όλες τις παραδόσεις ώστε να σε γνωρίζει ο καθηγητής, να κρατάς σημειώσεις και όλα τα σημεία-κλειδιά που τονίζει ο καθηγητής που θα χρησιμεύσουν στην εξεταστική, ενώ άλλοι λένε πως σε πολύ θεωρητικά μαθήματα δεν έχει νόημα να πατάς-τα διαβάζεις πριν δώσεις- και ότι το να παρακολουθείς όλα τα μαθήματα είναι κουραστικό, δεν αξίζει και καλύτερα να αξιοποιείς τον χρόνο σου αλλιώς.
Τέλος να ρωτήσω σχετικά με το διάβασμα. Ξέρω ότι σε πολλές σχολές τα βιβλία αργούν αρκετά, πολλοί μάλιστα τα παίρνουν λίγο πριν την εξεταστική. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Οι σημειώσεις σου αρκούν; Πώς κρατάς επαφή με το μάθημα χωρίς να έχεις το βιβλίο; Μια λύση ενδεχομένως να είναι η βιβλιοθήκη-διαβάζεις ή δανείζεσαι παρεμφερή συγγράμματα. Πώς όμως ξέρεις τι να διαβάσεις αφού απʼότι είδα στους οδηγούς σπουδών η ύλη του μαθήματος μπορεί να είναι κάπως «θολή»; :confused:


Συγχωρέστε με εάν σας ζάλισα με τις πολλές ερωτήσεις μου. :P
Ευχαριστώ θερμά όποιον βρει τον χρόνο και απαντήσει έστω σε κάτι από αυτά! Η καθοδήγησή σας είναι ιδιαίτερα σημαντική. :)

Καταρχάς, μην ανησυχείς!!!!Θα την βρεις την άκρη!!!

Επίσης, μην ακούς τον κάθε έναν πικραμένο (και εμάς εδώ, χιχιχιχι) σαν να είναι ο θεός ο ίδιος!!Θα πας και θα δεις με τα μάτια σου τι παίζει!! Και μερικοί καθηγητές είναι τσεκούρια αλλά και πολλοί φοιτητές είναι τελείως αδιάφοροι!

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση σε όλα που ρωτάς.Εσύ κάνε ότι καλύτερο μπορείς για να αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου, αφού θέλεις να τα πας καλά, και βλέπεις αναλόγως τα αποτελέσματα! Πήγαινε στην αρχή σε όλα τα μαθήματα και θα κρίνεις από μόνος σου που θα πρέπει να παρακολουθείς μέτα τις 2-3 φορές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι ο στόχος μου στο πανεπιστήμιο δεν είναι να πάρω με τα χίλια ζόρια ένα πτυχίο σε 7+ χρόνια με βαθμό κοντά στο 5 έχοντας μόνο επιφανειακές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο σπουδών μου. Θέλω να αξιοποιήσω στο έπακρο την ευκαιρία που μου δίνεται, το να σπουδάσω δηλαδή και να μελετήσω έναν επιστημονικό τομέα που αγαπώ ιδιαίτερα, και ει δυνατόν να πάρω το πτυχίο μου με άριστα 8+.

Όταν ανέφερα τα παραπάνω στην αδερφή μου και σε γνωστούς που είναι φοιτητές σε φυσικό και γεωλογικό είδα ότι γέλασαν και δεν μου έδωσαν καθόλου σημασία. Γιατί; Είναι τόσο φαιδρό το να ελπίζεις σε υψηλές βαθμολογίες; Δεν μπαίνουν σε καμία περίπτωση τέτοιο βαθμοί; Οι καθηγητές τελικά είναι τόσο τσεκούρια ή οι φοιτητές τόσο αδιάφοροι σε αυτές τις σχολές;

Σε Τμήματα που ιδρύθηκαν μετά το 1980 υπάρχει μια πιο ελαστική βαθμολογική αντιμετώπιση των φοιτητών από τους καθηγητές. Τα περισσότερα Τμήματα σε θετικές επιστήμες στην Ελλάδα είναι ιδρυμένα πριν το 1970 οπότε επικρατούν κομπλεξικές λογικές από καθηγητές οι οποίες ξεκινούν από το πως βαθμολογούν ένα γραπτό (και ένα "και" να ξεχάσεις χάνεται βαθμός) μέχρι το πως διδάσκουν το μάθημα (δηλ., αλλάζουν τα φώτα στην "θολή" ύλη του οδηγού σπουδών κατά τα γούστα τους και εξετάζουν ότι θέλουν με άλλοθι την δήθεν αυστηρότητα, το δήθεν κύρος, την δήθεν αδιαβασία και του 99% των φοιτητών,...κτλ). Οπότε είναι αστείο σε αυτήν την περίπτωση να μιλάς με άνεση για βαθμό πτυχίου 8+ και πριν από τα 7 χρόνια. Εδώ στο Τμήμα μου (θετικών επιστημών) καλοί φοιτητές που επιλέγουν δύσκολα μαθήματα που δεν τα επιλέγει η μάζα λόγω αιωρούμενης δυσκολίας και βαρεμάρας (είναι πιο ενδιαφέροντα άρα και πιο απαιτητικά) και βγάζουν με ενέσεις έναν βαθμό πτυχίου 6,50. Οι τελείως αριστούχοι με τις υποτροφίες αποτελούν 5 άτομα περίπου στο γενικό σύνολο (και μάλιστα κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο ότι είναι εκ φύσεως ιδιοφυϊες...δηλ., δεν ξεσκίζονται στο διάβασμα ιδιαίτερα). Βέβαια κάτι εικονικά 8άρια σε βαθμούς πτυχίων αντιστοιχούν και σε δυο ειδικές κατηγορίες τα "γλυφτρόνια" και τα "κομματόσκυλα" (ξέρω τέτοια άτομα :sick:)..αλλά όπως είπα είναι τελείως εικονικά (δηλ., ουσία μηδέν). Για να γράψεις σε ένα μάθημα παίζουν πολλοί ρόλοι. Καταρχάς να ξέρεις ότι σε ένα Τμήμα Θετικών Επιστημών όπως το δικό σου, η ύλη των περισσοτέρων μαθημάτων δεν αντιστοιχεί για διάβασμα ενός εξαμήνου αλλά για διάβασμα δυο εξαμήνων...ασχέτως αν θεωρούνται "εξαμηνιαία" μαθήματα και διδάσκονται μέσα σε χρονικό διάστημα τριών μηνών. Η λέξη "εξάμηνο" είναι τελείως τυπική. Κάτι με τις περιοδικές καταλήψεις, κάτι με την βαρεμάρα των διδασκόντων, κάτι με τις αργίες και απεργίες, κάτι με τις περιοδικές φοιτητικές συνελεύσεις κάθε εβδομάδα σχεδόν, τρείς μήνες μένουν σχεδόν για μάθημα δηλ., 13 ημερολογιακές εβδομάδες, οι οποίες σπάνια γίνονται και οι 13. Δεν θυμήθηκα ποτέ στα 5 χρόνια να έγιναν και οι 13 εβδομάδες μάθημα. Πάντα χάνονται 4 εβδομάδες για πλάκα αλλά η χαμένη ύλη ούτε αναπληρώνεται οπότε ή δεν εξετάζεται καθόλου (ο διδάσκων "σκοτίστηκε" αν μάθουμε) ή εξετάζεται κανονικά με διάβασμα μαζεμένο στο σπίτι (ας είναι αδίδαχτη). Μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που πήγε η εξεταστική να τιναχτεί στον αέρα λόγω παρατεταμένων αναπληρώσεων του πωπού από συνεχείς καταλήψεις. Βέβαια τότε, η εξεταστική ενός μήνα συμπιεζόταν σε 2 εβδομάδες σύμφωνα με πρυτανικές εντολές για να μην χαλάσει η "εικόνα" του Πανεπιστημίου και τα μαθήματα δίνονταν αυθημερόν και κάθε μέρα. Όσα αναφέρω για να μην θεωρηθούν αερολογίες τα έχω βιώσει σε 31 μαθήματα από το 2005. :)

Στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο τουλάχιστον στις θετικές επιστήμες (και ιδιαίτερα στις πιο δύσκολες αυτών όπως φυσική, μαθηματικά) σε κάθε εξεταστική παίζεις ρουλέτα. Μπορεί να διάβασες, να σκοτώθηκες,...αλλά ο καθηγητής μπορεί να σε στείλει και σπίτι σου με τα θέματα που θα βάλει (δηλ., να γράψεις ένα λαχταριστό 0 ή 0.5). Ποτέ δεν κατάλαβα την διαφορά ανάμεσα στον βαθμό 0 και 0.5 ή 1.5. Το πιο λογικό είναι να προσγειωθούμε όλοι στην ελληνική πραγματικότητα.

Ξέρουμε όλοι σε τι Πανεπιστήμια φοιτούμε. Δεν είναι Πανεπιστημιακοί Οργανισμοί με οργάνωση τύπου ΜΙΤ ή Χάρβαρντ. Ξέρουμε επίσης σε ποια κοινωνία ζούμε. Την Ελληνική των άλυτων προβλημάτων. Όλοι ονειρευόμαστε για τις επιστήμες που θέλουμε να σπουδάσουμε αλλά χωρίς τον "ξενοδόχο". Έχω απογοητευτεί πολύ πικρά :/: για επιλογές μαθημάτων που μου φαίνονταν ενδιαφέροντα αλλά τελικά ο διδάσκων ήταν μάπα το καρπούζι αλλά και ο τρόπος διδασκαλίας. Έχω κάνει πολλές εκπτώσεις σε ενδιαφέροντα μαθήματα λόγω μ****α καθηγητή. Τότε εύχεσαι να το περάσεις το μάθημα όπως-όπως για να τελειώσεις καμιά φορά. Άρα για ποιον βαθμό πτυχίου μιλάμε όταν κάνουμε μια ωραία συλλογή από 5άρια; Ναι όντως, διαβάζεις για βαθμό 10 και παίρνεις ένα βαθμό 5 ή 6. Το λένε και οι καθηγητές μας καμαρώνοντας με αιτιολογία το γόητρο της επιστήμης, την σοβαρότητα της επιστήμης, την σοβαρότητα και την δυσκολία του Τμήματος,...κ.α. αερολογίες (για να μην τις πω αλλιώς). Με τόσα χαστούκια έχω πλέον προσγειωθεί και κοιτάω να ξεμπλέξω από τους ανώμαλους καθηγητές. :mad: Ή κάνεις τον μαλάκα και προχωράς ή χρωστάς μαθήματα...

Οι αλλαγές στην Ελληνική Ανώτατη Παιδεία είναι στα χαρτιά. Τυχεροί όσοι σπουδάζετε σε Τμήματα που ιδρύθηκαν μετά το 1980 και 1990. Οι νέοι καθηγητές πάντα είναι πιο διαλλακτικοί και συνεργάσιμοι. Οι σημερινοί 60άρηδες και άνω σε ηλικία καθηγητές Πανεπιστημίου, είναι ανώμαλοι...δεν έχουν ιερό και όσιο. Ενδιαφέρονται μόνο για "ερευνητικά" προγράμματα και για δημοσιεύσεις. Βαριούνται να κάνουν μάθημα και να διορθώνουν. Χάρη μας κάνουν που διορθώνουν τα γραπτά...έλεος. :mad: Όταν ένας καθηγητής διδάσκει για 30 χρόνια το ίδιο μάθημα γιατί να έχει όρεξη για μάθημα,...κτλ; Απλά έχει μάθει μόνο να ανεβάζει το επίπεδο δυσκολίας σε κάθε εξεταστική ή να βάζει άκυρα θέματα για να εξαφανίσει αυτούς με τα σκονάκια και για να περνάει λίγους (από 0 έως 10 άτομα αν έχει κέφια). Το να περνάς μονοψήφιο αριθμό φοιτητών ανεβάζει το κασέ ενός καθηγητή. Μόνο σε μαθήματα πλήθους όσο τα δάχτυλα μιας παλάμης θυμάμαι να υπήρχε νορμάλ καθηγητής χωρίς εκπλήξεις. Σε κάθε εξεταστική κατεβαίνω λες και πάω σε πανελλήνιες. Με κούρασε αυτό το βιολί. Ένα πτυχίο θα πάρουμε τίποτα περισσότερο που σήμερα είναι σχεδόν άχρηστο...:whistle:

Αν είχα λεφτά, θα πήγαινα να σπουδάσω στο εξωτερικό. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν είναι τόσο μαύρα τα πράγματα! Δεν είναι σωστό να απογοητεύουμε τα παιδιά πριν μπουν να δουν οι ίδιοι με τα μάτια τους τι παίζει!Και εμένα έτσι μου έλεγαν και η σχολή ήταν μια χαρά αν ήθελες να κάνεις τη δουλειά σου και να μην κλαις τη μοίρα σου!!

Το εξωτερικό δεν είναι πάντα λύση...Εγώ που το είδα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, είδα ότι τα προπτυχιακά μας, αν και επιμελώς κλείνουμε τα μάτια στα έστω και λίγα καλά μας, είναι μίλια μπροστά από τα έξω προπτυχιακά!!Είδα τις βάσεις που είχα εγώ από ελληνικό ΑΕΙ και τι είχαν οι άλλοι, είτε Άγγλοι, είτε Γάλλοι, είτε Αμερικάνοι, είτε Γερμανοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Δεν είναι τόσο μαύρα τα πράγματα! Δεν είναι σωστό να απογοητεύουμε τα παιδιά πριν μπουν να δουν οι ίδιοι με τα μάτια τους τι παίζει!Και εμένα έτσι μου έλεγαν και η σχολή ήταν μια χαρά αν ήθελες να κάνεις τη δουλειά σου και να μην κλαις τη μοίρα σου!!

Δηλαδή αμφισβητείς τις εικόνες και τα βιώματά μου; Είναι ωραίο να διαιωνίζουμε ρομαντικές καταστάσεις; Τότε μην περιμένουμε να αλλάξει τίποτα. Όσο τα κρύβουμε και τα παρουσιάζουμε ως ουτοπίες δεν βοηθάμε κανέναν. Αλλά μάλλον συμφέρει να υπάρχει ο τενεκές με τα κόπρανα. :hmm:

Το εξωτερικό δεν είναι πάντα λύση...Εγώ που το είδα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, είδα ότι τα προπτυχιακά μας, αν και επιμελώς κλείνουμε τα μάτια στα έστω και λίγα καλά μας, είναι μίλια μπροστά από τα έξω προπτυχιακά!!Είδα τις βάσεις που είχα εγώ από ελληνικό ΑΕΙ και τι είχαν οι άλλοι, είτε Άγγλοι, είτε Γάλλοι, είτε Αμερικάνοι, είτε Γερμανοί.

Δεν αναφέρθηκα σε θέματα επιπέδου σπουδών και γνώσεων. Αναφέρθηκα σε θέματα "δεδομένης" οργάνωσης και επιπλέον ανύπαρκτων παροχών που δεν μου παρέχει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο σαν Ευρωπαίος πολίτης που είμαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Για 30 μαθήματα έχω φτύσει αίμα όσο θα έφτυνα αν ήταν 60 μαθήματα. Εγώ ξέρω τι τράβηξα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο που όλοι εγκωμιάζετε για να φτάσω σε νορμάλ έτος να παίρνω το πτυχίο και με βαθμό όταν ο Μ.Ο. των φοιτητών αποφοιτεί μετά τα 8 έτη. Άδικο δεν είναι αυτό; Να διαβάζεις για διπλάσια ύλη; Και όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω και άλλα μαθήματα...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δηλαδή αμφισβητείς τις εικόνες και τα βιώματά μου; Είναι ωραίο να διαιωνίζουμε ρομαντικές καταστάσεις; Τότε μην περιμένουμε να αλλάξει τίποτα. Όσο τα κρύβουμε και τα παρουσιάζουμε ως ουτοπίες δεν βοηθάμε κανέναν. Αλλά μάλλον συμφέρει να υπάρχει ο τενεκές με τα κόπρανα. :hmm:



Δεν αναφέρθηκα σε θέματα επιπέδου σπουδών και γνώσεων. Αναφέρθηκα σε θέματα "δεδομένης" οργάνωσης και επιπλέον ανύπαρκτων παροχών που δεν μου παρέχει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο σαν Ευρωπαίος πολίτης που είμαι.

Δεν αμφισβητώ τίποτα, απλά είπα να τους αφήσουμε να το δουν μόνοι τους και να κρίνουν!Μόνο έτσι θα μπορέσουν να το δουν καθαρά!Είναι πολύ ξεκάθαρο αυτό που είπα, και το είπα εξαρχής.

Ως προς το δεύτερο, συμφωνώ υπό αυτό το πρίσμα.

Για 30 μαθήματα έχω φτύσει αίμα όσο θα έφτυνα αν ήταν 60 μαθήματα. Εγώ ξέρω τι τράβηξα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο που όλοι εγκωμιάζετε για να φτάσω σε νορμάλ έτος να παίρνω το πτυχίο και με βαθμό όταν ο Μ.Ο. των φοιτητών αποφοιτεί μετά τα 8 έτη. Άδικο δεν είναι αυτό; Να διαβάζεις για διπλάσια ύλη; Και όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω και άλλα μαθήματα...:/:

Μπορεί να το έχεις πει και αλλού, αλλά σε τι σχολή είσαι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Empristis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Empristis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Για 30 μαθήματα έχω φτύσει αίμα όσο θα έφτυνα αν ήταν 60 μαθήματα. Εγώ ξέρω τι τράβηξα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο που όλοι εγκωμιάζετε για να φτάσω σε νορμάλ έτος να παίρνω το πτυχίο και με βαθμό όταν ο Μ.Ο. των φοιτητών αποφοιτεί μετά τα 8 έτη. Άδικο δεν είναι αυτό; Να διαβάζεις για διπλάσια ύλη; Και όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω και άλλα μαθήματα...:/:

8 χρονια ειναι Ο μεσος ορος αποφοιτησης για το μαθηματικο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
8 χρονια ειναι Ο μεσος ορος αποφοιτησης για το μαθηματικο?

Ναι, πανελλαδικά. Βέβαια κάποιοι συνεχίζουν και σε περισσότερα έτη. Θεωρείσαι μυαλό αν το τελειώσεις σε διάστημα 4-5 ετών. Υπάρχει ανταγωνισμός με το Τμήμα Φυσικής σε έτη αιώνιας φοίτησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Empristis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Empristis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Και αυτο ειναι απορροια του?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Και αυτο ειναι απορροια του?

A). Των όσων έχω αναφέρει σε σχετικά posts που μου βάζετε -1
Β). Της κούρασης των φοιτητών ύστερα από 12 χρόνια διαβάσματος και εξετάσεων. Όλοι απλά απαιτούν πτυχίο. Δεν θέλουν ούτε να μάθουν ούτε τίποτα...
Γ). Του χαμηλού επιπέδου των φοιτητών το οποίο ξεκινάει από το γυμνάσιο και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δύσκολης επιστήμης των μαθηματικών (το επίπεδο είναι ανεξαρτήτως μορίων)
Δ). Του λυκειακού τρόπου διαβάσματος των μαθηματικών (με παπαγαλία)
Ε). Του διαβάσματος της τελευταίας στιγμής που οφείλεται σε πολλούς λόγους αλλά και στο γεγονός ότι αργούμε να πάρουμε βιβλία (σχεδόν όλα τα βιβλία δεν υπάρχουν στην βιβλιοθήκη επειδή είναι αυτοεκδόσεις των ίδιων των καθηγητών και όχι εκδόσεις του εμπορίου) και τα παίρνουμε μια εβδομάδα πριν από την εξεταστική ή και ποτέ ή μετά την εξεταστική για να κοσμεί το ράφι της βιβλιοθήκης. Τι να διαβάσει κανείς από 6-7 βιβλία των 200-300 σελίδων πυκνογραμμένων μαθηματικών και από κακογραμμένες σημειώσεις μια εβδομάδα πριν την εξεταστική; :hmm:
ΣΤ). Το φαινόμενο της πανελληνιοπληξίας όπου διαβάζεις μόνο για να γράψεις βαθμό και όχι για να μάθεις (ιδιαίτερα εμφανές στην χώρα μας). Αν δεν μάθεις αυτό που διαβάζεις πώς θα το αποδώσεις;
κ.α. πολλά

Είναι πολυπαραγοντικό το φαινόμενο της αιώνιας φοίτησης και συμφέρει πολλούς. Εδώ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (σε όλα τα Τμήματα) ύστερα από 5.000 επιστολές της γραμματείας προς τους "αιώνιους" φοιτητές μόνο οι 50 φοιτητές στο γενικό σύνολο, απάντησαν ότι θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές. Οι υπόλοιποι απλά ήταν γραμμένοι στις λίστες της γραμματείας (περασμένοι κάποτε με πανελλήνιες) αλλά με μη ενεργή πλέον φοιτητική δραστηριότητα και ανύπαρκτοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
8 χρονια ειναι Ο μεσος ορος αποφοιτησης για το μαθηματικο?
βασικα ετσι ειναι!ειχα ενα καθηγητη στην προσθετη φετος μαθηματικο ο οποιος τελειωσε το μαθηματικο σε ακριβως 4 χρονια!αλλα μου ειπε οτι ηταν τραγικο!συνεχεια μαθηματικα !ειχε μπουκτησει!αλλα καλο μυαλο και συνειδητοποιημενο ατομο!πραγματικος μαθηματικος!βεβαια και το φυσικο και το χημικο ειναι δυσκολα απ'οτι εχω ακουσει!και εκει αργουν οι φοιτητες να τελειωσουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Έχω κουραστεί να το λέω ότι στο Μαθηματικό δεν κάνουν μόνο Μαθηματικά. Τώρα αν ο καθηγητής σου θέλει να το λέει και να το πιστεύει, ας μην του χαλάσουμε την εικόνα του. Ομοίως στο φυσικό, στο χημικό...δεν κάνουν μόνο φυσική ή χημεία αντίστοιχα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
Έχω κουραστεί να το λέω ότι στο Μαθηματικό δεν κάνουν μόνο Μαθηματικά. Τώρα αν ο καθηγητής σου θέλει να το λέει και να το πιστεύει, ας μην του χαλάσουμε την εικόνα του. Ομοίως στο φυσικό, στο χημικό...δεν κάνουν μόνο φυσική ή χημεία αντίστοιχα.
ναι το καταλαβαινω αυτο που λες αλλα πριν απο καποια χρονια σχεδον μονο μαθηματικα γινονταν.τωρα υπαρχουν νομιζω και αλλα μαθηματα οπως παιδαγωγικα,ψυχολογια και κατι τετοια και γνωριζω επισης οτι τουλαχιστον οι φυσικοι σε γνωση μαθηματικων(οι καλοι φυσικοι εννοειται) εχουν επιπεδο ισα με το δευτερο ετος μαθηματικου πανεπιστημιου!δεν ξερω κιολας ετσι μου εχουν πει!και η φυσικος μου και ο μαθηματικος μου!τι αλλα μαθηματα ομως κανεις εκτος απο μαθηματικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,831 μηνύματα.
Σου απάντησα στο προφίλ σου, για να μην βγούμε εκτός θέματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
Σου απάντησα στο προφίλ σου, για να μην βγούμε εκτός θέματος.
οκ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

volvox

Νεοφερμένος

Ο volvox αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Μάλιστα.
Για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα αρκετά όταν διάβασα τις απαντήσεις σας. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να σου λένε ότι στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο όσο και να διαβάσεις, όσο και να ελπίζεις δεν θα αριστεύσεις στο τέλος εκτός κι αν ανήκεις στην ειδική κατηγορία παιδί-διάνοια ή αν το επιδιώξεις με πλάγιους τρόπους. :/:

Δεν πειράζει όμως, εκτιμώ την ειλικρίνεια των απαντήσεών σας (npb :)). Καλύτερα ίσως να τα ακούσεις από πιο πριν και να προσγειωθείς κάπως παρά να πετάς στα σύννεφα και να σου έρχονται οι σφαλιάρες.
Δεν θα μείνω όμως με την απογοήτευση. Θα κάνω την προσπάθειά μου και θα ελπίζω στο καλύτερο δυνατό. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Άλλη μια ερωτησούλα....
Χρειάζεται το laptop στο πανεπιστημιο;
Δηλαδή μπορεί κάποια φορά να χρειαστεί να το πάρω μαζί μου;
Ευχαριστώ.
Ο αδερφός μου, είχε πάντα το laptop του μαζί του, όσο καιρό ήταν φοιτητής, και η ξαδέρφη μου, επίσης. Γενικά, χρειάζεται, αν θέλεις να γράψεις κάποια εργασία:):););)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ο αδερφός μου, είχε πάντα το laptop του μαζί του, όσο καιρό ήταν φοιτητής, και η ξαδέρφη μου, επίσης. Γενικά, χρειάζεται, αν θέλεις να γράψεις κάποια εργασία:):););)

Καλά για να γράψω εργασία, αλλά την ώρα του μαθήματος χρειάζεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Καλά για να γράψω εργασία, αλλά την ώρα του μαθήματος χρειάζεται;
Την ώρα του μαθήματος, νομίζω, δε χρειάζεται:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top