[14/5/2010] Νεοελληνική Γλώσσα

Πώς τα πήγατε σήμερα ;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 191)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 22 11.5%
  • Καλά

    Ψήφοι: 65 34.0%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 44 23.0%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 8 4.2%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 6 3.1%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 46 24.1%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Καλησπέρα και απο εμένα!

Λοιπόν.. Τα θέματα ήταν πιο εύκολα σε σχέση με αυτά που περίμενα,τα έγραψα όλα και πιθανόν να έχασα τίποτα στην έκθεση και στο τελευταίο ερώτημα (δεν γίνεται,κάπου πρέπει να έχω χάσει.. :P) όμως το πρόβλημα μου είναι αλλού!!!

Στην έκθεση,μιας και πρόκειται για άρθρο, έγραψα τίτλο όμως έγραψα και συντάκτη.. Το θέμα είναι ότι συντάκτη έγραψα το όνομα μου!!!!
Μετα απο πολλές ώρες έμαθα όμως απο γνωστούς μου ότι είναι πρόβλημα αυτό.. Αληθεύει? Είμαι ανχωμένος στο φούλ.. Μίλησα και με τον καθηγητή μου αλλά μιας και η επιτηρητές έλενξαν το γραπτό και βάλαν τα Χ στα κενά,δεν μου είπαν τίποτα.. Μιας και ακριβώς δίπλα ,βάλαν Χ επειδή δεν είχα γράψει κάτι και ήταν κενό..

Τι λέτε????

Απαγορεύεται να γραφεί το όνομα σου οπουδήποτε. Γι' αυτό και δεν είναι απαραίτητο να γράφουμε οποιοδήποτε όνομα όταν γράφουμε άρθρο.
Οι εξεταστές δεν βλέπουν το όνομα σου όταν τα διορθώνουν, είτε έγραφες το όνομα σου εκεί είτε οποιοδήποτε όνομα, γι' αυτούς το ίδιο θα ήταν.
Πάντως, εάν δεν είσαι τυχερός, θα σε μηδενίσουν. Εγώ στη θέση σου θα απευθυνόμουν στο σχολείο μου και θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να προσπαθήσουν να έρθουν σε επικοινωνία με οποιοδήποτε σημείο έχει σταλεί το συγκεκριμένο γραπτό και να προσπαθήσουν να σβήσουν το όνομα πριν φτάσει στα χέρια διορθωτή για να φανεί ότι δεν το έκανες επίτηδες με στόχο την δωροδοκεία ή οτιδήποτε.

Πάντως πιστεύω ότι ο διορθωτής είναι υποχρεωμένος να το επισημάνει όταν το δεί και να πάρουν μια απόφαση για μηδενισμό ή σβήσιμο. Εάν το προσπεράσει κινδυνεύει ο ίδιος.. Εάν είσαι τυχερός, θα το δεί, θα το επισημάνει, και το γραπτό σου θα σταλεί σε νέους διορθωτές. Αλλά εάν το έχεις γράψει στο τέλος, δεν θα το δεί μέχρι να φτάσει εκεί..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Πωωωω... Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Πότε θα ξέρω τι έγινε..?:/:


τωρα απλα χαλαρωσε προετοιμασου για το επομενο μαθημα και οτι ειναι θα γινει ...
επρεπε να το προσεξεις και συ λιγακι ,αλλα εαν δει ο διορθωτης ενα αριστο γραπτο σιγουρα δεν θα θεκησει να το μηδενισει,ετσι και αλλιως εαν δεν ειναι τρελος δεν θα το κοιταξει καν


δεν παιζει το ονομα να σβηστει πριν φτασει στους διορθωτες.τα γραπτα εκτος του οτι σφραγιζονται σε φακελο μπαινουν σε σακο ο οποιος δενεται και ετσι μεταφερονται ,συν του οτι νοιζω οτι στελνονται σχεδον αυθημερον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Επειδή δεν μπορώ να κοιτάξω 17 σελίδες πριν,τελικά ως τρόπος ανάπτυξης της παραγράφου ποια έχει δοθεί ως σωστή απάντηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serme

Νεοφερμένος

Ο serme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Απαγορεύεται να γραφεί το όνομα σου οπουδήποτε. Γι' αυτό και δεν είναι απαραίτητο να γράφουμε οποιοδήποτε όνομα όταν γράφουμε άρθρο.
Οι εξεταστές δεν βλέπουν το όνομα σου όταν τα διορθώνουν, είτε έγραφες το όνομα σου εκεί είτε οποιοδήποτε όνομα, γι' αυτούς το ίδιο θα ήταν.
Πάντως, εάν δεν είσαι τυχερός, θα σε μηδενίσουν. Εγώ στη θέση σου θα απευθυνόμουν στο σχολείο μου και θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να προσπαθήσουν να έρθουν σε επικοινωνία με οποιοδήποτε σημείο έχει σταλεί το συγκεκριμένο γραπτό και να προσπαθήσουν να σβήσουν το όνομα πριν φτάσει στα χέρια διορθωτή για να φανεί ότι δεν το έκανες επίτηδες με στόχο την δωροδοκεία ή οτιδήποτε.

Πάντως πιστεύω ότι ο διορθωτής είναι υποχρεωμένος να το επισημάνει όταν το δεί και να πάρουν μια απόφαση για μηδενισμό ή σβήσιμο. Εάν το προσπεράσει κινδυνεύει ο ίδιος.. Εάν είσαι τυχερός, θα το δεί, θα το επισημάνει, και το γραπτό σου θα σταλεί σε νέους διορθωτές. Αλλά εάν το έχεις γράψει στο τέλος, δεν θα το δεί μέχρι να φτάσει εκεί..

τωρα απλα χαλαρωσε προετοιμασου για το επομενο μαθημα και οτι ειναι θα γινει ...
επρεπε να το προσεξεις και συ λιγακι ,αλλα εαν δει ο διορθωτης ενα αριστο γραπτο σιγουρα δεν θα θεκησει να το μηδενισει,ετσι και αλλιως εαν δεν ειναι τρελος δεν θα το κοιταξει καν


δεν παιζει το ονομα να σβηστει πριν φτασει στους διορθωτες.τα γραπτα εκτος του οτι σφραγιζονται σε φακελο μπαινουν σε σακο ο οποιος δενεται και ετσι μεταφερονται ,συν του οτι νοιζω οτι στελνονται σχεδον αυθημερον

Πωωω δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.. Έγραψα πάρα πολύ καλά και είναι ένα περιποιημένο γραπτό.. Ντάξει να χαλαρώσω,απο το μεσημέρι προσπαθώ.. Θα έρθω σε επικοινωνία με το σχολείο γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο..
Απλά δεν στόχευα για υψηλόβαθμη σχολή αλλά αν μηδενιστεί.. Θα πρέπει πραγματικά να κάνω τα αδύνατα δυνατά να γράψω σε όλα τα υπόλοιπα απο 85% και πάνω, κομματάκι δύσκολο.. :/:

Έχετε ακούσει για παρόμοια κατάσταση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Δεν έχω ακούσει για παρόμοια κατάσταση... Πώς την πάτησες έτσι ρε φίλε.. αν είναι δυνατόν... Μα κι εσύ.. Βλέπεις ότι υπάρχει άκρα μυστικότητα (κολλάνε παντού μαυρες μαλακίες να μην φαίνεται ούτε ένα στοιχείο) και πάς και γράφεις το όνομά σου; >.< .. Ρώτα κανέναν καθηγητή τι νομίζει ότι θα γίνει.. και ναί, πρέπει να χαλαρώσεις, αν και δύσκολο..

Πάντως πρόκειται για κάτι που λογικά ο διορθωτής θα είναι υποχρεωμένος να αναφέρει για να μην έχει ο ίδιος μπλεξίματα. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με το αν είναι αυστηρός, στριμμένος, τρελός ή όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki.s

Νεοφερμένος

Η elenaki.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδιά εγώ έγραψα ότι η πρώτη πρόταση ήταν σύγκριση αντίθεση αφού έλεγε "Δεν νοείται πια ....., όπως (νοήτο) το 19ο αιώνα" και εβαλά μετά αιτιολόγηση για την επόμενη παράγραφο που εξηγεί το παραπάνω επιχείρημα..

Η καθηγήτρια μου μου είπε ότι αφού έβαλα την αιτιολόγηση και την τεκμηρίωσα και αυτό που έβαλα για την πρώτη πρόταση δεν ήταν ιδιαίτερα λάθος λογικά δεν θα μου κόψουν...
Τι νομίζετε; Μα καλά, κανείς δεν έβαλε το ίδιο με εμένα';


Κ εγώ το ίδιο έβαλα...Λίγοι βάλαμε σύγκριση-αντίθεση...Το πιο πιθανό είναι να είναι λάθος:/:...Πάντως λένε πως ο τρόπος ανάπτυξης της ήταν με συνδυασμό μεθόδων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
<εγω παλι εβαλα ορισμο την θ.π και μετα αιτιολογηση!!γενικα σε αυτο ο καθενας εγραψε κατι διαφορετικο!επισης στην εκθεση στην σημασια της αυτομορφωσης εθιξα και αυτο με την αγορα εργασιας.και ενας συμμαθητης μου μου ειπε οτι ειναι τελειως λαθος.τα χω παιξει γιατι πιστευα οτι ειχα γραψει καλα!!!παρτηρω παντως οτι το καθε παιδι εχει προσεγγισει διαφορετικα το θεμα.ελπιζω να ειναι αντικειμενικοι και να δεχτουν ολες τις αποψες!:mad::mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
αυτο με την αγορα εργασιας ηταν το πρωτο που μου ρθε στο μυαλο ,και το παν και στην τιβι.


και βασικα μην πιστευετε αυτους που διατινονται οτι εχουν γραψει τελεια ,γιατι συνηθως αυτους τους κοιτατε μετα αφ΄ηψυλου!
γενικα θα ξαναπω οτι εαν αποδειξετε οτι ισχυει κατι δεν μπορει να πει ουτε ο διορθωτης οτι ειναι λαθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
φίλε serme, χαλάρωσε λιγάκι, δε πιστεύω να νε τόσο μαλάκας ο άλλος για να σε μηδενίσει μόνο και μόνο επειδή έγραψες ένα όνομα στο τέλος

δηλαδή έλεος, και τι δωροδοκία να υπάρξει δηλαδή; Δεν είσαι ο μόνος, φαντάζομαι πολλά άτομα έκαναν το ίδιο πράγμα, παρόλα αυτά αν ήμουν στη θέση σου, θα επικοινωνούσα με το σχολείο, θα μάθαινα που θα σταλθεί το γραπτό και θα περνα εκεί τηλέφωνο για να το τσεκάρουν

μη τρελένεσαι για τόσο μικρά πράγματα, προετοιμάσου για το επόμενο μάθημα και δευτέρα μίλα με καναν διευθυντή ή καθηγητή και θα σου πουν τι ακριβώς να κάνεις

καλή επιτυχία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serme

Νεοφερμένος

Ο serme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Δεν έχω ακούσει για παρόμοια κατάσταση... Πώς την πάτησες έτσι ρε φίλε.. αν είναι δυνατόν... Μα κι εσύ.. Βλέπεις ότι υπάρχει άκρα μυστικότητα (κολλάνε παντού μαυρες μαλακίες να μην φαίνεται ούτε ένα στοιχείο) και πάς και γράφεις το όνομά σου; >.< .. Ρώτα κανέναν καθηγητή τι νομίζει ότι θα γίνει.. και ναί, πρέπει να χαλαρώσεις, αν και δύσκολο..

Πάντως πρόκειται για κάτι που λογικά ο διορθωτής θα είναι υποχρεωμένος να αναφέρει για να μην έχει ο ίδιος μπλεξίματα. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με το αν είναι αυστηρός, στριμμένος, τρελός ή όχι.

Ούτε και εγώ ξέρω πως την πάτησα... Και ευτυχώς μετά μου το είπαν.. Τι ευτυχώς δηλαδή..
Απλά είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση.. Έγραψα ένα πολύ καλό γραπτό..
Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει.......:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
εγω γενικα πιστευω οτι ο καθε μαθητης μπορουσε να το πιασει απο διαφορετικες οπτικες.για παραδειγμα η κολλητη μου εγραψε και για τους πνευματικους ανθρωπους εγω ουτε καν το εθιξα αλλα εγραψα για το ανοιχτο πανεπιστημιο,για σεμιναρια και μεταπτυχιακα!τελος παντων οτι εγινε εγινε!!1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serme

Νεοφερμένος

Ο serme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
φίλε serme, χαλάρωσε λιγάκι, δε πιστεύω να νε τόσο μαλάκας ο άλλος για να σε μηδενίσει μόνο και μόνο επειδή έγραψες ένα όνομα στο τέλος

δηλαδή έλεος, και τι δωροδοκία να υπάρξει δηλαδή; Δεν είσαι ο μόνος, φαντάζομαι πολλά άτομα έκαναν το ίδιο πράγμα, παρόλα αυτά αν ήμουν στη θέση σου, θα επικοινωνούσα με το σχολείο, θα μάθαινα που θα σταλθεί το γραπτό και θα περνα εκεί τηλέφωνο για να το τσεκάρουν

μη τρελένεσαι για τόσο μικρά πράγματα, προετοιμάσου για το επόμενο μάθημα και δευτέρα μίλα με καναν διευθυντή ή καθηγητή και θα σου πουν τι ακριβώς να κάνεις

καλή επιτυχία

Επικοινώνησα πριν λίγο με μια καθηγήτρια μου.. Θα με πάρει τηλ σε λίγο να μιλησουμε..
Και εγώ αυτό σκεφτόμουν,τι δωροδοκία να υπάρξει? Αλλά υποπτεύονται τα πάντα..
Δεν ξέρω αν το έκαναν κ άλλα άτομα αυτό..

Αν μάθω που έχει πάει το γραπτό και βρώ τηλέφωνο,τι να κάνω?:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nex.

Νεοφερμένος

Ο nex. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
εγω γενικα πιστευω οτι ο καθε μαθητης μπορουσε να το πιασει απο διαφορετικες οπτικες.για παραδειγμα η κολλητη μου εγραψε και για τους πνευματικους ανθρωπους εγω ουτε καν το εθιξα αλλα εγραψα για το ανοιχτο πανεπιστημιο,για σεμιναρια και μεταπτυχιακα!τελος παντων οτι εγινε εγινε!!1
Αυτο που λες μαρια για τα ανοικτα πανεπιστημια και τα σεμηναρια το εβαλα σε μια απο τις δυο προτασεις μου στο δευτερο ζητουμενο . Μιλησα για τοους αεργους ανεργους ατομα με ειδικες αναγκες και μειονοτητες που ζουν περιθωριοποιημενες και οτι θα ηταν καλο με ευρωπαικες χρηματοδοτησης , δορεες και τα συναφη να δημιουργηθουν τετοιες εγκαταστασεις οπως και εσυ ανεφερες. Ευχομαι το καλυτερο και για τα υπολοιπα μαθηματα σε ολους μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
Αυτο που λες μαρια για τα ανοικτα πανεπιστημια και τα σεμηναρια το εβαλα σε μια απο τις δυο προτασεις μου στο δευτερο ζητουμενο . Μιλησα για τοους αεργους ανεργους ατομα με ειδικες αναγκες και μειονοτητες που ζουν περιθωριοποιημενες και οτι θα ηταν καλο με ευρωπαικες χρηματοδοτησης , δορεες και τα συναφη να δημιουργηθουν τετοιες εγκαταστασεις οπως και εσυ ανεφερες. Ευχομαι το καλυτερο και για τα υπολοιπα μαθηματα σε ολους μας!

ναι για το δευτερο ζητουμενο.το χωρισα σε ατομικη ευθυνη και φορεις που υπαρχουν για να πραγματωθει η αυτομορφωση.ειδες εσυ το επιασες απο αλλη σκοπια. απο την μια πιστευω οτι αυτο ειναι καλο.δηλαδη το καθε παιδι εγραψε αυτο που πιστευε.ελπιζω να μην εχουν στανταρ στο υποουργειο!!ακυρωνουν την σκεψη μας με αυτον τον τροπο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Αυτο που λες μαρια για τα ανοικτα πανεπιστημια και τα σεμηναρια το εβαλα σε μια απο τις δυο προτασεις μου στο δευτερο ζητουμενο . Μιλησα για τοους αεργους ανεργους ατομα με ειδικες αναγκες και μειονοτητες που ζουν περιθωριοποιημενες και οτι θα ηταν καλο με ευρωπαικες χρηματοδοτησης , δορεες και τα συναφη να δημιουργηθουν τετοιες εγκαταστασεις οπως και εσυ ανεφερες. Ευχομαι το καλυτερο και για τα υπολοιπα μαθηματα σε ολους μας!


Γεια σας παιδες! και καλη επιτυχια σε ολους!
στο 1ο ζητουμενο εγραψα :
1. τα ατομα μεσω της διαρκους επιμορφωσης ωριμαζουν πνευματικα/διευρυνουν τους πνευμ.οριζοντες κτλ κτλ
2. συμβαλλουν σαφως στην καταπολεμηση της ανεργιας αφου με την συνεχη ανανενωση των δεξιοτητων/προσοντων τους γινονται ολο και πιο χρησιμοι για πολλες νεο-δημιουργουμενες εργασιακες θεσεις..(που δημιουργυνται απτην αναπτυξη της τεχνολογιας κτλ)
3. οταν τα ατομα συνεχως επιμορφωνονται ο πολιτισμος της εκαστοτε χωρας τους σαφως αναπτυσεται και εξελισεται αφου οι χωροι των (τεχνων/γραμματων/επιστημων/τεχνολογιας κτλ) αποτελουν αντικειμενο θερμης ενασχολησης για τους πολιτες
4. συντελλουν επισης στην τονωση της εθνικης οικονομιας αφου συμβαλλουν στην αυξηση της παραγωγικοτητας στην κοινωνια..(λογω του οτι οταν ενας ανθρωπος ανανεωνει τα προσοντα του δυναται να προσφερει και περισσοτερα..)
5.καταπολεμουνται δυσαρεστα φαινομενα οπως (καταθλιψη/ψυχολογικα προβληματα/ανασφαλεια κτλ) αφου το ατομο με την δια βιου επιμορφωση του καθισταται ενα ψυχικα ισορροπιμενο και ορθως σκεπτομενο κοινωνικο ον..
6. καλλιεργουνται στο ατομο τα αισθηματα αυτοσεβασμου/αυτοεκτιμησης/αυτοπεποιθησης κτλ και γενικα αισθανεται χρησιμος και παραγωγικος στο κοινωνικο του συνολο...
7. το ατομο δεν εφησυχαζεται δεν κατανταει οκνηρο και αδρανες κτλ
8.επισης ορισμενοι επαγγελματικοι τομεις (π.χ ιατροι) ειναι σαφως αναγκαιο να βρισκονται σε αμεση επαφη με την συνεχη αυτομορφωση ( νεες μεθοδοι/νεα φαρμακα κτλ)

Στο 2ο ζητουμενο παλι,εγραψα τα εξης:
1. καταρχας ο καθε ανθρωπος οφειλει να συνειδητοποιησει την αξια της αυτομορφωσης και να την αποδεχτει
2. η φοιτηση στα πανεπιστημια/διαφορα προγραμματα εκπαιδευτικου χαρακτηρα κτλ να μην φανταζουν σαυτον σαν δραστηριοτητα που αφορα μονο τους νεους
3.το κρατος/πολιτεια πρεπει να χρηματοδοτησει ειδικα κεντρα επαγγελματικης καταρτησης των ηλικιακα μεγαλυτερων ατομων
4. να στηριξει οικονομικα ασθενεις ομαδες ατομων που ενω επιθυμουν να ανανεωσουν τις επαγγελματικες τους δεξιοτητες δεν δυνανται..
5. οι ηλικιακα μεγαλοι επισης να αναπτυξουν στενοτερη σχεση με πληροφορικη,Η/Υ,τεχνολογικα επιτευγματα ωστε να εκσυγχρονιζονται διαρκως
6.Τα ΜΜΕ μπορουν να προβαλλουν προγραμματα επαγγελματικης ενημερωσης/επιμορφωσης και ετσι τα ατομα παρακολουθωντας τα θα κερδιζουν συνεχως νεες ειδικες ισως γνωσεις για το εκαστοτε επαγγελμα τους..
7.γενικα τα ατομα να αξιοποιουν ποιοτικα τον ελευθερο χρονο τους..

Ακουω αποψεις.................... :/ :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Πόσες λέξεις έγραψες; :P
Μπράβο σου που πρόλαβες και έγραψες τόσα πολλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
εσυ dias πως τα πηγες?

γερα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
dias? :P εμένα εννοεις;

ο ποσειδωνας ειναι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

marilouuuuu

Νεοφερμένος

Η Μαρία (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ξέρω ήδη έχετε μιλήσει για τον τρόπο αναπτυξης αλλα δεν εβγαλα συμπερασμα. Εγώ εβαλα συνδιασμο μεθοδων εφοσον ζητουσε ενα τροπο. Εβαλα ορισμο και αιτιο-αποτελεσμα και συγκριση αντιθεση.(Εβαλα και αλλο αλλα αρκετα ρεζιλι εγινα :P) Τα αιτιολογησα κιόλας!!!Αυτο είναι πιο αστειο γιατι το πιστευα κιολας!!!:D:D:D:D:D Χαχα!Τελικα τι είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
χμμ...3 σελιδες γεματες με σχετικα κανονικα προς μικρα γραμματα :S
καλα προσεγγισα το θεμα?
ακουσα δεν επρεπε να το παρουμε με τους τομεις (π.χ κρατος-πολιτεια/ΜΜΕ/ διεθνες επιπεδο κτλ) αλλα γιατι??! τροποι εφαρμογης δεν ειναι κιαυτοι?
ειπα ατομικα για τον καθενα κ μετα κ γιαυτα....γιατι να τα θεωρησουν εκτος θεματος?! :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top