Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AnnIoann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
ποτε θα δηλωσουμε τα μαθηματα(τα υποχρεωτικα)???????
Θα βγάλει ανακοίνωση η γραμματεία. Και δεν δηλώνεις ξεχωριστά τα υποχρεωτικά και τα επιλογής, αν αυτό εννοείς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AnnIoann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
Την Δευτερα λεει οτι ξεκιναμε αλλα το προγραμμα προς στο παρον ειναι αφαντοοο!!! -.-
Μόλις βγήκε και είναι τραγικό! https://www.ecd.uoa.gr/pdf/orologio_programma 12-13.pdf Δε βγάζω άκρη με τίποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Για το 1ο έτος, απ' ότι είδα είναι σαλάτα τα μαθήματα, όλο κενά και πολλές ώρες μερικές μέρες.
Δέσποινα, όταν ξεπεράσεις το σοκ και όποτε έχεις χρόνο, μήπως θα μπορούσες να μου προτείνεις δύο μαθήματα επιλογής; Σκέφτομαι, για το ένα να πάρω "Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία" ή "Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της παιδικής ηλικίας Ι" (τα βάλανε την ίδια ώρα, και σκεφτόμουν να πάρω και τα 2 ). Αλλά δεν έχω ιδέα για κανένα από τα επιλογής του εξαμήνου μου με τι έχουν να κάνουν, ποια είναι πιο ενδιαφέροντα, κλπ κλπ. Help!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
Για μένα το πρόγραμμα είναι αρκετά καλό, ομαλό και βολικό. Αλλά απ' ότι φαίνεται, μόνο για μένα!
Για το 1ο έτος, απ' ότι είδα είναι σαλάτα τα μαθήματα, όλο κενά και πολλές ώρες μερικές μέρες.
Δέσποινα, όταν ξεπεράσεις το σοκ και όποτε έχεις χρόνο, μήπως θα μπορούσες να μου προτείνεις δύο μαθήματα επιλογής; Σκέφτομαι, για το ένα να πάρω "Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία" ή "Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της παιδικής ηλικίας Ι" (τα βάλανε την ίδια ώρα, και σκεφτόμουν να πάρω και τα 2 ). Αλλά δεν έχω ιδέα για κανένα από τα επιλογής του εξαμήνου μου με τι έχουν να κάνουν, ποια είναι πιο ενδιαφέροντα, κλπ κλπ. Help!
Όσο περνάνε τα έτη έχεις πρόβλημα στο πρόγραμμα, γιατί συνειδητοποιείς ότι έχεις πάρει τα μισά και δεν σε βολεύουν πια οι ώρες! Δεν ξέρω τι θα κάνω πραγματικά... Όσον αφορά τα μαθήματα επιλογής, είσαι τυχερή γιατί τα έχω πάρει και τα 2. Με κλειστά μάτια πάρε Μέσα επικοινωνίας, γιατί αν διαβάσεις καλά και έχεις όρεξη να κάνεις την προαιρετική εργασία, το έχεις το 10 στην τσέπη (και αν όχι τόσο από 8 και πάνω σίγουρα). Το άλλο εγώ που το πήρα το μετάνιωσα γιατί με έκοψε το Φεβρουάριο και το Σεπτέμβρη μου έβαλε 5. Δεν βάζει καθόλου βαθμούς αυτή η καθηγήτρια. Θέλει ΠΑΡΑ πολύ διάβασμα για να πάρεις καλό βαθμό, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα επιλογής, μείνε μακριά από Αειφορία και Εκπαιδευτική πολιτική (κόβουν πάρα πολυ). Θα σου πρότεινα να πάρεις το εργαστήριο των εικαστικών τεχνών, το οποίο από ότι ακούω είναι πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο. Αν δε σου βγαίνουν τα μαθήματα μπορείς να πάρεις και κανά δυο μεγαλύτερου εξαμήνου (στην πολύ μεγάλη ανάγκη) αρκεί να προσέξεις να μην έχουν προαπαιτούμενα ή τίποτα προτεινόμενα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Όσο περνάνε τα έτη έχεις πρόβλημα στο πρόγραμμα, γιατί συνειδητοποιείς ότι έχεις πάρει τα μισά και δεν σε βολεύουν πια οι ώρες! Δεν ξέρω τι θα κάνω πραγματικά... Όσον αφορά τα μαθήματα επιλογής, είσαι τυχερή γιατί τα έχω πάρει και τα 2. Με κλειστά μάτια πάρε Μέσα επικοινωνίας, γιατί αν διαβάσεις καλά και έχεις όρεξη να κάνεις την προαιρετική εργασία, το έχεις το 10 στην τσέπη (και αν όχι τόσο από 8 και πάνω σίγουρα). Το άλλο εγώ που το πήρα το μετάνιωσα γιατί με έκοψε το Φεβρουάριο και το Σεπτέμβρη μου έβαλε 5. Δεν βάζει καθόλου βαθμούς αυτή η καθηγήτρια. Θέλει ΠΑΡΑ πολύ διάβασμα για να πάρεις καλό βαθμό, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα επιλογής, μείνε μακριά από Αειφορία και Εκπαιδευτική πολιτική (κόβουν πάρα πολυ). Θα σου πρότεινα να πάρεις το εργαστήριο των εικαστικών τεχνών, το οποίο από ότι ακούω είναι πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο. Αν δε σου βγαίνουν τα μαθήματα μπορείς να πάρεις και κανά δυο μεγαλύτερου εξαμήνου (στην πολύ μεγάλη ανάγκη) αρκεί να προσέξεις να μην έχουν προαπαιτούμενα ή τίποτα προτεινόμενα μαθήματα.
Για την Κούρτη δεν είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και το φοβόμουν, αλλά αφού μου λες ότι βάζει βαθμούς, θα το πάρω σίγουρα γιατί φαίνεται και πολύ ενδιαφέρον!
Το εργαστήριο των εικαστικών τεχνών μάλλον δεν μπορώ να το πάρω, γιατί δεν έχω κάνει την Ιστορία των εικαστικών τεχνών... Βέβαια λέει "συνίσταται" και όχι "απαιτείται"... Θα μπορώ, λες, να το πάρω; Θέλω πολύ...
Για τα μαθήματα "Εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση και κινητική αναπηρία" και "Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας" έχεις καμια ιδέα; Ξέρεις τι παίζει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
και στο προγραμμα κανουμε μαθημα απο τις 9-11 παραδειγμα??ολα διωρα ειναι??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
-Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας με την αξιοποίηση του δράματος και του θεάτρου /Τζαμαργιάς
-Εισαγωγή στο κουκλοθέατρο /Παρούση
-Ψυχολογία της εκπαίδευσης /Μαλικιώση
-Εισαγωγή στην πληροφορική /Γιαλαμάς, Μάνεσης
Όλα τους είναι πολύ ενδιαφέροντα. Και στο 1ο, 2ο, 4ο μπαίνουν και καλοί βαθμοί εύκολα. Όχι ότι στην Ψυχολογία της εκπαίδευσης δεν μπαίνουν, απλά δεν είναι τόσο σίγουρο. Από αυτά δηλαδή, θεωρώ ότι όλα αξίζουν να τα παρακολουθήσεις.
Και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα που έχετε φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα.
Πόσα υποχρεωτικά έχεις; Δηλαδή μέχρι πόσα επιλογής μπορείς να πάρεις;
Δες τι σε βολεύει σχετικά με τα ωράρια, τι προτιμάς και είναι του γούστου σου, και προσπάθησε να πας και στα πρώτα μαθήματα των περισσότερων για να δεις και εσύ η ίδια τι σου αρέσει καλύτερα. Αν θες πληροφορίες συγκεκριμένα με κάποιο μάθημα, ρώτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreams&hopes
Δραστήριο μέλος
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
Για την Κούρτη δεν είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και το φοβόμουν, αλλά αφού μου λες ότι βάζει βαθμούς, θα το πάρω σίγουρα γιατί φαίνεται και πολύ ενδιαφέρον!
Το εργαστήριο των εικαστικών τεχνών μάλλον δεν μπορώ να το πάρω, γιατί δεν έχω κάνει την Ιστορία των εικαστικών τεχνών... Βέβαια λέει "συνίσταται" και όχι "απαιτείται"... Θα μπορώ, λες, να το πάρω; Θέλω πολύ...
Για τα μαθήματα "Εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση και κινητική αναπηρία" και "Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας" έχεις καμια ιδέα; Ξέρεις τι παίζει;
Η Κούρτη είναι αρκετά αυστηρή σαν άνθρωπος, αλλά αν έχεις διαβάσει - κυρίως σημειώσεις - γράφεις πολύ καλά.
Όσον αφορά το εργαστήριο εικαστικών, λογικά θα μπορείς να το πάρεις, αλλά ίσως έχεις κενά σε σχέση με άτομα που έχουν πάρει την Ιστορία και να δυσκολευτείς.
Η εκπαίδευση παιδιών με νοητική υστέρηση είναι καινούριο μάθημα, οπότε δεν ξέρω κάτι ακόμα. Οι κοινωνικές παράμετροι είναι βαρετό μάθημα και η καθηγήτρια κόβει πολύ και βάζει βαθμούς με το σταγονόμετρο (λάβε υπόψη ότι εξετάζεται με ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις).
δεν βοηθατε και εμας τους πρωτοετης με τα επιλογης??ποια μας συμβουλευετε??????
και στο προγραμμα κανουμε μαθημα απο τις 9-11 παραδειγμα??ολα διωρα ειναι??
Λοιπόν από επιλογής α' εξαμήνου έχουμε τα εξής:
1) Ψυχολογία της εκπαίδευσης: εξαιρετικά ενδιαφέρον μάθημα, τεράστια ύλη στις εξετάσεις, πολύ κόψιμο.
2) Βασικές έννοιες μαθηματικών: καινούριο - αν κρίνω από τον καθηγητή θα είναι καλό
3) Εισαγωγή στην πληροφορική: ευκολάκι (αν μπορείτε την πρωινή ώρα να το πάρετε)
4) Εισαγωγή στις βιολογικές επιστήμες ΙΙ: καινούριο - ο καθηγητής εξετάζει με αρνητική (δίκοπο μαχαίρι εν ολίγοις)
5) Ιστορία των εικαστικών τεχνών: είναι και θα είναι το αγαπημένο μου μάθημα - εξαιρετικά ενδιαφέρον, τέλεια καθηγήτρια, αρκετό διάβασμα στις εξετάσεις, πολύ καλός βαθμός
6) Εισαγωγή στο κουκλοθέατρο: ευχάριστο, εξετάζεται με ομαδική παράσταση, η καθηγήτρια περίεργη (περνάει όλη την ομάδα και κόβει έναν, όποιον της έρθει ή βάζει σε όλους 9 και σε έναν 5 --> δεν υπερβάλλω, το έχει κάνει πολλές φορές)
7) Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας με την αξιοποίηση τουδράματος και του θεάτρου: καθηγητής καλός (αρκετά διανοούμενος και προχωρημένος, επαγγελματίας σκηνοθέτης στο Εθνικό), όταν το έδωσα εγώ έκανες ομαδική παράσταση και γραπτές εξετάσεις ή έδινες μόνο εξετάσεις, πέρσι ήταν υποχρεωτικά και η παράσταση και τα γραπτά.
8) Παιδική λογοτεχνία - θεωρητικές προσεγγίσεις: καινούριο - η καθηγήτρια κάπως στριφνή (μη σας ξεγελάσει στα μαθήματα, στις εξετάσεις φανερώνει τον πραγματικό της εαυτό).
Ελπίζω να βοήθησα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
101. Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής Ι (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
127. Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής ΙΙ (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
202. Ανάπτυξη του παιδιού Ι (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
301. Εισαγωγή στην κοινωνιολογία (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
508. Εισαγωγή στις Βιολογικές Επιστήμες Ι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
704. Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Η Κούρτη είναι αρκετά αυστηρή σαν άνθρωπος, αλλά αν έχεις διαβάσει - κυρίως σημειώσεις - γράφεις πολύ καλά.
Όσον αφορά το εργαστήριο εικαστικών, λογικά θα μπορείς να το πάρεις, αλλά ίσως έχεις κενά σε σχέση με άτομα που έχουν πάρει την Ιστορία και να δυσκολευτείς.
Η εκπαίδευση παιδιών με νοητική υστέρηση είναι καινούριο μάθημα, οπότε δεν ξέρω κάτι ακόμα. Οι κοινωνικές παράμετροι είναι βαρετό μάθημα και η καθηγήτρια κόβει πολύ και βάζει βαθμούς με το σταγονόμετρο (λάβε υπόψη ότι εξετάζεται με ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις).
Το εργαστήριο των εικαστικών έχει και περιορισμό 60 άτομα. Θα προτιμηθούν όσοι έχουν παρακολουθήσει την Ιστορία εικαστικών τεχνών λογικά, ε;
Την είχα τη Βασιλοπούλου φέτος στην Εισαγωγή στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, σε μένα τουλάχιστον ο βαθμός δεν ήταν με το σταγονόμετρο (και δεν είχα διαβάσει και τέλεια), γενικά βέβαια δεν ξέρω...
Λοιπόν από επιλογής α' εξαμήνου έχουμε τα εξής:
1) Ψυχολογία της εκπαίδευσης: εξαιρετικά ενδιαφέρον μάθημα, τεράστια ύλη στις εξετάσεις, πολύ κόψιμο.
2) Βασικές έννοιες μαθηματικών: καινούριο - αν κρίνω από τον καθηγητή θα είναι καλό
3) Εισαγωγή στην πληροφορική: ευκολάκι (αν μπορείτε την πρωινή ώρα να το πάρετε)
4) Εισαγωγή στις βιολογικές επιστήμες ΙΙ: καινούριο - ο καθηγητής εξετάζει με αρνητική (δίκοπο μαχαίρι εν ολίγοις)
5) Ιστορία των εικαστικών τεχνών: είναι και θα είναι το αγαπημένο μου μάθημα - εξαιρετικά ενδιαφέρον, τέλεια καθηγήτρια, αρκετό διάβασμα στις εξετάσεις, πολύ καλός βαθμός
6) Εισαγωγή στο κουκλοθέατρο: ευχάριστο, εξετάζεται με ομαδική παράσταση, η καθηγήτρια περίεργη (περνάει όλη την ομάδα και κόβει έναν, όποιον της έρθει ή βάζει σε όλους 9 και σε έναν 5 --> δεν υπερβάλλω, το έχει κάνει πολλές φορές)
7) Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας με την αξιοποίηση τουδράματος και του θεάτρου: καθηγητής καλός (αρκετά διανοούμενος και προχωρημένος, επαγγελματίας σκηνοθέτης στο Εθνικό), όταν το έδωσα εγώ έκανες ομαδική παράσταση και γραπτές εξετάσεις ή έδινες μόνο εξετάσεις, πέρσι ήταν υποχρεωτικά και η παράσταση και τα γραπτά.
8) Παιδική λογοτεχνία - θεωρητικές προσεγγίσεις: καινούριο - η καθηγήτρια κάπως στριφνή (μη σας ξεγελάσει στα μαθήματα, στις εξετάσεις φανερώνει τον πραγματικό της εαυτό).
Ελπίζω να βοήθησα!
Θα διαφωνήσω λίγο σε κάποια σημεία. (Πνεύμα αντιλογίας )
1) Η ύλη είναι μόνο οι σημειώσεις από το e-class και στις ερωτήσεις στην εξεταστική απαντάς άνετα και με βάση τη λογική σε συνδυασμό με όσα έχεις διαβάσει και μπορείς εύκολα να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα. Ειδικά αν κάνεις και την προαιρετική εργασία, που σου δίνει μέχρι και 2 βαθμούς.
6) Όντως, μερικές φορές ίσως να είναι περίεργη η καθηγήτρια, αλλά γενικά είναι μάθημα που έχεις σίγουρα 8 και πάνω, αν έχεις ασχοληθεί λίγο. Φέτος από όλες τις ομάδες κόπηκε μόνο μία νομίζω.
7)Και πέρυσι, όπως και παλιότερα, υπήρχαν 2 εκδοχές, είτε παράσταση και γραπτές εξετάσεις που βασίζονταν οι ερωτήσεις πάνω στη διαδικασία της δημιουργίας της παράστασης κυρίως, ή μόνο γραπτές εξετάσεις, με ύλη από το βιβλίο.
8 ) Είναι νέο μάθημα και δεν ξέρω, αλλά η Γιαννικοπούλου είναι η αγαπημένη μου καθηγήτρια!! Έχω ακούσει πολύ ότι είναι λίγο περίεργη, ειδικά στην εξεταστική, αλλά εγώ προσωπικά δεν το αντιμετώπισα αυτό (οι άλλες δύο κοπέλες που ήταν μέσα μαζί μου, ναι), μάλλον έχει να κάνει και με το πόσο διαβασμένος είναι κάποιος.
(Θα αναρτήσω και αναλυτικά τι παίζει σε κάθε μάθημα, από αυτά που έχω πάρει εγώ.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
6 υποχρεωτικα:
101. Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής Ι (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
127. Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής ΙΙ (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
202. Ανάπτυξη του παιδιού Ι (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
301. Εισαγωγή στην κοινωνιολογία (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
508. Εισαγωγή στις Βιολογικές Επιστήμες Ι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
704. Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
Άρα μπορείς να πάρεις μέχρι και 2 επιλογής.
Πιο αναλυτικά:
-Ψυχολογία της εκπαίδευσης: Αποτελείται από το θεωρητικό μέρος και το εργαστηριακό/βιωματικό μέρος. Δηλαδή το μάθημα χωρίζεται στα δύο. Στο θεωρητικό η καθηγήτρια παραδίδει τη θεωρία και μετά στο βιωματικό μέρος μία νηπιαγωγός και μία ψυχολόγος, κάνουν δραστηριότητες σχετικές με τη θεωρία, πολύ ενδιαφέρουσες. Αυτό το μάθημα αξίζει πραγματικά για το εργαστηριακό του μέρος, γιατί μαθαίνεις και κατανοείς στην πράξη τη θεωρία, που αν ήταν μόνη της, θα ήταν αρκετά βαρετά, αν και ενδιαφέροντα... Δίνεις εξετάσεις γραπτά και παραδίδεις μία εργασία που μετρά μέχρι 2 βαθμούς. Η εργασία είναι να πάρεις μία συνέντευξη (οι ερωτήσεις είναι έτοιμες) από 2 νηπιαγωγούς και μετά να γράψεις τα συμπεράσματά σου. Είναι πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα εμπειρία! Και η εργασία για να γίνει είναι πολύ εύκολη.
-Εισαγωγή στην Πληροφορική Πολύ εύκολο μάθημα, εύκολος βαθμός. Μαθαίνεις βασικά πράγματα για το Word και το Excel, και κάτι ελάχιστα για PowerPoint. Δεν χρειάζεται να είσαι καμία ιδιοφυία όσον αφορά στους υπολογιστές. Είναι εργαστήριο και έχει υποχρεωτική παρακολούθηση, αλλά είναι μόνο 1,5 ώρα την εβδομάδα. Δίνεις εξετάσεις στο τέλος στον Η/Υ και παραδίδεις μία εργασία, και μετρούν 60% και 40% αντίστοιχα.
-Εισαγωγή στο κουκλοθέατρο: Μαζί με την ομάδα σου (3-5 άτομα), ετοιμάζεις μία παράσταση πάνω σε ένα θέμα που έχει δοθεί από την καθηγήτρια (εμείς είχαμε την επιστροφή των ελγίνιων μαρμάρων). Στα πρώτα μαθήματα η καθηγήτρια λέει κάποια βασικά πράγματα για το κουκλοθέατρο και τις διάφορες τεχνικές και στη συνέχεια προετοιμάζετε ομαδικά την παράσταση, στο μάθημα αλλά και εκτός, εννοείται, που θα παρουσιάσετε στο τέλος. Πρέπει να είναι το πολύ 10 λεπτά. Αυτό το μάθημα δίνει βαθμό εύκολα (οι περισσότερες παίρνουν 8-10), απλά πρέπει να προσέξεις τα άτομα με τα οποία θα συνεργαστείς. Να είναι υπεύθυνα, συνεργάσιμα και να μην υπάρχει φόβος ότι στα μισά θα φύγουν από την ομάδα.
-Σύχγρονες μέθοδοι διδασκαλίας με την αξιοποίηση του δράματος και του θεάτρου: Όπως και στο κουκλοθέατρο, σχηματίζεις ομάδα 7 ατόμων. Στα αρχικά μαθήματα ο καθηγητής λέει κάποια βασικά θεωρητικά πράγματα σχετικά με το θέατρο και την εκπαίδευση και κάνετε διάφορες ασκήσεις θεατρικού τύπου. Στη συνέχεια, με την ομάδα σου, αρχίζετε και στήνετε την παράσταση με βάση το θέμα που έχει δώσει ο καθηγητής (εμείς είχαμε τη φτώχεια-πλούτο), καθώς και κάποιες άλλες ασκήσεις (εμείς είχαμε να κάνουμε και: κολλάζ για πλούτο-φτώχεια, παρουσίαση των ονομάτων μας με μουσικοκινητική άσκηση (τύπου κραυγές-παλαμάκια, κλπ.), και κάτι άλλα πράγματα, απλά.) Στο τέλος έχει γραπτές εξετάσεις ερωτήσεις ανάπτυξης, βασίζονται στη διαδικασία δημιουργίας της παράστασής σας, αλλά και στα θεωρητικά πράγματα που έχει πει στην αρχή του εξαμήνου. Επίσης, παρουσιάζεις την παράσταση και την "κραυγή" της ομάδας. Η παρουσίαση μετράει πιο πολύ από τα γραπτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
{~*1rèNe*~}
Τιμώμενο Μέλος
Ναι, τηρούνται! Σε κάποιες έκτακτες περιπτώσεις, αν θες να κάνεις αλλαγή κλιμακίου, ρωτάς τον καθηγητή, και αν το επιτρέψει, αλλάζεις. Αλλά πάντα ισχύουν.σας ευχαριστω πολυ.οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη στα μαθηματα που εχει με ονοματεπωνυμο λογικα (Α-Κ,Λ-Ω) τηρουνται???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.