Πολυτεχνικές σχολές και αναγνώριση ως μεταπτυχιακά

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Απο τα οφέλη που γράφει στο τέλος, τα β και γ δεν ισχύουν αφού δεν αναγνωρίζεται τίποτα επίσημα απο το κράτος και το α ίσχυε εν μέρει ούτως ή άλλως (το μέρος που αναφέρεται στις σπουδές στο εξωτερικό) ενώ το υπόλοιπο δεν ισχύει για τον ίδιο λόγο με τα β και γ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Καλά στο Ελλαδιστάν στο τέλος θα περνάς από το περίπτερο και με τα τσιγάρα θα σου δίνουν δώρο και ένα δίπλωμα. Το ΕΜΠ για κάποιον λόγο καταφέρνει πάντα και χώνεται παντού. Στο ΤΕΕ τα'χουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους, ο πρύτανης δίνει master (χωρίς πληρωμή μου έχουν πει ) σε όποιον πάει 5 χρόνια εκεί και άλλα πολλά. Αυτή δεν είναι αντίληψη ιδρύματος που θεωρείται ότι ηγείται της εκπαίδευσης σε μία χώρα, αλλά κομπλεξισμός και δολοπλοκή που φτάνει σε μεγάλο βάθος. Καταλαβαίνω ότι όσοι σπουδάζουν σε πολυτεχνεία και έρχονται αντιμέτωποι με τον ξένο ανταγωνισμό παίζουν σε άδικο παιχνίδι, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πως ένας χρόνος (μιλάμε για Ελλάδα, για προπτυχιακό επίπεδο, για πτυχιακές ό,τι να'ναι σε τέτοιο επίπεδο, και για το ΕΜΠ που πάντα πρωτοστατεί σε καταλήψεις κλπ, άρα που χρόνος για μάθημα) εξισώνεται με ενα μάστερ. Πραγματικά είναι άξιο απορίας. Συμπεριφέρονται σαν να μη γνωρίζουν τι εφόδια και τι δουλειά πρέπει να ρίξει κάποιος για να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο. Αν όντως το ζόρι τους είναι τα ξένα μάστερς, ας πιέσουν το υπουργείο να βρει μια κοινή λύση που να συμφέρει και τις δύο πλευρές. Μέχρι τότε όλα αυτά μου φαίνονται όσο δεν πάει αντιδημοκρατικά και αποφασίζομεν και διατάσσομεν:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αναστάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει από Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Καλά στο Ελλαδιστάν στο τέλος θα περνάς από το περίπτερο και με τα τσιγάρα θα σου δίνουν δώρο και ένα δίπλωμα

χαχαχαχαχαχαχαχα
αυτό ήταν όλα τα λεφτά φίλε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,019 μηνύματα.
Καλά στο Ελλαδιστάν στο τέλος θα περνάς από το περίπτερο και με τα τσιγάρα θα σου δίνουν δώρο και ένα δίπλωμα. Το ΕΜΠ για κάποιον λόγο καταφέρνει πάντα και χώνεται παντού. Στο ΤΕΕ τα'χουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους, ο πρύτανης δίνει master (χωρίς πληρωμή μου έχουν πει ) σε όποιον πάει 5 χρόνια εκεί και άλλα πολλά. Αυτή δεν είναι αντίληψη ιδρύματος που θεωρείται ότι ηγείται της εκπαίδευσης σε μία χώρα, αλλά κομπλεξισμός και δολοπλοκή που φτάνει σε μεγάλο βάθος. Καταλαβαίνω ότι όσοι σπουδάζουν σε πολυτεχνεία και έρχονται αντιμέτωποι με τον ξένο ανταγωνισμό παίζουν σε άδικο παιχνίδι, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πως ένας χρόνος (μιλάμε για Ελλάδα, για προπτυχιακό επίπεδο, για πτυχιακές ό,τι να'ναι σε τέτοιο επίπεδο, και για το ΕΜΠ που πάντα πρωτοστατεί σε καταλήψεις κλπ, άρα που χρόνος για μάθημα) εξισώνεται με ενα μάστερ. Πραγματικά είναι άξιο απορίας. Συμπεριφέρονται σαν να μη γνωρίζουν τι εφόδια και τι δουλειά πρέπει να ρίξει κάποιος για να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο. Αν όντως το ζόρι τους είναι τα ξένα μάστερς, ας πιέσουν το υπουργείο να βρει μια κοινή λύση που να συμφέρει και τις δύο πλευρές. Μέχρι τότε όλα αυτά μου φαίνονται όσο δεν πάει αντιδημοκρατικά και αποφασίζομεν και διατάσσομεν:(

Τι άλλο θα ακούσουμε έλεος. Ο κάθε πικραμένος που δεν πέρασε ΕΜΠ βγάζει το άχτι του εδώ. Δηλαδή η αναγνώριση των ελληνικών πολυτεχνικών σχολών ως master είναι κομπλεξισμός και δολοπλοκή. Ο πρύτανης του ΕΜΠ έκανε αυτό που οι υπόλοιποι (υπάλληλοι τις κυβερνησης) δεν τολμούν να κάνουν κι ελπίζω τον ακολουθήσουν και oi υπόλοιποι. Ο λόγος που διστάζουν είναι η αύξηση του μισθού όλων των μηχανικών της χώρας. Πρώτα από ολα κανένας καθηγητής, φοιτητής του ΕΜΠ δεν ανάφερε ότι το μόνο το ΕΜΠ πρέπει να αποκτήσει δικαιώματα master. Αυτά τα λέτε οι υπόλοιποι. Αντιθέτως ότι όλες οι πολυτεχνικες σχολές της χώρας πρέπει να αποκτήσουν master αφου θεωρούνται κι από το ίδιο το ΕΜΠ ως ισοδύναμες.

Στο ότι το ΕΜΠ πρωτοστατεί στις καταλήψεις είναι αλήθεια. Αλλά σε καμιά περίπτωση αυτό δεν γινεται σε βάρος των μαθημάτων. Στη σχολή ημμυ όπου σπουδάζω οι ώρες αναπληρώθηκαν με το παραπάνω. Αυτό έγινε με μείωση των εξεταστικών περιόδων και παράλληλη αύξηση της διάρκειας του ετους. Αξίζει να αναφέρω ότι η εξεταστική φέτος τελειώνει στις 24/07 όταν όλοι οι υπόλοιποι βρισκόσαστε σε κανα νησάκι. Σε παραπλήσιες ημερομηνίες τελειώσαμε και τα προηγούμενα 3 χρόνια. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 13 εβδομάδες μαθημάτων για κάθε εξάμηνο.

Το καλύτερο από όλα είναι ότι πολλές μη πολυτεχνικές σχολές προσπαθούν να πάρουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών και απορώ ποιος φταίει αν όλοι εσεις όταν διαλέγατε σχολη κοιτούσατε το όνομα και τη περσινή βάση της κι όχι τα επαγγελματικά της δικαιώματα. Δεν έχετε καταλάβει ότι το ΕΜΠ δεν είναι ο πραγματικός εχθρός σας αλλα τα ιδιωτικά ΙΕΚ που απο Σεπτέμβρη γίνονται ΑΕΙ και ο κάθε αποφοιτό του απαντώτας τα πολλαπλής του ΔΟΑΤΑΠ θα αποκτά ίδιο και πολλές φορές ισχυρότερο πτυχιο από μας. Κοιτάξτε τι γίνεται με τους δημοσιογράφους που βγάζοντας κάποια ΙΕΚ της πλάκας με την ανοχή των καλαναρχών (αφού πολλές φορές δικά τους είναι τα ΙΕΚ ) γίνονται μεγαλοδημοσιογράφοι και κάποιοι που έχουνε τελειώσει το αντίστοιχο ΑΕΙ αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη δυσκολία στη εύρεση εργασίας. Φανταστείται αν ο κάθε εργολάβος / ιδ. νοσοκομείο / εταιρείες τεχνολογίες δημιουργήσει το δικό τους ΑΕΙ τι έχει να γίνει (Τότε θα δημιουργηθούν τα περίπτερα που αναφέρεις).

Το ΕΜΠ με αυτή τη κίνηση προσπαθει να υποστηρίξει όλους τους μηχανικούς απόφοιτοι ελληνικών πολυτεχνείων κι όχι μόνο τους δικούς του απόφοιτους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakoulias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Τι άλλο θα ακούσουμε έλεος. Ο κάθε πικραμένος που δεν πέρασε ΕΜΠ βγάζει το άχτι του εδώ. Δηλαδή η αναγνώριση των ελληνικών πολυτεχνικών σχολών ως master είναι κομπλεξισμός και δολοπλοκή. Ο πρύτανης του ΕΜΠ έκανε αυτό που οι υπόλοιποι (υπάλληλοι τις κυβερνησης) δεν τολμούν να κάνουν κι ελπίζω τον ακολουθήσουν και oi υπόλοιποι. Ο λόγος που διστάζουν είναι η αύξηση του μισθού όλων των μηχανικών της χώρας. Πρώτα από ολα κανένας καθηγητής, φοιτητής του ΕΜΠ δεν ανάφερε ότι το μόνο το ΕΜΠ πρέπει να αποκτήσει δικαιώματα master. Αυτά τα λέτε οι υπόλοιποι. Αντιθέτως ότι όλες οι πολυτεχνικες σχολές της χώρας πρέπει να αποκτήσουν master αφου θεωρούνται κι από το ίδιο το ΕΜΠ ως ισοδύναμες.

Στο ότι το ΕΜΠ πρωτοστατεί στις καταλήψεις είναι αλήθεια. Αλλά σε καμιά περίπτωση αυτό δεν γινεται σε βάρος των μαθημάτων. Στη σχολή ημμυ όπου σπουδάζω οι ώρες αναπληρώθηκαν με το παραπάνω. Αυτό έγινε με μείωση των εξεταστικών περιόδων και παράλληλη αύξηση της διάρκειας του ετους. Αξίζει να αναφέρω ότι η εξεταστική φέτος τελειώνει στις 24/07 όταν όλοι οι υπόλοιποι βρισκόσαστε σε κανα νησάκι. Σε παραπλήσιες ημερομηνίες τελειώσαμε και τα προηγούμενα 3 χρόνια. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 13 εβδομάδες μαθημάτων για κάθε εξάμηνο.

Το καλύτερο από όλα είναι ότι πολλές μη πολυτεχνικές σχολές προσπαθούν να πάρουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών και απορώ ποιος φταίει αν όλοι εσεις όταν διαλέγατε σχολη κοιτούσατε το όνομα και τη περσινή βάση της κι όχι τα επαγγελματικά της δικαιώματα. Δεν έχετε καταλάβει ότι το ΕΜΠ δεν είναι ο πραγματικός εχθρός σας αλλα τα ιδιωτικά ΙΕΚ που απο Σεπτέμβρη γίνονται ΑΕΙ και ο κάθε αποφοιτό του απαντώτας τα πολλαπλής του ΔΟΑΤΑΠ θα αποκτά ίδιο και πολλές φορές ισχυρότερο πτυχιο από μας. Κοιτάξτε τι γίνεται με τους δημοσιογράφους που βγάζοντας κάποια ΙΕΚ της πλάκας με την ανοχή των καλαναρχών (αφού πολλές φορές δικά τους είναι τα ΙΕΚ ) γίνονται μεγαλοδημοσιογράφοι και κάποιοι που έχουνε τελειώσει το αντίστοιχο ΑΕΙ αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη δυσκολία στη εύρεση εργασίας. Φανταστείται αν ο κάθε εργολάβος / ιδ. νοσοκομείο / εταιρείες τεχνολογίες δημιουργήσει το δικό τους ΑΕΙ τι έχει να γίνει (Τότε θα δημιουργηθούν τα περίπτερα που αναφέρεις).

Το ΕΜΠ με αυτή τη κίνηση προσπαθει να υποστηρίξει όλους τους μηχανικούς απόφοιτοι ελληνικών πολυτεχνείων κι όχι μόνο τους δικούς του απόφοιτους.


Καλύτερη απαντηση πιστευω δεν θα μπορουσε να ειχε δοθει...:no1::no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

john20

Νεοφερμένος

Ο john20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Πολυ σωστα τα ειπε ο akikos.

Κοπελια γιατι τετοια χολη για το ΕΜΠ....? Ειπε κανεις οτι δεν υπαρχουν προβληματα στο Πολυτεχνειο? Παμπολλα προβληματα ενα εξ αυτων οι καταληψεις που γινονται εναντια τις περισσοτερες φορες της πλειονοτητας των φοιτητων που θελουν ενα ανοιχτο και δημιουργικο πανεπιστημιο.Αυτα ειναι γνωστα στην ακαδημαικη κοινοτητα.Οι αποφασεις στις γενικες συνελευσεις σπανιως ειναι μαζικες.

για πτυχιακές ό,τι να'ναι σε τέτοιο επίπεδο

Τι εννοεις? Οτι τα μαθηματα διδασκονται οπως να ναι και τελειως ανοργανωτα? Κανεις μεγαλο λαθος.Υπαρχουν καποια πραγματα που δεν εμπιπτουν στο δικο σου ελλαδισταν. Η δομη του προγραμματος σπουδων ξεπερναει το οριο του προπτυχιακου επιπεδου, διοτι πολυ απλα γινονται 42 μαθηματα τα 3 πρωτα χρονια ( στα αει με τοσα εχεις παρει πτυχιο και χαιρεσαι) και 21 μαθηματα ειδικευσης οπου επιλεγεις ροη η τομεα εξειδικευσης αναλογα με την κλιση σου. Πιστευεις οτι περνιουνται ευκολα?Γιατι το εχουμε ακουσει και αυτο εδω μεσα.

Συμπεριφέρονται σαν να μη γνωρίζουν τι εφόδια και τι δουλειά πρέπει να ρίξει κάποιος για να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο. Αν όντως το ζόρι τους είναι τα ξένα μάστερς, ας πιέσουν το υπουργείο να βρει μια κοινή λύση που να συμφέρει και τις δύο πλευρές

Δεν ειναι μονο θεμα οτι δεν αναγνωριζεται σαν μαστερ στην Ελλαδα.Ειναι και η διεθνης διασταση του θεματος : Οταν το ιδιο σου το κρατος δεν αναγνωριζει την αξια ενος δημοσιου Πολυτεχνειου πως περιμενετε να μας σεβαστουν διεθνως τουλαχιστον σε επιπεδο παιδειας??Η γερμανια τα 5ετη πολυτεχνικα προγραμματα σπουδων τα εχει μαστερ κατευθειαν οπως και η Γαλλια! Αν και παρα τις γκαφες του υπεπθ, τα πανεπιστημια του εξωτερικου γνωριζουν την αξια των περισσοτερων πανεπιστημιων της χωρας. Ακομα ομως και η περιπτωση πριμοδοτησης απο το ασεπ και το δημοσιο ειναι σημαντικη την εποχη που διανυουμε (οικονομικα).

Μέχρι τότε όλα αυτά μου φαίνονται όσο δεν πάει αντιδημοκρατικά και αποφασίζομεν και διατάσσομεν

Ειναι ακριβως το αντιθετο-δλδ δημοκρατικο για τους εξης λογους :

a) Δεν ειμαστε υποδουλοι σε κανενα φαφλατα πολιτικαντη που ξερει μονο να πουλαει ψεματα και να παιρνει μιζες γι αυτο και διεκδικουμε τα δικαιωματα μας.

β) Αυτο γινεται για το καλο ολων των πολυτεχνειων της χωρας.Για να μπορεσουμε καποια μερα να ανεβουμε επιπεδο στην ερευνα και την τεχνολογια και οχι να μεινουμε στο ελλαδισταν οπως λες.

Ευχαριστω, συγνωμη αν σας κουρασα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epas

Νεοφερμένος

Ο epas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Eγω πάντως είμαι κατά της νομιμοποίησης του πτυχίου των πολυτεχνείων ως μάστερς αν δεν ακολουθήσει το ίδιο μέτρο για όλα τα ΑΕΙ της Ελλάδας !

Να πω και μια ιδέα : Γιατί δεν έρχεστε σε συνεννόηση για την μείωση των μαθημάτων σας σε φυσιολογικότερα δεδομένα (αφού λέτε οτι κάνετε πολλά μαθήματα σε σχέση με τους υπόλοιπους φοιτητές του εξωτερικού)?
Έτσι και αλλιώς συνδιοικητε μαζί στα πολυτεχνεία με τους καθηγητές .... γιατί τότε δεν δηλώνετε αίτημα να μειωθούν τα μαθήματα ?

Τα πολυτεχνεία έχουν αγωνιστεί για πολλά πράγματα . Πολλά εξ αυτών έχουν γίνει ! Να δείτε το ΤΕΕ . Μέχρι και δικό σας ασφαλιστικό φορέα έχετε . Το να ζητάτε νομιμοποίηση των πτυχίων για μάστερ δεν πάει πολύ ?
Εννοώ μήπως ζητάτε πολλά και για αυτό σας αγνοεί η πολιτεία !

Ασε όσο αφορά τις καταλείψεις με το τί γίνετε στο πολυτεχνείο .
Ειδικά το Δεκέμβριο το ΕΜΠ έγινε μπορδ.... ! Το έβλεπα και έλεγα :<< ίδρυμα είναι αυτό ... περισσότερο για φυλακές μου κάνει >>.

Αλήθεια γιατί το πολυτεχνείο πρωτοστατεί πάντα στις καταλήψεις ? :what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
Eγω πάντως είμαι κατά της νομιμοποίησης του πτυχίου των πολυτεχνείων ως μάστερς αν δεν ακολουθήσει το ίδιο μέτρο για όλα τα ΑΕΙ της Ελλάδας !

Να πω και μια ιδέα : Γιατί δεν έρχεστε σε συνεννόηση για την μείωση των μαθημάτων σας σε φυσιολογικότερα δεδομένα (αφού λέτε οτι κάνετε πολλά μαθήματα σε σχέση με τους υπόλοιπους φοιτητές του εξωτερικού)?
Έτσι και αλλιώς συνδιοικητε μαζί στα πολυτεχνεία με τους καθηγητές .... γιατί τότε δεν δηλώνετε αίτημα να μειωθούν τα μαθήματα ?

Τα πολυτεχνεία έχουν αγωνιστεί για πολλά πράγματα . Πολλά εξ αυτών έχουν γίνει ! Να δείτε το ΤΕΕ . Μέχρι και δικό σας ασφαλιστικό φορέα έχετε . Το να ζητάτε νομιμοποίηση των πτυχίων για μάστερ δεν πάει πολύ ?
Εννοώ μήπως ζητάτε πολλά και για αυτό σας αγνοεί η πολιτεία !

Ασε όσο αφορά τις καταλείψεις με το τί γίνετε στο πολυτεχνείο .
Ειδικά το Δεκέμβριο το ΕΜΠ έγινε μπορδ.... ! Το έβλεπα και έλεγα :<< ίδρυμα είναι αυτό ... περισσότερο για φυλακές μου κάνει >>.

Αλήθεια γιατί το πολυτεχνείο πρωτοστατεί πάντα στις καταλήψεις ? :what:


Συμφωνώ με τον akiko. . Αυτά που λέει ο akikos περί ιδιωτικών ίσως να φαίνονται σε μερικούς σαν μακρινές προοπτικές του συστήματος. Λοιπόν οι επιπτώσεις θα αρχίσουν από αυτή την χρονιά η πρώτη που νομιμοποιεί τα ιδιωτικά κολέγια ως πανεπιστήμια.


Πολλά παιδιά περάσανε σε Τ.Ε.Ι. φυσικοθεραπείας. Όμως το Ι.Ε.Κ ακμή ο ηγέτης της εκπαίδευσης από αυτή την χρονιά αρχίζει μαθήματα barchelor φυσικοθεραπείας-κινησιοθεραπείας



"Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Φυσικοθεραπείας- Bachelor of Science Bsc(Hons) in Physiotherapy από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΑΚΜΗ και το Queen Margaret University!
Με μια μεγάλη ομάδα αποτελούμενη από Έλληνες και Ξένους καθηγητές, επιστήμονες και Ιατρούς, εγκεκριμένους από το Queen Margaret University αποκτάς Κρατικό Πτυχίο του Δημόσιου Βρετανικού Πανεπιστημίου Queen Margaret University, κάνεις κλινική πρακτική σε μεγάλες μονάδες υγείας από το 3ο και 4ο έτος σπουδών και έχει και την δυνατότητα να συνεχίσεις για μεταπτυχιακές σπουδές Master of science (MSc) in Physiotherapy στην Βρετανία. Ακόμα μία πρωτοπορία από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΑΚΜΗ."



από https://www.iek-akmi.gr


το ιεκ ακμή δίνει πτυχείο που είναι ανώτερο από το διπλώματα που δίνουν τα Τ.Ε.Ι. αν και οι φυσιοθεραπευτές που βγαίνουν από το ιεκ ακμή θα είναι η πλειοψηφία τους καρναβάλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Καλημέρα, μάλλον παρεξηγήθηκα χθες χωρίς λόγο. Χολή προς το ΕΜΠ δε βγάζω και λανθασμένα κάνετε υποθέσεις ότι όποιος δεν πέρασε ΕΜΠ έχει απωθημένο και γι'αυτό βγάζει κακίες. Προσωπικά δε δήλωσα κανένα Πολυτεχνείο και δε μετανιώνω, άρα υποθέσεις που βασίζονται εκεί είναι ψευδείς.
Τώρα για τις καταλήψεις έπρεπε να το θέσω πιο συγκεκριμένα, δεν είμαι κατά των καταλήψεων, και η ΑΣΟΕΕ συνέχεια κάνει, απλά έθεσα ως πραγματικό γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο η λειτουργία ενός ιδρύματος δεν είναι φυσιολογική, οι φοιτητές πιέζονται για να βγει συγκεκριμένη ύλη, τα μαθήματα δε διδάσκονται σωστά κλπ. 3 φορές έχω ζήσει καταλήψεις και αυτή είναι η εντύπωση που έχω αποκομίσει. Όσο κι αν είμαστε σωστοί με τις τυπικότητες της διάρκειας των εξαμήνων, βγαίνουμε στραπατσαρισμένοι, χωρίς να έχουμε ουσιαστικές γνώσεις και μια όρεξη απλά να προλάβουμε, όχι να μάθουμε.
Το επίπεδο "ό,τι να'ναι" δεν αναφερόταν στο ΕΜΠ, αλλά στο προπτυχιακό επίπεδο. Δε νομίζω πως κάποιος που έχει πάρει το βασικό του πτυχίο και συνεχίζει μετά για master και phD αντιμετωπίζει την ίδια δυσκολία μαθημάτων, εργασιών και γενικότερων υποχρεώσεων με κάποιον που κακά τα ψέματα, όσο πολλά κι αν είναι τα χρόνια των σπουδών του, έχει ακόμα τη νοοτροπία του προπτυχιακού.
Για τη νομιμοποίηση των ΙΕΚ κλπ μαζί σας, σε αυτό να αντιδράσουμε όλοι, ΑΕΙ,ΤΕΙ,Πολυτεχνεία, αλλά δεν καταλαβαίνω πως θα λύσει το πρόβλημα αν βγάζετε μόνο εσείς master. Θα λυθεί το θέμα αν ξαφνικά γεμίσουμε με πτυχία +μαστερ ή αν σταματήσουμε τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να δηλώνουν τα δικά τους?
Κατά τα άλλα δε μου έρχεται κάτι άλλο. Συγγνώμη αν σας προσέβαλα, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, αλλά επιμένω ότι για μένα είναι λάθος η κίνηση του ΕΜΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Eγω πάντως είμαι κατά της νομιμοποίησης του πτυχίου των πολυτεχνείων ως μάστερς αν δεν ακολουθήσει το ίδιο μέτρο για όλα τα ΑΕΙ της Ελλάδας !

Δεν είναι όμως όλα τα ΑΕΙ το ίδιο και αναφέρομαι στα ΑΕΙ 4ετούς φοιτήσεως. Σε αυτά κάνουν 35-40 μαθήματα σε 4 χρόνια και στα πολυτεχνεία κάνουν 60-65 σε 5 χρόνια. Σύγκρινε τη φοβερή πίεση υπάρχει. Τα αντίστοιχα πανεπιστήμια του εξωτερικου με τα ΑΕΙ 4ετούς φοιτήσεως της Ελλάδας κάνουν περίπου τα ίδια μαθήματα με τις ίδιες ώρες μαθημάτων. Επιπλέον το "master" είναι προϋπόθεση για διπλωματούχο μηχανικό, απόφοιτο πανεπιστημίου της αλλοδαπής, για να εγγραφεί στο ΤΕΕ. Δηλαδή bachelor+master αναγνωρισμένα από ΔΟΑΤΑΠ είναι οι ελάχιστοι τίτλοι σπουδών που απαιτούνται για να εγγραφεί στο ΤΕΕ.


Να πω και μια ιδέα : Γιατί δεν έρχεστε σε συνεννόηση για την μείωση των μαθημάτων σας σε φυσιολογικότερα δεδομένα (αφού λέτε οτι κάνετε πολλά μαθήματα σε σχέση με τους υπόλοιπους φοιτητές του εξωτερικού)?
Έτσι και αλλιώς συνδιοικητε μαζί στα πολυτεχνεία με τους καθηγητές .... γιατί τότε δεν δηλώνετε αίτημα να μειωθούν τα μαθήματα ?

Για να υπάρχει αντιστοιχία με τα ΑΕΙ 4ετούς φοιτήσεως, τα μαθήματα θα πρέπει να γίνουν από 60-65 σε 45-50 (9-10 μαθήματα ανά έτος είτε πρόκειται για ΑΕΙ 4ετούς είτε 5ετούς φοιτήσεως). Μια τέτοια συντριπτική μείωση των μαθημάτων κατά 33,3%-30% θα κατεβάσει ΠΟΛΥ το επίπεδο των προσφερόμενων σπουδών. Επιπλέον οι καθηγητές δεν θα δεχθούν ποτέ τέτοια μείωση των μαθημάτων. Οι απόφοιτοι των ελληνικών πολυτεχνείων και πολυτεχνικών σχολών δεν θέλουν να υποβαθμιστούν οι σπουδές τους. Αυτό που ζητούν κι εγώ μαζί είναι να κατοχυρωθεί ισοτιμία των διπλωματούχων μηχανικών που αποφοίτησαν από ελληνικό ΑΕΙ και εκείνων που αποφοίτησαν από πανεπιστήμιο του εξωτερικού όσον αφορά τους ελάχιστους απαιτούμενους τίτλους σπουδών για εγγραφή στο ΤΕΕ.

Τα πολυτεχνεία έχουν αγωνιστεί για πολλά πράγματα . Πολλά εξ αυτών έχουν γίνει ! Να δείτε το ΤΕΕ . Μέχρι και δικό σας ασφαλιστικό φορέα έχετε . Το να ζητάτε νομιμοποίηση των πτυχίων για μάστερ δεν πάει πολύ ?
Εννοώ μήπως ζητάτε πολλά και για αυτό σας αγνοεί η πολιτεία !

Το ΤΕΕ δεν είναι ασφαλιστικός αλλά συνδικαλιστικός φορέας. Ασφαλιστικός φορέας των μηχανικών είναι το ΤΣΜΕΔΕ. Το να ζητάμε ισοτιμία των πτυχίων μας με τίτλο master είναι το αυτονόητο και δεν ζητάμε πολλά από την πολιτεία. Το μόνο που ζητάμε είναι να μην είμαστε τα κορόϊδα της υπόθεσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Απο τα οφέλη που γράφει στο τέλος, τα β και γ δεν ισχύουν αφού δεν αναγνωρίζεται τίποτα επίσημα απο το κράτος και το α ίσχυε εν μέρει ούτως ή άλλως (το μέρος που αναφέρεται στις σπουδές στο εξωτερικό) ενώ το υπόλοιπο δεν ισχύει για τον ίδιο λόγο με τα β και γ.

Απ' όσο γνωρίζω το ΕΜΠ δέχεται τους απόφοιτούς του για διδακτορικό κατ' ευθείαν. Μπορεί βέβαια όχι όλους αλλά αυτούς που τελείωσαν με μεγάλο βαθμό δεν ξέρω ακριβώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,019 μηνύματα.
Eγω πάντως είμαι κατά της νομιμοποίησης του πτυχίου των πολυτεχνείων ως μάστερς αν δεν ακολουθήσει το ίδιο μέτρο για όλα τα ΑΕΙ της Ελλάδας !
Δεν μπορεί το ΕΜΠ να διεκδικήσει τα δικαιώματα όλων των ΑΕΙ. Το ΤΕΕ αποτελείται και εκπροσωπέι τους μηχανικούς και προσπαθεί να υποστηρίξει τα δικαιωματά τους. Αντίθετα οι σχολές ΑΕΙ και τα διάφορα επιμελήτηρια εκτος ΤΕΕ δεν έχουν κάνει τίποτα για τους αποφοίτους των σχολών που εκπροσωπούν και τους αφήνει ξεκρέμαστους απέναντι στα ιδιωτικα ΑΕΙ που είναι προ των πυλών. Τα δικαιώματα αποκτούνται δεν χαρίζονται.

Να πω και μια ιδέα : Γιατί δεν έρχεστε σε συνεννόηση για την μείωση των μαθημάτων σας σε φυσιολογικότερα δεδομένα (αφού λέτε οτι κάνετε πολλά μαθήματα σε σχέση με τους υπόλοιπους φοιτητές του εξωτερικού)?
Έτσι και αλλιώς συνδιοικητε μαζί στα πολυτεχνεία με τους καθηγητές .... γιατί τότε δεν δηλώνετε αίτημα να μειωθούν τα μαθήματα ?

Τα πολυτεχνεία έχουν αγωνιστεί για πολλά πράγματα . Πολλά εξ αυτών έχουν γίνει ! Να δείτε το ΤΕΕ . Μέχρι και δικό σας ασφαλιστικό φορέα έχετε . Το να ζητάτε νομιμοποίηση των πτυχίων για μάστερ δεν πάει πολύ ?
Εννοώ μήπως ζητάτε πολλά και για αυτό σας αγνοεί η πολιτεία !

Γιατι τότε θα είμαστε μηχανικοί μόνο στα λόγια. Από τη στιγμή που η Ευρωπαϊκή ένωση έχει νομιμοποιήσει ως master τα αντίστοιχα διπλώματα του εξωτερικού γιατί η Ελλάδα πρέπει να υποτιμά τα διπλώματα των δικών της πολυτεχνείων

Ασε όσο αφορά τις καταλείψεις με το τί γίνετε στο πολυτεχνείο .
Ειδικά το Δεκέμβριο το ΕΜΠ έγινε μπορδ.... ! Το έβλεπα και έλεγα :<< ίδρυμα είναι αυτό ... περισσότερο για φυλακές μου κάνει >>.

Αλήθεια γιατί το πολυτεχνείο πρωτοστατεί πάντα στις καταλήψεις ? :what:

Η αντίληψη που έχεις είναι εξαιτίας των ΜΜΕ (που μόνο ανεξάρτητα δεν είναι). Οι αναρχικοί με την ανοχή της ασυνομίας και της κυβέρνησης δημιουργούν επισόδεια . Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να στραφεί η κοινωνία ενάντίων των φοιτητών. Τις περίσσοτερες φορές η αστυνομία τους αφήνει ελεύθερους να καταστρέφουν ανθρώπινες περιουσίες και αν τους συλλάβουν τους αθωώνει το δικαστήριο. Αν και δεν ανήκω σε καμιά παράταξή πρόπερσι είχα πάει σε καμια δυο φοιτητικές πορείες και ενώ μπροστά στα μάτια των ΜΑΤ ομάδες αναρχικων καίγανε αυτοκινητα και κάδους απορριμάτων αυτοί (ακούγοντας εντολές ανωτέρων) επιτείθονταν στους φοιτητές, οι οποίοι σχηματίζοντας αλυσίδες εμπόδιζαν τους αναρχικούς να μπουν στην πορεία. Βέβαια με την βοήθεια των μοντέρ και της λογοκρισίας των καναλιών το τελικό συμπέρασμα στον πολίτη ήταν ότι οι φοιτητές δημιουργούν τα επισόδεια.

Το ΕΜΠ προτοστατεί στις καταλήψεις για ιστορικούς λόγος (υποθέτω).




Τώρα για τις καταλήψεις έπρεπε να το θέσω πιο συγκεκριμένα, δεν είμαι κατά των καταλήψεων, και η ΑΣΟΕΕ συνέχεια κάνει, απλά έθεσα ως πραγματικό γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο η λειτουργία ενός ιδρύματος δεν είναι φυσιολογική, οι φοιτητές πιέζονται για να βγει συγκεκριμένη ύλη, τα μαθήματα δε διδάσκονται σωστά κλπ. 3 φορές έχω ζήσει καταλήψεις και αυτή είναι η εντύπωση που έχω αποκομίσει. Όσο κι αν είμαστε σωστοί με τις τυπικότητες της διάρκειας των εξαμήνων, βγαίνουμε στραπατσαρισμένοι, χωρίς να έχουμε ουσιαστικές γνώσεις και μια όρεξη απλά να προλάβουμε, όχι να μάθουμε.

Προσωπικά ειμαι κατά των καταλήψεων. Από τη στιγμή που οι κομματικές νεολαίες εισέβαλαν στα πανεπιστήμια στην πλειοψηφία τους εξυπηρετούν κομματικά και όχι πανεπιστημιακά συμφέροντα. Υπάρχουν και άλλοι καλύτεροι τρόποι πίεσης και ενάν από αυτούς εφάρμοσε ο πρύτανης του ΕΜΠ.

Το επίπεδο "ό,τι να'ναι" δεν αναφερόταν στο ΕΜΠ, αλλά στο προπτυχιακό επίπεδο. Δε νομίζω πως κάποιος που έχει πάρει το βασικό του πτυχίο και συνεχίζει μετά για master και phD αντιμετωπίζει την ίδια δυσκολία μαθημάτων, εργασιών και γενικότερων υποχρεώσεων με κάποιον που κακά τα ψέματα, όσο πολλά κι αν είναι τα χρόνια των σπουδών του, έχει ακόμα τη νοοτροπία του προπτυχιακού.
Για τη νομιμοποίηση των ΙΕΚ κλπ μαζί σας, σε αυτό να αντιδράσουμε όλοι, ΑΕΙ,ΤΕΙ,Πολυτεχνεία, αλλά δεν καταλαβαίνω πως θα λύσει το πρόβλημα αν βγάζετε μόνο εσείς master. Θα λυθεί το θέμα αν ξαφνικά γεμίσουμε με πτυχία +μαστερ ή αν σταματήσουμε τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να δηλώνουν τα δικά τους?

Όταν το βασικό πτυχίο αποτελείται από παραπάνω 60 μαθήματα και μια απαιτητική διπλωματική είναι κάτι παραπάνω από δίκαιο να αναγνωρίστει ως master (master of enginnering). Τώρα αν υποθέτεις οτι τα μαθήματα του ΕΜΠ δεν έχουν δύσκολες εργασίες (μέχρι και notepad σε assembly μας έχει ζητηθεί να δημιουργήσουμε με την ομάδα που είμαστε "ενοείτε ότι η κάθε ομάδα έχει το δικό της project που δεν έχει ζητηθεί σε προηγούμενα έτη επομένως το copy paste δεν υφίσταται") και τα μαθήματα που περνούνται σχετικά εύκολα έιναι μετρημένα με τα δάχτυλα ενός χεριου. Έχει χρειαστεί να γράψω και 80 σελίδες για εξαμηνιαία εργασία (που σε κάποια ΑΕΙ δεν είναι τόσο ούτε οι πτυχιακές). Τώρα όποιος θεωρεί ότι οι διπλωματικές στο ΕΜΠ είναι copy paste και δημιουργία διαγραμμάτων στο excel θα τον διαψευσω. Σε κάποιες σχολές έχουν το δικαιώμα οι φοιτητές να κάνουν πτυχιακές γλιτώνοντας 3-4 μαθήματα. Έχοντας δει κάποιες τέτοιες σε 2 σχολές του καποδιστριακου από κάποιος φίλους μου αλλά και διπλωματικές από ΕΜΠ και άλλα πολυτεχνεία δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Οι πολυτεχνειακές (ΕΜΠ και πάτρας έχω δει αλλά υποθέτω ότι και οι άλλες πολυτεχνικές σχολές είναι στο ίδιο επίπεδο) είναι σαφώς πιο χρονοβόρες και πιο απαιτητικες και άνετα μπορουν να χαρακτηριστούν ως επίπεδο master.

Δυστυχώς για τη νομιμοποίηση των ιδιωτικών μόνο το ΤΕΕ έχει αντιδράσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος, το Master's Degree έχει το νόημα της ειδίκευσης πάνω σε συγκεκριμένο αντικείμενο και έτσι ορίζεται στην Ελλάδα, νομίζω Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης ή κάτι τέτοιο. Και για μένα αυτη ειναι η χρησιμότητα του master, να μάθεις κάτι παραπάνω, όχι να έχεις απευθείας μια ανοιχτή πόρτα στο διδακτορικό, το οποίο είναι ακαδημαικός, όχι επαγγελματικός τίτλος. Πόσοι θα γίνουν πια καθηγητές πανεπιστημίου;
Το αν μια σχολή είναι 3 ή 5 χρόνια δε μπορεί να εχει σχεση με το αν θα δίνει μάστερ.
Σε επίπεδο ιδιωτικού τομέα δε νομιζω οτι καποιος κοβεται για το αν ο μηχανικος που θα προσλαβει ειναι επιπεδο bachelor ή master πανω στο παρον προγραμμα σπουδων, οπότε αυτο που κανει το ΕΜΠ περισσοτερο ελιτισμό παρα ουσια θα το ελεγα κι οσον αφορα τα ιδιωτικα κολλεγια, οπως ξερω εγω τα πραματα, σκοπος ειναι να μην αναγνωριστουν σαν bachelor τριετή προγραμματα γιατι αυτο δεν συμφωνει με το ελληνικο συστημα τριτοβαθμιας εκπαιδευσης. Δεν θα λυσει το προβλημα αν αναγνωριστουν ως μαστερ χαρτια που δεν ειναι μαστερ. Σχετικα με το ΤΕΕ, θα αντιδρουσε σε οποιονδηποτε "τολμουσε" να χαρακτηριστει μηχανικος ενω δεν εχει τελειωσει ελληνικο πολυτεχνειο, τα ιδιωτικα κολλεγια ειναι προβλημα της πανεπιστημιακης κοινοτητας, οχι των διαφορων συντεχνιών που η καθεμια εχει τα δικα της συμφεροντα στο χωρο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
πηγή https://greek-college.blogspot.com/20...1_archive.html

O/H Narsil, γράφει " Ήρθε η ώρα να πάρω το φτυάρι. Και την περίμενα αυτή την ώρα εδώ και καιρό (θα καταλάβετε τι εννοώ...). Βασικά, εγώ προγραμματιστής είμαι. Πάντα λίγο-πολύ αυτό έκανα, το πρώτο μου πτυχείο (στην Αγγλία) αυτό ήταν, και τελικά αυτό το πράγμα ακριβώς κάνω και τώρα ως δουλειά. Το γουστάρω, μου αρέσει, πληρώνομαι για αυτό, άρα είμαστε όλοι υχαριστημένοι. Παρόλα αυτά, περίπου ένα χρόνο πριν θέλησα και εγώ σαν παιδί να κάνω ένα master. "

Λίγο για να μην πάω ακόμα στρατό, λίγο επειδή τέλος πάντων αυτό ήθελα, ζήτω και άρχισα να ψάχνω. Και καθώς έβλεπα στην τηλεόραση όοολες αυτές τις διαφημίσεις για τα διάφορα φοβερά και τρομερά Universities (sic) που λειτουργούν στην Ελλάδα και δίνουν αγγλικά πτυχεία, είπα να το δοκιμάσω και να μην χρειάζεται να φεύγω για άλλη μια φορά για του διαόλου τη μάνα. Η Αθήνα με περίμενε!
... Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι το να βρείς computer science master στην πιάτσα ήταν αδύνατο. Όχι στην Ελλάδα. Ότι υπήρχε ήταν καρα-κιτσαρία, για πρώτο πτυχείο από άλλο τομέα. Οπότε είπα να πάρω το μεταπτυχιακό μου σε κάτι διαφορετικό, έτσι ρε γαμώτο για να έχω το edge. ΜΒΑ, καμιά σχέση με το γνωστό πρωτάθλημα basket, οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. Έλα, εγώ θέλω να διοικώ. Καλό ακούγεται.
Έκανα λοιπόν που λές, ευγενικέ αναγνώστη, τη γύρα στην αγορά (γνωστή και ως "πιάτσα" στους μυημένους...). Από επαρχία παιδί, δεν ήμουν απόλυτα προετοιμασμένος για αυτά που είδαν τα αυτιά και άκουσαν τα μάτια μου - από κουζινίτσα δίπλα στις αίθουσες, προγράμματα σπουδών που γίνονταν "ότι ώρα θέλετε ρε παιδιά", μέχρι και κάτι περίεργα κτήρια που δεν θα ήθελα από κάτω να περάσω, όχι να κάνω μαθήματα μέσα.

Τέλων πάντων (tm) τελικώς κατέληξα στο IST Studies. Kάπως πιο σοβαρό μου φάνηκε το logo του, είχε και πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση, δεν είναι αυτές αρκετές ενδείξεις; Πολλά μου είπαν όταν πήγα, για μαθήματα στα Αγγλικά, εντάξει δεν χρειαζόταν προηγούμενες οικονομικές σπουδές - θα έφτανα κάποτε το επίπεδο των συμφοιτητών μου - 10% επιτρεπόμενες απουσίες, εργασίες και job finding agencies που είχαν, πτυχιακές, τέλων πάντων το έφαγα. Αγγλικό (και άρα, ισοδύναμο) πτυχίο έδινε, άρα... Ζήτω κι έγινα φοιτητής (πάλι). Όλα αυτά, ένα-ενάμιση χρόνο πριν.


Χαχαχα. *πεθαίνει στο γέλιο* Μαθήμα στα Αγγλικά; Ίσως, τα πρώτα λεπτά της πρώτης εβδομάδας, ίσως. Μετά, το 80% περιείχε μεν κάποια αγγλικά buzzwords (internet, stock market, revenues, κλπ), αλλά ήταν τόσο αγγλικό όσο και οι μεταφρασμένες μεξικάνικες σαπουνόπερες που βλέπει η μάνα μου. Και τι να κάνεις αγγλικά όταν το 70% των φοιτητών είναι στο επίπεδο καμακιού σε παραλία ("I speak english good") και οι αφηρημένες έννοιες ήταν λιγουλάκι no-no κατά τον λαϊκό όρο; Και δεν φταίνε φυσικά κανείς εκτός από τους δήθεν κουστουμαρισμένους τύπους που την διαφημίζουν τη δουλειά ως το αντίστοιχο αγγλικού πανεπιστημίου.
Προηγούμενα πτυχία;;; *πιάνει το στομάχι του* Τουλάχιστο τα μισά άτομα (φυσικά μαζί και με εμένα) δεν ήξεραν -τίποτα- από οικονομικά, ασχέτως πρώτου bachelor's. Οπότε από τις πρώτες εβδομάδες έβλεπες άτομα με bachelor's σε οικονομικά, μάρκετινγκ, κλπ στην ίδια ακριβώς μοίρα και γνώσεις με κομπιουτεράδες, φαρμακοποιούς, γεωπόνους (!), μπάρμεν (ναι, σοβαρα), και εννοείται και η μεγάλη πρωτοτυπία, πρώτη φορά στον Ελλαδικό χώρο, άτομα ΧΩΡΙΣ πρώτο πτυχείο ακόμα να κάνουν μεταπτυχιακό! Φοβερό, έτσι;

Τέλως πάντων, έτσι κι αλλιώς πάει το πρώτο τρίμηνο έτσι όπως πήγε... φτάνουμε χριστούγεννα, οπότε άντε λέει να γράψουμε εξετάσεις. Ωραίος και αγχωμένος εγώ - σιχαίνομαι τις εξετάσεις γαμώτο - διαβάζω πέντε πράγματα γιατί μας είχαν πει πολλά, δύσκολα, πολλοί μένουν, τέσσερα μαθήματα maximum χάνεις όλο το χρόνο και τελείωσαν όλα, κλπ. Πάω λοιπόν με ένα φιλαράκι να γράψουμε, το πρώτο πρώτο μάθημα βασικά ήταν να πάρουμε ένα ισολογισμό και να βρούμε/ερμηνεύσουμε κάποιους λόγους μέσα του. Ως εδώ καλα, παρά το άγχος.
Το χάος. Όσο γράφαμε το μάθημα είδα.. τα είδα όλα. Άτομα να σηκώνοντα, να περπατάνε ανοικτά στο άλλο άκρο τις αίθουσας για να συζητήσουν τις ερωτήσεις με άλλους. Τον καθηγητή μετά από την πρώτη ώρα να ρωτάει την τάξη στα ίσια "Βρήκατε όλοι στην ερώτηση δύο, 4.2 billion?" και να κάνει διευκρινίσεις όπως "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;". Σε μεταπτυχιακό!! Τελικά όπως ίσως μαντέψατε, δεν έμεινα στο μάθημα αυτό. Α, πολύς κόσμος δεν ήξερε να χρησιμοποιήσει τα κομπιουτεράκια τους (scientific calculator όλα τους, φυσικά, από 10 χιλιάρικα και πάνω) και χρειαζόνταν βοήθεια απ'τον καθηγητή για να κάνουν τις διαιρέσεις.



Περνάγανε οι μήνες, και μερικά απλά γεγονότα σιγά-σιγά έκαναν την εμφάνισή τους. Όπως, π.χ. το γεγονός ότι οι επιδόσεις των φοιτητών δεν έχουν σχέση ένα-προς-ένα με τα αποτελέσματά τους. Άν ο μπαμπάς σου είναι manager σε εταιρία, πολύυυ χλωμό να χάσεις έστω και μάθημα. Είναι τσάμπα διαφήμιση για τη σχολή να λέει ο μπαμπάς ότι ο γιόκας του πήρε distinction από το IST Studies σε τελική ανάλυση. Έπεσε φάση την προηγούμενη χρονιά σε φίλο μου που δουλεύει ήδη λογιστής (και ξέρει τι κάνει) να γράφει το τελευταίο μάθημα μαζί με γιο βουλευτή που δεν ήξερε -τίποτα-. Χωρίς υπερβολή, τίποτα. Ο τύπος πήρε την κόλλα του φίλου μου και άρχισε να γράφει από λευκή σελίδα, στο τελευταίο μισάωρο. Πήρε Α στο μάθημα. Ο φίλος μου κόπηκε. Το συμβάν έχει γίνει verify από ανεξάρτητους τρίτους από τότε.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι απουσίες άρχισαν να αυξάνονται - όχι, δεν μένεις με 10% απουσίες. Τσου. Μάλιστα όταν χτύπησαν και οι ζέστες, συντριπτικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού άρχισε να έρχεται λιγότερο και λιγότερο στα μαθήματα - και ταυτόχρονα, ακόμα μεγαλύτερα αυτράπελα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους όσο πλησιάζαμε στην κορύφωση αυτή κάθε μεταπτυχιακού που ονομάζεται... πτυχιακή. Thesis.
Χαχαχαχα. Απίστευτες φάσεις. Το απέραντο copy&paste - ο μεγάλος σύμμαχός σου το ctrl-v, φίλε μου αναγνώστη. Η ιδέα της πρωτότυπης πτυχιακής στην Ελλάδα των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι αντίστοιχη αυτής των ΟΥΦΟ που κλέβουν αγελάδες για να τις μελετήσουν - ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική, αλλά μάλλον επιστημονική φαντασία παρά κάτι που συμβαίνει, άν ξέρετε τι εννοώ. Αφού έπεσε μελέτη των κορυφαίων (ο Θεός να τις κάνει...) πτυχιακών προηγούμενων χρόνων, και να βλέπεις το εξής εκπληκτικό - ολόκληρες ΣΕΛΙΔΕΣ - όχι μια παράγραφος ή τρείς, έτσι; - να είναι τόσο ακριβή αντίγραφα η μια τις άλλης, που ούτε τα fonts ή τα γραφήματα δεν έκαναν τον κόπο να αλλάξουν στο παραμικρό. Φανταστήτε 10 σελίδες-κόπιες, σαν πειρατικά CD στη Στουρνάρη.
Σε τελική ανάλυση, έφτασε και πέρασε και η μέρα των παρουσιάσεων των πτυχιακών - βασικά, η ιδέα είναι ότι βάζεις ένα κουστούμι κι εσύ σαν μελλοντικός επιχειρηματίας και στέλεχος, και πάς να διαβάσεις μέρη από την εργασία σου - υποτίθεται πας να εξηγήσεις, αλλά το 90% τουλάχιστο των φοιτητών δεν ξέρουν τι έχουν γράψει, και το 5% δεν έχουν καν διαβάσει αυτό που έχουν γράψει - και δεν έχει σημασία έτσι κι αλλιώς, γιατί αυτοί στους οποίους κάνεις την παρουσιασή σου δεν ακούνε μετά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα, κάνει και ζέστη.... Βάζουν λοιπόν το PowerPoint να τρέχει τα κλασσικά templates από τα έτοιμα, με κείμενο pasted μέσα τους - εξάλλου, τί είναι λίγο paste ακόμα; Αμαρτία απ'το Θεό να σταματήσουμε εδώ. Χειροκροτήματα/επόμενος στο τέλος.
Και φυσικά, τελικά, οι βαθμοί. Οι οποίου δεν ανακοινώνονται - όχι τα γραπτά να δείς, ούτε καν τους βαθμούς σου. Τέτοια διαφάνεια. :) Απλά σου λένε αν πέρασες/αν έμεινες. Και φυσικά όπως ξέραμε μήνες πριν, ΟΥΤΕ ΕΝΑ άτομο που είχε συγγενείς σε μεγάλες επιχειρήσεις δεν έχασε ΟΥΤΕ ΕΝΑ μάθημα, έστω κι αν δεν ερχόταν μια φορά το μήνα και ήταν κοινώς γνωστό ότι δεν ήξερε σχεδόν τίποτα, ούτε καν αγγλικά, και ούτε καν βοηθούσε την ομάδα του στις ομαδικές εργασίες στο παραμικρό για ολόκληρα τρίμηνα.
Έτσι για να ικανοποιήσω την περιέργεια κάποιων, πέρασα όλα τα μαθήματα και σε καλή σειρά - βασικά, επειδή ξέρω καλά αγγλικά. Οικονομικά ούτε πριν ήξερα, ούτε και τώρα ξέρω. Αλλά έχω μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων κατά τα άλλα. Και πάλι, μπορώ να ορκιστώ ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ξέρουν ακόμα λιγότερα, και έχουν μερισσότερα του ενός πτυχία στον τομέα, και που αύριο (ή και σήμερα, ας είμαι ειλικρινής...) θα είναι μανατζαραίοι. Ζήτω.




Τα χάλια της ελληνικής παιδίας στο πανεπιστημιακό επίπεδο, είναι δυστυχώς απίστευτα. Ακατανόμαστα, ανεξέλεκτα. Πραγματικά, αν και δεν έχω κανένα κίνητρο να το κάνω, δεν μπορώ να βρώ τις λέξεις για να απευθείνω μεγαλύτερη κατηγορία στα όσα συμβαίνουν. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος, κανείς πολιτικός δεν πρόκειται να αναλάβει το πολιτικό κόστος να βάλει ένα τέλος - όλες οι μαμάδες θα επαναστατούσαν με την ιδέα ότι οι πανένδοξοί τους σπόροι μπορεί να ΜΗΝ πάρουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Αλλά μα το Δία ρε γαμώτο, αφού ΔΕΝ μπορούν, αφού ΔΕΝ έχουν μάθει να διαβάζουν και να κάνουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ προσπάθεια, αφού ουτε ΚΑΝ αγγλικά δεν ξέρουν, αφού ΔΕΝ έχουν σχέση με οικονομικές επιστήμες, τι κάνουν σε αγγλικό ίδρυμα σοβαρών, υποτίθεται, σκοπών; Αφού δεν έχουν καν στατιστικές γνώσεις μαθηματικών δευτέρας λυκείου ή και βασικότερες ακόμα γνώσεις, τι πάνε να μάθουν regression analysis;
Και καλά αυτοί, λογικό και ευνόητο να θέλουν να πάρουν πτυχείο και να πάρουν χρήμα (άσχετο αν θα πάρουν) - οι φιλοδοξία καλή είναι, και στο κάτω κάτω ποιος σκέφτεται τα παραπάνω για τον εαυτό τους; Κανείς. Αλλά ρε να πάρει, που είναι οι εξωτερικοί, αντικειμενικοί, αυστηροί έλεγχοι ώστε αν ΔΕΝ ξέρεις να ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΡΤΙ; Γιατί τώρα, τα χαρτιά δεν σημαίνουν τίποτα. Αν θέλετε υπενθύμηση, απλά σκεφτείτε το φοβερό "το ένα billion έχει 1000 million, έτσι;".
Και αυτό το σύστημα παράγει οικονομολόγους, κομπιουτεράδες, ότι θέλετε. -- Αληθινή ιστορία: Χρειαζόμασταν ένα spreadsheet πρόγραμα σε κάποια φάση, σαν το Εxcel, και είχα κατεβάσει την shareware έκδοσή του, και το crack για να μην γίνεται expire μετά απο 30 μέρες. Οπότε μιλάω με συμφοιτητή μου, κάτοχο bachelor σε computer science.. "Να θυμηθώ να σου δώσω το crack" του λέω. "Α, καλά, να σου φέρω ένα άδειο CD αύριο", μου λέει. "Ρε, είναι 14 kilobytes" τον ενημερώνω. "Δηλαδή, χωράει σε ένα CD;" με ρωτάει αφοπλιστικά.
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ COMPUTER SCIENCE!!! Αυτά, κύριοι και κυρίες. Με τις υγείες μας. :)
πηγή https://greek-college.blogspot.com/2008_02_01_archive.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Αν και πραγματικά το παραπανω κειμενο ειναι αποκαλυπτικοτατο, δε νομιζω οτι μπορει καποιος να μιλησει για "ελληνικη παιδεία" και "ελλειψη ελεγχου" και "χαλια" της ελληνικης παιδειας σε πανεπιστημιακο επιπεδο, δημοσιο πανεπιστημιο ειναι το IST?. Ιδιωτικη σχολη είναι, ό,τι θελει κανει, δεν εχει ουτε ευθυνη ούτε αρμοδιοτητες πανω της το κρατος. Να τα βλεπουν ομως καποιοι που ζητουν αναγνωριση τετοιου ειδους "βεβαιωσεων" ως "πτυχια πανεπιστημιου", γιατι ΟΛΕΣ οι παρομοιες σχολές, ειτε IST, είτε Deree είτε οτιδηποτε λειτουργουν ακριβως ετσι και χειροτερα, δυστυχώς. Μανατζεραιοι δεν ξερω αν θα ειναι ολοι αυτοι, ποιος θα βαλει μανατζερ στην επιχειρηση του ενα τετοιο ατομο; Παρομοιου "επιπεδου" "πανεπιστημια" δινουν και χαρτια σε Ελληνες που, ως επι το πλειστον απετυχαν να περασουν στις Πανελληνιες, φευγουν στην Αγγλια και γυρνουν πισω με καποιο χαρτι απ'το "Univervity of Southeast Jerkshire" παραμυθιαζοντας ότι φοιτησαν σε καποιο Cambridge ή καποιο LSE. Και να ξερετε οτι αυτα τα ιδρυματα απατεώνων στην Αγγλια ειναι χιλιάδες, οχι δεκαδες οπως ειναι εδω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,019 μηνύματα.
Φοβερό το blog που παραθέτεις fockos.

Κοιτάξτε και το πρόγραμμα https://www.ist.edu.gr/pdf/undergradgrcomscience.pdf στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος "επιστήμης υπολογιστών" αυτού του ας το πουμε πανεπιστήμιο που ανέφερε ο fockos. Σύνολο 3 χρόνια και 17 μαθήματα και εξισώνεται με τα αντίστοιχα πληροφορικής ΑΕΙ και μηχανικους υπολογιστών (ούτε δομές δεδομένων δεν διδάσκονται τα άτομα). Κοιτάξτε και το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ πληροφορική αθήνας https://www.cs.teiath.gr/images/stories/TEI/metabatikes_09_final_.pdf. Το πρώτο κι όμως από Φθινόπωρο θα είναι δυνατότερο από το δεύτερο.


Μ' αρέσει που καθόμαστε και σκεφτόμασταν αν έκανε καλά ο πρύτανης του ΕΜΠ με αυτή την κίνηση. Αν αναγνωριστούν αυτοί ως Bachelor αναλογικά θα πρέπει όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής πρέπει να αναγνωριστούν ως master.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
2010/03/06


Μια ιστορία που φαίνεται να τελειώνει. «STOP» από το ΥΠΕΠΘ στην αναγνώριση των πολυτεχνικών διπλωμάτων ως ισότιμων με το M.Sc (Master). «Τις προσεχείς ημέρες θα γίνουν όλες οι επιβεβλημένες ενέργειες για άρση της αδίκου συμπεριφοράς» τονίζει χαρακτηριστικά. Οι δικτυακές κοινότητες των μηχανικών φοιτητών φαίνεται ότι έχουν ταραχθεί ενώ παράλληλα το ΕΜΠ, οι Πολυτεχνικές Σχολές της χώρας, και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας διαμαρτύρονται....


μια πάγια τακτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια και σε άλλα επίπεδα όπως τα επαγγελματικά δικαιώματα εις βάρος των Μηχανικών ΑΕΙ και ΑΤΕΙ 4-ετούς φοίτησης, τις 6-7% σε θέσεις Δημοσίου κ.α

Παραλογισμός στο μεγαλείο του. Ο Έλληνας απόφοιτος ΑΕΙ Φυσικής είναι Μηχανικός σε όλο το κόσμο εκτός την Ελλάδα. Και ενώ μπορεί να αναλάβει έργα Ενέργειας σε όλο το Κόσμο... στην Ελλάδα δεν μπορεί. Το ανέκδοτο για όσους δεν κατάλαβαν είναι για τους Ενεργειακούς Επιθεωρητές.

με τις υγείες σας κ.κ. μηχανικοί... άντε και από του χρόνου θέλω χαρτί που να λέει ότι ότι το δίπλωμα των σας είναι PhD (όχι ότι δεν το έχετε πει ήδη ... έμμεσα με τα 8 επίπεδα ευθύνης των επαγγελματικών δικαιωμάτων )...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

freestylemachine

Νεοφερμένος

Ο freestylemachine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Οι φυσικοί δεν ειναι μηχανικοί...Ενεργειακός μηχανικός μπορεί να γίνει ένας μηχανολόγος η ηλεκτρολογος πολυτεχνικής σχολής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αλήθεια, γιατί στο ίδιο θέμα τα masters των 5ετών σχολών με τους ενεργειακούς επιθεωρητές???
---
Οι φυσικοί δεν ειναι μηχανικοί...Ενεργειακός μηχανικός μπορεί να γίνει ένας μηχανολόγος η ηλεκτρολογος πολυτεχνικής σχολής...
Καλά, σοβαρά μιλάς; Οι σπουδές ενός Φυσικού Περιβάλλοντος σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο των ενεργειακών επιθεωρητών! Είναι τουλάχιστον παράλογο να μην μπορεί να εξασκήσει το επάγγελμα! Μπορεί οποιοσδήποτε μηχανικός (ΑΕΙ/ΤΕΙ οποιουδήποτε τίτλου) να είναι ενεργειακός επιθεωρητής, αλλά όχι ο φυσικός...
Και κάποια πράγματα που είπα και φοιτητές στο site της σχολής και φυσικά συμφωνώ:
1) [FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Συμφωνα με το νομοσχεδιο αυτο ενας ναυπηγος μηχανικος εχει τη δυνατοτητα να επιθεωρησει την ενεργειακη αποδοση ενος κτιριου και ενας που συμμετεχει στο https://grbes.phys.uoa.gr/ οχι.
Ειναι πολυ σοβαρα τα πραματα σαυτη τη χωρα...[/FONT]

2) [FONT=Verdana,Arial,Helvetica]Ε καλά ενταξει σε μια χωρα οπου
οι φυσικοι οι χημικοι και οι βιολογοι ειναι μαζι στο ιδιο ΠΕ ενω οι μαθηματικοι μονοι τους!
(δλδ μπορεις να διδαξεις βιολογια αλλα οχι μαθηματικα κυριε φυσικε!)
η σεμφε μεχρι προτινος δεν εβγαζε ουτε φυσικους ουτε μαθηματικους αλλα ουτε μηχανικους!( μαλλον
εβγαζε εξωγηινους !)
κτλ κτλ.
δεν προκαλεί και μεγάλη εντυπωση
δεν γνωριζω το επιπεδο σπουδων του δικου μας μτπχ ουτε του αντιστοιχου του πολυτεχνειου
αλλα γνωριζοντας το επιπεδο σπουδων του προπτυχιακου και εχοντας ακουσει (εκτος και αν ειναι μυθος!)
πως οι πολυτεχνιτες προτιμούν τους φυσικους για τα μεταπτυχιακά τους, φαντάζομαι πως το ζητημα ειναι
καθαρα θεμα κλικας !
και ακριβως οπως ειναι αδικια οι σεμφιτες να μην δινουν ασεπ ετσι ειναι και αδικια οι φυσικοι με μτπχ να μην μπορουν να εγγραφουν στο ΤΕΕ.[/FONT]


Κατατοπιστική είναι και η απόφαση της συνέλευσης του συλλόγου μεταπτυχιακών φοιτητών του Φυσικού ΕΚΠΑ που υπάρχει και σε link που έδωσε ο Χ-ΜΑΝ και σε ένα από τα παρακάτω που δίνω εγώ.[FONT=Verdana,Arial,Helvetica]
edit:
https://web.cc.uoa.gr/~ctrikali/discus/messages/5065/12139.html?1264968539
https://web.cc.uoa.gr/~ctrikali/discus/messages/5061/12138.html?1264604907
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

freestylemachine

Νεοφερμένος

Ο freestylemachine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Δεν ειναι μονο για τον τιτλο που εχει καθε σχολη..Αλλά και στα μαθηματα που διδάσκονται στη σχολή αυτή. Σίγουρα ο ηλεκτρολόγος ή ο μηχανολόγος δεν εχουν τα ίδια μαθήματα με το τμήμα φυσικής.. Άμα κοιτάξεις τα προγράμματα των διαφόρων σχολών θα καταλάβεις
https://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide/ME_GR_2009_2010.pdf
https://www.ece.ntua.gr/images/stuff/os.pdf
https://www.phys.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/kanonismos-programma-spoydon.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top