Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Γενικά για τέτοιες ανισώσεις δύο πράγματα να έχεις στο νου.

(1) τις πράξεις τις εκτελούμε κανονικά όπως και σε μια εξίσωση

(2) αν πρόκειται να διαιρέσουμε τη σχέση (ή να την πολλαπλασιάσουμε) με έναν αρνητικό αριθμό, η φορά αλλάζει.

Πχ. Αν -2x > 4 τότε x < -2. Αν παρέμενε x > -2, τότε θα μπορούσαμε να βάλουμε μια τυχαία τιμή στο x μεγαλύτερη του -2, πχ. -1, το οποίο όμως στην αρχική ανίσωση μας βγάζει 2 > 4!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zuzuniki

Νεοφερμένος

Η Zuzuniki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Θέλω ακόμη 2 βοήθειες!:)Θα σας γραψω 2 ασκησούλες τις οποίες δεν μπορώ να λύσω, και θέλω να μ πείτε πως να τις κάνω..
η πρώτη :
(1)Για ποιες τιμές του θετικού ακέραιου αριθμού μ,έχουμε ότι ο Α=2(μ-3)-4 είναι αρνητικός;
& η δεύτερη :
(2)Για ποιες τιμές του αριθμού α,η ανίσωση 2χ-3α+1>α(χ-1)έχει λύση τον αριθμό χ=2;

κάτι ψιλοκατάλαβα!!!:Pσας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!:thanks::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ας τα παρουμε απο την αρχη!
Ας εξηγησω πρωτα τις εξισωσεις και μετα τις ανισωσεις..
πες πως εχεις να λυσεις την χ-5=3
τοτε χωριζεις γνωστους απο αγνωστους (απο την μια μερια θα εχεις το χ και απο την αλλη τους αριθμους)
εχουμε λοιπον χ-5=3
χ=3+5
χ=8
οταν κατι ειτε αριθμο ειτε αγνωστο το αλλαζεις θεση αλλαζεις και προσημο ( στην ουσια γινεται προσθεση του αντιθετου)
το ιδιο ακριβως γινεται και στις ανισωσεις με μια επιπλεον ιδιοτητα..οταν διαιρεις με αρνητικο αριθμο τοτε αλλαζει φορα το > ή το <...
πχ
χ-5>3
χ>3+5
χ>8


και ενα ακομα
8-χ>3
-χ>3-8
-χ>-5
χ<5


ας παμε στην ασκηση σου..θα λυσεις καθε ανισωση ξεχωριστα..δηλ
χ-4<1
χ<1+4
χ<5


και
2-χ<3
<3-2
-χ<1
χ>-1


τωρα κανεις εναν αξονα με αριθμους
και ως κοινη λυση θα εχεις εκει που υπαρχουν και τα 2 χρωματα!

Θέλω ακόμη 2 βοήθειες!:)Θα σας γραψω 2 ασκησούλες τις οποίες δεν μπορώ να λύσω, και θέλω να μ πείτε πως να τις κάνω..
η πρώτη :
(1)Για ποιες τιμές του θετικού ακέραιου αριθμού μ,έχουμε ότι ο Α=2(μ-3)-4 είναι αρνητικός;
& η δεύτερη :
(2)Για ποιες τιμές του αριθμού α,η ανίσωση 2χ-3α+1>α(χ-1)έχει λύση τον αριθμό χ=2;
στην 1η λυνεις την ανυσωση Α<0 ( αν ελεγε να ειναι θετικος Α>0, αν ελεγε μεγαλυτερο του 2 Α>2 κτλ)

2. βαζεις οπου χ το 2 και λυνεις την ανισωση εχοντας ως αγνωστο το α
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Zuzuniki

Νεοφερμένος

Η Zuzuniki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ας τα παρουμε απο την αρχη!
Ας εξηγησω πρωτα τις εξισωσεις και μετα τις ανισωσεις..
πες πως εχεις να λυσεις την χ-5=3
τοτε χωριζεις γνωστους απο αγνωστους (απο την μια μερια θα εχεις το χ και απο την αλλη τους αριθμους)
εχουμε λοιπον χ-5=3
χ=3+5
χ=8
οταν κατι ειτε αριθμο ειτε αγνωστο το αλλαζεις θεση αλλαζεις και προσημο ( στην ουσια γινεται προσθεση του αντιθετου)
το ιδιο ακριβως γινεται και στις ανισωσεις με μια επιπλεον ιδιοτητα..οταν διαιρεις με αρνητικο αριθμο τοτε αλλαζει φορα το > ή το <...
πχ
χ-5>3
χ>3+5
χ>8


και ενα ακομα
8-χ>3
-χ>3-8
-χ>-5
χ<5


ας παμε στην ασκηση σου..θα λυσεις καθε ανισωση ξεχωριστα..δηλ
χ-4<1
χ<1+4
χ<5


και
2-χ<3
<3-2
-χ<1
χ>-1


τωρα κανεις εναν αξονα με αριθμους
και ως κοινη λυση θα εχεις εκει που υπαρχουν και τα 2 χρωματα!

σε ευχαριστώ πάρα πολύ!:thanks::)
-----------------------------------------
στην 1η λυνεις την ανυσωση Α<0 ( αν ελεγε να ειναι θετικος Α>0, αν ελεγε μεγαλυτερο του 2 Α>2 κτλ)

2. βαζεις οπου χ το 2 και λυνεις την ανισωση εχοντας ως αγνωστο το α

σε ευχαριστώ κ πάλι!!!:thanks::thanks::thanks::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
Ολοι οι περιοδικοί μπορουν να γραφούν με τη μορφή κλ΄΄ασματος εφοσον είναι ρητοί

Ακριβως, μπορει να γραφτει με μορφη μ/ν οπου μ ακεραιος και ν φυσικος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aristidis

Νεοφερμένος

Ο aristidis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
:'(:'(:'(:'(:'(
Γραφω προχειρο μαθηματικα τη Δευτερα στα κεφαλαια 2.1,2.2 σελ.137-146...
Εχω 3 βοηθητικα αλλα δεν εχουν τις λυσεις των ασκησεων...
Θελω να μου πειτε γρηγορα πως γινονται οι ασκησεις 5-6 σελ.140-141...
Οσο πιο γρηγορα μπορειτε!!!!!!!
please please please

Σας παρακαλω βοηθηστε με...
Τη δευτερα γραφω προχειρο στα εξης κεφαλαια στα μαθηματικα...2.1 και 2.2
Εφαπτομενη/ημ+συν οξειας γωνιας..
Δε μπορω να καταλαβω 2 ασκησεις στη σελιδα 140.την 4 και 5...
Σας παρακαλω βοηθηστε με...:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,210 μηνύματα.
Σας παρακαλω βοηθηστε με......2 ασκησεις στη σελιδα 140.την 4 και 5...
Δεν έχουμε το βιβλίο αγόρι μου. Αν μας γράψεις τις εκφωνήσεις ίσως μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
τι θεματα επεσαν στο 2ο τρημινο στα μαθηματικα-γεωμετρια????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
(3χ+2)στη δευτέρα -(5-2χ)(3χ+2)
Μπορεί να μου την λύσει κανείς?Θέλει να παραγοντοποιησω το πολυώνυμο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
(3χ+2)στη δευτέρα -(5-2χ)(3χ+2)
Μπορεί να μου την λύσει κανείς?Θέλει να παραγοντοποιησω το πολυώνυμο!
ανεπτυξε την ταυτοτητα και παραγοντοποιησε με διακρινουσα,μετα βγαινει ανετα με κοινο παραγοντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Αύριο γράφω μαθηματικά και αυτό είναι ένα από τα Θέματα που έπεσαν στα άλλα τμήματα.Όπως καταλαβαίνετε είναι ζήτημα ζωής και θανάτου....:worry:

ανεπτυξε την ταυτοτητα και παραγοντοποιησε με διακρινουσα,μετα βγαινει ανετα με κοινο παραγοντα
Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε κάνει ακόμα διακρίνουσα......:/:
Ευχαριστώ πάντως!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vera94

Νεοφερμένος

Η vera94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
βγάλε το (3χ+2) κοινο παραγοντα... και μέτα ότι σου μείνει δηλ. (3χ+2) κ -(5-2χ) βαλ'τα σε κοινή παρενθεση και κάνε τις πράξεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GStef

Νεοφερμένος

Ο GStef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
(3χ+2)στη δευτέρα -(5-2χ)(3χ+2)
Μπορεί να μου την λύσει κανείς?Θέλει να παραγοντοποιησω το πολυώνυμο!

όλο αυτό ίσο με μηδέν; Αν ναι βγάζεις κοινό παράγοντα το (3χ+2) και έτσι έχεις (3χ+2) [(3χ+2)-(5-2χ)] = 0 <=>
3χ+2 = 0 ή (3χ+2) - (5-2χ) = ο
χ=-2/3 ή 3χ+2=5 - 2χ
5χ=3
χ = 3/5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
βγάλε το (3χ+2) κοινο παραγοντα... και μέτα ότι σου μείνει δηλ. (3χ+2) κ -(5-2χ) βαλ'τα σε κοινή παρενθεση και κάνε τις πράξεις...
Ευχαριστώ πολύ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
μλακια ειπα

βγαλε κοινο παραγοντα το 3χ+2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
όλο αυτό ίσο με μηδέν; Αν ναι βγάζεις κοινό παράγοντα το (3χ+2) και έτσι έχεις (3χ+2) [(3χ+2)-(5-2χ)] = 0 <=>
3χ+2 = 0 ή (3χ+2) - (5-2χ) = ο
χ=-2/3 ή 3χ+2=5 - 2χ
5χ=3
χ = 3/5
Δυστυχώς δεν ισούται με μηδέν....Ευχαριστώ πολύ πάντως....!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GStef

Νεοφερμένος

Ο GStef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Δυστυχώς δεν ισούται με μηδέν....Ευχαριστώ πολύ πάντως....!:)

δε γίνεται, πρέπει να ισούται αυτή η παράσταση με κάτι, αλλιώς δεν βγάζει νόημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
μλακια ειπα

βγαλε κοινο παραγοντα το 3χ+2
το έκανα..και τώρα έχω φτάσει σε αυτό το σημείο:(3χ+2)(5χ-3)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GStef

Νεοφερμένος

Ο GStef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
το έκανα..και τώρα έχω φτάσει σε αυτό το σημείο:(3χ+2)(5χ-3)

είναι εξίσωση με έναν άγνωστο, πρέπει να έχει 2 μέρη. Ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά την εκφώνηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
το έκανα..και τώρα έχω φτάσει σε αυτό το σημείο:(3χ+2)(5χ-3)
ετοιμος:D

παρενθεσεις θελει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top