Controversial απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
1) Κατάργηση των θρησκευτικών από όλες τις βαθμίδες ΑΜΕΣΑ.
μου φαίνεται λίγο contradicting να θες να καταργηθούν τα θρησκευτικά επειδή "είναι άχρηστο μάθημα" όμως να έχουμε φιλοσοφία;
Μαθήματα θεολογίας που εξηγούν τις φιλοσοφίες διαφόρων θρησκειών, πως και γιατί ο άνθρωπος πιστεύει στον θεό μου φαίνεται μια χαρά μάθημα σε εμένα
και ναι, δίνουμε έμφαση στην ορθοδοξία επειδή ορθόδοξο κράτος είμαστε

also "Υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων"
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,188 μηνύματα.
Παίζει να είμαστε η μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα με Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μέχρι και η Αυστρία που είναι "συντηρητική" χώρα ως προς την Καθολική Πίστη, έχει υπουργείο Παιδείας, Οικονομίας και Έρευνας. Είναι διαφορετικό από το Υπουργείο Οικονομικών ενώ έχει τομείς πάνω στη Νέα Γενιά και την Οικογένεια.

Το Ορθόδοξο κράτος τι ακριβώς σημαίνει; Κάτι σαν θεοκρατικό; Αυτό πώς ακριβώς επιτρέπεται στα πλαίσια της συνταγματικής δημοκρατίας; Δηλαδή, να εισβάλλει ή να μπερδεύεται η θρησκευτική εξουσία στην κοσμική διοίκηση της χώρας;
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,204 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι το πανεπιστήμιο δεν ευθύνεται για όλα αυτά.

Σα να λες ότι θες να επιστρέψεις μια κορνίζα επειδή τελικά κρίνεις πως δε ταιριάζει με τη ταπετσαρία σου.

Λέγεται πλάνη ως προς τα παραγωγικά αίτια της βούλησης και νομικά είναι αδιάφορη (ΑΚ 143).

Τα ΑΕΙ έχουν συγκεκριμένη αποστολή στη κοινωνία. Δεν είναι ούτε νταντάδες ούτε φίλοι να μπορούν να δείξουν ανοχή για όσους έκαναν λάθος υπολογισμούς.

Για όσους εργάζονται, υπάρχει η μερική φοίτηση.

Για όσους έχουν οικογένεια, υπάρχει η αναστολή σπουδών.
ωραια ολα αυτα αλλα τα πανεπιστημια ευθυνονται για το νταντεμα των καθηγητων που ειναι στο απυροβλητο οτι και να κανουν. Να μην διαγραφονται και καθηγητες σκουπιδια?
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 744 μηνύματα.
μου φαίνεται λίγο contradicting να θες να καταργηθούν τα θρησκευτικά επειδή "είναι άχρηστο μάθημα" όμως να έχουμε φιλοσοφία;
Γιατί? Τι σχέση έχει η θρησκεία με τη φιλοσοφία?

Σου φαίνεται δηλαδή άχρηστο το να διδάσκονται οι μαθητές του λυκείου για την Πολιτεία του Πλατωνα ή να διδάσκονται την απολογία Σωκρατους? Επίσης, όταν λέμε διδασκομαι φιλοσοφία, δε σημαίνει μαθαίνω αυτά που λέει κάποιος φιλόσοφος και τα πιστεύω όπως τα λέει. Καμία σχέση. Σημαίνει μελετώ το επιχείρημα, μαθαίνω να ξεχωρίζω επιχειρηματικές και λογικές πλάνες, και εν γενεί κάνω "deconstruct" τα επιχειρήματα και τη λογική. Καμία σχέση λοιπόν με τη θρησκεία.
Μαθήματα θεολογίας που εξηγούν τις φιλοσοφίες διαφόρων θρησκειών, πως και γιατί ο άνθρωπος πιστεύει στον θεό μου φαίνεται μια χαρά μάθημα σε εμένα
Γιατί? Γιατί να περιορίσεις τη γνώση των μαθητών σε αυτόν τον πολύ μικρό υποκλάδο της κοινωνιολογίας που ονομάζεται θρησκειολογία? Και δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με τη φιλοσοφία.
και ναι, δίνουμε έμφαση στην ορθοδοξία επειδή ορθόδοξο κράτος είμαστε
Τώρα αυτό τι σημαίνει ακριβώς? Είμαστε κάποια θεοκρατία όπως λέει και ο @nPb ? Ελπίζω να μη γίναμε και θεοκρατία όσο έλειπα, να πετάξω το διαβατήριο τελείως αν είναι. Η εννοείς το ότι στο Σύνταγμα μας αναφέρει ότι "Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού" και εν γενεί στο άρθρο 3 του Συντάγματος, το οποίο είναι κατάπτυστο για κράτος που θέλει να λέει ότι είναι δυτικό και ανήκει στην ΕΕ? Αν αναφέρεσαι σε αυτό, ε κάποια στιγμή πρέπει να μπούμε στον 21ο αιώνα και να το βγάλουμε από το Σύνταγμα.
also "Υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων"
Ναι, είσαι περήφανος/η για αυτό? Όπως είπε και ο @nPb , παίζει να είμαστε το μόνο "δυτικο" κράτος που έχει τόσο γελοίο υπουργείο. Αντί να έχεις υπουργείο "παιδείας και ερευνας" έχεις αυτό.

Σκέψου το εξής σκηνικο: κάθεσαι σε μια παρέα με άτομα από το εξωτερικό, κυρίως Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία, Γαλλία κλπ δυτικά κράτη. Θα ένιωθες άνετα να αναφερεις ότι το υπουργείο παιδείας της χώρας σου λέγεται "Παιδείας και Θρησκευματων" η θα ντρεπόσουν? Εγώ ντράπηκα πάντως. Αν εσύ είσαι καλά με αυτό, δε νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε και σε τίποτα, είμαστε σε άλλο επίπεδο τελείως.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,188 μηνύματα.
Εκτός ότι ακούγεται τελείως αντισυνταγματικό και με νομικούς όρους, η εκκλησία να "εισβάλλει" στο Υπουργείο Παιδείας πρώτον για λόγους θρησκευτικής μονομερούς πλύσης (άρα, καταρρίπτεται το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας) και δεύτερον πώς σχετίζεται η εκκλησία με την κοσμική (νομοθετική και εκτελεστική) εξουσία; Γιατί θα πρέπει η εκκλησία να έχει διαδικαστική άποψη για την άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής;

Κάπου η συνταγματική έννοια του κράτους δικαίου με βάση την Ευρωπαϊκή χάρτα του πολίτη έχει παραποιηθεί με σκοπιμότητα, τουλάχιστον ιστορική. Είμαστε η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα με ρόλο της εκκλησίας μετά τον πρωθυπουργό στην νομική άσκηση της διαδικαστικής πολιτικής ανά την επικράτεια. Αυτό δείχνει σε έναν ξένο την εικόνα ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε δημοκρατία. Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Εφόσον τα συμφέροντα της εκκλησίας επηρεάζουν νομικά την άσκηση διαδικαστικής πολιτικής, με την ίδια τακτική διάφορες συντεχνείες (σωματεία, κτλ) διαμορφώνουν μια δική τους πολιτική στην εκμετάλλευση της κοινωνικής ευημερίας προς ίδιον όφελος. Μετά μην απορείτε γιατί ο νόμος δεν εφαρμόζεται, έχουμε παρεκκλίσεις από την πρόοδο, την τεχνολογία, με τη γνωστή νοοτροπία καθώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει η δημοκρατία ως εκτελεστική μορφή να "παίρνει" την άδεια των τοπικών αρχόντων που εκπροσωπούν συμφέροντα. Μια τέτοια μορφή κοινωνικής οργάνωσης θυμίζει περισσότερο χώρες με διεφθαρμένα απολυταρχικά καθεστώτα.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 744 μηνύματα.
Φοβάμαι ότι θα βγουν off-topic τα μηνυματα, αλλα ας ειναι. Δυστυχως οπως τα λες ειναι η πραγματικοτητα.
Εκτός ότι ακούγεται τελείως αντισυνταγματικό και με νομικούς όρους, η εκκλησία να "εισβάλλει" στο Υπουργείο Παιδείας πρώτον για λόγους θρησκευτικής μονομερούς πλύσης (άρα, καταρρίπτεται το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας) και δεύτερον πώς σχετίζεται η εκκλησία με την κοσμική (νομοθετική και εκτελεστική) εξουσία; Γιατί θα πρέπει η εκκλησία να έχει διαδικαστική άποψη για την άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής;
Δεν ξέρω αν θεωρείται αντισυνταγματικό, αλλά θα έπρεπε να είναι σίγουρα. Η Εκκλησία δε θα έπρεπε να έχει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο στη διαπαιδαγώγηση των νέων. Και ναι, στην Ελλάδα το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας μου φαίνεται ότι είναι κάπως γκρίζα ζωνη: κανείς δε σε εμποδίζει να πιστέψεις σε ότι θες, αλλά ακόμη και ο κρατικός μηχανισμός θα σου κάνει προσηλυτισμό υπέρ του Ορθόδοξου χριστιανισμού.
Κάπου η συνταγματική έννοια του κράτους δικαίου με βάση την Ευρωπαϊκή χάρτα του πολίτη έχει παραποιηθεί με σκοπιμότητα, τουλάχιστον ιστορική. Είμαστε η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα με ρόλο της εκκλησίας μετά τον πρωθυπουργό στην νομική άσκηση της διαδικαστικής πολιτικής ανά την επικράτεια. Αυτό δείχνει σε έναν ξένο την εικόνα ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε δημοκρατία. Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Εφόσον τα συμφέροντα της εκκλησίας επηρεάζουν νομικά την άσκηση διαδικαστικής πολιτικής, με την ίδια τακτική διάφορες συντεχνείες (σωματεία, κτλ) διαμορφώνουν μια δική τους πολιτική στην εκμετάλλευση της κοινωνικής ευημερίας προς ίδιον όφελος. Μετά μην απορείτε γιατί ο νόμος δεν εφαρμόζεται, έχουμε παρεκκλίσεις από την πρόοδο, την τεχνολογία, με τη γνωστή νοοτροπία καθώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει η δημοκρατία ως εκτελεστική μορφή να "παίρνει" την άδεια των τοπικών αρχόντων που εκπροσωπούν συμφέροντα. Μια τέτοια μορφή κοινωνικής οργάνωσης θυμίζει περισσότερο χώρες με διεφθαρμένα απολυταρχικά καθεστώτα.
Αυτό ακριβώς. Η χώρα λειτουργεί με συντεχνίες αιώνες τώρα. Και η Εκκλησία είναι μια από αυτές, η ισχυρότερη.
 

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Τώρα αυτό τι σημαίνει ακριβώς? Είμαστε κάποια θεοκρατία όπως λέει και ο @nPb Ελπίζω να μη γίναμε και θεοκρατία όσο έλειπα, να πετάξω το διαβατήριο τελείως αν είναι
Θεοκρατία όχι, αλλά το κράτος μας περιγράφεται ως ορθόδοξο, δεν είμαστε secular
1724839866437.png
 

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Σου φαίνεται δηλαδή άχρηστο το να διδάσκονται οι μαθητές του λυκείου για την Πολιτεία του Πλατωνα ή να διδάσκονται την απολογία Σωκρατους?
όχι αλλά επίσης δεν μου φαίνεται άχρηστο να μαθαίνουν τα παιδιά τα διδάγματα της βίβλου και τα βασικά στοιχεία άλλων θρησκειών
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 744 μηνύματα.

Hecticism

Νεοφερμένος

Ο Hecticism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 47 μηνύματα.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,371 μηνύματα.
Πλέον λέγεται... Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευματων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,188 μηνύματα.
Yπουργείο Παιδείας, Θρησκείας, Αθλητισμού, Τεχνητής Νοημοσύνης, Τράπεζας Θεμάτων (ΥΠΘΑΤΝΤΘ)
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,155 μηνύματα.
Εκτός ότι ακούγεται τελείως αντισυνταγματικό και με νομικούς όρους, η εκκλησία να "εισβάλλει" στο Υπουργείο Παιδείας πρώτον για λόγους θρησκευτικής μονομερούς πλύσης (άρα, καταρρίπτεται το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας) και δεύτερον πώς σχετίζεται η εκκλησία με την κοσμική (νομοθετική και εκτελεστική) εξουσία; Γιατί θα πρέπει η εκκλησία να έχει διαδικαστική άποψη για την άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής;

Κάπου η συνταγματική έννοια του κράτους δικαίου με βάση την Ευρωπαϊκή χάρτα του πολίτη έχει παραποιηθεί με σκοπιμότητα, τουλάχιστον ιστορική. Είμαστε η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα με ρόλο της εκκλησίας μετά τον πρωθυπουργό στην νομική άσκηση της διαδικαστικής πολιτικής ανά την επικράτεια. Αυτό δείχνει σε έναν ξένο την εικόνα ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε δημοκρατία. Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Εφόσον τα συμφέροντα της εκκλησίας επηρεάζουν νομικά την άσκηση διαδικαστικής πολιτικής, με την ίδια τακτική διάφορες συντεχνείες (σωματεία, κτλ) διαμορφώνουν μια δική τους πολιτική στην εκμετάλλευση της κοινωνικής ευημερίας προς ίδιον όφελος. Μετά μην απορείτε γιατί ο νόμος δεν εφαρμόζεται, έχουμε παρεκκλίσεις από την πρόοδο, την τεχνολογία, με τη γνωστή νοοτροπία καθώς σε κάθε περίπτωση θα πρέπει η δημοκρατία ως εκτελεστική μορφή να "παίρνει" την άδεια των τοπικών αρχόντων που εκπροσωπούν συμφέροντα. Μια τέτοια μορφή κοινωνικής οργάνωσης θυμίζει περισσότερο χώρες με διεφθαρμένα απολυταρχικά καθεστώτα.
Αγαπητέ νουπουμπού καλό το παραμύθι αλλά δεν υπάρχει δράκος.

Η Ορθόδοξη Θρησκεία προστατεύεται από το ίδιο το Σύνταγμα. Αυτό συνάγεται άμεσα από το προοίμιο και τα πρώτα δύο άρθρα του εν λόγω κειμένου. Μάλιστα αφιερώνεται ένα ολόκληρο άρθρο (το τρίτο) στη σωστή ερμηνεία της Αγίας Γραφής και της θέσης της Εκκλησίας στο κράτος.

Προφανώς δεν διάβασες το κείμενο στο οποίο και καλά παραπέμπεις.

Το ζήτημα της ανεξιθρησκείας δε σημαίνει πως δεν αναγνωρίζει ο συντακτικός νομοθέτης μια επικρατούσα θρησκεία κατά πρώτον. Κατά δεύτερον, πουθενά δεν επιβάλλεται η παρακολούθηση των θρησκευτικών. Είναι πάγια η νομολογία του ΣτΕ πως κάθε γονέας μπορεί με μια απλή υπεύθυνη δήλωση να απαλλάξει το παιδί του από το να παρακολουθεί αυτό το μάθημα. Οπότε πάει και αυτό.

Το ότι το Υπουργείο λέγεται "... Θρησκευμάτων" είναι ιστορική επιλογή του νομοθέτη που εκφράζει τον υπέρτατο (κατά το Σύνταγμα που ΕΣΥ παραπέμπεις) κριτή όλων: τον λαό (άρθρο 1 Σύνταγμα).

Το επιχείρημα "η κακή Εκκλησία κρατά την Ελλάδα πίσω" είναι ισάξιο με το "πρέπει να απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι": μια ξεπεσμένη βαλκανίλα που ανταποκρίνεται σε μια Ελλάδα του 2010, όχι του 2024.

Μίλα για πράγματα που ξέρεις, άσε τα Συντάγματα για αυτούς που τα ξέρουν. Να' χαμε να λέγαμε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,188 μηνύματα.
Mπορείς να μου εξηγήσεις νομικά πως η ευαγγελική εκκλησία της Γερμανίας (επίσημη εκκλησία) έχει υπό τη διακονία της από σχολεία, νοσοκομεία μέχρι και τράπεζες που συνεισφέρουν στην οικονομική ανάπτυξη και έρευνα της χώρας; :hmm: Γιατί εκεί η εκκλησία δεν έχει ξεμείνει στην ιεραποστολική "διαδικασία" μόνο;

Πώς θα ήταν η Εκκλησία των Αθηνών να έχει τράπεζες; :crazy:
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 9,041 μηνύματα.
κοντροβέρσιαλ απόψεις βολγιουμ 2.
  • Να σταματήσουν να δίνονται "δωρεάν" απαλλαγές απο τα θρησκευτικά μονο και μόνο γιατί υπάρχουν άθεα παιδιά
  • Να διδάσκονται τα θρησκευτικά ως ηθικό γνώμονα και να σταματήσουν οι καθηγητές να προσπαθούν να προσηλυτήσουν
  • Να βρεθούν τρόποι να ενισχύσουν την προσοχή των παιδιών στην ιστορία, ενω παράλληλα να διδάσκεται ΕΝΤΕΛΩΣ αμεροληπτικά.
  • Να συζητείται πολιτική στην Πολιτική Παιδεία και οχι απλά και αόριστα οικιακή οικονομία κλπ κλπ, να διδάσκονται τα οικονομικά συστήματα και τα κοινωνικά.
  • Συγχώνευση του 2ου και του 3ου πεδίου. Στις περισσότερες σχολές της Υγείας ούτως η αλλως ιεναι αναγκαία τα μαθηματικά
  • Σύστημα κατευθύνσεων περίπου όπως το επάλ, με περισσότερα και πιο εξατομικευμένα μαθήματα για την κάθε κατεύθυνση
  • Διδασκαλία φιλοσοφίας και ηθικής απο α γυμνασίου (με βιβλία εξωσχολικά, γραμμένα απο φιλόσοφους και οχι απλα αποσπάσματα)
  • να διατηρηθούν οι απουσίες σε 60 δικαιολογημένες και 70 αδικαιολόγητες
  • να δωθεί η ευκαιρία στον σύλλογο καθηγητών να αλλάξει το δεκαπενταμελές εφόσον ειναι ο πιο γελοίος θεσμός, να επιλέγονται μαθητές συμφωνα με τους καθηγητές για το ποιοι μπορούν να κανουν καλό στο σχολείο αντι να το κλεινουν γιατι η τυρόπιτα δεν ειναι στρόγγυλη και μαλακίες.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,322 μηνύματα.
Πλήρης κατάργηση των μαθηματικών, φυσικής και χημείας από τα δημοτικά και γυμνάσια.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 744 μηνύματα.
Πλήρης κατάργηση των μαθηματικών, φυσικής και χημείας από τα δημοτικά και γυμνάσια.
μα, τα δημοτικά έτσι κι αλλιώς δεν έχουν φυσική και χημεία (τα "φυσικα" δεν είναι φυσική/χημεία)
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,322 μηνύματα.
Επίσης κατάργηση όλων των τμημάτικων μαθηματικών, χημείας και φυσικής ΕΚΤΟΣ από όσα βρίσκονται στην Αθήνα.
Στις υπόλοιπες περιφέρειες θα λειτουργεί ένα ιδιωτικό με υψηλά δίδακτρα και 50 θέσεις.

Εν συνεχεία , πλήρης κατάργηση των μαθηματικών, φυσικής και χημείας από εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλήνιες.
Η μορφή των πανελληνίων θα είναι η ίδια με μόνη διαφορά ότι θα εξετάζεται ένα μάθημα, η έκθεση/γλώσσα. Η εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα γίνεται ύστερα από αξιολόγηση βιογραφικού των υποψηφίων.

Στα πανεπιστήμια θα υπάρχουν δύο κανονικά εξάμηνα (και τους καλοκαιρινούς μήνες , δηλαδή Οκτώβριο-Μάρτιος,Απρίλιος-Σεπτέμβριος). Η βάση θα είναι το 6.
Αποτυχία σε 3 εξεταστικές ισοδυναμεί με διαγραφή του φοιτητή από την σχολή. Εν συνεχεία δεν θα έχει το δικαίωμα να σπουδάσει σε κάποια άλλη σχολή.

Το σύστημα του Εύδοξου θα συνεχίσει να υπάρχει.

μα, τα δημοτικά έτσι κι αλλιώς δεν έχουν φυσική και χημεία (τα "φυσικα" δεν είναι φυσική/χημεία)
Τα φυσικά αποστρέφουν ήδη τους μαθητές από την φυσική και χημεία.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 9,041 μηνύματα.
Πάμε στις πιο controversial γνώμες μου (χωρίς αιτιολόγηση γιατι πρεπει να τελειώνω γρήγορα, ίσως εμβαθύνω στο μέλλον)
  • Η διαγραφή της σχολικής ποδιάς / στολής είναι το χειρότερο πράγμα που συνέβη στα σχολεία.
  • Η καθηγητική αυθεντία είναι καλή και απαραίτητη
  • Οι μαθητές δε πρεπει να έχουν "casual" σχέσεις με τους καθηγητές
  • ΔΕΝ πρεπει να ενσωματώνεται τεχνολογία στα σχολεία. Διαδραστικοί πίνακες, ταμπλετ, υπολογιστές πλην της αίθουσας πληροφορικής είναι άχρηστα.
  • Η αλλαγή απο τους μαυροπίνακες ήτανε κακή, ανούσια και άχρηστη. ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top