empeiros
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Δεν εξαπατουμε και δεν κοροϊδευουμε,εσυ σα μαθητρια νομιζεις δε σε διδαξε Αγγλικα κανενας με proficiency? Φανταζομαι μια χαρα εμαθες.Ουτε παρανομοι ειμαστε στο κατω κατω.Και σαν μεγαλυτερη σου και πιο εμπειρη θα σε συμβουλευα να μην εισαι τοσο καθετη και απολυτη.Αν μεθαυριο εχεις κι εσυ φροντιστηριο,πιστεψε με,σιγουρα θα χεις proficiency holders στο προσωπικο σου. Οσο για το οτι θα εκανα κι αυτα που επρεπε, πρεπει να σαι και οικονομικα ευελικτος για να σπουδασεις σε αλλη πολη μιας και το τμημα υπαρχει σε Αθηνα κι Θεσσαλονικη μονο,ποσο μαλλον να πας σε ιδιωτικο κολλεγιο,δεν ειναι τοσο ευκολες οι σπουδες αν δεν εισαι οικονομικα ευκαταστατος. Και για την περιπτωση μου, εχω κανει οτι δυνατο μπορω, προς το παρον,δινοντας αρκετα χρηματα για Διπλωμα και πιστοποιησεις απο ισχυρους και με κυρος φορεις οπως η Ελληνοαμερικανικη ενωση και το Cambridge University τα οποια με εχουν βοηθησει αρκετα στην καριερα μου.Οσο για το τμημα του παν/μιου αν ποτε γυρισω στην Αθηνα οπωσδηποτε σκεφτομαι σοβαρα να εισηχθω στη σχολη με κατατακτηριες εξετασεις επειδη ενδιαφερομαι παντα να μαθαινω και να εξελισσομαι.Αν αγαπούσες αυτό που έκανες θα έκανες και αυτά που έπρεπε και δεν θα εξαπατούσατε τον κόσμο ισχυριζόμενοι ότι είστε καθηγητές αγγλικών. Γιατί όσοι κάνουν μαθήματα με το προφ κοροιδεύουν τον κόσμο που τους εμπιστεύεται τα παιδιά τους. Και επίσης έστω και σε ένα κολλέγιο θα πήγαινες να σπουδάσεις.
Και όσον αφορά το δημόσιο, δεν φταίνει οι καθηγητές αγγλικών για την κατάσταση που επικρατεί, απλώς συμβιβάζονται γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όσο για μένα, δεν ενδιαφέρομαι ούτε φροντηστήριο να ανοίξω, ούτε καθηγήτρια να γίνω.Απλά λέω τι πιστεύω.
Όσον αφορά το πιο πάνω μηνυμα, έχω να πω πως το ότι οι πτυχιούχοι αμοίβονται περισσότερο είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ διότι είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και όχι τελειόφοιτοι λυκείου. Δεν είναι λοιπόν θέμα ούτε έπαρσης από μέρους τους ή όπως αλλιώς θέλεις να το πεις. Όση κρίση και να υπάρχει, όταν κάποιος είναι ανώτερος αυτόματα και η αμοιβή του θα είναι περισσότερη. Αυτό φυσικά συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνω μαζι σου αγαπητε μου. Δεν υποτιμω κανενα πτυχιουχο,ισα ισα προσπαθω να μαθω απο αυτους.Σιγουρα δεν ειμαστε οπως εκεινοι,αλλα δεν πρεπει να χαρακτηριζουμε ετσι τοσο κοσμο.Καποιοι κανουν καλα τη δουλεια τους κ καποιοι οχι. Βασικα για εμενα το καλυτερο θα ταν να πας Αγγλια για 1 διαστημα να "ξετριψεις" γιατι κακα τα ψεματα τοσο πλουσιο λεξιλογιο ωστε να ξερουμε τα παντα...δεν εχουμε ουτε οι Proficiency holders ουτε οι αποφοιτοι παν/μιου! Τι να πω..εγω ως τωρα τοσα χρονια δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα...Bασικα αυτο που πιστευω εγω ειναι πως καποιοι επαναπαύονται με το που πάρουν το πτυχιο τους και λένε τέλος.
Στη συνεχεια,αξιζει να ξαναεπαναφερω στο προσκηνιο οπως 3 στους 4 καθηγητες στα μεγαλα φροντιστηρια ειναι με Proficiency.Τοτε αυτοι γιατι προτιμούνται;Αν δεν εβγαζαν την δουλεια που επρεπε θα τους εδιωχναν σε χρονο dt.Νομιζω πως γενικοτερα αν το ατομο ειναι ψαγμένο και βλέπει τι κινείται γυρω του και αν ενισχυσει το βιογραφικο του με καποιο ΤΚΤ ή CELT μαζι με ενα Proficiency Cambridge,μπορει να κανει καλλιστα μαθημα.
Και υπαρχουν και τετοια παραδειγματα.Καλο ειναι να μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.![]()

Α μπραβο! Ειλικρινα ευχομαι να τα καταφερεις !! Ομως σοβαρα τωρα, εδω και 2 μερες σκεφτομαι αυτα που λες για μας τους υπολοιπους και ειλικρινα νιωθω ασχημα παρολο που στη δουλεια μου ειμαι πολυ καλη, δεν κοροϊδευω παιδια,τουλαχιστον σε ιδιαιτερο,γιατι στο φροντιστηριο,κανεις οτι σου λεει το αφεντικο. Τα παιδια στα οποια διδασκω εχουν πραγματικα πολυ καλο επιπεδο γνωσεων και επιτυχια στις εξετασεις! Ως ποτε νομιζω πως αδικα (για καποιους εστω) μιλας ετσι.Βασικά θέλω να κάνω μεταπτυχιακό στην Αμερική ή για American culture and civilization ή κάτι που έχει σχέση με international/european relations. Tαυτόχρονα, διαβάζω τη βιβλιογραφία για τις εξετάσεις του υπουργείου εξωτερικών όσον αφορά τη διπλωματική ακαδημία, και για αυτό το λόγο κάνω και ισπανικά τώρα πια (μιλάω ήδη γαλλικά). Δεν ξέρω τελικά τι από όλα αυτά θα καταφέρω αλλά ότι από τα δύο θα είμαι υπερ-ικανοποιημένη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κατ' αρχάς αυτό δεν ισχύει, μίλησα για μένα και όχι για όλους. Πάρα πολλοί στοχεύουν στο να γίνουν καθηγητές.Και στο κατω κατω,αφου οσοι τελειωνουν απο το παν/μιο δεν τους ενδιαφερει να γινουν καθηγητες,ποιος θα μαθει τους αλλους? Δηλαδη αν δεν υπηρχε αυτος ο νομος στη χωρα,οτι διδασκεις και με proficiency, ποιος θα το εκανε ? ?
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, βασικά σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που και αγγλικά ξέρουν και σε όλα τους οκ είναι αλλά για μένα, είναι απαραίτητες οι σπουδές, μπορεί όχι τόσο για το τι θα πεις στους μαθητές (γιατί ούτε ποίηση ούτε εφαρμοσμένη γλωσσολογία θα τους διδάξεις) αλλά για τι γνώσεις θα έχεις ως καθηγητής και ως άνθρωπος. Θεωρώ απαράδεκτο πχ ένας καθηγητής αγγλικών να μην έχει μελετήσει έστω και λίγο τον W. Whitman, τον T.S Eliot, τον C.Dickens και φυσικά τον Shakespeare. Δεν αναφέρομαι σε σένα γιατί πολύ απλά δεν σε ξέρω, αλλά είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι το 90% αυτών που λένε ότι είναι καθηγητές δεν τους έχουν ούτε ακουστά όλους αυτούς. Αυτό εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, ακόμα και αν δεν τα διδάξεις ποτέ στους μαθητές σου αυτά, είναι υποχρέωση σου να τα ξέρεις. Αλλιώς κοροιδευόμαστε κανονικά και μόνο πτυχία μας ενδιαφέρει να περνάμε (άλλη χαζομάρα που υπάρχει στην Ελλάδα μ' αυτά τα πτυχία, επικεντρωνόμαστε σ' αυτά και όχι στη μόρφωση)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνω κι επαυξανω καλη μου! Εγω προσωπικα εχω πολυ ακουστα τους κυριους και ψαχνω να βρω βιβλια τους να τα διαβασω αλλα θα ηθελα να εχουν και ερμηνευτικα σχολια...δεν ξερω ομως που να τα βρω! Επισης, εχω προσβαση στο e class του τμηματος σου και εχω βρει πολυ χρησιμα πραγματα! Το θεμα με μενα ειναι οτι θελω να μαθω οτι ειναι δυνατο γυρω απο την Αγγλικη γλωσσα, τον πολιτισμο και την κουλτουρα αλλα δεν ξερω πως!!Κατ' αρχάς αυτό δεν ισχύει, μίλησα για μένα και όχι για όλους. Πάρα πολλοί στοχεύουν στο να γίνουν καθηγητές.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, βασικά σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που και αγγλικά ξέρουν και σε όλα τους οκ είναι αλλά για μένα, είναι απαραίτητες οι σπουδές, μπορεί όχι τόσο για το τι θα πεις στους μαθητές (γιατί ούτε ποίηση ούτε εφαρμοσμένη γλωσσολογία θα τους διδάξεις) αλλά για τι γνώσεις θα έχεις ως καθηγητής και ως άνθρωπος. Θεωρώ απαράδεκτο πχ ένας καθηγητής αγγλικών να μην έχει μελετήσει έστω και λίγο τον W. Whitman, τον T.S Eliot, τον C.Dickens και φυσικά τον Shakespeare. Δεν αναφέρομαι σε σένα γιατί πολύ απλά δεν σε ξέρω, αλλά είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι το 90% αυτών που λένε ότι είναι καθηγητές δεν τους έχουν ούτε ακουστά όλους αυτούς. Αυτό εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, ακόμα και αν δεν τα διδάξεις ποτέ στους μαθητές σου αυτά, είναι υποχρέωση σου να τα ξέρεις. Αλλιώς κοροιδευόμαστε κανονικά και μόνο πτυχία μας ενδιαφέρει να περνάμε (άλλη χαζομάρα που υπάρχει στην Ελλάδα μ' αυτά τα πτυχία, επικεντρωνόμαστε σ' αυτά και όχι στη μόρφωση)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κατ' αρχάς αυτό δεν ισχύει, μίλησα για μένα και όχι για όλους. Πάρα πολλοί στοχεύουν στο να γίνουν καθηγητές.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, βασικά σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που και αγγλικά ξέρουν και σε όλα τους οκ είναι αλλά για μένα, είναι απαραίτητες οι σπουδές, μπορεί όχι τόσο για το τι θα πεις στους μαθητές (γιατί ούτε ποίηση ούτε εφαρμοσμένη γλωσσολογία θα τους διδάξεις) αλλά για τι γνώσεις θα έχεις ως καθηγητής και ως άνθρωπος. Θεωρώ απαράδεκτο πχ ένας καθηγητής αγγλικών να μην έχει μελετήσει έστω και λίγο τον W. Whitman, τον T.S Eliot, τον C.Dickens και φυσικά τον Shakespeare. Δεν αναφέρομαι σε σένα γιατί πολύ απλά δεν σε ξέρω, αλλά είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι το 90% αυτών που λένε ότι είναι καθηγητές δεν τους έχουν ούτε ακουστά όλους αυτούς. Αυτό εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, ακόμα και αν δεν τα διδάξεις ποτέ στους μαθητές σου αυτά, είναι υποχρέωση σου να τα ξέρεις. Αλλιώς κοροιδευόμαστε κανονικά και μόνο πτυχία μας ενδιαφέρει να περνάμε (άλλη χαζομάρα που υπάρχει στην Ελλάδα μ' αυτά τα πτυχία, επικεντρωνόμαστε σ' αυτά και όχι στη μόρφωση)
καλα, δε χρειαζεται να εχεις σπουδασει Αγγλικη Φιλολογια για να ξερεις τον Shakespeare κ τον Dickens. Και εν πασει περιπτωσει, εαν ο μαθητης ειναι ικανοποιημενος απο τον καθηγητη του παει να πει οτι αυτος κανει καλα τη δουλεια του. Ετσι για παραδειγμα εγω ειχα μια καθηγητρια που ειχε απλα το proficiency κ μεχρι το Lower με ικανοποιουσε. Στο proficiency δεν με ικανοποιουσε κ την αλλαξα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν μπορειτε να επιτιθεστε ατομα που απλως προσπαθουν να βγαλουν τα προς το ζην, σε δυσκολους καιρους! Εαν δεν ειναι καλοι στη δουλεια τους πολυ απλα δε θα βρισκουν μαθηματα. Επιπλεον, δεν καταλαβα τι εννοεις οταν λες "αλλιώς κοροιδευόμαστε κανονικά και μόνο πτυχία μας ενδιαφέρει να περνάμε"...εσυ δηλαδη αν διδαξεις θα διδαξεις αποσπασματα του Σεξπηρ στο παιδακι που παει για Lower? Κι εσυ τις ασκησεις που απαιτουνται, τη γραμματικη που απαιτειται δε θα διδαξεις? Η ουσιαστικη γνωση δεν θα ερθει απο τον καθηγητη που κανει μερικες ωρες μαθημα τη βδομαδα κ εχει την υλη πανω απο το κεφαλι του. Θα ερθει απο τον μαθητη αν ο ιδιος ενδιαφερθει να ψαξει λιγο παραπερα. Επομενως αυτο που λες δεν ισχυει. Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω πως ο αποφοιτος αγγλικης εχει ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ καλυτερες γνωσεις Αγγλικων, αλλα αυτο δεν αποκλειει να υπαρχουν κ ατομα που εχοντας proficiency μονο ξερουν πολυ καλα αγγλικα. Το αν δεν εχουν διαβασει ολη την αγγλικη λογοτεχνια (στα αγγλικα) δε σημαινει πως δεν μπορουν να διδαξουν τη γλωσσα. Στην τελικη, θα προτιμουσα να μου κανει μαθημα ενας native speaker παρα ενας ελληνας αποφοιτος αγγλικης. Εμενα δε με ενδιαφερει το ye και το thou, με ενδιαφερει η συγχρονη ομιλια.
Επισης, το τι γνωσεις εχει ενας ανθρωπος ειναι προσωπικη του υποθεση, κ προφανως συμφωνω οτι καλο θα ηταν να γνωριζει πεντε πραγματα, αυτο ομως κ παλι δεν επηρεαζει τη διδασκαλια απλων αγγλικων. Αν εγω πχ του χρονου βρω κανα ιδιαιτερο στ αγγλικα, εχοντας μονο προφ, μπορει να μην ξερω αγγλικη λογοτεχνια οπως εσυ, θα ξερω ομως τα του δικου μου αντικειμενου. Εγω λοιπον (η ο καθε "εγω") που εχω τις γνωσεις ως ανθρωπος, αλλα οχι πανω στ αγγλικα, μπορω να διδαξω?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ένα πράγμα θα σου πω και τίποτε άλλο διότι έχω πει ήδη πάρα πολλά:καλα, δε χρειαζεται να εχεις σπουδασει Αγγλικη Φιλολογια για να ξερεις τον Shakespeare κ τον Dickens. Και εν πασει περιπτωσει, εαν ο μαθητης ειναι ικανοποιημενος απο τον καθηγητη του παει να πει οτι αυτος κανει καλα τη δουλεια του. Ετσι για παραδειγμα εγω ειχα μια καθηγητρια που ειχε απλα το proficiency κ μεχρι το Lower με ικανοποιουσε. Στο proficiency δεν με ικανοποιουσε κ την αλλαξα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως δεν μπορειτε να επιτιθεστε ατομα που απλως προσπαθουν να βγαλουν τα προς το ζην, σε δυσκολους καιρους! Εαν δεν ειναι καλοι στη δουλεια τους πολυ απλα δε θα βρισκουν μαθηματα. Επιπλεον, δεν καταλαβα τι εννοεις οταν λες "αλλιώς κοροιδευόμαστε κανονικά και μόνο πτυχία μας ενδιαφέρει να περνάμε"...εσυ δηλαδη αν διδαξεις θα διδαξεις αποσπασματα του Σεξπηρ στο παιδακι που παει για Lower? Κι εσυ τις ασκησεις που απαιτουνται, τη γραμματικη που απαιτειται δε θα διδαξεις? Η ουσιαστικη γνωση δεν θα ερθει απο τον καθηγητη που κανει μερικες ωρες μαθημα τη βδομαδα κ εχει την υλη πανω απο το κεφαλι του. Θα ερθει απο τον μαθητη αν ο ιδιος ενδιαφερθει να ψαξει λιγο παραπερα. Επομενως αυτο που λες δεν ισχυει. Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω πως ο αποφοιτος αγγλικης εχει ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ καλυτερες γνωσεις Αγγλικων, αλλα αυτο δεν αποκλειει να υπαρχουν κ ατομα που εχοντας proficiency μονο ξερουν πολυ καλα αγγλικα. Το αν δεν εχουν διαβασει ολη την αγγλικη λογοτεχνια (στα αγγλικα) δε σημαινει πως δεν μπορουν να διδαξουν τη γλωσσα. Στην τελικη, θα προτιμουσα να μου κανει μαθημα ενας native speaker παρα ενας ελληνας αποφοιτος αγγλικης. Εμενα δε με ενδιαφερει το ye και το thou, με ενδιαφερει η συγχρονη ομιλια.
Επισης, το τι γνωσεις εχει ενας ανθρωπος ειναι προσωπικη του υποθεση, κ προφανως συμφωνω οτι καλο θα ηταν να γνωριζει πεντε πραγματα, αυτο ομως κ παλι δεν επηρεαζει τη διδασκαλια απλων αγγλικων. Αν εγω πχ του χρονου βρω κανα ιδιαιτερο στ αγγλικα, εχοντας μονο προφ, μπορει να μην ξερω αγγλικη λογοτεχνια οπως εσυ, θα ξερω ομως τα του δικου μου αντικειμενου. Εγω λοιπον (η ο καθε "εγω") που εχω τις γνωσεις ως ανθρωπος, αλλα οχι πανω στ αγγλικα, μπορω να διδαξω?![]()
Πραγματικά με εκπλήσσει που ένας φιλόλογος μπορεί να έχει μία τέτοια άποψη. Γιατί ακριβώς το ίδιο χάλι συμβαίνει και με εσάς. Ας αφήσουμε λοιπόν όλους τους απόφοιτους του ΦΠΨ να διδάσκουν αρχαία και λατινικά... Για αυτό η χώρα αυτή πάει τόσο μπροστά.

Άξιοι της μοίρας μας είμαστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ένα πράγμα θα σου πω και τίποτε άλλο διότι έχω πει ήδη πάρα πολλά:
Πραγματικά με εκπλήσσει που ένας φιλόλογος μπορεί να έχει μία τέτοια άποψη. Γιατί ακριβώς το ίδιο χάλι συμβαίνει και με εσάς. Ας αφήσουμε λοιπόν όλους τους απόφοιτους του ΦΠΨ να διδάσκουν αρχαία και λατινικά... Για αυτό η χώρα αυτή πάει τόσο μπροστά.
Άξιοι της μοίρας μας είμαστε.
Δεν απαντας σε καμια απο τις ερωτησεις μου σχετικα με την αυστηρη σου κριτικη απεναντι στα ατομα αυτα. Οσο για τους αποφοιτους του ΦΠΨ, ελεος, ειναι ανθρωποι κι αυτοι, με πτυχιο στα χερια τους, τι να τους κανουμε δηλαδη, να τους βγαλουμε στα φαναρια να ζητιανευουνε? Μπορει εγω να ξερω περισσοτερα αρχαια, αλλα οπως κ με την αγγλικη φιλολογια δε θα χρειαστω τοσο πολλες γνωσεις για να διδαξω. Και κατ εμε, για τη διδασκαλια ΠΟΛΥ πιο χρησιμα ειναι τα παιδαγωγικα, παρα τα απειρα αρχαια!!! Προφανεστατα κ θα αφησουμε τους ΦΠΨιτες να διδαξουν αρχαια κ λατινικα, εφοσον υπαρχει η σχολη τους κ αυτο προβλεπει. Αν εχουν τα φοντα να περασουν στον ΑΣΕΠ η να κρατησουν μια θεση σε ενα φροντιστηριο, η σε ενα ιδιωτικο, τοτε ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ. Εσυ μενεις προσκολλημενη σε ενα πτυχιο κ δεν μου απαντας το πολυ απλο επιχειρημα, πως αν δεν ειναι καλοι στη δουλεια τους, δε θα βρουν δουλεια.
Η αποψη που εχω ειναι η λογικη κ η ανθρωπινη. Αντι να σκεφτομαι μονο το τι βολευει εμενα, δεχομαι ως δεδομενο οτι ο του ΦΠΨ η του Ιστορικου αν βρει ιδιαιτερο στ αρχαια παει να πει οτι το κανει καλα. Τωρα το αν εγω εχω κανει τα απαντα της αρχαιας ελληνικης λογοτεχνιας σε μενα δινει το μπονους, οχι στον μαθητη μου που θελει να μαθει το εγω ειμι η αμπελος η αληθινη και την τριτη κλιση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Συμφωνω κι επαυξανω καλη μου! Εγω προσωπικα εχω πολυ ακουστα τους κυριους και ψαχνω να βρω βιβλια τους να τα διαβασω αλλα θα ηθελα να εχουν και ερμηνευτικα σχολια...δεν ξερω ομως που να τα βρω! Επισης, εχω προσβαση στο e class του τμηματος σου και εχω βρει πολυ χρησιμα πραγματα! Το θεμα με μενα ειναι οτι θελω να μαθω οτι ειναι δυνατο γυρω απο την Αγγλικη γλωσσα, τον πολιτισμο και την κουλτουρα αλλα δεν ξερω πως!!![]()
ενας καλος τροπος να βρεις πολλα καλα βιβλια ειναι το amazon.co.uk. Δυστυχως τα second hand που ειναι κ πιο φτηνα δεν τα στελνουν νομιζω σε αλλες χωρες πλην Αγγλιας, αλλα κ σε new μπορεις να βρεις καλα κ φτηνα. πχ οι εκδοσεις penguin η oxford world classics εχουν πολλα καλα, που συνοδευονται κ απο λιγα σχολια (οχι κατι απιστευτα σπουδαιο ομως)
κοιτα πχ αυτο https://www.amazon.co.uk/Othello-Pen...=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275571183&sr=8-1
κανει μονο 5 λιρες

Πρεπει να πληρωσεις βεβαια εξοδα αποστολης 5 ευρω, αλλα αν πατησεις να στα στειλουν ολα μαζι, μπορεις πχ να παραγγειλλεις 10 βιβλια κ να πληρωσεις μονο 5 ευρω εξοδα αποστολης.
Για επιπλεον πληροφοριες κ ερμηνευτικα σχολια υπαρχει παντα η βιβλιοθηκη της Αγγλικης φιλολογιας, την οποια μπορει να επισκευτει οποιος θελει, αν κ δεν μπορεις βεβαια να δανειστεις βιβλια (ισως αν δωσεις ταυτοτητα να σε αφησουν να τα παρεις να τα φωτοτυπησεις στο φωτοτυπειο της σχολης).
Εαν σε ενδιαφερει να μαθεις κ μορφολογια, φωνολογια κτλ της Αγγλικης, επισης μπορεις να βρεις καλα βιβλια στο amazon. Η πολυ απλα, μπορεις να μπεις σε ενα φορουμ αγγλικης φιλολογιας κ να ζητησεις στα παιδια να σου προτεινουν καποια καλα βιβλια.
Οσο για τον πολιτισμο, εγω ολα αρχισα να τα μαθαινω οταν αρχισα να μιλαω με αγγλους μεσω internet (συγκεκριμενα τον τωρινο μου φιλο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elena75
Εκκολαπτόμενο μέλος


Απλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι γονείς και οι ίδιοι οι μαθητές δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν πότε ένας καθηγητής είναι άριστα γνώστης του αντικειμένου και πότε όχι. Και μπορεί και να κάθονται με αυτόν τον καθηγητή για πολλά χρόνια και ουσιαστικά να μην μαθαίνουν τίποτα. Για τους απόφοιτους του ΦΠΨ δεν είπα ότι δεν είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου, είπα ότι δεν μπορούν να διδάξουν αρχαία τόσο καλά όσο ένας φιλόλογος γιατί δεν έχουν ειδικευτεί σ' αυτό. Υπάρχουν ωστόσο άλλα πράγματα που μπορούν να κάνουν. Και επίσης το ότι δεν θα διδάξεις ποτέ στους μαθητές σου αγγλική λογοτεχνία ή ποίηση ή γλωσσολογία δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει και να τα ξέρεις. Κατά τη γνώμη μου τα φροντηστήρια στην Ελλάδα λειτουργούν με εντελώς λάθος τρόπο και σ' αυτό φταίει το γεγονός ότι όλοι θέλουν να γίνονται καθηγητές.
Σχετικα με το λογο οτι ολοι θελουν να γινουν καθηγητες, εκτος απο την αδιαφορια -κυριως εκ μερους των γονιων- για τις τεχνικες ειδικοτητες, φταινε και οι τεραστιες ελλειψεις σε αλλους τομεις που θα μπορουσαν να αξιοποιησουν τα προσοντα ενος πτυχιουχου.Για παραδειγμα και εγω αλλα και αρκετοι συναδελφοι ξενογλωσσων φιλολογιων δεν θα ειχαμε κανενα προβλημα να απασχοληθουμε στον τομεα των μεταφρασεων ή της διερμηνειας.Ναι, αλλα ΠΟΥ? Η εκμεταλευση στον ιδιωτικο τομεα για τις μεταφρασεις ειναι τεραστια και η διερμηνεια δεν εχει κανενα απολυτως νοημα.Και οταν γνωριζω περιπτωσεις ατομων που εργαζονται στο Υπ.Εξωτερικων με ενα ecce και απολυτηριο λυκειου σκεφτομαι τα λεφτα των δικων μου για φροντιστηρια και σπουδες και πτυχια γλωσσων και..και..

Τωρα για το αν οι γονεις ξερουν τι τους γινεται ..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για αυτό ακριβώς είπα και εγώ ότι αυτό που λένε οι πιο πάνω δεν ισχύει, κυκλοφορούν πολλοί ανίδεοι καθηγητές που λόγω του θράσσους τους (γιατί για θράσσος πρόκειται) παρουσιάζονται ως παντογνώστες και θαυματουργοί. Και το ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ελέγχονται είναι έντελως θλιβερό. Είμαστε πραγματικά άξιοι της μοίρας μας, δεν υπάρχει αξιοκρατία σχεδόν σε κανένα επάγγελμα. Στο εξωτερικό πραγματικά δεν είναι έτσι, η μετανάστευση είναι μονόδρομος για τους πτυχιούχος πολύ φοβάμαι.Σχετικα με το λογο οτι ολοι θελουν να γινουν καθηγητες, εκτος απο την αδιαφορια -κυριως εκ μερους των γονιων- για τις τεχνικες ειδικοτητες, φταινε και οι τεραστιες ελλειψεις σε αλλους τομεις που θα μπορουσαν να αξιοποιησουν τα προσοντα ενος πτυχιουχου.Για παραδειγμα και εγω αλλα και αρκετοι συναδελφοι ξενογλωσσων φιλολογιων δεν θα ειχαμε κανενα προβλημα να απασχοληθουμε στον τομεα των μεταφρασεων ή της διερμηνειας.Ναι, αλλα ΠΟΥ? Η εκμεταλευση στον ιδιωτικο τομεα για τις μεταφρασεις ειναι τεραστια και η διερμηνεια δεν εχει κανενα απολυτως νοημα.Και οταν γνωριζω περιπτωσεις ατομων που εργαζονται στο Υπ.Εξωτερικων με ενα ecce και απολυτηριο λυκειου σκεφτομαι τα λεφτα των δικων μου για φροντιστηρια και σπουδες και πτυχια γλωσσων και..και..
Τωρα για το αν οι γονεις ξερουν τι τους γινεται ... 4 χρονια δουλευω σε φροντιστηρια και εχω δει γονεις να κανουν παραπονα για καθηγητρια (επειδη τους ελεγε αληθειες) η οποια στο τελος ειχε 100% επιτυχια με τα παιδια τους, ενω αλλοι την ειχαν "πατησει" και την "χρονια" πιστη τους σε ασχετο καθηγητη την πληρωναν τα παιδια τους....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για αυτό ακριβώς είπα και εγώ ότι αυτό που λένε οι πιο πάνω δεν ισχύει, κυκλοφορούν πολλοί ανίδεοι καθηγητές που λόγω του θράσσους τους (γιατί για θράσσος πρόκειται) παρουσιάζονται ως παντογνώστες και θαυματουργοί. Και το ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ελέγχονται είναι έντελως θλιβερό. Είμαστε πραγματικά άξιοι της μοίρας μας, δεν υπάρχει αξιοκρατία σχεδόν σε κανένα επάγγελμα. Στο εξωτερικό πραγματικά δεν είναι έτσι, η μετανάστευση είναι μονόδρομος για τους πτυχιούχος πολύ φοβάμαι.![]()
Ειναι καλυτεροι δηλαδη οι αποφοιτοι Αγγλικης που μπαινουν στα σχολεια κ δεν κανουν απολυτως τιποτα? Και μη μου πεις οτι φταιει το συστημα, γιατι κανουμε αγγλικα απο την Πεμπτη νομιζω η την Τριτη ? (οταν ημουν εγω, τωρα τα εχουν βαλει απο την Α' δημοτικου). Οπως κ να χει, μεχρι τη Γ' λυκειου να ειμαστε ακομα στην τεταρτη κανονικη, ε εκει κατι δεν παει καλα!! Αν υπαρχει μια ειδικοτητα καθηγητων που ειναι οι πλεον καλοβολεμμενοι αυτοι ειναι οι καθηγητες ξενων γλωσσων. Και ειναι απαραδεκτο, διοτι εγω ειχα τουλαχιστον 8 συμμαθητες που δεν ειχαν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε σε φροντιστηριο. Αν ειχα εστω κ λιγη τσιπα πανω μου ως καθηγητρια θα εκανα μαθημα γι αυτους τους 8! Κι ας εκανε η υπολοιπη ταξη ο,τι ηθελε.
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ο ανιδεος κ ο θρασυς δεν εχει να κανει με το επιπεδο γνωσης, αλλα με τη θεληση να διδαξει.
Συμφωνω παντως μαζι σου οτι ειναι απαραδεκτο να κανουμε 10 χρονια για να μαθουμε Αγγλικα, αλλα μην νομιζεις οτι και να ηθελες θα μπορουσες να κανεις κατι διαφορετικο. Οι περισσοτεροι μαθητες εχουν συνηθισει "φετος ειμαι pre lower, του χρονου lower κτλ κτλ" κ αν τους πας πιο γρηγορα θα γκρινιαξουν. Επομενως δε φταινε για ολα οι μη πτυχιουχοι. Αν μη τι αλλο, την εκμηδενιση του μαθηματος στα σχολεια αυτοι κ μονο αυτοι την καταφερανε. Μηπως λοιπον ειναι κ αυτοι αξιοι της μοιρας τους?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Eμενα με χαροποιει που βλεπω πως υπαρχουν και λιγο αντικειμενικοι ανθρωποι και δε δινουν σημασια μονο σε τιτλους σπουδων και πτυχιων αλλα σε αληθινη διαθεση για μαθηση και εργασιαΈνα πράγμα θα σου πω και τίποτε άλλο διότι έχω πει ήδη πάρα πολλά:
Πραγματικά με εκπλήσσει που ένας φιλόλογος μπορεί να έχει μία τέτοια άποψη. Γιατί ακριβώς το ίδιο χάλι συμβαίνει και με εσάς. Ας αφήσουμε λοιπόν όλους τους απόφοιτους του ΦΠΨ να διδάσκουν αρχαία και λατινικά... Για αυτό η χώρα αυτή πάει τόσο μπροστά.
Άξιοι της μοίρας μας είμαστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Ευχαριστω. Εχω βρει 1 βιβλιο περιπου 1000 σελιδες με ολα τα αριστουργηματα του Σαιξπηρ με 15 € αλλα χωρις σχολια..Βρηκα και κατι sites αποκλειστικα με εγχειριδια και ερμηνευτικα των εργων του Σαιξπηρ..Αλλα θα θελα πιο πολυ 1 βιβλιο σε γλωσσολογια (μηπως καταλαβω τιποτα,γιατι ειναι δυσκολα αλλα πολυ ενδιαφερον)...Ηδη διαβαζω αρκετα σχετικα με μεθοδους διδασκαλιας και παιδαγωγικα..ενας καλος τροπος να βρεις πολλα καλα βιβλια ειναι το amazon.co.uk. Δυστυχως τα second hand που ειναι κ πιο φτηνα δεν τα στελνουν νομιζω σε αλλες χωρες πλην Αγγλιας, αλλα κ σε new μπορεις να βρεις καλα κ φτηνα. πχ οι εκδοσεις penguin η oxford world classics εχουν πολλα καλα, που συνοδευονται κ απο λιγα σχολια (οχι κατι απιστευτα σπουδαιο ομως)
κοιτα πχ αυτο https://www.amazon.co.uk/Othello-Pen...=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275571183&sr=8-1
κανει μονο 5 λιρες![]()
Πρεπει να πληρωσεις βεβαια εξοδα αποστολης 5 ευρω, αλλα αν πατησεις να στα στειλουν ολα μαζι, μπορεις πχ να παραγγειλλεις 10 βιβλια κ να πληρωσεις μονο 5 ευρω εξοδα αποστολης.
Για επιπλεον πληροφοριες κ ερμηνευτικα σχολια υπαρχει παντα η βιβλιοθηκη της Αγγλικης φιλολογιας, την οποια μπορει να επισκευτει οποιος θελει, αν κ δεν μπορεις βεβαια να δανειστεις βιβλια (ισως αν δωσεις ταυτοτητα να σε αφησουν να τα παρεις να τα φωτοτυπησεις στο φωτοτυπειο της σχολης).
Εαν σε ενδιαφερει να μαθεις κ μορφολογια, φωνολογια κτλ της Αγγλικης, επισης μπορεις να βρεις καλα βιβλια στο amazon. Η πολυ απλα, μπορεις να μπεις σε ενα φορουμ αγγλικης φιλολογιας κ να ζητησεις στα παιδια να σου προτεινουν καποια καλα βιβλια.
Οσο για τον πολιτισμο, εγω ολα αρχισα να τα μαθαινω οταν αρχισα να μιλαω με αγγλους μεσω internet (συγκεκριμενα τον τωρινο μου φιλο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iwanna
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οι μαθητές δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ τα αγγλικά του σχολείου γιατί θεωρούν ότι τα χουν κάνει στο φροντηστήριο και για αυτό στην τάξη επικρατεί χάος με αποτέλεσμα ο καθηγητής να μην μπορεί να κάνει τίποτα. Επιπλέον, υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στο επίπεδο, που, όπως και να το πάρουμε ή κάποιοι θα βαριούνται επειδή τα ξέρουν, ή κάποιοι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν επειδή τους είναι πολύ δύσκολα. Ο καθηγητής πιέζεται να βγάλει συγκεκριμένη ύλη απλά και μόνο γιατί "πρέπει" να τη βγάλει, και σε τελική ανάλυση ακόμα και όλη την καλή διάθεση να έχει και να φέρνει και έξτρα υλικό τι μπορεί να κάνει αν του λένε να κάνει οικονιμία στις φωτοτυπίες, ή ότι το σχολείο δεν έχει τη δυνατότητα να προβάλλει ταινία ή, ή, ή, ή... Αν έχεις περάσει από δημόσιο σχολείο είμαι σίγουρη ότι τα έχεις αντιμετωπίσει όλα αυτά. Ακόμα και ο καλύτερος καθηγητής να είσαι, θα χάσεις σίγουρα την όρεξη σου με τα χρόνια γιατί πολύ απλά δεν έχεις άλλη επιλογή. Το υπουργείο παιδείας πρέπει να αλλάξει ριζικά το μάθημα για να υπάρξει βελτίωση.Ειναι καλυτεροι δηλαδη οι αποφοιτοι Αγγλικης που μπαινουν στα σχολεια κ δεν κανουν απολυτως τιποτα? Και μη μου πεις οτι φταιει το συστημα, γιατι κανουμε αγγλικα απο την Πεμπτη νομιζω η την Τριτη ? (οταν ημουν εγω, τωρα τα εχουν βαλει απο την Α' δημοτικου). Οπως κ να χει, μεχρι τη Γ' λυκειου να ειμαστε ακομα στην τεταρτη κανονικη, ε εκει κατι δεν παει καλα!! Αν υπαρχει μια ειδικοτητα καθηγητων που ειναι οι πλεον καλοβολεμμενοι αυτοι ειναι οι καθηγητες ξενων γλωσσων. Και ειναι απαραδεκτο, διοτι εγω ειχα τουλαχιστον 8 συμμαθητες που δεν ειχαν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε σε φροντιστηριο. Αν ειχα εστω κ λιγη τσιπα πανω μου ως καθηγητρια θα εκανα μαθημα γι αυτους τους 8! Κι ας εκανε η υπολοιπη ταξη ο,τι ηθελε.
Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ο ανιδεος κ ο θρασυς δεν εχει να κανει με το επιπεδο γνωσης, αλλα με τη θεληση να διδαξει.
Eμενα με χαροποιει που βλεπω πως υπαρχουν και λιγο αντικειμενικοι ανθρωποι και δε δινουν σημασια μονο σε τιτλους σπουδων και πτυχιων αλλα σε αληθινη διαθεση για μαθηση και εργασια
Ε τότε ας καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και τις ειδικότητες και να κάνουμε όλοι αυτό που "έχουμε διάθεση" να κάνουμε. Εγώ λέω να γίνω γιατρός


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ck_chrysiis
- ilkat06
- rseven
- phleidhs
- Steahen76
- bill09876
- sfak
- antonisprofis57@gmai
- thesecretfemme
- Scandal
- augustine
- spath92
- iron deficiency
- jYanniss
- uparxhgoss
- Antonisbairac1
- abc1234
- Κασσιόπη
- Clary
- George9989
- Maria1743
- New member
- Γιούρα
- Alexecon1991
- Slytherin
- globglogabgalab
- emy1
- Haraa11
- artoula
- το κοριτσι του μαη
- thecrazycretan
- Mara00
- abbyrob
- hirasawayui
- Fanimaid
- uni77
- MariaAdamantia
- natalix
- Christ_8
- Stroka
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.