Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

UnSourCeR

Νεοφερμένος

Ο UnSourCeR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
ίσως σου φανεί χρήσιμο , είναι η θεωρία από το φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας μαζεμένη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.doc
    97.5 KB · Εμφανίσεις: 179

mariiiiia

Νεοφερμένος

Η mariiiiia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
τέλειο ρε συ μπράβο:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Δείτε πώς συνδέονται τα μεγέθη Κ και L μέσα από τη σχέση.Είναι μιά σχέση της μορφής y=αx? Προφανώς όχι.Άρα δεν είναι ανάλογα τα φυσικά μεγέθη.Βέβαια αν αρχίσει κάποιος να το ψειρίζει πολύ όπως έκανε ένας μαθητής μου ο οποίος σκέφτηκε ότι το ένα μέγεθος είναι μονόμετρο και το άλλο διανυσματικό, τότε θα έχει μεγαλύτερο πρόβλημα.Η ερώτηση αφορά στα μέτρα έτσι κι αλλιώς.

Δίκαιο έχετε(όσον αφορά να μην τα ψειρίζουμε).Σκεφτείτε όμως και το άλλο κουφο:ρώτησα και μια συμμαθήτρια μου(πολύ καλή μαθήτρια) για αυτό το σωστό-λάθος(αυτή το έγραψε κανονικά το διαγώνισμα στο φροντιστήριο της ενώ εγώ το είδα από το φόρουμ) και μου λέει:"στροφορμή και κινητική ενέργεια?τί σχέση έχουν?κατευθείαν λάθος το έβαλα":Pε αυτή το έπιασε στην τύχη σχεδόν!(αποτέλεσμα έγραψε 98 απ'οτι μου είπε,ενώ αν το είχε σκεφτεί λίγο περισσότερο μπορεί και να έπαιρνε 97..νταξ,θα μου πείτε σιγά τη διαφορά αλλά οι σχολές,δυστυχώς,στο μόριο παίζονται!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Δίκαιο έχετε(όσον αφορά να μην τα ψειρίζουμε).Σκεφτείτε όμως και το άλλο κουφο:ρώτησα και μια συμμαθήτρια μου(πολύ καλή μαθήτρια) για αυτό το σωστό-λάθος(αυτή το έγραψε κανονικά το διαγώνισμα στο φροντιστήριο της ενώ εγώ το είδα από το φόρουμ) και μου λέει:"στροφορμή και κινητική ενέργεια?τί σχέση έχουν?κατευθείαν λάθος το έβαλα":Pε αυτή το έπιασε στην τύχη σχεδόν!(αποτέλεσμα έγραψε 98 απ'οτι μου είπε,ενώ αν το είχε σκεφτεί λίγο περισσότερο μπορεί και να έπαιρνε 97..νταξ,θα μου πείτε σιγά τη διαφορά αλλά οι σχολές,δυστυχώς,στο μόριο παίζονται!)

Χεχε, εγώ σωστό το είχα βάλει, κάνοντας τη σκέψη που αναλύσαμε παραπάνω και έχασα το καθαρό 100στάρι. Ας το χω στο μυαλό μου για όταν χρειαστεί. ;p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moutasnake

Νεοφερμένος

Ο moutasnake αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
μπραβο ρε συ ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria5

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια είναι η u γραμμική…ποια είναι η u επιτροχια…και η ucm??α γραμικη..α επιτροχια..??ποια η διαφορά τους??και ποτέ η u επιτροχια είναι ίση με την ucm?Γενικά υπάρχει μια σύγχυση μέσα στο κεφάλι μου και θέλω να με βοηθήσετε για να τα ξεκαθαρίσω..!!:what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια είναι η u γραμμική…ποια είναι η u επιτροχια…και η ucm??α γραμικη..α επιτροχια..??ποια η διαφορά τους??και ποτέ η u επιτροχια είναι ίση με την ucm?Γενικά υπάρχει μια σύγχυση μέσα στο κεφάλι μου και θέλω να με βοηθήσετε για να τα ξεκαθαρίσω..!!:what:
Με τον δείκτη cm εννοούμε το κέντρο μάζας. Αρα
είναι η ταχύτητα του κέντρου μάζας. Οταν ένας τροχός περιστρέφεται τα σημεία της περιφέρειας διαγράφουν την περιφέρεια , δηλαδή μήκος και έχουν μια ταχύτητα όπως θα κινούνταν ευθύγραμμα. Αυτήν την λέμε γραμμική , για να την ξεχωρίσουμε από την άλλη ταχύτητα που εμφανίζεται στην κυκλική κίνηση, τη γωνιακή. Τώρα, όταν το σώμα είναι τροχός που κυλίεται χωρίς να ολισθαίνει, κάθε σημείο της περιφέρειας έχει ταχύτητα που είναι διανυσματικό άθροισμα της μεταφορικής ταχύτητας που έχουν όλα τα σημεία του τροχού και ισούται με την
και της γραμμικής που είναι συνεχώς εφαπτόμενη (το διάνυσμά της) στην περιφέρεια με μέτρο ωR.
Το κάθε σημείο επαφής του τροχού (που το λέμε στιγμιαίο άξονα περιστροφής) είναι ακίνητο και σημειώνοντας τις ταχύτητες (
και ωR) που έχουν αντίθετη φορά και συνισταμένη μηδέν, βρίσκουμε ότι
=με τη γραμμική =ωR
Πιστεύω να με κατάλαβες , όπως και ότι οι δύο ταχύτητες δεν ισούνται όταν ο τροχός κάνει και ολίσθηση (φρενάρισμα αυτοκινήτων) ή το ανάποδο που λέγεται σπινάρισμα (από το spin) και κάνουν τα αγόρια όταν ξεκινούν το αυτοκίνητο απότομα για να τους προσέξουν τα κορίτσια. Τα ίδια ισχύουν και για τις επιταχύνσεις..
Τον όρο επιτρόχιο ταχύτητα που τον βρήκες; Αν εννοείς επιτρόχιο επιτάχυνση, είναι η αντίστοιχη επιτάχυνση των σημείων της περιφέρειας (και όχι μόνο) όταν μεταβάλεται η γραμμική τους ταχύτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria5

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
ok!!τα καταλαβα..απλα την u γραμμικη την ελεγε και επιτροχια και με μπερδευε..ευχαριστω..να σαι καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Την επιτροχια μου φαινεται δεν την αναφερει το βιβλιο... Δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος, αλλα πρεπει ηταν σε παλιοτερες ταξεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria5

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
την αναφερει ο σαββαλας σε καποιο σημειο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SoulReaper

Νεοφερμένος

Ο SoulReaper αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
παιδιά στις περισσότερες ασκήσεις δίνει π²=10, τόσο στο βιβλίο της β'λυκείου στις ταλαντώσεις όσο και στο βιβλίο της γ. αν τύχει κάτι τέτοιο στις πανελλήνιες πιστεύω ότι θα δίνετε!

Εγώ χρησιμοποιώ το βοηθητικό από Μαθιουδάκη - Ι.Μ. Παναγιωτόπουλο, χωρίς βέβαια και αυτό να 'ναι τέλειο..
Στέλιος
πιστεύω ότι είναι ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν. αυτό έχω και 'γω. η επεξήγηση της θεωρίας είναι πάρα πολύ καλή και οι ασκήσεις του είναι πολύ προσεγμένες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Periklis

Νεοφερμένος

Ο Περικλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Η βιβλιοθηκη εχει κατι ωραια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Δεν ειναι δεκτες οι λυσεις με παραγωγους ,δεν εξεταζομαστε στα Μαθηματικα .Αρκετοι παπουδες που διορθωνουν δεν ξερουν καν παραγωγους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Σε κρουση δεν γινεται u1=u1' γιατι εφοσον το ενα σωμα ασκει δυναμη στο αλλο οι ταχυτητες οπωσδηποτε αλλαζουν ,αρα διαιρεις με κατι που ειναι διαφορο του μηδενος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Δεν ειναι δεκτες οι λυσεις με παραγωγους ,δεν εξεταζομαστε στα Μαθηματικα .Αρκετοι παπουδες που διορθωνουν δεν ξερουν καν παραγωγους
Αναφέρεσαι φίλε Takis_Kal σε κάποιο συγκεκριμένο βαθμολογικό κέντρο? Αν ναι σε ποίο;
Περιμένω την απάντησή σου είτε σε post είτε σε pm!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Αναφέρεσαι φίλε Takis_Kal σε κάποιο συγκεκριμένο βαθμολογικό κέντρο? Αν ναι σε ποίο;
Περιμένω την απάντησή σου είτε σε post είτε σε pm!

+1
Και εγω παραγωγους χρησημοποιω στα πιο συνθετα και γιατι οχι και ορισμενα ολοκληρωματα...Και δεν νομιζω οπως αναφερει ο κυριος Takis_kal να υπαρχει διορθωτης-φυσικος που να μην ξερει παραγωγους... Οσο για τους τυπους που ανεφερει πιο πανω ενα παιδι πιστευω οτι το πιο ευκολο στην φυσικη ειναι οι τυποι αφου ολοι (εκτος 2-3 αρχικων) βγαινουν πολυ απλα και δεν χρειαζεται να θυμασαι τπτ... Παραδειγμα? στασιμα-συμβολη... Μια τριγωνομετρικη προσθεση ειναι ημα+ημβ που οι περισσοτεροι αγνουμε την υπαρξη της..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Εγω προσωπικα σαν μαθητης πιστευω πως ειναι σωστο και αρκετα καλο για μας το να βγαζουμε τους ρυθμους μεταβολης μεσω παραγωγων.Γιατι ετσι φαινεται πως μπορουμε να συνδιασουμε γνωσεις για να επιλυσουμε ενα προβλημα.Αλλωστε η φυσικη δεν χρησιμοποιει τα μαθηματικα;

Η λογικη του 'αλλο το ενα μαθημα,αλλο το αλλο' διευκολινει μονο τους παπαγαλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria5

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Οι τυποι που υπαρχουν στην ελαστικη κρουση μπορουμε να τους παρουνε ετοιμους ή θελουν αποδειξη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Τους αποδεικνυεις μονο αν στο ζηταει η ασκηση αλλιως τους περνεις οπως τους εχει το βιβλιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis008

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
εφόσον είναι αποδεδειγμένοι στην θεωρία τους χρησιμοποιείς έτοιμους χωρίς απόδειξη...Εκτός αν σου ζητηθεί να τους αποδείξεις φυσικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top