koum
Πολύ δραστήριο μέλος


Nα πιστοποιήσει οτί ξέρεις άριστα Αγγλικά!
Προς Θεού, μην ασχολείσαι με όλα τα topics...
Για χαβαλέ υπάρχει και το chat n' fun.
Εντελώς φιλικά
Για να μην υπάρχουν και παρεξηγήσεις, το proficiency εννοείται πως είναι περιττό μπροστά στο πτυχίο αγγλικής φιλολογίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγώ γιατί νομίζω ότι μπορείς με επάρκεια + προφ; Σίγουρα θέλει πτυχίο αγγλικής φιλολογίας;
Αυτό απ' όσο γνωρίζω ισχύει. Εγώ σε άλλο απάντησα πάντως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Επαρκεια και αδεια παιρνεις και με Proficiency.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
empeiros
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Καλημερα! Το χουν ρωτησει κι αλλοι αυτο.Ναι γινεται. Μπειτε στο site www.ypepth.gr να δειτε! Σκεφτειτε πως υπαρχουν χιλιαδες επιχειρηματιες που ανοιγουν αλυσιδες φροντιστηριων και στο καθενα εχουν απο 1 υπευθυνο κ οι ιδιοι δεν ασκουν το επαγγελμα.Σημαινει πως θα πρεπει να χουν βγαλει αυτη τη σχολη? Δε νομιζω. Οσο για το οτι οι Proficiency holders ειναι για λιγες ωρες και σε μικρα τμηματα μονο εχετε λαθος! Μπορουν ακομη και να προετοιμασουν μαθητες για B1-B2-Γ1-Γ2...χωρις προβλημα. Και φυσικα αυτο το κανουν κ μεσω των ιδιαιτερων τους! Επειδη εχω ψαξει τα μαθηματα του τμηματος του Πανεπιστημιου, διαπιστωνω πως δεν εχει καμια σχεση! Οταν σε μαθαινουν Σαιξπηρ και αλλα Ελληνικα μαθηματα...δε νομιζω οτι εξυπηρετουν.Αλλο αν τα διαβαζει κπ για προσωπικη ευχαριστηση! Τα μαθηματα που ειναι πιο πρακτικα και αμεσα συνδεονται με τη διδασκαλια της γλωσσας ειναι επιλογης!! Υπαρχουν βεβαια κ πολυ ωραια βιβλια μεθοδολογιας που μελετουν αλλα αυτα σε 1 καλο βιβλιοπωλειο μπορει να τα παραγγελει ο καθενας να τα διαβασει!Οποτε ηρεμηστε!!Διδασκω τοσα χρονια κ δ εχω κανενα προβλημα.Εχω διαπιστωσει πως σε οτι επιπεδο κ να διδασκεις,ολα ειναι μια ιδεα,ειλικρινα! Αν λοιπον το θελετε να το κανετε και σας αρεσει πραγματικα μη δισταζετε!μια αλλη απορια μου λυνεις?τωρα πλεον γινεται καποιος να ανοιξει φροντιστηριο με Proficiency?παλιοτερα γινοτανε τωρα γινεται???

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


μακαρι να ειναι ετσι !!!!Καλημερα! Το χουν ρωτησει κι αλλοι αυτο.Ναι γινεται. Μπειτε στο site www.ypepth.gr να δειτε! Σκεφτειτε πως υπαρχουν χιλιαδες επιχειρηματιες που ανοιγουν αλυσιδες φροντιστηριων και στο καθενα εχουν απο 1 υπευθυνο κ οι ιδιοι δεν ασκουν το επαγγελμα.Σημαινει πως θα πρεπει να χουν βγαλει αυτη τη σχολη? Δε νομιζω. Οσο για το οτι οι Proficiency holders ειναι για λιγες ωρες και σε μικρα τμηματα μονο εχετε λαθος! Μπορουν ακομη και να προετοιμασουν μαθητες για B1-B2-Γ1-Γ2...χωρις προβλημα. Και φυσικα αυτο το κανουν κ μεσω των ιδιαιτερων τους! Επειδη εχω ψαξει τα μαθηματα του τμηματος του Πανεπιστημιου, διαπιστωνω πως δεν εχει καμια σχεση! Οταν σε μαθαινουν Σαιξπηρ και αλλα Ελληνικα μαθηματα...δε νομιζω οτι εξυπηρετουν.Αλλο αν τα διαβαζει κπ για προσωπικη ευχαριστηση! Τα μαθηματα που ειναι πιο πρακτικα και αμεσα συνδεονται με τη διδασκαλια της γλωσσας ειναι επιλογης!! Υπαρχουν βεβαια κ πολυ ωραια βιβλια μεθοδολογιας που μελετουν αλλα αυτα σε 1 καλο βιβλιοπωλειο μπορει να τα παραγγελει ο καθενας να τα διαβασει!Οποτε ηρεμηστε!!Διδασκω τοσα χρονια κ δ εχω κανενα προβλημα.Εχω διαπιστωσει πως σε οτι επιπεδο κ να διδασκεις,ολα ειναι μια ιδεα,ειλικρινα! Αν λοιπον το θελετε να το κανετε και σας αρεσει πραγματικα μη δισταζετε!![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Serenity Seeker
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aurelia
Νεοφερμένο μέλος


Όλα αυτά τα διαδασκόμαστε στο Πανεπιστήμιο, παράλληλα με τη Λογοτεχνία που αναφέρθηκε παραπάνω. Θα ήθελα να γνωρίζω από πού έχει βγει αυτή η φήμη ότι στη σχολή διδασκόμαστε μόνο Λογοτεχνία

Το τελευταίο έτος της σχολής είναι στην ουσία μια πολύπλευρη προετοιμασία ώστε παίρνοντας το πτυχίο μας να είμαστε ικανοί να αναλάβουμε μία τάξη, να οργανώσουμε ένα μάθημα και πολλά πολλά άλλα. Επίσης, διδάσκουμε ένα εξάμηνο εθελοντικά σε διάφορα κολλέγια αλλά και τους ίδιους τους συμφοιτητές μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Σαν καθηγήτρια Αγγλικών που τελείωσε την Αγγλική Φιλολογία της Αθήνας θα ήθελα να πω ότι αυτό που μετράει όταν καλείσαι να διδάξεις κάτι δεν είναι μόνο η γνώση του αντικειμένου σου (στην περίπτωσή μας τα Αγγλικά) αλλά και γνώσεις παιδαγωγικής, ψυχολογίας και μεθοδολογίας.
Όλα αυτά τα διαδασκόμαστε στο Πανεπιστήμιο, παράλληλα με τη Λογοτεχνία που αναφέρθηκε παραπάνω. Θα ήθελα να γνωρίζω από πού έχει βγει αυτή η φήμη ότι στη σχολή διδασκόμαστε μόνο Λογοτεχνία
Το τελευταίο έτος της σχολής είναι στην ουσία μια πολύπλευρη προετοιμασία ώστε παίρνοντας το πτυχίο μας να είμαστε ικανοί να αναλάβουμε μία τάξη, να οργανώσουμε ένα μάθημα και πολλά πολλά άλλα. Επίσης, διδάσκουμε ένα εξάμηνο εθελοντικά σε διάφορα κολλέγια αλλά και τους ίδιους τους συμφοιτητές μας.
Aurelia μου συμφωνω σε αυτα που λες.Απλα υπαρχουν ιδιωτικα εκπαιδευτηρια των εξεταστικων φορεων Michigan και Cambridge που παρεχουν 1 κυκλο σπουδων για teacher training συμπεριλαμβανομένης μεθοδολογιας γλωσσικης διδασκαλιας oπου στο τελος περνας απο εξετασεις για να σου δωθει 1 διπλωμα.Επισης, παρα πολλα βιβλια της σχολης με 1 παραγγελια απο 1 καλο βιβλιοπωλειο τα βρισκεις και τα μελετας μονος σου.(ολα τα παραπανω τα εχω κανει).Αυτό που μου έγινε
μαθημα,ειναι πως σαν την εμπειρια δεν ειναι ολα τα πτυχια του κοσμου.Οτι και να μαθαινουμε θεωρητικα,αν δ μπεις σε 1 ταξη ν δεις τις ιδιαιτεροτητες και δυσκολιες του καθε παιδιου δ γινεται τιποτα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aurelia
Νεοφερμένο μέλος


Το μόνο που ήθελα ήταν να ξεκαθαρίσω το τοπίο για τη σχολή την οποία τελείωσα. Είναι κρίμα να λέγονται ανακρίβειες όπως αυτές:
ναι γιατι ουσιαστικα στην αγγλικη φιλολογια δεν κανουν τιποτα "διδαξιμο". κανουν πχ αγγλικη λογοτεχνια, την οποια δεν θα διδαξει ο πτυχιουχος. Στα ΑΓΓΛΙΚΑ (σε γλωσσικο επιπεδο) αυτος που εχει Γ2 εχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιπεδο αγγλικων με αυτον που εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Τώρα επιχειρήματα του στυλ οι καθηγήτες στο σχολείο που τέλειωσαν αγγλική φιλολογία είναι χειρότερoi από των φροντιστηρίων που έχουν τελειώσει proficency δεν λένε τίποτα. Το να είσαι καλός καθηγητής είναι ανεξάρτητα από τις σπουδές. Δηλαδή το να έχεις επάρκεια σε μια γλώσσας δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκτάς το δικαίωμα (ακόμα κι αν έχεις την ικανότητα) να την διδάξεις....
Είναι όμοιο σαν να λέμε ότι όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης ότι αποκτά το δικαίωμα να ανοίξει σχολή οδηγών. Στις ξένες γλώσσες αυτό συμβαίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isaak
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gertrude
Νεοφερμένο μέλος


ναι, στα πανεπιστήμια κάνουμε πολλά άχρηστα πράγματα τα οποία δεν διδάσκονται σε άτομα που θα δώσουν για το proficiency. αφού λοιπόν δεν κάνουν τίποτα διδάξιμο, να τα καταργήσουμε, να απολύσουμε τους δασκάλους και να προσλάβουμε αντ'αυτών τους κατόχους του Γ2, που δεν έχουν ιδεα για το πως να παραδώσουν μάθημα, ή που δεν έχουν ιδέα για το τι είναι πχ. ο αγγλικός πολιτισμός. ναι, είναι πολύ καλό να έχεις έναν δάσκαλο που παπαγαλίζει αυτά που έμαθε απο το φροντιστήριο, χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούριο στους μαθητές του, όπως είναι πολύ σημαντικό το να μην έχεις περασει 4 επιπλέον χρόνια εξασκούμενος σε μια γλώσσα που θα κληθείς να διδαξεις. είναι πολύ ωραίο μπροστά σου να έχεις εναν άνθρωπο που δεν θα μπορέσει να σου επιλύσει απορίες που σχετίχονται με την δομή της γλώσσας ή με την εξέλιξή της. είναι ελπιδοφόρο για το γονιό που πληρώνει , ο καθηγητής του παιδιού του να μην έχει εξασκηθεί στο να γράφει παρα μόνο τις στερεότυπες εισαγωγικές και αποφωνητικές φράσεις ενός γράμματος, που παπαγάλισε για το δίπλωμα της κρατικής γλωσσομάθειας-το οποίο f.y.i. (for yoyr information δηλαδή) η γλώσσα (αγγλική, σουαχίλι, ελληνική ή οποιαδήποτε) δεν είναι απλά το λεξιλόγιο , αλλα ένας καινουριος τρόπος σκέψης . προφανώς εσεις δεν μάθατε να σκέφτεστε γι'αυτό και δεν θα με παρεξένευε το αν όλα αυτά που έγραψα ,τα λάβετε τοις μετρητοίς. για την πληροφόρησή σας , είναι ειρωνεία.ναι γιατι ουσιαστικα στην αγγλικη φιλολογια δεν κανουν τιποτα "διδαξιμο". κανουν πχ αγγλικη λογοτεχνια, την οποια δεν θα διδαξει ο πτυχιουχος. Στα ΑΓΓΛΙΚΑ (σε γλωσσικο επιπεδο) αυτος που εχει Γ2 εχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιπεδο αγγλικων με αυτον που εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνω με την αποψη του Isaak και με τη δικη σου,εν μερει για τους εξης λογους: Εγω προσωπικα δεν λεω πως οι αποφοιτοι του τμηματος ειναι αχρηστοι οπως λες εσυ,ισα ισα απο τετοιους ανθρωπους προσπαθω να "παιρνω" πραγματα.Απο την αλλη, δ συμφωνω με το οτι οσοι διδασκουν με Γ2 βρισκονται στην κατασταση που περιγραφεις εσυ,η οποια ειναι λιγο υπερβολικη.Το οτι 1 proficiency holder δ μπορει ν επιλυσει αποριες σχετικα με τη γλωσσα κ τη δομη της ειναι σχετικο.Καποιοι ειναι "ψαγμενοι" σε μερικα πραγματα.Εγω προσωπικα διαβαζω αρκετα βιβλια και εχω περασει απο Teacher training progaram το οποιο βοηθα παρα πολυ 1 καθηγητη.Ομως για μενα το κορυφαιο ειναι να ζησεις 1 διαστημα στη χωρα της οποιας διδασκεις τη γλωσσα,πραγμα ανεφικτο για πολλους..Λοιπον, οταν ημουν μαθητρια ρωτουσα καποιες φορες πραγματα για τη γλωσσα και υπηρχαν αποφοιτοι της σχολης που δ μπορουσαν ν απαντησουν.Αλλα δ με ενοχλουσε..με βοηθησαν να μαθω να μιλω,να γραφω, να γνωρισω πολιτισμο και κουλτουρα μεσω cultural videos και φυσικα το top σε 1 καθηγητη (οτι κι αν ειναι) ειναι η μεταδοτικοτητα του!!Αυτο στο οποιο θελω να ξαταληξω ειναι πως ok καποιοι δεν εχουν τελειωσει τη σχολη αυτη αλλα δε σημαινει οτι ειναι ανικανοι να ασκησουν το επαγγελμα!Το βρισκω υπερβολικο! Και αν λεγονται καποια δυσαρεστα για αυτους του τμηματος ειναι επειδη οι ιδιοιι δινουν δικαιωματα. Δε νομιζω να ναι σωστο 1 που τελειωσε τη σχολη αυτη να μου λεει εμενα το εξης: "οταν μπηκα στη σχολη αλλα περιμενα να μαθω κι αλλα εμαθα τα οποια δεν θα τα χρησιμοποιησω σχεδον ποτε στη ζωη μου,απλα προσεφεραν σε μενα καποιες γνωσεις".Και οντως επειδη εχω δει βιβλια,καποια δεν ειναι τοσο πρακτικα.Απ την αλλη υπαρχουν αρκετα που βοηθουν πολυ,καποια απο τα οποια εχω αγορασει και εχω μελετησει!!Εκπαιδευτικα βιβλια που διδασκονται στη σχολη μπορουμε να τα προμηθευτουμε απο καλα βιβλιοπωλεια και να εμπλουτισουμε τις γνωσεις μας!!Οποτε,ηρεμηστε!!!!ναι, στα πανεπιστήμια κάνουμε πολλά άχρηστα πράγματα τα οποία δεν διδάσκονται σε άτομα που θα δώσουν για το proficiency. αφού λοιπόν δεν κάνουν τίποτα διδάξιμο, να τα καταργήσουμε, να απολύσουμε τους δασκάλους και να προσλάβουμε αντ'αυτών τους κατόχους του Γ2, που δεν έχουν ιδεα για το πως να παραδώσουν μάθημα, ή που δεν έχουν ιδέα για το τι είναι πχ. ο αγγλικός πολιτισμός. ναι, είναι πολύ καλό να έχεις έναν δάσκαλο που παπαγαλίζει αυτά που έμαθε απο το φροντιστήριο, χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούριο στους μαθητές του, όπως είναι πολύ σημαντικό το να μην έχεις περασει 4 επιπλέον χρόνια εξασκούμενος σε μια γλώσσα που θα κληθείς να διδαξεις. είναι πολύ ωραίο μπροστά σου να έχεις εναν άνθρωπο που δεν θα μπορέσει να σου επιλύσει απορίες που σχετίχονται με την δομή της γλώσσας ή με την εξέλιξή της. είναι ελπιδοφόρο για το γονιό που πληρώνει , ο καθηγητής του παιδιού του να μην έχει εξασκηθεί στο να γράφει παρα μόνο τις στερεότυπες εισαγωγικές και αποφωνητικές φράσεις ενός γράμματος, που παπαγάλισε για το δίπλωμα της κρατικής γλωσσομάθειας-το οποίο f.y.i. (for yoyr information δηλαδή) η γλώσσα (αγγλική, σουαχίλι, ελληνική ή οποιαδήποτε) δεν είναι απλά το λεξιλόγιο , αλλα ένας καινουριος τρόπος σκέψης . προφανώς εσεις δεν μάθατε να σκέφτεστε γι'αυτό και δεν θα με παρεξένευε το αν όλα αυτά που έγραψα ,τα λάβετε τοις μετρητοίς. για την πληροφόρησή σας , είναι ειρωνεία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ck_chrysiis
- ilkat06
- rseven
- phleidhs
- Steahen76
- bill09876
- sfak
- antonisprofis57@gmai
- thesecretfemme
- Scandal
- augustine
- spath92
- iron deficiency
- jYanniss
- uparxhgoss
- Antonisbairac1
- abc1234
- Κασσιόπη
- Clary
- George9989
- Maria1743
- New member
- Γιούρα
- Alexecon1991
- Slytherin
- globglogabgalab
- emy1
- Haraa11
- artoula
- το κοριτσι του μαη
- thecrazycretan
- Mara00
- abbyrob
- hirasawayui
- Fanimaid
- uni77
- MariaAdamantia
- natalix
- Christ_8
- Stroka
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.