Covid-19: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια;

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Εγω σπουδάζω οικονομικά στο παντειο.
Σε κάποια μαθήματα έπεφτε το σύστημα και χάναμε όλη την διάλεξη 🤣🤣

Ναι για αυτο λεω δεν παμε καλα.

Στη Γερμανία/Σουηδία το ίδιο(επεφτε το σύστημα) και έτσι αποφάσισαν να ανεβαίνουν ολα τα βίντεο σε πλατφόρμα του Πανεπιστημίου και να κάνουν live μονο για απορίες.


Ειναι χαζό αυτο που προσπάθησαν να κάνουν εδώ. Live ολα.
Περα απο οτι σε πετουσε το σύστημα , μια οικογένεια με 2 -3 παιδιά δεν εχει τοσα λάπτοπ να εξυπηρετηθούν όλοι.

Αυτα πρεπει να λυθούν άμεσα .
Τροποι υπάρχουν , θέληση δεν υπάρχει.

Ούτε σημειώσεις δεν ανέβαζαν .
Εκαναν ενα Skype της κακιας ωρας και μια εξεταστική εξίσου απαίσια μη τυχον και αντιγράψει κάνεις.

Μετα πως να θέλει κάποιος να συνεχιστεί ολο αυτο;
 

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθημάτων του ΟΠΑ θα εξεταστούν δια ζώσης.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,800 μηνύματα.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Μέχρι νεωτέρας;

Τι να σου πω. Νομίζω ότι ούτε οι φοιτητές ούτε οι καθηγητές έμειναν ικανοποιημένοι από τις ηλεκτρονικές εξετάσεις, που σκέψου ότι στο ΟΠΑ ήταν και ελάχιστα τα μαθήματα που εξετάστηκαν εξ αποστάσεως. Μένει να δούμε πως θα εκτυλιχθούν τα πράγματα...
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
Ρε παιδια να μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Ωραια η εξ αποστασεως εκπαιδευση ειχε προβληματα, αλλα να σκεφτουμε οτι ηταν μια πρωτογνωρη κατασταση τοσο για το διοικητικο προσωπικο οσο και για το διδακτικο.Μπορει να μην ειμαι φοιτητης, αλλα ας δουμε και την αλλη οψη του νομισματος.Οταν οι φοιτητες και ο καθε τυχοντας εμπαινε στο Skype Business και εκανε roleplay το Κωνσταντινου και Ελενης( ναι υπηρχαν και αυτα) και φωναζε, φταιει ο διδασκων? Φυσικα και οχι.Απο την αλλη η φυση του μαθηματος δεν επιτρεπει την ποιοτικη και κατ'επεκταση αποτελεσματικη λειτουργια της εξ αποστασεως εκπαιδευσης.Αυτο συνανταται κατα κυριον λογο στα θεωρητικα μαθηματα και στις θεωρητικες σχολες και οχι τοσο στις θετικες.Φυσικα δεν μπορει σε καμια περιπτωση να αντικαταστησει την φυσικη ταξη, κατι το οποιο ειχε ξεκαθαριστει απο την υπουργο απο την αρχη της υγειονομικης κρισης.
 

Arianara S3

Δραστήριο μέλος

Ο Arianara S3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αστυφυλάκων. Έχει γράψει 414 μηνύματα.
Τα διαδικτυακά μαθήματα αλλά και η ηλεκτρονική εξεταστική ήταν μια φαρσοκωμωδία. Τόσο απλά. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να αποδώσω στα εξ αποστάσεως, όπως και πολλοί άλλοι συμφοιτητές μου. Δεν μπορούσα να κατανοήσω και μετά δεν έβρισκα και κίνητρο να παρακολουθώ. Όσο για την εξεταστική, για γέλια. 1:30-2 ώρες εξέταση με πάρα πολλά θέματα που δεν προλάβαινες να λύσεις στα περισσότερα μαθήματα. Επίσης, υπήρχαν καθηγητές σε άλλα Πανεπιστήμια που λέγανε ότι ξέρουν ότι θα αντιγράφανε οι φοιτητές και για αυτό η βαθμολογία θα ξεκινούσε από το 8-9. Κι έχεις και την Κεραμέως να λέει ότι στέφθηκε από επιτυχία. Γελάνε και οι συρμοί του μετρό.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ρε παιδια να μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Ωραια η εξ αποστασεως εκπαιδευση ειχε προβληματα, αλλα να σκεφτουμε οτι ηταν μια πρωτογνωρη κατασταση τοσο για το διοικητικο προσωπικο οσο και για το διδακτικο.Μπορει να μην ειμαι φοιτητης, αλλα ας δουμε και την αλλη οψη του νομισματος.Οταν οι φοιτητες και ο καθε τυχοντας εμπαινε στο Skype Business και εκανε roleplay το Κωνσταντινου και Ελενης( ναι υπηρχαν και αυτα) και φωναζε, φταιει ο διδασκων? Φυσικα και οχι.Απο την αλλη η φυση του μαθηματος δεν επιτρεπει την ποιοτικη και κατ'επεκταση αποτελεσματικη λειτουργια της εξ αποστασεως εκπαιδευσης.Αυτο συνανταται κατα κυριον λογο στα θεωρητικα μαθηματα και στις θεωρητικες σχολες και οχι τοσο στις θετικες.Φυσικα δεν μπορει σε καμια περιπτωση να αντικαταστησει την φυσικη ταξη, κατι το οποιο ειχε ξεκαθαριστει απο την υπουργο απο την αρχη της υγειονομικης κρισης.

Όλα αυτά είναι σε έναν τεράστιο βαθμό δικαιολογίες. Θα μπορούσε το υπουργείο - σε ό,τι αφορά πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια - και τα πανεπιστήμια - σε ό,τι αφορά την τριτοβάθμια - να έχουν αναλάβει πολύ πιο συντονισμένη και ουσιαστική δράση. Το ότι κάποιοι μπορεί να τρόλλαραν στα μαθήματα δεν είναι θέμα - στις περισσότερες πλατφόρμες ο διαχειριστής του μαθήματος μπορεί να κάνει kick ή έστω να βάλει σε mute τέτοια άτομα. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, ήδη έχει ανοίξει η συζήτηση σε αρκετά σχολεία για blended και hybrid μεθόδους διδασκαλίας όπου τα παιδιά, ανεξαρτήτως κορωνοϊού, θα συνεχίσουν να εργάζονται με έναν remote project-based τρόπο και θα έχουν επαφή με το διδακτικό προσωπικό του σχολείου για απορίες ενώ τα διά ζώσης μαθήματα δε θα είναι κάθε μέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Επίσης, η «αφέλεια» των ελληνικών ΑΕΙ να τα κάνουν όλα μέσω live streaming είναι αδικαιολόγητη - εκτός αν θεωρούν ότι οι υποδομές δικτύου της χώρας είναι στην αιχμή του δόρατος του ηλιακού μας συστήματος. Όπως επίσης και το γεγονός ότι οι εξετάσεις έγιναν σε πολλά τμήματα με απαράδεκτους όρους - με την πρόφαση να μην γίνουν αντιγραφές. Αν ήθελαν κάτι τέτοιο, υπάρχουν συστήματα online εξέτασης που μπορούν να το εξασφαλίσουν πολύ καλύτερα από το να δίνονται δύσκολα θέματα με μικρή χρονική διάρκεια. Αλλά, αυτά θέλουν χρήματα που τα πανεπιστήμια είτε δεν έχουν είτε δε διατίθενται να δώσουν για τέτοιου τύπου δαπάνες.

Συνεπώς, όχι, δε μας φταίνε τα 10-20 τρολλ που «χαλούσαν» κάποια μαθήματα ούτε ότι η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη, αλλά το ότι πέρα από τις φανφάρες του υπουργείου και όλα πήγαν «ρρρολόι» και ότι τα πανεπιστήμια ανταποκρίθηκαν στις δυσκολίες της εν λόγω συγκυρίας, δεν έγινε κάτι επί της ουσίας.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Στην δικιά μου σχολή πάλι στο προηγούμενο εξάμηνο τα εξ αποστάσεως μαθήματα εκτός από ένα θεωρώ πήγαν πολύ καλά. Και η ύλη βγήκε και απορίες λύθηκαν και όλα καλά. Σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερα να βιντεοσκοπουσαν κιόλας οι καθηγητές τις διαλέξεις και να τις ανεβάζουν κάπου για να βοηθάνε και φοιτητές που μπορεί εκείνη την στιγμή να μην έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή. Ωστόσο η εξεταστική που έγινε εξ αποστάσεως ήταν ένα κακόγουστο αστείο. Ανύπαρκτος χρόνος, δύσκολες ασκήσεις και το κερασάκι στην τούρτα ήταν σχεδόν μηδενική ανοχή σε δυσλειτουργίες του συστήματος. Με την ψυχή στο στόμα να σκαναρουμε με το καμσκανερ όλες τις σελίδες του γραπτού μας, άλλη να βγαίνει θολή, άλλη να περικόπτεται από μόνη της. Στο τέλος να πρέπει να μετονονασουμε και το αρχείο. Ορισμένοι καθηγητές να θέλουν και το πάσο πάνω στην πρώτη σελίδα του γραπτού με αποτέλεσμα η δουλειά του καμσκανερ να γίνεται ακόμα πιο δυσκολη. Άλλος να θέλει να έχουμε ανοιχτή και κάμερα και μικρόφωνο και καθόλη την διάρκεια της εξέτασης να ακούς πλυντήρια, σκυλιά να γαβγίζουν, μανάδες να φωνάζουν, πληκτρολόγια, φτέρνισματα και δεν συμμαζευεται και να πρέπει παράλληλα και να συγκεντρωθείς να γράψεις στον ανύπαρκτο χρόνο που σου έχουν δώσει οι εκπληκτικοί καθηγητές σου. Ελπίζω ακόμα και εξ αποστάσεως να γίνει το χειμερινό εξάμηνο η εξεταστική του να είναι δια ζώσης γιατί μετά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και η σχολή πάει "πίσω" ουσιαστικά
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Aπό το Διεθνές, ΠΑΜΑΚ και ΑΠθ που ξέρω, η εξεταστική του Σεπτεμβρίου πάει και αυτή για εξ αποστάσεως. Τώρα για το καινούριο εξάμηνο, δηλ το χειμερινό εξάμηνο αν συνεχιστούν έτσι τα πράγματα, πάει και αυτο για εξ αποστάσεως. Ξεχάστε τα δια ζώσης γενικώς με αυτή τη κατάσταση. Αλλιώς ο άλλος θα τρελαθεί και θα τα κλείσει όλα πάλι
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,807 μηνύματα.
Στην δικιά μου σχολή πάλι στο προηγούμενο εξάμηνο τα εξ αποστάσεως μαθήματα εκτός από ένα θεωρώ πήγαν πολύ καλά. Και η ύλη βγήκε και απορίες λύθηκαν και όλα καλά. Σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερα να βιντεοσκοπουσαν κιόλας οι καθηγητές τις διαλέξεις και να τις ανεβάζουν κάπου για να βοηθάνε και φοιτητές που μπορεί εκείνη την στιγμή να μην έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή. Ωστόσο η εξεταστική που έγινε εξ αποστάσεως ήταν ένα κακόγουστο αστείο. Ανύπαρκτος χρόνος, δύσκολες ασκήσεις και το κερασάκι στην τούρτα ήταν σχεδόν μηδενική ανοχή σε δυσλειτουργίες του συστήματος. Με την ψυχή στο στόμα να σκαναρουμε με το καμσκανερ όλες τις σελίδες του γραπτού μας, άλλη να βγαίνει θολή, άλλη να περικόπτεται από μόνη της. Στο τέλος να πρέπει να μετονονασουμε και το αρχείο. Ορισμένοι καθηγητές να θέλουν και το πάσο πάνω στην πρώτη σελίδα του γραπτού με αποτέλεσμα η δουλειά του καμσκανερ να γίνεται ακόμα πιο δυσκολη. Άλλος να θέλει να έχουμε ανοιχτή και κάμερα και μικρόφωνο και καθόλη την διάρκεια της εξέτασης να ακούς πλυντήρια, σκυλιά να γαβγίζουν, μανάδες να φωνάζουν, πληκτρολόγια, φτέρνισματα και δεν συμμαζευεται και να πρέπει παράλληλα και να συγκεντρωθείς να γράψεις στον ανύπαρκτο χρόνο που σου έχουν δώσει οι εκπληκτικοί καθηγητές σου. Ελπίζω ακόμα και εξ αποστάσεως να γίνει το χειμερινό εξάμηνο η εξεταστική του να είναι δια ζώσης γιατί μετά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και η σχολή πάει "πίσω" ουσιαστικά

Εμεις καλά τα λέμε φίλε γιατί εμείς διαβάσουμε και μας ενδιαφέρει το μέλλον μας.Αντε πες τα αυτά στο 70% των φοιτητών που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν ένα 5 και να μπουν στο δημόσιο.Γραφαμε στατιστική στο EClass ναι καλά το ακούσατε στατιστική στο EClass,40 λεπτά χρόνος με 20 ερωτήσεις θεωρία και μεγάλες πράξεις.Το αποτέλεσμα ήταν να περάσουμε το μάθημα 10 άτομα από τα 250 και εγώ το περασα με 7 όταν στο πρώτο εξάμηνο στατιστική 1 είχα γράψει 9.

Τραγικές καταστάσεις.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
Η εξ αποστάσεως εξεταστική δεν με άφησε ικανοποιημένο. Όταν η διάρκεια εξέτασης ανέρχεται στις πέντε ή έξι ώρες, ο εγκέφαλος και τα μάτια κουράζονται με αποτέλεσμα να επηρεάζεται λιγότερο ή περισσότερο και η επίδοση. Όσο για τα διαδικτυακά μαθήματα, η κατάσταση ήταν το λιγότερο τραγική.
 

Danaoula2020

Νεοφερμένος

Η Danaoula2020 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Τώρα με την αύξηση των κρουσμάτων ίσως θα ήταν καλυτερο να ανοιξουν τα περιφερειακα τμηματα (καθαρα για λογους οικονομικους-τουρισμος) και να παραμείνουν κλειστά τα τμήματα στις μεγάλες πόλεις.
Αλλά είναι μεγάλο το πρόβλημα με τον κορονοιο. Είναι ξεκάθαρο το δίλημμα "οικονομία vs υγεία "
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,673 μηνύματα.
Αυτο που εκαναν οι σουηδοι ειναι ανηκουστο και αισχρο.Αφηναν να πεθανουν ανθρωποι μονο και μονο για να σωσουν την οικονομια τους.Πιστεψαν οτι ειναι ατρωτοι στον κορονοιο και οτι ενα μεγαλο μερος του πληθυσμου εχει ανοσια(η λεγομενη ανοσια της αγελης), αλλα τελικα αποδειχθηκε οτι ειναι μονο το 5% του πληθυσμου.Και μετα λεμε οτι ο κουλης δεν το χειριστηκε καλα.Μια χαρα το χειριστηκε και εαν δεν υπηρχε αυτος και αυτη η κυβερνηση τωρα θα ημασταν Ιταλια με τον Αλεξη.Ο τελευταιος στην αρχη ελεγε μην μας βαλετε σε lockdown, διοτι θα καταρρευσει η οικονομια και μετα στην αρση των μετρων, ελεγε οτι ειναι λαθος αυτο το πραγμα.Μεγαλος παπατζης και λαικιστης.

Ο Κούλης αναγκάστηκε να μας βάλει σε καραντίνα. Θα γινότανε όλη η κυβέρνηση διεθνώς ρεζίλι αν η κατάσταση ξέφευγε σαν την Ιταλία μιας που τα νοσοκομεία μας είναι σε τραγική κατάσταση. Εδώ στα μέσα της πανδημίας οι γιατροί παραπονιόντουσαν γιατί δεν είχαν καν μάσκες και γάντια για να προφυλαχτούν. Τα ποσοστά των υπαλλήλων της Υγείας που μολύνθηκαν στην Ελλάδα είναι υψηλά σε σχέση με τα αντίστοιχα των ανεπτυγμένων κρατών. Εδώ σαν χώρα προ της πανδημίας είχαμε 557 ΜΕΘ την ώρα που η Γερμανία είχε 30.000 για να μην μιλήσω για τα προβλήματα έλλειψης γιατρών και νοσηλευτών. Κατά την γνώμη μου η οικονομία δεν πρέπει να κλείνει. Καλά κάνουν ο Τραμπ, ο Τζόνσον, ο Μπολσονάρου κλπ. που δεν κλείνουν την οικονομία αλλά το θέμα είναι ότι δεν θεσπίζουν κάποια πρόνοια για την προστασία των ευπαθών ομάδων. Ούτε η Κίνα, η Ταϊβάν , η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα έκλεισαν εντελώς την οικονομία τους αλλά με σωστή πρόνοια και αυστηρά μέτρα υγιεινής νίκησαν το πρόβλημα.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Λογικό το βλέπετε να πάμε πολλοί απο κοντα
Δηλαδή ένας απο το Βόλο που εκεί έχει κρουσματα να συναντηθεί με εναν απο τα Γρεβενά που δεν εχει

Μα παιδιά έξ αποστάσεως θα υπάρχει στα πανεπιστήμια
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Ναι για αυτο λεω δεν παμε καλα.

Στη Γερμανία/Σουηδία το ίδιο(επεφτε το σύστημα) και έτσι αποφάσισαν να ανεβαίνουν ολα τα βίντεο σε πλατφόρμα του Πανεπιστημίου και να κάνουν live μονο για απορίες.


Ειναι χαζό αυτο που προσπάθησαν να κάνουν εδώ. Live ολα.
Περα απο οτι σε πετουσε το σύστημα , μια οικογένεια με 2 -3 παιδιά δεν εχει τοσα λάπτοπ να εξυπηρετηθούν όλοι.

Αυτα πρεπει να λυθούν άμεσα .
Τροποι υπάρχουν , θέληση δεν υπάρχει.

Ούτε σημειώσεις δεν ανέβαζαν .
Εκαναν ενα Skype της κακιας ωρας και μια εξεταστική εξίσου απαίσια μη τυχον και αντιγράψει κάνεις.

Μετα πως να θέλει κάποιος να συνεχιστεί ολο αυτο;

Κάτι αντίστοιχο και στην Ιταλία. Βιντεοδιαλέξεις σε πλατφόμρα και επικοινωνία με τους καθηγητές για απορίες. Τουλάχιστον με μια κοπέλα που μίλησα. Τα μόνα live μαθήματα ήταν σε περίπτωση που είχαν παρουσιάσεις project οι φοιτητές και μετά στην εξεταστική γιατί σε πολλά μαθήματα έχουν προφορικές και όχι γραπτές εξετάσεις.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν και μιλάω από την απέναντι πλευρά, εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα εξ'αποστάσεως. Ίσα ίσα, που σε πιο μικρά ακροατήρια (τύπου 20-30 άτομα) μίλησαν και παιδιά που στην τάξη δεν είχαν ποτέ το θάρρος να πουν την άποψή τους. Τα πιο μεγάλα ακροατήρια πρέπει να σπάσουν, ισχύει.

Για τις εξεταστικές, υπάρχουν πολλά εργαλεία να χρησιμοποιηθούν. Απλά κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος.
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Το κυρίως πρόβλημα μου με τα ονλαιν μαθήματα ήταν πως σε αντίθεση με τα δια ζώσης, δεν υπήρχαν διαλείμματα και ήταν πάρα πολύ κουραστικό. 3ωρο μάθημα χωρίς διάλειμμα είναι υπερβολικό. Στα δια ζώσης θα πω και μια κουβέντα με τους συμφοιτητές στο διάλειμμα και νιώθω πως και αυτή η συζήτηση με ξεκουράζει κάπως.
Κατά τα άλλα στο μεταπτυχιακό είμαστε πάντα πολύ λίγα άτομα οπότε δεν είχαμε τόσα προβλήματα με φασαρία χαμό κτλ. Εγώ είχα λίγο χάλια ίντερνετ καμιά φορά αλλά αυτό είναι θέμα του δικού μου δικτύου. Τουλάχιστον δεν ήταν ποτέ σε κατάσταση να μην μπορώ να παρακολουθώ.
Επίσης να πω πως παρακολουθούσα εκτός από τα μαθήματα εδώ και κάποια μαθήματα από πανεπιστήμιο της Γερμανίας στο οποίο χρησιμοποιούσαν αρκετές διαφορετικές μεθόδους. Είχαν και λάιβ μαθήματα μέσω zoom και ασυγχρονιστα μέσω εργασιων, άρθρων που διάβαζαν οι φοιτητές κτλ. Προσωπικά προτιμώ το συγχρονισμένο αν και εξαρτάται από το πώς το κάνει ο καθηγητής. Κάποιες προσπάθειες για ασυγχρονιστα δεν μου άρεσαν καθόλου. Στο μεταπτυχιακό έχουμε κυρίως εργασίες και ετσι είχα μόνο μία εξ αποστάσεως εξέταση (στην Γερμανία) όπου ήταν θα έλεγα καλύτερο από ότι αν έδινα το μάθημα δια ζώσης (πέρα από τα τεχνικά θέματα του να πάω εκεί )Το πανεπιστήμιο στην Γερμανία όπου παρακολουθούσα κάποια μαθήματα έχει βγάλει ανακοίνωση πως θέλουν να ανοίξουν για δια ζώσης μαθήματα αν και ακόμα δεν ξέρουν ακριβώς λεπτομέρειες πως κτλ. Αλλά πανεπιστήμια στην Γερμανία ξέρω πως επίσης έχουν αποφασίσει και σε συνδυαστικό δια ζώσης/εξ αποστάσεως και έχω ακούσει και εξ ολοκλήρου δια ζώσης. Προφανώς είναι ακόμα νωρίς και μπορεί τα πράγματα να αλλάξουν. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα ο,τι και αν αποφασίσουν, βρίσκω θετικά και αρνητικά και στα δύο οπότε απλά περιμένω να δω.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Από ό,τι ακούω πάντως στα πηγαδάκια, πάμε σε συνδυασμό των δύο μεθόδων.

Το κύριο πρόβλημα είναι τα προπτυχιακά και τα μεγάλα ακροατήρια. Στα μεταπτυχιακά δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ πρόβλημα μέσα στην αίθουσα.

Όπως σε όλα τα μαθήματα, πολλά πράγματα είναι στο χέρι του διδάσκοντα. Αν δεν είναι ευέλικτος (που πολλοί, Έλληνες και ξένοι δεν είναι) δεν θα κάνει ποτέ καλό μάθημα.
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Στα μεταπτυχιακά θεωρώ πως το βασικότερο πρόβλημα είναι οι κλειστές βιβλιοθήκες.
Στην Αθήνα έχουμε δικαίωμα να στείλουμε αίτηση και να δανειστούμε κάποιο βιβλίο αλλά όχι να πάμε εκεί και να ψαξουμε και αυτό το δικαίωμα το έχουμε αποκλειστικά για την βιβλιοθήκη της σχολής μας. Αν θέλουμε βιβλίο που υπάρχει σε άλλη βιβλιοθήκη απλά δεν μπορούμε να το πάρουμε. Εκτός των άλλων στην αρχαιολογία υπάρχουν και οι βιβλιοθήκες των ξένων σχολών στις οποίες βασιζομασταν κυρίως, μιας και του πανεπιστημίου είναι προφανώς ελλιπής και είναι ακόμα κλειστές (χωρίς πρόβλεψη για το αν και πότε θα ανοίξουν)
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,979 μηνύματα.
Ας πω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρία για την διαδικτυακή διδασκαλία και εξεταστική.
Αρχικά για την διαδικτυακή διδασκαλία.Αν εξαιρέσουμε δύο καθηγητές οι οποίοι αντικειμενικά έκαναν καλή δουλειά και το πάλεψαν πολύ,κάτι που το εκτιμώ πολύ,μετά απλούστατα επικρατεί το χάος.Ορισμένοι απλά άνοιγαν το MS Teams και έκαναν ανάγνωση τις διαφάνειές τους χωρίς να εξηγούν απολύτως τίποτα,άλλοι ήταν 65 ετών και με το ζόρι ήξεραν να ανοίγουν τον υπολογιστή και να μας μιλάνε.Μέχρι οι τελευταίοι να κατανοήσουν πως ανοίγει το Teams και πως γίνονται οι κλήσεις κτλ,περνούσε άνετα το 2ωρο που είχαμε μάθημα.Εντάξει,τους τελευταίους πάντως δεν τους κατηγορώ,μεγάλοι άνθρωποι είναι σιγά μην είχαν και την υπομονή και το κουράγιο να μάθουν όλα αυτά τα νέα πράγματα..Αλλά τώρα όταν μιλάμε για νέους ανθρώπους οι οποίοι ξεκάθαρα βαριόντουσαν τη ζωή τους και απλά μας διάβαζαν ότι ήταν εμφανισμένο στην οθόνη..ε κάτσε ρε μεγάλε άμα είναι στείλε μας τις διαφάνειες σε εμαιλ να τις διαβάσουμε μόνοι μας,δε χρειάζεται να σε ταλαιπωρούμε και εσένα,βάζοντας σε σε διαδικασία να ανοίγεις τον υπολογιστή σου και να πατάς δύο κουμπάκια.
Δεύτερον,η εξεταστική.Τι να πρωτοπεις για αυτήν.Μέσα σε 50 λεπτά να λύσουμε 6 θέματα.Και όχι δε μιλάμε για μάθημα της πλάκας,μιλάμε για σοβαρό μάθημα.Και μετά,μέσα σε 10 λεπτά ήθελαν να βγάλουμε τις απαντήσεις φωτογραφιούλα και να τις σκανάρουμε ΚΑΙ να τις στείλουμε στο MS TEAMS.Καλά για τα επιλογής δε τίθεται καν θέμα συζήτησης.90 επιλογής σε 1 ώρα και 30 λεπτά,με λίγα λόγια ήθελες ένα λεπτό να σκεφτείς το κάθε επιλογής.Και ενώ είχες το άγχος σου αν θα προλάβεις,ξαφνικά μπορεί να σου έπεφτε και το ίντερνετ και όλα να έδεναν γλυκά,σαν την σάλτσα στο κοκκινιστό.Επιπλέον,αν και αυτό δε συνέβη στο δικό μας πανεπιστήμιο,μαθεύτηκε οτι πολλοί καθηγητές ξεκινούσαν με άριστα το 8-9 γιατί -ο μαι γκαντ- κάποιος μπορεί να αντέγραψε και θα ήταν άδικο να πάρει 10.Αν μπορούμε να συνοψίσουμε όλα τα παραπάνω σε μια λέξη:ΧΑΟΣ.
Μακάρι να μην ξαναγίνει αυτό το μπάχαλο,αλλά όπως τα βλέπω τα πράγματα όχι μόνο θα γίνει αλλά θα κρατήσει κιόλας.Καλή μας υπομονή.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top