Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

mariamich

Νεοφερμένος

Η mariamich αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Αποφάσισα να απαντήσω σε αυτό το θέμα επειδή είναι μια συζήτηση με πολλές απόψεις και πλευρές. Ως καθηγήτρια έχω να πω ότι καθηγητής δεν γίνεσαι επειδή έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου, είτε είναι από Πανεπιστήμιο είτε από φορέα πιστοποιήσεων. Αυτά είναι, απλά, μια επιβεβαίωση των γνώσεών σου. Το γεγονός ότι έχεις κάποιες γνώσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορείς και να τις μεταδώσεις. Μάθημα δεν είναι, μπαίνω σε ένα χώρο, λέω αυτά που έχω να πω και φεύγω. Εγώ δεν θα είχα ένσταση στο αν ο εκάστοτε καθηγητής είναι κάτοχος πτυχίου Πανεπιστημίου ή πιστοποίησης, αλλά αν μπορεί και πρέπει να λέγεται καθηγητής εξαρχής.
Ακούω μαθητές μου να μου λένε ότι θέλουν να αρχίσουν ιδιαίτερα σε κανένα παιδάκι για χαρτζιλίκι...Δεν μπορείς να εμποδίσεις κανένα από το να κάνει αυτό που θέλει, εγώ απλά προειδοποιώ για το μέγεθος της ευθύνης, για τις ώρες διαβάσματος και προετοιμασίας, για τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση που χρειάζεται για να μπορείς να λέγεσαι καθηγητής. Δυστυχώς, η συνέχεια είναι στην ευχέρεια του φιλότιμου και της παιδείας του καθενός.
Σκέφτομαι ότι όλοι από κάπου ξεκινήσαμε, κάναμε μάθημα για πρώτη φορά σε κάποιο παιδί. Η διαφορά είναι στις αποφάσεις που παίρνεις, στα προσεκτικά βήματα που κάνεις, να μην ξεχνάς ότι έχεις να κάνεις με ανθρώπους, οι οποίοι σου εμπιστεύονται την πρόοδό τους, το χρόνο τους και τα χρήματά τους, και αν είσαι τυχερός και την καρδιά τους.
Δεν υπάρχουν απόλυτες απαντήσεις σε αυτό το θέμα, η κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lucas D.Hagg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lucas D.Hagg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Εχω και τα 2 proficiency και προσφατα κατωχυρωσα την επαρκεια ετσι ωστε να μπορω να διδασκω.
Δεν σκοπευω να το κανω αλλα ετσι να υπαρχει,πιστευω πως η δουλεις ενος δασκαλου αγγλικων ειναι πολυ δυσκολοτερη και ενας κατοχος ενος πτυχιου τυπου proficiency δεν μπορει να ανταποκριθει στις απαιτησεις της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenia

Νεοφερμένος

Η Λενη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Αποφάσισα να απαντήσω σε αυτό το θέμα επειδή είναι μια συζήτηση με πολλές απόψεις και πλευρές. Ως καθηγήτρια έχω να πω ότι καθηγητής δεν γίνεσαι επειδή έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου, είτε είναι από Πανεπιστήμιο είτε από φορέα πιστοποιήσεων. Αυτά είναι, απλά, μια επιβεβαίωση των γνώσεών σου. Το γεγονός ότι έχεις κάποιες γνώσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορείς και να τις μεταδώσεις. Μάθημα δεν είναι, μπαίνω σε ένα χώρο, λέω αυτά που έχω να πω και φεύγω. Εγώ δεν θα είχα ένσταση στο αν ο εκάστοτε καθηγητής είναι κάτοχος πτυχίου Πανεπιστημίου ή πιστοποίησης, αλλά αν μπορεί και πρέπει να λέγεται καθηγητής εξαρχής.
Ακούω μαθητές μου να μου λένε ότι θέλουν να αρχίσουν ιδιαίτερα σε κανένα παιδάκι για χαρτζιλίκι...Δεν μπορείς να εμποδίσεις κανένα από το να κάνει αυτό που θέλει, εγώ απλά προειδοποιώ για το μέγεθος της ευθύνης, για τις ώρες διαβάσματος και προετοιμασίας, για τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση που χρειάζεται για να μπορείς να λέγεσαι καθηγητής. Δυστυχώς, η συνέχεια είναι στην ευχέρεια του φιλότιμου και της παιδείας του καθενός.
Σκέφτομαι ότι όλοι από κάπου ξεκινήσαμε, κάναμε μάθημα για πρώτη φορά σε κάποιο παιδί. Η διαφορά είναι στις αποφάσεις που παίρνεις, στα προσεκτικά βήματα που κάνεις, να μην ξεχνάς ότι έχεις να κάνεις με ανθρώπους, οι οποίοι σου εμπιστεύονται την πρόοδό τους, το χρόνο τους και τα χρήματά τους, και αν είσαι τυχερός και την καρδιά τους.
Δεν υπάρχουν απόλυτες απαντήσεις σε αυτό το θέμα, η κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά.

Αυτό ακριβώς.
Ο δάσκαλός μου στα γερμανικά δεν ηταν αποφοιτος γερμανικής φιλολογίας,είχε πτυχιο γ2.Και έκανε τρομερό μάθημα.Οτι πτυχιο εχω πάρει,το έχω πάρει χαρις σ αυτον.Γιατι με έκανε και τα αγαπησα.
Σε αντίθεση με μια αποφοιτο αγγλικης που είχα στο φροντιστήριο αγγλικών μου,η οποία ηταν για μένα άχρηστη,κ μαθημα μαζι της την τελευταια χρονία δε δέχτηκα καν να κανω.
Αν κάποιος αγαπά αυτό που κάνει,μπορεί τα πάντα.Το χαρτί δε σημαίνει τίποτα για μένα.Αλλά το πόσο θα ασχόληθει αυτός που θέλει να διδάξει,το πόσο θα διαβάσει ο ίδιος,πόσο θα ενημέρωθει για το αντικειμενό του,ποση υπομονή και επιμονή θα δείξει με τους μαθητές του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
δεν καταλαβαίνω ποια είναι η αδικία...
όπως είπαν και άλλοι, αν είσαι καλός τι έχεις πτυχίο αγγλικής φιλολογίας τι proficiency...προσωπικά όταν έκανα προετοιμασία για CPE ποσώς με ενδιέφερε αν η καθηγήτριά μου ήξερε τα ήθη και τα έθιμα...ο ικανός θα ξεχωρίσει, τόσο απλό...υπάρχει και κάτι που λέγεται αυτογνωσία, πολλοί το έχουν...δε θα πάω να διδάξω αγγλικά αν κρίνω ότι δεν είμαι σε θέση, και ακόμη και αν το επιχειρήσω δε θα τα καταφέρω...
επίσης όσοι έχετε δώσει CPE χρειάστηκε να μάθετε λεξιλόγιο που αμφιβάλλω αν και οι ίδιοι οι άγγλοι γνωρίζουν...οπότε για ποια "απλή πιστοποίηση" μιλάμε?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteraki29

Νεοφερμένος

Η asteraki29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Είμαι φοιτήτρια αγγλικής φιλολογίας και μιας και τα βλέπω κάπως εκ των έσω τα πράγματα θα σας πω τι πιστεύω :P
Αντικειμενικά, το proficiency από μόνο του ΔΕΝ αρκεί...δεν το λέω ''για να μην μας παίρνουν την δουλειά''...Έχω και εγώ τίτλο proficiency αλλά και πάλι δεν διδάσκω ( παρόλο φοιτήτρια αγγλικής ) γιατί δεν αισθάνομαι έτοιμη και θεωρώ ότι θα ''κάψω'' τους μαθητές μου, όπως έπαθα και εγώ από καθηγήτρια με απλό proficiency...4 χρόνια σχολής είναι αυτά μαθαίνεις πολλά πράγματα και τέλος πάντων ας μην γελιόμαστε ρε παιδιά, η γλώσσα δεν είναι μόνο γραμματική και λεξιλόγιο που μαθαίνεις στα φροντιστήρια.Είναι πολλά πράγματα παραπάνω που τα κάνεις στη σχολή...Χρειάζεται να μάθεις να κάνεις οργάνωση μαθήματος, ψυχογλωσσολογία, παιδαγωγικά, γλωσσολογία, λογοτεχνίες κλπ κλπ κλπ κλπ και όλα αυτά σε ακαδημαϊκό με ανώτερο επίπεδο αγγλικών και όχι σε μαθητικό επίπεδο...
Στο φροντιστήριο σε αντιμετωπίζουν σαν μαθητή, στο πανεπιστήμιο σε αντιμετωπίζουν σαν συνάδελφο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kerry

Νεοφερμένος

Η Kerry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Θα μιλήσω κι εγώ όσο αντικειμενικά μπορώ. Ως native speaker με μητέρα Αγγλίδα-καθηγήτρια, μεγαλώνοντας μιλώντας μόνο Αγγλικά στο σπίτι και φτάνοντας πλέον στην ηλικία των 32, έχω να πω ότι έχουνε δει πολλά τα μάτια μου. Από την μία με καθηγητές σε γυμνάσιο και λύκειο, φροντιστήρια Αγγλικών που νομίζανε ότι επειδή πήρανε ένα πτυχίο στην Αγγλική φιλολογία είναι θεοί και ξέρουνε τα πάντα. Από την άλλη έχω δει μαθητές της μητέρας μου και άλλων καθηγητριών, με proficiency οι οποίοι έχουνε μαθητές οι οποίοι με την σειρά τους αρίστευσαν σε εξετάσεις. Έχω γελάσει απίστευτα με άτομα που πήγανε να το παίξουνε ειδικοί ακόμη και σε Άγγλους καθηγητές. Η προσωπική μου άποψη στο θέμα είναι ότι εκτός απο τη γνώση, η διδασκαλία θέλει ταλέντο και μετριοφροσύνη. Ένας καθηγητής σωστός(πτυχιούχος Αγγλ.φιλολογίας ή μη) είναι αυτός που ξέρει να λέει ότι δεν τα γνωρίζω όλα. Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που όλοι νομίζουν ότι ξέρουνε τα πάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteraki29

Νεοφερμένος

Η asteraki29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Είμαι φοιτήτρια αγγλικής φιλολογίας και μιας και τα βλέπω κάπως εκ των έσω τα πράγματα θα σας πω τι πιστεύω :P
Αντικειμενικά, το proficiency από μόνο του ΔΕΝ αρκεί...δεν το λέω ''για να μην μας παίρνουν την δουλειά''...Έχω και εγώ τίτλο proficiency αλλά και πάλι δεν διδάσκω ( παρόλο φοιτήτρια αγγλικής ) γιατί δεν αισθάνομαι έτοιμη και θεωρώ ότι θα ''κάψω'' τους μαθητές μου, όπως έπαθα και εγώ από καθηγήτρια με απλό proficiency...4 χρόνια σχολής είναι αυτά μαθαίνεις πολλά πράγματα και τέλος πάντων ας μην γελιόμαστε ρε παιδιά, η γλώσσα δεν είναι μόνο γραμματική και λεξιλόγιο που μαθαίνεις στα φροντιστήρια.Είναι πολλά πράγματα παραπάνω που τα κάνεις στη σχολή...Χρειάζεται να μάθεις να κάνεις οργάνωση μαθήματος, ψυχογλωσσολογία, παιδαγωγικά, γλωσσολογία, λογοτεχνίες κλπ κλπ κλπ κλπ και όλα αυτά σε ακαδημαϊκό με ανώτερο επίπεδο αγγλικών και όχι σε μαθητικό επίπεδο...
Στο φροντιστήριο σε αντιμετωπίζουν σαν μαθητή, στο πανεπιστήμιο σε αντιμετωπίζουν σαν συνάδελφο...




Να προσθέσω και δυο ακόμα πραγματάκια. :$ :)

  • Η προφορά σου αλλάζει πολύ από τη σχολή και μετά. Η καθημερινή συναναστροφή με native speakers ( και όχι μόνο ) καθηγητές, με συμφοιτητές με καλή (ή ακόμα και native )προφορά και με παιδιά που έχουν έρθει με το πρόγραμμα erasmus, είναι πολύ σημαντική για την βελτίωση και της δικής σου προφοράς. Επιπλέον, το πανεπιστήμιο σου παρέχει προγράμματα για τη βελτίωση της προφοράς( phonetic labs, ασκήσεις με ακουστικά που πρέπει να επαναλάβεις, μάθημα φωνητικής/φωνολογίας).
  • Και δεύτερον, όπως ξανάπα η γλώσσα είναι κάτι παραπάνω από γραμματική/λεξιλόγιο/σύνταξη. Πίσω από τη γλώσσα υπάρχουν άνθρωποι, με πολιτισμό και ιστορία. Σε κανένα φροντιστήριο όμως, δεν σου διδάσκουν για τον πολιτισμό και τη ιστορία των χωρών στις οποίες ομιλείται η γλώσσα, επειδή στόχος είναι το πτυχίο. Ναι, ούτε εγώ θα διδάξω πολιτισμό στο μαθητή, δεν πιστεύετε όμως ότι άμα θέλει κανείς να κάνει αυτή τη δουλειά οφείλει να ξέρει και από αυτά;;Λέω τώρα εγώ...


ΥΓ : Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ΔΕΝ υποστηρίζω ότι το πανεπιστήμιο βγάζει Θεούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kerry

Νεοφερμένος

Η Kerry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα ειναι για μένα να αγαπάς την δουλεια σου και να μην ειναι θέμα χρημάτων.προσωπικα δεν διδάσκω απο επιλογή παρόλο που για μένα η Αγγλική φιλολογία θα ήτανε περίπατος διότι όπως είπες και με τον πολιτισμό και με την ιστορία και με το τροπο σκέψεις έχω έρθει σε επαφή. Οταν ακούω μια καθηγήτρια να λεει στους μαθητές της το μπισκότο μπισκουιτ, τη φάλαινα γουαλε κλπ πολλα τότε προφανώς 4 χρόνια στο πανεπιστημιο δεν μου λένε τίποτα, εννοείται οτι δεν αναφέρομαι σε όλους, υπάρχουν κ καταπληκτικοί καθηγητες. Θα ήθελα όμως την άποψη σου αν οι native speakers με γονείς Άγγλους η Αμερικανούς αν θα έπρεπε να διδάσκουν ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asteraki29

Νεοφερμένος

Η asteraki29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα ειναι για μένα να αγαπάς την δουλεια σου και να μην ειναι θέμα χρημάτων.προσωπικα δεν διδάσκω απο επιλογή παρόλο που για μένα η Αγγλική φιλολογία θα ήτανε περίπατος διότι όπως είπες και με τον πολιτισμό και με την ιστορία και με το τροπο σκέψεις έχω έρθει σε επαφή. Οταν ακούω μια καθηγήτρια να λεει στους μαθητές της το μπισκότο μπισκουιτ, τη φάλαινα γουαλε κλπ πολλα τότε προφανώς 4 χρόνια στο πανεπιστημιο δεν μου λένε τίποτα, εννοείται οτι δεν αναφέρομαι σε όλους, υπάρχουν κ καταπληκτικοί καθηγητες. Θα ήθελα όμως την άποψη σου αν οι native speakers με γονείς Άγγλους η Αμερικανούς αν θα έπρεπε να διδάσκουν ;



Οι native speakers δεν συγκρίνονται. Είχα native speaker καθηγήτρια στα Γερμανικά και εννοείται πως ήταν άπαικτη.
Ένας native έχει πολύ καλύτερη προφορά, πλουσιότερο λεξιλόγιο κλπ κλπ κλπ και έχει βιώσει το πολιτισμό από πρώτο χέρι. Αν έχει και μεταδοτικότητα, τότε έχει όλα τα φόντα. Συμφωνώ σε αυτό που λες βέβαια, ότι είναι πολύ σημαντικό να του αρέσει η δουλειά, γιατί και αυτό επηρεάζει!
Γι' αυτό ξανάπα ότι το Πανεπιστήμιο δεν βγάζει Θεούς. Άμα δεν ασχοληθείς και βαριέσαι και τα έχεις όλα γραμμένα, τότε ναι, θα λες τη φάλαινα ''γουάλε''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

daria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η daria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 160 μηνύματα.
Στα συν του native speaker είναι όντως η προφορά και η γνώση της καθομιλουμένης γλώσσας και του πολιτισμού (γιατί η γλώσσα είναι φορέας πολιτισμού),αλλά κατά τη γνώμη μουo τρόπος διδασκαλίας ή καλύτερα η μεταδοτικότητα είναι αυτά που παίζουν καθοριστικό ρόλο!!Νομίζω ότι η προσωπική τριβή και η συνεχή γνώση και ενημέρωση πάνω στο αντικείμενο είναι αυτά που θα κάνουν κάποιον να γίνεις καλύτερος και να ξεχωρίσει είτε είναι native speaker είτε όχι!Είμαι όμως της άποψης ότι και ένας native speaker θα πρέπει να έχει σπουδάσει τη γλώσσα του αν θέλει να τη διδάξει ή να έχει μελετήσει τη γραμματικοσυντακτικη της δομή...δε μπορώ να φανταστώ πχ..έναν έλληνα να πάει να διδάξει μόνο με το απολυτήριο λυκείου ελληνικά σε ξένους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Despina Sanchez

Νεοφερμένος

Η Despina Sanchez αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ελεος ρε παιδια μην τρελαθούμε!!!ειμαι μαθητρια της Α' Λυκείου και εδώσα το proficiency στην Γ' Γυμνασίου και το πηρα με επιτυχια!!ξερω αρκετα Καλά αγγλικά αλλά δεν θεωρώ ότι βρίσκομαι σε θεση να διδάξω την αγγλικη γλωσσα.πιστεύω ότι έχω παρά πολλα να μαθω ακομη...είπαμε..μην τα ισοπεδώνουμε ολα.Θα θελα να ρωτήσω αν ξέρει καποιος ποσα μόρια παίρνει κάποιος από το proficiency στις Πανελλαδικές ή και οποιοδήποτε άλλο πτυχίο ξενης γλωσσας,γιατι βλέπω τις βασεις Αυτή τη στιγμή και βλέπω ότι για αγγλική φιλολογία Θεσσαλονίκης ειναι 21.054 Και εχω απογοητευτεί!αν κάποιος μπορεί ας μου απαντήσει.ευχαριστώ εκ των προτέρων!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeloula

Νεοφερμένος

Η Nefeloula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Ελεος ρε παιδια μην τρελαθούμε!!!ειμαι μαθητρια της Α' Λυκείου και εδώσα το proficiency στην Γ' Γυμνασίου και το πηρα με επιτυχια!!ξερω αρκετα Καλά αγγλικά αλλά δεν θεωρώ ότι βρίσκομαι σε θεση να διδάξω την αγγλικη γλωσσα.πιστεύω ότι έχω παρά πολλα να μαθω ακομη...είπαμε..μην τα ισοπεδώνουμε ολα.Θα θελα να ρωτήσω αν ξέρει καποιος ποσα μόρια παίρνει κάποιος από το proficiency στις Πανελλαδικές ή και οποιοδήποτε άλλο πτυχίο ξενης γλωσσας,γιατι βλέπω τις βασεις Αυτή τη στιγμή και βλέπω ότι για αγγλική φιλολογία Θεσσαλονίκης ειναι 21.054 Και εχω απογοητευτεί!αν κάποιος μπορεί ας μου απαντήσει.ευχαριστώ εκ των προτέρων!!;)
καλησπέρα! το proficiency στις Πανελλαδικές δε δίνει μόρια ούτε και κάποιο άλλο δίπλωμα...
Για την καλύτερη κατανόηση παραθω το εξής υποθετικό παράδειγμα:
https://peri-sxoleiou.blogspot.gr/2010/07/blog-post_5746.html
Βαθμό Πρόσβασης 17,63 και βαθμό πρόσβασης 18,1 στα
Αρχαία Κατεύθυνσης, 19,3 στην Ιστορία Κατεύθυνσης, 16,8
Αγγλικά 12,4.
για το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας, σύνολο μορίων =
(17,63X8) (18,1 Χ 1,3) (19,3X0,7) (12,4X2)=202,88X100=20288
τα αγγλικά έχουν διπλό συντελεστή:)

και άλλο
Σε περίπτωση που εξετάζεστε σε ειδικό μάθημα, προσθέτετε στο γενικό σύνολο μορίων το βαθμό του ειδικού μαθήματος επί 2 και στη συνέχεια επί 100.
Παράδειγμα: Έχετε 15.000 μόρια κι έχετε γράψει 15 στα Αγγλικά. Για την Αγγλική Φιλολογία (συντελεστής 2) έχετε συν 3000 μόρια, δηλαδή 15.000 + (15x2x100), σύνολο 18.000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Θεωρώ καλύτερο να σπουδάσει κάποιος Αγγλικά για να διδάξει. Οι γνώσεις είναι σαφώς διαφορετικού επιπέδου πιστεύω. Και δεν είναι και δίκαιο για αυτόν που σπουδάζει 4 χρόνια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θεωρώ καλύτερο να σπουδάσει κάποιος Αγγλικά για να διδάξει. Οι γνώσεις είναι σαφώς διαφορετικού επιπέδου πιστεύω. Και δεν είναι και δίκαιο για αυτόν που σπουδάζει 4 χρόνια...

Πολύ παλιά γινόταν αυτό στα φροντιστήρια.Πλέον αν θες να διδάξεις αγγλικά πρέπει οπωσδήποτε να σπουδάσεις αγγλική φιλολογία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top