soares
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agiostimotheos
Δραστήριο μέλος
Μια εταιρεία διαθέτει μια ομάδα πωλητών (Ν στο πλήθος) σε ολη την Ελλάδα. Καταγράφονται σε μονοδιάστατο πίνακα ΟΝΟΜΑ[Ν] τα ονόματα των πωλητών της εταιρέιας και σε διδιάστατο πίνακα ΠΩΛΗΣΕΙΣ[Ν, 12 ] οι μηνιαίες πωλήσεις που πέτυχαν τον περασμένο χρόνο. Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που:
α) θα διαβάζει τα απαραίτητα στοιχεία και θα τα αποθηκεύει στους παραπάνω πίνακες,
β)θα δημιουργεί τον πίνανα ΣΥΝ_ΠΩΛΗΣΕΙΣ που θα περιέχει τις συνολικές πωλήσεις κάθε πωλητή
γ) θα δημιουργεί τον πίνακα ΚΑΛΟΙ που θα περιέχει τα ονόματα των πωλητών με συνολικές πωλησεις πάνω από 1500 ?
ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα μπορουσε καποιος να με βοηθήσει στην εξής άσκηση?
Μια εταιρεία διαθέτει μια ομάδα πωλητών (Ν στο πλήθος) σε ολη την Ελλάδα. Καταγράφονται σε μονοδιάστατο πίνακα ΟΝΟΜΑ[Ν] τα ονόματα των πωλητών της εταιρέιας και σε διδιάστατο πίνακα ΠΩΛΗΣΕΙΣ[Ν, 12 ] οι μηνιαίες πωλήσεις που πέτυχαν τον περασμένο χρόνο. Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που:
α) θα διαβάζει τα απαραίτητα στοιχεία και θα τα αποθηκεύει στους παραπάνω πίνακες,
β)θα δημιουργεί τον πίνανα ΣΥΝ_ΠΩΛΗΣΕΙΣ που θα περιέχει τις συνολικές πωλήσεις κάθε πωλητή
γ) θα δημιουργεί τον πίνακα ΚΑΛΟΙ που θα περιέχει τα ονόματα των πωλητών με συνολικές πωλησεις πάνω από 1500 ?
ευχαριστώ
Aλγοριθμος Πωλητες
Για ι απο 1 μεχρι Ν
Διαβασε ΟΝ[ι]
Για j απο 1 μεχρι 12
Διαβασε ΠΩΛ[ι,j]
Τελος_Επαναληψης
Τελος_Επαναληψης
Για ι απο 1 μεχρι Ν
συν<- 0
Για j απο 1 μεχρι 12
συν<- συν+ ΠΩΛ[j]
Τελος_Επαναληψης
Σ_ΠΩΛ[ι]<- συν
Τελος_Επαναληψης
κ<-1
Για ι απο 1 μεχρι Ν
Αν Σ_ΠΩΛ[ι] >1500 τοτε
ΚΑΛΟΙ[κ]<- ΟΝ[ι]
κ<- κ +1
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Για ι απο 1 μεχρι κ
Εμφανισε ΟΝ[ι]
Τελος_Επαναληψης
Τελος Πωλητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meteo_xampos
Νεοφερμένος
Για ι από 1 μέχρι κ-1
Εμφάνισε ΟΝ[ι]
Τέλος_επανάληψης
γιατί η μεταβλητή κ, αν έχεις 900 πωλητές καλούς όπως λέει η άσκηση, θα φτιαχτεί ένας πίνακας
900 θέσεων με τα ονόματα των 900 πωλητών όπως θές, όμως η μεταβλητή κ θα έχει την τιμή 901.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σόρρυ για το σχετικά άκυρο ποστ αλλά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Σκέφτομαι του χρόνου στην Β' λυκείου να ακολουθήσω τεχνολογική για να σπουδάσω οικονομικά και θα ήθελα να ρωτήσω πώς σας φένεται το ΑΕΠΠ. Δηλαδή με καλό και συστηματικό διάβασμα + φροντιστήριο πόσο δύσκολο είναι να γράψεισ ένα 18-19? Και γενικότερα τι βαθμό δυσκολίας του βάζετε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δεν ειναι και τοσο δυσκολο.. Ειναι ενα απο τα μαθηματα τις κατεύθυνσης στο οποιο μπορεις να γραψεις ευκολα ενα καλο βαθμο.. Μην νομιζεις οτι ειναι και πολυ ευκολο παντως..... την θεωρια να ξερεις καλα και οι ασκησεις βγαινουν ευκολα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μόνο στον αλγόριθμο πρέπει οπωσδήποτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Λιγο ασχετο με το τι συζητατε αλλα μηπως μπορει καποιος να μου γραψει ποια ειναι η υλη απο αποψη θεωριας ? γιατι ειναι πολλα και μπερδεμενα ! Ευχαριστω εκ των προτερων
Θα σου πω τις σελίδες και ελπίζω να τα βρεις.. 3-20, 25-48, 53-69 (Το 3.8 είναι έξω), 117-136 (6.5 και 6.6 έξω), 137-140, 148-159, 165-181,185-200,205-220 ( 10.6 έξω). Εκεί τελειώνει η θεωρία.. Και πρέπει να τα ξέρεις όλα..... Ελπίζω να βοήθησα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
summer life
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuXu-MuXu
Εκκολαπτόμενο μέλος
επειδη εχω ψιλομπλοκαρει λιγο ρε παιδια στον αλγοριθμο αντι για κομμα τελεια δεν βαζουμε (πχ το 2,4 το γραφουμε 2.4)η οχι?
Νομίζω πως και σε πρόγραμμα και σε αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα χρησιμοποιείτε η τελεία αντί για το κόμμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Νομίζω πως δεν έχουν σκοπό να εξετάσουν το αν ξέρουμε αν το πρόγραμμα παίρνει κόμμα ή τελεία στο δεκαδικό αριθμό.επειδη εχω ψιλομπλοκαρει λιγο ρε παιδια στον αλγοριθμο αντι για κομμα τελεια δεν βαζουμε (πχ το 2,4 το γραφουμε 2.4)η οχι?
Μήν ξεχνάτε ότι γενικά στον προγραμματισμό, ακόμη και ο πιό έμπειρος προγραμματιστής όταν γράφει ένα πρόγραμμα σχεδόν ποτέ δεν εκτελείται με την πρώτη το πρόγραμμα. Σχεδόν πάντα υπάρχουν συντακτικά λάθη (τουλάχιστον). Το να κάνουμε εμείς ένα συντακτικό λάθος δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νομίζω πως δεν έχουν σκοπό να εξετάσουν το αν ξέρουμε αν το πρόγραμμα παίρνει κόμμα ή τελεία στο δεκαδικό αριθμό.
Μήν ξεχνάτε ότι γενικά στον προγραμματισμό, ακόμη και ο πιό έμπειρος προγραμματιστής όταν γράφει ένα πρόγραμμα σχεδόν ποτέ δεν εκτελείται με την πρώτη το πρόγραμμα. Σχεδόν πάντα υπάρχουν συντακτικά λάθη (τουλάχιστον). Το να κάνουμε εμείς ένα συντακτικό λάθος δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.
Θα ηθελα να σε ''ακυρωσω'' σε αυτα που λες.
Ολοι τους ειναι αυστηροι στην σωστη τηρηση τετοιου ειδους λαθη.
Αυτα μπορει να φαινοντε μικρα αλλα κοστιζουν 1 μοναδα(στα 100) και ειναι κριμα να χασεις εστω και 1 στα 100 για κατι που ξερεις οτι ειναι λαθος.
Μιλαο απο προσωπικη εμπειρια γτ δινω δευτερη φορα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angelofdeath
Νεοφερμένος
Ειμαι μαθητρια της Γ' λυκειου και παω θετικη. Ομως, ακουγοντας ολους να λενε οτι οποιος δεν ενδιαφερεται για ιατρικη ειναι καλυτερο να παει τεχνολογικη, μιας και θεωρειται πιο ευκολη κατευθυνση, σκεφτομαι να αλλαξω και το Σεπτεμβριο να δηλωσω τεχνολογικη. Παρ' ολα αυτα εχω αμφιβολιες σχετικα με το ΑΕΠΠ. Γενικα, θεωρειτε μαθημα που ο καθε καλος μαθητης το καταλαβαινει, ή υπαρχει περιπτωση να μην "το εχω" και να το καταλαβω αργα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosmon1994
Νεοφερμένος
Στην τεχνολογική μπορείς να γράψεις 20 στο ΑΟΔΕ πράγμα φυσικά πάρα πολύ σημαντικό!
Τώρα για το ΑΕΠ. Αυτό εξαρτάται για το πόσο δύσκολο η εύκολο σου φαίνεται... Μπορείς να λύνεις ασκήσεις και ενώ νομίζεις ότι τις έχεις ολόσωστες να έχεις ένα μικρό λάθος που ούτε που το φαντάζεσαι.
Πάντως καλύτερα πάνε τεχνολογική άρχικά και αν δεν μπορείς το ΑΕΠ άλλαξε και πάνε θετική!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.