Θα σου πω.exc, ποια θεωρείς ότι είναι τα μειονεκτήματα του ΠΣ του τμήματος φυσικής της Κρητης, σε σχέση με της Αθήνας, δηλαδή;
α-)Έχει 4 υποχρεωτικά εργαστήρια έναντι των 11 υποχρεωτικών που έχει το ΕΚΠΑ.
α) Έχει 36 μαθήματα και εργαστήρια έναντι των 49 στο ΕΚΠΑ.
β) Έχει ως υποχρεωτικά 4 μαθήματα Αγγλικών τα οποία προσμετρούνται στον αριθμό των 36 (άρα μαθήματα σχετικά με φυσική/μαθηματικά/υπολογιστές(μαθήματα δλδ σχετικά με το πτυχίο που θα πάρει ο απόφοιτος)=32)
γ) Δεν έχει στα μαθήματα κορμού/υποχρεωτικά, μαθήματα που έχει το ΕΚΠΑ όπως: Φυσική Στερεάς Κατάστασης, Φυσική της Ατμόσφαιρας, Αστροφυσική, Πυρηνική και Στοιχειώδη Σωμάτικα, κβαντομηχανικήΙΙ, ΜηχανικήΙΙ, Ειδική Σχετικότητα, Μιγαδική Ανάλυση (ΜΜΦΙ για εμάς), <Απειροδιάστατοι χώροι, Χώροι Συναρτήσεων, Τελεστές> (για εμάς μαζί με μερικές διαφορικές λέγεται ΜΜΦΙΙ [γράφω σχετικά και με τις ελλείψεις του Τραχανά πιο πριν: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2330852&postcount=8]).
δ) Δεν έχετε υποχρεωτική Διπλωματική Εργασία, ενώ έχει το ΕΚΠΑ διάρκειας δύο εξαμήνων.
ε) Ο συνολικός αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων για το τμήμα είναι πάνω-κάτω 60 χωρίς τα Αγγλικά και με όλα τα εργαστήρια (ακόμη και αυτά των μαθημάτων επιλογής), ενώ στο ΕΚΠΑ 107 των μαθημάτων και μόνο των υποχρεωτικών εργαστηρίων, ενώ αν προσθέσουμε και τα εργαστήρια που δεν παίρνουν ξεχωριστό βαθμό από το μάθημα (μαθημάτων κατεύθυνσης - επιλογής) είναι πάνω-κάτω 120 δηλαδή διπλάσια.
στ) Έχετε μόνο δύο μεταπτυχιακούς τίτλους: "Προχωρημένης Φυσικής" και "Φωτονικής και Νανοηλεκτρονικής" διάρκειας 1 έτους (ελάχιστη διάρκεια διδακτορικού 3 έτη). Το ΕΚΠΑ έχει 2-ετές μεταπτυχιακό σε όλους τους τομείς του (ελάχιστη διάρκεια διδακτορικού 2 έτη). Σχετικά Μπορείς να δει κανείς εδώ: https://www.phys.uoa.gr/metaptyxiakes-spoydes/plhrofories-gia-mellontikoys-foithtes.html
ζ) Έχετε τη διευκόλυνση που αναφέρεται στη σελ.4 5η κουκίδα εδώ: https://www.physics.uoc.gr/files/undergrad_guide_2009.pdf
η) Γενικώς το επίπεδο των μαθημάτων (ακόμη και στην περίπτωση που έχουμε κοινή σχεδόν κοινή ύλη) από ό,τι βλέπω από συμμαθητές μου που είναι στο Φυσικό στην Κρήτη είναι αρκετά χαμηλότερο και γενικώς μπορώ να πω ότι το πρόγραμμα σπουδών - μαθήματα είναι διαμορφωμένα έτσι ώστε να τα καταλαβαίνει η μάζα των φοιτητών και αυτό ζημιώνει τους καλούς φοιτητές του τμήματος.
ΥΓ: Να τονίσω δε ότι όλα τα εργαστήρια στο ΕΚΠΑ είναι διάρκειας 2-3 ωρών, οπότε και ανάλογης σοβαρότητας. Αυτό δεν περιέχει καμία αιχμή για το Φυσικό της Κρήτης. Απλώς για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα γιατί σε μία σχολή είναι μονόωρα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasrousmath
Εκκολαπτόμενο μέλος
χαλαρά......Ήρθε ο μαθηματικός να σας τα λύσει τα όποια προβλήματα......
Μαθηματικό Κρήτης.......Εχουμε στην Κνωσσο άθλιες εγκαταστάσεις, αλλα ως προς το διδακτικό προσωπικο είναι παρα πολύ καλό....Βλεπε ερευνητικές δραστηριότηες και ενδιαφέροντα....Όσο για τα συγγράμματα θα συμφωνίσω, δεν μου αρέσουν όλα τα οποία μας δίνουν και ειδικά του Thomas........Εγώ για παράδειγμα στον Απειροστικό Λογισμό Ι (τον περασα με 9,5) πήρα 2 συγγράμματα απο το μαθηματικό Ιωανίνων και κατέβασα και σημειώσεις του Αθηνας....Είναι τέλειες.....Παντώς και οι σημειώσεις μερικών καθηγητών στο τμήμα μου είναι πολύ άρτιες και πλήρεις...Μπορώ να πω πολύ λεπτομερείς....Ώστόσο, θελω να πω, ότι τα περιφεριακα πανεπιστήμια ειναι καλυτερα σε σχέση με τα κεντρικά....Όχι τόσο απο άποψη διδακτικου προσωπικου, όσο απο τον υπερβολικό αριθμό φοιτητών....Το μαθηματικό κρητης που ξέρω έχει ενα πολυ "ωραίο¨οδηγό σπουδων....Εχει και υποχρεωτικά που δεν ειναι και πολλά και υποχρεωτικής επιλογής, χωρίς να σε περιορίζει στον αριθμό που μπορείς να επιλέψεις.......(κάθε άποψη δεκτή)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θα σου πω.
α-)Έχει 4 υποχρεωτικά εργαστήρια έναντι των 11 υποχρεωτικών που έχει το ΕΚΠΑ.
α) Έχει 36 μαθήματα και εργαστήρια έναντι των 49 στο ΕΚΠΑ.
β) Έχει ως υποχρεωτικά 4 μαθήματα Αγγλικών τα οποία προσμετρούνται στον αριθμό των 36 (άρα μαθήματα σχετικά με φυσική/μαθηματικά/υπολογιστές(μαθήματα δλδ σχετικά με το πτυχίο που θα πάρει ο απόφοιτος)=32)
γ) Δεν έχει στα μαθήματα κορμού/υποχρεωτικά, μαθήματα που έχει το ΕΚΠΑ όπως: Φυσική Στερεάς Κατάστασης, Φυσική της Ατμόσφαιρας, Αστροφυσική, Πυρηνική και Στοιχειώδη Σωμάτικα, κβαντομηχανικήΙΙ, ΜηχανικήΙΙ, Ειδική Σχετικότητα, Μιγαδική Ανάλυση (ΜΜΦΙ για εμάς), <Απειροδιάστατοι χώροι, Χώροι Συναρτήσεων, Τελεστές> (για εμάς μαζί με μερικές διαφορικές λέγεται ΜΜΦΙΙ [γράφω σχετικά και με τις ελλείψεις του Τραχανά πιο πριν: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2330852&postcount=8]).
δ) Δεν έχετε υποχρεωτική Διπλωματική Εργασία, ενώ έχει το ΕΚΠΑ διάρκειας δύο εξαμήνων.
ε) Ο συνολικός αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων για το τμήμα είναι πάνω-κάτω 60 χωρίς τα Αγγλικά και με όλα τα εργαστήρια (ακόμη και αυτά των μαθημάτων επιλογής), ενώ στο ΕΚΠΑ 107 των μαθημάτων και μόνο των υποχρεωτικών εργαστηρίων, ενώ αν προσθέσουμε και τα εργαστήρια που δεν παίρνουν ξεχωριστό βαθμό από το μάθημα (μαθημάτων κατεύθυνσης - επιλογής) είναι πάνω-κάτω 120 δηλαδή διπλάσια.
στ) Έχετε μόνο δύο μεταπτυχιακούς τίτλους: "Προχωρημένης Φυσικής" και "Φωτονικής και Νανοηλεκτρονικής" διάρκειας 1 έτους (ελάχιστη διάρκεια διδακτορικού 3 έτη). Το ΕΚΠΑ έχει 2-ετές μεταπτυχιακό σε όλους τους τομείς του (ελάχιστη διάρκεια διδακτορικού 2 έτη). Σχετικά Μπορείς να δει κανείς εδώ: https://www.phys.uoa.gr/metaptyxiakes-spoydes/plhrofories-gia-mellontikoys-foithtes.html
ζ) Έχετε τη διευκόλυνση που αναφέρεται στη σελ.4 5η κουκίδα εδώ: https://www.physics.uoc.gr/files/undergrad_guide_2009.pdf
η) Γενικώς το επίπεδο των μαθημάτων (ακόμη και στην περίπτωση που έχουμε κοινή σχεδόν κοινή ύλη) από ό,τι βλέπω από συμμαθητές μου που είναι στο Φυσικό στην Κρήτη είναι αρκετά χαμηλότερο και γενικώς μπορώ να πω ότι το πρόγραμμα σπουδών - μαθήματα είναι διαμορφωμένα έτσι ώστε να τα καταλαβαίνει η μάζα των φοιτητών και αυτό ζημιώνει τους καλούς φοιτητές του τμήματος.
ΥΓ: Να τονίσω δε ότι όλα τα εργαστήρια στο ΕΚΠΑ είναι διάρκειας 2-3 ωρών, οπότε και ανάλογης σοβαρότητας. Αυτό δεν περιέχει καμία αιχμή για το Φυσικό της Κρήτης. Απλώς για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα γιατί σε μία σχολή είναι μονόωρα...
a) Ναι σε αυτο συμφωνω, θα επρεπε να εχει περισσοτερα εργαστηρια και μαλιστα τωρα εκαναν τη βλακεια να βαζουν το ενα εργαστηριο ως προύποθεση για το επομενο λες και σχετιζονται στο αντικειμενο. Επισης δε μπορουμε να δηλωσουμε 2 εργαστηρια στο ιδιο εξαμηνο ακομα και αν το ενα ειναι θεωρια. Βεβαια δε ξερω, ειναι και η υλη που ισως ειναι συμπυκνωμενη σε μας.
α2) Αυτο μπορει να συμβαινει διοτι σε μας δεν ειναι η υλη τοσο χωρισμενη οσο σε εσας, κατι που εχει και τα αρνητικα και τα θετικα του.
β) Τα υποχρεωτικα μαθηματα Αγγλικων ειναι 2, στο πρωτο ετος, τα αλλα 2 ειναι προαιρετικα, οπως και τα εργαστηρια υπολογιστων.
γ) Εχουμε δυο μαθηματα, Συγχρονη Φυσικη Ι και ΙΙ που καλυπτουν εισαγωγες σε πυρηνικη, στοιχειωδη σωματια και αστροφυσικη, απο κει και περα αν σε καποιον αρεσουν αυτοι οι κλαδοι επιλεγει τα αντιστοιχα μαθηματα στον Β πινακα.
δ) Ναι δεν εχουμε αλλα δε το θεωρω κακο αυτο, οι διπλωματικες ειναι περισσοτερο γι'αυτους που θελουν ερευνα, αν καποιος θελει να διδασκει ή να ασχοληθει με κατι αλλο γιατι να ειναι υποχρεωμενος; Ετσι κι αλλιως δεν ειναι και ο,τι πιο ευκολο να κανεις διπλωματικη σε μια επιστημη σε προπτυχιακο επιπεδο. Εγω πιστευω θα επρεπε και σε αλλα τμηματα να ηταν προαιρετικη.
ε) δεν εχω κατι να πω γι'αυτο
στ) Τα μεταπτυχιακα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να τα θεωρησεις ως μειονεκτημα του προπτυχιακου ΠΣ ως εξτρα ναι οκ. Βεβαια γινεται καλη δουλεια στο ΙΤΕ με τους μεταπτυχιακους απ'αυτα που ακουω (δεν το εχω ψαξει και πολυ). Λιγα αλλα καλα αυτο εχει σημασια
ζ) γιατι ειναι αρνητικο να γινεται επανεξεταση; εκτος αν δεν καταλαβα ποιο εννοεις
η) Δε ξερω να σου πω για το επιπεδο διοτι δεν εχω δει πως ειναι σε αλλα τμηματα. Μπορει να μην εχεις αδικο οτι ειναι σχεδιασμενα για να καταλαβαινουν οι περισσοτεροι αλλα δε ξερω, αυτο ειναι αρνητικο απαραιτητα;Θα πρεπει δηλαδη να μπορουν να παρουν πτυχιο μονο οι καλυτεροι που τους ενδιαφερει να πανε στη ΝΑΣΑ ξερωγω; Οι καλοι δε χανονται διοτι οι καθηγητες τους προσεγγιζουν περισσοτερο ωστε να τους βοηθησουν πιο μετα να προχωρησουν στο αντικειμενο. Στην τελικη ο καθενας θα βρει το δρομο του, δεν ειναι ολοι ομοιοι ουτε εχουν τα ιδια ενδιαφεροντα.
Σε ποια σχολη ειναι μονοωρα τα εργαστηρια φυσικης; Σε μας παντως ειναι 3ωρα.
Ειχα μπει μια περιοδο στο φορουμ του Φυσικου Αθηνων και εβλεπα θεματα που ανοιξαν παιδια να ρωτησουν πως ειναι εκει κτλ και εβλεπα ποστ ατομων στο πτυχιο που λεγανε πολυ ασχημα και αποκαρδιωτικα λογια για τη δυσκολια του τμηματος, δε ξερω αν ηταν μειοψηφια αυτοι που εγραφαν αλλα αμα ειναι να μπαινεις και να φτανεις σε σημειο σχεδον να το μισεις τι να το κανω; Το δυσκολο δεν ειναι απαραιτητα το καλυτερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρόσθεσα τα υπογραμμισμένα.
@Krou:
a) -
α2) Όχι, έχω ελέγξει και την ύλη των μαθημάτων. Επίσης είναι και το γ που σου λέω (στο προηγούμενο μήνυμά μου) στο οποίο φυσικά έχω πάλι ελέγξει την ύλη. Ας μην το πάρουμε, όμως, αναλυτικά για κάθε μάθημα. (εκτός αν θέλεις)
β) -
γ) Το "καλύπτουν" είναι παραπλανητικό... Καταρχάς έτσι υπάρχει η πιθανότητα ένας φοιτητής να μην είχε ποτέ του σοβαρή επαφή με την Πυρηνική Φυσική ή Με τη Φυσ. Στερεάς Κ. κλπ Αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό για έναν φυσικό! Εκτός του ότι δεν μπορείς να συμπυκνώσεις τόσα πολλά μαθήματα που σου ανέφερα σε μόλις 2. Έτσι δεν είναι; Δεν είναι συμπύκνωση μαθημάτων αυτό που κάνετε σε αυτά τα 2 μαθήματα που λες, είναι απλή αναφορά σε κάθε κλάδο.
δ) Διαφωνώ. Νομίζω ότι κάθε φοιτητής φυσικού τμήματος πρέπει να εκπονήσει μία διπλωματική εργασία. Είναι η πρώτη επαφή ενός φοιτητή-φυσικού με τη συγγραφή ενός επιστημονικού δοκιμίου. Τα τμήματα φυσικής έχουν σκοπό να βγάζουν φυσικούς, δηλαδή ανθρώπους που κάποια στιγμή και με περισσότερη εκπαίδευση να είναι σε θέση να διεξάγουν έρευνα. Το τι θα κάνει τελικά ο καθένας είναι άλλο θέμα και δεν ενδιαφέρει και δε θα έπρεπε να ενδιαφέρει κιόλας το Πανεπιστήμιο.
ε) -
στ) Βασικά σχολίασα το ότι δίνεται μεταπτυχιακό μόνο σε 2 αντικίμενα, ενώ το ΕΚΠΑ σε 6 (4 αποκλειστικά στο τμήμα και 2 διατμηματικά).
ζ) Δεν είναι κακό να γίνεται επανεξέταση, αλλά δε σχολίασα αυτό.
Σχολίασα το ότι στο ΕΚΠΑ αν σου κάνει τη χάρη ο καθηγητής και σε κόψει αν του το ζητήσεις, τότε μετράει ό,τι κάνεις το Σεπτέμβριο. Δεν μετράει ο μεγαλύτερος από τους δύο βαθμούς.
η) Όπως σου λέω και στο δ, το θέμα είναι ότι ένα τμήμα φυσικής πρέπει να σε προετοιμάζει για να κάνεις έρευνα ακόμη και να μην κάνεις. Ας μη συγχέουμε την ακαδημαική εκπαίδευση με το επάγγελμα που θα ακολουθήσει ο καθένας μετά τη λήψη του πτυχίου.
Θα έπρεπε σε όλους να φανερώνεται η Φυσική όπως είναι και όχι μόνο σε λίγους εκλεκτούς που θα ξεχωρίσει-συμπαθήσει ο καθηγητής.
Για τα μονόωρα αναφερόμουν στη ΣΕΜΦΕ. Δεν ήθελα, όμως, να ανοίξω και άλλο... μέτωπο...
(Τόνισα άλλωστε ότι δεν περιείχε αυτό που είπα καμία αιχμή για το Φυσικό της Κρήτης.)
Το τμήμα (ΕΚΠΑ) είναι πράγματι δύσκολο. Τα δε προβλήματα οργάνωσης το κάνουν ακόμη πιο δύσκολο ακόμα και για καλούς φοιτητές, αλλά είναι φτιαγμένο όπως ακριβώς πρέπει έτσι ώστε να βγάλει ανθρώπους που γνωρίζουν Φυσική, γνωρίζουν διάφορους κλάδους της Φυσικής και σε βάθος. Τα κυριότερα προβλήματα του Φυσικού ΕΚΠΑ έχουν να κάνουν άμεσα ή έμμεσα με προβλήματα οργάνωσης. Λύνοντας αυτά, λύνουμε όλα σχεδόν τα προβλήματά μας (κατά τη γνώμη μου). Τώρα αν θέλεις να μου πάρεις ως παράδειγμα φοιτητή που δυσκολεύεται στη σχολή, κάποιον που βρίσκεται σε 7,8,9,..,12,... έτος τότε μάλλον κυρίως πρόβλημα του φοιτητή είναι...
edit:
Πρόσθεσα τα υπογραμμισμένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semfer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Για τα μονόωρα αναφερόμουν στη ΣΕΜΦΕ. Δεν ήθελα, όμως, να ανοίξω και άλλο... μέτωπο...
Φιλε μου στη ΣΕΜΦΕ δεν ειναι μονοωρα τα εργαστηρια, μην παραπληροφορεις των κοσμο. Ολα ειναι 2-3ωρα και καποια 4ωρα!
Επισης, τα πλεονεκτηματα του Φυσικου ΕΚΠΑ που παρουσιαζεις θα ελεγα οτι ειναι περισσοτερο προβληματα του τμηματος παρα πλεονεκτηματα... Υπερβολικος αριθμος μαθηματων για μια 4ετης σχολη, καθηγητες "παλιας σχολης" που κοβουν φοιτητες στις εξετασεις ακομα και αν αξιζαν 5-6 κτλ..
Αλλα γενικα θα συμφωνησω οτι το Φυσικο Κρητης ειναι πιο ευκολο για να το τελειωσεις και αυτο δεν ειναι μειονεκτημα, αντιθετως, αν καποιος σκεφτεται να κανει μεταπτυχιακο ειναι πολυ καλο το οτι μπορεις να τελειωσεις σε 4 χρονια και με καλο βαθμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν παραπληροφορώ καθόλου τον κόσμο, τα έχουμε ξαναπεί αυτά στο θέμα Φυσικό vs ΣΕΜΦΕ.
Τα εργαστήρια Κορμού που έχετε και στα οποία ο βαθμός συμψηφίζεται με το βαθμό του μαθήματος είναι διάρκειας 1 ώρας. Και αυτό ειναι από τον οδηγό σπουδών σας.
Άποψή μου είναι ότι είναι πλεονεκτήματα, αδιαφορώ αν θα πείσω κάποιον για αυτό. Εγώ τα θεώρησα πλεονεκτήματα όταν επέλεγα σχολή στο μηχανογραφικό...
Εγώ στα προηγούμενα 2 μηνύματά μου παρουσίασα τα δεδομένα, ο καθένας πλέον μπορει να κάνει τις επιλογές του, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edit:
Πρόσθεσα τα υπογραμμισμένα.
@Krou:
a) -
α2) Όχι, έχω ελέγξει και την ύλη των μαθημάτων. Επίσης είναι και το γ που σου λέω (στο προηγούμενο μήνυμά μου) στο οποίο φυσικά έχω πάλι ελέγξει την ύλη. Ας μην το πάρουμε, όμως, αναλυτικά για κάθε μάθημα. (εκτός αν θέλεις)
β) -
γ) Το "καλύπτουν" είναι παραπλανητικό... Καταρχάς έτσι υπάρχει η πιθανότητα ένας φοιτητής να μην είχε ποτέ του σοβαρή επαφή με την Πυρηνική Φυσική ή Με τη Φυσ. Στερεάς Κ. κλπ Αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό για έναν φυσικό! Εκτός του ότι δεν μπορείς να συμπυκνώσεις τόσα πολλά μαθήματα που σου ανέφερα σε μόλις 2. Έτσι δεν είναι; Δεν είναι συμπύκνωση μαθημάτων αυτό που κάνετε σε αυτά τα 2 μαθήματα που λες, είναι απλή αναφορά σε κάθε κλάδο.
δ) Διαφωνώ. Νομίζω ότι κάθε φοιτητής φυσικού τμήματος πρέπει να εκπονήσει μία διπλωματική εργασία. Είναι η πρώτη επαφή ενός φοιτητή-φυσικού με τη συγγραφή ενός επιστημονικού δοκιμίου. Τα τμήματα φυσικής έχουν σκοπό να βγάζουν φυσικούς, δηλαδή ανθρώπους που κάποια στιγμή και με περισσότερη εκπαίδευση να είναι σε θέση να διεξάγουν έρευνα. Το τι θα κάνει τελικά ο καθένας είναι άλλο θέμα και δεν ενδιαφέρει και δε θα έπρεπε να ενδιαφέρει κιόλας το Πανεπιστήμιο.
ε) -
στ) Βασικά σχολίασα το ότι δίνεται μεταπτυχιακό μόνο σε 2 αντικίμενα, ενώ το ΕΚΠΑ σε 6 (4 αποκλειστικά στο τμήμα και 2 διατμηματικά).
ζ) Δεν είναι κακό να γίνεται επανεξέταση, αλλά δε σχολίασα αυτό.
Σχολίασα το ότι στο ΕΚΠΑ αν σου κάνει τη χάρη ο καθηγητής και σε κόψει αν του το ζητήσεις, τότε μετράει ό,τι κάνεις το Σεπτέμβριο. Δεν μετράει ο μεγαλύτερος από τους δύο βαθμούς.
η) Όπως σου λέω και στο δ, το θέμα είναι ότι ένα τμήμα φυσικής πρέπει να σε προετοιμάζει για να κάνεις έρευνα ακόμη και να μην κάνεις. Ας μη συγχέουμε την ακαδημαική εκπαίδευση με το επάγγελμα που θα ακολουθήσει ο καθένας μετά τη λήψη του πτυχίου.
Θα έπρεπε σε όλους να φανερώνεται η Φυσική όπως είναι και όχι μόνο σε λίγους εκλεκτούς που θα ξεχωρίσει-συμπαθήσει ο καθηγητής.
Για τα μονόωρα αναφερόμουν στη ΣΕΜΦΕ. Δεν ήθελα, όμως, να ανοίξω και άλλο... μέτωπο...
(Τόνισα άλλωστε ότι δεν περιείχε αυτό που είπα καμία αιχμή για το Φυσικό της Κρήτης.)
Το τμήμα (ΕΚΠΑ) είναι πράγματι δύσκολο. Τα δε προβλήματα οργάνωσης το κάνουν ακόμη πιο δύσκολο ακόμα και για καλούς φοιτητές, αλλά είναι φτιαγμένο όπως ακριβώς πρέπει έτσι ώστε να βγάλει ανθρώπους που γνωρίζουν Φυσική, γνωρίζουν διάφορους κλάδους της Φυσικής και σε βάθος. Τα κυριότερα προβλήματα του Φυσικού ΕΚΠΑ έχουν να κάνουν άμεσα ή έμμεσα με προβλήματα οργάνωσης. Λύνοντας αυτά, λύνουμε όλα σχεδόν τα προβλήματά μας (κατά τη γνώμη μου). Τώρα αν θέλεις να μου πάρεις ως παράδειγμα φοιτητή που δυσκολεύεται στη σχολή, κάποιον που βρίσκεται σε 7,8,9,..,12,... έτος τότε μάλλον κυρίως πρόβλημα του φοιτητή είναι...
edit:
Πρόσθεσα τα υπογραμμισμένα.
γ) Δεν ειναι αναφορα σε κλαδο, ειναι εισαγωγες. Στη Συγχρονη Φυσικη ΙΙ υπαρχει ενα κεφαλαιο για τον καθε κλαδο, αυτα που πρεπει να ξερει ο καθε φυσικος. Δυστυχως δε γινεται να εμβαθυνουν ολοι σε ολους τους τομεις της φυσικης ειναι αδυνατο, τουλαχιστον τα 4 χρονια που διαρκει η σχολη. Απ'οτι βλεπω και σε σας το ιδιο ισχυει, εχετε ενα μαθημα "Εισαγωγη στην Πυρηνικη ΦΥσικη και στοιχειωδη σωματια" στο στ' εξαμηνο και η υλη ειναι ιδια με εμας
δ) ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε λοιπον
ζ) αυτο λοιπον αποτελει αρνητικο στοιχειο του ΕΚΠΑ, εγω θεωρω πολυ πιο καλο για τους φοιτητες αυτο που γινεται σε εμας.
η)Το να κανεις ερευνα σχετιζεται με το επαγγελμα, αυτο που πρεπει να προσφερει το τμημα ειναι γνωσεις φυσικης και το κανουν ολα.
Δεν με καταλαβες, οταν ειπα οτι οι καθηγητες προσεγγιζουν τους καλους εννοω, με στοχο να τους προωθησουν για μεταπτυχιακα, ερευνα, κτλ μιας και ειναι δικτυωμενοι. Οχι οτι τους διδασκουν περισσοτερα απο οτι στους υπολοιπους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γ) Δεν τα λες καλά. Η Σύγχρονη Φυσική Ι και ΙΙ που έχετε είναι η ύλη που έχουμε στη δική μας Σύγχρονη Φυσική.
Οπότε δεν είναι δυνατόν να λες ότι στα άλλα μαθήματα που σου είπα έχετε την ίδια ύλη, αλλά πιο συμπυκνωμένη...
Είναι απλώς αδύνατον. Και εμείς δηλαδή τι κάνουμε; 100 φορές τα ίδια πράγματα;
Άσε που τελικά δε σχολίασες καθόλου το πόσο κακό είναι να μη διδάσκεται κανείς καθόλου τα υπόλοιπα μαθήματα που σου είπα και δεν περιέχονται καν στα 2 συνοπτικά μαθήματα που μου είπες.
ζ) -
η) Τίθεται και ένα θέμα, όμως, ποσότητας και ποιότητας της διδασκόμενης φυσικής.
Και αυτό είναι το θέμα που τίθεται εδώ. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι σε ένα τμήμα Φυσικής, διδάσκεται Φυσική.
@psy1951:
Αν στις θετικές σχολές γίνεται η καλύτερη δουλειά, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα εκεί κάτω (από ό,τι λες μάλλον δε διάβασες όλα τα μηνύματα)...
Και πραγματικά δε με ευχαριστεί καθόλου αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@psy1951:
Αν στις θετικές σχολές γίνεται η καλύτερη δουλειά, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα εκεί κάτω (από ό,τι λες μάλλον δε διάβασες όλα τα μηνύματα)...
Και πραγματικά δε με ευχαριστεί καθόλου αυτό.
Φυσικά και διάβασα όλα τα προηγούμενα posts.Στόχος μου δεν είναι να σε ευχαριστούν προσωπικά οι απόψεις και γνωσίες μου-no offense...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φυσικά και διάβασα όλα τα προηγούμενα posts.Στόχος μου δεν είναι να σε ευχαριστούν προσωπικά οι απόψεις και γνωσίες μου-no offense...
Δεν κατάλαβες... Είπες πως στα θετικά τμήματα γίνεται η καλύτερη δουλειά, ενώ ακριβώς αυτό αμφισβητώ στα προηγούμενα μηνύματά μου και επομένως αναρωτιέμαι τι δουλειά γίνεται στα στα άλλα. Αυτό είναι που με δυσαρεστεί, ότι ίσως δεν γίνεται καλή δουλειά στο Π Κρήτης, ένα δημόσιο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας μας. Αδιαφορώ για το αν διάβασες όλα τα μηνύματα ή αν συμφωνούμε... - Επίσης χωρίς παρεξήγηση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@Krou:
γ) Δεν τα λες καλά. Η Σύγχρονη Φυσική Ι και ΙΙ που έχετε είναι η ύλη που έχουμε στη δική μας Σύγχρονη Φυσική.
Οπότε δεν είναι δυνατόν να λες ότι στα άλλα μαθήματα που σου είπα έχετε την ίδια ύλη, αλλά πιο συμπυκνωμένη...
Είναι απλώς αδύνατον. Και εμείς δηλαδή τι κάνουμε; 100 φορές τα ίδια πράγματα;
Άσε που τελικά δε σχολίασες καθόλου το πόσο κακό είναι να μη διδάσκεται κανείς καθόλου τα υπόλοιπα μαθήματα που σου είπα και δεν περιέχονται καν στα 2 συνοπτικά μαθήματα που μου είπες.
ζ) -
η) Τίθεται και ένα θέμα, όμως, ποσότητας και ποιότητας της διδασκόμενης φυσικής.
Και αυτό είναι το θέμα που τίθεται εδώ. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι σε ένα τμήμα Φυσικής, διδάσκεται Φυσική.
Ιδια υλη εχει σε μας η συγχρονη Ι με τη δικη σας συγχρονη, η ΙΙ σε μας ειναι η δικη σας εισαγωγη σε στοιχειωδη κτλ.
Με τα αλλα 2 (ατμοσφαιρα και στερεα) συμφωνω i guess, υπαρχουν βεβαια στον πινακα Β που ειναι τα επιλογης υποχρεωτικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιδια υλη εχει σε μας η συγχρονη Ι με τη δικη σας συγχρονη, η ΙΙ σε μας ειναι η δικη σας εισαγωγη σε στοιχειωδη κτλ.
Αν νομίζεις ότι η ύλη μας στη σύγχρονη και στα άλλα μαθήματα είναι αυτή που αναφέρεται στον οδηγό σπουδών, κάνεις μεγάλο λάθος...
Στον πίνακα Β, είναι τα επιλογής. Δεν τα κάνετε όλοι. Αν κάποιος δε θέλει να τα κάνει, δε θα τα κάνει... Και δεν είναι μόνο αυτά, αλλά και τα μαθήματα μαθηματικών που σου είπα, αλλά και το ότι τελικά ούτε ΜηχανικήΙΙ, ούτε κβάντοΙΙ (ούτε Ι αφού δεν εμβαθύνεται στο μάθημα της σύγχρονης), ούτε πυρηνική-στοιχειώδη, ούτε ειδική σχετικότητα (και εμείς τα έχουμε στη σύγχρονή μας αυτά που κάνετε, αλλά έχουμε και ειδικό μάθημα (για το μάθημα αυτό μπορεί να δει κανείς ενδεικτικά εδώ: https://web.cc.uoa.gr/~tapostol/) και δε θυμάμαι τι άλλο (αν σου είχα πει κάτι άλλο)...Αρχική Δημοσίευση από Krou:Με τα αλλα 2 (ατμοσφαιρα και στερεα) συμφωνω i guess, υπαρχουν βεβαια στον πινακα Β που ειναι τα επιλογης υποχρεωτικ.α
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Μαθηματικέ κουραγιο,του χρονου-παραχρονου γείτονες!Τα παμε και στα pm αυταΜαμωτο με αυτόν τον Thomas,τον κανουμε και εμεις με κατι καθηγητες σαςΠαιδιάααααααα
χαλαρά......Ήρθε ο μαθηματικός να σας τα λύσει τα όποια προβλήματα......
Μαθηματικό Κρήτης.......Εχουμε στην Κνωσσο άθλιες εγκαταστάσεις, αλλα ως προς το διδακτικό προσωπικο είναι παρα πολύ καλό....Βλεπε ερευνητικές δραστηριότηες και ενδιαφέροντα....Όσο για τα συγγράμματα θα συμφωνίσω, δεν μου αρέσουν όλα τα οποία μας δίνουν και ειδικά του Thomas........Εγώ για παράδειγμα στον Απειροστικό Λογισμό Ι (τον περασα με 9,5) πήρα 2 συγγράμματα απο το μαθηματικό Ιωανίνων και κατέβασα και σημειώσεις του Αθηνας....Είναι τέλειες.....Παντώς και οι σημειώσεις μερικών καθηγητών στο τμήμα μου είναι πολύ άρτιες και πλήρεις...Μπορώ να πω πολύ λεπτομερείς....Ώστόσο, θελω να πω, ότι τα περιφεριακα πανεπιστήμια ειναι καλυτερα σε σχέση με τα κεντρικά....Όχι τόσο απο άποψη διδακτικου προσωπικου, όσο απο τον υπερβολικό αριθμό φοιτητών....Το μαθηματικό κρητης που ξέρω έχει ενα πολυ "ωραίο¨οδηγό σπουδων....Εχει και υποχρεωτικά που δεν ειναι και πολλά και υποχρεωτικής επιλογής, χωρίς να σε περιορίζει στον αριθμό που μπορείς να επιλέψεις.......(κάθε άποψη δεκτή)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasrousmath
Εκκολαπτόμενο μέλος
χαχαχαχαΜαθηματικέ κουραγιο,του χρονου-παραχρονου γείτονες!Τα παμε και στα pm αυταΜαμωτο με αυτόν τον Thomas,τον κανουμε και εμεις με κατι καθηγητες σας
Όπως Κολουντζάκης για παράδειγμα...
Λοιπόν, ο άνθρωπος αυτός, αν και δεν μοου έχει κανει μάθημα και ελπίζω να μην μου κάνει ποτέ, είναι άθλιος....
Εχω μπει σε ενα ακυρο μαθημα και οι φοιτητές δεν καταλάβαιναν Χριστό....
Τα θέματά του δε....Ας μην πω καλύτερα, αλλα και η γυναίκα του που κάνει Αλγεβρες ειναι και αυτή....
Όσο για τον κ.κ Κωστάκη δεν θέλω αντιρρήσεις, είναι ενας απο τους καλύτερους του Μαθηματικού....
Είναι ενας απο τους 4 που καταλαβαίνω....Κάνει πολύ καλό μαθημα, αν και απαιτητικός.....
Στο πρώτο εξάμηνο τον είχα ζαλίσει με απορίες και ασκήσεις.....Με ξέρει πολύ καλά και πέρασα και το μάθημά του με πολύ καλό βαθμό, 9,5 Απειροστικός Ι....Αν θελεις τίποτα ποτέ απο αυτόν ίσως μπορώ να βοηθήσω......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Χαχα αυτοι οι δυο μου κανουν!!!!Αν θελεις προσωπικες αποψεις (κι απο τα δυο εχει),παμε σε προσωπικα μηνυματαχαχαχαχα
Όπως Κολουντζάκης για παράδειγμα...
Λοιπόν, ο άνθρωπος αυτός, αν και δεν μοου έχει κανει μάθημα και ελπίζω να μην μου κάνει ποτέ, είναι άθλιος....
Εχω μπει σε ενα ακυρο μαθημα και οι φοιτητές δεν καταλάβαιναν Χριστό....
Τα θέματά του δε....Ας μην πω καλύτερα, αλλα και η γυναίκα του που κάνει Αλγεβρες ειναι και αυτή....
Όσο για τον κ.κ Κωστάκη δεν θέλω αντιρρήσεις, είναι ενας απο τους καλύτερους του Μαθηματικού....
Είναι ενας απο τους 4 που καταλαβαίνω....Κάνει πολύ καλό μαθημα, αν και απαιτητικός.....
Στο πρώτο εξάμηνο τον είχα ζαλίσει με απορίες και ασκήσεις.....Με ξέρει πολύ καλά και πέρασα και το μάθημά του με πολύ καλό βαθμό, 9,5 Απειροστικός Ι....Αν θελεις τίποτα ποτέ απο αυτόν ίσως μπορώ να βοηθήσω......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
despi01
Νεοφερμένος
Εγω προσωπικα ηθελα να βαλω Παιδαγωγικο Αθηνας η Θεσσαλονικης αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο εβαλα 1η επιλογη στο Ρεθυμνο κ οχι γιατι δεν περναγα στα αλλα!Απο γνωστα παιδια που εβαλαν σε αλλο Παιδαγωγικο δεν εχω ακουσει να ειναι κ τοσο ευχαριστημενοι(ειδικα απο το τμημα της Αθηνας) χωρις φυσικα να υποννοω οτι δεν ειναι καλες οι σχολες τους γιατι στην τελικη δεν απουδαζω εκει για να εχω ολοκληρωμενη αποψη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Επίσης δεδομένου ότι μπορείς να παρεις Χρηματοοικονομική κατεύθυνση στο τμήμα αυτό από το 6ο εξάμηνο και μετά, ποιές είναι οι προοπτικές ενός απόφοιτου που θέλει να ασχολήθεί στον ανάλογο τομέα (χρηματοοικονομικα) και να κάνει ενα μεταπτυχιακό Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικησης στο ΠΑΠΕΙ η στην ΑΣΣΟΕ; Θα υπάρχει υπερβολικά μεγάλη διαφορά στην επαγγελματική αποκατάσταση από εναν απόφοιτο πιο εξειδικευμένης σχολής (πχ. τμμήμα καθαρής Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικησης ΠΑΠΕΙ) ή σχολής ενός τμήματος παν/στημίου μη επαρχιακού;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rubi Rubi
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.