Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
μπραβο κοπελα μου! αυτο προσπαθω να τους πω!!!!!!

Και γω την συγχαίρω γιατι δεν φοβαται να πει την αλήθεια!;)
Σχεδον ολα τα μεγαλα φροντιστηρια εχουν και απο μια τουλαχιστον καθηγητρια μονο με Proficiency!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
μπραβο κοπελα μου! αυτο προσπαθω να τους πω!!!!!!

ok lets play...Εσύ αν υποθετικά γινόσουν μαθηματικός...Και είχε μεγαλη ανργία ο κλάδος..Πως θα σου φαινόταν αν κάποιος με απλά γνώσεις λυκείου λεγόταν ότι ήταν ισότιμος με σένα;:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
ok lets play...Εσύ αν υποθετικά γινόσουν μαθηματικός...Και είχε μεγαλη ανργία ο κλάδος..Πως θα σου φαινόταν αν κάποιος με απλά γνώσεις λυκείου λεγόταν ότι ήταν ισότιμος με σένα;:)

Προσωπικα εμενα θα με πείραζε.
Αλλα αφού και ο επαρκειουχος όμως εχεις κανει καποιο κοπο για να μαθει κατι και θα εχει παρακολουθήσει καποια σεμιναρια κλπ.

Αρα κατι θα αξιζει και αυτός.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Μην τρελενόμαστε...Ο ένας έκανε 4 χρόνια και ο άλλος ότι κάνει η πλειοψηφία για το proficiency.Θα το δεχόμουν μόνο αν έδινε κάποιες εξετάσεις ας πούμε για να είναι ισότιμος:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Mα υπαρχει και το ΤΚΤ που κανενας αγγλικος φιλολογος δεν το εχει δωσει στην πλειοψηφια τους και εξεταζει γνωσεις διδασκαλια,ψυχολογιας κλπ...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BritGreek

Νεοφερμένος

Ο BritGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Εχω κεντρο ξενων γλωσσων και οι καθηγητριες με Proficiency ειναι σαφως ισοτιμες με αυτες τις αγγλικης φιλ. Η εμπειρια κανει τον καθηγητη....μην ξεχνατε πως αυτα τα οποια διδασκονται σε μια ταξη αγγλικων ειναι εντελως διαφορετικα απο αυτα που διδασκονται στο πανεπιστημειο.


Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω κάθετα και έντονα μαζί σας. Σας έχω στείλει pm για τους λόγους που διαφωνώ. Από τη στιγμή που διαβάζουν και συμμετέχουν παιδιά, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς και να τα κατευθύνουμε σωστά, υποστηρίζοντας ότι όταν αυτά βγουν στην αγορά εργασίας θα μπορέσουν να εργαστούν με ένα απλό proficiency, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είναι τόσο ισχυρός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω κάθετα και έντονα μαζί σας. Σας έχω στείλει pm για τους λόγους που διαφωνώ. Από τη στιγμή που διαβάζουν και συμμετέχουν παιδιά, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς και να τα κατευθύνουμε σωστά, υποστηρίζοντας ότι όταν αυτά βγουν στην αγορά εργασίας θα μπορέσουν να εργαστούν με ένα απλό proficiency, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είναι τόσο ισχυρός.

Θα παρακαλούσα αγαπητέ BritGreek να παραθεσεις και εδω τους λόγους που διαφωνείς για να εχουμε και μεις σαν μαθητές μια πλήρη ενημέρωση!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MakingMirrors

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ντένια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Εγω κανω μαθημα με μια proficiency holder και εινα καταπληκτηκη. βεβαια εμενε για ενα διαστημα στην αγγλια και ετσι εμαθε καλυτερα αγγλικα και πηρε και αυτη τη τελεια προφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
να πω κατι; με proficiency κανεις ιδιαιτερα, προσλαμβανεσαι σε φροντιστηριο, ανοιγεις δικο σου και δουλευεις και σε ιεκ..μονο να διοριστεις δεν μπορεις! δ νομιζω πως ειναι τοσο φοβερο το να κανεις μαθημα διοτι αν ηταν ετσι δεν θα χε το δικαιωμα και ενας proficiency holder! Επισης, εμενα σαν μαθητρια μου χουν κανει απειροι καθηγητες και με prof και πτυχιουχοι και μπορω να πω πως δεν εχει καμια σημασια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Θα έλεγα το εξής: Αν κάποιος ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τον αγγλικό πολιτισμό, την ιστορία και την αντίστοιχη λογοτεχνία, τότε είναι πολύ καλή επιλογή η αγγλική φιλολογία. Αν απλά θέλει να μάθει να μιλάει καλά αγγλικά, ωστέ να διδάξει, μπορεί να το κάνει με το Proficiency, αρκεί να μη χάνει την επαφή με τη γλώσσα, δηλαδή πρέπει να συνεχίσει να διαβάζει εφημερίδες κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
συμφωνω μαζι σου...πολλοι πτυχιουχοι μου καναν μαθημα,δεν ημουν ευχαριστημενη!ακομη και ιθαγενεις Αμερικης!ενω με πολλους prof holders ημουν πολυ καλα!
-----------------------------------------
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου. Κατ' αρχήν, για να ανοίξει κάποιος φροντιστήριο δεν χρειάζεται καν να έχει Proficiency. Απλά ορίζει ως διευθυντή σπουδών τον καθηγητή που θα προσλάβει για να διδάσκει την εκάστοτε γλώσσα. Έτσι, υπάρχουν πάρα πολλά φροντιστήρια ή Κέντρα Ξένων Γλωσσών (όπως λέγονται σήμερα) τα οποία ιδρύονται καθαρά ως επιχειρήσεις, από επιχειρηματίες άσχετους με το χώρο.

Οι κάτοχοι Proficiency εννοείται ότι δικαιούνται να ιδρύσουν το δικό τους ΚΞΓ, δηλώνοντας τον εαυτό τους ως διευθυντή σπουδών. Κάποιοι ιδιοκτήτες ΚΞΓ παραπονιούνται ότι είναι δύσκολο να απασχολούν απόφοιτους φιλολογίας γιατί εκείνοι προσπαθούν να διοριστούν κι έτσι τους εγκαταλείπουν μόλις διοριστούν. Άμεση λύση, φυσικά είναι η πρόσληψη επαρκειούχων, ίσως και δικών τους πρώην σπουδαστών (το οποίο είναι και μια εξασφάλιση για τους σπουδαστές τους).

Για μένα, κάποιος που έχει CAMBRIDGE Proficiency με Α μπορεί να διδάξει, αρκεί να έχει τη θέληση, την αντοχή και τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια διδακτικής και ψυχολογίας της εκπαίδευσης, τα οποία είναι μεν πανάκριβα, αλλά είναι απαραίτητα. Αν έχετε καθηγητή ο οποίος μπαίνει στην τάξη ή στο δωμάτιό σας στα ιδιαίτερα μαθήματα, και απλά παραδίδει κανόνες και σας βάζει λεξιλόγιο, τότε έχετε επιλέξει λάθος καθηγητή. Το μάθημα σε καμία περίπτωση δεν είναι μόνο αυτά τα δύο πράγματα. Υπάρχουν εκπαιδευτικές μέθοδοι και εναλλακτικές οι οποίες είναι αναγκαίο να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε σπουδαστή. Υπάρχουν εκπαιδευτικά μέσα όπως οι ασκήσεις σε Η/Υ, τα βίντεο, οι διαφάνειες. Όμως πολλοί που δικαιολογημένα δεν γνωρίζουν εξαιτίας της κατάρτισής τους, απλά κάνουν κάποιες ασκήσεις ή δείχνουν κάποιο βίντεο, χωρίς όλα αυτά να είναι στοχευμένα και βασισμένα στο μάθημα και στις αδυναμίες των μαθητών.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί η Ελλάδα έχει από τα χαμηλότερα ποσοστά επιτυχίας στις εξετάσεις Proficiency; Πρώτον, επειδή τα πιστοποιητικά αυτά απευθύνονται σε μεγαλύτερους ηλικιακά σπουδαστές (επίπεδο πρωτοετούς φοιτητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση) και όχι σε παιδιά 14-15 χρόνων. Δεύτερον, επειδή πολλοί "καθηγητές" αναλαμβάνουν να διδάξουν proficiency χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και την απαιτούμενη εμπειρία. θα μου πείτε, "κι εγώ, πώς το πήρα τo proficiency στα 15 μου;" Εσείς, παιδιά, αποτελείτε την εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Πρέπει να είναι κανείς πολύ καλός στη γλώσσα για να μπορέσει να το πάρει, αλλά κι αν το πάρει, θα είναι με C ή σε ακραίες περιπτώσεις με B. Τρίτον, οι περισσότεροι καθηγητές στην Ελλάδα, διδάσκουν Αγγλικά με στόχο κάποιο πιστοποιητικό, είτε LOWER είτε Proficiency. Στα Πανεπιστήμια, αυτό το λέμε exam-oriented instruction. Αποδεδειγμένα, αν κάποιος είναι άριστος στα Αγγλικά, μπορεί να πάρει οποιοδήποτε Proficiency. Αν, όμως κάποιος κάνει προετοιμασία για το ECPE, δεν μπορεί να περάσει το CPE (Cambridge) εύκολα, όχι επειδή είναι διαφορετικό το format, αλλά επειδή είναι σαφώς πιο δύσκολο ως εξέταση.

Εγώ προσωπικά επέλεξα στα 17 μου να μη δώσω Πανελλήνιες (τότε είχαμε Δέσμες), και να δώσω εξετάσεις (foundation course) για να πάω να σπουδάσω στη Μ.Βρετανία. Δεν ήταν ότι δεν πέρασα, γιατί δεν έδωσα καν. Το επέλεξα. Δεν το μετάνιωσα ποτέ, επειδή πιστεύω πολύ στο εκπαιδευτικό τους σύστημα, επειδή ποτέ μα ποτέ δεν παρακάλεσα για να βρω δουλειά, επειδή μπαίνω με απόλυτη αυτοπεποίθηση για να κάνω μάθημα κι επειδή δεν έχασα ούτε μια ώρα εξαιτίας καταλήψεων. Δεν σταμάτησα, όμως, εκεί. Συνέχισα και έκανα Master στη Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας. Δεν μπορώ λοιπόν να δεχτώ ότι έχω τις ίδιες γνώσεις και ικανότητες με έναν άνθρωπο που πήρε το Proficiency με C και κάνει μαθήματα. Απλά δεν γίνεται. Όμως, και 50 χρόνια να σπούδαζα, δεν θα είχα κάνει απολύτως τίποτα αν δεν αγαπούσα τρομερά τη δουλειά μου. Σπουδές, μεράκι και αγάπη για τη δουλειά που θα κάνετε είναι το κλειδί για να είστε καλοί στη δουλειά σας. Δεν λέω ότι εγώ είμαι ο τέλειος. Φυσικά κάνω λάθη, και βέβαια υπάρχουν λέξεις που δεν γνωρίζω, και λάθη πάνω στο μάθημα έχω κάνει αμέτρητα. Όμως τα εφόδιά μου, μου επιτρέπουν να εντοπίζω το πρόβλημα και να ξέρω τι πρέπει να κάνω για να το διορθώσω.

Συνοψίζοντας, θα έλεγα ότι μπορεί κάποιος με Proficiency να κάνει μάθημα, αρκεί να παρακολουθήσει τα απαιτούμενα σεμινάρια που θα τον καταστήσουν ικανό να εντοπίζει τα προβλήματα στο μάθημα και να ξέρει τι πρέπει να κάνει για να τα λύσει. Για μένα, όμως, αυτός που θέλει να διδάξει με Proficiency θα πρέπει να πάρει το Cambridge και μάλιστα με Α και μετά να δώσει και τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων διδασκαλίας που υπάρχουν πάλι από το Cambridge, αλλά πολλοί αγνοούν ότι υπάρχουν ή απλά δεν τις δίνουν, για να μην έρθουν αντιμέτωποι με τη θλιβερή πραγματικότητα. Γιατί, για να περάσουν αυτές τις εξετάσεις, πρέπει να ξέρουν διδακτική και άλλα πολλά. Διαβάστε κι εδώ για να ενημερωθείτε: https://www.britishcouncil.org/gr/greece-exams-cambridge-tkt-what-is-tkt.htm
Εννοεις οτι αυτοι που δεν εχουν Cambridge με Α δεν μπορουν να διδαξουν σωστα?Διοτι παρα πολυς κοσμος εχει Μichigan! (μαζι με μενα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
μαρια πιστευω οτι το πτυχιο δεν κανει τον καθηγητη, αλλα η θεληση, το μερακι, και η σωστη ενημερωση (πχ σεμιναρια κτλ...). Φυσικα το πιστοποιητικο προσθετει, αλλα υπαρχουν και αλλα που προσθετουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
μαρια πιστευω οτι το πτυχιο δεν κανει τον καθηγητη, αλλα η θεληση, το μερακι, και η σωστη ενημερωση (πχ σεμιναρια κτλ...). Φυσικα το πιστοποιητικο προσθετει, αλλα υπαρχουν και αλλα που προσθετουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...

I agree...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
ΝΑ καταθέσω κι εγώ την άποψή μου μιας και είμαι καθηγήτρια με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας; Συμφωνώ με το συμπέρασμα που βγαίνει και είναι λογικό ότι το προσωπικό ενδιαφέρον για ενημέρωση είναι αυτό που κάνει τον αποτελεσματικό καθηγητή. Απο κει και πέρα πόσους καθηγητές με Proficiency ξέρετε που έχουν κάνει σεμινάρια μεθοδολογίας, διδασκαλίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικών; Τα μόνα σεμινάρια που παρακολουθούν οι περισσότεροι από αυτούς είναι παρουσιάσεις βιβλίων στις εκθέσεις που γίνονται.Οι περισσότεροι, κυρίως οι πιο παλιοί, παπαγαλίζουν τα teacher's books και άλλοι ούτε αυτό το κάνουν!!Δούλευα σε φροντιστήριο οπου η ιδιοκτήτρια ήταν proficiency holder, μου αποκάλυψε ότι δεν είχε ανοίξει μισό βιβλίο στη ζωή της. Έμεινε έκπληκτη όταν της ζήτησα να πάρω τα βιβλία που θα δίδασκα στο σπίτι για να προετοιμάζομαι!!Στις εκθέσεις βιβλίων πήγαινε για τα δωρεάν βιβλία!! Με φώναζε όταν ένας μαθητής είχε απορία για κάποιο γραμματικό φαινόμενο για να του το εξηγήσω γιατί εξηγούσα καλύτερα!! Και δεν είναι μόνο αυτή, ξέρω κι άλλους με τα ίδια χάλια- sorry για την έκφραση!Γενικώς δεν έχω γνωρίσει κάτοχο μη πανεπιστημιακού πτυχίου με γνώσεις πέραν του coursebook που δίδασκε.
Ένας απόφοιτος πανεπιστημίου βγαίνει οπλισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις που σε συνδυασμό με την εμπειρία εν καιρώ θα τον οδηγήσουν σε επιτυχημένα μαθήματα. Και αυτά περιλαμβάνουν την μετάδοση της δομής, χρήσης αλλά και την κουλτούρα της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα πλήρως, να ανατρέξουν σε πηγές, να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία, την παιδαγωγική, την ψυχολογία για την αποτελεσματικότερη μετάδοση της γλώσσας!!Μπορούν να μετατρέψουν την κάθε πηγή -άρθρο, ποίημα, τραγούδι, ιστορία, εικόνα-μέσω του σχεδιασμού μαθήματος σε χρήσιμο όπλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τα ΜΟΡΦΩΣΕΙ συνολικά!! Όλοι οι πτυχιούχοι βγαίνουν από το Πανεπιστήμιο έχοντας την απαραίτητη υποδομή, και όταν βρουν πρόθυμους μαθητές θα την χρησιμοποιήσουν!Αν ζητήσεις από έναν proficiency holder να κάνει lesson plan πιθανόν δεν ξέρει. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου το έχουν διδαχτεί. Ρωτήστε τους σχετικά με την επιλογή βιβλίων, με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγουμε βιβλία, σίγουρα αδυνατούν να σας πουν. Ρωτήστε τους ποιες είναι οι μέθοδοι διδασκαλίας και τι εξυπηρετουν; Ρωτήστε τους τι ξέρουν για τις μαθησιακές δυσκολίες και πως μπορεί να βοηθήσει ο καθηγητής. Οι φοιτητές πανεπιστημίου ασχολούνται με όλα αυτά και για να μπεις στο δημόσιο σχολείο τα ΞΑΝΑδίνεις εξετάσεις!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη και εμπειρία!!Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, νομίζω ότι δεν υπάρχει εξίσωση των δύο ειδικοτήτων αλλά οπωσδήποτε η ανέλιξη και βελτίωση επαφίεται στο ενδιαφέρον του καθενός. Κατά πόσο βλέπει τη δουλειά του ως λειτούργημα και όχι μόνο πηγή χρήματος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Βεβαια αγαπητη κ.Βασιλική ειστε πολύ απόλυτη...
Εγω εχω γνωρίσει την άλλη οψη του νομίσματος...
Μισω να σας παραθεσω τα προηγουμενα ποστ μου...
-----------------------------------------
Θα με βρεις σύμφωνο για το τελευταίο;)
Αλλα εγω μπορω να πιστέψω μετα την δικια μου περιπέτεια στο φροντιστήριο πως μια καθηγητρια με προφισενσυ CPE with C μπορεί να ειναι πολυ καλυτερη απο μια αριστουχα του τμηματος Αγγλικης Φιλολογιας.;)
Παιζει βεβαια και ρολο και η ηλικια!;)Οταν η μια ειναι 53 και η αλλη 38 μπορουμε να καταλαβουμε πως αλλη υπομονη εχει η πρωτη και αλλη υπομονη η δεύτερη καθηγητρία.
Με αυτα που ειδαν τα ματακια μου φέτος για μενα η "αγγλικη φιλολογια" εμενα δεν μου λεει τίποτα.;)

Οπωε λες ειναι αναλόγως το ατομο.Αλλα οταν η καθηγητρια κανει διακρίσεις μεσα στα παιδια του φροντιστηρίου και άλλα πολλα που δεν ειναι και εντός του θέματος του τοπικ αυτού,είναι να μην τρελένεσαι.
Και οταν μιλαμε πως περσι στα 9 παιδια που εδωσαν ECCE περασε μονο 1 που ηταν το "καμαρι" της και ενα αλλο παιδια που ειχε ερθει προετοιμασμενο απο αλλο φροντ.Δηλαδη να σαι διακοπες και να κοβεσαι για πρωτη φορα σε αγγλικο πτυχιο και να μην σου λεει κατι για να σου απαλυνει τον πονο μονο:"Περασε ο Αλεξανδρος ,ωραια ευχαριστω Θοδωρή γειά..."Και οταν εδωσε FCE τον Δεκεμβριο και κοπηκα πανυγηρικα με 50/100 αφου ειχα πελαγωσει να με κατηγορει και με λεει"Αυτο σε επανεφερε στην πραγματικοτητα και σε προσγείωσε"Και οταν σου λεει πως εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτό σου τι να την πεις δηλαδη.Οταν σου κοβει τα φτερα και τα ονειρα?Οταν τωρα τον Μαιο δεν μας εκανε τιποτα πανω σε τεστ προετοιμασιας για το ΚΠΓ γιατι το θεωρουσε κατωτερο και δωσαμε εντελως ξεκρεμαστοι.Και ουτε καν πατησε στο εξ.κεντρο εστω για υποστηριξη!Ειχε μνημόσυνο!Αλλα παλι καλα που το περασαμε και τα δυο μαυρα προβατα του φροντιστηριου το ΚΠΓ Γ1.Και οταν μια μερα πριν τα προφορικα σου μιλαει λες και πας να δωσεις και να κοπείς και σαν να εισαι borderline case.Και όμως εγω προσωπικά τωρα που περασα το ΚΠΓ δεν την εχω τίποτα πως περασα.Την αδιαφορια που μου εδειξε και την απαθεια θα την δειξω και γω τωρα σε αυτήν.:mad:

....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Δεν ακυρώνω τίποτα απ'όσα λες, διάβασα την κακή σου εμπειρία, έχεις δίκιο υπάρχουν και πολλοί τέτοιοι. Δεν είναι μόνο η δική μου άποψη σωστή, εγώ καταθέτω την εμπειρία και την γνώμη μου. Αυτό πιστεύω εγώ. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του!
-----------------------------------------
Αυτή η καθηγήτρια που σε παίδεψε δεν ήταν καλή σαν άνθρωπος, γι'αυτό σε ταλαιπώρησε. Η ενθάρρυνση και η καλοσύνη πρέπει να υπάρχουν μέσα μας όχι να διαβάζουμε γι'αυτά στα βιβλία!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Καταλαβα τι εννοείτε,αλλα η τοσο κακη εμπειρια μου με την συγκεκριμενη μου έκοψε πολλά φτερα.
Και εκει που ημουν και πολυ αγχωδης τυπος και αυτη με αγχωνε περισοοτερο και με κανε χαλια καθε φορά...
Εκει οφείλεται στο οτι ειχα κοπει στο FCE τον December with E (50/100) και φετος μετα απο 6 μηνες πήρα Edexcel Level 4 with Merit και το KPG με 71/100 και αυτο γαιτι αλλαξα Tutor!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Το καλό είναι ότι είχες τη δύναμη να απαλαγείς και πίστευες αρκετά στον εαυτό σου για να τα καταφέρεις. Πρέπει να είσαι πολύ καλό παιδί πάντως, και ώριμο!! Κρίμα που σε ταλαιπώρησε η ασυνείδητη!Όλα να σου πηγαίνουν καλά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Σε ευχαριστω για τα καλα σας λογια κ.Βασιλική.
Ας ελπίσουμε τωρα να παρω το CPE και το ECPE.
Αποφασισμενος ειμαι αρα τι μένει...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Απολύτως δικαιο. Πρώτον, γιατι ενας φιλόλογος δεν ειναι δυνατον να το θεωρεί δεδομένο οτι θα γινει καθηγητής γλώσσας. Υπάρχουν κι άλλες διέξοδοι ασχετως αν το 95% των αποφοίτων βαριέται να το ψάξει, τελειωνει συμβατικα τη σχολή και μετά το μονο ονειρο που εχει ειναι να γινει καθηγητης. Δεύτερον, γιατι η γνωση της Αγγλικής και η ικανοτητα διδασκαλίας της (παρ'ολο που στη σχολή κανουν παιδαγωγικα και διδακτική), δεν ειναι μονο προσόντα ενος πτυχιούχου. Προσωπικα ξερω ατομα που φετος πανε Αγγλικη Φιλολογια και ξερουν λιγοτερα Αγγλικα απο μενα. Η επάρκεια διδασκαλίας έχει το νόημα οτι κατεχεις το επιπεδο για να διδάξεις μικρότερους. Ενα φροντιστηριο κοιτάει να σε πάρει αν γνωριζεις τη δουλειά σου, δεν προκειται να σε κρατησει κανεις πάνω απο ενα χρονο αν δεν εισαι καλός. Δε μπορει να χρειαζεται πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας για να διδάξεις το "this is a cat" σε ενα συνοικιακό φροντιστηριάκι, μην υπερβάλλουμε δηλαδη.
Ενα ακομη λογος που η Ελλαδα εχει χαμηλα ποσοστά επιτυχιας στο Prof (εχεις την ευθύνη αυτου που λες γιατι εγω δεν το γνωρίζω), ειναι οτι ο καθενας θεωρει δεδομένο ενα τέτοιο πτυχιο, συνεπως οι μισοι που δινουν εχουν πολύ χαμηλοτερο επίπεδο. Και ναι, το ηλικιακό που θέτεις ειναι τεραστιο θέμα. Δε μπορει το 14χρονο να ερχεται και να σου λεει οτι πηρε Proficiency οταν τα θεματα δεν τα κατέχει ουτε καν στα Ελληνικά. Δηλαδη κατι τετοια παιδακια οταν πάνε 20 θα ζητησουν να γινουν καθηγητές πανεπιστημίου;
-----------------------------------------
ΝΑ καταθέσω κι εγώ την άποψή μου μιας και είμαι καθηγήτρια με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας; Συμφωνώ με το συμπέρασμα που βγαίνει και είναι λογικό ότι το προσωπικό ενδιαφέρον για ενημέρωση είναι αυτό που κάνει τον αποτελεσματικό καθηγητή. Απο κει και πέρα πόσους καθηγητές με Proficiency ξέρετε που έχουν κάνει σεμινάρια μεθοδολογίας, διδασκαλίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικών; Τα μόνα σεμινάρια που παρακολουθούν οι περισσότεροι από αυτούς είναι παρουσιάσεις βιβλίων στις εκθέσεις που γίνονται.Οι περισσότεροι, κυρίως οι πιο παλιοί, παπαγαλίζουν τα teacher's books και άλλοι ούτε αυτό το κάνουν!!Δούλευα σε φροντιστήριο οπου η ιδιοκτήτρια ήταν proficiency holder, μου αποκάλυψε ότι δεν είχε ανοίξει μισό βιβλίο στη ζωή της. Έμεινε έκπληκτη όταν της ζήτησα να πάρω τα βιβλία που θα δίδασκα στο σπίτι για να προετοιμάζομαι!!Στις εκθέσεις βιβλίων πήγαινε για τα δωρεάν βιβλία!! Με φώναζε όταν ένας μαθητής είχε απορία για κάποιο γραμματικό φαινόμενο για να του το εξηγήσω γιατί εξηγούσα καλύτερα!! Και δεν είναι μόνο αυτή, ξέρω κι άλλους με τα ίδια χάλια- sorry για την έκφραση!Γενικώς δεν έχω γνωρίσει κάτοχο μη πανεπιστημιακού πτυχίου με γνώσεις πέραν του coursebook που δίδασκε.
Ένας απόφοιτος πανεπιστημίου βγαίνει οπλισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις που σε συνδυασμό με την εμπειρία εν καιρώ θα τον οδηγήσουν σε επιτυχημένα μαθήματα. Και αυτά περιλαμβάνουν την μετάδοση της δομής, χρήσης αλλά και την κουλτούρα της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα πλήρως, να ανατρέξουν σε πηγές, να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία, την παιδαγωγική, την ψυχολογία για την αποτελεσματικότερη μετάδοση της γλώσσας!!Μπορούν να μετατρέψουν την κάθε πηγή -άρθρο, ποίημα, τραγούδι, ιστορία, εικόνα-μέσω του σχεδιασμού μαθήματος σε χρήσιμο όπλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τα ΜΟΡΦΩΣΕΙ συνολικά!! Όλοι οι πτυχιούχοι βγαίνουν από το Πανεπιστήμιο έχοντας την απαραίτητη υποδομή, και όταν βρουν πρόθυμους μαθητές θα την χρησιμοποιήσουν!Αν ζητήσεις από έναν proficiency holder να κάνει lesson plan πιθανόν δεν ξέρει. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου το έχουν διδαχτεί. Ρωτήστε τους σχετικά με την επιλογή βιβλίων, με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγουμε βιβλία, σίγουρα αδυνατούν να σας πουν. Ρωτήστε τους ποιες είναι οι μέθοδοι διδασκαλίας και τι εξυπηρετουν; Ρωτήστε τους τι ξέρουν για τις μαθησιακές δυσκολίες και πως μπορεί να βοηθήσει ο καθηγητής. Οι φοιτητές πανεπιστημίου ασχολούνται με όλα αυτά και για να μπεις στο δημόσιο σχολείο τα ΞΑΝΑδίνεις εξετάσεις!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη και εμπειρία!!Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, νομίζω ότι δεν υπάρχει εξίσωση των δύο ειδικοτήτων αλλά οπωσδήποτε η ανέλιξη και βελτίωση επαφίεται στο ενδιαφέρον του καθενός. Κατά πόσο βλέπει τη δουλειά του ως λειτούργημα και όχι μόνο πηγή χρήματος!!


Σαφως ξαναδινεις εξετασεις για να μπεις στο Δημόσιο, απο τη στιγμή που το Δημοσιο δεν ειναι σε θεση να γνωρίζει αν εσύ εχεις επαφη με το αντικείμενό σου από τοτε που πηρες το πτυχιο μέχρι τοτε που κάνεις την αίτηση προσληψης στο Δημόσιο. Αλλωστε οταν υπαρχουν 2000 υποψηφιοι για να καλύψουν 100 θεσεις κάπως πρέπει να διαλέξουμε αυτους τους 100, δε νομίζεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top