Solmyr
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lili.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
εννοειται αγγλικη φιλολογια..στην σχολη κανουν μαθηματα (πχ μεθοδολογιας, γλωσσολογιας κα) που δεν μπορει να τα κατεχει ενας απλος κατοχος προφισιενσυ.. Δεν αντιλεγω οτι Μπορει να ειναι πολυ καλος και μεταδοτικος καποιος χωρις να εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια (αλλωστε η μεταδοτικοτητα ειναι κατι εμφυτο) αλλα και παλι θα χρειαστει περαιτερω καταρτιση για να διδαξει.. Αλλη μεθοδολογια εχει το μαθημα που απευθυνεται σε ενηλικες, αλλη σε παιδια, αλλη σε ταχυρρυθμα, αλλη σε business english, και παει λεγοντας!
Έμφυτο?Απλά ΛΟΛ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
1. Πολύ καλή γνώση της αγγλικής αλλά και της ελληνικής γλώσσας. Αυτές τις γνώσεις τις παίρνεις στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο ή μέσω του Proficiency. Το πώς τις διατηρείς είναι άλλο θέμα, το σίγουρο είναι ότι πρέπει να τις διατηρήσεις και να τις αυξήσεις, ειδικά αν θέλεις να διδάξεις πιο εξειδικευμένα πτυχία όπως το CPE, IELTS, TOEFL, TOEIC κλπ. Ο μέσος απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας και ο μέσος κάτοχος Proficiency δεν έχουν τις γλωσσικές ικανότητες να διδάξουν επαρκώς πέραν του επιπέδου B2 (και όταν λέω "επαρκώς" δεν εννοώ να διαβάζουν τις απαντήσεις από το εκάστοτε Teacher's Book και να τις λένε στα παιδιά).
2. Γνώσεις και ικανότητες διδακτικής, μεθοδολογίας, βασικών αρχών ψυχολογίας της μάθησης κλπ. Αυτά καλύπτονται ως ένα βαθμό σε όλες τις καθηγητικές σχολές (ακόμα και στο Φυσικό...) ή μπορείς να παρακολουθήσεις προγράμματα σπουδών και σεμινάρια με ιδιωτικούς φορείς. Εναλλακτικά μπορείς να τα μάθεις και με μαθήτευση κοντά σε κάποιον πιο έμπειρο καθηγητή.
3. Προσωπικές ικανότητες όπως μεταδοτικότητα, οργανωτικότητα, επιβολή πειθαρχίας κλπ. Αυτά ως ένα βαθμό ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. Αν δεν τα έχεις είναι από δύσκολο έως αδύνατο να τα αποκτήσεις ακόμα κι αν τα διδαχτείς από τον καλύτερο καθηγητή.
Προαιρετικά καλό θα είναι ο καθηγητής αγγλικών να έχει άμεση επαφή με τη γλώσσα και την κουλτούρα της χώρας όπου μιλιέται η γλώσσα. Να πηγαίνει τακτικά ταξίδια στην Αγγλία ή στην Αμερική, να διαβάζει αγγλική/αμερικανική λογοτεχνία, να παρακολουθεί αγγλικές/αμερικάνικες σειρές και ταινίες, να βλέπει τις ειδήσεις στο BBC και στο CNN, να έχει φίλους σε αυτές τις χώρες και να κρατάει επαφή μαζί τους. Χρειάζεται δηλαδή να είναι σε άμεση επαφή με τη γλώσσα και να τη χρησιμοποιεί τακτικά (όχι μέσα από βιβλία διδασκαλίας). Αυτό είναι πολύ πιο χρήσιμο από το να έχει μελετήσει σονέτα του Σαίξπηρ κάποια στιγμή στο μακρινό παρελθόν.
Όλα τα μεγάλα / σοβαρά φροντιστήρια πλέον δεν αρκούνται στο πτυχίο ή την επάρκεια. Αυτά είναι τα τυπικά προσόντα που χωρίς αυτά δεν σου δίνει κανείς σημασία. Για να μπεις σε τάξη σε ένα καλό φροντιστήριο περνάς πρώτα από συνεντεύξεις στα αγγλικά και γράφεις τεστ αγγλικών και διδακτικής. Οι μεγάλοι όμιλοι δίνουν πιστοποίηση στους καθηγητές τους με βάση τα αποτελέσματα των τεστ σχετικά με το ποια επίπεδα μπορούν να διδάξουν. Υπάρχουν καθηγητές απόφοιτοι των τμημάτων φιλολογίας που έχουν πιστοποίηση μόνο μέχρι το επίπεδο Β1 ή Β2, ειδικά σε "δύσκολες" γλώσσες όπως τα Γερμανικά.
Οπότε μην το σκέφτεστε μόνο ως αγγλική φιλολογία vs Proficiency. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο το θέμα, ειδικά αν μιλάμε για καριέρα καθηγητή και όχι απλά μια αρπακτή (παίρνω το Proficiency και κάνω μαθήματα σε παιδάκια για το χαρτζιλίκι μου).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lili.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έμφυτο?Απλά ΛΟΛ!!
ναι εμφυτο.. η κολλητη μου ειναι αποφοιτη αριστουχος αγγλικης φιλολογιας..την μεταδοτικοτητα την ειχε πριν καν εισαχθει στην σχολη αυτη..βοηθουσε πολλα παιδια σε μαθηματα θεωρητικης στο σχολειο και τα εξηγουσε αναλυτικα και δομημενα. οποτε ναι ειναι κατι εμφυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
ναι εμφυτο.. η κολλητη μου ειναι αποφοιτη αριστουχος αγγλικης φιλολογιας..την μεταδοτικοτητα την ειχε πριν καν εισαχθει στην σχολη αυτη..βοηθουσε πολλα παιδια σε μαθηματα θεωρητικης στο σχολειο και τα εξηγουσε αναλυτικα και δομημενα. οποτε ναι ειναι κατι εμφυτο.
Ε αφού η φίλη σου μπορούσε να εξηγήσει καλά πολλά πράγματα στο σχολείο τότε πρέπει να έχεις δίκιο...Μα τώρα καλά πλάκα κάνεις?
Φυσικά και η μεταδοτικότητα είναι κάτι που θέλει εξάσκηση .Είναι κάτι επίκτητο και για αυτό ο καθένας μπορεί να βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα.Πώς?Με το να έχει φτιάξει ένα πλάνο στο μυαλό του για το πως θα πει κάποια πράγματα,που θα δώσει έμφαση,με το να έχει προνοήσει για κάποιες ερωτήσεις που μπορεί να γίνουν από τα παιδιά έτσι ώστε να μπορεί να βοηθήσει άμεσα,με το να κάνει εξάσκηση στον καθρέφτη και με άλλα πολλά που εγώ δε γνωρίζω.Αν ήταν κάτι έμφυτο τότε σωθήκαμε.Οι περισσότεροι θα ήταν άθλιοι.Η κολλητή σου μπορεί να το έχει έμφυτο όπως λες δεν αντιλέγω.Ωστόσο να είσαι σίγουρη πως είναι η εξαίρεση στον κανόνα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Το να φτιάχνεις καλά πλάνα και να προετοιμάζεις τις απαντήσεις σου σίγουρα βοηθάει να γίνεις πιο αποδοτικός ως καθηγητής, όχι όμως απαραίτητα πιο μεταδοτικός.
Η εξάσκηση στον καθρέφτη βοηθάει αυτούς που κάνουν διαλέξεις, όχι τους δασκάλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Άλλο πράγμα η μεταδοτικότητα, άλλο πράγμα η διδακτική μεθοδολογία. Μεταδοτικότητα είναι η ικανότητα του εκπαιδευτικού να μεταδίδει τις γνώσεις αβίαστα και με τρόπο ευχάριστο στο μαθητή, να ανάβει τη φλόγα της μάθησης μέσω της δημιουργίας μιας ειδικής σχέσης με τους μαθητές του. Η μεταδοτικότητα είναι ένα ταλέντο. Σαφώς καλλιεργείται και βελτιώνεται με μάθηση και εξάσκηση, αλλά αν δεν την έχεις, δεν θα μπορέσεις ποτέ να την αποκτήσεις σε μεγάλο βαθμό. Κατ' αναλογία, αν δεν έχεις μουσικό ταλέντο μπορείς μεν να μάθεις να παίζεις πιάνο, δεν θα γίνεις όμως ποτέ μεγάλος πιανίστας.
Το να φτιάχνεις καλά πλάνα και να προετοιμάζεις τις απαντήσεις σου σίγουρα βοηθάει να γίνεις πιο αποδοτικός ως καθηγητής, όχι όμως απαραίτητα πιο μεταδοτικός.
Η εξάσκηση στον καθρέφτη βοηθάει αυτούς που κάνουν διαλέξεις, όχι τους δασκάλους.
Νομίζω πως πρέπει να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα.Σύμφωνα με τη λογική σου κανείς δε μπορεί να διαπρέψει αν δεν έχει γεννηθεί με κάποιο ταλέντο.Ο άνθρωπος όσο ζει μαθαίνει και βελτιώνεται.Αν έχει όρεξη και υπομονή μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα.Δεν είναι δυνατόν να έρχεσαι εσύ και να λες πως κάποιος δεν πρόκειται να γίνει άριστος σε κάτι αν δεν έχει γεννηθεί με το ανάλογο προσόν.Σαφώς και αυτοί που έχουν έφεση σε κάτι έχουν πλεονέκτημα έναντι των <<απλών>> ανθρώπων.Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα προκόψουν αυτοί και όχι οι άλλοι που κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες χρόνο και ενέργεια.
Και θα στο ξαναπώ για να το καταλάβεις.Η μεταδοτικότητα δεν είναι έμφυτο.Είναι επίκτητο.Δε γίνεται να μου λες ότι υπάρχουν άνθρωποι που γεννιούνται έχοντας κλίση στο να εξηγούν καλά και στο να ανάβουν φλόγες στους μαθητές.
Προσπάθησε να το δεις λογικά το θέμα και ίσως καταλάβεις πως αυτά που λες τώρα είναι ανοησίες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anthrax69
Νεοφερμένος
Νομίζω πως πρέπει να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα.Σύμφωνα με τη λογική σου κανείς δε μπορεί να διαπρέψει αν δεν έχει γεννηθεί με κάποιο ταλέντο.Ο άνθρωπος όσο ζει μαθαίνει και βελτιώνεται.Αν έχει όρεξη και υπομονή μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα.Δεν είναι δυνατόν να έρχεσαι εσύ και να λες πως κάποιος δεν πρόκειται να γίνει άριστος σε κάτι αν δεν έχει γεννηθεί με το ανάλογο προσόν.Σαφώς και αυτοί που έχουν έφεση σε κάτι έχουν πλεονέκτημα έναντι των <<απλών>> ανθρώπων.Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα προκόψουν αυτοί και όχι οι άλλοι που κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες χρόνο και ενέργεια.
Και θα στο ξαναπώ για να το καταλάβεις.Η μεταδοτικότητα δεν είναι έμφυτο.Είναι επίκτητο.Δε γίνεται να μου λες ότι υπάρχουν άνθρωποι που γεννιούνται έχοντας κλίση στο να εξηγούν καλά και στο να ανάβουν φλόγες στους μαθητές.
Προσπάθησε να το δεις λογικά το θέμα και ίσως καταλάβεις πως αυτά που λες τώρα είναι ανοησίες.
Να σου πω φίλε μου και τη δική μου άποψη (βλέπω ξέρεις και από One Piece). Υπάρχουν πολλά έμφυτα πράγματα στον άνθρωπο. Ουσιαστικά, έχουν σχέση με τον τρόπο που μεγάλωσε ένας άνθρωπος. Άλλος είναι πιο φιλικός, άλλος πιο αυστηρός κ.τ.λ. Δε λέω πως γεννιέται κάποιοις και μπαμ, έχει ταλέντο στην Αγγλική γλώσσα οπότε με την μιση της μισης προσπάθειας που κάνει κάποιος άλλος μπορεί να διδάξει. Αυτό όντως είναι καλλιεργήσιμο. Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουν όλοι τα ίδια people skills και αυτό παίζει πόλυ μεγάλο ρόλο σ' ένα καθηγητή. Δεν το φτιάχνεις. You have it or you don't.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Τα περί ανοησιών τα αντιπαρέρχομαι γιατί βαριέμαι να μαλλιοτραβηχτώ.Νομίζω πως πρέπει να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα.Σύμφωνα με τη λογική σου κανείς δε μπορεί να διαπρέψει αν δεν έχει γεννηθεί με κάποιο ταλέντο.Ο άνθρωπος όσο ζει μαθαίνει και βελτιώνεται.Αν έχει όρεξη και υπομονή μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα.Δεν είναι δυνατόν να έρχεσαι εσύ και να λες πως κάποιος δεν πρόκειται να γίνει άριστος σε κάτι αν δεν έχει γεννηθεί με το ανάλογο προσόν.Σαφώς και αυτοί που έχουν έφεση σε κάτι έχουν πλεονέκτημα έναντι των <<απλών>> ανθρώπων.Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα προκόψουν αυτοί και όχι οι άλλοι που κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες χρόνο και ενέργεια.
Και θα στο ξαναπώ για να το καταλάβεις.Η μεταδοτικότητα δεν είναι έμφυτο.Είναι επίκτητο.Δε γίνεται να μου λες ότι υπάρχουν άνθρωποι που γεννιούνται έχοντας κλίση στο να εξηγούν καλά και στο να ανάβουν φλόγες στους μαθητές.
Προσπάθησε να το δεις λογικά το θέμα και ίσως καταλάβεις πως αυτά που λες τώρα είναι ανοησίες.
Δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να διαπρέψει αν δεν έχει γεννηθεί με κάποιο ταλέντο. Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορούν όλοι να διαπρέψουν σε ο,τιδήποτε θελήσουν να σπουδάσουν, γιατί για να διαπρέψεις σε οτιδήποτε (από αστροφυσική μέχρι οδήγηση) χρειάζεται κάτι παραπάνω από σπουδές και προσπάθεια, χρειάζεται μια έμφυτη κλίση. Πες το και νοημοσύνη.
Όλα τα πράγματα μπορείς να τα μάθεις ως ένα βαθμό, από εκεί και πέρα το πόσο καλός θα γίνεις εξαρτάται όχι μόνο από την εξάσκηση που θα κάνεις αλλά και από το ταλέντο, το δυναμικό που έχεις. Με άλλα λόγια αν δύο άνθρωποι σπουδάσουν το ίδιο αντικείμενο, προσπαθήσουν το ίδιο και εξασκηθούν το ίδιο, ενδέχεται ο ένας να έχει μέγιστη απόδοση και ο άλλος μέτρια, απλά και μόνο επειδή ο ένας έχει κάποιες έμφυτες κλίσεις, κάποια ταλέντα που τον βοηθάνε.
Η μεταδοτικότητα είναι ένα από τα ταλέντα που κάνουν έναν δάσκαλο καλύτερο από έναν άλλο. Δεν είναι το Α και το Ω της διδασκαλίας, είναι όμως βασική προϋπόθεση για έναν άριστο δάσκαλο. Είτε μας αρέσει είτε όχι, η ευκολία στο να μεταδίδεις γνώση δεν είναι κάτι που διδάσκεται. Μπορείς να σπουδάσεις διδακτική, μεθοδολογία διδασκαλίας, ψυχολογία μάθησης κλπ αλλά δεν μπορείς να σπουδάσεις μεταδοτικότητα.
Η μεταδοτικότητα συνδέεται με υψηλή διαπροσωπική νοημοσύνη κατά Gardner. Διαφωνείς ότι η νοημοσύνη είναι έμφυτη; Αν ναι, πάω πάσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Τα περί ανοησιών τα αντιπαρέρχομαι γιατί βαριέμαι να μαλλιοτραβηχτώ.
Δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να διαπρέψει αν δεν έχει γεννηθεί με κάποιο ταλέντο. Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορούν όλοι να διαπρέψουν σε ο,τιδήποτε θελήσουν να σπουδάσουν, γιατί για να διαπρέψεις σε οτιδήποτε (από αστροφυσική μέχρι οδήγηση) χρειάζεται κάτι παραπάνω από σπουδές και προσπάθεια, χρειάζεται μια έμφυτη κλίση. Πες το και νοημοσύνη.
ΛΟΛ απλά.Για να διαπρέψεις σε οτιδήποτε θέλει εξάσκηση χρόνο υπομονή και αγάπη.Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο
Όλα τα πράγματα μπορείς να τα μάθεις ως ένα βαθμό, από εκεί και πέρα το πόσο καλός θα γίνεις εξαρτάται όχι μόνο από την εξάσκηση που θα κάνεις αλλά και από το ταλέντο, το δυναμικό που έχεις. Με άλλα λόγια αν δύο άνθρωποι σπουδάσουν το ίδιο αντικείμενο, προσπαθήσουν το ίδιο και εξασκηθούν το ίδιο, ενδέχεται ο ένας να έχει μέγιστη απόδοση και ο άλλος μέτρια, απλά και μόνο επειδή ο ένας έχει κάποιες έμφυτες κλίσεις, κάποια ταλέντα που τον βοηθάνε.
Δεν έχει από εκεί και πέρα.Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο που μπορείς να φτάσεις.Δε μπορείς να πεις σε έναν άνθρωπο με μυαλό και λογική ότι δε μπορεί να προχωρήσει περαιτέρω επειδή δεν γεννήθηκε με κάποια κλίση
Η μεταδοτικότητα είναι ένα από τα ταλέντα που κάνουν έναν δάσκαλο καλύτερο από έναν άλλο. Δεν είναι το Α και το Ω της διδασκαλίας, είναι όμως βασική προϋπόθεση για έναν άριστο δάσκαλο. Είτε μας αρέσει είτε όχι, η ευκολία στο να μεταδίδεις γνώση δεν είναι κάτι που διδάσκεται. Μπορείς να σπουδάσεις διδακτική, μεθοδολογία διδασκαλίας, ψυχολογία μάθησης κλπ αλλά δεν μπορείς να σπουδάσεις μεταδοτικότητα.
Η μεταδοτικότητα συνδέεται με υψηλή διαπροσωπική νοημοσύνη κατά Gardner. Διαφωνείς ότι η νοημοσύνη είναι έμφυτη; Αν ναι, πάω πάσο.
Δε το δέχομαι.Ο καθένας μπορεί να βελτιωθεί.Η μεταδοτικότητα συνδέεται με την εμπειρία του καθηγητή,με τις γνώσεις και την εξάσκηση που έκανε.Αρνούμαι να δεχτώ ότι η μεταδοτικότητα είναι αποτέλεσμα τύχης.Τύχης επειδή,σύμφωνα με τα λεγόμενα σου,συνδέεται μόνο με την έμφυτη κλίση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lili.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα ήταν ευχής έργο να ίσχυαν αυτά που λες, πραγματικά.
συμφωνω απολυτως μαζι σου..!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elpida1988
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Γιατί να εμπιστευθώ κάποιον, ο οποίος είναι ανεπαρκής σ' αυτό που καλείται να κάνει, ελπίζοντας ότι διακατέχεται από έρωτα για το αντικείμενό του;Καλησπερα σας! Εχω σπουδασει γαλλικη φιλολογια αλλα διδασκω και αγγλικα με proficiency ! Αυτο που εχω να πω ειναι πως στις ξενογλωσσες φιλολογιες (το ιδιο ισχυει για ολες) διδασκομαστε ιστορια λογοτεχνια κλπ κλπ τα οποια φυσικα και βοηθουν στο να αναπτυξεις λειλογιο και να εξασκεισαι στη γλωσσα ομως δεν πιστευω πως σε κανουν καθηγητη!! Ξερω ατομα τα οποια θελουν να γινουν καθηγητες για πλακα και οχι επειδη το αγαπανε. Οποτε σαφως ενας κατοχος επαρκειας που αγαπα αυτο που κανει ειναι καλυτερος στη δουλεια του απο εναν κατοχο πτυχιου πανεπιστημιου που απλα εβγαλε μια σχολη. Το ζητημα ειναι να σ αρεσει η δουλεια σου και να εξλισεσαι , να παρακολουθεις σεμιναρια, να προσαρμοζεσαι στις αναγκες του μαθητη και φυσικα να μελετας στο σπιτι! Ενας καλος καθηγητης δημιουργειται μεσα απο την τριβη με τους μαθητες! Ειναι πολλα που μετρανε πολυ περισσοτερο απο ενα χαρτι,πχ η μεταδοτικοτητα, η αγαπη για τα παιδια και για το αντικειμενο. Η καθηγητρια αγγλικων μου ειχε απλα επαρκεια αλλα τα καταφερε αψογα! Η καθηγητρια των γαλλικων μου δεν ειχε ουτε επαρκεια ουτε πτυχιο πανεπιστημιου λατρευε ομως τα γαλλικα και τα ειχε μαθει απο την γιαγια γαλλιδα της κια αυτο που καταφερε ηταν να με κανει να ερωτευτω τη γλωσσα, να μπω στη σχολη και να εχω ως ονειρο να διδαξω!! Οποτε καλως η κακως τα χαρτια ειναι για τα τυπικα,οσα πτυχια και να εχεις αν οι μαθητες σου δεν σε αγαπησουν και αν δεν τους κανεις να αγαπησουν τη γλωσσα(οσο γινεται δηλαδη) εχεις αποτυχει!!!!!! Αυτα απο μενα!
Είναι τουλάχιστον αστείο να πιστεύουμε ότι με την απόκτηση και μόνο του proficiency έχει κάποιος τα προσόντα να διδάξει Αγγλικά.
Αντιθέτως, ένας απόφοιτος Αγγλικής φιλολογίας τυπικά και ουσιαστικά κατέχει με επάρκεια την Αγγλική γλώσσα.
Και ο επαρκής δάσκαλος είναι συνήθως ο καλύτερος δάσκαλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elpida1988
Νεοφερμένος
Ο επαρκης δασκαλος δεν ειναι παντα ο καλυτερος διαφωνω απολυτα σε αυτο!! Καλος δασκαλος δεν ειναι μονο αυτος που εχει πολλες γνωσεις,για να εισαι ικανος και καλος δασκαλος πρεπει αν εχεις και πολλα αλλα προστοντα που δεν στα δινει ουτε ενα πτυχιο ουτε ενα μεταπτυχιακο ουτε τιποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Augustine312
Νεοφερμένος
Παρολα αυτα, θα ηθελα να ρωτησω κατι και ελπιζω να βρεθει καποιος να μου απαντησει. Τι γνωριζετε για τις καταρκτηριες μετα το πτυχιο? Ποτε γινονται, υλη, ποσους παιρνουν, βαθμος δυσκολιας και σε πιο ετος θα εισαχτουμε? Ενδιαφερομαι για ελληνικη φιλολογια Συγκεκριμενα κλασσικη! Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
steliospap
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Augustine312
Νεοφερμένος
Καλησπέρα και από μένα! Είμαι και εγώ δευτεροετής του τμήματος της αγγλικής και θα συμφωνήσω απόλυτα με την Augustine312. Περάσαμε πολύ δυσκολα με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ και είδαμε κάποια πράγματα πιο σοβαρά. Υπερεκτιμούμε το proficiency και το κάθε proficiency χωρίς να συνειδητοποιούμε πως πρόκειται απλά για μια πιστοποίηση και τίποτα παραπάνω. Πώς είναι δυνατόν να εξισώνουμε ένα πτυχίο ΑΕΙ με ένα οποιοδήποτε πιστοπιητικό; Αν είναι ετσι, και το μόνο που χρειάζεται για τη διδασκαλία μια γλώσσας είναι να ξέρουμε μονάχα γραμματική και συντακτικό, να καταργήσουμε και τα τμήματα της ελληνικής φιλολογίας και να κάνουμε μια "ξερή" εξέταση επάρκειας της ελληνικής και είμαστε ΟΚ! Ετοιμοι φιλολογοι! Δεν είναι έτσι τα πράγματα! Μια γλώσσα είναι κάτι παραπάνω από το "ποια πρόθεση ακολουθεί αυτό το ρήμα;" ή "ποιος είναι ο κατάλληλος χρόνος σε αυτή την πρόταση;''. Είναι αυτό που κουβαλάει, ο πολιτισμός, η κουλτούρα και η ίδια της η εξέλιξη. Αυτό τουλάχιστον μου μετέδωσαν οι καθηγητές μου και αυτό θα ακολουθήσω και εγώ. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και άτομα με επάρκεια που κάνουν καλά τη δουλειά τους και από την άλλη καθηγητές απόφοιτοι τμημάτων αγγλικής που δεν κανουν τίποτα. Αλλά αυτό συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα. Πάντα υπάρχουν οι "καλοί" και οι "κακοί". Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι φτάνουμε στο σημείο να ισοπεδώνουμε πτυχία και μεταπτυχιακά και να θεοποιούμε απλά πιστοποιητικα γλωσσομάθειας. Έχουμε παιδιά στη σχολη με αυτά τα πιστοποιητικά που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα. Δεν είναι πανάκεια αυτά τα πιστοποιητικά. Έχουν δημιουργηθεί τόσα είδη πτυχιών που ούτε ξέρω το λόγο ύπαρξης τους. Ετσι λοιπόν μπαίνουν τα παιδιά στο τρυπάκι από μικρή ηλικία να κυνηγάνε σαν τρελά αυτα τα πιστοποιητικά για κάποιο ανεξήγητο λόγο....Πως μετά να μην φτανουμε στο σημείο να αμφισβητούμε τα πάντα;;;
Με εξεφρασες απολυτα!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 45 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ilkat06
- rseven
- phleidhs
- Steahen76
- bill09876
- sfak
- antonisprofis57@gmai
- thesecretfemme
- nearos
- Scandal
- augustine
- spath92
- iron deficiency
- jYanniss
- uparxhgoss
- Antonisbairac1
- abc1234
- Κασσιόπη
- Clary
- George9989
- Maria1743
- New member
- Γιούρα
- Alexecon1991
- Slytherin
- globglogabgalab
- emy1
- Haraa11
- artoula
- το κοριτσι του μαη
- thecrazycretan
- Mara00
- abbyrob
- hirasawayui
- Fanimaid
- uni77
- MariaAdamantia
- natalix
- Christ_8
- Stroka
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.