mariadim
Νεοφερμένο μέλος


εχεις δικιο ομως υπαρχουν ατομα οπως εγω που δεν καταφεραν να μπου παν/μιο αλλα αγαπουν τη γλωσσα κ τη δουλεια αυτη και θελουν να εξελιχθουν κ να γινουν οσο πιο πολυ αποδοτικοι..γιατι να λοβουμε τα φτερα αυτων,που ειναι παρα πολλοι, με τετοια σχολια?ΝΑ καταθέσω κι εγώ την άποψή μου μιας και είμαι καθηγήτρια με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας; Συμφωνώ με το συμπέρασμα που βγαίνει και είναι λογικό ότι το προσωπικό ενδιαφέρον για ενημέρωση είναι αυτό που κάνει τον αποτελεσματικό καθηγητή. Απο κει και πέρα πόσους καθηγητές με Proficiency ξέρετε που έχουν κάνει σεμινάρια μεθοδολογίας, διδασκαλίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικών; Τα μόνα σεμινάρια που παρακολουθούν οι περισσότεροι από αυτούς είναι παρουσιάσεις βιβλίων στις εκθέσεις που γίνονται.Οι περισσότεροι, κυρίως οι πιο παλιοί, παπαγαλίζουν τα teacher's books και άλλοι ούτε αυτό το κάνουν!!Δούλευα σε φροντιστήριο οπου η ιδιοκτήτρια ήταν proficiency holder, μου αποκάλυψε ότι δεν είχε ανοίξει μισό βιβλίο στη ζωή της. Έμεινε έκπληκτη όταν της ζήτησα να πάρω τα βιβλία που θα δίδασκα στο σπίτι για να προετοιμάζομαι!!Στις εκθέσεις βιβλίων πήγαινε για τα δωρεάν βιβλία!! Με φώναζε όταν ένας μαθητής είχε απορία για κάποιο γραμματικό φαινόμενο για να του το εξηγήσω γιατί εξηγούσα καλύτερα!! Και δεν είναι μόνο αυτή, ξέρω κι άλλους με τα ίδια χάλια- sorry για την έκφραση!Γενικώς δεν έχω γνωρίσει κάτοχο μη πανεπιστημιακού πτυχίου με γνώσεις πέραν του coursebook που δίδασκε.
Ένας απόφοιτος πανεπιστημίου βγαίνει οπλισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις που σε συνδυασμό με την εμπειρία εν καιρώ θα τον οδηγήσουν σε επιτυχημένα μαθήματα. Και αυτά περιλαμβάνουν την μετάδοση της δομής, χρήσης αλλά και την κουλτούρα της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα πλήρως, να ανατρέξουν σε πηγές, να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία, την παιδαγωγική, την ψυχολογία για την αποτελεσματικότερη μετάδοση της γλώσσας!!Μπορούν να μετατρέψουν την κάθε πηγή -άρθρο, ποίημα, τραγούδι, ιστορία, εικόνα-μέσω του σχεδιασμού μαθήματος σε χρήσιμο όπλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τα ΜΟΡΦΩΣΕΙ συνολικά!! Όλοι οι πτυχιούχοι βγαίνουν από το Πανεπιστήμιο έχοντας την απαραίτητη υποδομή, και όταν βρουν πρόθυμους μαθητές θα την χρησιμοποιήσουν!Αν ζητήσεις από έναν proficiency holder να κάνει lesson plan πιθανόν δεν ξέρει. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου το έχουν διδαχτεί. Ρωτήστε τους σχετικά με την επιλογή βιβλίων, με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγουμε βιβλία, σίγουρα αδυνατούν να σας πουν. Ρωτήστε τους ποιες είναι οι μέθοδοι διδασκαλίας και τι εξυπηρετουν; Ρωτήστε τους τι ξέρουν για τις μαθησιακές δυσκολίες και πως μπορεί να βοηθήσει ο καθηγητής. Οι φοιτητές πανεπιστημίου ασχολούνται με όλα αυτά και για να μπεις στο δημόσιο σχολείο τα ΞΑΝΑδίνεις εξετάσεις!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη και εμπειρία!!Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, νομίζω ότι δεν υπάρχει εξίσωση των δύο ειδικοτήτων αλλά οπωσδήποτε η ανέλιξη και βελτίωση επαφίεται στο ενδιαφέρον του καθενός. Κατά πόσο βλέπει τη δουλειά του ως λειτούργημα και όχι μόνο πηγή χρήματος!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Παρα πολλα ατομα έχουν ορεξη για δουλεια και για μαθηση.
Αλλωστε ποσοι καθηγητες αγγλικων απο αγγλικη φιλολογια εφαρμοζουν στην πράξη οσα μαθαινουν στο πανεπιστημιο?
Εχει δωσει κανεις απο αυτούς ΤΚΤ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


thanks για την υποστηριξη.. ακομη και 1 tkt δεν νομιζω πως κανει τη διαφορα εαν ο καθηγητης δεν εφαρμοσει αυτα που εμαθε κατα τη διαρκεια της προετοιμασιας. Οσο για το θεμα του παν/μιου, δεν το αμφισβητω καθολου,ισα ισα κι εγω θα το ηθελα.Ομως απο τους beginners ως proficiency δεν διδασκεται οτι εχει διδαχθει στο παν/μιο! Νομιζω και γι αυτο το λογο το κρατος δινει τη δυνατοτητα και σε 1 proficiency holder να κανει αυτη τη δουλεια. Απο κει και περα, ειναι θεμα του καθενος ποσο θα ασχοληθει και θα διευρυνει τις γνωσεις του γυρω απο τη διδασκαλια (μεθοδολογιες, αλλα certificates οπως το tkt και το diploma in tesol, celta και delta)Ναι η mariadim εχει δικιο.
Παρα πολλα ατομα έχουν ορεξη για δουλεια και για μαθηση.
Αλλωστε ποσοι καθηγητες αγγλικων απο αγγλικη φιλολογια εφαρμοζουν στην πράξη οσα μαθαινουν στο πανεπιστημιο?
Εχει δωσει κανεις απο αυτούς ΤΚΤ?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


thanks για την υποστηριξη.. ακομη και 1 tkt δεν νομιζω πως κανει τη διαφορα εαν ο καθηγητης δεν εφαρμοσει αυτα που εμαθε κατα τη διαρκεια της προετοιμασιας. Οσο για το θεμα του παν/μιου, δεν το αμφισβητω καθολου,ισα ισα κι εγω θα το ηθελα.Ομως απο τους beginners ως proficiency δεν διδασκεται οτι εχει διδαχθει στο παν/μιο! Νομιζω και γι αυτο το λογο το κρατος δινει τη δυνατοτητα και σε 1 proficiency holder να κανει αυτη τη δουλεια. Απο κει και περα, ειναι θεμα του καθενος ποσο θα ασχοληθει και θα διευρυνει τις γνωσεις του γυρω απο τη διδασκαλια (μεθοδολογιες, αλλα certificates οπως το tkt και το diploma in tesol, celta και delta)![]()
Παντως ολοι συμφωνουμε πως το πτυχιο δεν κανει τον καθηγητή,σωστα?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassiliki
Νεοφερμένο μέλος


Μην νομίζετε ότι στην διδασκαλία δεν εφαρμόζουμε τίποτα από αυτά που μάθαμε στο πανεπιστήμιο, σας μίλησα για την διδασκαλία κουλτούρας- αγγλική ιστορία π.χ.που πολλά αξιοπρεπή coursebooks έχουν αρχίσει να περιλαμβάνουν στην ύλη τους και την θεωρώ απαραίτητη- μια πολύ πιο άνετη χρήση της γλώσσας αφού ασχολούμαστε μαζί της καθημερινά, η εφαρμογή παιδαγωγικών γνώσεων σχετικά με την ανάπτυξη και τις γνωστικές και ψυχοσυναισθηματικές ικανότητες ενός ατόμου στην ηλικία που μας ενδιαφέρει- παιδική ηλικία ή εφηβεία κ.τ.λ.Αυτά τα εφόδια θεωρώ ανεκτίμητα!
Εγώ προσωπικά ωφελήθηκα πολύ από το Πανεπιστήμιο, μου έδωσε τις βασικές γνώσεις που χρειάζονταν για να ξεκινήσω την πορεία μου στον διδακτικό κλάδο και την ώθηση να ψάξω περισσότερο και να ενημερώνομαι για τις εξελίξεις στον κλάδο μέσα από σεμινάρια ή άλλου είδους εκδηλώσεις, έντυπα κ.τ.λ.ώστε να κάνω τη διδασκαλία μου όσο γίνεται αποτελεσματικότερη.Και δε μιλάω για το δημόσιο μόνο, δούλεψα πολλά χρόνια σε φροντιστήρια.
-----------------------------------------
mariadim δεν θέλω να κόψω κανενός τα φτερά, είπα ότι υπάρχει χώρος για όλους υπό προϋποθέσεις. Αν τις πληρείς, που από οτι λες το παλεύεις πολύ, χίλια μπραβο, είσαι από τις εξαιρέσεις! Δεν έχω λόγους να σε αμφισβητώ. Ξέρεις πολούς σαν εσένα; Εγώ κανέναν, και δεν είναι υπερβολή! Δούλεψα χρόνια στο χώρο των φροντιστηρίων και είδα πολλά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadim
Νεοφερμένο μέλος


Σ ευχαριστω για τα μπραβο...οντως κανω οτι μπορω,ειμαι στην αρχη ακομη, θελω να μαθω πολλα πραγματα!! Εχω σε πολλη εκτιμηση τη σχολη σου, ηταν πρωτη μου επιλογη αλλα δεν τα πηγα καθολου καλα στις πανελληνιες...Απο την αλλη εχω προβλημα στην αποστηθιση κσι φοβαμαι πως ακομη κι αν περναγα η δωσω κατατακτηριες δεν θα τα καταφερω...και θεωρω χρονοβορο ν αρχισω 2η σχολη στα 23!!mariadim δεν θέλω να κόψω κανενός τα φτερά, είπα ότι υπάρχει χώρος για όλους υπό προϋποθέσεις. Αν τις πληρείς, που από οτι λες το παλεύεις πολύ, χίλια μπραβο, είσαι από τις εξαιρέσεις! Δεν έχω λόγους να σε αμφισβητώ. Ξέρεις πολούς σαν εσένα; Εγώ κανέναν, και δεν είναι υπερβολή! Δούλεψα χρόνια στο χώρο των φροντιστηρίων και είδα πολλά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassiliki
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CristianoRonaldo
Νεοφερμένο μέλος


Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?
Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?
Στην Ελλάδα είμαστε.
Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?
Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.
Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.
Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.
Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.
Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.
Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πολλοί απο εδώ έχουν θεοποιήσει την αγγλική φιλολογία,ενώ ακόμα δεν έχουν βιώσει την εμπειρία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?
Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?
Στην Ελλάδα είμαστε.
Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?
Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.
Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.
Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.
Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.
Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.
Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.
Tι να πω!
Τα λόγια ειναι φτώχια!
:bravo::bravo::bravo::bravo::bravo::bravo::bravo:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CristianoRonaldo
Νεοφερμένο μέλος


Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?
Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?
Στην Ελλάδα είμαστε.
Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?
Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.
Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.
Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.
Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.
Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.
Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CristianoRonaldo
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassiliki
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ζουμε στην Ελλαδα.
Το τι παιχνιδια παιζονται μεσα στα πανεπιστημια κανεις δεν ξερει...
Παρα πολλα ατομα πηραν πτυχια με λαδιες και λοιπα μη καθαρα μεσα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CristianoRonaldo
Νεοφερμένο μέλος


Όμως δεν σημαίνει ότι ένας που θα πάρει πτυχίο αγγλική φιλολογίας απο ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμό 5-6 και με το ζόρι,
θα πρέπει
να μιλάει καλύτερα αγγλικά απο έναν πτυχιούχο ECPE ή CPE,
ο οποίος ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ασχολείται χρόνια με τα αγγλικά + έχει περάσει απο μια σειρά εξετάσεων και εμπειριών για να δικαιωθεί ηθικά!
Βγήκανε πολλοί εδώ και το παίζουν ιστορία στα παιδιά με την αγγλική φιλολογία.
Παιδιά μην μασάτε!
Δεν έχετε τίποτα να ζηλέψετε απο τους πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας των σημερινών ελληνικών πανεπιστημίων!
Τα πανεπιστήμια του Cambridge-UK και του Michigan-USA
συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια παγκοσμίως και τα πτυχία τους είναι πολύ ισχυρά σε όλο τον κόσμο!
-----------------------------------------
*Τώρα δεν έχουμε 91-95.Νομίζω έχουμε 09-10.Άσε με να ξέρω την γενιά μου καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Smaragdav
Νεοφερμένο μέλος


Οι κάτοχοι προφ. έχουν δικαίωμα να διδάξουν μόνο σε ΚΞΛ, δε περιμένουν να διοριστούν κάπου. Άρα πρέπει να παρακολουθούν σεμινάρια συνέχεια και να είναι ενήμερη. Σε αντίθεση με τους καθηγητές δημόσιων σχολείων, όπου κάποιοι δε ενημερώνονται ποτέ. Εξάλλου δε το χρειάζονται αφού δυστυχώς δε μπορεί να γίνει σωστή δουλειά στα σχολεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CristianoRonaldo
Νεοφερμένο μέλος


Βγαίνουν καθηγήτριες-ες αγγλικής φιλολογίας εδώ και το παίζουν ιστορία στα παιδιά!
Λοιπόν,
Είναι σίγουρο ότι πολλοί που έχουν τέλειώσει αγγλική φιλολογία μιλάνε τέλεια αγγλικά.
Όμως είναι σίγουρο ότι υπάρχουν πολλοί κάτοχοι CPE,ECPE που Ναί μπορούν να διδάξουν αγγλικά με μεγαλύτερη άνεση σε όλα τα επίπεδα.
Είτε σας αρέσει,είτε όχι σε μερικούς εδώ μέσα!
Άς σοβαρευτούμε λίγο!!!!
Και επειδή δεν σας αρέσει να ακούτε την αλήθεια για τον κλάδο σας.
'Οποιος ή όποια μου μιλήσει για μέτρα σύγκρισης,για προσβολή του κλάδου κτλ,
θα πώ και εγώ τι γίνεται σε αυτό το τμήμα που ονομάζεται αγγλική φιλολογία,
το τι στήσιμο πέφτει, και θα αρχίσουνε τα όργανα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kotsis1
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ck_chrysiis
- ilkat06
- rseven
- phleidhs
- Steahen76
- bill09876
- sfak
- antonisprofis57@gmai
- thesecretfemme
- Scandal
- augustine
- spath92
- iron deficiency
- jYanniss
- uparxhgoss
- Antonisbairac1
- abc1234
- Κασσιόπη
- Clary
- George9989
- Maria1743
- New member
- Γιούρα
- Alexecon1991
- Slytherin
- globglogabgalab
- emy1
- Haraa11
- artoula
- το κοριτσι του μαη
- thecrazycretan
- Mara00
- abbyrob
- hirasawayui
- Fanimaid
- uni77
- MariaAdamantia
- natalix
- Christ_8
- Stroka
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.